
poznaj historie zwycięzców 2017
Standing Out to nasz coroczny przegląd, w którym rozmawiamy z menedżerami HR w przedsiębiorstwach, które konsekwentnie wdrażają employer branding i stale wskazywani są przez uczestników Randstad Employer Brand Research jako najbardziej atrakcyni pracodawcy. W tegorocznej edycji mamy okazje poznać przepis na sukces takich firm, jak KGHM Polska Miedź, IBM, czy Pfizer.
Chociaż naszym pracownikom oferujemy dobre wynagrodzenie i stabilne długoterminowe zatrudnienie, to pasja do górnictwa i zakorzeniona w wartościach firmy kultura pracy są tym, co wyróżnia nas wśród potencjalnych miejsc pracy.
Andrzej Zbróg, dyrektor naczelny ds. zarządzania strategicznego KGHM Polska Miedź
Przez lata rozwijaliśmy nasze wewnętrzne wartości, które budują wspólnotę z pracownikami, a dziś pracujemy aktywnie nad strategią employer brandingową ukierunkowaną na potencjalnych kandydatów, wykorzystując nasz dobry wizerunek wśród osób aktualnie zatrudnionych.
Bożena Michońska, Vice President HR & CoE Poland w Volvo Polska
Stosujemy różne zachęty, które wyróżniają nas spośród innych firm, chociażby lotnicze bilety pracownicze w wyjątkowych cenach, ale wciąż wydaje mi się, że tym najważniejszym magnesem jest magia podróży i lotnictwa.
Magdalena Pieśniewska, Dyrektor HR w Polskich Liniach Lotniczych LOT

poznaj najbardziej atrakcyjnych pracodawców.
czym powinien wyróżniać się idealny pracodawca zdaniem polskich pracowników?