You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Sprzedaz: 4

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Area Sales Managera.oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;pracę w międzynarodowym środowisku,wsparcie doświadczonego, energicznego zespołu;zatrudnienie w oparciu o umowę o pracękomfortowe środowisko pracy, otwartą i przyjazną kulturę organizacyjnązadaniazarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientamiobsuga przychodzących zapytań od klientówtworzenie i prezentowanie planów rozwoju biznesuodpowiedzialność za poprawę zasięgu sieci poprzez codzienny kontakt telefoniczny orazmailowypozyskiwanie nowych kontrahentówbycie na bieżąco z trendami florystycznymi na lokalnym rynkuwspółpraca z innymi managerami sprzedaży, z Back Office Agent i z zespołem Customer Serviceoczekujemywykształcenia wyższegoumiejętności interpersonalnych i organizacyjnychdobrej znajomości języka angielskiego - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości MS Office, Word, Excel i Outlookdoświadczenia w sprzedażyproaktywnej postawyprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Area Sales Managera.oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;pracę w międzynarodowym środowisku,wsparcie doświadczonego, energicznego zespołu;zatrudnienie w oparciu o umowę o pracękomfortowe środowisko pracy, otwartą i przyjazną kulturę organizacyjnązadaniazarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientamiobsuga przychodzących zapytań od klientówtworzenie i prezentowanie planów rozwoju biznesuodpowiedzialność za poprawę zasięgu sieci poprzez codzienny kontakt telefoniczny orazmailowypozyskiwanie nowych kontrahentówbycie na bieżąco z trendami florystycznymi na lokalnym rynkuwspółpraca z innymi managerami sprzedaży, z Back Office Agent i z zespołem Customer Serviceoczekujemywykształcenia wyższegoumiejętności interpersonalnych i organizacyjnychdobrej znajomości języka angielskiego - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości MS Office, Word, Excel i Outlookdoświadczenia w sprzedażyproaktywnej postawyprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w sprzedaży, a osiąganie założonych celów napędza Cię do działania? Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientami przychodzi Ci naturalnie? Jeśli odpowiedź na te pytania jest twierdząca, to wiesz już, że ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj, prześlij nam swoją aplikację! Być może szukamy właśnie Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaaktywna sprzedaż i realizowanie celów sprzedażowychnawiązywanie i rozwijanie relacji z klientamimonitorowanie rynku na wyznaczonym obszarzenegocjowanie warunków handlowychprzygotowywanie ofert handlowych dla nowych i stałych klientówprzygotowywanie prezentacji sprzedażowych, raportówreprezentowanie firmy w ramach kontaktów handlowychoczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży (idealnie w branży oświetleniowej, wyposażenia wnętrz)zorientowania na realizację wyznaczonych celówumiejętności negocjacyjnychbardzo dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w sprzedaży, a osiąganie założonych celów napędza Cię do działania? Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientami przychodzi Ci naturalnie? Jeśli odpowiedź na te pytania jest twierdząca, to wiesz już, że ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj, prześlij nam swoją aplikację! Być może szukamy właśnie Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaaktywna sprzedaż i realizowanie celów sprzedażowychnawiązywanie i rozwijanie relacji z klientamimonitorowanie rynku na wyznaczonym obszarzenegocjowanie warunków handlowychprzygotowywanie ofert handlowych dla nowych i stałych klientówprzygotowywanie prezentacji sprzedażowych, raportówreprezentowanie firmy w ramach kontaktów handlowychoczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży (idealnie w branży oświetleniowej, wyposażenia wnętrz)zorientowania na realizację wyznaczonych celówumiejętności negocjacyjnychbardzo dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Inside Sales Coordinatora.oferujemySamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieAtrakcyjne wynagrodzeniePracę w międzynarodowym środowiskuZatrudnienie w oparciu o umowę o pracęOtwartą i przyjazną kulturę organizacyjnąNowoczesne miejsce pracy i możliwości rozwoju zawodowegozadaniaObsługa spraw i zapytań od klientów na całym świecie oraz wsparcie sprzedaży przedstawicieli w działaniach sprzedażowychPrzygotowywanie ofert, kosztorysów, przetwarzanie i monitorowanie napływających zamówień w szczególności dla działu części zamiennychKomunikacja z innymi działami firmyUtrzymanie kartoteki klienta i aplikacji systemu CRM SalesforceOpracowywanie statystyk i obsługa korespondencji oraz czynności administracyjnychoczekujemyDoświadczenia w branży przemysłowej na podobnym stanowiskuCo najmniej 2-3 lata odpowiedniego doświadczenia zawodowego, zdobytego w firmie przemysłowejBardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego (przynajmniej B2)Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera i MS Office - Word, Excel, OutlookMile widziane doświadczenie z korzystania z ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Inside Sales Coordinatora.oferujemySamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieAtrakcyjne wynagrodzeniePracę w międzynarodowym środowiskuZatrudnienie w oparciu o umowę o pracęOtwartą i przyjazną kulturę organizacyjnąNowoczesne miejsce pracy i możliwości rozwoju zawodowegozadaniaObsługa spraw i zapytań od klientów na całym świecie oraz wsparcie sprzedaży przedstawicieli w działaniach sprzedażowychPrzygotowywanie ofert, kosztorysów, przetwarzanie i monitorowanie napływających zamówień w szczególności dla działu części zamiennychKomunikacja z innymi działami firmyUtrzymanie kartoteki klienta i aplikacji systemu CRM SalesforceOpracowywanie statystyk i obsługa korespondencji oraz czynności administracyjnychoczekujemyDoświadczenia w branży przemysłowej na podobnym stanowiskuCo najmniej 2-3 lata odpowiedniego doświadczenia zawodowego, zdobytego w firmie przemysłowejBardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego (przynajmniej B2)Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera i MS Office - Word, Excel, OutlookMile widziane doświadczenie z korzystania z ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, lidera wśród światowych producentów aparatów słuchowych poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego.Jeśli posiadasz min. dwuletnie doświadczenie w sprzedaży w branży medycznej, bądź w branży wyrobów medycznych,  a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemysamodzielne stanowisko, związane z kluczową działalnością firmyatrakcyjne wynagrodzenie, oraz system premiowyprofesjonalne narzędzia pracyszeroki pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, możliwość uczestnictwa w wyjazdach integracyjnych oraz szkoleniach zawodowych, szkolenia językowe, wsparcie i dofinansowanie wyjazdów urlopowych z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, nagrody jubileuszowedużą samodzielność działania, oraz realny wpływ na kształtowanie się biznesupracę w firmie o renomowanej pozycji na rynkuzadaniaodpowiedzialność za rozwój sprzedaży na powierzonym terenie- woj. wielkopolskie, zachodniopomorskie, dolnośląskie, lubuskieregularne odwiedzanie klientów w ich gabinetachpomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z komunikacją na linii Klient – firma oraz monitorowanie rozwiązania bardziej skomplikowanych problemówreprezentacja firmy na spotkaniach, konferencjach i sympozjach oraz udział w szkoleniach organizowanych dla klientówraportowanie wizyt i innych działań handlowychoczekujemymin 2-letniego doświadczenia w sprzedaży w branży medycznej, bądź w branży wyrobów medycznychgotowości do odbywania podróży służbowych i gotowości do realizacji celów i nastawienia na osiągnięcie wynikumile widziane doświadczenie w pracy jako protetyk słuchuumiejętności łatwego nawiązywania kontaktów oraz dużej dojrzałości biznesowejgotowości do pracy poza miejscem zamieszkaniaczynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, lidera wśród światowych producentów aparatów słuchowych poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego.Jeśli posiadasz min. dwuletnie doświadczenie w sprzedaży w branży medycznej, bądź w branży wyrobów medycznych,  a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemysamodzielne stanowisko, związane z kluczową działalnością firmyatrakcyjne wynagrodzenie, oraz system premiowyprofesjonalne narzędzia pracyszeroki pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, możliwość uczestnictwa w wyjazdach integracyjnych oraz szkoleniach zawodowych, szkolenia językowe, wsparcie i dofinansowanie wyjazdów urlopowych z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, nagrody jubileuszowedużą samodzielność działania, oraz realny wpływ na kształtowanie się biznesupracę w firmie o renomowanej pozycji na rynkuzadaniaodpowiedzialność za rozwój sprzedaży na powierzonym terenie- woj. wielkopolskie, zachodniopomorskie, dolnośląskie, lubuskieregularne odwiedzanie klientów w ich gabinetachpomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z komunikacją na linii Klient – firma oraz monitorowanie rozwiązania bardziej skomplikowanych problemówreprezentacja firmy na spotkaniach, konferencjach i sympozjach oraz udział w szkoleniach organizowanych dla klientówraportowanie wizyt i innych działań handlowychoczekujemymin 2-letniego doświadczenia w sprzedaży w branży medycznej, bądź w branży wyrobów medycznychgotowości do odbywania podróży służbowych i gotowości do realizacji celów i nastawienia na osiągnięcie wynikumile widziane doświadczenie w pracy jako protetyk słuchuumiejętności łatwego nawiązywania kontaktów oraz dużej dojrzałości biznesowejgotowości do pracy poza miejscem zamieszkaniaczynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 4 ofert pracy w Poznan

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.