You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 15

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz i cenisz pracę z ludźmi? Chcesz rozwijać się w obszarze administracyjno-kadrowym?Poznaj naszą ofertę i aplikuj!oferujemyzdobycie ciekawego, wartościowego doświadczenia zawodowegopoznanie branży cukerniczejróżnorodność zadań podniesienie swoich kompetencji możliwość zatrudnienia bezpośrednio u klienta atrakcyjne wynagrodzenie zadaniawsparcie obługi kadrowo-płacowej pracowników ( m.in.: koordynacja rozliczenia czasu pracowników, tworzenie harmonogramów, monitorowanie zgodności danych pracowniczych) współpraca ze Specjalistą Wsparcia Operacyjnego jak i innymi działami firmy udział w tworzeniu projektów marketingowo-edukacyjnych pisanie tekstów na tematy związane z bieżącą działalnością oczekujemymile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac podstawowa znajomość prawa pracy (szczególnie obszaru dot. czasu pracy)dobra znajomość obługi pakietów MS Office dokładności, zaangażowaniaumiejętności ustalania priorytetów i dobrej orgaznizacji pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz i cenisz pracę z ludźmi? Chcesz rozwijać się w obszarze administracyjno-kadrowym?Poznaj naszą ofertę i aplikuj!oferujemyzdobycie ciekawego, wartościowego doświadczenia zawodowegopoznanie branży cukerniczejróżnorodność zadań podniesienie swoich kompetencji możliwość zatrudnienia bezpośrednio u klienta atrakcyjne wynagrodzenie zadaniawsparcie obługi kadrowo-płacowej pracowników ( m.in.: koordynacja rozliczenia czasu pracowników, tworzenie harmonogramów, monitorowanie zgodności danych pracowniczych) współpraca ze Specjalistą Wsparcia Operacyjnego jak i innymi działami firmy udział w tworzeniu projektów marketingowo-edukacyjnych pisanie tekstów na tematy związane z bieżącą działalnością oczekujemymile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac podstawowa znajomość prawa pracy (szczególnie obszaru dot. czasu pracy)dobra znajomość obługi pakietów MS Office dokładności, zaangażowaniaumiejętności ustalania priorytetów i dobrej orgaznizacji pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Technicznego.Jeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowymMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaOdpowiedzialność za zarządzanie projektami w zakresie wdrażania i instalacji rozwiązań oferowanych przez firmęDbałość o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług oraz utrzymanie satysfakcji klienta na wysokim poziomiePrzygotowanie i kompleksowe testowanie produktów i rozwiązań firmy - zdalnie lub stacjonarnie, w siedzibie klientaMonitorowanie, analiza i raportowanie stanu zainstalowanych rozwiązańOdpowiedzialność za szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu produktów firmyDbałość o postępowanie zgodnie z procedurami i wewnętrznymi wytycznymi firmyKontrola nad zarządzaniem oraz ochroną poufności, wydajności i dostępności aplikacji biznesowychoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klientaOtwartości na wyjazd na zagraniczne szkolenie wdrażająceUmiejętności efektywnego zarządzania czasemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Technicznego.Jeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowymMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaOdpowiedzialność za zarządzanie projektami w zakresie wdrażania i instalacji rozwiązań oferowanych przez firmęDbałość o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług oraz utrzymanie satysfakcji klienta na wysokim poziomiePrzygotowanie i kompleksowe testowanie produktów i rozwiązań firmy - zdalnie lub stacjonarnie, w siedzibie klientaMonitorowanie, analiza i raportowanie stanu zainstalowanych rozwiązańOdpowiedzialność za szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu produktów firmyDbałość o postępowanie zgodnie z procedurami i wewnętrznymi wytycznymi firmyKontrola nad zarządzaniem oraz ochroną poufności, wydajności i dostępności aplikacji biznesowychoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klientaOtwartości na wyjazd na zagraniczne szkolenie wdrażająceUmiejętności efektywnego zarządzania czasemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli jesteś specjalistą/ką w obszarze ksiegowości, masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spółki i chcesz pracować w miłej i serdecznej atmosferze, zgłoś się do nas!oferujemyPracę dla rozpoznawalnego brandu w branży firm outsourcingowychPracę w systemie hybrydowym, biuro w ścisłym Centrum WarszawyKafeterię benefitowąSystem szkoleń, również naukę jezyka angielskiegoWsparcie wewnętrznych doradców z obszaru np. podatkowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas pracyzadaniaSamodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek klientów,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych,Przygotowywanie raportów dla celów statystycznych (GUS) oraz bilansu płatniczego (NBP),Podpisywanie deklaracji w imieniu klienta,Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowywanie raportów lub danych dla celów raportowych według wymagań klientów,Delegowanie części obowiązków związanych z prowadzeniem księgowości oraz rozliczeń podatkowych młodszym księgowym,Nadzorowanie pracy młodszych księgowych,Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych,Współpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych w celu zapewnienia klientowi profesjonalnej obsługi podatkowej,Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli.oczekujemyWykształcenie wyższe,3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok pracy przy sporządzaniu deklaracji VAT oraz wyliczaniu zaliczek na CIT,Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (na poziomie minimum B1+),Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykonywanie wyliczeń i sporządzanie zestawień,Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli jesteś specjalistą/ką w obszarze ksiegowości, masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spółki i chcesz pracować w miłej i serdecznej atmosferze, zgłoś się do nas!oferujemyPracę dla rozpoznawalnego brandu w branży firm outsourcingowychPracę w systemie hybrydowym, biuro w ścisłym Centrum WarszawyKafeterię benefitowąSystem szkoleń, również naukę jezyka angielskiegoWsparcie wewnętrznych doradców z obszaru np. podatkowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas pracyzadaniaSamodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek klientów,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych,Przygotowywanie raportów dla celów statystycznych (GUS) oraz bilansu płatniczego (NBP),Podpisywanie deklaracji w imieniu klienta,Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowywanie raportów lub danych dla celów raportowych według wymagań klientów,Delegowanie części obowiązków związanych z prowadzeniem księgowości oraz rozliczeń podatkowych młodszym księgowym,Nadzorowanie pracy młodszych księgowych,Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych,Współpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych w celu zapewnienia klientowi profesjonalnej obsługi podatkowej,Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli.oczekujemyWykształcenie wyższe,3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok pracy przy sporządzaniu deklaracji VAT oraz wyliczaniu zaliczek na CIT,Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (na poziomie minimum B1+),Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykonywanie wyliczeń i sporządzanie zestawień,Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych Klietów, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. SEO oraz contentu. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie na bazie umowy o pracę,premię uzależnioną od wyników pracypracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosferymożliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczeniauczestnictwo w wielu ciekawych projektach marketingowychakcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniazarządzanie i optymalizacja on-site SEO dla stron firmowychdefinicja potrzeb i wdrażanie rozwiązań uwzględniających cele biznesowe i marketingowe            prowadzenie i automatyzacja działań bazując na dostępnych narzędziachanalityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracęWspółpraca z Googleobserwacja, adaptacja i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z rynkiemraportowanie i przygotowywanie działań naprawczychredagowanie treści pod SEO na stronach własnych i zewnętrznychprzygotowanie, gromadzenie contentuprowadzenie analityki: monitorowanie i raportowanie działań dotyczących widoczności serwisów własnych www i konkurencji. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań naprawczych.                     opracowanie słów kluczowych, wdrażanie i systematyczna optymalizacjaokreślanie kierunku rozwoju SEO we współpracy z działem digitalwspółpraca z innymi działami firmy i agencji reklamowy      oczekujemymin. roku doświadczenia zawodowego w on-site SEO, SEO w e-commercekomuniukatywnej znajomości języka angielskiego znajomości technik dotyczących pozycjonowaniawiedzy dotycząca danych PPC dla SEObardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)znajomości architektury informacji oraz elementów HTML/ CSS/ JS wspierających SEOznajomości narzędzi SEO, m.in.: Screaming Frog, SemStormznajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych Klietów, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. SEO oraz contentu. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie na bazie umowy o pracę,premię uzależnioną od wyników pracypracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosferymożliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczeniauczestnictwo w wielu ciekawych projektach marketingowychakcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniazarządzanie i optymalizacja on-site SEO dla stron firmowychdefinicja potrzeb i wdrażanie rozwiązań uwzględniających cele biznesowe i marketingowe            prowadzenie i automatyzacja działań bazując na dostępnych narzędziachanalityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracęWspółpraca z Googleobserwacja, adaptacja i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z rynkiemraportowanie i przygotowywanie działań naprawczychredagowanie treści pod SEO na stronach własnych i zewnętrznychprzygotowanie, gromadzenie contentuprowadzenie analityki: monitorowanie i raportowanie działań dotyczących widoczności serwisów własnych www i konkurencji. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań naprawczych.                     opracowanie słów kluczowych, wdrażanie i systematyczna optymalizacjaokreślanie kierunku rozwoju SEO we współpracy z działem digitalwspółpraca z innymi działami firmy i agencji reklamowy      oczekujemymin. roku doświadczenia zawodowego w on-site SEO, SEO w e-commercekomuniukatywnej znajomości języka angielskiego znajomości technik dotyczących pozycjonowaniawiedzy dotycząca danych PPC dla SEObardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)znajomości architektury informacji oraz elementów HTML/ CSS/ JS wspierających SEOznajomości narzędzi SEO, m.in.: Screaming Frog, SemStormznajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w prowadzeniu samodzielnych procesów rekrutacyjnych? Jesteś osobą proaktywną i samodzielną w działaniu? Chcesz pracować w firmie z branży TCL o międzynarodowym charakterze?Jeśli tak aplikuj już dziś!oferujemyUmowę na zastępstwo na okres 18 miesięcyPraca w systemie hybrydowym z naciskiem na pracę zdalnąPakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, karta MultiSport/MultibenefitUbezpieczenie na życiePraca w firmie o ugruntowanej pozycjizadaniaProwadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie, łącznie z rekrutacjami międzynarodowymiŚcisła współpraca z kadrą menadżerską w zakresie pozyskania i oceny kandydatówTworzenie raportów odnośnie prowadzonych rekrutacjiWspółpraca z agencjami rekrutacyjnymi i innymi dostawcami,Uczestnictwo w projektach z zakresu HRoczekujemyWykształcenie wyższego,Doświadczenie w samodzielnej realizacji procesów rekrutacyjnych na wyższe stanowiskaZaawansowana znajomośc języka angielskiego na poziomie B2/C1 Znajomości pakietu MS Office,Samodzielność i elastyczność w działaniuWysoka kultura osobista Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w prowadzeniu samodzielnych procesów rekrutacyjnych? Jesteś osobą proaktywną i samodzielną w działaniu? Chcesz pracować w firmie z branży TCL o międzynarodowym charakterze?Jeśli tak aplikuj już dziś!oferujemyUmowę na zastępstwo na okres 18 miesięcyPraca w systemie hybrydowym z naciskiem na pracę zdalnąPakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, karta MultiSport/MultibenefitUbezpieczenie na życiePraca w firmie o ugruntowanej pozycjizadaniaProwadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie, łącznie z rekrutacjami międzynarodowymiŚcisła współpraca z kadrą menadżerską w zakresie pozyskania i oceny kandydatówTworzenie raportów odnośnie prowadzonych rekrutacjiWspółpraca z agencjami rekrutacyjnymi i innymi dostawcami,Uczestnictwo w projektach z zakresu HRoczekujemyWykształcenie wyższego,Doświadczenie w samodzielnej realizacji procesów rekrutacyjnych na wyższe stanowiskaZaawansowana znajomośc języka angielskiego na poziomie B2/C1 Znajomości pakietu MS Office,Samodzielność i elastyczność w działaniuWysoka kultura osobista Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz pierwsze doświadczenia w pracy z fakturami, znasz język angielski na poziomie, który umożliwi Ci swobodną komunikację telefoniczną oraz potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę, aplikuj!oferujemyzatrudnienie w międzynarodowej firmie naszego klienta na podstawie umowy o pracępracę w firmię marketingowej o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymkameralne środowisko pracypraktyczne używanie języka angielskiego w kontakcie z oddziałami i kontrahentami zagranicznymiperspektywę rozwoju stanowiska i działuzadaniasprawdzanie poprawności wszystkich przychodzących faktur od dostawcówweryfikacja danych dostawcówkontakt z zewnętrznym działem księgowymweryfikacja procesowania faktur zakupowychweryfikacja przypomnień od dostawcówkontrola otwartych sald dostawcówkontrola nad przepływem dokumentówoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1+, która umożliwi kontakty telefoniczne w tym językusamodzielności w wykonywaniu działań i samoorganizacjiumiejętności dotrzymywania terminów i priorytetyzacji zadańdokładności i koncentracji na szczegółachpodstawowej wiedzy z zakresu księgowościwykształcenia wyższego w sektorze finansów lub księgowości (może być w trakcie studiów)minimum półrocznego doświadczenia w pracy przy przepływie faktur Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz pierwsze doświadczenia w pracy z fakturami, znasz język angielski na poziomie, który umożliwi Ci swobodną komunikację telefoniczną oraz potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę, aplikuj!oferujemyzatrudnienie w międzynarodowej firmie naszego klienta na podstawie umowy o pracępracę w firmię marketingowej o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymkameralne środowisko pracypraktyczne używanie języka angielskiego w kontakcie z oddziałami i kontrahentami zagranicznymiperspektywę rozwoju stanowiska i działuzadaniasprawdzanie poprawności wszystkich przychodzących faktur od dostawcówweryfikacja danych dostawcówkontakt z zewnętrznym działem księgowymweryfikacja procesowania faktur zakupowychweryfikacja przypomnień od dostawcówkontrola otwartych sald dostawcówkontrola nad przepływem dokumentówoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1+, która umożliwi kontakty telefoniczne w tym językusamodzielności w wykonywaniu działań i samoorganizacjiumiejętności dotrzymywania terminów i priorytetyzacji zadańdokładności i koncentracji na szczegółachpodstawowej wiedzy z zakresu księgowościwykształcenia wyższego w sektorze finansów lub księgowości (może być w trakcie studiów)minimum półrocznego doświadczenia w pracy przy przepływie faktur Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu Ethics & Compliance i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli możesz pochwalić się analitycznymi umiejętnościami i biegle mówisz po angielsku -  zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie do wyboru (umowa o pracę tymczasową/umowa zlecenie) na okres 18 m-cy (z możliwością dłuższej współpracy),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu Ethics & Compliance w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,atrakcyjne wynagrodzenie.zadaniaweryfikacja istniejących i identyfikacja nowych obszarów ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w organizacji,przeprowadzanie okresowych kontroli przestrzegania procedur i regulacji wewnętrznych obowiązujących w spółce,udział w audytach, prezentacja określonych zagadnień z obszaru compliance Zarządowi Spółki,wsparcie przy weryfikacji reputacji partnerów biznesowych,organizacja cyklicznych szkoleń z zakresu Compliance.oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego,umiejętności analityczne,wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,tytuł licencjata lub m.in. 3. rok studiów na kierunku Prawo& Administracja lub kierunku ekonomicznym (np. Szkoła Główna Handlowa),samodzielność, elastyczność, profesjonalizmumiejętność pracy w zespolemile widziane doświadczenie w pracy w spółce publicznej albo w dużej organizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu Ethics & Compliance i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli możesz pochwalić się analitycznymi umiejętnościami i biegle mówisz po angielsku -  zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie do wyboru (umowa o pracę tymczasową/umowa zlecenie) na okres 18 m-cy (z możliwością dłuższej współpracy),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu Ethics & Compliance w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,atrakcyjne wynagrodzenie.zadaniaweryfikacja istniejących i identyfikacja nowych obszarów ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w organizacji,przeprowadzanie okresowych kontroli przestrzegania procedur i regulacji wewnętrznych obowiązujących w spółce,udział w audytach, prezentacja określonych zagadnień z obszaru compliance Zarządowi Spółki,wsparcie przy weryfikacji reputacji partnerów biznesowych,organizacja cyklicznych szkoleń z zakresu Compliance.oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego,umiejętności analityczne,wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,tytuł licencjata lub m.in. 3. rok studiów na kierunku Prawo& Administracja lub kierunku ekonomicznym (np. Szkoła Główna Handlowa),samodzielność, elastyczność, profesjonalizmumiejętność pracy w zespolemile widziane doświadczenie w pracy w spółce publicznej albo w dużej organizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w obszarze IT? Masz już pierwsze doświadczenia w technicznej obsłudze klienta a język francuski i angielski nie sprawiają Ci problemów? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj i zostań częścią zespołu! oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 80% zdalnej (2-3 dni w miesiącu w biurze w Warszawie)sprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychmożliwość pracy na niepełny etatmożliwość elastycznego czasu pracy pracę w systemie zmianowym (7.00-22.00) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)możliwość wykorzystania języków obcych w codziennej pracyzdobycie cennego doświadczenia u boku świetnych specjalistówzadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)obsługa w języku angielskim i francuskim rozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego i francuskiegodoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem otwartości na prace w zespole, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 7.00 - 22.00 (7 dni w tygodniu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w obszarze IT? Masz już pierwsze doświadczenia w technicznej obsłudze klienta a język francuski i angielski nie sprawiają Ci problemów? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj i zostań częścią zespołu! oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 80% zdalnej (2-3 dni w miesiącu w biurze w Warszawie)sprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychmożliwość pracy na niepełny etatmożliwość elastycznego czasu pracy pracę w systemie zmianowym (7.00-22.00) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)możliwość wykorzystania języków obcych w codziennej pracyzdobycie cennego doświadczenia u boku świetnych specjalistówzadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)obsługa w języku angielskim i francuskim rozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego i francuskiegodoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem otwartości na prace w zespole, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 7.00 - 22.00 (7 dni w tygodniu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język włoski i angielski, chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w branży IT? Nasz Klient - międzynarodowa firma z branży wyposażenia domu poszukuje specjalisty ds. wsparcia technicznego.Aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy w 80% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychmożliwość pracy na niepełny etatmożliwość elastycznego czasu pracy pracę w systemie zmianowym (7.00 - 19.00) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku angielskim i włoskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego i włoskiego  doświadczenia w obsłudze klientadoświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT) mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 7.00 - 19.00 (7 dni w tygodniu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język włoski i angielski, chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w branży IT? Nasz Klient - międzynarodowa firma z branży wyposażenia domu poszukuje specjalisty ds. wsparcia technicznego.Aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy w 80% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychmożliwość pracy na niepełny etatmożliwość elastycznego czasu pracy pracę w systemie zmianowym (7.00 - 19.00) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku angielskim i włoskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego i włoskiego  doświadczenia w obsłudze klientadoświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT) mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 7.00 - 19.00 (7 dni w tygodniu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeden z lokalnych liderów branży handlu najwyższej jakości komponentami montażowymi, poszukuje ambitnej osoby do wsparcia procesów księgowych na stanowisko Specjalistki/y ds. księgowania dokumentów dokumentów zakupu towarów.Twoim kluczowym zadaniem będzie szeroko pojęta obsługa dokumentacji: wprowadzanie do systemu, księgowanie oraz dbanie o ich prawidłowy obieg. Doświadczenie jest mile widziane ale do aplikowania zachęcamy również osoby szukające okazji do przebranżowienia lub zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych.   oferujemyStabilną pracę w międzynarodowej organizacjiZatrudnienie na podstawie umowy o pracęMotywującą, otwartą i koleżeńską atmosferęPakiet świadczeń medycznychPremie świąteczneMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjizadaniawprowadzanie dokumentów zakupu towarówkontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, oraz wyjaśnianie ewentualnych niezgodnościksięgowanie dokumentów do systemu ERPdbanie o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi proceduramiwspółpraca z działem księgowościoczekujemyDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i w systemach ERPSumienność i dokładność w działaniuOdpowiedzialnośćZnajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeden z lokalnych liderów branży handlu najwyższej jakości komponentami montażowymi, poszukuje ambitnej osoby do wsparcia procesów księgowych na stanowisko Specjalistki/y ds. księgowania dokumentów dokumentów zakupu towarów.Twoim kluczowym zadaniem będzie szeroko pojęta obsługa dokumentacji: wprowadzanie do systemu, księgowanie oraz dbanie o ich prawidłowy obieg. Doświadczenie jest mile widziane ale do aplikowania zachęcamy również osoby szukające okazji do przebranżowienia lub zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych.   oferujemyStabilną pracę w międzynarodowej organizacjiZatrudnienie na podstawie umowy o pracęMotywującą, otwartą i koleżeńską atmosferęPakiet świadczeń medycznychPremie świąteczneMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjizadaniawprowadzanie dokumentów zakupu towarówkontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, oraz wyjaśnianie ewentualnych niezgodnościksięgowanie dokumentów do systemu ERPdbanie o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi proceduramiwspółpraca z działem księgowościoczekujemyDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i w systemach ERPSumienność i dokładność w działaniuOdpowiedzialnośćZnajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Oferta skierowana szczególnie dla studentów kierunków księgowych, chcących zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe na okres wakacji (od zaraz do końca wrzesnia). Możliwe oczywiście przedłuzenie współpracy :) oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres próbny (umowa do końca września) –z możliwością przedłużeniapakiet benefitów,pracę w firmie umożliwiającej rozwój i dającej wsparcie,możliwość pracy hybrydowej,dobrze skomunikowane miejsce pracy (Warszawa Praga)zadaniaAktywne monitorowanie sald klientów oraz kontrola stanu należności i rezerwy podległych klientów,Wyjaśnianie kwestii spornych we współpracy z klientami,Kontaktowanie się z odpowiednimi przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności,Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych,Wystawianie korekt retrospektywnych – zgodnie z indywidualnymi kontraktami podpisanymi z kluczowymi klientami;Koordynacja procesu wystawiania korekt, wystawianie korekt wartościowychRaportowanie należności i korekt w różnych układach;Realizacja zadań zleconych przez przełożonegooczekujemy Wykształcenie wyższe/licencjat ekonomiczne lub w trakcie studiówPodstawy znajomości zasad księgowościDobra znajomość Pakietu MS Office (w tym Excel)Umiejętności analityczneDobre umiejętności komunikacyjneDokładność i rzetelność, umiejętność pracy w zespoleUmiejętność planowania i organizacji pracyJ. angielski komunikatywnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oferta skierowana szczególnie dla studentów kierunków księgowych, chcących zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe na okres wakacji (od zaraz do końca wrzesnia). Możliwe oczywiście przedłuzenie współpracy :) oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres próbny (umowa do końca września) –z możliwością przedłużeniapakiet benefitów,pracę w firmie umożliwiającej rozwój i dającej wsparcie,możliwość pracy hybrydowej,dobrze skomunikowane miejsce pracy (Warszawa Praga)zadaniaAktywne monitorowanie sald klientów oraz kontrola stanu należności i rezerwy podległych klientów,Wyjaśnianie kwestii spornych we współpracy z klientami,Kontaktowanie się z odpowiednimi przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności,Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych,Wystawianie korekt retrospektywnych – zgodnie z indywidualnymi kontraktami podpisanymi z kluczowymi klientami;Koordynacja procesu wystawiania korekt, wystawianie korekt wartościowychRaportowanie należności i korekt w różnych układach;Realizacja zadań zleconych przez przełożonegooczekujemy Wykształcenie wyższe/licencjat ekonomiczne lub w trakcie studiówPodstawy znajomości zasad księgowościDobra znajomość Pakietu MS Office (w tym Excel)Umiejętności analityczneDobre umiejętności komunikacyjneDokładność i rzetelność, umiejętność pracy w zespoleUmiejętność planowania i organizacji pracyJ. angielski komunikatywnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś Absolwentem lub Studentem ostanich lat  Farmacji, Medycyny bądź pokrewnego kierunku? Masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku, pracować dla jednej z największych firm biofarmaceutycznych na świecie? Znasz dobrze język angielski? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi TAK, nie czekaj aplikuj! Mamy dla Ciebie pracę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na połowę etatupracę zdalną w elastycznych godzinach pomiezy 9:00-17:00możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i szlifowania języka angielskiegopracę w jednej z największych firm biofarmaceutycznych o ugruntowanej pozycji na rynkzadaniawsparcie w zapewnieniu zgodności lokalnego systemu nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii z regulacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi standardami firmymonitorowanie źródeł informacji o zgłoszeniach związanych z nadzorem nad bezpieczeństwem farmakoterapiiprzetwarzanie wszelkich informacji istotnych dla nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapiiraportowanie zdarzeń niepożądanych (AE)sporządzanie i rejestracja dokumentów (SUSAR, DSUR) oraz przekładanie ich do lokalnych organów organizacyjnychcodzienne procesowanie dokumentacji i ich archiwizacjaobsługa zapytań dotyczących informacji medycznych od pracowników służby zdrowia i konsumentówidentyfikowanie zapytań związanych z nadzorem nad bezpieczeństwem farmakoterapii lub skargami dotyczącymi jakości produktwspółpraca z Działem Nadzoru nad Bezpieczeństwem Farmakoterapii lub Zapewnienia Jakościrejestrowanie dokumentacji, zapytań dotyczących Informacji medycznych w systemie - Global Medical Information Platform (GMIP)oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. poziom B2)wykształcenia wyższego lub w trakcie nauki na kierunkach: Farmacja i pokrewnedokładności, skrupulatności oraz obowiązkowościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś Absolwentem lub Studentem ostanich lat  Farmacji, Medycyny bądź pokrewnego kierunku? Masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku, pracować dla jednej z największych firm biofarmaceutycznych na świecie? Znasz dobrze język angielski? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi TAK, nie czekaj aplikuj! Mamy dla Ciebie pracę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na połowę etatupracę zdalną w elastycznych godzinach pomiezy 9:00-17:00możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i szlifowania języka angielskiegopracę w jednej z największych firm biofarmaceutycznych o ugruntowanej pozycji na rynkzadaniawsparcie w zapewnieniu zgodności lokalnego systemu nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii z regulacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi standardami firmymonitorowanie źródeł informacji o zgłoszeniach związanych z nadzorem nad bezpieczeństwem farmakoterapiiprzetwarzanie wszelkich informacji istotnych dla nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapiiraportowanie zdarzeń niepożądanych (AE)sporządzanie i rejestracja dokumentów (SUSAR, DSUR) oraz przekładanie ich do lokalnych organów organizacyjnychcodzienne procesowanie dokumentacji i ich archiwizacjaobsługa zapytań dotyczących informacji medycznych od pracowników służby zdrowia i konsumentówidentyfikowanie zapytań związanych z nadzorem nad bezpieczeństwem farmakoterapii lub skargami dotyczącymi jakości produktwspółpraca z Działem Nadzoru nad Bezpieczeństwem Farmakoterapii lub Zapewnienia Jakościrejestrowanie dokumentacji, zapytań dotyczących Informacji medycznych w systemie - Global Medical Information Platform (GMIP)oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. poziom B2)wykształcenia wyższego lub w trakcie nauki na kierunkach: Farmacja i pokrewnedokładności, skrupulatności oraz obowiązkowościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy? Technika jest Twoją mocną stroną? Nie boisz się obsługi maszyn drukujących?Chcesz spróbować swoich sił w międzynarodowej firmie zaangażowanej w innowacje?Czekamy na Ciebie!oferujemypracę na pełen etat w godzinach 8:00 - 16:30 z półgodzinną przerwą na lunch,zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,wynagrodzenie 25 zl/h brutto,pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawy.zadaniaobsługa produkcyjnych urządzeń drukujących,wsparcie techniczne,obsługa klienta.oczekujemysumienności, odpowiedzialności, dyspozycyjności,chęci rozwoju i uczenia się,bardzo dobra znajomość komputera (Windows/Office),mile widziana znajomość angielskiego,podstawowe umiejętności techniczne (np. do obsługi urządzeń wielofunkcyjnych w biurze).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy? Technika jest Twoją mocną stroną? Nie boisz się obsługi maszyn drukujących?Chcesz spróbować swoich sił w międzynarodowej firmie zaangażowanej w innowacje?Czekamy na Ciebie!oferujemypracę na pełen etat w godzinach 8:00 - 16:30 z półgodzinną przerwą na lunch,zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,wynagrodzenie 25 zl/h brutto,pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawy.zadaniaobsługa produkcyjnych urządzeń drukujących,wsparcie techniczne,obsługa klienta.oczekujemysumienności, odpowiedzialności, dyspozycyjności,chęci rozwoju i uczenia się,bardzo dobra znajomość komputera (Windows/Office),mile widziana znajomość angielskiego,podstawowe umiejętności techniczne (np. do obsługi urządzeń wielofunkcyjnych w biurze).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dobrze czujesz się  w kontacie z innymi? Umiesz angielski w stopniu komunikatywnym?Ta oferta jest dla Ciebie. Aplikuj!oferujemyumowę o pracę od pierwszego dnia wraz z płatnym szkoleniem wstępnym,pracę w godzinach biurowych bez weekendów (8:00 - 16:00) w siedzibie firmy na Annopolu w Warszawie.zadaniaobsługa infolinii przychodzącej: udzielanie informacji o statusie przesyłki, rejestrowanie zgłoszeń na przesyłki kurierskie krajowe i międzynarodowe, inne prace administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonego,przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i przekazywanie ich do odpowiedniego departamentu.oczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskim (B1),zaangażowania, gotowości do pracy biurowej oraz pracy z telefonem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dobrze czujesz się  w kontacie z innymi? Umiesz angielski w stopniu komunikatywnym?Ta oferta jest dla Ciebie. Aplikuj!oferujemyumowę o pracę od pierwszego dnia wraz z płatnym szkoleniem wstępnym,pracę w godzinach biurowych bez weekendów (8:00 - 16:00) w siedzibie firmy na Annopolu w Warszawie.zadaniaobsługa infolinii przychodzącej: udzielanie informacji o statusie przesyłki, rejestrowanie zgłoszeń na przesyłki kurierskie krajowe i międzynarodowe, inne prace administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonego,przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i przekazywanie ich do odpowiedniego departamentu.oczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskim (B1),zaangażowania, gotowości do pracy biurowej oraz pracy z telefonem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 7 ofert pracy w Warszawa

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.