Posiadasz doświadczenie w obszarze łańcucha dostaw oraz płynnie komunikujesz się w j. angielskim? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym zespole, a Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic? Czekamy właśnie na Ciebie!
oferujemy- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia);
- pracę w formie hybrydowej (3 dni z domu, 2 dni z biura w Krakowie);
- pracę od poniedziałku do piątku, w elastycznych godzinach;
- pakiet dodatków Randstad Plus: karta sportowa i opieka medyczna (Medicover);
- bony lunchowe 250 zł co miesiąc;
- system premii półrocznej
- koordynacja procesu i śledzenie zamówień;
- zapewnienie odzwierciedlenia ruchów produktów w systemach SAP i E2SC zgodnie z przepływami finansowymi i specyfiką rynku;
- aktualizacja harmonogramu załadunku i planów wysyłki;
- monitorowanie pilnych przesyłek i doraźnych żądań;
- płynnej znajomości języka angielskiego (C1);
- dobrej znajomości MS Excel;
- minimum 1 rok doświadczenia w obszarze logistyki;
- mile widziana znajomość łańcucha dostaw;
- proaktywnej postawy;
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...