Dla firmy Randstad priorytetem jest zapewnienie naszym klientom elastyczności w zatrudnianiu pracowników i rozwiązań w obszarze HR potrzebnych do osiągnięcia sukcesu niezależnie od założonych celów i wyzwań. Nasza strategia przynosi korzyści przedsiębiorstwom z wielu branż – od księgowości i finansów po inżynierię i produkcję.
Nie trzeba jednak wierzyć nam na słowo – wystarczy posłuchać naszych klientów mówiących o powodach, dla których wybrali nas, i o tym, jak im pomogliśmy. Poniżej lista najczęstszych powodów, dla których firmy wybierają Randstad.
dostęp do odpowiednich kandydatów
Działy HR chcą osiągnąć w ramach rekrutacji szereg różnych celów, stosują też różne wskaźniki do pomiaru sukcesu. Można jednak powiedzieć, że uniwersalnym celem wszystkich pracodawców jest znalezienie kandydatów pasujących do danego stanowiska i do całego przedsiębiorstwa.
Po pierwsze pracodawca chce mieć pewność, że zatrudnia osoby z odpowiednimi umiejętnościami i doświadczeniem. Randstad daje w tej kwestii pewność, dzięki procedurom selekcji wstępnej kandydatów, a także udostępnia Państwu obszerną pulę sprawdzonych, kompetentnych pracowników.
Pomagamy w znalezieniu kandydatów, którzy chętnie się uczą i pomogą Państwa firmie się rozwijać. Randstad przykłada dużą wagę nie tylko do przyciągania kandydatów, ale też do wspierania ich w całym procesie ubiegania się o pracę, przygotowując ich do osiągnięcia sukcesu na nowym stanowisku. Pierwiastek ludzki to sedno strategii naszej marki.
Dążymy też do zapoznania się z kulturą organizacyjną Państwa firmy, nie tylko aby wiedzieć, czy potencjalny pracownik sprawdzi się w pracy na danym stanowisku, ale też czy cechy jego charakteru pozwolą mu nawiązać dobrą relację z nowymi współpracownikami. Naszym priorytetem jest uzyskanie pewności, że każdy zaproponowany przez nas kandydat pasuje do stanowiska, firmy i nowego przełożonego.
Randstad dąży do nawiązania bliskiej relacji z kandydatami i klientami, aby w sposób naturalny rozpoznać, jakie ich dopasowanie przyniesie największe korzyści wszystkim stronom.
indywidualna obsługa
Kluczowym elementem strategii firmy Randstad w odniesieniu do marki jest koncepcja technologii w ludzkim wymiarze („tech and touch”). Naszą ambicją jest wykorzystywanie potęgi nowoczesnych technologii i czerpanie maksimum korzyści z innowacji, jednak bez tracenia ludzkiego aspektu – tak ważnego w świecie pracy.
Automatyzacja takich zadań jak sprawdzanie referencji i wstępna selekcja kandydatów pozostawia więcej czasu na ważniejsze zadania, na przykład przeprowadzanie pogłębionych rozmów kwalifikacyjnych.
Zachowanie równowagi między technologią a ludzkim wymiarem wydaje się dziś – w obliczu gwałtownej transformacji cyfrowej i czwartej rewolucji przemysłowej – ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Większość pracowników (87%) uważa, że za sprawą technologii proces szukania pracy stał się mniej osobisty.
Dla firmy Randstad głównym obszarem uwagi jest zaangażowanie ludzi i zindywidualizowane praktyczne podejście, co pozwala nam zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie. Staramy się poznać potrzeby biznesowe i priorytety naszych klientów, dzięki czemu jesteśmy gotowi, aby służyć pomocą na różnych etapach i optymalizować działania w obszarze HR z pomocą technologii.
elastyczność
W dzisiejszym świecie pracy elastyczność to pojęcie kluczowe nie tylko dla pracowników, którzy chcą mieć większą kontrolę nad własną pracą i karierą, ale także dla pracodawców. W obliczu niepewności i ogólnych obaw finansowych wywołanych pandemią COVID-19 właśnie ta kwestia powinna być w 2021 roku priorytetem wszystkich przedsiębiorstw.
Elastyczność może się okazać szczególnie ważna w przedsiębiorstwach, w których popyt zależy w dużym stopniu od sezonowych zmian, albo których wymagania w zakresie nakładu pracy zależą od liczby i rodzaju realizowanych w danym momencie zleceń. Wydajne rozwiązania w zakresie elastycznego zatrudnienia mogą mieć kluczowe znaczenie zarówno dla codziennej działalności operacyjnej przedsiębiorstw, jak i dla ich sukcesu w dłuższej perspektywie.
Stworzenie naprawdę elastycznych zespołów – dostosowujących się do potrzeb firmy i reagujących na te potrzeby, ale też na tendencje oddziałujące na całą branżę – to zadanie trudne do wykonania samodzielnie; zwłaszcza w obliczu innych zadań pochłaniających czas i zasoby.
Randstad specjalizuje się w analizowaniu, poznawaniu i zaspokajaniu potrzeb kadrowych swoich klientów z maksymalną wydajnością; daje pewność, że nie będą Państwo płacić za pracę, której nie potrzebują, ani borykać się z konsekwencjami szybkiej rotacji pracowników.
zmniejszenie obciążenia pracodawcy
Wiedza firmy Randstad – na przykład na temat najnowszych praktyk w zakresie zatrudniania czy technologii HR – oznacza, że możemy zająć się optymalizowaniem procesów rekrutacji i planowania zatrudnienia, a klient może poświęcić się realizacji celów strategicznych przynoszących znaczną wartość. Zapewniamy narzędzia takie jak myRandstad WorkTime, umożliwiające kontrolowanie działań związanych z rozliczaniem czasu pracy.
Współpraca ze specjalistyczną firmą świadczącą usługi HR pozwoli także zmniejszyć koszty stałe i poprawić istotne wskaźniki, takie jak średni czas, jaki zajmuje obsadzenie stanowiska, przynosząc znaczące korzyści biznesowe, który każdy kierownik doceni.
wysoka jakość kontaktu z kandydatami
Randstad kładzie ogromny nacisk na świadczenie pracodawcom usług o wysokim standardzie, zależy nam jednak także na tym, by również jakość kontaktu z kandydatami była wysoka. Nawiązujemy relacje z najbardziej utalentowanymi pracownikami, wspierając ich na każdym etapie ich wyjątkowej podróży. Dzięki temu lepiej rozumiemy, czego ludzie oczekują od swojej pracy i od pracodawcy.
Ponadto wysoka jakość kontaktu z kandydatami umacnia markę pracodawcy, dzięki czemu w przyszłości przyciągnięcie specjalistów trudnych do pozyskania czy z niszowych dziedzin będzie łatwiejsze. Dysponujemy niezbędną wiedzą na temat aktualnej sytuacji na rynku pracy i rozumiemy ten rynek, dzięki czemu pomożemy obsadzić nawet najbardziej wymagające stanowiska.
Jeżeli Państwa firma może dużo zyskać na optymalizacji i rewizji głównych procedur kadrowych, zapraszamy do pobrania przewodnika "5 kroków do udanej rekrutacji", w którym analizujemy różne etapy naszego procesu rekrutacji, przybliżając to, w jaki sposób łączymy w nich technologię i doświadczenie członków zespołu, by odkrywać pełen potencjał naszych klientów i kandydatów.