You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 16

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jeżeli jesteś specjalistą w obszarze kadrowo-płcowym, chcesz pracować samodzielnie w tym obszarze dla międzyanrodwego lidera z firmy technologicznej z biurem w Warszawie, zgłoś się!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę na czas do 24 miesiecy opieka medycznaubezpieczenie PZUpraca 50/50% zdalnamożliwośc wprowadzania usprawieńpraca na SAPsamodzielne stanowiskopraca w biurze-okolice dzielicy Włochyzadaniaprowadzenie dokumentacji pracowniczejeweidencja czasu pracySporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracykontakt z firmą zewnetrzną w celu dostarczenia poprawnych danych do rozliczenia czasu pracyPoprawne i terminowe sporządzanie oraz przekazywanie danych do instytucji zewnętrznych (ZUS, Urząd Skarbowy, GUS)Monitorowanie terminów badań okresowych oraz szkoleń BHPWystawianie na życzenie pracownika zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkachWspółpraca z Dyrektorem Zarządzajacym SpółkiUdzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychoczekujemywiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia kadr i płac minimum dwuletnie w obsłudze kadrowo-administracyjnejbardzo dobra znajomość Excelaodpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadańkomunikatywnośćkomunikatywna znajomość j. angielskiegomożliwość zatrudnienia na umowę o pracę na czas 2 latAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeżeli jesteś specjalistą w obszarze kadrowo-płcowym, chcesz pracować samodzielnie w tym obszarze dla międzyanrodwego lidera z firmy technologicznej z biurem w Warszawie, zgłoś się!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę na czas do 24 miesiecy opieka medycznaubezpieczenie PZUpraca 50/50% zdalnamożliwośc wprowadzania usprawieńpraca na SAPsamodzielne stanowiskopraca w biurze-okolice dzielicy Włochyzadaniaprowadzenie dokumentacji pracowniczejeweidencja czasu pracySporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracykontakt z firmą zewnetrzną w celu dostarczenia poprawnych danych do rozliczenia czasu pracyPoprawne i terminowe sporządzanie oraz przekazywanie danych do instytucji zewnętrznych (ZUS, Urząd Skarbowy, GUS)Monitorowanie terminów badań okresowych oraz szkoleń BHPWystawianie na życzenie pracownika zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkachWspółpraca z Dyrektorem Zarządzajacym SpółkiUdzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychoczekujemywiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia kadr i płac minimum dwuletnie w obsłudze kadrowo-administracyjnejbardzo dobra znajomość Excelaodpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadańkomunikatywnośćkomunikatywna znajomość j. angielskiegomożliwość zatrudnienia na umowę o pracę na czas 2 latAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      dobrze czujesz się w pracy obszarze kadrowym? chcesz dołączyć do międzynarodowej organizacji, brac udział w  transformacji procesów HR i w związku z tym w ciekawych projektach? miałeś/aś możliwość zatrudniania cudzoziemców i lubisz komunikować się w jęz. angielskim? jeśli tak, zapoznaj się z naszą propozycją.oferujemyumowę o pracę na czas określony-12 miesięcyhybrydowy system pracybiuro w okolicach Ronda Daszyńkiegopracę w międzynarodowej, przyjaznej organizacjicodzienna możliwość używania jęz. angielskiegoopieka medyczna w Medicover  zadaniaporządzanie wszelkiej dokumentacji kadrowej w zakresie nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracybieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowymarchiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej i prowadzenie akt osobowychkontakt z pracownikamiwspółpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz koordynowanie obiegu dokumentacji kadrowejsporządzanie raportów kadrowych na potrzeby kierownictwabieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnychbieżąca obsługa kadrowa pracowników Spółki, w tym pracowników spoza Polskiwspółpraca z ZUSoczekujemygotowości do podjęcia pracy na okres 12 miesięcy-umowa o prace z Randstaddoświadczenia w obsłudze kadrowej najlepiej w dużej organizacjiznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymbardzo dobrej znajomości prawa pracy i ubezpieczeń społecznychbardzo dobrej znajomości przepisów dotyczących czasu pracybardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excelbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy pod presją czasuumiejętności komunikacyjnych i interpersonalnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      dobrze czujesz się w pracy obszarze kadrowym? chcesz dołączyć do międzynarodowej organizacji, brac udział w  transformacji procesów HR i w związku z tym w ciekawych projektach? miałeś/aś możliwość zatrudniania cudzoziemców i lubisz komunikować się w jęz. angielskim? jeśli tak, zapoznaj się z naszą propozycją.oferujemyumowę o pracę na czas określony-12 miesięcyhybrydowy system pracybiuro w okolicach Ronda Daszyńkiegopracę w międzynarodowej, przyjaznej organizacjicodzienna możliwość używania jęz. angielskiegoopieka medyczna w Medicover  zadaniaporządzanie wszelkiej dokumentacji kadrowej w zakresie nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracybieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowymarchiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej i prowadzenie akt osobowychkontakt z pracownikamiwspółpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz koordynowanie obiegu dokumentacji kadrowejsporządzanie raportów kadrowych na potrzeby kierownictwabieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnychbieżąca obsługa kadrowa pracowników Spółki, w tym pracowników spoza Polskiwspółpraca z ZUSoczekujemygotowości do podjęcia pracy na okres 12 miesięcy-umowa o prace z Randstaddoświadczenia w obsłudze kadrowej najlepiej w dużej organizacjiznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymbardzo dobrej znajomości prawa pracy i ubezpieczeń społecznychbardzo dobrej znajomości przepisów dotyczących czasu pracybardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excelbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy pod presją czasuumiejętności komunikacyjnych i interpersonalnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w dziale obsłudze klienta? Innowacyjna Spółka, której celem jest tworzenie nowych leków weterynaryjnych oraz prace badawczo-rozwojowe poszukuje członka zespołu. Aplikuj!oferujemypracę od zaraz - możliwość rozpoczęcia pracy w styczniu/lutymbiuro zlokalizowane w okolicach Ronda Daszyńskiegoelastyczne godziny pracy, możliwość rozpoczęcia pracy między 7:30 a 10:00 w systemie 8- godzinnymhybrydowy model pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracękompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowezadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientówprzyjmowanie zamówień sprzedażowych od klientówwprowadzanie zamówień do systemu SAPkontrola prawidłowości składanych zamówieńinformowanie o możliwości realizacji zamówieniawsparcie we wprowadzaniu dokumentówoczekujemydoświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w procesowaniu zamówieńdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemmile widziane wykształcenie wyższeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w dziale obsłudze klienta? Innowacyjna Spółka, której celem jest tworzenie nowych leków weterynaryjnych oraz prace badawczo-rozwojowe poszukuje członka zespołu. Aplikuj!oferujemypracę od zaraz - możliwość rozpoczęcia pracy w styczniu/lutymbiuro zlokalizowane w okolicach Ronda Daszyńskiegoelastyczne godziny pracy, możliwość rozpoczęcia pracy między 7:30 a 10:00 w systemie 8- godzinnymhybrydowy model pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracękompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowezadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientówprzyjmowanie zamówień sprzedażowych od klientówwprowadzanie zamówień do systemu SAPkontrola prawidłowości składanych zamówieńinformowanie o możliwości realizacji zamówieniawsparcie we wprowadzaniu dokumentówoczekujemydoświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w procesowaniu zamówieńdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemmile widziane wykształcenie wyższeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejstałe godziny pracy 9:00-17:00zadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacji/ dziale płatnościdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznyprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejstałe godziny pracy 9:00-17:00zadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacji/ dziale płatnościdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznyprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w rekrutacji i dobrze się w tym czujesz? Lubisz rozmawiać z ludźmi i kreatywnie podchodzić do zadań? Idealnie trafiłeś/łaś!Dołącz do naszego zespołu i jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. Randstad poszukuje Specjalisty ds. Rekrutacji. Nie czekaj, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,doskonałe warunki pracy w komfortowym biurze na Mokotowie, możliwość również pracy w systemie home office,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie w edukacji,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj ->https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniaanaliza i monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów,rekrutacja i selekcja kandydatów,realizowanie projektów rekrutacyjnych na pracowników tymczasowych,koordynacja projektów rekrutacyjnych,generowanie kreatywnych rozwiązań, zarządzanie administracją personalną - prowadzenie akt osobowych pracowników,praca w systemie SAP,realizacja celów KPI w obszarze rekrutacji.oczekujemyłatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz swoboda w prowadzenia rozmów telefonicznych,dociekliwość i umiejętność wyszukiwania kluczowych informacji,bardzo dobra organizacja pracy,odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji,rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność,prawo jazdy kat. b,znajomość j. Angielskiego min B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w rekrutacji i dobrze się w tym czujesz? Lubisz rozmawiać z ludźmi i kreatywnie podchodzić do zadań? Idealnie trafiłeś/łaś!Dołącz do naszego zespołu i jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. Randstad poszukuje Specjalisty ds. Rekrutacji. Nie czekaj, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,doskonałe warunki pracy w komfortowym biurze na Mokotowie, możliwość również pracy w systemie home office,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie w edukacji,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj ->https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniaanaliza i monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów,rekrutacja i selekcja kandydatów,realizowanie projektów rekrutacyjnych na pracowników tymczasowych,koordynacja projektów rekrutacyjnych,generowanie kreatywnych rozwiązań, zarządzanie administracją personalną - prowadzenie akt osobowych pracowników,praca w systemie SAP,realizacja celów KPI w obszarze rekrutacji.oczekujemyłatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz swoboda w prowadzenia rozmów telefonicznych,dociekliwość i umiejętność wyszukiwania kluczowych informacji,bardzo dobra organizacja pracy,odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji,rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność,prawo jazdy kat. b,znajomość j. Angielskiego min B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz rozmawiać z ludźmi i kreatywnie podchodzić do zadań? Chcesz nauczyć się rekrutacj, bądź masz w niej pierwsze doświadczenia? Idealnie trafiłeś/łaś!Dołącz do naszego zespołu i jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. Randstad poszukuje Młodszego Specjalisty ds. Rekrutacji. Nie czekaj, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,doskonałe warunki pracy w komfortowym biurze w Centrum Warszawy (bliskie okolice WKD Śródmieście), możliwość pracy w systemie home office,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie w edukacji,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj ->https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniaanaliza i monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów,rekrutacja i selekcja kandydatów,realizowanie projektów rekrutacyjnych na pracowników tymczasowych,koordynacja projektów rekrutacyjnych,generowanie kreatywnych rozwiązań, zarządzanie administracją personalną - prowadzenie akt osobowych pracowników,praca w systemie SAP,realizacja celów KPI w obszarze rekrutacji.oczekujemyłatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz swoboda w prowadzenia rozmów telefonicznych,doświadczenie w pracy z klientem,dociekliwość i umiejętność wyszukiwania kluczowych informacji,bardzo dobra organizacja pracy,odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji - mile wdzianerozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz rozmawiać z ludźmi i kreatywnie podchodzić do zadań? Chcesz nauczyć się rekrutacj, bądź masz w niej pierwsze doświadczenia? Idealnie trafiłeś/łaś!Dołącz do naszego zespołu i jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. Randstad poszukuje Młodszego Specjalisty ds. Rekrutacji. Nie czekaj, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,doskonałe warunki pracy w komfortowym biurze w Centrum Warszawy (bliskie okolice WKD Śródmieście), możliwość pracy w systemie home office,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie w edukacji,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj ->https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniaanaliza i monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów,rekrutacja i selekcja kandydatów,realizowanie projektów rekrutacyjnych na pracowników tymczasowych,koordynacja projektów rekrutacyjnych,generowanie kreatywnych rozwiązań, zarządzanie administracją personalną - prowadzenie akt osobowych pracowników,praca w systemie SAP,realizacja celów KPI w obszarze rekrutacji.oczekujemyłatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz swoboda w prowadzenia rozmów telefonicznych,doświadczenie w pracy z klientem,dociekliwość i umiejętność wyszukiwania kluczowych informacji,bardzo dobra organizacja pracy,odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji - mile wdzianerozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteśmy tutaj żeby Twoja kariera nabrała tempa! Dołącz do międzynarodowej firmy znanej na całym świecie do zespołu Business Services, w którym odpowiedzialny/a będziesz za obsługę bankowo-księgową wybranych spółek.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniaobsługa bankowo-księgowa wybranych spółek w ramach regionu Polski i Europy Wschodniej przygotowywanie cotygodniowych prognoz przepływów pieniężnychkoordynowanie procesów związanych z zamknięciem miesiąca zabezpieczanie ryzyka walutowego i stóp procentowychraportowanie transakcji walutowych i pozycji gotówkowej w systemach Magnitude, Diapason i innych systemach bankowych oraz analizy kosztów finansowychterminową realizację płatności,wsparcie administracyjne dla produktów finansowychwspółpraca z zewnętrznymi audytorami, bankami i instytucjami finansowymiwspółpraca z innymi wewnętrznymi działamioczekujemy min. 1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub w księgowościbardzo dobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachDodatkowo mile widziane:znajomość podstawowych zasad księgowości oraz produktów bankowychznajomość systemów takich jak SAP czy Navision oraz Exceladoświadczenie zdobyte w ramach SSC w międzynarodowej organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteśmy tutaj żeby Twoja kariera nabrała tempa! Dołącz do międzynarodowej firmy znanej na całym świecie do zespołu Business Services, w którym odpowiedzialny/a będziesz za obsługę bankowo-księgową wybranych spółek.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniaobsługa bankowo-księgowa wybranych spółek w ramach regionu Polski i Europy Wschodniej przygotowywanie cotygodniowych prognoz przepływów pieniężnychkoordynowanie procesów związanych z zamknięciem miesiąca zabezpieczanie ryzyka walutowego i stóp procentowychraportowanie transakcji walutowych i pozycji gotówkowej w systemach Magnitude, Diapason i innych systemach bankowych oraz analizy kosztów finansowychterminową realizację płatności,wsparcie administracyjne dla produktów finansowychwspółpraca z zewnętrznymi audytorami, bankami i instytucjami finansowymiwspółpraca z innymi wewnętrznymi działamioczekujemy min. 1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub w księgowościbardzo dobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachDodatkowo mile widziane:znajomość podstawowych zasad księgowości oraz produktów bankowychznajomość systemów takich jak SAP czy Navision oraz Exceladoświadczenie zdobyte w ramach SSC w międzynarodowej organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Uwielbiasz rozmawiać i pracować z ludźmi, jesteś otwarty, komunikatywny i masz dużo pozytywnej energii? Szukasz stabilnego zatrudnienia w znanej i cenionej firmie i chcesz się rozwijać? A może dodatkowo interesujesz się branżą motoryzacyjną? Jeśli tak – mamy dla Ciebie pracę! Zaaplikuj już teraz!oferujemystabilne zatrudnienie od zaraz w cenionej na rynku firmiezatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w modelu hybrydowym, w stałych godzinachpracę w międzynarodowym środowiskupremię rocznąatrakcyjny pakiet benefitów (np. opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, dostęp do kafeterii)możliwości rozwoju w firmierzetelny i bogaty system szkoleń wdrażającychzadaniaobsługa telefoniczna zapytań od Klientów i Użytkowników odnośnie bieżącej obsługi pojazdu leasingowanego (np. korzystanie z serwisu samochodowego, wymiana opon, przekazywanie statusu realizacji danego procesu itp.)obsługa interesantów pod kątem tworzenia dla nich indywidualnego dostępu do Portalu Klientawsparcie innych działów w firmie w obsłudze zapytań od Klientówszczegółowe wyjaśnianie Klientom problemów w realizacji procesu, a także prowadzenie rejestru reklamacjioczekujemywyższego wykształcenia lub bycia w trakcie studiówrzetelności i sumienności oraz pozytywnej energiiwysokiej kultury osobistej i doskonałej komunikatywnościumiejętności pracy zespołowejznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację w mowie i piśmieznajomości pakietu MS Officemile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Uwielbiasz rozmawiać i pracować z ludźmi, jesteś otwarty, komunikatywny i masz dużo pozytywnej energii? Szukasz stabilnego zatrudnienia w znanej i cenionej firmie i chcesz się rozwijać? A może dodatkowo interesujesz się branżą motoryzacyjną? Jeśli tak – mamy dla Ciebie pracę! Zaaplikuj już teraz!oferujemystabilne zatrudnienie od zaraz w cenionej na rynku firmiezatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w modelu hybrydowym, w stałych godzinachpracę w międzynarodowym środowiskupremię rocznąatrakcyjny pakiet benefitów (np. opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, dostęp do kafeterii)możliwości rozwoju w firmierzetelny i bogaty system szkoleń wdrażającychzadaniaobsługa telefoniczna zapytań od Klientów i Użytkowników odnośnie bieżącej obsługi pojazdu leasingowanego (np. korzystanie z serwisu samochodowego, wymiana opon, przekazywanie statusu realizacji danego procesu itp.)obsługa interesantów pod kątem tworzenia dla nich indywidualnego dostępu do Portalu Klientawsparcie innych działów w firmie w obsłudze zapytań od Klientówszczegółowe wyjaśnianie Klientom problemów w realizacji procesu, a także prowadzenie rejestru reklamacjioczekujemywyższego wykształcenia lub bycia w trakcie studiówrzetelności i sumienności oraz pozytywnej energiiwysokiej kultury osobistej i doskonałej komunikatywnościumiejętności pracy zespołowejznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację w mowie i piśmieznajomości pakietu MS Officemile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Entity Data Management (EDM) jest częścią Departamentu Usług Informacyjnych (ISG) odpowiedzalnego za dostarczanie wiarygodnych źródeł danych referencyjnych dla klientów. Naszą główną rolą jest wyszukiwanie i gromadzenie informacji na temat podmiotów prawnych oraz zarządzanie nimi w dłuższym horyzoncie czasowym: weryfikowanie posiadanych informacji, poszukiwanie nowych, aktualizacja zmian własnościowych i przekształceń czy też podstawowych parametrów, takich jak nazwa firmy czy adres. Dbamy o to, aby informacje któreposiadamy, były wiarygodne i aktualne oraz, aby spełniały globalne wymogi prawne. Posługujemy sięzarówno źródłami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi – regularnie inwestygujemy materiały dostępne w Internecie: w oficjalnych rejestrach czy też na stronach firm, etc.  Jesteśmy zespołem globalnym. Poza Olsztynem EDM znajduje się również w Rosji, UK, USA,krajach Ameryki Południowej oraz Azji,  przez co w swojej codziennej pracy komunikujemy się głównie w języku angielskim. oferujemyDarmowy dostęp do platform szkoleniowych rozwijających kompetencje oraz indywidualnezainteresowania,Dostęp do najnowszych technologii i narzędziMożliwość rozwoju w międzynarodowym i wielokulturowym środowiskuRegularne szkolenia w języku angielskimzadaniaWyszukiwanie informacji na temat podmiotów prawnych używając Google, oficjalnych stron firm, rejestrów krajowych itpBadanie struktury prawnej oraz zależnosci między firmamiSprawdzanie wiarygodności zebranych informacji o podmiotach prawnychAktualizowanie bazy danych Banku zgodnie z wewnętrznymi proceduramiWspółpraca z zespołami z całego świata w celu uspójnienia informacji pomiedzy systemamiBankuoczekujemyDobra znajomość j. angielskiego: umiejętność pracy z dokumentami i wyciągania wniosków na podstawie przeczytanych informacjiUmiejętność podejmowania decyzji na podstawie przeprowadzonej analizy tekstu w języku angielskimKomunikatywność – współpraca z zespołami z innych krajówNastawienie na rozwój i poszerzanie wiedzyŁatwość w adaptacji do zmianDoświadczenie w pracy nie jest wymagane; mile widziane praktyki, wolontariat,zaangażowanie społeczneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Entity Data Management (EDM) jest częścią Departamentu Usług Informacyjnych (ISG) odpowiedzalnego za dostarczanie wiarygodnych źródeł danych referencyjnych dla klientów. Naszą główną rolą jest wyszukiwanie i gromadzenie informacji na temat podmiotów prawnych oraz zarządzanie nimi w dłuższym horyzoncie czasowym: weryfikowanie posiadanych informacji, poszukiwanie nowych, aktualizacja zmian własnościowych i przekształceń czy też podstawowych parametrów, takich jak nazwa firmy czy adres. Dbamy o to, aby informacje któreposiadamy, były wiarygodne i aktualne oraz, aby spełniały globalne wymogi prawne. Posługujemy sięzarówno źródłami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi – regularnie inwestygujemy materiały dostępne w Internecie: w oficjalnych rejestrach czy też na stronach firm, etc.  Jesteśmy zespołem globalnym. Poza Olsztynem EDM znajduje się również w Rosji, UK, USA,krajach Ameryki Południowej oraz Azji,  przez co w swojej codziennej pracy komunikujemy się głównie w języku angielskim. oferujemyDarmowy dostęp do platform szkoleniowych rozwijających kompetencje oraz indywidualnezainteresowania,Dostęp do najnowszych technologii i narzędziMożliwość rozwoju w międzynarodowym i wielokulturowym środowiskuRegularne szkolenia w języku angielskimzadaniaWyszukiwanie informacji na temat podmiotów prawnych używając Google, oficjalnych stron firm, rejestrów krajowych itpBadanie struktury prawnej oraz zależnosci między firmamiSprawdzanie wiarygodności zebranych informacji o podmiotach prawnychAktualizowanie bazy danych Banku zgodnie z wewnętrznymi proceduramiWspółpraca z zespołami z całego świata w celu uspójnienia informacji pomiedzy systemamiBankuoczekujemyDobra znajomość j. angielskiego: umiejętność pracy z dokumentami i wyciągania wniosków na podstawie przeczytanych informacjiUmiejętność podejmowania decyzji na podstawie przeprowadzonej analizy tekstu w języku angielskimKomunikatywność – współpraca z zespołami z innych krajówNastawienie na rozwój i poszerzanie wiedzyŁatwość w adaptacji do zmianDoświadczenie w pracy nie jest wymagane; mile widziane praktyki, wolontariat,zaangażowanie społeczneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jeśli jesteś otwarty/a na oferty czasowe w ramach których możesz podnieść swoje kompetencjew obszarze kadrowym zgłoś się! Propnujemy szybki proces rekrutacyjny i zatrudnienie do końca kwietnia.oferujemypracę w przyjaznym środowisku, oferującym szkolenie umowę na pracę tymczasową na 3 miesiącepracę dla międzynarodowej firmy w dziale HRatrakcyje wynagrodzenie na umowę o pracę tymczasową zadaniaobsługa zapytań pracowników (w sprawie zaświadczeń, dokumentów, sprzętu)kontakt z firmą zewnętrzną obsługującą kadry i płaceobsługa wewnętrznego systemu kadrowego ok.70 osób (aktualizacja danych, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja wyposażenia)kontakt z firmą leasingującą flotę samochodową (28 samochodów)przygotowanie dokumentów zatrudnienia, badań lekarskich, szkolenia BHPobsługa benefitów,weyfikacja fakturprowadzenie rejestru aktów prawnych, archiwizacja onlinezamawianie sprzętu IT dla nowych pracownikówprzygotowanie comiesięcznych danych do wypłaty wynagrodzenia umów zleceń (2-4 osób)oczekujemyminimum 6 miesięcznego doświadczenia w dziale kadrowo-administracyjnymznajomośc podstaw prawa pracydoświadczenia w pracy z dokumentacją pracownicząkomunikatywnego jęz. angielskiego-komunikacja mailowadostępności od lutego do kwietniachęci pracy w biurze na Białołęce Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli jesteś otwarty/a na oferty czasowe w ramach których możesz podnieść swoje kompetencjew obszarze kadrowym zgłoś się! Propnujemy szybki proces rekrutacyjny i zatrudnienie do końca kwietnia.oferujemypracę w przyjaznym środowisku, oferującym szkolenie umowę na pracę tymczasową na 3 miesiącepracę dla międzynarodowej firmy w dziale HRatrakcyje wynagrodzenie na umowę o pracę tymczasową zadaniaobsługa zapytań pracowników (w sprawie zaświadczeń, dokumentów, sprzętu)kontakt z firmą zewnętrzną obsługującą kadry i płaceobsługa wewnętrznego systemu kadrowego ok.70 osób (aktualizacja danych, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja wyposażenia)kontakt z firmą leasingującą flotę samochodową (28 samochodów)przygotowanie dokumentów zatrudnienia, badań lekarskich, szkolenia BHPobsługa benefitów,weyfikacja fakturprowadzenie rejestru aktów prawnych, archiwizacja onlinezamawianie sprzętu IT dla nowych pracownikówprzygotowanie comiesięcznych danych do wypłaty wynagrodzenia umów zleceń (2-4 osób)oczekujemyminimum 6 miesięcznego doświadczenia w dziale kadrowo-administracyjnymznajomośc podstaw prawa pracydoświadczenia w pracy z dokumentacją pracownicząkomunikatywnego jęz. angielskiego-komunikacja mailowadostępności od lutego do kwietniachęci pracy w biurze na Białołęce Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy będącej zewnętrznym dostawcą usług w zakresie materiałów marketingowych, materiałów POS, materiałów promocyjnych oraz opakowaniowych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. Wsparcia Marketingu.Jeśli masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, swobodnie posługujesz się językiem angielskim a praca z Excelem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość rozwoju w strukturach firmy o międzynarodowym zasięguPracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożeniaMożliwość rozwijania własnych kompetencji zawodowych wewnętrzne szkoleniazadaniaPrzygotowanie zapytań ofertowych i ofert dla Klientów firmyZarządzanie procesem obiegu dokumentówPodstawowy kontakt z dostawcami i KlientamiPrace back-officowe (wprowadzenie danych, tworzenie raportów)oczekujemyMinimum rocznego doświadczenia zawodowegoBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoŚrednio zaawansowanej znajomości pakietu MS ExcelChęci do nauki i rozwoju oraz skrupulatności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy będącej zewnętrznym dostawcą usług w zakresie materiałów marketingowych, materiałów POS, materiałów promocyjnych oraz opakowaniowych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. Wsparcia Marketingu.Jeśli masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, swobodnie posługujesz się językiem angielskim a praca z Excelem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość rozwoju w strukturach firmy o międzynarodowym zasięguPracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożeniaMożliwość rozwijania własnych kompetencji zawodowych wewnętrzne szkoleniazadaniaPrzygotowanie zapytań ofertowych i ofert dla Klientów firmyZarządzanie procesem obiegu dokumentówPodstawowy kontakt z dostawcami i KlientamiPrace back-officowe (wprowadzenie danych, tworzenie raportów)oczekujemyMinimum rocznego doświadczenia zawodowegoBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoŚrednio zaawansowanej znajomości pakietu MS ExcelChęci do nauki i rozwoju oraz skrupulatności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)doświadczenie z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadodatkowym atutem jest znajomość języka niemieckiego i holenderskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)doświadczenie z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadodatkowym atutem jest znajomość języka niemieckiego i holenderskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za nawiązywanie i budowanie relacji z jednostkami edukacyjnymi w kontekście wdrażania i wykorzystywania technologii naszego klienta, renomowanej firmy z branży IT.oferujemyMożliwość rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia w renomowanej organizacji,Możliwość pracy w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku,Ambitną rolę w globalnej firmie,Elastyczne warunki pracy.Oferujemy wsparcie i wdrożenie w sprawnym przyswojeniu wiedzy na temat ekosystemu organizacji oraz poznanie systemów zarządzania relacjami z klientami.zadaniaDiagnozowanie potrzeb klientów edukacyjnych w kontekście transformacji cyfrowej i dostosowywanie odpowiednich rozwiązań  Przedstawianie klientom obszarów rozwiązań (np. Modern Workplace), które mogą umożliwić cyfrową transformację edukacji i angażowanie się w dyskusje na temat jej możliwości we współpracy z partnerami i usługami,Wykorzystywanie wewnętrznych narzędzi w celu nawiązania kontaktu z klientem, określenia odpowiednich rozwiązań, organizowania zadań, śledzenia możliwości i kontaktów z klientem,Dzielenie się zdobytą wiedzą i przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących klientów i dostępnych rozwiązań podczas spotkań zespołu,Znaczna część obowiązków będzie odnosiła się do realizacji zadań w ramach prowadzenia rozmów telefonicznych z wskazanymi klientami/jednostkami.oczekujemyUmiejętność nawiązywania i budowania relacjiOtwartość na klienta, komunikatywnośćUmiejętność szybkiego wdrożenia się w nowe procesy i projekty związane z technologiąSamodzielność w realizowaniu zadań i celówMotywacja do uczenia się i rozwoju Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za nawiązywanie i budowanie relacji z jednostkami edukacyjnymi w kontekście wdrażania i wykorzystywania technologii naszego klienta, renomowanej firmy z branży IT.oferujemyMożliwość rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia w renomowanej organizacji,Możliwość pracy w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku,Ambitną rolę w globalnej firmie,Elastyczne warunki pracy.Oferujemy wsparcie i wdrożenie w sprawnym przyswojeniu wiedzy na temat ekosystemu organizacji oraz poznanie systemów zarządzania relacjami z klientami.zadaniaDiagnozowanie potrzeb klientów edukacyjnych w kontekście transformacji cyfrowej i dostosowywanie odpowiednich rozwiązań  Przedstawianie klientom obszarów rozwiązań (np. Modern Workplace), które mogą umożliwić cyfrową transformację edukacji i angażowanie się w dyskusje na temat jej możliwości we współpracy z partnerami i usługami,Wykorzystywanie wewnętrznych narzędzi w celu nawiązania kontaktu z klientem, określenia odpowiednich rozwiązań, organizowania zadań, śledzenia możliwości i kontaktów z klientem,Dzielenie się zdobytą wiedzą i przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących klientów i dostępnych rozwiązań podczas spotkań zespołu,Znaczna część obowiązków będzie odnosiła się do realizacji zadań w ramach prowadzenia rozmów telefonicznych z wskazanymi klientami/jednostkami.oczekujemyUmiejętność nawiązywania i budowania relacjiOtwartość na klienta, komunikatywnośćUmiejętność szybkiego wdrożenia się w nowe procesy i projekty związane z technologiąSamodzielność w realizowaniu zadań i celówMotywacja do uczenia się i rozwoju Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język fracuski? Nie straszna Ci obsługa klienta a tym samym lubisz pracować z domu? Chcesz stać się częścią szanowanej, międzynarodowej firmy wyposażenia domu? Ta oferta jest skierowana do Ciebie!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową możliwość pracy w 100% zdalnej  (komfort pracy z domu)sprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę przez 5 dni wtygodniu w systemie zmianowym (6.00-21.00) pakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket) w języku francuskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących spraw w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemyznajomości języka francuskiego i angielskiegoogólnej wiedzy o pracy z komputeremzorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową przez 5 dni w godz. 6.00 - 21.00 (również w weekendy)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język fracuski? Nie straszna Ci obsługa klienta a tym samym lubisz pracować z domu? Chcesz stać się częścią szanowanej, międzynarodowej firmy wyposażenia domu? Ta oferta jest skierowana do Ciebie!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową możliwość pracy w 100% zdalnej  (komfort pracy z domu)sprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę przez 5 dni wtygodniu w systemie zmianowym (6.00-21.00) pakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket) w języku francuskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących spraw w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemyznajomości języka francuskiego i angielskiegoogólnej wiedzy o pracy z komputeremzorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową przez 5 dni w godz. 6.00 - 21.00 (również w weekendy)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Chcesz aktywnie w pracy wykorzystywać swoje umiejętności językowe?Jesteś osobą otwartą i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęrozbudowany system szkoleń wdrażających i wsparcie zespołudostęp do platformy szkoleniowej wspomagającej adaptację możliwość rozwoju wewnątrz organizacjipracę w międzynarodowej firmiemożliwość wykorzystywania w codziennej pracy języków obcychprzyjazną atmosferę w miejscu pracymożliwość pracy zdalnej dla osób spoza Warszawyszeroki zakres benefitów zadaniadbanie o zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego Klientomidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u Klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeranastawienia na potrzeby Klienta, analiza i rozwiązywanie problemówgotowości do pracy w systemie zmianowymgotowości do odbycia miesięcznego szkoleniamile widziane doświadczenie w obsłudze KlientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Chcesz aktywnie w pracy wykorzystywać swoje umiejętności językowe?Jesteś osobą otwartą i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęrozbudowany system szkoleń wdrażających i wsparcie zespołudostęp do platformy szkoleniowej wspomagającej adaptację możliwość rozwoju wewnątrz organizacjipracę w międzynarodowej firmiemożliwość wykorzystywania w codziennej pracy języków obcychprzyjazną atmosferę w miejscu pracymożliwość pracy zdalnej dla osób spoza Warszawyszeroki zakres benefitów zadaniadbanie o zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego Klientomidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u Klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeranastawienia na potrzeby Klienta, analiza i rozwiązywanie problemówgotowości do pracy w systemie zmianowymgotowości do odbycia miesięcznego szkoleniamile widziane doświadczenie w obsłudze KlientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język francuski lub włoski? Chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firme z branży wyposażenia domu, a do tego posiadasz doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta? To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na rok z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 80% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę w systemie zmianowym (6.00-22.30) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcia techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku francuskim lub włoskim rozwiązywanie wszystkich nadchodzące sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemydoświadczenia w obsłudze klientazorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 7.00 - 22.30 (7 dni w tygodniu)bardzo dobrej znajomości języka francuskiego lub włoskiegoznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język francuski lub włoski? Chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firme z branży wyposażenia domu, a do tego posiadasz doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta? To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na rok z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 80% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę w systemie zmianowym (6.00-22.30) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcia techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku francuskim lub włoskim rozwiązywanie wszystkich nadchodzące sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemydoświadczenia w obsłudze klientazorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 7.00 - 22.30 (7 dni w tygodniu)bardzo dobrej znajomości języka francuskiego lub włoskiegoznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.