Nowy standard w procesie planowania pracowników.

W 7 prostych krokach automatyzujemy proces planowania zatrudnienia. Dostarczamy narzędzie, które spełnia równolegle potrzeby naszych klientów, pracowników tymczasowych oraz konsultantów Randstad. Relevate Workforce Schedule ułatwia planowanie pracy pracowników tymczasowych. Otrzymujesz dostęp do wybranych i wstępnie sprawdzonych pracowników, a także możesz zwiększać lub zmniejszać ich liczbę w zależności od potrzeb.
 

Krok 1
Konsultant Randstad poznaje narzędzie, proces planowania oraz sposób komunikowania poprzez platformę.

Krok 2
Uwzględniając bieżące potrzeby klienta, konsultant zapewnia stałą liczbę dostępnych pracowników tymczasowych.

Krok 3
Informujemy klienta o nowym, cyfrowym systemie pracy oraz planowania zatrudnienia. 

Krok 4
Konsultant Randstad przedstawia pracownikom tymczasowym nowy system planowania zatrudnienia tak, aby mogli korzystać z niego na swoim urządzeniu mobilnym.

Krok 5
Konsultant planuje harmonogram pracy bazując na dostępności pracowników tymczasowych oraz zapotrzebowaniu klienta tak, aby wszystkie zmiany zostały obsadzone.

Krok 6
Pracownicy tymczasowi otrzymują powiadomienia z informacją o zaplanowanym grafiku oraz o dostępnych, otwartych zmianach, na które mogą się zapisać. 

Krok 7
Konsultant jest odpowiedzialny za obsadzenie wszystkich zmian uwzględniając dostępność pracowników tymczasowych. 

Dzięki automatyzacji tych siedmiu kroków, dajemy wymierne korzyści klientom, pracownikom tymczasowym oraz naszym pracownikom wewnętrznym. 

Cyfrowa transformacja w planowaniu zatrudnienia pozwala na szybsze obsadzanie zmian, zmniejsza rotację oraz absencje wśród pracowników. 

 

Korzyści

  • narzędzie łatwe w użyciu
  • wydajny proces
  • szybsze obsadzanie zmian
  • zmniejszenie rotacji pracowników tymczasowych
  • zmniejszanie absencji pracowników tymczasowych
  • oszczędność czasu
  • dostęp 24/7
*wyrażam zgodę randstad polska sp. z o.o. na:
*wyrażam zgodę randstad polska sp. z o.o. na
wyrażam zgodę randstad polska sp. z o.o. na opcjonalnie

administratorem podanych przez
ciebie danych osobowych jest
randstad polska sp. z o.o.,
z siedzibą w warszawie (02-305)
przy al. jerozolimskich 134, zwana
dalej „administratorem” lub „spółką”.

twoje dane osobowe zbierane
są w celach przesyłania informacji
handlowych, w tym do zachęcenia
cię do skorzystania z naszych
produktów lub usług oraz
przeprowadzenia badań satysfakcji
klienta. masz prawo żądania dostępu
do danych, sprostowania, usunięcia,
wniesienia sprzeciwu, przenoszenia
lub ograniczenia ich przetwarzania.
w celu realizacji jednego ze swoich
praw, wyślij e-mail na adres: 
dpo@randstad.pl podanie danych
jest dobrowolne, a ich niepodanie
skutkować będzie brakiem
otrzymywania treści handlowych.
więcej informacji: 
https://www.randstad.pl/polityka-prywatnosci/

General