You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Sprzedaz: 5

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Area Sales Managera.oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;pracę w międzynarodowym środowisku,wsparcie doświadczonego, energicznego zespołu;zatrudnienie w oparciu o umowę o pracękomfortowe środowisko pracy, otwartą i przyjazną kulturę organizacyjnązadaniazarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientamiobsuga przychodzących zapytań od klientówtworzenie i prezentowanie planów rozwoju biznesuodpowiedzialność za poprawę zasięgu sieci poprzez codzienny kontakt telefoniczny orazmailowypozyskiwanie nowych kontrahentówbycie na bieżąco z trendami florystycznymi na lokalnym rynkuwspółpraca z innymi managerami sprzedaży, z Back Office Agent i z zespołem Customer Serviceoczekujemywykształcenia wyższegoumiejętności interpersonalnych i organizacyjnychdobrej znajomości języka angielskiego - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości MS Office, Word, Excel i Outlookdoświadczenia w sprzedażyproaktywnej postawyprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Area Sales Managera.oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;pracę w międzynarodowym środowisku,wsparcie doświadczonego, energicznego zespołu;zatrudnienie w oparciu o umowę o pracękomfortowe środowisko pracy, otwartą i przyjazną kulturę organizacyjnązadaniazarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientamiobsuga przychodzących zapytań od klientówtworzenie i prezentowanie planów rozwoju biznesuodpowiedzialność za poprawę zasięgu sieci poprzez codzienny kontakt telefoniczny orazmailowypozyskiwanie nowych kontrahentówbycie na bieżąco z trendami florystycznymi na lokalnym rynkuwspółpraca z innymi managerami sprzedaży, z Back Office Agent i z zespołem Customer Serviceoczekujemywykształcenia wyższegoumiejętności interpersonalnych i organizacyjnychdobrej znajomości języka angielskiego - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości MS Office, Word, Excel i Outlookdoświadczenia w sprzedażyproaktywnej postawyprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Inside Sales Coordinatora.oferujemySamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieAtrakcyjne wynagrodzeniePracę w międzynarodowym środowiskuZatrudnienie w oparciu o umowę o pracęOtwartą i przyjazną kulturę organizacyjnąNowoczesne miejsce pracy i możliwości rozwoju zawodowegozadaniaObsługa spraw i zapytań od klientów na całym świecie oraz wsparcie sprzedaży przedstawicieli w działaniach sprzedażowychPrzygotowywanie ofert, kosztorysów, przetwarzanie i monitorowanie napływających zamówień w szczególności dla działu części zamiennychKomunikacja z innymi działami firmyUtrzymanie kartoteki klienta i aplikacji systemu CRM SalesforceOpracowywanie statystyk i obsługa korespondencji oraz czynności administracyjnychoczekujemyDoświadczenia w branży przemysłowej na podobnym stanowiskuCo najmniej 2-3 lata odpowiedniego doświadczenia zawodowego, zdobytego w firmie przemysłowejBardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego (przynajmniej B2)Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera i MS Office - Word, Excel, OutlookMile widziane doświadczenie z korzystania z ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Inside Sales Coordinatora.oferujemySamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieAtrakcyjne wynagrodzeniePracę w międzynarodowym środowiskuZatrudnienie w oparciu o umowę o pracęOtwartą i przyjazną kulturę organizacyjnąNowoczesne miejsce pracy i możliwości rozwoju zawodowegozadaniaObsługa spraw i zapytań od klientów na całym świecie oraz wsparcie sprzedaży przedstawicieli w działaniach sprzedażowychPrzygotowywanie ofert, kosztorysów, przetwarzanie i monitorowanie napływających zamówień w szczególności dla działu części zamiennychKomunikacja z innymi działami firmyUtrzymanie kartoteki klienta i aplikacji systemu CRM SalesforceOpracowywanie statystyk i obsługa korespondencji oraz czynności administracyjnychoczekujemyDoświadczenia w branży przemysłowej na podobnym stanowiskuCo najmniej 2-3 lata odpowiedniego doświadczenia zawodowego, zdobytego w firmie przemysłowejBardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego (przynajmniej B2)Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera i MS Office - Word, Excel, OutlookMile widziane doświadczenie z korzystania z ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szamotuły, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy osoby na inżyniera sprzedaży.Firma jest producentem siłowników hydraulicznych, kompletnych układów hydraulicznych, agregatów zasilających i całych maszyn.oferujemyumowę o pracę lub umowę B2Bauto służbowe, telefon, laptopszkolenie wprowadzające i doskonalącepremie sprzedażowezadaniowy system pracyprace w trybie 1 dzień w biurze, 4 dni pracy zdalnejzadaniautrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.przygotowywanie ofert handlowychdoradztwo technicznewspółpraca z innymi działami firmypozyskiwanie klientówoczekujemydoświadczenia na stanowisku sprzedażowymumiejętności sprzedażowychumiejętności negocjacyjnychznajomość zagadnień technicznych ( siłowniki hydrauliczne, kompletne układy hydrauliczne, agregaty zasilające)prawo jazdy kat. Bznajomości języka angielskiego (mile widziane)wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy osoby na inżyniera sprzedaży.Firma jest producentem siłowników hydraulicznych, kompletnych układów hydraulicznych, agregatów zasilających i całych maszyn.oferujemyumowę o pracę lub umowę B2Bauto służbowe, telefon, laptopszkolenie wprowadzające i doskonalącepremie sprzedażowezadaniowy system pracyprace w trybie 1 dzień w biurze, 4 dni pracy zdalnejzadaniautrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.przygotowywanie ofert handlowychdoradztwo technicznewspółpraca z innymi działami firmypozyskiwanie klientówoczekujemydoświadczenia na stanowisku sprzedażowymumiejętności sprzedażowychumiejętności negocjacyjnychznajomość zagadnień technicznych ( siłowniki hydrauliczne, kompletne układy hydrauliczne, agregaty zasilające)prawo jazdy kat. Bznajomości języka angielskiego (mile widziane)wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w sprzedaży, a osiąganie założonych celów napędza Cię do działania? Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientami przychodzi Ci naturalnie? Jeśli odpowiedź na te pytania jest twierdząca, to wiesz już, że ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj, prześlij nam swoją aplikację! Być może szukamy właśnie Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaaktywna sprzedaż i realizowanie celów sprzedażowychnawiązywanie i rozwijanie relacji z klientamimonitorowanie rynku na wyznaczonym obszarzenegocjowanie warunków handlowychprzygotowywanie ofert handlowych dla nowych i stałych klientówprzygotowywanie prezentacji sprzedażowych, raportówreprezentowanie firmy w ramach kontaktów handlowychoczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży (idealnie w branży oświetleniowej, wyposażenia wnętrz)zorientowania na realizację wyznaczonych celówumiejętności negocjacyjnychbardzo dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w sprzedaży, a osiąganie założonych celów napędza Cię do działania? Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientami przychodzi Ci naturalnie? Jeśli odpowiedź na te pytania jest twierdząca, to wiesz już, że ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj, prześlij nam swoją aplikację! Być może szukamy właśnie Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaaktywna sprzedaż i realizowanie celów sprzedażowychnawiązywanie i rozwijanie relacji z klientamimonitorowanie rynku na wyznaczonym obszarzenegocjowanie warunków handlowychprzygotowywanie ofert handlowych dla nowych i stałych klientówprzygotowywanie prezentacji sprzedażowych, raportówreprezentowanie firmy w ramach kontaktów handlowychoczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży (idealnie w branży oświetleniowej, wyposażenia wnętrz)zorientowania na realizację wyznaczonych celówumiejętności negocjacyjnychbardzo dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obszarze administracji lub obsługi klienta ? Znasz dobrze język angielski? Ta oferta jest dla Ciebie!Dla naszego klienta, międzynarodowej  firmy produkcyjnej spod Poznania,  poszukujemy osoby na stanowisko administratora sprzedaży. oferujemyumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie pracę w międzynarodowym środowisku nastawionym na ciągłe ulepszanie produktów i procesówpakiet benefitów ( ubezpieczenie grupowe, karta sportowo-rekreacyjna, opieka zdrowotna)premieelastyczny czas pracy świeże owoce każdego dniazadaniaadministracja sprzedaży i wsparcie działu w obsłudze grupy klientów krajowych i zagranicznychopracowywanie harmonogramów zapotrzebowania klientówwspółpraca z działem planowania produkcji oraz logistyki przygotowywanie harmonogramów wysyłek, listów przewozowych, dokumentacjiprzygotowywanie ofert cenowych archiwizacja dokumentówoczekujemymin rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w zakresie obsługi klienta lub administracji biurowej wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officedokładności i samodzielności w działaniukomunikatywności i orientacji  na klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obszarze administracji lub obsługi klienta ? Znasz dobrze język angielski? Ta oferta jest dla Ciebie!Dla naszego klienta, międzynarodowej  firmy produkcyjnej spod Poznania,  poszukujemy osoby na stanowisko administratora sprzedaży. oferujemyumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie pracę w międzynarodowym środowisku nastawionym na ciągłe ulepszanie produktów i procesówpakiet benefitów ( ubezpieczenie grupowe, karta sportowo-rekreacyjna, opieka zdrowotna)premieelastyczny czas pracy świeże owoce każdego dniazadaniaadministracja sprzedaży i wsparcie działu w obsłudze grupy klientów krajowych i zagranicznychopracowywanie harmonogramów zapotrzebowania klientówwspółpraca z działem planowania produkcji oraz logistyki przygotowywanie harmonogramów wysyłek, listów przewozowych, dokumentacjiprzygotowywanie ofert cenowych archiwizacja dokumentówoczekujemymin rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w zakresie obsługi klienta lub administracji biurowej wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officedokładności i samodzielności w działaniukomunikatywności i orientacji  na klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 5 ofert pracy w Wielkopolskie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.