Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Obsluga Klienta: 69

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Zakopianka, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Zakopianka, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grudziądz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz w pracy wartości takich jak samodzielność, realny wpływ na rozwój firmy, przyjazna atmosfera i praca zespołowa? Wygląda na to, że możemy Ci pomóc. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta zagranicznego, który lubi ludzi! Sprawdź, czy to Ci pasuje i przyślij CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w strukturach stabilnego dużego pracodawcy z kapitełm zagraniczymszybką ścieżkę awansuprywatną opiekę medyczną i ubezieczenie na życiedofinansowanie do szkoleń i kursówz czasem pracę częściowo zdalnąspotkania i pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzińpaczki świąteczneinicjatywy dobroczynne i wiele innych ciekawych benefitów zadaniazarządzanie realizacją zamówień (zamówienia, powiadomienia, dostawy, fakturowanie)wdrożenie nowego klienta i zarządzanie wszelkimi zmianamikontrola cenników – tworzenie i aktualizacja cenników dla klientówzarządzanie nierotującym zapasem wyrobów gotowychzarządzanie roszczeniami przy wsparciu QA i PMobsługa  należności i współpraca z księgowościąudział w projektach wdrażania produktówoczekujemyzaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2) oraz znajomości języka polskiegowysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjinastawienia na słuchanie i reagowanie na potrzeby klienta proaktywnej postawy w rozwiązywaniu problemówodporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz w pracy wartości takich jak samodzielność, realny wpływ na rozwój firmy, przyjazna atmosfera i praca zespołowa? Wygląda na to, że możemy Ci pomóc. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta zagranicznego, który lubi ludzi! Sprawdź, czy to Ci pasuje i przyślij CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w strukturach stabilnego dużego pracodawcy z kapitełm zagraniczymszybką ścieżkę awansuprywatną opiekę medyczną i ubezieczenie na życiedofinansowanie do szkoleń i kursówz czasem pracę częściowo zdalnąspotkania i pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzińpaczki świąteczneinicjatywy dobroczynne i wiele innych ciekawych benefitów zadaniazarządzanie realizacją zamówień (zamówienia, powiadomienia, dostawy, fakturowanie)wdrożenie nowego klienta i zarządzanie wszelkimi zmianamikontrola cenników – tworzenie i aktualizacja cenników dla klientówzarządzanie nierotującym zapasem wyrobów gotowychzarządzanie roszczeniami przy wsparciu QA i PMobsługa  należności i współpraca z księgowościąudział w projektach wdrażania produktówoczekujemyzaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2) oraz znajomości języka polskiegowysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjinastawienia na słuchanie i reagowanie na potrzeby klienta proaktywnej postawy w rozwiązywaniu problemówodporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyPracę z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie.w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyPracę z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie.w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałabyś/chciałbyś, aby po okresie świąteczno-noworocznym na Twoje konto wpłynęły dodatkowe pieniądze?Interesuje Cię świat kosmetyków? Jeżeli odpowiedziałaś/odpowiedziałeś tak, ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Poszukujemy Hostess/Hostów do znanych perfumerii na terenie galerii handlowej do promowania jednej z wysokiej klasy marek kosmetycznych.oferujemyzlecenia na terenie warszawskich galerii handlowych w terminach:        - CH Arkadia: 25 - 26.12, 3 - 4.12, 10 - 12.12,17 - 19.12        - Złote Tarasy: 23 - 27.11, 29.11 - 4.12, 6 - 7.12, 10 - 12.12, 18 - 19.12        - Domy Centrum: 26.11, 4.12, 10 -12.12, 18 - 19.12,płatne szkolenie,godziny pracy 11.00 - 19.00 lub 12:00 - 20:00 (w zależności od lokalizacji)umowę zlecenie,atrakcyjną stawkę godzinową 24 zł/brutto,dla najlepszych upominek kosmetyczny po zakończonym zleceniuzadaniapromowanie marki kosmetycznej,podawanie testerów Klientom,czynności pomocnicze w perfumeriioczekujemydyspozycyjności na całe zlecenie w wybranym terminie,miłej aparycji,mile widziany status studentaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałabyś/chciałbyś, aby po okresie świąteczno-noworocznym na Twoje konto wpłynęły dodatkowe pieniądze?Interesuje Cię świat kosmetyków? Jeżeli odpowiedziałaś/odpowiedziałeś tak, ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Poszukujemy Hostess/Hostów do znanych perfumerii na terenie galerii handlowej do promowania jednej z wysokiej klasy marek kosmetycznych.oferujemyzlecenia na terenie warszawskich galerii handlowych w terminach:        - CH Arkadia: 25 - 26.12, 3 - 4.12, 10 - 12.12,17 - 19.12        - Złote Tarasy: 23 - 27.11, 29.11 - 4.12, 6 - 7.12, 10 - 12.12, 18 - 19.12        - Domy Centrum: 26.11, 4.12, 10 -12.12, 18 - 19.12,płatne szkolenie,godziny pracy 11.00 - 19.00 lub 12:00 - 20:00 (w zależności od lokalizacji)umowę zlecenie,atrakcyjną stawkę godzinową 24 zł/brutto,dla najlepszych upominek kosmetyczny po zakończonym zleceniuzadaniapromowanie marki kosmetycznej,podawanie testerów Klientom,czynności pomocnicze w perfumeriioczekujemydyspozycyjności na całe zlecenie w wybranym terminie,miłej aparycji,mile widziany status studentaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • słupsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Słupskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,czas pracy dostosowany do Twoich możliwości,pracę w miłej atmosferze,comiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbaty.zadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowej,organizacja pracy w sklepie i w magazynie,dbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy).oczekujemyksiążeczki sanepidowskiej,pełnej dyspozycyjności,mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Słupskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,czas pracy dostosowany do Twoich możliwości,pracę w miłej atmosferze,comiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbaty.zadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowej,organizacja pracy w sklepie i w magazynie,dbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy).oczekujemyksiążeczki sanepidowskiej,pełnej dyspozycyjności,mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy dodatkowej? Chcesz dorobić przed świętami? Jesteś dostępny w piątki, soboty i poniedziałki? Mamy dla Ciebie pracę! Aplikuj już teraz!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę od 15.11 do 31.12zmiania 12-20 lub 14:30-22:30stawkę godzinową 20zł bruttozadaniawykładanie towaruroznoszenie odzieży z przymierzalniutrzymanie porządku na sali sprzedażyskładanie ubrańwieszakownanie towaruwsparie klientaoczekujemydyspozycyjności w piątki, soboty i poniedziałki w godzinach 12-20 lub 14:30-22:30otwartości na klientachęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy dodatkowej? Chcesz dorobić przed świętami? Jesteś dostępny w piątki, soboty i poniedziałki? Mamy dla Ciebie pracę! Aplikuj już teraz!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę od 15.11 do 31.12zmiania 12-20 lub 14:30-22:30stawkę godzinową 20zł bruttozadaniawykładanie towaruroznoszenie odzieży z przymierzalniutrzymanie porządku na sali sprzedażyskładanie ubrańwieszakownanie towaruwsparie klientaoczekujemydyspozycyjności w piątki, soboty i poniedziałki w godzinach 12-20 lub 14:30-22:30otwartości na klientachęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyPracę z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyPracę z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • swadzim, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy doradcy klienta do popularnej perfumerii.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021stawkę 23,15zł brutto/hmożliwość wyboru wymiaru etatu (1/2, 3/4, 1/1)zadaniapakowanie prazentówwitanie i doradzanie klientom prace porządkoweoczekujemydyspozycyjności od zarazchęci do pracykomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy doradcy klienta do popularnej perfumerii.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021stawkę 23,15zł brutto/hmożliwość wyboru wymiaru etatu (1/2, 3/4, 1/1)zadaniapakowanie prazentówwitanie i doradzanie klientom prace porządkoweoczekujemydyspozycyjności od zarazchęci do pracykomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy osoby do pakowania prezentów w popularnej perfumerii w GH Stary Browar.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021stawka 25zł/h bruttopraca na część etatzadaniapakowanie prazentówwitanie i doradzanie klientom prace porządkoweoczekujemydyspozycyjności od zarazchęci do pracykomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy osoby do pakowania prezentów w popularnej perfumerii w GH Stary Browar.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021stawka 25zł/h bruttopraca na część etatzadaniapakowanie prazentówwitanie i doradzanie klientom prace porządkoweoczekujemydyspozycyjności od zarazchęci do pracykomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niderlandzkim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę w 100% zdalnąszkolenie wstępnestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniaobsługa klienta w obszarze przesyłek niedoręczonychkontakt z klientem meilowy i telefonicznyrozwiązywanie zapytań klientów wysyłanych e-mailem dotyczących rozliczeń, fakturkontakt z klientem w sprawach reklamacyjnychdostarczanie klientom niezbędnych informacji i możliwych rozwiązańogólne zadania administracyjne (tworzenie raportów, wypełnianie bazy danych)współpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientów oczekujemyznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niderlandzkiego na poziomie B2dobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niderlandzkim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę w 100% zdalnąszkolenie wstępnestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniaobsługa klienta w obszarze przesyłek niedoręczonychkontakt z klientem meilowy i telefonicznyrozwiązywanie zapytań klientów wysyłanych e-mailem dotyczących rozliczeń, fakturkontakt z klientem w sprawach reklamacyjnychdostarczanie klientom niezbędnych informacji i możliwych rozwiązańogólne zadania administracyjne (tworzenie raportów, wypełnianie bazy danych)współpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientów oczekujemyznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niderlandzkiego na poziomie B2dobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Makijaże, perfumy, nowinki ze świata beauty to Twoja pasja?Mamy idealną pracę dla Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie przez Agencję Pracy Randstad Polska elastyczne godziny pracy praca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadania profesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia) dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephoraoczekujemy mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (praca hostessy/ sprzedawcy/ doradcy klienta) poszukujemy osób optymistycznych, energicznych i lubiących pracę z klientamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Makijaże, perfumy, nowinki ze świata beauty to Twoja pasja?Mamy idealną pracę dla Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie przez Agencję Pracy Randstad Polska elastyczne godziny pracy praca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadania profesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia) dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephoraoczekujemy mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (praca hostessy/ sprzedawcy/ doradcy klienta) poszukujemy osób optymistycznych, energicznych i lubiących pracę z klientamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia i  chcesz pracować dla największej platformy e-commerce w Polsce? Wyślij do nas swoje cv już dziś i dowiedz się wiecej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 25 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w biurze przy ul. Mineralnejpraca od pon. do pt. na dwie zmiany - 8-16.00 i 16-24.00, od stycznia praca również w weekendy,pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościzadaniawsparcie klientów i partnerów poprzez mail/chat oraz połączenia wychodzące do klientów zgłaszających problemy z zakupem bądź przesyłką.oczekujemywykształcenie min. średnie komunikatywnościumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzesprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia i  chcesz pracować dla największej platformy e-commerce w Polsce? Wyślij do nas swoje cv już dziś i dowiedz się wiecej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 25 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w biurze przy ul. Mineralnejpraca od pon. do pt. na dwie zmiany - 8-16.00 i 16-24.00, od stycznia praca również w weekendy,pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościzadaniawsparcie klientów i partnerów poprzez mail/chat oraz połączenia wychodzące do klientów zgłaszających problemy z zakupem bądź przesyłką.oczekujemywykształcenie min. średnie komunikatywnościumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzesprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu? Chcesz rozwijać sę w mędzynarodowej firmie? Aplikuj!oferujemypracę 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniakompleksowe wspieranie klientówtworzenie dokumentacji, prezentacji i raportówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących przesyłek, ich widoczności i rozliczeń dla klientówkontrola i nadzór nad obsługą klientów, spełniania ich oczekiwań i wymagańtelefoniczne i emailowe wyjaśnianie zapytań klientów dotyczących przesyłek (obsługa połączeń i maili przychodzących)rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów i inne zadania administracyjnewspółpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientówoczekujemy znajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjędobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu? Chcesz rozwijać sę w mędzynarodowej firmie? Aplikuj!oferujemypracę 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniakompleksowe wspieranie klientówtworzenie dokumentacji, prezentacji i raportówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących przesyłek, ich widoczności i rozliczeń dla klientówkontrola i nadzór nad obsługą klientów, spełniania ich oczekiwań i wymagańtelefoniczne i emailowe wyjaśnianie zapytań klientów dotyczących przesyłek (obsługa połączeń i maili przychodzących)rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów i inne zadania administracyjnewspółpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientówoczekujemy znajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjędobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język szwedzki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa zgłoszeń/ticketów od Klientów zagranicznych (w j.szwedzkim)przyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego (min. B2) i angielskiego (min. B2)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język szwedzki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa zgłoszeń/ticketów od Klientów zagranicznych (w j.szwedzkim)przyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego (min. B2) i angielskiego (min. B2)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę hybrydową lub w 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamiparking dla rowerów zadaniarozwijanie podstawowej technologii firmy wraz ze specjalnymi rozwiązaniami dla klientówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących wysyłki, widoczności i rozliczeń dla klientów na etapie wdrożenianadzorowanie, czy rozwiązania spełniają oczekiwania klientówdoradztwo techniczne - analiza wymagań klientówefektywne dostarczanie właściwych produktów klientomopracowywanie zakresu projektów, aby skutecznie dostarczać rozwiązania dla klientówwsparcie działu obsługi klientarozwój biznesu na bieżąco z trendami i rozwojem technologiioczekujemybackground w ITznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2dobrej znajomości pakietu MS Excelumiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymagana Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę hybrydową lub w 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamiparking dla rowerów zadaniarozwijanie podstawowej technologii firmy wraz ze specjalnymi rozwiązaniami dla klientówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących wysyłki, widoczności i rozliczeń dla klientów na etapie wdrożenianadzorowanie, czy rozwiązania spełniają oczekiwania klientówdoradztwo techniczne - analiza wymagań klientówefektywne dostarczanie właściwych produktów klientomopracowywanie zakresu projektów, aby skutecznie dostarczać rozwiązania dla klientówwsparcie działu obsługi klientarozwój biznesu na bieżąco z trendami i rozwojem technologiioczekujemybackground w ITznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2dobrej znajomości pakietu MS Excelumiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymagana Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, jednego z największych producentów maszyn rolniczych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Agenta wsparcia klienta w zakresie rolnictwa precyzyjnego.Jeśli posiadasz wykształcenie wyższe z zakresu rolniczej dziedziny technicznej, biegle posługujesz się językiem angielskim, a kontakt z klientem nie sprawia Ci problemu, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w trybie home office oraz okazjonalne wyjazdy służbowe do klientów na terenie całej Polskiszkolenia techniczne i rozwój zawodowypracę na samodzielnym stanowiskunarzędzia niezbędne do wykonywania pracy ( laptop, telefon, samochód służbowy)współpracę i wsparcie merytoryczne pracowników działu precyzyjnego rolnictwazadaniawsparcie klientów w zakresie produktów rolnictwa precyzyjnego za pośrednictwem dedykowanych linii wsparcia dla klientaobsługa telefonicznej linii wsparciadoradztwo i udzielanie instruktażuprowadzenie szkoleń w zakresie urządzeń precyzyjnego rolnictwa pomoc klientom w okresie pozasezonowym oraz w zakresie aktywności terenowychoczekujemywykształcenia wyższego, technicznego znajomości zagadnień z zakresu precyzyjnego rolnictwa oraz sprzętu rolniczego (warunek konieczny)dobrej znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)umiejętności rozwiązywania problemówsamodzielności w codziennych obowiązkachzaawansowanej znajomości programów komputerowych (Excel, Outlook,PowerPoint)mile widziane osoby z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klientakomunikatywności i wysokiej kultury osobistej otwartości na podróże służboweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, jednego z największych producentów maszyn rolniczych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Agenta wsparcia klienta w zakresie rolnictwa precyzyjnego.Jeśli posiadasz wykształcenie wyższe z zakresu rolniczej dziedziny technicznej, biegle posługujesz się językiem angielskim, a kontakt z klientem nie sprawia Ci problemu, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w trybie home office oraz okazjonalne wyjazdy służbowe do klientów na terenie całej Polskiszkolenia techniczne i rozwój zawodowypracę na samodzielnym stanowiskunarzędzia niezbędne do wykonywania pracy ( laptop, telefon, samochód służbowy)współpracę i wsparcie merytoryczne pracowników działu precyzyjnego rolnictwazadaniawsparcie klientów w zakresie produktów rolnictwa precyzyjnego za pośrednictwem dedykowanych linii wsparcia dla klientaobsługa telefonicznej linii wsparciadoradztwo i udzielanie instruktażuprowadzenie szkoleń w zakresie urządzeń precyzyjnego rolnictwa pomoc klientom w okresie pozasezonowym oraz w zakresie aktywności terenowychoczekujemywykształcenia wyższego, technicznego znajomości zagadnień z zakresu precyzyjnego rolnictwa oraz sprzętu rolniczego (warunek konieczny)dobrej znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)umiejętności rozwiązywania problemówsamodzielności w codziennych obowiązkachzaawansowanej znajomości programów komputerowych (Excel, Outlook,PowerPoint)mile widziane osoby z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klientakomunikatywności i wysokiej kultury osobistej otwartości na podróże służboweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (min. B1)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (min. B1)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Praca w sklepie Ikea w bistro lub w restauracji od zaraz!Praca na 1 etat lub 3/4 etatu!Dojazd z centrum Wrocławia w 25 minut autobusami: 133, 612, 552Lokalizacja: Bielany Wrocławskieoferujemystawkę godzinową od 21zł bruttododatek do posiłków - codziennie obiad za 5złzatrudnienie na umowę o pracę tymczasową (urlop, składki ZUS, ubezpieczenie chorobowe)możliwość współpracy długofalowejelastyczny grafik układany z wyprzedzeniempakiet benefitów Randstad - opiekę medyczną, kartę sportową, zniżki nawet do 50% na zakupy on-line w sklepach, pizzeriach czy kawiarniachmożliwość zatrudnienia od zarazzadaniaobsługa klientadbanie o wygląd sklepuoczekujemyksiążeczki sanitarno-epidemiologicznej lub chęci do jej wyrobieniadyspozycyjności do podjęcia pracy od zaraz Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Praca w sklepie Ikea w bistro lub w restauracji od zaraz!Praca na 1 etat lub 3/4 etatu!Dojazd z centrum Wrocławia w 25 minut autobusami: 133, 612, 552Lokalizacja: Bielany Wrocławskieoferujemystawkę godzinową od 21zł bruttododatek do posiłków - codziennie obiad za 5złzatrudnienie na umowę o pracę tymczasową (urlop, składki ZUS, ubezpieczenie chorobowe)możliwość współpracy długofalowejelastyczny grafik układany z wyprzedzeniempakiet benefitów Randstad - opiekę medyczną, kartę sportową, zniżki nawet do 50% na zakupy on-line w sklepach, pizzeriach czy kawiarniachmożliwość zatrudnienia od zarazzadaniaobsługa klientadbanie o wygląd sklepuoczekujemyksiążeczki sanitarno-epidemiologicznej lub chęci do jej wyrobieniadyspozycyjności do podjęcia pracy od zaraz Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa +premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyNie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa +premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyNie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy osoby do pracy w popularnej perfumerii w GH Avenida.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 202122zł/h bruttopraca na część etatuzadaniapakowanie prazentówuzupełnianie produktów na regałachwitanie i doradzanie klientom prace porządkoweoczekujemydyspozycyjności od zarazchęci do pracykomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy osoby do pracy w popularnej perfumerii w GH Avenida.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 202122zł/h bruttopraca na część etatuzadaniapakowanie prazentówuzupełnianie produktów na regałachwitanie i doradzanie klientom prace porządkoweoczekujemydyspozycyjności od zarazchęci do pracykomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy osoby do pakowania prezentów w popularnej perfumerii w GH Posnania.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021atrakcyjna stawkado 3/4 etatuzadaniapakowanie prazentówwitanie i doradzanie klientom prace porządkoweoczekujemydyspozycyjności od zarazchęci do pracykomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy osoby do pakowania prezentów w popularnej perfumerii w GH Posnania.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021atrakcyjna stawkado 3/4 etatuzadaniapakowanie prazentówwitanie i doradzanie klientom prace porządkoweoczekujemydyspozycyjności od zarazchęci do pracykomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • komorniki, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy osoby do pakowania prezentów w popularnej perfumerii w GH A2 w Komornikach.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021stawka 22,5zł/h bruttopraca na część etatuzadaniapakowanie prazentówwitanie i doradzanie klientom prace porządkoweoczekujemydyspozycyjności od zarazchęci do pracykomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy osoby do pakowania prezentów w popularnej perfumerii w GH A2 w Komornikach.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021stawka 22,5zł/h bruttopraca na część etatuzadaniapakowanie prazentówwitanie i doradzanie klientom prace porządkoweoczekujemydyspozycyjności od zarazchęci do pracykomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Masz doświadczenie w pracy hostessy?Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj! Poszukujemy hostess marki Rituals Cosmetics w centrum handlowym Sadyba Best Mall.oferujemyumowa zleceniestawka 24 pln brutto/hpraca w godzinach 11-19zestaw kosmetykówzadaniazachęcanie do zakupu produktów i kart podarunkowychoczekujemydyspozycyjności do pracy w dniach 25.11-19.12.pozytywnego usposobieniazorientowania na klientamile widziane doświadczenie w pracy jako hostessaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Masz doświadczenie w pracy hostessy?Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj! Poszukujemy hostess marki Rituals Cosmetics w centrum handlowym Sadyba Best Mall.oferujemyumowa zleceniestawka 24 pln brutto/hpraca w godzinach 11-19zestaw kosmetykówzadaniazachęcanie do zakupu produktów i kart podarunkowychoczekujemydyspozycyjności do pracy w dniach 25.11-19.12.pozytywnego usposobieniazorientowania na klientamile widziane doświadczenie w pracy jako hostessaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałabyś/chciałbyś, aby po okresie świąteczno-noworocznym na Twoje konto wpłynęły dodatkowe pieniądze?Interesuje Cię świat kosmetyków? Jeżeli odpowiedziałaś/odpowiedziałeś tak, ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Poszukujemy pracowników do znanej perfumerii w Warszawie w CH Arkadia!oferujemyzatrudnienie na cały grudzieństawkę 24 zł/h bruttoumowę zlecenieelastyczny grafik w godzinach 9:00 - 21:00 ( zmiana poranna 9:00-15:00 oraz popołudniowa 15:00 - 21:00)płatne szkolenie wstępneuniformzadaniadokładanie towaru na salon z magazynupakowanie prezentówokazjonalnie obsługa klienta (po wstępnym szkoleniu)oczekujemydyspozycyjności w grudniu w tygodniu oraz w weekendyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałabyś/chciałbyś, aby po okresie świąteczno-noworocznym na Twoje konto wpłynęły dodatkowe pieniądze?Interesuje Cię świat kosmetyków? Jeżeli odpowiedziałaś/odpowiedziałeś tak, ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Poszukujemy pracowników do znanej perfumerii w Warszawie w CH Arkadia!oferujemyzatrudnienie na cały grudzieństawkę 24 zł/h bruttoumowę zlecenieelastyczny grafik w godzinach 9:00 - 21:00 ( zmiana poranna 9:00-15:00 oraz popołudniowa 15:00 - 21:00)płatne szkolenie wstępneuniformzadaniadokładanie towaru na salon z magazynupakowanie prezentówokazjonalnie obsługa klienta (po wstępnym szkoleniu)oczekujemydyspozycyjności w grudniu w tygodniu oraz w weekendyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jedną z misji ClickMeeting jest dostarczanie najwyższej klasy usług webinarowych. Klinci ClickMeeting dbają o przekazywanie wartościowych treści swoim odbiorcom, a firma skupia się na tym, by webinary kończyły się sukcesem. Właśnie dlatego szukamy Opiekuna Klienta Biznesowego, który zadba o jak najlepsze customer experience. Kluczowe jest dla nas doświadczenie we wsparciu klienta biznesowego, nastawienie proklienckie i znajomość języków obcych. Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i chcesz być częścią organizacji zapewniającej najwyższe standardy obsługi klienta, zapraszamy do aplikowania.oferujemyStabilne zatrudnienie – umowę o pracę (jesteśmy także otwarci na B2B)Dowolność co do miejsca pracy – po okresie pandemii możesz pracować w trybie home office lub z naszego biura (obecnie wszyscy pracujemy zdalnie)Pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjaznym i nastawionym na współpracę zespoleDofinansowanie do codziennych obiadówW biurze zapewniamy darmowe przekąski i soki ze świeżych owocówZwrot kosztów dojazdu do pracy oraz dodatkowy bonus za bieganie do pracy lub dojazdy roweremPrywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życieWspólne wyjścia po pracy, świętowanie urodzin i rocznic, firmowe imprezy integracyjneBezpłatny udział w szkoleniach oraz w kursach językowychzadaniaBudowanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami ClickMeeting z sektora B2B, głównie poprzez kontakt e-mailowy i telefoniczny, w języku polskim i angielskim oraz niemieckimProwadzenie szkoleń produktowych dla klientów (głównie online, czasami w siedzibie klientaRozwiązywanie problemów technicznych klientów we współpracy z działem ITWsparcie techniczne na wydarzeniach online klientaPrzekazywanie uwag od klientów pozostałym działom i wspólne ulepszanie produktuRaportowanie aktywności klientówZapewnianie klientom najlepszej możliwej obsługi, proaktywnej i dostosowanej do ich potrzeboczekujemyPosiadasz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowegoDoskonale posługujesz się językiem polskim i angielskim (poziom C1) oraz językiem niemieckim (poziom min. B2)Interesuje Cię praca nastawiona na profesjonalną obsługę klienta, bez elementów sprzedażowychMasz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz/lub szkoleń produktowychPotrafisz skutecznie i wiarygodnie komunikować się i budować autorytetLubisz pracę w dynamicznym środowiskuJesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia i otwartą na innychPosiadasz ogólną wiedzę z zakresu IT i nowych technologii lub interesujesz się tą dziedzinąPotrafisz samodzielnie organizować sobie pracę i rozwiązywać problemyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jedną z misji ClickMeeting jest dostarczanie najwyższej klasy usług webinarowych. Klinci ClickMeeting dbają o przekazywanie wartościowych treści swoim odbiorcom, a firma skupia się na tym, by webinary kończyły się sukcesem. Właśnie dlatego szukamy Opiekuna Klienta Biznesowego, który zadba o jak najlepsze customer experience. Kluczowe jest dla nas doświadczenie we wsparciu klienta biznesowego, nastawienie proklienckie i znajomość języków obcych. Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i chcesz być częścią organizacji zapewniającej najwyższe standardy obsługi klienta, zapraszamy do aplikowania.oferujemyStabilne zatrudnienie – umowę o pracę (jesteśmy także otwarci na B2B)Dowolność co do miejsca pracy – po okresie pandemii możesz pracować w trybie home office lub z naszego biura (obecnie wszyscy pracujemy zdalnie)Pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjaznym i nastawionym na współpracę zespoleDofinansowanie do codziennych obiadówW biurze zapewniamy darmowe przekąski i soki ze świeżych owocówZwrot kosztów dojazdu do pracy oraz dodatkowy bonus za bieganie do pracy lub dojazdy roweremPrywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życieWspólne wyjścia po pracy, świętowanie urodzin i rocznic, firmowe imprezy integracyjneBezpłatny udział w szkoleniach oraz w kursach językowychzadaniaBudowanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami ClickMeeting z sektora B2B, głównie poprzez kontakt e-mailowy i telefoniczny, w języku polskim i angielskim oraz niemieckimProwadzenie szkoleń produktowych dla klientów (głównie online, czasami w siedzibie klientaRozwiązywanie problemów technicznych klientów we współpracy z działem ITWsparcie techniczne na wydarzeniach online klientaPrzekazywanie uwag od klientów pozostałym działom i wspólne ulepszanie produktuRaportowanie aktywności klientówZapewnianie klientom najlepszej możliwej obsługi, proaktywnej i dostosowanej do ich potrzeboczekujemyPosiadasz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowegoDoskonale posługujesz się językiem polskim i angielskim (poziom C1) oraz językiem niemieckim (poziom min. B2)Interesuje Cię praca nastawiona na profesjonalną obsługę klienta, bez elementów sprzedażowychMasz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz/lub szkoleń produktowychPotrafisz skutecznie i wiarygodnie komunikować się i budować autorytetLubisz pracę w dynamicznym środowiskuJesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia i otwartą na innychPosiadasz ogólną wiedzę z zakresu IT i nowych technologii lub interesujesz się tą dziedzinąPotrafisz samodzielnie organizować sobie pracę i rozwiązywać problemyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałabyś zarobić dodatkowe pieniądze? Intreresujesz się kosmetykami i masz doświadczenie jako hostessa? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!Poszukujemy hostess do pracy w galerii Atrium Promenada.oferujemyumowę zleceniestawkę 24z/h bruttodla najlepszych zestaw kosmetyków po zakończonym zleceniuszkolenie do pracy w formie onlinepracę w dniach:26.11-27.11, 29.11-04.12, 06.12-12.12,16.12-19.12 oraz25.11-27.11, 02.12-04.12, 09.12-12.12, 16.12-19.12pracę po 8h dziennielokalizacja: Atrium Promenadazadaniazachęcanie do zakupu produktów oraz kart podarunkowychoczekujemydyspozycyjności w dniach 25.11.2021-19.12.2021miłej aparycjimile widziane doświadczenie jako hostessa Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałabyś zarobić dodatkowe pieniądze? Intreresujesz się kosmetykami i masz doświadczenie jako hostessa? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!Poszukujemy hostess do pracy w galerii Atrium Promenada.oferujemyumowę zleceniestawkę 24z/h bruttodla najlepszych zestaw kosmetyków po zakończonym zleceniuszkolenie do pracy w formie onlinepracę w dniach:26.11-27.11, 29.11-04.12, 06.12-12.12,16.12-19.12 oraz25.11-27.11, 02.12-04.12, 09.12-12.12, 16.12-19.12pracę po 8h dziennielokalizacja: Atrium Promenadazadaniazachęcanie do zakupu produktów oraz kart podarunkowychoczekujemydyspozycyjności w dniach 25.11.2021-19.12.2021miłej aparycjimile widziane doświadczenie jako hostessa Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży odzieżowej poszukujemy pracowników do wsparcia obsługi klienta przy w sklepie CH Posnania, CH Stary Browaroferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie pracę na kilka dni, z możliwością przedłużenia na dłuższy okres czasustawkę godzinową 20 zł brutto zadaniaukładanie towaruprace porządkoweskładanie ubrań wsparcie klienta metkowanie, klipsowanie oczekujemydyspozycyjności do pracy (umowa na kilka dni)otwartości na klientachęci do pracy  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży odzieżowej poszukujemy pracowników do wsparcia obsługi klienta przy w sklepie CH Posnania, CH Stary Browaroferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie pracę na kilka dni, z możliwością przedłużenia na dłuższy okres czasustawkę godzinową 20 zł brutto zadaniaukładanie towaruprace porządkoweskładanie ubrań wsparcie klienta metkowanie, klipsowanie oczekujemydyspozycyjności do pracy (umowa na kilka dni)otwartości na klientachęci do pracy  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa+premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczychzadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyNie oczekujemy doświadczenia- wszystkiego Cię nauczymy,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa+premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczychzadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyNie oczekujemy doświadczenia- wszystkiego Cię nauczymy,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, firmy z branży płatności, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Customer Service Specialist with Danish and English.Jeśli biegle posługujesz się językiem angielskim oraz duńskim to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj !oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy w grudniu aktualnie pracę zdalną, docelowo w modelu hybrydowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego, docelowo na czas nieokreślonybiuro w komfortowym centrum biznesowym na Mokotowieszeroki pakiet benefitów m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport oraz możliwość uczestniczenia w zajęciach językowychszkoleniamożliwości rozwojudobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracyzadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów w języku duńskim oraz angielskimpomoc w wyjaśnianiu przyczyn błędów podczas procesów płatnościdziałania z zakresu administracyjno – finansowej obsługi klientów oczekujemydoświadczenia w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta (jako atut)dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie oraz biegłej znajomości języka duńskiego (warunek konieczny ) gotowości do pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku pozytywnego nastawienia do klientów i współpracownikówumiejętności rozwiązywania problemówbiegłej znajomości pakietu MS Officedobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, firmy z branży płatności, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Customer Service Specialist with Danish and English.Jeśli biegle posługujesz się językiem angielskim oraz duńskim to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj !oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy w grudniu aktualnie pracę zdalną, docelowo w modelu hybrydowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego, docelowo na czas nieokreślonybiuro w komfortowym centrum biznesowym na Mokotowieszeroki pakiet benefitów m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport oraz możliwość uczestniczenia w zajęciach językowychszkoleniamożliwości rozwojudobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracyzadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów w języku duńskim oraz angielskimpomoc w wyjaśnianiu przyczyn błędów podczas procesów płatnościdziałania z zakresu administracyjno – finansowej obsługi klientów oczekujemydoświadczenia w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta (jako atut)dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie oraz biegłej znajomości języka duńskiego (warunek konieczny ) gotowości do pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku pozytywnego nastawienia do klientów i współpracownikówumiejętności rozwiązywania problemówbiegłej znajomości pakietu MS Officedobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 69 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.