inspirujące historie liderów employer brandingu

W czym tkwi sekret skutecznego employer brandingu? Warto poznać historię pracodawców, którzy z sukcesami budują swój wizerunek.

poznaj historie zwycięzców 2017

Standing Out to nasz coroczny przegląd, w którym rozmawiamy z menedżerami HR w przedsiębiorstwach, które konsekwentnie wdrażają employer branding i stale wskazywani są przez uczestników Randstad Employer Brand Research jako najbardziej atrakcyni pracodawcy. W tegorocznej edycji mamy okazje poznać przepis na sukces takich firm, jak KGHM Polska Miedź, IBM, czy Pfizer.

pobierz standing out

Chociaż naszym pracownikom oferujemy dobre wynagrodzenie i stabilne długoterminowe zatrudnienie, to pasja do górnictwa i zakorzeniona w wartościach firmy kultura pracy są tym, co wyróżnia nas wśród potencjalnych miejsc pracy.

Andrzej Zbróg, dyrektor naczelny ds. zarządzania strategicznego KGHM Polska Miedź
przeczytaj więcej

Przez lata rozwijaliśmy nasze wewnętrzne wartości, które budują wspólnotę z pracownikami, a dziś pracujemy aktywnie nad strategią employer brandingową ukierunkowaną na potencjalnych kandydatów, wykorzystując nasz dobry wizerunek wśród osób aktualnie zatrudnionych.

Bożena Michońska, Vice President HR & CoE Poland w Volvo Polska
przeczytaj więcej

Stosujemy różne zachęty, które wyróżniają nas spośród innych firm, chociażby lotnicze bilety pracownicze w wyjątkowych cenach, ale wciąż wydaje mi się, że tym najważniejszym magnesem jest magia podróży i lotnictwa.

Magdalena Pieśniewska, Dyrektor HR w Polskich Liniach Lotniczych LOT
przeczytaj więcej

poznaj najbardziej atrakcyjnych pracodawców

Dzięki Randstad Employer Brand Research możemy dowiedzieć się, którzy pracodawcy są postrzegani jako najbardziej atrakcyjni przez polskich pracowników. Przyznajemy im statuetki
Randstad Award.

poznaj zwycięzców 2017

czym powinien wyróżniać się idealny pracodawca zdaniem polskich pracowników?

pobierz raport 2017