Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Sprzedaz: 45

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży automatyki poszukujemy doświadczonego inżyniera sprzedaży. Aplikuj - jeśli masz minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku na rynku przemysłowym (szczególnie w zakresie przemysłu mechanicznego lub technologicznego) !oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiiNarzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Szkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaSprzedaż ciśnieniowych zaworów bezpieczeństwa, regulatorów i zbiornikówAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u klientówZarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiUstalenie i realizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportówPoszukiwanie nowych możliwości sprzedaży przydzielonych rozwiązań i usług nowym klientom i branżomNegocjowanie z klientem odpowiednich umów biznesowych w ramach uzgodnionego przekazania uprawnień (w tym struktury rabatowe, cenowe i wolumenowe)Uczestniczenie w działaniach związanych z rozwojem klienta takich jak np. targi, konferencje mające na celu: promowanie, sprzedaż produktów, rozwiązań i usług na wyznaczonym terytorium.oczekujemyMinimum 3-letniego doświadczenia w sprzedaży na rynku przemysłowym (szczególnie w zakresie przemysłu mechanicznego i technologicznego) lub innym pokrewnymZnajomości j. angielskiego - min. B2Zorientowania na działanie, nastawienia na wyniki Silnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychBardzo dobrej znajomości programów MS Excel i Word Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży automatyki poszukujemy doświadczonego inżyniera sprzedaży. Aplikuj - jeśli masz minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku na rynku przemysłowym (szczególnie w zakresie przemysłu mechanicznego lub technologicznego) !oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiiNarzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Szkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaSprzedaż ciśnieniowych zaworów bezpieczeństwa, regulatorów i zbiornikówAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u klientówZarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiUstalenie i realizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportówPoszukiwanie nowych możliwości sprzedaży przydzielonych rozwiązań i usług nowym klientom i branżomNegocjowanie z klientem odpowiednich umów biznesowych w ramach uzgodnionego przekazania uprawnień (w tym struktury rabatowe, cenowe i wolumenowe)Uczestniczenie w działaniach związanych z rozwojem klienta takich jak np. targi, konferencje mające na celu: promowanie, sprzedaż produktów, rozwiązań i usług na wyznaczonym terytorium.oczekujemyMinimum 3-letniego doświadczenia w sprzedaży na rynku przemysłowym (szczególnie w zakresie przemysłu mechanicznego i technologicznego) lub innym pokrewnymZnajomości j. angielskiego - min. B2Zorientowania na działanie, nastawienia na wyniki Silnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychBardzo dobrej znajomości programów MS Excel i Word Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • nadarzyn, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      szukasz pracy dodatkowej zaaplikuj!oferujemyumowę zlecenie30 zł brutto/hmiłą atmosferępracę wg grafiku: pomiędzy 8:30 a 18.możliwośc wyboru dni pracyzadaniaSkanowanie biletów,sprzedaż biletów,rejestracja na targi na laptopie,Obsługa szatni,witanie gości i udzielanie informacji o targach.oczekujemyChęci do pracyschludnego ubioruAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      szukasz pracy dodatkowej zaaplikuj!oferujemyumowę zlecenie30 zł brutto/hmiłą atmosferępracę wg grafiku: pomiędzy 8:30 a 18.możliwośc wyboru dni pracyzadaniaSkanowanie biletów,sprzedaż biletów,rejestracja na targi na laptopie,Obsługa szatni,witanie gości i udzielanie informacji o targach.oczekujemyChęci do pracyschludnego ubioruAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje Area Sales Managera.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowego u globalnego producentasamodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracyszkolenia wdrożeniowe  zadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiego nawiązywanie długofalowych relacji z klientamiodpowiedzialność za całość procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmy badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowej oczekujemymin. 2- letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikacjęzdolności do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedażyumiejętności budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partneramisamodzielności w działaniu, dyscypliny pracy i umiejętności podejmowania decyzji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje Area Sales Managera.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowego u globalnego producentasamodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracyszkolenia wdrożeniowe  zadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiego nawiązywanie długofalowych relacji z klientamiodpowiedzialność za całość procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmy badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowej oczekujemymin. 2- letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikacjęzdolności do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedażyumiejętności budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partneramisamodzielności w działaniu, dyscypliny pracy i umiejętności podejmowania decyzji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli temat leasingu, kredytów oraz pożyczek nie jest Ci obcy i dalej chciałbyś/chciałabyś rozwijać się u producenta pojazdów użytkowych zachęcamy do aplikowania – aktualnie dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy Area Sales Managera, który będzie odpowiedzialny/ na za zarządzanie sprzedażą finansowania fabrycznegooferujemypracę w prestiżowej i stale rozwijającej się firmie międzynarodowejatrakcyjne wynagrodzenie podstawowezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęnarzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, smartfon, samochód służbowy)zadanianawiązywanie i rozwijanie relacji handlowych z dealerami i ich pracownikamiszkolenie dealerów i ich pracowników z zakresu oferowanych rozwiązań finansowychdbanie o ciągły rozwój handlowców sieci dealerskiej oraz rozpoznawanie ich potrzeb szkoleniowych obserwowanie działań konkurencji jak i trendów na rynkuudział w targach branżowych organizowanych na poziomie krajowym lub lokalnym w przypisanym regionie i pomoc w ich organizacjioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenie w sprzedaży usług finansowychprawa jazdy kat. Bbardzo dobre umiejętności komunikacyjnychumiejętności pracy pod presja czasunastawienia na realizację celówbardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli temat leasingu, kredytów oraz pożyczek nie jest Ci obcy i dalej chciałbyś/chciałabyś rozwijać się u producenta pojazdów użytkowych zachęcamy do aplikowania – aktualnie dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy Area Sales Managera, który będzie odpowiedzialny/ na za zarządzanie sprzedażą finansowania fabrycznegooferujemypracę w prestiżowej i stale rozwijającej się firmie międzynarodowejatrakcyjne wynagrodzenie podstawowezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęnarzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, smartfon, samochód służbowy)zadanianawiązywanie i rozwijanie relacji handlowych z dealerami i ich pracownikamiszkolenie dealerów i ich pracowników z zakresu oferowanych rozwiązań finansowychdbanie o ciągły rozwój handlowców sieci dealerskiej oraz rozpoznawanie ich potrzeb szkoleniowych obserwowanie działań konkurencji jak i trendów na rynkuudział w targach branżowych organizowanych na poziomie krajowym lub lokalnym w przypisanym regionie i pomoc w ich organizacjioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenie w sprzedaży usług finansowychprawa jazdy kat. Bbardzo dobre umiejętności komunikacyjnychumiejętności pracy pod presja czasunastawienia na realizację celówbardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie we współpracy z gospodarstwami rolnymi w Polsce nie jest Ci obca? Obecnie klienta, firmy z siedzibą w woj. lubuskim, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. zakupu i sprzedażyoferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracodawcypracę od poniedziałku do piątkuniezbędna narzędzia do pracy: auto służbowe, komputer, telefonmożliwość szkoleń i rozwojuw początkowym okresie pracę stacjonarną w siedzibie firmy, docelowo pracę zdalną połączoną z wyjazdami do dostawcówzadaniazakup surowców na terenie zachodniej Polskipozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie i rozwój relacji z dotychczasowyminadzór nad dystrybucją i stanem zapasów produktówkontrolowanie kosztów i budżetukształtowanie polityki cenowejwspółpraca z pracownikami innych działów firmyutrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i analizowanie ich potrzeboczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia we współpracy z hodowcami warzywprawa jazdy kat. B komunikatywnej znajomości języka angielskiegomobilności, gotowości do pojawiania się w siedzibie firmy Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie we współpracy z gospodarstwami rolnymi w Polsce nie jest Ci obca? Obecnie klienta, firmy z siedzibą w woj. lubuskim, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. zakupu i sprzedażyoferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracodawcypracę od poniedziałku do piątkuniezbędna narzędzia do pracy: auto służbowe, komputer, telefonmożliwość szkoleń i rozwojuw początkowym okresie pracę stacjonarną w siedzibie firmy, docelowo pracę zdalną połączoną z wyjazdami do dostawcówzadaniazakup surowców na terenie zachodniej Polskipozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie i rozwój relacji z dotychczasowyminadzór nad dystrybucją i stanem zapasów produktówkontrolowanie kosztów i budżetukształtowanie polityki cenowejwspółpraca z pracownikami innych działów firmyutrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i analizowanie ich potrzeboczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia we współpracy z hodowcami warzywprawa jazdy kat. B komunikatywnej znajomości języka angielskiegomobilności, gotowości do pojawiania się w siedzibie firmy Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • ruda śląska, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży stalowej poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży! Jeśli więc posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz doświadczenie w branży przemysłowej, sektorze budowlanym lub inwestycyjnym nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzenie, premię zależną od wynikówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniapozyskiwanie nowych klientów - oferowanie sprzedaży kontrukcji dla firm z branży budowlanej oraz bezpośrednio dla inwestorów na obszarze Polskinegocjowanie warunków współpracybieżąca współpraca i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientamimożliwość współpracy przy realizacji projektów na rynkach zagranicznychdoradztwo techniczne w zakresie oferowanych rozwiązańtworzenie prezentacji i zestawieńoczekujemyminimum 5-letnie doświadczenie w sprzedażydoświadczenie w sprzedaży dla przemysłu lub sektora budowlanego, inwestycyjnegopodstawowa znajomość sektora konstrukcji stalowych (mile widziane)umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniuumiejętność samodzielnego działaniaprawo jazdy kat. Bznajomość języka angielskiego lub niemieckiego - B1 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży stalowej poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży! Jeśli więc posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz doświadczenie w branży przemysłowej, sektorze budowlanym lub inwestycyjnym nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzenie, premię zależną od wynikówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniapozyskiwanie nowych klientów - oferowanie sprzedaży kontrukcji dla firm z branży budowlanej oraz bezpośrednio dla inwestorów na obszarze Polskinegocjowanie warunków współpracybieżąca współpraca i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientamimożliwość współpracy przy realizacji projektów na rynkach zagranicznychdoradztwo techniczne w zakresie oferowanych rozwiązańtworzenie prezentacji i zestawieńoczekujemyminimum 5-letnie doświadczenie w sprzedażydoświadczenie w sprzedaży dla przemysłu lub sektora budowlanego, inwestycyjnegopodstawowa znajomość sektora konstrukcji stalowych (mile widziane)umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniuumiejętność samodzielnego działaniaprawo jazdy kat. Bznajomość języka angielskiego lub niemieckiego - B1 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chcesz rozwijać się w obszarze e-commerce?To świetnie sie składa! Nasz klient z branży meblowej poszukuje obecnie specjalisty ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z poniższym projektem i aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawaszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczeniaKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum B2)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chcesz rozwijać się w obszarze e-commerce?To świetnie sie składa! Nasz klient z branży meblowej poszukuje obecnie specjalisty ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z poniższym projektem i aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawaszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczeniaKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum B2)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś! Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś! Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łomianki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Ukończyłeś/aś studia wyższe techniczne? Posiadasz doświadczenie w pracy w branży instalacji systemów przeciwpożarowych? Jesteś osobą która nie boi się nowych wyzwań? Mamy dla Ciebie pracę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie stałe + prowizyjny system premiowaniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracyszkolenia wprowadzająceprywatną opiekę medycznąpakiet sportowymożliwość przystąpienia do systemu ubezpieczenia grupowegozadaniaopracowanie koncepcji i kalkulacjiwsparcie techniczneopracowanie ofertbudowanie relacji z klientemdoradztwo w zakresie wyboru odpowiednich systemów dla klientaoczekujemywykształcenia wyższego związanego z instalacjami przeciwpożarowymi lub pokrewnebardzo dobrej znajomości języka angielskiego w tym język technicznyprawa jazdy kat. Bzaangażowania i chęci do nauki Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Ukończyłeś/aś studia wyższe techniczne? Posiadasz doświadczenie w pracy w branży instalacji systemów przeciwpożarowych? Jesteś osobą która nie boi się nowych wyzwań? Mamy dla Ciebie pracę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie stałe + prowizyjny system premiowaniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracyszkolenia wprowadzająceprywatną opiekę medycznąpakiet sportowymożliwość przystąpienia do systemu ubezpieczenia grupowegozadaniaopracowanie koncepcji i kalkulacjiwsparcie techniczneopracowanie ofertbudowanie relacji z klientemdoradztwo w zakresie wyboru odpowiednich systemów dla klientaoczekujemywykształcenia wyższego związanego z instalacjami przeciwpożarowymi lub pokrewnebardzo dobrej znajomości języka angielskiego w tym język technicznyprawa jazdy kat. Bzaangażowania i chęci do nauki Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych.Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracyzadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynkówutrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółkaudział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznychumiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych.Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracyzadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynkówutrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółkaudział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznychumiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i koordyncą oddziału? Świat aranżacji przestrzeni biurowych i komercyjnych jest Ci bliski? Świetnie się składa! Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy w prężnie rozwijającej się firmie na stanowisku Managera Oddziału!oferujemymożliwość budowania oddziału  w regonie północnym wysoką samodzielność, decyzyjność i niezależność w prowadzeniu oddziałuatrakcyjne wynagrodzenie z części zasadniczej oraz prowizji za realizację sprzedaży w odziale pracę w firmie stawiającej na jakość, design i współpracęzadaniawspółtworzenie i nadzór nad realizacją strategii rozwoju nowopowstałego oddziałuzarządzanie zespołempozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami biznesowyminadzór nad realizacją kontraktównadzór nad realizacją celów sprzedażowychdbanie o pozytywny wizerunek firmy w regionie oraz budowanie jej silnej pozycji na lokalnym rynkuoczekujemydoświadczenia w zarządzaniu sprzedażą B2B w branży tj. aranżacja przestrzeni biurowych, wyposażenia wnętrz, branży oświetleniowejdoświadczenia w prowadzeniu biura/oddziałuumiejętności budowania i zarządzania zespołemumiejętności w budowaniu relacji biznesowych i prowadzeniu negocjacjiwysokiej kultury biznesowejwykształcenia wyższegoznajomości angielskiego w stopniu zaawansowanymzorientowania na klienta i wynikAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i koordyncą oddziału? Świat aranżacji przestrzeni biurowych i komercyjnych jest Ci bliski? Świetnie się składa! Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy w prężnie rozwijającej się firmie na stanowisku Managera Oddziału!oferujemymożliwość budowania oddziału  w regonie północnym wysoką samodzielność, decyzyjność i niezależność w prowadzeniu oddziałuatrakcyjne wynagrodzenie z części zasadniczej oraz prowizji za realizację sprzedaży w odziale pracę w firmie stawiającej na jakość, design i współpracęzadaniawspółtworzenie i nadzór nad realizacją strategii rozwoju nowopowstałego oddziałuzarządzanie zespołempozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami biznesowyminadzór nad realizacją kontraktównadzór nad realizacją celów sprzedażowychdbanie o pozytywny wizerunek firmy w regionie oraz budowanie jej silnej pozycji na lokalnym rynkuoczekujemydoświadczenia w zarządzaniu sprzedażą B2B w branży tj. aranżacja przestrzeni biurowych, wyposażenia wnętrz, branży oświetleniowejdoświadczenia w prowadzeniu biura/oddziałuumiejętności budowania i zarządzania zespołemumiejętności w budowaniu relacji biznesowych i prowadzeniu negocjacjiwysokiej kultury biznesowejwykształcenia wyższegoznajomości angielskiego w stopniu zaawansowanymzorientowania na klienta i wynikAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - międzynarodowej ale rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji filtrów, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów z branży filtracyjnej / HVAC.oferujemyWynagrodzenie podstawowe oraz prowizję,Umowę o pracę,Samochód służbowy także do użytku prywatnego,Telefon służbowy oraz laptop,Możliwość pracy zdalnej,Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji. zadaniaSprzedaż produktów firmy na terenie -> woj. mazowieckiego oraz ościennych,Przygotowywanie ofert pod kątem potrzeb klienta,Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów oraz obsługa posprzedażowa,Doradztwo techniczne w zakresie filtrów powietrza,Budowanie trwałych relacji z klientami. oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży produktów technicznych,Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,Nastawienia na realizację wyznaczonych celów,Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy,Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - międzynarodowej ale rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji filtrów, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów z branży filtracyjnej / HVAC.oferujemyWynagrodzenie podstawowe oraz prowizję,Umowę o pracę,Samochód służbowy także do użytku prywatnego,Telefon służbowy oraz laptop,Możliwość pracy zdalnej,Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji. zadaniaSprzedaż produktów firmy na terenie -> woj. mazowieckiego oraz ościennych,Przygotowywanie ofert pod kątem potrzeb klienta,Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów oraz obsługa posprzedażowa,Doradztwo techniczne w zakresie filtrów powietrza,Budowanie trwałych relacji z klientami. oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży produktów technicznych,Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,Nastawienia na realizację wyznaczonych celów,Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy,Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz koordynowałeś procesem budowlanym? Jeśli na dodatek kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem to koniecznie aplikuj na poniższe ogłoszenie i zapewnij sobie rozwój u stabilnego pracodawcy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, auto)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowezadaniaposzukiwanie nowych kontraktówsporządzanie ofert i uczestniczenie w negocjacjachutrzymywanie ścisłych relacji z klientemorganizacja i nadzór nad realizacją prac budowlanychplanowanie i koordynacja robót w oparciu o dokumentację technicznąkoordynacja prac z innych obszarów projektuzarządzanie kontaktami z podwykonawcamikontrola kosztów na budowiebieżąca komunikacja z inspektorem nadzorunadzór nad dokumentacjąoczekujemywykształcenia technicznegominimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość podstaw pakietu MS Officemile widziana podstawowa znajomość podstaw AutoCadmile widziana znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz koordynowałeś procesem budowlanym? Jeśli na dodatek kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem to koniecznie aplikuj na poniższe ogłoszenie i zapewnij sobie rozwój u stabilnego pracodawcy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, auto)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowezadaniaposzukiwanie nowych kontraktówsporządzanie ofert i uczestniczenie w negocjacjachutrzymywanie ścisłych relacji z klientemorganizacja i nadzór nad realizacją prac budowlanychplanowanie i koordynacja robót w oparciu o dokumentację technicznąkoordynacja prac z innych obszarów projektuzarządzanie kontaktami z podwykonawcamikontrola kosztów na budowiebieżąca komunikacja z inspektorem nadzorunadzór nad dokumentacjąoczekujemywykształcenia technicznegominimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość podstaw pakietu MS Officemile widziana podstawowa znajomość podstaw AutoCadmile widziana znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w sprzedaży, a osiąganie założonych celów napędza Cię do działania? Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientami przychodzi Ci naturalnie? Jeśli odpowiedź na te pytania jest twierdząca, to wiesz już, że ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj, prześlij nam swoją aplikację! Być może szukamy właśnie Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaaktywna sprzedaż i realizowanie celów sprzedażowychnawiązywanie i rozwijanie relacji z klientamimonitorowanie rynku na wyznaczonym obszarzenegocjowanie warunków handlowychprzygotowywanie ofert handlowych dla nowych i stałych klientówprzygotowywanie prezentacji sprzedażowych, raportówreprezentowanie firmy w ramach kontaktów handlowychoczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży (idealnie w branży oświetleniowej, wyposażenia wnętrz)zorientowania na realizację wyznaczonych celówumiejętności negocjacyjnychbardzo dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w sprzedaży, a osiąganie założonych celów napędza Cię do działania? Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientami przychodzi Ci naturalnie? Jeśli odpowiedź na te pytania jest twierdząca, to wiesz już, że ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj, prześlij nam swoją aplikację! Być może szukamy właśnie Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaaktywna sprzedaż i realizowanie celów sprzedażowychnawiązywanie i rozwijanie relacji z klientamimonitorowanie rynku na wyznaczonym obszarzenegocjowanie warunków handlowychprzygotowywanie ofert handlowych dla nowych i stałych klientówprzygotowywanie prezentacji sprzedażowych, raportówreprezentowanie firmy w ramach kontaktów handlowychoczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży (idealnie w branży oświetleniowej, wyposażenia wnętrz)zorientowania na realizację wyznaczonych celówumiejętności negocjacyjnychbardzo dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sanok, podkarpackie
      • praca stała
      • randstad polska
      Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z kilkudziesięcioletnią tradycją, specjalizująca się w branży automotive. Do Działu Handlowego, poszukujemy obecnie osoby, która zarządzać będzie kilku osobowym działem sprzedaży w siedzibie firmy k/Sanoka. oferujemystabilną pracę w międzynarodowej a jednocześnie rodzinnej firmie, dowolny rodzaj współpracy (umowa o pracę, B2B),międzynarodowe otoczenie pracowników,stabilną i ciekawą pracę gwarantująco rozwój zawodowy,przyjazna atmosfera pracy i zgrany zespół,pakiet benefitów.zadaniarozwój polskiego rynku sprzedaży w oparciu o przyjętą strategię grupy, tworzenie i realizację zaplanowanego budżetu, obsługę strategicznych klientów na terenie całego kraju,kierowanie pracą podległego zespołu,wspieranie i motywowanie handlowców, wyznaczanie celów i kontrola ich realizacji,koordynowanie szkoleń produktowych,koordynowanie działań marketingowych.oczekujemyumiejętności płynnego porozumiewania się w języku angielskim (B2/C1),doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowym w branży technicznej,ukierunkowanie na wyniki, osiąganie założonych celów sprzedażowych,umiejętności budowania trwałych relacji i skutecznego negocjowania,zdolności organizowania pracy,dokładności i zdolności analitycznych,umiejętności interpersonalnych i sprzedażowych,gotowości do częstych wyjazdów służbowych.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z kilkudziesięcioletnią tradycją, specjalizująca się w branży automotive. Do Działu Handlowego, poszukujemy obecnie osoby, która zarządzać będzie kilku osobowym działem sprzedaży w siedzibie firmy k/Sanoka. oferujemystabilną pracę w międzynarodowej a jednocześnie rodzinnej firmie, dowolny rodzaj współpracy (umowa o pracę, B2B),międzynarodowe otoczenie pracowników,stabilną i ciekawą pracę gwarantująco rozwój zawodowy,przyjazna atmosfera pracy i zgrany zespół,pakiet benefitów.zadaniarozwój polskiego rynku sprzedaży w oparciu o przyjętą strategię grupy, tworzenie i realizację zaplanowanego budżetu, obsługę strategicznych klientów na terenie całego kraju,kierowanie pracą podległego zespołu,wspieranie i motywowanie handlowców, wyznaczanie celów i kontrola ich realizacji,koordynowanie szkoleń produktowych,koordynowanie działań marketingowych.oczekujemyumiejętności płynnego porozumiewania się w języku angielskim (B2/C1),doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowym w branży technicznej,ukierunkowanie na wyniki, osiąganie założonych celów sprzedażowych,umiejętności budowania trwałych relacji i skutecznego negocjowania,zdolności organizowania pracy,dokładności i zdolności analitycznych,umiejętności interpersonalnych i sprzedażowych,gotowości do częstych wyjazdów służbowych.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy w Dziale ZakupówOsoba ta, odpowiedzialna będzie za region południowej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemypracę w renomowanej firmie w branży ochrony środowiska,atrakcyjne warunki zatrudnienia,samochód służbowy,prywatną opiekę medyczną – pakiet Allianz,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,ubezpieczenia na życie.zadaniaaktywne prowadzenie zakupów,negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,bieżąca obsługa Klientów (telefoniczna/mailowa/spotkania),raportowanie w systemie CRM i BDO (Baza Danych o Odpadach),praca w terenie i w biurze.oczekujemydoświadczenie na stanowisku handlowym w branży odpadów/recyklingu/budowlanej, łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi,zdolności negocjacyjne,umiejętność słuchania i argumentowania,dobra organizacja pracy własnej,wykształcenie min. średnie,dobra znajomość pakietu Office,doświadczenie w branży odpadowej będzie dużym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy w Dziale ZakupówOsoba ta, odpowiedzialna będzie za region południowej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemypracę w renomowanej firmie w branży ochrony środowiska,atrakcyjne warunki zatrudnienia,samochód służbowy,prywatną opiekę medyczną – pakiet Allianz,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,ubezpieczenia na życie.zadaniaaktywne prowadzenie zakupów,negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,bieżąca obsługa Klientów (telefoniczna/mailowa/spotkania),raportowanie w systemie CRM i BDO (Baza Danych o Odpadach),praca w terenie i w biurze.oczekujemydoświadczenie na stanowisku handlowym w branży odpadów/recyklingu/budowlanej, łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi,zdolności negocjacyjne,umiejętność słuchania i argumentowania,dobra organizacja pracy własnej,wykształcenie min. średnie,dobra znajomość pakietu Office,doświadczenie w branży odpadowej będzie dużym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży budowlanejdoświadczenia w sprzedaży B2Bzaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina,ciągłe samodoskonalenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży budowlanejdoświadczenia w sprzedaży B2Bzaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina,ciągłe samodoskonalenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC?  Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim?Chcesz dołączyć do stabilnego pracodawcy? Świetnie się składa! Dla naszego klienta, wiodącego producenta z branży HVAC poszukujemy area sales managera.Daj sobie szansę na rozwój zawodowy, nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość uzyskania premiiSzeroki pakiet benefitówMożliwość rozwojuNarzędzia do pracySzkolenia wdrożeniowezadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u klientów (woj. śląskie i małopolskie)Zarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiRealizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów, finalizowanie kontraktówPrezentacja produktów i wsparcie merytoryczne dla klientów Monitorowanie rynku na powierzonym regionieUdział w targach branżowych, konferencjach i innych wydarzeniach marketingowych oczekujemyWyższego wykształcenia (najlepiej technicznego)Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B w budowaniu sieci dystrybucji i doświadczenia na podobnym na stanowisko (szczególnie w branży HVAC lub innej pokrewnej)Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1)Zorientowania na działanie, nastawienia na wynikiSilnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC?  Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim?Chcesz dołączyć do stabilnego pracodawcy? Świetnie się składa! Dla naszego klienta, wiodącego producenta z branży HVAC poszukujemy area sales managera.Daj sobie szansę na rozwój zawodowy, nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość uzyskania premiiSzeroki pakiet benefitówMożliwość rozwojuNarzędzia do pracySzkolenia wdrożeniowezadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u klientów (woj. śląskie i małopolskie)Zarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiRealizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów, finalizowanie kontraktówPrezentacja produktów i wsparcie merytoryczne dla klientów Monitorowanie rynku na powierzonym regionieUdział w targach branżowych, konferencjach i innych wydarzeniach marketingowych oczekujemyWyższego wykształcenia (najlepiej technicznego)Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B w budowaniu sieci dystrybucji i doświadczenia na podobnym na stanowisko (szczególnie w branży HVAC lub innej pokrewnej)Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1)Zorientowania na działanie, nastawienia na wynikiSilnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Oferta pracy w stylu Bonda! Trikowa walizka, podwodny samochód, pióro-granat... dostrzegasz potencjał sprzedażowy dla projektów Q? Spełnij marzenia o pracy przy innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnej. Intrygujące? Sprawdź koniecznie naszą ofertę pracy.oferujemyumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie stałe oraz system premiowykulturę pracy opartą o ideę work-life balanceliczne benefitypracę przy ciekawych i innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnejzadaniaaktywne poszukiwanie na rynkach zamówień dla wyrobów i usług oferowanych przez Spółkęprowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i umówsprzedaż produktów i usług spółki oraz obsług kontraktów koordynowanie działań spółki jako partnera technologicznego oraz / lub członka konsorcjumokreślenie celów i zadań dla podległych pracowników (5 osób) oraz monitorowanie zgodności i ich działań z ustalonymi celami oraz sposobami ich realizacjioczekujemydoświadczenia na podobnym kierowniczym stanowiskupołączenia doświadczenia zawodowego zdobytego w firmach komercyjnych oraz spółkach skarbu państwa (to będzie dodatkowym atutem)wykształcenia wyższegoznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym (swoboda w konwersacji i języku biznesowym)umiejętności dostrzegania szans, wyszukiwania możliwości biznesowych na realizację projektów dla spółkizarządzania zespołem sprzedaży oraz zarządzanie procesamiumiejętności poszukiwania klientów na rynku polskim i arenie międzynarodowejbudowania długotrwałych relacji z klientami oraz instytucjami, firmami współpracującymiumiejętności prowadzenia negocjacji na rynku krajowym i zagranicznymumiejętności współpracy z podmiotami o zróżnicowanej kulturze organizacyjnej (instytucje państwowe, wojskowe, podmioty komercyjne)umiejętności pracy z proceduramidobrej znajomości narzędzi MS Office i nowoczesnych technologii komunikacji biznesowejczynnego prawa jazdy kat. Bgotowości do odbywania podróży służbowych na terenie Polski i za granicęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oferta pracy w stylu Bonda! Trikowa walizka, podwodny samochód, pióro-granat... dostrzegasz potencjał sprzedażowy dla projektów Q? Spełnij marzenia o pracy przy innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnej. Intrygujące? Sprawdź koniecznie naszą ofertę pracy.oferujemyumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie stałe oraz system premiowykulturę pracy opartą o ideę work-life balanceliczne benefitypracę przy ciekawych i innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnejzadaniaaktywne poszukiwanie na rynkach zamówień dla wyrobów i usług oferowanych przez Spółkęprowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i umówsprzedaż produktów i usług spółki oraz obsług kontraktów koordynowanie działań spółki jako partnera technologicznego oraz / lub członka konsorcjumokreślenie celów i zadań dla podległych pracowników (5 osób) oraz monitorowanie zgodności i ich działań z ustalonymi celami oraz sposobami ich realizacjioczekujemydoświadczenia na podobnym kierowniczym stanowiskupołączenia doświadczenia zawodowego zdobytego w firmach komercyjnych oraz spółkach skarbu państwa (to będzie dodatkowym atutem)wykształcenia wyższegoznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym (swoboda w konwersacji i języku biznesowym)umiejętności dostrzegania szans, wyszukiwania możliwości biznesowych na realizację projektów dla spółkizarządzania zespołem sprzedaży oraz zarządzanie procesamiumiejętności poszukiwania klientów na rynku polskim i arenie międzynarodowejbudowania długotrwałych relacji z klientami oraz instytucjami, firmami współpracującymiumiejętności prowadzenia negocjacji na rynku krajowym i zagranicznymumiejętności współpracy z podmiotami o zróżnicowanej kulturze organizacyjnej (instytucje państwowe, wojskowe, podmioty komercyjne)umiejętności pracy z proceduramidobrej znajomości narzędzi MS Office i nowoczesnych technologii komunikacji biznesowejczynnego prawa jazdy kat. Bgotowości do odbywania podróży służbowych na terenie Polski i za granicęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w branży automatyki przemysłowej w obszarze sprzedaży oraz wykształcenie kierunkowe (automatyka, robotyka, elektronika lub pokrewne)?Świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej poszukujemy doświadczonego inżyniera sprzedaży! Nie zwlekaj - aplikuj na poniższe ogłoszenie.oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzenie, premię zależną od wynikówPakiet benefitówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaSprzedaż elementów automatyki przemysłowejDobór optymalnych rozwiązań do potrzeb klientówWsparcie techniczne - rozwiązywanie zagadnień technicznych u klientówRealizowanie wyznaczonych planów sprzedażyObsługa klientów firmy z zachowaniem standardów firmyoczekujemyDoświadczenia na podobnym stanowisku (min. 1,5 - 2 lata doświadczenia)Doświadczenia w pracy z urządzeniami automatyki przemysłowej (praktyk/pracy w służbach technicznych zakładów produkcyjnych oraz firmach integratorskich)Wykształcenia technicznego, najlepiej inżynierskiego na kierunku (automatyka, mechatronika, elektronika lub inne pokrewne)Znajomości języka angielskiego umożliwiają pracę z dokumentacją technicznąPrawa jazdy kat. BWysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w branży automatyki przemysłowej w obszarze sprzedaży oraz wykształcenie kierunkowe (automatyka, robotyka, elektronika lub pokrewne)?Świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej poszukujemy doświadczonego inżyniera sprzedaży! Nie zwlekaj - aplikuj na poniższe ogłoszenie.oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzenie, premię zależną od wynikówPakiet benefitówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaSprzedaż elementów automatyki przemysłowejDobór optymalnych rozwiązań do potrzeb klientówWsparcie techniczne - rozwiązywanie zagadnień technicznych u klientówRealizowanie wyznaczonych planów sprzedażyObsługa klientów firmy z zachowaniem standardów firmyoczekujemyDoświadczenia na podobnym stanowisku (min. 1,5 - 2 lata doświadczenia)Doświadczenia w pracy z urządzeniami automatyki przemysłowej (praktyk/pracy w służbach technicznych zakładów produkcyjnych oraz firmach integratorskich)Wykształcenia technicznego, najlepiej inżynierskiego na kierunku (automatyka, mechatronika, elektronika lub inne pokrewne)Znajomości języka angielskiego umożliwiają pracę z dokumentacją technicznąPrawa jazdy kat. BWysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energiilubiącą kontakt z innymi ludźmizaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzydołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę. Lokalizacja: Alfa Centrum Gdańskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w wymiarze ok. 80h w miesiącuczas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemyksiążeczki sanepidowskiej,pełnej dyspozycyjności,gotowości do pracy w piątki oraz soboty,mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energiilubiącą kontakt z innymi ludźmizaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzydołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę. Lokalizacja: Alfa Centrum Gdańskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w wymiarze ok. 80h w miesiącuczas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemyksiążeczki sanepidowskiej,pełnej dyspozycyjności,gotowości do pracy w piątki oraz soboty,mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w tworzeniu projektów oraz ich wyceny?  Współpracujesz z klientami B2C?  Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy.  oferujemyatrakcyjne miesięczne wynagrodzenie rozwój w międzynarodowym środowiskuopiekę medycznąubezpieczenie na życiePracownicze Plany Kapitałowenarzędzia niezbędne do pracy zadaniadoradztwo techniczne z sektora instalacji fotowoltaicznych sporządzanie projektów wstępnych sporządzanie kosztorysów budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkudelegacje do siedzib klientów współpraca z osobami zaangażowanymi w wykonanie projektu śledzenie i reagowanie na trendy rynkowe oczekujemywykształcenia wyższego technicznego minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku technicznym w branży fotowoltaicznej komunikatywnej znajomość języka angielskiego (wykorzystywany do komunikacji wewnętrznej)zaawansowanej znajomość programu typu: Helioscope, PV syst, PV sol lub programu równoważnego zaawansowanej znajomości programów Excelumiejętności analitycznych oraz zarządzania kilkoma projektami narazzorientowania na wyniki Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w tworzeniu projektów oraz ich wyceny?  Współpracujesz z klientami B2C?  Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy.  oferujemyatrakcyjne miesięczne wynagrodzenie rozwój w międzynarodowym środowiskuopiekę medycznąubezpieczenie na życiePracownicze Plany Kapitałowenarzędzia niezbędne do pracy zadaniadoradztwo techniczne z sektora instalacji fotowoltaicznych sporządzanie projektów wstępnych sporządzanie kosztorysów budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkudelegacje do siedzib klientów współpraca z osobami zaangażowanymi w wykonanie projektu śledzenie i reagowanie na trendy rynkowe oczekujemywykształcenia wyższego technicznego minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku technicznym w branży fotowoltaicznej komunikatywnej znajomość języka angielskiego (wykorzystywany do komunikacji wewnętrznej)zaawansowanej znajomość programu typu: Helioscope, PV syst, PV sol lub programu równoważnego zaawansowanej znajomości programów Excelumiejętności analitycznych oraz zarządzania kilkoma projektami narazzorientowania na wyniki Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w listopadzie?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 20 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w podanych terminach : 6.11, 09.11, 10.11, 13.11, 15.11, 16.11, 19.11, 20.11, 23.11, 24.11, 26.11, 27.11chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w listopadzie?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 20 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w podanych terminach : 6.11, 09.11, 10.11, 13.11, 15.11, 16.11, 19.11, 20.11, 23.11, 24.11, 26.11, 27.11chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • mielec, podkarpackie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, firmy z branży budowlano-recyclingowej, poszukujemy osoby na stanowisko handlowe, odpowiedzialnej za rozwój rynku na terenie Europy Zachodniej oraz Wschodniej. Siedziba firmy mieści się w Mielcu.oferujemypracę w intensywnie rozwijającej się firmie, dającej możliwość rozwoju zawodowego,przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + prowizja),umowę o pracę lub B2B, dużą swobodę oraz elastyczność w działaniach sprzedażowych,możliwość obecności w firmie 1-2 razy w tygodniu,budżety na delegacje drogą lotniczą,stabilne zatrudnienie,współpracę z profesjonalną kadrą managerską. zadaniasprzedaż materiałów z tworzyw sztucznych,zarządzanie grupą stałych klientów,pozyskiwanie nowych Klientów,prowadzenie negocjacji z działami odpowiedzialnymi za zakupy,nadzór nad certyfikacją nowych produktów, monitorowanie rynku, praca w delegacjach zagranicznych. oczekujemybardzo dobrej znajomości (C1) przynajmniej jednego z języków (angielski, niemiecki, rosyjski),gotowości do spędzania czasu pracy w delegacjach służbowych,doświadczenia w sprzedaży w branży budowlanej lub przemysłowej,wiedzy i umiejętności dotyczących prowadzenia procesu sprzedaży,samodzielność, determinacja oraz otwartość na nowe wyzwania będzie dużym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, firmy z branży budowlano-recyclingowej, poszukujemy osoby na stanowisko handlowe, odpowiedzialnej za rozwój rynku na terenie Europy Zachodniej oraz Wschodniej. Siedziba firmy mieści się w Mielcu.oferujemypracę w intensywnie rozwijającej się firmie, dającej możliwość rozwoju zawodowego,przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + prowizja),umowę o pracę lub B2B, dużą swobodę oraz elastyczność w działaniach sprzedażowych,możliwość obecności w firmie 1-2 razy w tygodniu,budżety na delegacje drogą lotniczą,stabilne zatrudnienie,współpracę z profesjonalną kadrą managerską. zadaniasprzedaż materiałów z tworzyw sztucznych,zarządzanie grupą stałych klientów,pozyskiwanie nowych Klientów,prowadzenie negocjacji z działami odpowiedzialnymi za zakupy,nadzór nad certyfikacją nowych produktów, monitorowanie rynku, praca w delegacjach zagranicznych. oczekujemybardzo dobrej znajomości (C1) przynajmniej jednego z języków (angielski, niemiecki, rosyjski),gotowości do spędzania czasu pracy w delegacjach służbowych,doświadczenia w sprzedaży w branży budowlanej lub przemysłowej,wiedzy i umiejętności dotyczących prowadzenia procesu sprzedaży,samodzielność, determinacja oraz otwartość na nowe wyzwania będzie dużym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Dyretor HandlowyOsoba ta, odpowiedzialna będzie za obszar zakupowy i pozyskiwanie kluczowych kontrahentów w sektorze B2B zternu całej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemywysokie stanowisko z renomowanej firmie z branży ochrony środowiska,stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny system premiowy,samochód służbowy oraz inne narzędzia niezbędne do wykonywania bieżącej pracy,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespole.zadaniastała kontrola oraz praca nad zwiększaniem wyników zakupów ,aktywne prowadzenie zakupów i pozyskiwanie kluczowych Kontrahentów w sektorze B2B (głównie firmy z branży spożywczej i branży odpadowej),negocjowanie optymalnych warunków handlowych i wpieranie negocjacji pracowników działu,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,nadzór o charakterze operacyjnym i strategicznym nad procesami zakupowymi,przekazywanie zadań pracownikom działu zakupów i weryfikacja ich realizacji, a także przekazywanie im informacji o wszelkich zachodzących zmianach,ścisła współpraca z Zarządem firmy w zakresie formułowanie spójnej polityki zakupowej,współudział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowych pracowników działu,współudział w kreowaniu narzędzi wspomagających proces zakupów (współpraca z działem IT oraz marketingu),raportowanie w systemie CRM i bazie BDO (Baza Danych Odpadowych).oczekujemyminimum 7 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, w tym minimum 2 letnie doświadczanie na stanowisku kierowniczym,zdolności negocjacyjne, umiejętność słuchania i argumentowania,samodzielność, dynamiczność i kreatywność w działaniu,elastyczność i umiejętność dopasowania sposobu działania do dynamiczne zmieniających się warunków w branży odpadowej,umiejętność kierowania zespołem, w tym umiejętność organizacji pracy zespołu i motywowania do osiągania wyniku działu,wykształcenie wyższe,doświadczenie w branży odpadowej będzie istotnym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Dyretor HandlowyOsoba ta, odpowiedzialna będzie za obszar zakupowy i pozyskiwanie kluczowych kontrahentów w sektorze B2B zternu całej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemywysokie stanowisko z renomowanej firmie z branży ochrony środowiska,stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny system premiowy,samochód służbowy oraz inne narzędzia niezbędne do wykonywania bieżącej pracy,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespole.zadaniastała kontrola oraz praca nad zwiększaniem wyników zakupów ,aktywne prowadzenie zakupów i pozyskiwanie kluczowych Kontrahentów w sektorze B2B (głównie firmy z branży spożywczej i branży odpadowej),negocjowanie optymalnych warunków handlowych i wpieranie negocjacji pracowników działu,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,nadzór o charakterze operacyjnym i strategicznym nad procesami zakupowymi,przekazywanie zadań pracownikom działu zakupów i weryfikacja ich realizacji, a także przekazywanie im informacji o wszelkich zachodzących zmianach,ścisła współpraca z Zarządem firmy w zakresie formułowanie spójnej polityki zakupowej,współudział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowych pracowników działu,współudział w kreowaniu narzędzi wspomagających proces zakupów (współpraca z działem IT oraz marketingu),raportowanie w systemie CRM i bazie BDO (Baza Danych Odpadowych).oczekujemyminimum 7 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, w tym minimum 2 letnie doświadczanie na stanowisku kierowniczym,zdolności negocjacyjne, umiejętność słuchania i argumentowania,samodzielność, dynamiczność i kreatywność w działaniu,elastyczność i umiejętność dopasowania sposobu działania do dynamiczne zmieniających się warunków w branży odpadowej,umiejętność kierowania zespołem, w tym umiejętność organizacji pracy zespołu i motywowania do osiągania wyniku działu,wykształcenie wyższe,doświadczenie w branży odpadowej będzie istotnym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jaworzno, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś otwartą osobą, która potrafi świetnie zarządzać podległym zespołem?Posiadasz doświadczenie w branży budowlanej, elektrycznej, hydraulicznej lub innej pokrewnej?Jeśli na dodatek posiadasz doświadczenie w sprzedaży to świetnie się składa!Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy kierownika działu sprzedaży. Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę i rozwój zawodowy. Aplikuj poniżej!oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweszeroki pakiet benefitówpracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniarealizacja KPIrealizacja założeń ilościowych i jakościowych działuorganizacja pracy podległego działu (6-10 osób)zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepuobsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowychwspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działuprofesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedażydbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientamimonitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemymin. średnie wykształceniedoświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem (minimum 2-lata lub więcej)doświadczenie w branży ogólnobudowlanej, elektronicznej, hydraulicznej lub innej pokrewnejwysokiej chęci osiągania ambitnych celówambicji, motywacji do realizacji KPI Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś otwartą osobą, która potrafi świetnie zarządzać podległym zespołem?Posiadasz doświadczenie w branży budowlanej, elektrycznej, hydraulicznej lub innej pokrewnej?Jeśli na dodatek posiadasz doświadczenie w sprzedaży to świetnie się składa!Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy kierownika działu sprzedaży. Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę i rozwój zawodowy. Aplikuj poniżej!oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweszeroki pakiet benefitówpracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniarealizacja KPIrealizacja założeń ilościowych i jakościowych działuorganizacja pracy podległego działu (6-10 osób)zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepuobsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowychwspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działuprofesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedażydbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientamimonitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemymin. średnie wykształceniedoświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem (minimum 2-lata lub więcej)doświadczenie w branży ogólnobudowlanej, elektronicznej, hydraulicznej lub innej pokrewnejwysokiej chęci osiągania ambitnych celówambicji, motywacji do realizacji KPI Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Doradca Klienta w sklepie odzieżowym pilnie poszukiwany!Doświadczenie w handlu mile widziane Lokalizacja - CH Wroclavia, Wrocławoferujemystawkę wynagrodzenia 4000 zł brutto miesięczniezatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę na umowę o pracę premię od utargu: 300 - 600 zł brutto miesięczniepracę w godzinach 08:00-16:00 i 13:00 - 21:00 (w tygodniu) oraz 09:00 -21:00 (w weekendy)zadaniaobsługa Klienta w sklepie odzieżowymdbanie o ekspozycje asortymentu na sklepie oczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu i w weekendyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Doradca Klienta w sklepie odzieżowym pilnie poszukiwany!Doświadczenie w handlu mile widziane Lokalizacja - CH Wroclavia, Wrocławoferujemystawkę wynagrodzenia 4000 zł brutto miesięczniezatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę na umowę o pracę premię od utargu: 300 - 600 zł brutto miesięczniepracę w godzinach 08:00-16:00 i 13:00 - 21:00 (w tygodniu) oraz 09:00 -21:00 (w weekendy)zadaniaobsługa Klienta w sklepie odzieżowymdbanie o ekspozycje asortymentu na sklepie oczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu i w weekendyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • toruń, kujawsko-pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz dodatkowego zarobku? Interesujesz się kosmetykami lub chcesz wejść w świat beauty? Mamy idealną ofertę dla Ciebie! Aplikuj i poznaj szczegóły. oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie przez Agencję Pracy Randstad Polskaelastyczne godziny pracypraca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadaniaprofesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia)dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephoraoczekujemymile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (praca hostessy/ sprzedawcy/ doradcy klienta) poszukujemy osób optymistycznych, energicznych i lubiących pracę z klientamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz dodatkowego zarobku? Interesujesz się kosmetykami lub chcesz wejść w świat beauty? Mamy idealną ofertę dla Ciebie! Aplikuj i poznaj szczegóły. oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie przez Agencję Pracy Randstad Polskaelastyczne godziny pracypraca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadaniaprofesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia)dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephoraoczekujemymile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (praca hostessy/ sprzedawcy/ doradcy klienta) poszukujemy osób optymistycznych, energicznych i lubiących pracę z klientamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 45 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.