nasze badanie:

prowadzimy od 25 lat

badamy pracowników w 34 krajach

co roku ankietujemy ponad 171 000 respondentów

analizie poddajemy ponad 6 400 przedsiębiorstw

 

czym jest badanie randstad employer brand research?

Randstad Employer Brand Research to reprezentatywne badanie dotyczące wizerunku marki pracodawcy i czynników atrakcyjności zatrudnienia. Pierwszy raz przeprowadzono je w 2000 r. w Belgii. Dziś obecne jest już w 34 krajach i obejmuje ponad 171 000 respondentów. Po raz 15. realizujemy także w Polsce. 

W naszym kraju badanie objęło 150 największych pracodawców oraz firmy dodatkowe, niezbędne do utrzymania benchmarku w sektorach. Spytaliśmy o zdanie ponad 4600 respondentów, reprezentatywnych dla polskiego społeczeństwa (pod  względem wieku, płci, wykształcenia, regionu). Są to Polacy zdolni do pracy w wieku od 18 do 64 lat, zarówno uczący się, pracujący, jak i poszukujący pracy. Przeprowadzone zostało w styczniu 2025 roku.