You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Sprzedaz: 9

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych.Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracyzadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynkówutrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółkaudział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznychumiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych.Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracyzadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynkówutrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółkaudział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznychumiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w tworzeniu projektów oraz ich wyceny?  Współpracujesz z klientami B2C?  Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy.  oferujemyatrakcyjne miesięczne wynagrodzenie rozwój w międzynarodowym środowiskuopiekę medycznąubezpieczenie na życiePracownicze Plany Kapitałowenarzędzia niezbędne do pracy zadaniadoradztwo techniczne z sektora instalacji fotowoltaicznych sporządzanie projektów wstępnych sporządzanie kosztorysów budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkudelegacje do siedzib klientów współpraca z osobami zaangażowanymi w wykonanie projektu śledzenie i reagowanie na trendy rynkowe oczekujemywykształcenia wyższego technicznego minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku technicznym w branży fotowoltaicznej komunikatywnej znajomość języka angielskiego (wykorzystywany do komunikacji wewnętrznej)zaawansowanej znajomość programu typu: Helioscope, PV syst, PV sol lub programu równoważnego zaawansowanej znajomości programów Excelumiejętności analitycznych oraz zarządzania kilkoma projektami narazzorientowania na wyniki Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w tworzeniu projektów oraz ich wyceny?  Współpracujesz z klientami B2C?  Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy.  oferujemyatrakcyjne miesięczne wynagrodzenie rozwój w międzynarodowym środowiskuopiekę medycznąubezpieczenie na życiePracownicze Plany Kapitałowenarzędzia niezbędne do pracy zadaniadoradztwo techniczne z sektora instalacji fotowoltaicznych sporządzanie projektów wstępnych sporządzanie kosztorysów budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkudelegacje do siedzib klientów współpraca z osobami zaangażowanymi w wykonanie projektu śledzenie i reagowanie na trendy rynkowe oczekujemywykształcenia wyższego technicznego minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku technicznym w branży fotowoltaicznej komunikatywnej znajomość języka angielskiego (wykorzystywany do komunikacji wewnętrznej)zaawansowanej znajomość programu typu: Helioscope, PV syst, PV sol lub programu równoważnego zaawansowanej znajomości programów Excelumiejętności analitycznych oraz zarządzania kilkoma projektami narazzorientowania na wyniki Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już pierwsze doświadczenia w sprzedaży? Dobrze odnajdujesz się w kontakcie z klientem? To świetnie! Dla naszego klienta z branży oświetleniowej poszukujemy kandydata na stanowisko młodszego przedstawiciela handlowego. Nie zwlekaj aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowe i produktowezadaniaaktywne działania handlowe na terenie 3 województw (mazowieckie, podlaskie i warmińsko-mazurskie)realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówmonitorowanie rynku na powierzonym regionienegocjowanie warunków handlowychreprezentowanie firmy w kontaktach handlowychprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportówidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientówoczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obsłudze klientumiejętności negocjacyjnychdobrej organizacji czasu pracyorientacji na celprawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już pierwsze doświadczenia w sprzedaży? Dobrze odnajdujesz się w kontakcie z klientem? To świetnie! Dla naszego klienta z branży oświetleniowej poszukujemy kandydata na stanowisko młodszego przedstawiciela handlowego. Nie zwlekaj aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowe i produktowezadaniaaktywne działania handlowe na terenie 3 województw (mazowieckie, podlaskie i warmińsko-mazurskie)realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówmonitorowanie rynku na powierzonym regionienegocjowanie warunków handlowychreprezentowanie firmy w kontaktach handlowychprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportówidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientówoczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obsłudze klientumiejętności negocjacyjnychdobrej organizacji czasu pracyorientacji na celprawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli interesujesz się modą, codzienny kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność i szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, nie zwlekaj i aplikuj!oferujemypracę w Galerii Mokotów, dla ekskluzywnej hiszpańskiej marki odzieżowejwynagrodzenie zależne od doświadczenia, 3800 - 4000 zł brutto + premie sprzedażowepracę na pełen etat, 2-zmianową, od poniedziałku do sobotyumowę o pracęzadaniabezpośrednia obsługa klientówobsługa kasy fiskalnejbieżące uzupełnianie asortymentu (wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie towaru)dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawieoczekujemyłatwości nawiązywania kontaktówzaangażowania i silnej motywacji do pracywysokiej kultury osobistejdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianezainteresowanie modą i bieżącymi trendami będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli interesujesz się modą, codzienny kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność i szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, nie zwlekaj i aplikuj!oferujemypracę w Galerii Mokotów, dla ekskluzywnej hiszpańskiej marki odzieżowejwynagrodzenie zależne od doświadczenia, 3800 - 4000 zł brutto + premie sprzedażowepracę na pełen etat, 2-zmianową, od poniedziałku do sobotyumowę o pracęzadaniabezpośrednia obsługa klientówobsługa kasy fiskalnejbieżące uzupełnianie asortymentu (wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie towaru)dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawieoczekujemyłatwości nawiązywania kontaktówzaangażowania i silnej motywacji do pracywysokiej kultury osobistejdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianezainteresowanie modą i bieżącymi trendami będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy dostarczającej rozwiązania dla korporacji w zakresie platform e–learningowych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Business Development Representative.Jeśli posiadasz min. dwuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B, biegle posługujesz się językiem angielskim, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemyprestiżowe stanowisko, związane z kluczową działalnością firmyatrakcyjne wynagrodzenieprofesjonalne narzędzia pracy (Macbook, Iphone)szeroki pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, możliwość uczestnictwa w międzynarodowych wyjazdach integracyjnych oraz zagranicznych szkoleniachdużą samodzielność działania oraz realny wpływ na kształtowanie się biznesupracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożeniazadaniaodpowiedzialność za rozwój sprzedaży w powierzonym kanale- klienci korporacyjni, segment enterprisekontakt telefoniczny i mailowy z potencjalnymi klientami firmyprowadzenie prezentacji rozwiązań dla potencjalnych klientów i decydentów (np. działy HR, działy zakupów, dyrektorzy wyższego szczebla)umawianie spotkań biznesowych dla Account Managerówoczekujemymin 2-letniego doświadczenia w sprzedaży do klientów bizesowychznajomości języka angielskiego na poziomie min B2- warunek koniecznydoświadczenia w sprzedaży usług szkoleniowych/e-learningowych do sektora biznesowego będzie dodatkowym atutemgotowości do odbywania podróży służbowych w kontekście szkoleń zagranicznych odbywających się w głównej siedzibie firmy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy dostarczającej rozwiązania dla korporacji w zakresie platform e–learningowych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Business Development Representative.Jeśli posiadasz min. dwuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B, biegle posługujesz się językiem angielskim, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemyprestiżowe stanowisko, związane z kluczową działalnością firmyatrakcyjne wynagrodzenieprofesjonalne narzędzia pracy (Macbook, Iphone)szeroki pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, możliwość uczestnictwa w międzynarodowych wyjazdach integracyjnych oraz zagranicznych szkoleniachdużą samodzielność działania oraz realny wpływ na kształtowanie się biznesupracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożeniazadaniaodpowiedzialność za rozwój sprzedaży w powierzonym kanale- klienci korporacyjni, segment enterprisekontakt telefoniczny i mailowy z potencjalnymi klientami firmyprowadzenie prezentacji rozwiązań dla potencjalnych klientów i decydentów (np. działy HR, działy zakupów, dyrektorzy wyższego szczebla)umawianie spotkań biznesowych dla Account Managerówoczekujemymin 2-letniego doświadczenia w sprzedaży do klientów bizesowychznajomości języka angielskiego na poziomie min B2- warunek koniecznydoświadczenia w sprzedaży usług szkoleniowych/e-learningowych do sektora biznesowego będzie dodatkowym atutemgotowości do odbywania podróży służbowych w kontekście szkoleń zagranicznych odbywających się w głównej siedzibie firmy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącego producenta urządzeń wykorzystywanych woczyszczaniu i przepompowywaniu ścieków oraz wód opadowych, poszukujemy obecnieosoby na stanowisko Doradcy technicznego.Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branżywodnokanalizacyjnej, swobodnie posługujesz się językiem angielskim, a kontakt z klientemto dla Ciebie przyjemność, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemysamodzielne stanowisko, związane z kluczową działalnością firmyatrakcyjne wynagrodzenie, oraz system premiowyzatrudnienie w oparciu o preferowany rodzaj umowy lub kontrakt B2Bprofesjonalne narzędzia pracydużą samodzielność działania, oraz realny wpływ na kształtowanie się biznesuzadaniapozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami na terenie województwamazowieckiegoodpowiedzialność za rozwój sprzedaży na powierzonym terenie poprzez regularnewizyty u klientów inwestycyjnych (biura projektowe, architekci, wykonawcy)tworzenie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umówbieżące działania mające na celu monitorowanie rynkuoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w firmie z branży wodnokanalizacyjnej orazznajomość rynku inwestycyjnegowyższego wykształcenia w obszarze kierunków technicznychumiejętności łatwego nawiązywania kontaktów oraz dużej dojrzałości biznesowejznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęgotowości do pracy poza miejscem zamieszkaniaczynnego prawa jazdy kat.BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącego producenta urządzeń wykorzystywanych woczyszczaniu i przepompowywaniu ścieków oraz wód opadowych, poszukujemy obecnieosoby na stanowisko Doradcy technicznego.Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branżywodnokanalizacyjnej, swobodnie posługujesz się językiem angielskim, a kontakt z klientemto dla Ciebie przyjemność, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemysamodzielne stanowisko, związane z kluczową działalnością firmyatrakcyjne wynagrodzenie, oraz system premiowyzatrudnienie w oparciu o preferowany rodzaj umowy lub kontrakt B2Bprofesjonalne narzędzia pracydużą samodzielność działania, oraz realny wpływ na kształtowanie się biznesuzadaniapozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami na terenie województwamazowieckiegoodpowiedzialność za rozwój sprzedaży na powierzonym terenie poprzez regularnewizyty u klientów inwestycyjnych (biura projektowe, architekci, wykonawcy)tworzenie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umówbieżące działania mające na celu monitorowanie rynkuoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w firmie z branży wodnokanalizacyjnej orazznajomość rynku inwestycyjnegowyższego wykształcenia w obszarze kierunków technicznychumiejętności łatwego nawiązywania kontaktów oraz dużej dojrzałości biznesowejznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęgotowości do pracy poza miejscem zamieszkaniaczynnego prawa jazdy kat.BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów- jednej z największych firm w Polsce będącej operatorem gastronomicznym działającym w modelu franczyzowym poszukujemy osoby na stanowisko Operations Managera.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem ok. 30 specjalistów i 4 managerów bezpośrednio raportujących, tworzenie i optymalizację modelu biznesowego podległego brandu gastronomicznego oraz za wyniki sprzedażowe osiągane na punktach własnych i punktach franczyzowych. oferujemyPrestiżowe stanowisko, związane z kluczową działalnością organizacji,pracę pełną ciekawych wyzwań i dużych możliwości rozwoju,solidne wsparcie na etapie wdrożenia,zatrudnienie w pełnym wymiarze w oparciu o umowę o pracę,pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Warszawie,wynagrodzenie zasadnicze oraz system premii miesięcznych i premii rocznej,dofinansowanie do wybranego pakietu medycznego,możliwość realizacji własnych projektów,dużą samodzielność w podejmowanych działaniach,niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, auto służbowe, również do użytku prywatnego.zadaniaOdpowiedzialność za zarządzanie jednym z kluczowych brandów firmy,tworzenie i optymalizacja modelu biznesowego podległego brandugastronomicznego,odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe osiągane na punktach własnych ipunktach franczyzowych,nadzór nad działalnością punktów własnych poprzez koordynatorów i podległego menedżera nadzorującego pracę,zarządzanie zespołem opiekunów klienta wspierających działalność ponad 100franczyzobiorców,organizacja pracy zespołu i troska o satysfakcję każdego członka zespołu,zapewnienie szkoleń dla nowych franczyzobiorców oraz retreningów dla franczyzobiorców w sieci,wsparcie procesu rozpoczęcia sprzedaży przez franczyzobiorcę,odpowiedzialność za ofertę produktową, jej jakość i standard, kreowanie iwdrażanie wymaganych zmian produktowych w zarządzanym brandzie,udział w procesie optymalizacji systemu dostaw w sieci,współpraca z innymi działami dla osiągnięcia optymalnej efektywnościprocesów operacyjnych,odpowiedzialność za podległy zespół,dbałość o jak najwyższy poziom satysfakcji klienta,realizacja strategii firmy i celów biznesowych w zarządzanym brandzie.oczekujemyPraktycznej znajomości specyfiki procesów operacyjnych w branży gastronomicznej,znajomości wyzwań w konceptach food’owych,wykształcenia wyższegodoświadczenia w zarządzaniu sprzedażą w branży gastronomicznej,rozwiniętych kompetencji menedżerskich i doświadczenia w zarządzaniu podległym zespołem,umiejętności efektywnego zarządzania zespołem rozproszonym odpowiedzialnym m.in. za sprzedaż, jakość i poprawność procesową we wspieranych punktach sprzedaży,znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację- warunek koniecznyotwartości do okazjonalnych wyjazdów służbowych na terenie kraju.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów- jednej z największych firm w Polsce będącej operatorem gastronomicznym działającym w modelu franczyzowym poszukujemy osoby na stanowisko Operations Managera.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem ok. 30 specjalistów i 4 managerów bezpośrednio raportujących, tworzenie i optymalizację modelu biznesowego podległego brandu gastronomicznego oraz za wyniki sprzedażowe osiągane na punktach własnych i punktach franczyzowych. oferujemyPrestiżowe stanowisko, związane z kluczową działalnością organizacji,pracę pełną ciekawych wyzwań i dużych możliwości rozwoju,solidne wsparcie na etapie wdrożenia,zatrudnienie w pełnym wymiarze w oparciu o umowę o pracę,pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Warszawie,wynagrodzenie zasadnicze oraz system premii miesięcznych i premii rocznej,dofinansowanie do wybranego pakietu medycznego,możliwość realizacji własnych projektów,dużą samodzielność w podejmowanych działaniach,niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, auto służbowe, również do użytku prywatnego.zadaniaOdpowiedzialność za zarządzanie jednym z kluczowych brandów firmy,tworzenie i optymalizacja modelu biznesowego podległego brandugastronomicznego,odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe osiągane na punktach własnych ipunktach franczyzowych,nadzór nad działalnością punktów własnych poprzez koordynatorów i podległego menedżera nadzorującego pracę,zarządzanie zespołem opiekunów klienta wspierających działalność ponad 100franczyzobiorców,organizacja pracy zespołu i troska o satysfakcję każdego członka zespołu,zapewnienie szkoleń dla nowych franczyzobiorców oraz retreningów dla franczyzobiorców w sieci,wsparcie procesu rozpoczęcia sprzedaży przez franczyzobiorcę,odpowiedzialność za ofertę produktową, jej jakość i standard, kreowanie iwdrażanie wymaganych zmian produktowych w zarządzanym brandzie,udział w procesie optymalizacji systemu dostaw w sieci,współpraca z innymi działami dla osiągnięcia optymalnej efektywnościprocesów operacyjnych,odpowiedzialność za podległy zespół,dbałość o jak najwyższy poziom satysfakcji klienta,realizacja strategii firmy i celów biznesowych w zarządzanym brandzie.oczekujemyPraktycznej znajomości specyfiki procesów operacyjnych w branży gastronomicznej,znajomości wyzwań w konceptach food’owych,wykształcenia wyższegodoświadczenia w zarządzaniu sprzedażą w branży gastronomicznej,rozwiniętych kompetencji menedżerskich i doświadczenia w zarządzaniu podległym zespołem,umiejętności efektywnego zarządzania zespołem rozproszonym odpowiedzialnym m.in. za sprzedaż, jakość i poprawność procesową we wspieranych punktach sprzedaży,znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację- warunek koniecznyotwartości do okazjonalnych wyjazdów służbowych na terenie kraju.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - międzynarodowej ale rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji filtrów, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów z branży filtracyjnej / HVAC.oferujemyWynagrodzenie podstawowe oraz prowizję,Umowę o pracę,Samochód służbowy także do użytku prywatnego,Telefon służbowy oraz laptop,Możliwość pracy zdalnej,Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji. zadaniaSprzedaż produktów firmy na terenie -> woj. mazowieckiego oraz ościennych,Przygotowywanie ofert pod kątem potrzeb klienta,Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów oraz obsługa posprzedażowa,Doradztwo techniczne w zakresie filtrów powietrza,Budowanie trwałych relacji z klientami. oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży produktów technicznych,Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,Nastawienia na realizację wyznaczonych celów,Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy,Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - międzynarodowej ale rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji filtrów, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów z branży filtracyjnej / HVAC.oferujemyWynagrodzenie podstawowe oraz prowizję,Umowę o pracę,Samochód służbowy także do użytku prywatnego,Telefon służbowy oraz laptop,Możliwość pracy zdalnej,Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji. zadaniaSprzedaż produktów firmy na terenie -> woj. mazowieckiego oraz ościennych,Przygotowywanie ofert pod kątem potrzeb klienta,Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów oraz obsługa posprzedażowa,Doradztwo techniczne w zakresie filtrów powietrza,Budowanie trwałych relacji z klientami. oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży produktów technicznych,Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,Nastawienia na realizację wyznaczonych celów,Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy,Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystent w dziale marketingu. Jeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG, i móc pracować zdalnie sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemymożliwość rozwoju u jednego z liderów z branży FMCG,praca w systemie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, lokalizacja miejsca pracy - Praga-Południe,umowę o pracę tymczasową od zaraz do 30.06.2022r.atrakcyjne wynagrodzenie - 6000 PLN brutto.pracę na cały etat.zadaniaPrzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckich,Prowadzenie projektów, w tym także aktywacji marketingowych z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR),Powierzone zadania będą obejmowały działania mediowe, promocyjne, biznesowe, analityczne oraz operacyjne i egzekucyjne,Współpraca z agencjami reklamowymi,Ścisła współpraca z innymi działami (m.in. Sprzedaż, Trade Marketing, Produkcja, Logistyka),Projekty będą realizowane przy wsparciu Brand Managera oraz pełniącego obowiązki Senior Brand Managera.oczekujemyWykształcenia wyższego – preferowane kierunki to: marketing, ekonomia, zarządzanie,Mile widziane doświadczenie w pracy/stażu/praktykach w dziale marketingu lub w obszarach pokrewnych, takich jak agencja reklamowa,Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,Bardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystent w dziale marketingu. Jeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG, i móc pracować zdalnie sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemymożliwość rozwoju u jednego z liderów z branży FMCG,praca w systemie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, lokalizacja miejsca pracy - Praga-Południe,umowę o pracę tymczasową od zaraz do 30.06.2022r.atrakcyjne wynagrodzenie - 6000 PLN brutto.pracę na cały etat.zadaniaPrzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckich,Prowadzenie projektów, w tym także aktywacji marketingowych z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR),Powierzone zadania będą obejmowały działania mediowe, promocyjne, biznesowe, analityczne oraz operacyjne i egzekucyjne,Współpraca z agencjami reklamowymi,Ścisła współpraca z innymi działami (m.in. Sprzedaż, Trade Marketing, Produkcja, Logistyka),Projekty będą realizowane przy wsparciu Brand Managera oraz pełniącego obowiązki Senior Brand Managera.oczekujemyWykształcenia wyższego – preferowane kierunki to: marketing, ekonomia, zarządzanie,Mile widziane doświadczenie w pracy/stażu/praktykach w dziale marketingu lub w obszarach pokrewnych, takich jak agencja reklamowa,Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,Bardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 9 ofert pracy w Mazowieckie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.