Note: our system indicates that Javascript is disabled or not supported by your browser. In order to take advantage of full functionality of this site, javascript must be enabled. Please change your browser options.
W czym tkwi sekret skutecznego employer brandingu? Warto poznać historię pracodawców, którzy z sukcesami budują swój wizerunek.
Standing Out to nasz coroczny przegląd, w którym rozmawiamy z menedżerami HR w przedsiębiorstwach, które konsekwentnie wdrażają employer branding i stale wskazywani są przez uczestników Randstad Employer Brand Research jako najbardziej atrakcyni pracodawcy. W tegorocznej edycji mamy okazje poznać przepis na sukces takich firm, jak KGHM Polska Miedź, IBM, czy Pfizer.
Chociaż naszym pracownikom oferujemy dobre wynagrodzenie i stabilne długoterminowe zatrudnienie, to pasja do górnictwa i zakorzeniona w wartościach firmy kultura pracy są tym, co wyróżnia nas wśród potencjalnych miejsc pracy.
Przez lata rozwijaliśmy nasze wewnętrzne wartości, które budują wspólnotę z pracownikami, a dziś pracujemy aktywnie nad strategią employer brandingową ukierunkowaną na potencjalnych kandydatów, wykorzystując nasz dobry wizerunek wśród osób aktualnie zatrudnionych.
Stosujemy różne zachęty, które wyróżniają nas spośród innych firm, chociażby lotnicze bilety pracownicze w wyjątkowych cenach, ale wciąż wydaje mi się, że tym najważniejszym magnesem jest magia podróży i lotnictwa.
Dzięki Randstad Employer Brand Research możemy dowiedzieć się, którzy pracodawcy są postrzegani jako najbardziej atrakcyjni przez polskich pracowników. Przyznajemy im statuetkiRandstad Award.
czym powinien wyróżniać się idealny pracodawca zdaniem polskich pracowników?