You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Sprzedaz: 41

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wraz z największą w Polsce firmią z branży pralniczej poszukujemy osoby w dziale handlowym.  Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia sprzedażowapraca na jedną zmianęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąmożliwość stałego zatrudnieniaszkolenie produktowe i wdrożeniowedodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa itpzadaniasprzedaż i wynajem profesjonalnych urządzeń pralniczychsprzedaż środków piorących i pomp dozujących płynne środki piorącepozyskiwanie i obsługa klientówprowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie ofert handlowychspotkania z klientami i prezentowanie produktówtworzenie dobrego wizerunku firmy na rynku polskimprzygotowywanie niezbędnej dokumentacji sprzedaży i dostawoczekujemyprawo jazdy kat. B wykształcenie minimum średnie dobra znajomość języka angielskiegodobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Officezdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wraz z największą w Polsce firmią z branży pralniczej poszukujemy osoby w dziale handlowym.  Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia sprzedażowapraca na jedną zmianęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąmożliwość stałego zatrudnieniaszkolenie produktowe i wdrożeniowedodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa itpzadaniasprzedaż i wynajem profesjonalnych urządzeń pralniczychsprzedaż środków piorących i pomp dozujących płynne środki piorącepozyskiwanie i obsługa klientówprowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie ofert handlowychspotkania z klientami i prezentowanie produktówtworzenie dobrego wizerunku firmy na rynku polskimprzygotowywanie niezbędnej dokumentacji sprzedaży i dostawoczekujemyprawo jazdy kat. B wykształcenie minimum średnie dobra znajomość języka angielskiegodobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Officezdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży meblowej z Katowic poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży.Jeśli masz już doświadczenie w sprzedaży B2B (najlepiej w branży meblowej lub pokrewnej), lubisz kontakt z klientem a dobra komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu to koniecznie zapoznaj się z poniższymi szczegółami oferty :) Daj sobie szansę na rozwój i aplikuj już dzisiaj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracyzadaniaNawiązywanie kontaktów handlowych na terenie całego kraju i za granicąBudowanie relacji z obecnymi klientami oraz obsługa ich zamówieńDoradztwo technicznePrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychRealizacja celów sprzedażowychWspółpraca z innymi działamioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży meblowej lub pokrewnej (łańcuch dostaw, okucia, stal, komponenty do produkcji mebli itp.)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaSamodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracyMile widziane: znajomość j. angielskiego na poziome B2/C1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży meblowej z Katowic poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży.Jeśli masz już doświadczenie w sprzedaży B2B (najlepiej w branży meblowej lub pokrewnej), lubisz kontakt z klientem a dobra komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu to koniecznie zapoznaj się z poniższymi szczegółami oferty :) Daj sobie szansę na rozwój i aplikuj już dzisiaj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracyzadaniaNawiązywanie kontaktów handlowych na terenie całego kraju i za granicąBudowanie relacji z obecnymi klientami oraz obsługa ich zamówieńDoradztwo technicznePrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychRealizacja celów sprzedażowychWspółpraca z innymi działamioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży meblowej lub pokrewnej (łańcuch dostaw, okucia, stal, komponenty do produkcji mebli itp.)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaSamodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracyMile widziane: znajomość j. angielskiego na poziome B2/C1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bądź B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów bądź materiałów budowlanych, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedażydojrzałości biznesowejotwartości do odbywania podróży służbowych na powierzonym terenieumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bądź B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów bądź materiałów budowlanych, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedażydojrzałości biznesowejotwartości do odbywania podróży służbowych na powierzonym terenieumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zastanawiałeś/aś się jak to jest pracować dla dużej firmy jaką jest IKEA? To jest dobra okazja by spróbować swoich sił! Masz doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, a może po prostu lubisz kontakt z klientem? Szukasz pracy na wakacje?Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika kas na okres wakacyjny.Lokalizacja: Gdańsk oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, pełne świadczenia, płatny urlop wypoczynkowy)pracę w przedziale czasowym 8:45- 22:30pracę na 3/4 etatudofinansowanie do 1 posiłku każdego dnia w czasie pracyzadaniaskanowanie artukułówprzyjmowanie płatności w gotówce, kartach płatniczych lub upominkowychobsługa klienta wg standardów firmyoczekujemymile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z kasą fiskalnądyspozycyjności do pracy również w weekendygotowości do pracy nie tylko siedzącej, a również stojącejotwartości oraz motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś/aś się jak to jest pracować dla dużej firmy jaką jest IKEA? To jest dobra okazja by spróbować swoich sił! Masz doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, a może po prostu lubisz kontakt z klientem? Szukasz pracy na wakacje?Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika kas na okres wakacyjny.Lokalizacja: Gdańsk oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, pełne świadczenia, płatny urlop wypoczynkowy)pracę w przedziale czasowym 8:45- 22:30pracę na 3/4 etatudofinansowanie do 1 posiłku każdego dnia w czasie pracyzadaniaskanowanie artukułówprzyjmowanie płatności w gotówce, kartach płatniczych lub upominkowychobsługa klienta wg standardów firmyoczekujemymile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z kasą fiskalnądyspozycyjności do pracy również w weekendygotowości do pracy nie tylko siedzącej, a również stojącejotwartości oraz motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      The Randstad Professionals team recruits specialists and managers. We recruit at all levels in the organization, creating professional departments. in particular industries at Randstad Professionals we recruit candidates for specific levels of positions: management staff, managers, specialists.oferujemyIndependent and challenging workAttractive salary,Work in an international environment,Employment contractOpen and friendly organizational culture,Modern workplace and career opportunitieszadaniaHandle customer enquiries, clarify technical details in cooperation with our external Sales Consultants and advise our customersActing as their link to various internal departments such as Engineering and ProductionHandling and follow-up of quotations/sales orders in our ERP SystemClarification and elaboration of technical details and applicationsOccasional participation to customer visits and exhibitionsConduct internal trainings where necessaryoczekujemyGeneral Electrical, Electronic, Mechatronic or Mechanical Engineering degree combined with at least basic understanding of mechanical engineeringIdeally 2-3 years of relevant experience at a machine manufacturer or in machine maintenanceWorking knowledge of ERP systems and MS-Office programsExcellent interpersonal and communication skills in addition to a customer service and team-oriented behaviorAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      The Randstad Professionals team recruits specialists and managers. We recruit at all levels in the organization, creating professional departments. in particular industries at Randstad Professionals we recruit candidates for specific levels of positions: management staff, managers, specialists.oferujemyIndependent and challenging workAttractive salary,Work in an international environment,Employment contractOpen and friendly organizational culture,Modern workplace and career opportunitieszadaniaHandle customer enquiries, clarify technical details in cooperation with our external Sales Consultants and advise our customersActing as their link to various internal departments such as Engineering and ProductionHandling and follow-up of quotations/sales orders in our ERP SystemClarification and elaboration of technical details and applicationsOccasional participation to customer visits and exhibitionsConduct internal trainings where necessaryoczekujemyGeneral Electrical, Electronic, Mechatronic or Mechanical Engineering degree combined with at least basic understanding of mechanical engineeringIdeally 2-3 years of relevant experience at a machine manufacturer or in machine maintenanceWorking knowledge of ERP systems and MS-Office programsExcellent interpersonal and communication skills in addition to a customer service and team-oriented behaviorAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszgo klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w transporcie morskim, lotniczym i śródlądowym, poszukujemy na terenie całego kraju, osoby do rozwoju sprzedaży usług transportowych. oferujemydogodny rodzaj umowy,możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w kraju,pakiet medyczny,pakiet sportowy,samochód oraz pozostałe niezbędne narzędzia do pracy. zadaniasprzedaż usług firmy, głownie frachtu lotniczego, morskiego i kolejowego,współpraca z klientami,pozyskiwanie nowych klientów,realizacja planów sprzedaży w powierzonym terenie,monitorowanie sprzedaży i monitorowanie działań konkurencji,uzgadnianie warunków handlowych oraz negocjacje biznesowe.oczekujemydoświadczenie w sprzedaży z obszaru Air&Sea,przedsiębiorczość oraz umiejętność nawiązywania i podtrzymywania długofalowych relacji biznesowych,predyspozycje handlowe i doświadczenie w prowadzeniu skutecznych negocjacji,umiejętność pozyskiwania klientów,skrupulatność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji zadań,umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,znajomość języka angielskiego – mile widziana,dążenie do rozwoju i realizacja założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszgo klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w transporcie morskim, lotniczym i śródlądowym, poszukujemy na terenie całego kraju, osoby do rozwoju sprzedaży usług transportowych. oferujemydogodny rodzaj umowy,możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w kraju,pakiet medyczny,pakiet sportowy,samochód oraz pozostałe niezbędne narzędzia do pracy. zadaniasprzedaż usług firmy, głownie frachtu lotniczego, morskiego i kolejowego,współpraca z klientami,pozyskiwanie nowych klientów,realizacja planów sprzedaży w powierzonym terenie,monitorowanie sprzedaży i monitorowanie działań konkurencji,uzgadnianie warunków handlowych oraz negocjacje biznesowe.oczekujemydoświadczenie w sprzedaży z obszaru Air&Sea,przedsiębiorczość oraz umiejętność nawiązywania i podtrzymywania długofalowych relacji biznesowych,predyspozycje handlowe i doświadczenie w prowadzeniu skutecznych negocjacji,umiejętność pozyskiwania klientów,skrupulatność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji zadań,umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,znajomość języka angielskiego – mile widziana,dążenie do rozwoju i realizacja założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemyPracę w firmie o renomowanej pozycji na rynku,Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premiowej uzależnionej od wyników sprzedażowych,Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, możliwość użytkowania samochodu służbowego do celów prywatnych),Możliwość rozwoju zawodowego.zadaniaOpracowywanie i przygotowywanie ofert dla klientów,Realizacja planów sprzedażowych,Koordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektów,Doradztwo w zakresie modernizacji urządzeń dźwigowych,Udział w analizie wyników bieżących sprzedaży modernizacji oraz w tworzeniu mechanizmów doskonalących prognozowanie w oparciu o dane z rynku,Monitorowanie sytuacji na rynku regionu w zakresie usług modernizacyjnych.oczekujemyDoświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w branży dźwigowej,Wykształcenia wyższego o profilu mechanicznym lub elektrycznym,Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,Wysokorozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,Efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem,Nastawienia na cel oraz proaktywności w działaniu,Zaangażowania oraz motywacji do pracy,Czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemyPracę w firmie o renomowanej pozycji na rynku,Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premiowej uzależnionej od wyników sprzedażowych,Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, możliwość użytkowania samochodu służbowego do celów prywatnych),Możliwość rozwoju zawodowego.zadaniaOpracowywanie i przygotowywanie ofert dla klientów,Realizacja planów sprzedażowych,Koordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektów,Doradztwo w zakresie modernizacji urządzeń dźwigowych,Udział w analizie wyników bieżących sprzedaży modernizacji oraz w tworzeniu mechanizmów doskonalących prognozowanie w oparciu o dane z rynku,Monitorowanie sytuacji na rynku regionu w zakresie usług modernizacyjnych.oczekujemyDoświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w branży dźwigowej,Wykształcenia wyższego o profilu mechanicznym lub elektrycznym,Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,Wysokorozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,Efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem,Nastawienia na cel oraz proaktywności w działaniu,Zaangażowania oraz motywacji do pracy,Czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy na pierwszą zmianę? Posiadasz wiedzę z zakresu chemii i chcesz zastosować ją w praktyce? Aplikuj!oferujemypracę od poniedziału do piątkupracę na pierwszą zmianęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowądodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa itp.zadaniainstalacja systemów dozowaniaścisła współpraca z klientem podczas wdrażania nowych technologiirozwijanie potencjału obecnych klientów firmyrozbudowa rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientówbudowanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientamioczekujemyznajomości podstaw chemii przemysłowejprawa jazdy kat. Bmotywacji do pracyzaangażowania w wykonywane obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy na pierwszą zmianę? Posiadasz wiedzę z zakresu chemii i chcesz zastosować ją w praktyce? Aplikuj!oferujemypracę od poniedziału do piątkupracę na pierwszą zmianęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowądodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa itp.zadaniainstalacja systemów dozowaniaścisła współpraca z klientem podczas wdrażania nowych technologiirozwijanie potencjału obecnych klientów firmyrozbudowa rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientówbudowanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientamioczekujemyznajomości podstaw chemii przemysłowejprawa jazdy kat. Bmotywacji do pracyzaangażowania w wykonywane obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadań: telefon, laptop, samochód służbowyPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadań: telefon, laptop, samochód służbowyPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i poszukujesz pracy gdzie w praktyczny sposób będziesz mógł/mogła wykorzystać język?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu w nowoczesnej firmie!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwojupakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne LuxMed oraz grupowe ubezpieczenie Generali, karta sportowa, "wczasy pod gruszą", kafeteria, możliwość nauki j. angielskiegozadaniapomoc i aktywna obsługa Klientakonsultacje taryfowe, przygotowywanie ofert taryfowych (w tym zapytania i reklamacje) doradztwo w zakresie możliwości przedłużenia umowy zarządzanie formami płatności (np.: deklaracje na fakturze; dostarczanie informacji o płatnościach ratalnych/przypomnieniach itp.)sprzedaż produktówoczekujemybardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie C1 lub wyższym)podstawowa znajomość języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w sektorze telekomunikacyjnym)doskonałe umiejętności organizacyjnedobra znajomość pakietu MS Officesilne umiejętności analitycznego myśleniadoskonałe umiejętności komunikacyjnezdolność do pracy w dynamicznym i zorientowanym na cel środowiskuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i poszukujesz pracy gdzie w praktyczny sposób będziesz mógł/mogła wykorzystać język?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu w nowoczesnej firmie!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwojupakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne LuxMed oraz grupowe ubezpieczenie Generali, karta sportowa, "wczasy pod gruszą", kafeteria, możliwość nauki j. angielskiegozadaniapomoc i aktywna obsługa Klientakonsultacje taryfowe, przygotowywanie ofert taryfowych (w tym zapytania i reklamacje) doradztwo w zakresie możliwości przedłużenia umowy zarządzanie formami płatności (np.: deklaracje na fakturze; dostarczanie informacji o płatnościach ratalnych/przypomnieniach itp.)sprzedaż produktówoczekujemybardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie C1 lub wyższym)podstawowa znajomość języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w sektorze telekomunikacyjnym)doskonałe umiejętności organizacyjnedobra znajomość pakietu MS Officesilne umiejętności analitycznego myśleniadoskonałe umiejętności komunikacyjnezdolność do pracy w dynamicznym i zorientowanym na cel środowiskuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN23.00 za godzinę
      • randstad polska
      Szukasz pracy weekendowej? Kontakt z klientem nie sprawia Ci problemu? Poszukiwany kasjer do sklepu IKEA Targówek! Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy i aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS- L4, urlop);zatrudnienie w okresie lipiec - wrzesieńpracę w godzinach otwarcia sklepu (równoważny system czasu pracy);stawkę godzinową: 23zł/h brutto;pracę w weekendy (piątek- niedziela <-- jeśli handlowa)możliwość pracy również w trakcie tygodniadofinansowanie do posiłków.zadaniakontakt z klientem;obsługa klienta;przeprowadzanie transakcji kasowych. oczekujemychęci do pracypełnej dyspozycyjności w weekendy (piątek - niedziela <- gdy ndz jest handlowa);umiejętność obsługi kasy fiskalnej będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy weekendowej? Kontakt z klientem nie sprawia Ci problemu? Poszukiwany kasjer do sklepu IKEA Targówek! Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy i aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS- L4, urlop);zatrudnienie w okresie lipiec - wrzesieńpracę w godzinach otwarcia sklepu (równoważny system czasu pracy);stawkę godzinową: 23zł/h brutto;pracę w weekendy (piątek- niedziela <-- jeśli handlowa)możliwość pracy również w trakcie tygodniadofinansowanie do posiłków.zadaniakontakt z klientem;obsługa klienta;przeprowadzanie transakcji kasowych. oczekujemychęci do pracypełnej dyspozycyjności w weekendy (piątek - niedziela <- gdy ndz jest handlowa);umiejętność obsługi kasy fiskalnej będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bytom, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży.oferujemyStabilne warunki zatrudnieniaPakiet benefitówUbezpieczenie grupowePakiet szkoleńPraca w środowisku międzynarodowym środowiskuPracę w poznańskim biurze - GrunwaldRównowaga między życiem zawodowym, a prywatnymRozwój zawodowy - przewidziana ścieżka rozwojuUmowa o pracę od 1 dnia pracyPlan wdrożenia – ok. 3 miesiącezadaniaRealizacja budżetu sprzedaży i marżyPrognozowanie i raportowanie sprzedażyKontakt z klientami w swoim obszarze działania w tym pozyskiwanie nowych klientówRealizacja i kontrola budżetów (sprzedaży i marży oraz kosztów)Praca z kluczowymi klientami zespołuRejestracja inwestycji z wykorzystaniem synergii branżWspółpraca z kluczowymi producentami na inwestycjachoczekujemy•    Wykształcenie średnie•    Doświadczenie pracy w handlu•    Umiejętność budowania zaufania wśród ludzi•    Zdolność posługiwania się angielskim- poziom podstawowyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży.oferujemyStabilne warunki zatrudnieniaPakiet benefitówUbezpieczenie grupowePakiet szkoleńPraca w środowisku międzynarodowym środowiskuPracę w poznańskim biurze - GrunwaldRównowaga między życiem zawodowym, a prywatnymRozwój zawodowy - przewidziana ścieżka rozwojuUmowa o pracę od 1 dnia pracyPlan wdrożenia – ok. 3 miesiącezadaniaRealizacja budżetu sprzedaży i marżyPrognozowanie i raportowanie sprzedażyKontakt z klientami w swoim obszarze działania w tym pozyskiwanie nowych klientówRealizacja i kontrola budżetów (sprzedaży i marży oraz kosztów)Praca z kluczowymi klientami zespołuRejestracja inwestycji z wykorzystaniem synergii branżWspółpraca z kluczowymi producentami na inwestycjachoczekujemy•    Wykształcenie średnie•    Doświadczenie pracy w handlu•    Umiejętność budowania zaufania wśród ludzi•    Zdolność posługiwania się angielskim- poziom podstawowyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, lubisz pracę z ludźmi?Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą.oferujemyumowę o pracępakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życieatrakcyjna premia roczna możliwość korzystania z samochodu służbowego do celów prywatnychpraca od poniedziałku do piątku, wolne weekendymożliwość rozwojuzadaniareprezentowanie firmy w kontaktach z klientamidoradztwo i pro-aktywna sprzedaż rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży serwisu, modernizacji i urządzeń na podległym terenieaktywne pozyskiwanie nowych klientów i zamówień z rynkukoordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedażyaktywna współpraca z działem windykacji, monitorowanie stanu należności przypisanych klientówwspółpraca z innymi działamioczekujemydoświadczenia na podobnym stanowiskukomunikatywności i otwartości w nawiązywaniu relacji z klientamibardzo wysokiego poziomu organizacji pracy własnej i zorientowania na wynikprawa jazdy kategorii Bwysokich zdolności negocjacyjnych i sprzedażowychznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, lubisz pracę z ludźmi?Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą.oferujemyumowę o pracępakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życieatrakcyjna premia roczna możliwość korzystania z samochodu służbowego do celów prywatnychpraca od poniedziałku do piątku, wolne weekendymożliwość rozwojuzadaniareprezentowanie firmy w kontaktach z klientamidoradztwo i pro-aktywna sprzedaż rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży serwisu, modernizacji i urządzeń na podległym terenieaktywne pozyskiwanie nowych klientów i zamówień z rynkukoordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedażyaktywna współpraca z działem windykacji, monitorowanie stanu należności przypisanych klientówwspółpraca z innymi działamioczekujemydoświadczenia na podobnym stanowiskukomunikatywności i otwartości w nawiązywaniu relacji z klientamibardzo wysokiego poziomu organizacji pracy własnej i zorientowania na wynikprawa jazdy kategorii Bwysokich zdolności negocjacyjnych i sprzedażowychznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Płynnie posługujesz się językiem niemieckim? Lubisz kontakt z Klientem i jesteś osobą komunikatywną? Chcesz się rozwijać w sprzedaży? Jeżeli tak, to świetnie! Ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie wahaj się i aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupakiet benefitówelastyczne godziny pracy ( 7.00 - 15.00 lub 8.00 - 16.00)zadaniaobsługa klienta zagranicznegosprzedaż produktów i kontakt z klientempraca z bazą klientówoczekujemypłynnej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedażyznajomości Excela i pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Płynnie posługujesz się językiem niemieckim? Lubisz kontakt z Klientem i jesteś osobą komunikatywną? Chcesz się rozwijać w sprzedaży? Jeżeli tak, to świetnie! Ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie wahaj się i aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupakiet benefitówelastyczne godziny pracy ( 7.00 - 15.00 lub 8.00 - 16.00)zadaniaobsługa klienta zagranicznegosprzedaż produktów i kontakt z klientempraca z bazą klientówoczekujemypłynnej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedażyznajomości Excela i pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gryźliny, warmińsko-mazurskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś dyspozycyjny/a w dniu 10.07.2022 i chcesz przeznaczyć ten dzień na zarobienie dodatkowych pieniędzy? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz kontakt z ludźmi i Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie pracę!Aktualnie poszukujemy osób do pomocy podczas eventu.Lokalizacja: Gryźliny (koło Olsztyna) oferujemyatrakcyjną stawkę 28zł brutto/humowę zleceniepracę podczas sporego wydarzeniazadaniasprzedaż biletów na wydarzenieobsługa kasy fiskalnejszczytywanie biletów oczekujemydyspozycyjności w dniu 10.07.2022chęci do pracy na świeżym powietrzu mile widziane umiejętność obsługi kasy fiskalnejmile widziane doświadczenie w pracy podczas eventówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś dyspozycyjny/a w dniu 10.07.2022 i chcesz przeznaczyć ten dzień na zarobienie dodatkowych pieniędzy? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz kontakt z ludźmi i Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie pracę!Aktualnie poszukujemy osób do pomocy podczas eventu.Lokalizacja: Gryźliny (koło Olsztyna) oferujemyatrakcyjną stawkę 28zł brutto/humowę zleceniepracę podczas sporego wydarzeniazadaniasprzedaż biletów na wydarzenieobsługa kasy fiskalnejszczytywanie biletów oczekujemydyspozycyjności w dniu 10.07.2022chęci do pracy na świeżym powietrzu mile widziane umiejętność obsługi kasy fiskalnejmile widziane doświadczenie w pracy podczas eventówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy na 3  Managerów Handlowych E-Commerce w kategoriach: RTV AGD, FMCG, dekoracjeoferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy7% rabatu na zakupy w sieci klienta Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy  możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaTworzenie i realizacja strategii sprzedaży e-commerce w zakresie asortymentu przemysłowego sieci dla jednej z grup asortymentu (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia),Zarządzanie sprzedażą w kanale własnym oraz na marketplace,Przygotowanie i monitorowanie realizacji budżetu rozwoju kanału e-commerce, pełnej odpowiedzialności za P&L sprzedaży e-commerce swojego asortymentu,Bliska współpraca z działem zakupów, marketingiem, logistyką, CRM i innymi serwisami wsparcia,Kluczowa osoba zespołu e-commerce Auchan, branie udziału w dużych i ambitnych projektach międzynarodowych,Analizowanie zachowań Klientów i innych danych sprzedażowych, aby optymalizować sprzedaż.oczekujemyMinimum 2-letnie doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy na 3  Managerów Handlowych E-Commerce w kategoriach: RTV AGD, FMCG, dekoracjeoferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy7% rabatu na zakupy w sieci klienta Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy  możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaTworzenie i realizacja strategii sprzedaży e-commerce w zakresie asortymentu przemysłowego sieci dla jednej z grup asortymentu (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia),Zarządzanie sprzedażą w kanale własnym oraz na marketplace,Przygotowanie i monitorowanie realizacji budżetu rozwoju kanału e-commerce, pełnej odpowiedzialności za P&L sprzedaży e-commerce swojego asortymentu,Bliska współpraca z działem zakupów, marketingiem, logistyką, CRM i innymi serwisami wsparcia,Kluczowa osoba zespołu e-commerce Auchan, branie udziału w dużych i ambitnych projektach międzynarodowych,Analizowanie zachowań Klientów i innych danych sprzedażowych, aby optymalizować sprzedaż.oczekujemyMinimum 2-letnie doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • janki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy pracowników na stanowisko pomocy sklepowej w modnym sklepie odzieżowym.oferujemyUmowa zleceniepraca od wrześniawynagrodzenie 22 zł brutto/godzinępraca pon-pt / weekendy (niedziela handlowa) - elastyczny grafikmiłą atmosferęzadaniadbanie o porządek w sklepieukładanie ubrań na półkach i wieszakachobsługa przymierzalniobsługa kasy fiskalnejoczekujemyzmotywowaniachęci stałej współpracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy pracowników na stanowisko pomocy sklepowej w modnym sklepie odzieżowym.oferujemyUmowa zleceniepraca od wrześniawynagrodzenie 22 zł brutto/godzinępraca pon-pt / weekendy (niedziela handlowa) - elastyczny grafikmiłą atmosferęzadaniadbanie o porządek w sklepieukładanie ubrań na półkach i wieszakachobsługa przymierzalniobsługa kasy fiskalnejoczekujemyzmotywowaniachęci stałej współpracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówwysoką samodzielność w działaniumożliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji zadaniareprezentowanie firmy w kontaktach ze stałymi i potencjalnymi klientamikompleksowa opieka nad klientami, podtrzymywanie relacji biznesowychdoradztwo rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedaży w systemie CRMoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, miel widziane w branżach technicznychumiejętność budowania relacji biznesowychpostawa pro- klienckadojrzałość biznesowa dynamika w działaniu, nastawienie na realizację celówumiejętność pracy z danymi, w systemie CRMczynne prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówwysoką samodzielność w działaniumożliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji zadaniareprezentowanie firmy w kontaktach ze stałymi i potencjalnymi klientamikompleksowa opieka nad klientami, podtrzymywanie relacji biznesowychdoradztwo rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedaży w systemie CRMoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, miel widziane w branżach technicznychumiejętność budowania relacji biznesowychpostawa pro- klienckadojrzałość biznesowa dynamika w działaniu, nastawienie na realizację celówumiejętność pracy z danymi, w systemie CRMczynne prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemyZatrudnienie na umowę o pracę,Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premiowej,Kompleksowe wdrożenie na nowym stanowisku,Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna wraz z pakietem stomatologicznym, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta),Narzędzia pracy (samochód także do użytku prywatnego),Pracę dla lidera w branży dźwigowej na świecie, w środowisku o najwyższych standardach jakości i bezpieczeństwa z realną możliwością rozwoju w strukturach firmy.zadaniaReprezentowanie firmy w kontaktach z obecnymi i potencjalnymi klientami,Doradztwo i proaktywna sprzedaż rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń (tj. windy i schody ruchome) na podległym terenie,Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i zamówień z rynku,Koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert,Obsługa systemu CRM,Monitorowanie rynku budowlanego i dźwigowego w zakresie usług serwisowych i modernizacyjnych.oczekujemyDoświadczenie handlowe w branżach technicznych, elektrotechnicznych, okołobudowlanych, FMCG, etc.,Gotowość i silna motywacja do aktywnej sprzedaży oraz dużej ilości spotkań z klientami,Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług i budowaniu długotrwałych relacji z klientami,Wykształcenie wyższe,Czynne prawo jazdy kat. B,Doskonała znajomość MS Office,Bardzo wysoki poziom organizacji pracy własnej i zorientowanie na wynik,Wysokie zdolności negocjacyjne i sprzedażowe.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemyZatrudnienie na umowę o pracę,Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premiowej,Kompleksowe wdrożenie na nowym stanowisku,Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna wraz z pakietem stomatologicznym, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta),Narzędzia pracy (samochód także do użytku prywatnego),Pracę dla lidera w branży dźwigowej na świecie, w środowisku o najwyższych standardach jakości i bezpieczeństwa z realną możliwością rozwoju w strukturach firmy.zadaniaReprezentowanie firmy w kontaktach z obecnymi i potencjalnymi klientami,Doradztwo i proaktywna sprzedaż rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń (tj. windy i schody ruchome) na podległym terenie,Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i zamówień z rynku,Koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert,Obsługa systemu CRM,Monitorowanie rynku budowlanego i dźwigowego w zakresie usług serwisowych i modernizacyjnych.oczekujemyDoświadczenie handlowe w branżach technicznych, elektrotechnicznych, okołobudowlanych, FMCG, etc.,Gotowość i silna motywacja do aktywnej sprzedaży oraz dużej ilości spotkań z klientami,Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług i budowaniu długotrwałych relacji z klientami,Wykształcenie wyższe,Czynne prawo jazdy kat. B,Doskonała znajomość MS Office,Bardzo wysoki poziom organizacji pracy własnej i zorientowanie na wynik,Wysokie zdolności negocjacyjne i sprzedażowe.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: CH Batory/ Klif, Gdyniaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: CH Batory/ Klif, Gdyniaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, globalnego producenta i lidera w dziedzinie specjalistycznych substancji i surowców chemicznych, poszukujemy osób na stanowisko handlowe w dziale surowców kosmetycznych.Sales RepresentativePrzedstawiciel Handlowy będzie odpowiedzialny za sprzedaż surowców na ternie całgo kraju. Stacjonarnym miejscem pracy jest biuro w Krakowie.oferujemyumowę o pracę w międzynarodowym koncernie, bonus roczny zależny od wyników sprzedaży,samochód oraz pozostałe narzędzia niezbędne do pracy,kartę Multisport,opiekę medyczną Luxmed,zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz dofinansowanie do urlopu,możliwość uczestniczenia w programie oszczędnościowo-lojalnościowym dla pracowników.zadaniadziałania sprzedażowe i marketingowe jako przedstawiciela firmy na przydzielonym obszarze geograficznym i w przydzielonych branżach,rozpoznawanie rynku i poszukiwanie nowych kontaktów handlowych dla firmy,realizacja planów sprzedaży,Stała promocja surowców w obszarze swojego działania poprzez regularne wizyty oraz konsultacje techniczne u klientów,utrzymywanie i rozwijanie istniejących relacji z klientami poprzez częste bezpośrednie kontakty,szeroko rozumianą promocję firmy na rynku polskim poprzez uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach, seminariach, wystawach oraz szkoleniach,negocjowanie warunków współpracy oraz przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w ścisłej współpracy z odpowiednimi branżowymi Sales Managerami,nadzorowanie realizacji zamówień poprzez ścisłą współpracę z działem Obsługi Klienta,przygotowywanie rzetelnych raportów wymaganych przez kierownictwo Spółki,uczestnictwo w szkoleniach oraz spotkaniach biznesowych organizowanych,stały rozwój zawodowy oraz doskonalenie jakości swojej pracy zgodnie z polityką i wizją firmy.oczekujemywykształcenia z obszaru chemii, biotechnologii, biologii, farmacji lub kierunków pokrewnych,doświadczenia w sprzedaży surowców kosmetycznych, chemicznych lub dla branży AGRO,zdolności srzedażowych oraz wysoko rozwiniętej komunikacji interpersonalnej,dyspozycyjności – gotowość do podróży służbowych,umiejętności prowadzenia komunikacji na poziomie technicznym (współpraca z działami R&D) jak i negocjacji (współpraca z działami zakupów),wysoka kultura osobista, proaktywność, wysoka motywacja do osiągania założonych celów oraz umiejętność ich osiągnięcia, lojalność, umiejętność pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, globalnego producenta i lidera w dziedzinie specjalistycznych substancji i surowców chemicznych, poszukujemy osób na stanowisko handlowe w dziale surowców kosmetycznych.Sales RepresentativePrzedstawiciel Handlowy będzie odpowiedzialny za sprzedaż surowców na ternie całgo kraju. Stacjonarnym miejscem pracy jest biuro w Krakowie.oferujemyumowę o pracę w międzynarodowym koncernie, bonus roczny zależny od wyników sprzedaży,samochód oraz pozostałe narzędzia niezbędne do pracy,kartę Multisport,opiekę medyczną Luxmed,zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz dofinansowanie do urlopu,możliwość uczestniczenia w programie oszczędnościowo-lojalnościowym dla pracowników.zadaniadziałania sprzedażowe i marketingowe jako przedstawiciela firmy na przydzielonym obszarze geograficznym i w przydzielonych branżach,rozpoznawanie rynku i poszukiwanie nowych kontaktów handlowych dla firmy,realizacja planów sprzedaży,Stała promocja surowców w obszarze swojego działania poprzez regularne wizyty oraz konsultacje techniczne u klientów,utrzymywanie i rozwijanie istniejących relacji z klientami poprzez częste bezpośrednie kontakty,szeroko rozumianą promocję firmy na rynku polskim poprzez uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach, seminariach, wystawach oraz szkoleniach,negocjowanie warunków współpracy oraz przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w ścisłej współpracy z odpowiednimi branżowymi Sales Managerami,nadzorowanie realizacji zamówień poprzez ścisłą współpracę z działem Obsługi Klienta,przygotowywanie rzetelnych raportów wymaganych przez kierownictwo Spółki,uczestnictwo w szkoleniach oraz spotkaniach biznesowych organizowanych,stały rozwój zawodowy oraz doskonalenie jakości swojej pracy zgodnie z polityką i wizją firmy.oczekujemywykształcenia z obszaru chemii, biotechnologii, biologii, farmacji lub kierunków pokrewnych,doświadczenia w sprzedaży surowców kosmetycznych, chemicznych lub dla branży AGRO,zdolności srzedażowych oraz wysoko rozwiniętej komunikacji interpersonalnej,dyspozycyjności – gotowość do podróży służbowych,umiejętności prowadzenia komunikacji na poziomie technicznym (współpraca z działami R&D) jak i negocjacji (współpraca z działami zakupów),wysoka kultura osobista, proaktywność, wysoka motywacja do osiągania założonych celów oraz umiejętność ich osiągnięcia, lojalność, umiejętność pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chorzów, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z Klientem? interesuje Cię sprzedaż? jesteś osobą otwartą i komunikatywną? lubisz pracować w terenie?To świetnie! to praca właśnie dla Ciebie!Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczny czas pracypremię kwartalnąniezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon i samochód służbowy ( możliwość prywatnego użytkowania)pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku, szkolenia, opieka stomatologicznazadaniapozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert i kontraktów dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychbudowanie długofalowych relacji z klientami firmywspółpraca z działami w firmie: finansowy, prawny, dział techniczny itp.monitorowanie sytuacji na rynku w podległym regionieoczekujemydoświadczenia na stanowisku handlowym w terenie min. 1,5 rokupodstawowej umiejętności czytania rysunku technicznegokomunikatywności, otwartości w pracy z klientamiczynne prawo jazdy kat. Bwykształcenia  o profilu ekonomicznym/technicznymjęzyk angielski na poziomie komunikatywnym - mile widzianydoświadczenia w branży inwestycyjnej - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z Klientem? interesuje Cię sprzedaż? jesteś osobą otwartą i komunikatywną? lubisz pracować w terenie?To świetnie! to praca właśnie dla Ciebie!Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczny czas pracypremię kwartalnąniezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon i samochód służbowy ( możliwość prywatnego użytkowania)pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku, szkolenia, opieka stomatologicznazadaniapozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert i kontraktów dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychbudowanie długofalowych relacji z klientami firmywspółpraca z działami w firmie: finansowy, prawny, dział techniczny itp.monitorowanie sytuacji na rynku w podległym regionieoczekujemydoświadczenia na stanowisku handlowym w terenie min. 1,5 rokupodstawowej umiejętności czytania rysunku technicznegokomunikatywności, otwartości w pracy z klientamiczynne prawo jazdy kat. Bwykształcenia  o profilu ekonomicznym/technicznymjęzyk angielski na poziomie komunikatywnym - mile widzianydoświadczenia w branży inwestycyjnej - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży technicznej,poszukujemy osoby do zarządzania rozproszonym zespołem inżynierów sprzedaży. oferujemyszereg benefitów:dofinansowanie do nauki języków obcych oraz szkoleń i kursówprywatna opieka medycznakarta multisport ubezpieczenie na życieniezbędne narzędzia do pracy w tym służbowy samochód do użytku prywatnegozadaniazarządzanie rozproszonym zespołem sprzedaży w regionie południowym, motywowanie pracowników oraz wsparcie ich rozwoju w zakresie wiedzy produktowej i technik sprzedaży,analiza potencjału podległego terenu na podstawie aktualnej bazy projektów,przygotowanie długofalowej strategii działania na podległym terenie,realizacja ustalonych celów sprzedażowych,prowadzenie bieżącego monitoringu i analiz wyników zespołu pozwalających na podejmowanie odpowiednich aktywności wspierających osiągnięcie celów firmy,regularne monitorowanie planowania i realizacji aktywności sprzedażowych oraz standardów pracy członków koordynowanego zespołu,budowanie i wsparcie pracowników w utrzymywaniu jak najlepszych relacji z kluczowymi partnerami,uczestnictwo w kluczowych negocjacjach biznesowych,organizacja i uczestnictwo w konferencjach promujących produkty/usługi firmy.oczekujemyumiejętność i doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,doświadczenia na podobnym stanowisku,wysokiej kultury osobistej,wykształcenia wyższego,umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,wysokorozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem,nastawienia na cel oraz proaktywność w działaniu,czynne prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży technicznej,poszukujemy osoby do zarządzania rozproszonym zespołem inżynierów sprzedaży. oferujemyszereg benefitów:dofinansowanie do nauki języków obcych oraz szkoleń i kursówprywatna opieka medycznakarta multisport ubezpieczenie na życieniezbędne narzędzia do pracy w tym służbowy samochód do użytku prywatnegozadaniazarządzanie rozproszonym zespołem sprzedaży w regionie południowym, motywowanie pracowników oraz wsparcie ich rozwoju w zakresie wiedzy produktowej i technik sprzedaży,analiza potencjału podległego terenu na podstawie aktualnej bazy projektów,przygotowanie długofalowej strategii działania na podległym terenie,realizacja ustalonych celów sprzedażowych,prowadzenie bieżącego monitoringu i analiz wyników zespołu pozwalających na podejmowanie odpowiednich aktywności wspierających osiągnięcie celów firmy,regularne monitorowanie planowania i realizacji aktywności sprzedażowych oraz standardów pracy członków koordynowanego zespołu,budowanie i wsparcie pracowników w utrzymywaniu jak najlepszych relacji z kluczowymi partnerami,uczestnictwo w kluczowych negocjacjach biznesowych,organizacja i uczestnictwo w konferencjach promujących produkty/usługi firmy.oczekujemyumiejętność i doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,doświadczenia na podobnym stanowisku,wysokiej kultury osobistej,wykształcenia wyższego,umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,wysokorozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem,nastawienia na cel oraz proaktywność w działaniu,czynne prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy wiesz co to jest: search, research, prospecting, walidacja? Umiejętności zdobywania informacji pozazdrościli by Ci znani agenci wywiadu? Dołącz do naszego zespołu już dziś!Do naszego zespołu, w którym przede wszystkim dbamy o znakomite relacje i efektywną współpracę, poszukujemy osób nastawionych na sukces i pragnących pracować z wyjątkową marką wyznaczającą standardy w branży.Zapraszamy osoby, które mają otwarty umysł, potrafią kreatywnie wykonywać swoją pracę i wciąż doskonalą się w znajdowaniu nowych klientów.Lokalizacja: Wrocław / lub praca zdalnaoferujemyumowę o pracę, stałe wynagrodzenie plus premiebogaty pakiet benefitów, w tym opieka medyczna, karta sportowa, bezpłatna nauka języka obcego online, więcej: https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/ogrom szkoleń i mentoringnarzędzia pracy (laptop, telefon)hybrydowy system pracy (lub całkowicie zdalnie jeśli wolisz)now-how międzynarodowej agencji rekrutacyjnej i wiele dróg rozwoju zawodowegosamodzielną pracę i realny wpływ na rozwój lokalnego biznesuzadaniawyszukiwanie nowych klientów popularnymi metodami i dozwolona kreatywność    wykorzystywanie Internetu jako źródła wiedzy (nie tylko portal LinkedIn i stosowanie trików w wyszukiwarce)szczegółowa walidacja rynku drogą telefoniczną i onlineutrzymywanie relacji z klientami (Dolny Śląsk i Opolskie)obsługa CRM i innych systemów wspierających codzienną pracęoczekujemyumiejętności zdobycia prawie każdej informacjiswobody w poruszaniu się w środowisku online: Internet, wyszukiwarki, LinkedIn etc.talentów interpersonalnych do nawiązywania nowych kontaktówpasji do prowadzenia doskonałych rozmów telefonicznychnastawienia na osiąganie celów znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym prawo jazdy – nie jest to konieczne, ale daje więcej możliwościJeśli czujesz, że to idealna praca dla Ciebie, już widzisz siebie w akcji, to aplikuj teraz! Porozmawiajmy o Twojej nowej pracy:)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czy wiesz co to jest: search, research, prospecting, walidacja? Umiejętności zdobywania informacji pozazdrościli by Ci znani agenci wywiadu? Dołącz do naszego zespołu już dziś!Do naszego zespołu, w którym przede wszystkim dbamy o znakomite relacje i efektywną współpracę, poszukujemy osób nastawionych na sukces i pragnących pracować z wyjątkową marką wyznaczającą standardy w branży.Zapraszamy osoby, które mają otwarty umysł, potrafią kreatywnie wykonywać swoją pracę i wciąż doskonalą się w znajdowaniu nowych klientów.Lokalizacja: Wrocław / lub praca zdalnaoferujemyumowę o pracę, stałe wynagrodzenie plus premiebogaty pakiet benefitów, w tym opieka medyczna, karta sportowa, bezpłatna nauka języka obcego online, więcej: https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/ogrom szkoleń i mentoringnarzędzia pracy (laptop, telefon)hybrydowy system pracy (lub całkowicie zdalnie jeśli wolisz)now-how międzynarodowej agencji rekrutacyjnej i wiele dróg rozwoju zawodowegosamodzielną pracę i realny wpływ na rozwój lokalnego biznesuzadaniawyszukiwanie nowych klientów popularnymi metodami i dozwolona kreatywność    wykorzystywanie Internetu jako źródła wiedzy (nie tylko portal LinkedIn i stosowanie trików w wyszukiwarce)szczegółowa walidacja rynku drogą telefoniczną i onlineutrzymywanie relacji z klientami (Dolny Śląsk i Opolskie)obsługa CRM i innych systemów wspierających codzienną pracęoczekujemyumiejętności zdobycia prawie każdej informacjiswobody w poruszaniu się w środowisku online: Internet, wyszukiwarki, LinkedIn etc.talentów interpersonalnych do nawiązywania nowych kontaktówpasji do prowadzenia doskonałych rozmów telefonicznychnastawienia na osiąganie celów znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym prawo jazdy – nie jest to konieczne, ale daje więcej możliwościJeśli czujesz, że to idealna praca dla Ciebie, już widzisz siebie w akcji, to aplikuj teraz! Porozmawiajmy o Twojej nowej pracy:)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • małopole, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz pracować w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Interesujesz się branżą motoryzacyjną? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS- płatne L4, urlop)możliwość przejścia w struktury klientapracę na cały etatpracę od poniedziałku do sobotywynagrodzenie od 4000zł brutto+premie (miesięczne oraz kwartalne)lokalizacja: Małopolezadaniasprzedaż części zamiennychdbanie o zgodność stanów magazynowych z ewidencjąprzygotowywanie i weryfikacja kosztorysówwystawianie rachunków i fakturudział w prowadzonych spisach inwentaryzacyjnychrealizacja zamówień części zamiennych na potrzeby warsztatuprawidłowe wprowadzenie do systemów danych dotyczących pojazdów i klientówoczekujemywykształcenia minimum średniegoprawa jazdy kat. Bkomunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiegozdolności interpersonalnychumiejętności obsługi komputerapredyspozycji handlowychmile widziana praktyka w branży samochodowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Interesujesz się branżą motoryzacyjną? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS- płatne L4, urlop)możliwość przejścia w struktury klientapracę na cały etatpracę od poniedziałku do sobotywynagrodzenie od 4000zł brutto+premie (miesięczne oraz kwartalne)lokalizacja: Małopolezadaniasprzedaż części zamiennychdbanie o zgodność stanów magazynowych z ewidencjąprzygotowywanie i weryfikacja kosztorysówwystawianie rachunków i fakturudział w prowadzonych spisach inwentaryzacyjnychrealizacja zamówień części zamiennych na potrzeby warsztatuprawidłowe wprowadzenie do systemów danych dotyczących pojazdów i klientówoczekujemywykształcenia minimum średniegoprawa jazdy kat. Bkomunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiegozdolności interpersonalnychumiejętności obsługi komputerapredyspozycji handlowychmile widziana praktyka w branży samochodowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 41 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.