Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 114

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie na stanowisku specjalista ds. BHP w firmie produkcyjnej? Chcesz dalej rozwijać się w tej dziedzinie w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku? Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. BHP i ochrony środowiskaoferujemystabilne zatrudnienie, szkolenia oraz rozwój w bardzo szybko rozwijającej się firmie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę możliwość zdobycia cennego doświadczenia w znanej międzynarodowej firmie atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa, premie roczne, paczki na święta zadanianadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP w zakładzie uwzględniając okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, ocena ryzyka sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska i przeciwpożarowychuczestnictwo w projektach inwestycyjnych doradztwo i ocena wdrażanych maszyn oraz stanowisk pracy;prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowychopracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP realizacja obowiązków Zakładu wynikających z przepisów ochrony środowiska (prowadzenie ewidencji odpadów i kart przekazania oczekujemywykształcenia wyższego, preferowane ukończenie studiów lub studiów podyplomowych o specjalności BHP;min. rocznego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej biegłej znajomości przepisów BHP, ochrony środowiska i PPOŻ;dobrej znajomości tematyki w zakresie gospodarki odpadami, emisjami i wodno-ściekowejmile widziane posiadanie uprawnień specjalisty PPOŻ;komunikatywnej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie na stanowisku specjalista ds. BHP w firmie produkcyjnej? Chcesz dalej rozwijać się w tej dziedzinie w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku? Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. BHP i ochrony środowiskaoferujemystabilne zatrudnienie, szkolenia oraz rozwój w bardzo szybko rozwijającej się firmie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę możliwość zdobycia cennego doświadczenia w znanej międzynarodowej firmie atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa, premie roczne, paczki na święta zadanianadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP w zakładzie uwzględniając okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, ocena ryzyka sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska i przeciwpożarowychuczestnictwo w projektach inwestycyjnych doradztwo i ocena wdrażanych maszyn oraz stanowisk pracy;prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowychopracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP realizacja obowiązków Zakładu wynikających z przepisów ochrony środowiska (prowadzenie ewidencji odpadów i kart przekazania oczekujemywykształcenia wyższego, preferowane ukończenie studiów lub studiów podyplomowych o specjalności BHP;min. rocznego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej biegłej znajomości przepisów BHP, ochrony środowiska i PPOŻ;dobrej znajomości tematyki w zakresie gospodarki odpadami, emisjami i wodno-ściekowejmile widziane posiadanie uprawnień specjalisty PPOŻ;komunikatywnej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • długołęka, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy w obszarze zakupów w firmie produkcyjnej? Komunikujesz się w języku angielskim? Szukasz stałej pracy? Wyślij nam swoje CV- zaangażowany specjalista ds. zakupów poszukiwany!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcydobrą atmosferę pracypracę od zaraz w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowymsamodzielność i decyzyjnośćzadaniatworzenie zamówień na towary według potrzeb działu sprzedaży i produkcjikomunikacja z dostawcami i rozwijanie relacji biznesowychzarządzanie zapasamiproaktywne reagowanie na zmiany popytu- zarządzanie parametrami w firmowym systemie ERPtworzenie planu zakupowego na kolejny okres, we współpracy z działem sprzedażywspółpraca przy wyborze nowych dostawców i produktówtworzenie i analizowanie zestawień raportowych współpraca przy projektach i przy procesach usprawniającychorganizacja transportów od dostawcówzarządzanie reklamacjamioczekujemykilku lat doświadczenia w zakupach produkcyjnych, zaopatrzeniu strategicznym (atutem będzie doświadczenie zdobyte w branży automotive)doświadczenia w pracy z systemem ERPdoświadczenia w kontaktach z dostawcami oraz w rozwoju dostawców bardzo dobrej znajomość języka angielskiego umiejętności negocjacyjnychsamodzielności i nastawienia na celAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy w obszarze zakupów w firmie produkcyjnej? Komunikujesz się w języku angielskim? Szukasz stałej pracy? Wyślij nam swoje CV- zaangażowany specjalista ds. zakupów poszukiwany!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcydobrą atmosferę pracypracę od zaraz w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowymsamodzielność i decyzyjnośćzadaniatworzenie zamówień na towary według potrzeb działu sprzedaży i produkcjikomunikacja z dostawcami i rozwijanie relacji biznesowychzarządzanie zapasamiproaktywne reagowanie na zmiany popytu- zarządzanie parametrami w firmowym systemie ERPtworzenie planu zakupowego na kolejny okres, we współpracy z działem sprzedażywspółpraca przy wyborze nowych dostawców i produktówtworzenie i analizowanie zestawień raportowych współpraca przy projektach i przy procesach usprawniającychorganizacja transportów od dostawcówzarządzanie reklamacjamioczekujemykilku lat doświadczenia w zakupach produkcyjnych, zaopatrzeniu strategicznym (atutem będzie doświadczenie zdobyte w branży automotive)doświadczenia w pracy z systemem ERPdoświadczenia w kontaktach z dostawcami oraz w rozwoju dostawców bardzo dobrej znajomość języka angielskiego umiejętności negocjacyjnychsamodzielności i nastawienia na celAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie we współpracy z gospodarstwami rolnymi w Polsce nie jest Ci obca? Obecnie klienta, firmy z siedzibą w woj. lubuskim, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. zakupu i sprzedażyoferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracodawcypracę od poniedziałku do piątkuniezbędna narzędzia do pracy: auto służbowe, komputer, telefonmożliwość szkoleń i rozwojuw początkowym okresie pracę stacjonarną w siedzibie firmy, docelowo pracę zdalną połączoną z wyjazdami do dostawcówzadaniazakup surowców na terenie zachodniej Polskipozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie i rozwój relacji z dotychczasowyminadzór nad dystrybucją i stanem zapasów produktówkontrolowanie kosztów i budżetukształtowanie polityki cenowejwspółpraca z pracownikami innych działów firmyutrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i analizowanie ich potrzeboczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia we współpracy z hodowcami warzywprawa jazdy kat. B komunikatywnej znajomości języka angielskiegomobilności, gotowości do pojawiania się w siedzibie firmyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie we współpracy z gospodarstwami rolnymi w Polsce nie jest Ci obca? Obecnie klienta, firmy z siedzibą w woj. lubuskim, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. zakupu i sprzedażyoferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracodawcypracę od poniedziałku do piątkuniezbędna narzędzia do pracy: auto służbowe, komputer, telefonmożliwość szkoleń i rozwojuw początkowym okresie pracę stacjonarną w siedzibie firmy, docelowo pracę zdalną połączoną z wyjazdami do dostawcówzadaniazakup surowców na terenie zachodniej Polskipozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie i rozwój relacji z dotychczasowyminadzór nad dystrybucją i stanem zapasów produktówkontrolowanie kosztów i budżetukształtowanie polityki cenowejwspółpraca z pracownikami innych działów firmyutrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i analizowanie ich potrzeboczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia we współpracy z hodowcami warzywprawa jazdy kat. B komunikatywnej znajomości języka angielskiegomobilności, gotowości do pojawiania się w siedzibie firmyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz jesteś specjalistą z dziedziny technologii wtrysku? Chcesz pracować w firmie, w której panuje miła atmosfera oraz klimat rzetelności i pracowitości? Jeżeli tak, zapraszamy do aplikowania.oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie działającej na rynkach międzynarodowychuczestnictwo w ciekawych, innowacyjnych projektach dotyczących produkowanych wyrobówkartę Multisportmożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegozadaniaprowadzenie działu wtrysku zgodnie z zapotrzebowaniem działu montażu, narzędziowni i utrzymaniem ruchukontrola nad procesami produkcyjnymi Wydziału Wtryskunadzór nad przestrzeganiem procedur jakościowychwalidacja procesu wtryskuoptymalizacja produkcji wtrysku·przygotowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów produkcyjnych wydziałunadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów BHP i PPOŻ na wydziale wtryskuanalizowanie danych produkcyjnychoptymalizacja procesów produkcyjnych w zakresie wykorzystania czasu pracy/wydajności·organizacja logistyki w dzialenadzór nad powierzonym mieniem rozplanowanie zapotrzebowania produkcyjnegozgłaszanie problemów technicznych i ustereksporządzanie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadańoczekujemywykształcenia min. średniegomin. 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu procesu wtrysku od doboru i ustawienia, po walidację parametrówkomunikatywnej znajomości j. angielskiegoznajomości narzędzi walidacji procesówznajomości narzędzi jakościowychmile widziana znajomość planowania produkcjiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz jesteś specjalistą z dziedziny technologii wtrysku? Chcesz pracować w firmie, w której panuje miła atmosfera oraz klimat rzetelności i pracowitości? Jeżeli tak, zapraszamy do aplikowania.oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie działającej na rynkach międzynarodowychuczestnictwo w ciekawych, innowacyjnych projektach dotyczących produkowanych wyrobówkartę Multisportmożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegozadaniaprowadzenie działu wtrysku zgodnie z zapotrzebowaniem działu montażu, narzędziowni i utrzymaniem ruchukontrola nad procesami produkcyjnymi Wydziału Wtryskunadzór nad przestrzeganiem procedur jakościowychwalidacja procesu wtryskuoptymalizacja produkcji wtrysku·przygotowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów produkcyjnych wydziałunadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów BHP i PPOŻ na wydziale wtryskuanalizowanie danych produkcyjnychoptymalizacja procesów produkcyjnych w zakresie wykorzystania czasu pracy/wydajności·organizacja logistyki w dzialenadzór nad powierzonym mieniem rozplanowanie zapotrzebowania produkcyjnegozgłaszanie problemów technicznych i ustereksporządzanie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadańoczekujemywykształcenia min. średniegomin. 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu procesu wtrysku od doboru i ustawienia, po walidację parametrówkomunikatywnej znajomości j. angielskiegoznajomości narzędzi walidacji procesówznajomości narzędzi jakościowychmile widziana znajomość planowania produkcjiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w branży FMCG, poszukujemy do oddziału w Krakowie osobę na stanowisko Specjalista E-Commerce. oferujemywspółpraca w oparciu o umowę o pracę,work-life balance (praca wyłącznie w godzinach 8:00-16:00),do wykorzystania budżet 2 000zł w skali roku poprzez karty przedpłacone,bogaty pakiet opieki medycznej dla całej rodziny,wczasy pod gruszą,bonus mikołajkowy, paczki dla dzieci,finansowa nagroda roczna,podwyżki inflacyjne,budżet szkoleniowy do dyspozycji. zadaniazarządzanie projektami w ramach usprawnienia działania sklepu internetowego i wdrażania nowych rozwiązań,koordynacja działań pomiędzy deweloperami zewnętrznymi a osobami wewnętrznie odpowiedzialnymi za sprzedaż,wsparcie działu sprzedaży przy zmianie treści witryny, aktualizacjach produktów, obsłudze technicznej, analizowanie działań promocyjnych sklepu, optymalizowanie ich przy współpracy z innymi działami,odpowiedzialność za wszelkie kwestie techniczne związane z zarządzaniem sklepem jako Backoffice. oczekujemypraktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze technicznym sklepu E-Commerce, płynnej znajomości języka angielskiego (konieczne do porozumiewania się z zespołem międzynarodowym),doświadczenia w zarządzaniu informacjami o produkcie i systemach zarządzania zasobami cyfrowymi (systemy sklepowe),mile widziana znajomość SAP-Hybris oraz SAP Sprzedaż i Dystrybucja,zaangażowanie oraz chęć do rozwoju,umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej,Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w branży FMCG, poszukujemy do oddziału w Krakowie osobę na stanowisko Specjalista E-Commerce. oferujemywspółpraca w oparciu o umowę o pracę,work-life balance (praca wyłącznie w godzinach 8:00-16:00),do wykorzystania budżet 2 000zł w skali roku poprzez karty przedpłacone,bogaty pakiet opieki medycznej dla całej rodziny,wczasy pod gruszą,bonus mikołajkowy, paczki dla dzieci,finansowa nagroda roczna,podwyżki inflacyjne,budżet szkoleniowy do dyspozycji. zadaniazarządzanie projektami w ramach usprawnienia działania sklepu internetowego i wdrażania nowych rozwiązań,koordynacja działań pomiędzy deweloperami zewnętrznymi a osobami wewnętrznie odpowiedzialnymi za sprzedaż,wsparcie działu sprzedaży przy zmianie treści witryny, aktualizacjach produktów, obsłudze technicznej, analizowanie działań promocyjnych sklepu, optymalizowanie ich przy współpracy z innymi działami,odpowiedzialność za wszelkie kwestie techniczne związane z zarządzaniem sklepem jako Backoffice. oczekujemypraktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze technicznym sklepu E-Commerce, płynnej znajomości języka angielskiego (konieczne do porozumiewania się z zespołem międzynarodowym),doświadczenia w zarządzaniu informacjami o produkcie i systemach zarządzania zasobami cyfrowymi (systemy sklepowe),mile widziana znajomość SAP-Hybris oraz SAP Sprzedaż i Dystrybucja,zaangażowanie oraz chęć do rozwoju,umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej,Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca stała
      • PLN6,938 - PLN8,269 miesięcznie
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Specjalista ds. planowania projektówoferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony,Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaUdział w projektach i/lub koordynacja projektów z zakresu produkcji, logistyki, wdrażania nowych produktów, inicjatyw i strategii zakładowych w ścisłej współpracy z zespołem projektowym, innymi działami oraz klientami wewnętrznymi zgodnie z wybraną metodyką zarządzania projektami,Planowanie i projektowanie efektywnych procesów produkcyjnych zgodnie z zasadami lean manufacturing w uwzględnieniu wymagań ekonomii i ergonomii,Tworzenie specyfikacji technicznych, analiza ofert i warunków handlowych,Współpraca z dostawcami zewnętrznymi,Opracowanie oraz kontrola harmonogramu prac danego projektu,Realizacja budżetu oraz monitorowanie kosztów projektu,Ścisła współpraca w międzynarodowym środowisku celem wdrożenia nowych projektów,Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu i jakości,Stałe poszukiwanie usprawnień i rozwiązań zapewniających optymalną rentowność projektu.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane techniczne),Bardzo dobrej znajomość języka niemieckiego lub/i angielskiego,Praktycznej obsługi pakietu MS Office,Umiejętności analitycznego myślenia,Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych,Zaawansowanej umiejętności organizacyjnych, zdolności ustalania priorytetów i wielozadaniowości,Chęci i gotowości do podejmowania inicjatywy (nowatorskie podejście),Umiejętności pracy w grupie jak i indywidualnie,Samodzielności, odpowiedzialności,Prawo jazdy kat. B. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Specjalista ds. planowania projektówoferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony,Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaUdział w projektach i/lub koordynacja projektów z zakresu produkcji, logistyki, wdrażania nowych produktów, inicjatyw i strategii zakładowych w ścisłej współpracy z zespołem projektowym, innymi działami oraz klientami wewnętrznymi zgodnie z wybraną metodyką zarządzania projektami,Planowanie i projektowanie efektywnych procesów produkcyjnych zgodnie z zasadami lean manufacturing w uwzględnieniu wymagań ekonomii i ergonomii,Tworzenie specyfikacji technicznych, analiza ofert i warunków handlowych,Współpraca z dostawcami zewnętrznymi,Opracowanie oraz kontrola harmonogramu prac danego projektu,Realizacja budżetu oraz monitorowanie kosztów projektu,Ścisła współpraca w międzynarodowym środowisku celem wdrożenia nowych projektów,Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu i jakości,Stałe poszukiwanie usprawnień i rozwiązań zapewniających optymalną rentowność projektu.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane techniczne),Bardzo dobrej znajomość języka niemieckiego lub/i angielskiego,Praktycznej obsługi pakietu MS Office,Umiejętności analitycznego myślenia,Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych,Zaawansowanej umiejętności organizacyjnych, zdolności ustalania priorytetów i wielozadaniowości,Chęci i gotowości do podejmowania inicjatywy (nowatorskie podejście),Umiejętności pracy w grupie jak i indywidualnie,Samodzielności, odpowiedzialności,Prawo jazdy kat. B. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kartoszyno, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Firma, która jest wiodącym na świecie dostawcą systemów rurowych z tworzyw sztucznych, działająca w 26 krajach, właśnie poszukuje osoby na stanowisko:młodszy specjalista ds. obsługi klientaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,dwuskładnikowy system wynagrodzenia (podstawa + premia),pakiet medyczny POLMED,pracę w firmie stawiającej na rozwój pracownika,pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole,pracę w międzynarodowej firmie, o stabilnej pozycji na rynku.zadaniaprzyjmowanie i realizacja zamówień sprzedaży, utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami,przyjmowanie reklamacji i ich rozpatrywanie w oparciu o procedurę reklamacyjną,fakturowanie klientów krajowych i zagranicznych,udzielanie informacji technicznych i handlowych klientom zewnętrznym i wewnętrznym,nadzorowanie poprawności warunków handlowych realizowanych zamówień,usuwanie zaległych zamówień z systemu SAP, wspomaganie procesu planowania produkcji.oczekujemyłatwości w nawiązywaniu kontaktów,nastawienia na klienta,znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientem zagranicznym - poziom B2,dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP oraz doświadczenie w obsłudze klienta B2B.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Firma, która jest wiodącym na świecie dostawcą systemów rurowych z tworzyw sztucznych, działająca w 26 krajach, właśnie poszukuje osoby na stanowisko:młodszy specjalista ds. obsługi klientaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,dwuskładnikowy system wynagrodzenia (podstawa + premia),pakiet medyczny POLMED,pracę w firmie stawiającej na rozwój pracownika,pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole,pracę w międzynarodowej firmie, o stabilnej pozycji na rynku.zadaniaprzyjmowanie i realizacja zamówień sprzedaży, utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami,przyjmowanie reklamacji i ich rozpatrywanie w oparciu o procedurę reklamacyjną,fakturowanie klientów krajowych i zagranicznych,udzielanie informacji technicznych i handlowych klientom zewnętrznym i wewnętrznym,nadzorowanie poprawności warunków handlowych realizowanych zamówień,usuwanie zaległych zamówień z systemu SAP, wspomaganie procesu planowania produkcji.oczekujemyłatwości w nawiązywaniu kontaktów,nastawienia na klienta,znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientem zagranicznym - poziom B2,dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP oraz doświadczenie w obsłudze klienta B2B.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient z branży meblowej z Częstochowy poszukuje aktualnie specjalisty ds. sprzedaży e-commerce.Jeśli chcesz tworzyć strategie, które umożliwią dokonywanie transakcji online, organizować, rozwijać i realizować sprzedaż za pośrednictwem nowej platformy e-commerce, zapewniając wzrost sprzedaży z klientami on-line i znasz j. angielski - nie zwlekaj! Zerknij na poniższy projekt i aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa szkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaTworzenie i wdrażanie strategii, które umożliwiają tranzycję onlineOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami internetowymi i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachWspółpraca ze specjalistą ds. Treści marketingowych, identyfikacja najlepszych praktyk SEO dotyczących produktów i marekUstalanie standardów, systemów i najlepszych praktyk w zakresie tworzenia list nowych produktów, tworzenia treści, dystrybucji i konserwacjiPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenie w szybko rozwijającym się biznesie e-commercePraktyczne doświadczenie w zarządzaniu i utrzymywaniu witryn / portali e-CommerceZnajomość przestrzeni e-Commerce, która obejmuje strategie marketingowe, rozwój produktów, strategie konkurencyjne, badania konsumenckie, trendy branżowe i najlepsze praktyki dotyczące użytecznościZnajomość różnych platform i strategii sprzedaży onlinej. angielski - minimum B2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Nasz klient z branży meblowej z Częstochowy poszukuje aktualnie specjalisty ds. sprzedaży e-commerce.Jeśli chcesz tworzyć strategie, które umożliwią dokonywanie transakcji online, organizować, rozwijać i realizować sprzedaż za pośrednictwem nowej platformy e-commerce, zapewniając wzrost sprzedaży z klientami on-line i znasz j. angielski - nie zwlekaj! Zerknij na poniższy projekt i aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa szkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaTworzenie i wdrażanie strategii, które umożliwiają tranzycję onlineOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami internetowymi i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachWspółpraca ze specjalistą ds. Treści marketingowych, identyfikacja najlepszych praktyk SEO dotyczących produktów i marekUstalanie standardów, systemów i najlepszych praktyk w zakresie tworzenia list nowych produktów, tworzenia treści, dystrybucji i konserwacjiPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenie w szybko rozwijającym się biznesie e-commercePraktyczne doświadczenie w zarządzaniu i utrzymywaniu witryn / portali e-CommerceZnajomość przestrzeni e-Commerce, która obejmuje strategie marketingowe, rozwój produktów, strategie konkurencyjne, badania konsumenckie, trendy branżowe i najlepsze praktyki dotyczące użytecznościZnajomość różnych platform i strategii sprzedaży onlinej. angielski - minimum B2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży zagranicznej (eksportowej), najlepiej w branży FMCG lub retail? Lubisz sprzedaż i budowanie relacji z klientami? Szukasz stabilnego zatrudniania w bardzo szybko rozwijającej się firmie, o globalnych zasięgach? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Starszy specjalista ds. eksportuoferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmieumowę o pracę oraz wygodne godziny pracy: 8-16, wolne weekendyniezbędne do pracy narzędziamożliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzeniezadaniarealizacja planu sprzedaży zgodnie z celami określonymi przez Zarząd;obsługa przypisanych klientów w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży;pozyskiwanie nowych klientów (w tym praca w terenie w miarę możliwości i potrzeb);budowanie i podtrzymywanie właściwych relacji z klientami;proponowanie i oferowanie klientom pełnego asortymentu towarów, a szczególnie nowości asortymentowych i towarów objętych promocją;realizacja prawidłowego obiegu dokumentów i towarów;przyjmowanie reklamacji od klientów zgodnie z obowiązującą procedurą;przy współpracy z księgowością pilnowanie terminów płatności i w razie potrzeby windykacja należności;kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.oczekujemydoświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta - 5 lat doświadczenia z branży FMCG bądź retail.znajomości procedur celno-eksportowych w ramach EU i poza EU;dyspozycyjności do wyjazdów do klienta, w tym wyjazdów zagranicznych bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieznajomości drugiego języka obcego - dodatkowy atut Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży zagranicznej (eksportowej), najlepiej w branży FMCG lub retail? Lubisz sprzedaż i budowanie relacji z klientami? Szukasz stabilnego zatrudniania w bardzo szybko rozwijającej się firmie, o globalnych zasięgach? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Starszy specjalista ds. eksportuoferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmieumowę o pracę oraz wygodne godziny pracy: 8-16, wolne weekendyniezbędne do pracy narzędziamożliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzeniezadaniarealizacja planu sprzedaży zgodnie z celami określonymi przez Zarząd;obsługa przypisanych klientów w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży;pozyskiwanie nowych klientów (w tym praca w terenie w miarę możliwości i potrzeb);budowanie i podtrzymywanie właściwych relacji z klientami;proponowanie i oferowanie klientom pełnego asortymentu towarów, a szczególnie nowości asortymentowych i towarów objętych promocją;realizacja prawidłowego obiegu dokumentów i towarów;przyjmowanie reklamacji od klientów zgodnie z obowiązującą procedurą;przy współpracy z księgowością pilnowanie terminów płatności i w razie potrzeby windykacja należności;kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.oczekujemydoświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta - 5 lat doświadczenia z branży FMCG bądź retail.znajomości procedur celno-eksportowych w ramach EU i poza EU;dyspozycyjności do wyjazdów do klienta, w tym wyjazdów zagranicznych bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieznajomości drugiego języka obcego - dodatkowy atut Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • murowana goślina, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze kadr i płac i lubisz dzielić się wiedzą? Chciałbyś rozwijać się w stabilnej, międzynarodowej firmie i świetnej atmosferze? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudzielenie się ekspercką wiedzą i pracę w zespole specjalistówmożliwość rozwoju w kierunku lidera obszaru kadr i płacdofinansowanie do dojazdów do pracyatrakcyjne warunki finansowe oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny, ubezpieczenie grupowe dla pracownika i członków rodziny, karta Multisport)zadaniakompleksowa obsługa pracowników w zakresie kadrowo-płacowymprowadzenie dokumentacji personalnej od momentu zatrudnienia pracownika do rozwiązania umowy o pracęwspółpraca z Kierownikami w zakresie rozliczania czasu pracynaliczanie i dokonywanie przelewów wynagrodzeńnaliczanie składek ZUS, podatku dochodowego oraz składek PPKzapewnienie legalności zatrudnienia cudzoziemców oraz weryfikacja legalności ich pobytu w Polsceobsługa administracyjna benefitów pracowniczych oraz świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnychrozliczanie umów zlecenie i umów o dziełosporządzanie wewnętrznych i zewnętrznych raportów i deklaracjioczekujemy kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (firma produkcyjna zatrudniająca ok. 1 000 pracowników, pracująca w systemie zmianowym)doświadczenia w pracy w TETA (preferowane)znajomości obsługi Płatnika oraz Excelaumiejętności pracy zespołowej, komunikatywności i wysokiej kultury osobistejdokładności i terminowościukierunkowania na poszukiwanie rozwiązania w sytuacjach problemowychwykształcenia średniego (wyższe - mile widziane)wiedzy i doświadczenia w zakresie legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, które będą dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego (mile widziana) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze kadr i płac i lubisz dzielić się wiedzą? Chciałbyś rozwijać się w stabilnej, międzynarodowej firmie i świetnej atmosferze? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudzielenie się ekspercką wiedzą i pracę w zespole specjalistówmożliwość rozwoju w kierunku lidera obszaru kadr i płacdofinansowanie do dojazdów do pracyatrakcyjne warunki finansowe oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny, ubezpieczenie grupowe dla pracownika i członków rodziny, karta Multisport)zadaniakompleksowa obsługa pracowników w zakresie kadrowo-płacowymprowadzenie dokumentacji personalnej od momentu zatrudnienia pracownika do rozwiązania umowy o pracęwspółpraca z Kierownikami w zakresie rozliczania czasu pracynaliczanie i dokonywanie przelewów wynagrodzeńnaliczanie składek ZUS, podatku dochodowego oraz składek PPKzapewnienie legalności zatrudnienia cudzoziemców oraz weryfikacja legalności ich pobytu w Polsceobsługa administracyjna benefitów pracowniczych oraz świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnychrozliczanie umów zlecenie i umów o dziełosporządzanie wewnętrznych i zewnętrznych raportów i deklaracjioczekujemy kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (firma produkcyjna zatrudniająca ok. 1 000 pracowników, pracująca w systemie zmianowym)doświadczenia w pracy w TETA (preferowane)znajomości obsługi Płatnika oraz Excelaumiejętności pracy zespołowej, komunikatywności i wysokiej kultury osobistejdokładności i terminowościukierunkowania na poszukiwanie rozwiązania w sytuacjach problemowychwykształcenia średniego (wyższe - mile widziane)wiedzy i doświadczenia w zakresie legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, które będą dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego (mile widziana) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Znasz na poziomie zaawansowanym język niemiecki bądź holenderski? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj! Poszukujemy junior specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce o podejściu innowacyjnym i stabilnej pozycji rynkowej. Jako Młodszy Specjalista będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje wprowadzający pakiet szkoleniowy!oferujemyumowę o pracę i możliwość pracy w bardzo stabilnej, ale dynamicznej organizacji,pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport),premia roczna,budżet szkoleniowy,dostęp do najnowszych technologii,bezpłatne kursy języka angielskiego,elastyczne godziny pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach,sprawdzanie profilów KYC,monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu,wyszukiwanie informacji,kontakt z klientem (w przypadku osób ze znajomością jęz. niemieckiego bądź holenderskiego).oczekujemymasz umiejętności analityczne,posiadasz stopień naukowy z dowolnego przedmiotu,biegle posługujesz się językiem angielskim (czytanie i pisanie),umiesz udzielać wsparcia klientom wewnętrznym i zewnętrznym w spełnieniu i zrozumieniu ich potrzeb i oczekiwań,realizujesz zadania i osiągasz wyniki w sposób wydajny, terminowy i wysokiej jakości,masz umiejętność identyfikowania problemów, analizowania kluczowych informacji i nawiązywania połączeń w celu znalezienia odpowiednich rozwiązań.Mile widziane:znajomość języka holenderskiego bądź niemieckiego w stopniu min. B2,masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Znasz na poziomie zaawansowanym język niemiecki bądź holenderski? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj! Poszukujemy junior specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce o podejściu innowacyjnym i stabilnej pozycji rynkowej. Jako Młodszy Specjalista będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje wprowadzający pakiet szkoleniowy!oferujemyumowę o pracę i możliwość pracy w bardzo stabilnej, ale dynamicznej organizacji,pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport),premia roczna,budżet szkoleniowy,dostęp do najnowszych technologii,bezpłatne kursy języka angielskiego,elastyczne godziny pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach,sprawdzanie profilów KYC,monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu,wyszukiwanie informacji,kontakt z klientem (w przypadku osób ze znajomością jęz. niemieckiego bądź holenderskiego).oczekujemymasz umiejętności analityczne,posiadasz stopień naukowy z dowolnego przedmiotu,biegle posługujesz się językiem angielskim (czytanie i pisanie),umiesz udzielać wsparcia klientom wewnętrznym i zewnętrznym w spełnieniu i zrozumieniu ich potrzeb i oczekiwań,realizujesz zadania i osiągasz wyniki w sposób wydajny, terminowy i wysokiej jakości,masz umiejętność identyfikowania problemów, analizowania kluczowych informacji i nawiązywania połączeń w celu znalezienia odpowiednich rozwiązań.Mile widziane:znajomość języka holenderskiego bądź niemieckiego w stopniu min. B2,masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i posiadasz doświadczenie w środowisku produkcyjnym koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Nasz Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość podnoszenia swoich kompetencji. Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie w sektorze systemów uzdatniania wodysystematyczne kształcenie i możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowy, innepracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmyfirmowe grupowe ubezpieczenie na życiesportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniaprowadzenie księgowości dla oddziału produkcyjnego firmyksięgowanie dokumentów księgowych, w tym faktur zakupu kosztowych i towarowych, dotyczących importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz importu usługprocesowanie płatności na rzecz kontrahentów krajowych, zagranicznych, w tym również na rzecz podmiotów powiązanychmonitorowanie należności, zobowiązańwsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu dokumentacji do sporządzenia deklaracji z tytułu podatku od towarów i usług oraz wykazywania cłasprawdzanie kompletności dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia deklaracjirozliczanie kosztów produkcji księgowanie wynagrodzeń, przedpłat, rozliczeń międzyokresowych czynnych, rezerw oraz pozostałych księgowań PKksięgowanie zakupu środków trwałych, rozliczanie środków trwałych w budowie, naliczanie amortyzacji oraz likwidacji i sprzedaży środków trwałychprocesowanie i księgowanie pracowniczych rozliczeń gotówkowychksięgowanie wyciągów bankowychwsparcie w procesie zamknięcia miesiącaczynne uczestnictwo w procesie audytu ksiąg rachunkowych oraz w audytach wymaganych przez Grupęoczekujemykilkuletniego doświadczenia w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnegoznajomości Ustawy o Rachunkowości oraz ustaw podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznychznajomości oprogramowania Epicor - mile widzianepakietu Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excelznajomości języka angielskiego w mowie i piśmie minimum poziom komunikatywny (B1) - warunek konieczny dokładności i sumienność w wykonywaniu zadańdobrej organizacji czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasuumiejętności interpersonalnych zorientowania na rozwiązywanie problemówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i posiadasz doświadczenie w środowisku produkcyjnym koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Nasz Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość podnoszenia swoich kompetencji. Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie w sektorze systemów uzdatniania wodysystematyczne kształcenie i możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowy, innepracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmyfirmowe grupowe ubezpieczenie na życiesportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniaprowadzenie księgowości dla oddziału produkcyjnego firmyksięgowanie dokumentów księgowych, w tym faktur zakupu kosztowych i towarowych, dotyczących importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz importu usługprocesowanie płatności na rzecz kontrahentów krajowych, zagranicznych, w tym również na rzecz podmiotów powiązanychmonitorowanie należności, zobowiązańwsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu dokumentacji do sporządzenia deklaracji z tytułu podatku od towarów i usług oraz wykazywania cłasprawdzanie kompletności dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia deklaracjirozliczanie kosztów produkcji księgowanie wynagrodzeń, przedpłat, rozliczeń międzyokresowych czynnych, rezerw oraz pozostałych księgowań PKksięgowanie zakupu środków trwałych, rozliczanie środków trwałych w budowie, naliczanie amortyzacji oraz likwidacji i sprzedaży środków trwałychprocesowanie i księgowanie pracowniczych rozliczeń gotówkowychksięgowanie wyciągów bankowychwsparcie w procesie zamknięcia miesiącaczynne uczestnictwo w procesie audytu ksiąg rachunkowych oraz w audytach wymaganych przez Grupęoczekujemykilkuletniego doświadczenia w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnegoznajomości Ustawy o Rachunkowości oraz ustaw podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznychznajomości oprogramowania Epicor - mile widzianepakietu Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excelznajomości języka angielskiego w mowie i piśmie minimum poziom komunikatywny (B1) - warunek konieczny dokładności i sumienność w wykonywaniu zadańdobrej organizacji czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasuumiejętności interpersonalnych zorientowania na rozwiązywanie problemówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy w dobrej atmosferze?Świetnie się składa! Poszukujemy monterów dla jednego z naszych klientów, lidera w produkcji maszyn.Aplikuj bądź wyślij SMS o treści "monter" na numer 669 502 967 oddzwonimy i powiemy Ci o szczegółach!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowa pracę od poniedziałku do piątku- wolne weekendy system pracy dwuzmianowy (obecnie jednozmianowy)wynagrodzenie podstawowe + premię miesięczna do 800 zł brutto (zależna od wyników całej firmy)dla chętnych możliwość wyrobienia płatnych nadgodzin150 zł do wykorzystania w kantynie pracowniczejbenefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty sportowejprzyjazne i nowoczesne środowisko pracyzadaniapraca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymimontaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznegopraca na hali produkcyjnejoczekujemyznajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznychumiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznegoodpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolechęci podjęcia dłuższej współpracy Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy w dobrej atmosferze?Świetnie się składa! Poszukujemy monterów dla jednego z naszych klientów, lidera w produkcji maszyn.Aplikuj bądź wyślij SMS o treści "monter" na numer 669 502 967 oddzwonimy i powiemy Ci o szczegółach!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowa pracę od poniedziałku do piątku- wolne weekendy system pracy dwuzmianowy (obecnie jednozmianowy)wynagrodzenie podstawowe + premię miesięczna do 800 zł brutto (zależna od wyników całej firmy)dla chętnych możliwość wyrobienia płatnych nadgodzin150 zł do wykorzystania w kantynie pracowniczejbenefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty sportowejprzyjazne i nowoczesne środowisko pracyzadaniapraca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymimontaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznegopraca na hali produkcyjnejoczekujemyznajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznychumiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznegoodpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolechęci podjęcia dłuższej współpracy Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • starachowice, świętokrzyskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów rekrutacyjnych, bieżącą obsługę kadrową pracowników, poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów.oferujemyciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej i renomowanej firmiezatrudnienie na umowę o pracęmożliwość zdobycia doświadczenia pakiet benefitów Randstad Plus (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na zakupy on-line, rabaty w pizzeriach, restauracjach, kawiarniach)zadaniarealizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczeblaadministracja dokumentami personalnymiobsługa kandydata/pracownikawspółpraca z klientamioczekujemyrealizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczeblaadministracja dokumentami personalnymiobsługa kandydata/pracownikawspółpraca z klientamiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów rekrutacyjnych, bieżącą obsługę kadrową pracowników, poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów.oferujemyciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej i renomowanej firmiezatrudnienie na umowę o pracęmożliwość zdobycia doświadczenia pakiet benefitów Randstad Plus (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na zakupy on-line, rabaty w pizzeriach, restauracjach, kawiarniach)zadaniarealizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczeblaadministracja dokumentami personalnymiobsługa kandydata/pracownikawspółpraca z klientamioczekujemyrealizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczeblaadministracja dokumentami personalnymiobsługa kandydata/pracownikawspółpraca z klientamiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy osoby do działu logistyki. oferujemypracę w komfortowym biurze w dzielnicy Bieżanów, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji,stabilne warunki zatrudnienie oraz adekwatne do doświadczenia wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy,pakiet benefitów pozapłacowych. zadaniaorganizowanie i kontrola transportów eksport - import,rozliczanie faktur kosztowych,tworzenie zapytań ofertowych oraz negocjowanie z firmami transportowymi,kontrola poprawności dostaw,administracja zestawień logistycznych,przygotowywanie raportów i zestawień. oczekujemyminimum 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,komunikatywnej znajomości języka angielskiego, znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,bardzo dobrej organizacji czasu pracy,samodzielność, umiejętność podejmowania szybkich decyzji,inicjatywy w działaniu.
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy osoby do działu logistyki. oferujemypracę w komfortowym biurze w dzielnicy Bieżanów, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji,stabilne warunki zatrudnienie oraz adekwatne do doświadczenia wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy,pakiet benefitów pozapłacowych. zadaniaorganizowanie i kontrola transportów eksport - import,rozliczanie faktur kosztowych,tworzenie zapytań ofertowych oraz negocjowanie z firmami transportowymi,kontrola poprawności dostaw,administracja zestawień logistycznych,przygotowywanie raportów i zestawień. oczekujemyminimum 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,komunikatywnej znajomości języka angielskiego, znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,bardzo dobrej organizacji czasu pracy,samodzielność, umiejętność podejmowania szybkich decyzji,inicjatywy w działaniu.
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w transporcie międzynarodowym? Szukasz pracy w w dziale Logistyki?Zależy Ci na zdobyciu cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie? Chcesz się rozwijać w tym kierunku? Nie czekaj, aplikuj!oferujemyumowę o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślonyzatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcęmożliwość otrzymania premii uznaniowejszeroki pakiet benefitówpraca dla międzynarodowej firmymożliwość stania się częścią zespołu profesjonalistów z możliwością rozwojuciekawe szkoleniabiuro w Warszawie (Ursynów)zadaniazarządzanie dostawami bezpośrednimi do klientównadzór i planowanie procesu wysyłekmonitorowanie wysyłekprzygotowywanie dokumentów wysyłkowych kompletacja i nadzór nad pełną dokumentacją wysyłkowąraportowanie danych i wskaźników procesowych dotyczących logistyki wysyłek do przełożonegokontakt z firmami spedycyjnymi, agencjami i urzędami celnymi (wycena transportu, sprawy celne i administracyjne)bieżąca obsługa klientów (Europa, Afryka)oczekujemyminimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji transportów krajowych i międzynarodowychznajomości języka angielskiego na poziomie dobrymznajomości programu Excel na poziomie podstawowym mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (Logistyka, Transport)znajomość kwestii transportowych, procedur celnych, międzynarodowych reguł handlu 'incoterms'Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w transporcie międzynarodowym? Szukasz pracy w w dziale Logistyki?Zależy Ci na zdobyciu cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie? Chcesz się rozwijać w tym kierunku? Nie czekaj, aplikuj!oferujemyumowę o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślonyzatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcęmożliwość otrzymania premii uznaniowejszeroki pakiet benefitówpraca dla międzynarodowej firmymożliwość stania się częścią zespołu profesjonalistów z możliwością rozwojuciekawe szkoleniabiuro w Warszawie (Ursynów)zadaniazarządzanie dostawami bezpośrednimi do klientównadzór i planowanie procesu wysyłekmonitorowanie wysyłekprzygotowywanie dokumentów wysyłkowych kompletacja i nadzór nad pełną dokumentacją wysyłkowąraportowanie danych i wskaźników procesowych dotyczących logistyki wysyłek do przełożonegokontakt z firmami spedycyjnymi, agencjami i urzędami celnymi (wycena transportu, sprawy celne i administracyjne)bieżąca obsługa klientów (Europa, Afryka)oczekujemyminimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji transportów krajowych i międzynarodowychznajomości języka angielskiego na poziomie dobrymznajomości programu Excel na poziomie podstawowym mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (Logistyka, Transport)znajomość kwestii transportowych, procedur celnych, międzynarodowych reguł handlu 'incoterms'Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Hej, w Randstad zawsze to Ty jesteś na pierwszym miejscu. Ty zdobywasz nowe doświadczenia, a my się rozwijamy. Dołącz do nas, a pokażemy Ci, jak dbamy o pozytywne doświadczenia naszych kandydatów i klientów. Zaplanujemy dla Ciebie przejrzystą ścieżkę rozwoju, wspierając Cię na każdym jej etapie. Jesteś ciekawy naszej filozofii działania? Zapraszamy do nas - poszukujemy Specjalisty ds rekrutacji do biura w Grodzisku Mazowieckim.oferujemypracę w biurze w Grodzisku Mazowieckim zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalnąniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)stabilność i bezpieczeństwoszeroki pakiet benefitów pozapłacowych (bezpłatna opieka medyczna, dofinansowana karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki, dodatkowy dzień wolny na wolontariat, możliwość nauki języka angielskiego za pośrednictwem platformy e-learningowej)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz rozwijających posiadane umiejętności, webinaria (min. z tematyki wellbeingu, personal brandingu i wiele innych) czy sesje wymiany wiedzy i best practises wraz z Ekspertami Randstadmożliwości rozwoju w ramach strukturycodzienne wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów zadaniarekrutacja pracowników tymczasowych oraz na stałe do naszych klientów (głównie niższego oraz średniego szczebla)budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikamibieżąca obsługa klientaadministracja dokumentacji pracowniczej opieka nad pracownikami tymczasowymprzygotowywanie raportów/danych/zestawień oczekujemyzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracymile widziane doświadczenie w obsłudze klientaumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuczynnego prawa jazdy kat. BJeżeli:posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętność bycia partnerem dla klienta jesteś pomysłowy, kreatywny i mocno zorientowany na wynik jesteś osobą energiczną, potrafiącą odnaleźć się w dynamicznych warunkach - każdego dnia mierzymy się z nowymi wyzwaniami w naszej pracy i musimy szybko oraz skutecznie reagowaćlubisz kontakt z ludźmi - będzie to największa część Twojej codziennej pracy!Aplikuj do nas już dziś !Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Hej, w Randstad zawsze to Ty jesteś na pierwszym miejscu. Ty zdobywasz nowe doświadczenia, a my się rozwijamy. Dołącz do nas, a pokażemy Ci, jak dbamy o pozytywne doświadczenia naszych kandydatów i klientów. Zaplanujemy dla Ciebie przejrzystą ścieżkę rozwoju, wspierając Cię na każdym jej etapie. Jesteś ciekawy naszej filozofii działania? Zapraszamy do nas - poszukujemy Specjalisty ds rekrutacji do biura w Grodzisku Mazowieckim.oferujemypracę w biurze w Grodzisku Mazowieckim zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalnąniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)stabilność i bezpieczeństwoszeroki pakiet benefitów pozapłacowych (bezpłatna opieka medyczna, dofinansowana karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki, dodatkowy dzień wolny na wolontariat, możliwość nauki języka angielskiego za pośrednictwem platformy e-learningowej)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz rozwijających posiadane umiejętności, webinaria (min. z tematyki wellbeingu, personal brandingu i wiele innych) czy sesje wymiany wiedzy i best practises wraz z Ekspertami Randstadmożliwości rozwoju w ramach strukturycodzienne wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów zadaniarekrutacja pracowników tymczasowych oraz na stałe do naszych klientów (głównie niższego oraz średniego szczebla)budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikamibieżąca obsługa klientaadministracja dokumentacji pracowniczej opieka nad pracownikami tymczasowymprzygotowywanie raportów/danych/zestawień oczekujemyzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracymile widziane doświadczenie w obsłudze klientaumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuczynnego prawa jazdy kat. BJeżeli:posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętność bycia partnerem dla klienta jesteś pomysłowy, kreatywny i mocno zorientowany na wynik jesteś osobą energiczną, potrafiącą odnaleźć się w dynamicznych warunkach - każdego dnia mierzymy się z nowymi wyzwaniami w naszej pracy i musimy szybko oraz skutecznie reagowaćlubisz kontakt z ludźmi - będzie to największa część Twojej codziennej pracy!Aplikuj do nas już dziś !Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Aplikuj - taka oferta nie zdarza się często!oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Aplikuj - taka oferta nie zdarza się często!oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • rąbień ab, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś inżynierem ? Szukasz pracy , żeby zdobyć doświadczenie? Potrafisz czytać rysunek techniczny? Chcesz pracować na 1 zmianę? Nie czekaj aplikuj do nas :) Pomożemy:)miejsce pracy :Rąbień (obok Aleksandrowa Łódzkiego)oferujemyumowę o pracę tymczasową (pierwsza umowa krótsza , potem dłuższe) - nie na miesiąc !wynagrodzenie zależne od doświadczenia ustalane indywidualne pracę na 1 zmianę 7-15 lub 8-16 terminowe wynagrodzenie do 10 każdego miesiąca zadaniapomocy w zarządzaniu remontami pomocy w zarządzaniu infrastrukturą katalogowanie części, dokumentacji, wizyt serwisów itd. pomoc w zakupach części do maszyn i urządzeńkontakt z dostawcami, koordynowanie zakupów inne tematy związane z dokumentacją budynków, p-poż itd. (pod nadzorem)oczekujemywykształcenie wyższe techniczne(politechnika) - inżynier wystarczyumiejętność czytania rysunku technicznegomile widziana znajomość czytania dokumentacji maszyn otwartość, zapał do pracy umiejętność samodzielnego działania podstawowa znajomość angielskiego w piśmie do potencjalnej korespondencji z dostawcami (nie jest to warunek konieczny)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś inżynierem ? Szukasz pracy , żeby zdobyć doświadczenie? Potrafisz czytać rysunek techniczny? Chcesz pracować na 1 zmianę? Nie czekaj aplikuj do nas :) Pomożemy:)miejsce pracy :Rąbień (obok Aleksandrowa Łódzkiego)oferujemyumowę o pracę tymczasową (pierwsza umowa krótsza , potem dłuższe) - nie na miesiąc !wynagrodzenie zależne od doświadczenia ustalane indywidualne pracę na 1 zmianę 7-15 lub 8-16 terminowe wynagrodzenie do 10 każdego miesiąca zadaniapomocy w zarządzaniu remontami pomocy w zarządzaniu infrastrukturą katalogowanie części, dokumentacji, wizyt serwisów itd. pomoc w zakupach części do maszyn i urządzeńkontakt z dostawcami, koordynowanie zakupów inne tematy związane z dokumentacją budynków, p-poż itd. (pod nadzorem)oczekujemywykształcenie wyższe techniczne(politechnika) - inżynier wystarczyumiejętność czytania rysunku technicznegomile widziana znajomość czytania dokumentacji maszyn otwartość, zapał do pracy umiejętność samodzielnego działania podstawowa znajomość angielskiego w piśmie do potencjalnej korespondencji z dostawcami (nie jest to warunek konieczny)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Międzynarodowa firma produkcyjna, zlokalizowana na terenie Opolszczyzny otwiera nowe możliwości zawodowe!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczeniapakiet socjalny (karty upominkowe, dofinansowanie do karty sportowej)realne możliwości rozwojuzadaniabieżąca walidacja i wybór istniejących i potencjalnych dostawców w ramach różnych kategorii produktówzawieranie nowych kontraktów i prowadzenie negocjacji koncentracja na długoterminowej współpracy z dostawcamiinicjowanie, uczestniczenie i ocena programów doskonalenia związanych z logistyką, zarządzaniem zapasami i różnymi procesami zakupowymiodpowiedzialność za cały proces zakupuzapewnienie terminowej dostawy wszystkich surowców, środków pomocniczych i usługpraca z istniejącym programem ERPodpowiedzialność za strategię zakupów grupowych oraz za wszelkie negocjacje z zaangażowanymi dostawcamioczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie w dziale zakupów na podobnym stanowiskudobra znajomość pakietu MS Officeznajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanymsilne umiejętności w zakresie negocjacji i zarządzania dostawcamipodejście inicjatywnesilne umiejętności rozwiązywania problemówprawo jazdy (B)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Międzynarodowa firma produkcyjna, zlokalizowana na terenie Opolszczyzny otwiera nowe możliwości zawodowe!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczeniapakiet socjalny (karty upominkowe, dofinansowanie do karty sportowej)realne możliwości rozwojuzadaniabieżąca walidacja i wybór istniejących i potencjalnych dostawców w ramach różnych kategorii produktówzawieranie nowych kontraktów i prowadzenie negocjacji koncentracja na długoterminowej współpracy z dostawcamiinicjowanie, uczestniczenie i ocena programów doskonalenia związanych z logistyką, zarządzaniem zapasami i różnymi procesami zakupowymiodpowiedzialność za cały proces zakupuzapewnienie terminowej dostawy wszystkich surowców, środków pomocniczych i usługpraca z istniejącym programem ERPodpowiedzialność za strategię zakupów grupowych oraz za wszelkie negocjacje z zaangażowanymi dostawcamioczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie w dziale zakupów na podobnym stanowiskudobra znajomość pakietu MS Officeznajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanymsilne umiejętności w zakresie negocjacji i zarządzania dostawcamipodejście inicjatywnesilne umiejętności rozwiązywania problemówprawo jazdy (B)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz ciekawej, pełnej wyzwań pracy? Chciałbyś/ałabyś rozwijać się w dziale zakupów w międzynarodowej firmie? Mamy dla Ciebie interesującą ofertę pracy!oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacjibezpłatny lunch w pracyzadaniazakup materiałów, sprzętu oraz usług na podstawie zapotrzebowanianegocjowanie cen oraz warunków współpracy podejmowanie decyzji zakupowych zgodnie z procedurami i polityką firmynawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcamizarządzanie wydajnością dostawcy, inicjowanie usprawnieńocenianie kosztów i jakości towarów oraz poszukiwanie oszczędnościanaliza rozbieżności faktur z dostawcami i działem finansowymzakupy (materiały marketingowe) i koordynacja działań związanych z organizacją europejskich targów branżowychutrzymywanie odpowiednich poziomów zapasów materiałów oczekujemywykształcenia wyższego doświadczenia na podobnym stanowiskuumiejętności samodzielnego podejmowania decyzjiwysoko rozwiniętych  umiejętności interpersonalnychwysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnychznajomości pakietu MS Office, w szczególności Excelznajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz ciekawej, pełnej wyzwań pracy? Chciałbyś/ałabyś rozwijać się w dziale zakupów w międzynarodowej firmie? Mamy dla Ciebie interesującą ofertę pracy!oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacjibezpłatny lunch w pracyzadaniazakup materiałów, sprzętu oraz usług na podstawie zapotrzebowanianegocjowanie cen oraz warunków współpracy podejmowanie decyzji zakupowych zgodnie z procedurami i polityką firmynawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcamizarządzanie wydajnością dostawcy, inicjowanie usprawnieńocenianie kosztów i jakości towarów oraz poszukiwanie oszczędnościanaliza rozbieżności faktur z dostawcami i działem finansowymzakupy (materiały marketingowe) i koordynacja działań związanych z organizacją europejskich targów branżowychutrzymywanie odpowiednich poziomów zapasów materiałów oczekujemywykształcenia wyższego doświadczenia na podobnym stanowiskuumiejętności samodzielnego podejmowania decyzjiwysoko rozwiniętych  umiejętności interpersonalnychwysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnychznajomości pakietu MS Office, w szczególności Excelznajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kościerzyna, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracy zadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynków utrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka udział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa, nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznych umiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokie odporności na stresAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracy zadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynków utrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka udział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa, nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznych umiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokie odporności na stresAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • dąbrowa górnicza, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w procesach zakupowych? Specjalizujesz się w kontaktach z dostawcami?Dla naszego międzynarodowego Klienta poszukujemy osoby do wsparcia działu zakupów.Zapraszamy po więcej informacji!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów (pakiet medyczny i sportowy, ubezpieczenie, 13-nasta pensja)szkolenia wdrożeniowe i rozwojoweśrodowisko międzynarodowe możliwość udziału w różnych projektachzadaniaplanowanie zakupów stali na podstawie planów sprzedaży dla zapewnienia dostaw do klientów i z uwzględnieniem optymalizacji odpadów w procesie cięciaszybkie reagowanie na zmiany popytu celem zapewnienia ciągłości dostaw i uniknięcia nadmiernych zapasówutrzymywanie stałego poziomu obsługi klienta przy optymalnych zapasach, zaangażowanym kapitale i środkach trwałychwsparcie w wyjaśnianiu prawidłowości rachunków, różnic cenowych, not uznaniowych i obciążeniowych u dostawcówzamawianie/odwoływanie materiałów wsadowych według zapotrzebowaniaksięgowanie materiałów wsadowych na stan magazynowy oraz przeksięgowywanie w systemie SAPoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnejznajomości języka niemieckiego lub angielskiegozdolności analitycznego myśleniaumiejętności pracy pod presją czasuzdolności zarówno pracy samodzielnej jak i w grupiedobrej organizacji pracy oraz komunikatywności znajomości systemu SAP - jako dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w procesach zakupowych? Specjalizujesz się w kontaktach z dostawcami?Dla naszego międzynarodowego Klienta poszukujemy osoby do wsparcia działu zakupów.Zapraszamy po więcej informacji!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów (pakiet medyczny i sportowy, ubezpieczenie, 13-nasta pensja)szkolenia wdrożeniowe i rozwojoweśrodowisko międzynarodowe możliwość udziału w różnych projektachzadaniaplanowanie zakupów stali na podstawie planów sprzedaży dla zapewnienia dostaw do klientów i z uwzględnieniem optymalizacji odpadów w procesie cięciaszybkie reagowanie na zmiany popytu celem zapewnienia ciągłości dostaw i uniknięcia nadmiernych zapasówutrzymywanie stałego poziomu obsługi klienta przy optymalnych zapasach, zaangażowanym kapitale i środkach trwałychwsparcie w wyjaśnianiu prawidłowości rachunków, różnic cenowych, not uznaniowych i obciążeniowych u dostawcówzamawianie/odwoływanie materiałów wsadowych według zapotrzebowaniaksięgowanie materiałów wsadowych na stan magazynowy oraz przeksięgowywanie w systemie SAPoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnejznajomości języka niemieckiego lub angielskiegozdolności analitycznego myśleniaumiejętności pracy pod presją czasuzdolności zarówno pracy samodzielnej jak i w grupiedobrej organizacji pracy oraz komunikatywności znajomości systemu SAP - jako dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, renomowanego Domu Maklerskiego, z dużym doświadczeniem na polskim rynku kapitałowym, poszukujemy obecnie Eksperta do Wydziału Zgodności Działalności z Prawem, mającego pełnić rolę Specjalisty ds. Complianceoferujemypracę na umowie o pracę,dogodną, dobrze skomunikowana lokalizację (centrum miasta),elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej,możliwość ciągłego rozwoju - kursy, szkolenia, wsparcie, rozwój osobisty i podnoszenie kwalifikacji zawodowych w wiodącym Domu Maklerskim,pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa).zadaniaprzeprowadzanie kontroli wewnętrznych (okresowych) w zakresie przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, wymogów regulacyjnych polskich i europejskich, procedur i regulacji wewnętrznych obowiązujących w Domu Maklerskim,monitorowanie, identyfikacja i ocena, a także raportowanie ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w Domu Maklerskim,realizację wszelkich zadań związanych z prowadzeniem matrycy funkcji kontroli,opiniowanie dokumentacji produktowej w procesie wdrażania i modyfikacji produktów i usług oferowanych przez Dom Maklerski w celu przeciwdziałania ryzyku braku zgodności z prawem,bieżące wsparcie i doradztwo dla pracowników Domu Maklerskiego, w wypełnianiu przez nich obowiązków zgodnie z przepisami prawa.oczekujemykilkuletnie  doświadczenie zdobyte w firmie inwestycyjnej lub instytucji finansowej (departament compliance/ nadzoru zgodności z prawem/ audyt wewnętrzny/ komórce kontroli wewnętrznej - mile widziane);wyższe wykształcenie prawnicze (uprawnienia radcy prawnego/adwokata - mile widziane),praktyczna umiejętność biegłego wykorzystywania zagadnień związanych z prawem rynku kapitałowego (ustawa o obrocie instrumentami finansowymi, ustawa o ofercie, Dyrektywa MiFID II, Rozporządzenie prospektowe, MAR, PRIIPS, MiFIR), ochroną danych osobowych, ochroną konsumenta, przepisami dot. przeciwdziałania praniu pieniędzy, ładu korporacyjnego,bardzo dobrej znajomości wymogów regulacyjnych polskich i europejskich (KNF, ESMA itp.) w zakresie świadczenia usług maklerskich przez firmy inwestycyjnej w obszarze działalności domu maklerskiego.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, renomowanego Domu Maklerskiego, z dużym doświadczeniem na polskim rynku kapitałowym, poszukujemy obecnie Eksperta do Wydziału Zgodności Działalności z Prawem, mającego pełnić rolę Specjalisty ds. Complianceoferujemypracę na umowie o pracę,dogodną, dobrze skomunikowana lokalizację (centrum miasta),elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej,możliwość ciągłego rozwoju - kursy, szkolenia, wsparcie, rozwój osobisty i podnoszenie kwalifikacji zawodowych w wiodącym Domu Maklerskim,pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa).zadaniaprzeprowadzanie kontroli wewnętrznych (okresowych) w zakresie przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, wymogów regulacyjnych polskich i europejskich, procedur i regulacji wewnętrznych obowiązujących w Domu Maklerskim,monitorowanie, identyfikacja i ocena, a także raportowanie ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w Domu Maklerskim,realizację wszelkich zadań związanych z prowadzeniem matrycy funkcji kontroli,opiniowanie dokumentacji produktowej w procesie wdrażania i modyfikacji produktów i usług oferowanych przez Dom Maklerski w celu przeciwdziałania ryzyku braku zgodności z prawem,bieżące wsparcie i doradztwo dla pracowników Domu Maklerskiego, w wypełnianiu przez nich obowiązków zgodnie z przepisami prawa.oczekujemykilkuletnie  doświadczenie zdobyte w firmie inwestycyjnej lub instytucji finansowej (departament compliance/ nadzoru zgodności z prawem/ audyt wewnętrzny/ komórce kontroli wewnętrznej - mile widziane);wyższe wykształcenie prawnicze (uprawnienia radcy prawnego/adwokata - mile widziane),praktyczna umiejętność biegłego wykorzystywania zagadnień związanych z prawem rynku kapitałowego (ustawa o obrocie instrumentami finansowymi, ustawa o ofercie, Dyrektywa MiFID II, Rozporządzenie prospektowe, MAR, PRIIPS, MiFIR), ochroną danych osobowych, ochroną konsumenta, przepisami dot. przeciwdziałania praniu pieniędzy, ładu korporacyjnego,bardzo dobrej znajomości wymogów regulacyjnych polskich i europejskich (KNF, ESMA itp.) w zakresie świadczenia usług maklerskich przez firmy inwestycyjnej w obszarze działalności domu maklerskiego.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów, z biurem zlokalizowanym w Gdyni, poszukujemy doświadczonych kandydatów / kandydatek na stanowisko specjalisty ds. personalnych. posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze HR-u?znasz w stopniu komunikatywnym język angielski i miałeś/aś okazję wykorzystywać tę znajomość w swoich dotychczasowych miejscach pracy? Aplikuj i porozmawiajmy o ofercie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z pakietem benefitów pozapłacowychciekawy wyzwania na samodzielnym stanowisku z kompleksowym zakresem zadań z obszaru HRmożliwość dofinansowania do nauki języka angielskiego zadaniaprowadzenie dokumentacji kadrowejobsługa miesięcznego procesu płacowego (współpraca z zewnętrznym dostawcą)przygotowywanie raportów HR udział w comiesięcznych spotkaniach HR Grupy koordynowanie procesu rocznych ocen pracowniczych i badania zaangażowaniaopracowywanie i wdrażanie strategii i inicjatyw HR zgodne z ogólną strategią biznesowązarządzanie procesem rekrutacji i selekcjiwspieranie obecnych i przyszłych potrzeb biznesowych poprzez rozwój, zaangażowanie i motywację pracownikówopracowywanie i monitorowanie ogólnych zasad, systemów, taktyk i procedur HR w całej organizacjiocena potrzeb szkoleniowych w zakresie stosowania i monitorowania programów szkoleniowychoczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkoweminimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w pracy w międzynarodowym środowiskuznajomości prawa pracy i najlepszych praktyk HRkomunikatywnej znajomości języka angielskiego znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Exceldobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów, z biurem zlokalizowanym w Gdyni, poszukujemy doświadczonych kandydatów / kandydatek na stanowisko specjalisty ds. personalnych. posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze HR-u?znasz w stopniu komunikatywnym język angielski i miałeś/aś okazję wykorzystywać tę znajomość w swoich dotychczasowych miejscach pracy? Aplikuj i porozmawiajmy o ofercie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z pakietem benefitów pozapłacowychciekawy wyzwania na samodzielnym stanowisku z kompleksowym zakresem zadań z obszaru HRmożliwość dofinansowania do nauki języka angielskiego zadaniaprowadzenie dokumentacji kadrowejobsługa miesięcznego procesu płacowego (współpraca z zewnętrznym dostawcą)przygotowywanie raportów HR udział w comiesięcznych spotkaniach HR Grupy koordynowanie procesu rocznych ocen pracowniczych i badania zaangażowaniaopracowywanie i wdrażanie strategii i inicjatyw HR zgodne z ogólną strategią biznesowązarządzanie procesem rekrutacji i selekcjiwspieranie obecnych i przyszłych potrzeb biznesowych poprzez rozwój, zaangażowanie i motywację pracownikówopracowywanie i monitorowanie ogólnych zasad, systemów, taktyk i procedur HR w całej organizacjiocena potrzeb szkoleniowych w zakresie stosowania i monitorowania programów szkoleniowychoczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkoweminimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w pracy w międzynarodowym środowiskuznajomości prawa pracy i najlepszych praktyk HRkomunikatywnej znajomości języka angielskiego znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Exceldobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesujesz się rekrutacją? Dobrze odnajdujesz się w pracy administracyjnej oraz dynamicznych warunkach pracy?Dołącz do lidera w branży i rozwijaj się w strukturach Randstad Polskaoferujemy·       zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·       praca w standardowych godzinach pracy biura (poniedziałek - piątek)·       pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka zdrowotna, karta sportowa, zniżki do kin i na zakupy)·       praca w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynkuzadania·       rekrutacja pracowników na niższe szczeble stanowisk·       zatrudnianie i obsługa pracowników tymczasowych·       administracja personalnaoczekujemyJeżeli:·       posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku·       interesuje Ciebie branża HR i jesteś nastawiony/a na rozwój·       jesteś osobą dojrzałą, samodzielną, pełną energii z nastawieniem na ludzi·       dobrze odnajdujesz się w wielozadaniowej pracyJesteś osobą której szukamy!Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się rekrutacją? Dobrze odnajdujesz się w pracy administracyjnej oraz dynamicznych warunkach pracy?Dołącz do lidera w branży i rozwijaj się w strukturach Randstad Polskaoferujemy·       zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·       praca w standardowych godzinach pracy biura (poniedziałek - piątek)·       pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka zdrowotna, karta sportowa, zniżki do kin i na zakupy)·       praca w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynkuzadania·       rekrutacja pracowników na niższe szczeble stanowisk·       zatrudnianie i obsługa pracowników tymczasowych·       administracja personalnaoczekujemyJeżeli:·       posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku·       interesuje Ciebie branża HR i jesteś nastawiony/a na rozwój·       jesteś osobą dojrzałą, samodzielną, pełną energii z nastawieniem na ludzi·       dobrze odnajdujesz się w wielozadaniowej pracyJesteś osobą której szukamy!Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • mszczonów, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w działach technicznych w zakładzie produkcyjnym i chcesz się rozwijać w tym kierunku? Doskonale! Właśnie Ciebie szukamy! Nie czekaj, aplikuj!Miejsce pracy: Mszczonówoferujemyumowa o pracęwynagrodzenie podstawowe + premia rocznaprywatna opieka medyczna, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karty Multisport, dodatkowe benefity dla rodzicówszkolenia doskonalące zakład dostosowany do osób niepełnosprawnychzadaniaokresowe przeglądy i naprawy maszyndiagnozowanie i usuwanie awariibieżące wdrażanie usprawnieńoczekujemywykształcenie technicznegotowość do podnoszenia kwalifikacjiwiedza z zakresu hydrauliki, mechaniki, pneumatyki, elektryki - mile widzianeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w działach technicznych w zakładzie produkcyjnym i chcesz się rozwijać w tym kierunku? Doskonale! Właśnie Ciebie szukamy! Nie czekaj, aplikuj!Miejsce pracy: Mszczonówoferujemyumowa o pracęwynagrodzenie podstawowe + premia rocznaprywatna opieka medyczna, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karty Multisport, dodatkowe benefity dla rodzicówszkolenia doskonalące zakład dostosowany do osób niepełnosprawnychzadaniaokresowe przeglądy i naprawy maszyndiagnozowanie i usuwanie awariibieżące wdrażanie usprawnieńoczekujemywykształcenie technicznegotowość do podnoszenia kwalifikacjiwiedza z zakresu hydrauliki, mechaniki, pneumatyki, elektryki - mile widzianeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wiechlice, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w zakresie jakości? Chcesz nadal rozwijać się w tym kierunku ? Mamy dla Ciebie ciekawą ofertę! oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą zatrudnienie w międzynarodowej firmie pracę od poniedziałku do piątku pracę w nowoczesnym zakładziedopłatę do dojazdów do pracy prywatną opiekę medycznąmożliwość ubezpieczenia grupowego możliwość rozwoju poprzez szkoleniazadaniakontrola funkcjonowania procesów w zakresie zachowania standardów jakościszkolenie nowo przyjętych pracowników w zakresie standardów jakościowychprzeprowadzanie wewnętrznych audytów jakościowych nadzór nad pracownikami Działu Kontroli Jakości pobieranie i wysyłanie próbek do badańwspółpraca z firmami świadczącymi usługi w zakresie działu jakości, przygotowywanie dokumentacji jakościowej do zatwierdzenia w porozumieniu z działem produkcjiwdrażanie działań korygujących nadzór nad urządzeniami kontrolno-pomiarowymiwypełnianie rejestrów jakościowychoczekujemywykształcenia wyższego min. 1- rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym mile widziana wiedza z zakresu norm GHP, GMP, HACCP ISO 13485, FSSC 22 000umiejętności organizacyjnychsamodzielności w wykonywaniu obowiązkówgotowości do pracy w systemie II- zmianowymAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz już za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w zakresie jakości? Chcesz nadal rozwijać się w tym kierunku ? Mamy dla Ciebie ciekawą ofertę! oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą zatrudnienie w międzynarodowej firmie pracę od poniedziałku do piątku pracę w nowoczesnym zakładziedopłatę do dojazdów do pracy prywatną opiekę medycznąmożliwość ubezpieczenia grupowego możliwość rozwoju poprzez szkoleniazadaniakontrola funkcjonowania procesów w zakresie zachowania standardów jakościszkolenie nowo przyjętych pracowników w zakresie standardów jakościowychprzeprowadzanie wewnętrznych audytów jakościowych nadzór nad pracownikami Działu Kontroli Jakości pobieranie i wysyłanie próbek do badańwspółpraca z firmami świadczącymi usługi w zakresie działu jakości, przygotowywanie dokumentacji jakościowej do zatwierdzenia w porozumieniu z działem produkcjiwdrażanie działań korygujących nadzór nad urządzeniami kontrolno-pomiarowymiwypełnianie rejestrów jakościowychoczekujemywykształcenia wyższego min. 1- rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym mile widziana wiedza z zakresu norm GHP, GMP, HACCP ISO 13485, FSSC 22 000umiejętności organizacyjnychsamodzielności w wykonywaniu obowiązkówgotowości do pracy w systemie II- zmianowymAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds zamówień, którzy dołączą do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma z siedzibą w Łodzi. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypraca zdalna z możliwością pójścia do biura - całkowicieproces rekrutacji zdalnejzadaniaUtrzymanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiPrzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychRozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówienia i odpowiadanie na różne zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamiWprowadzanie zmian w istniejących zamówieniachOdpowiedzialność za proces posprzedażowyoczekujemydoświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami i planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)mile widziana znajomość niemieckiego, holenderskiego lub francuskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds zamówień, którzy dołączą do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma z siedzibą w Łodzi. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypraca zdalna z możliwością pójścia do biura - całkowicieproces rekrutacji zdalnejzadaniaUtrzymanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiPrzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychRozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówienia i odpowiadanie na różne zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamiWprowadzanie zmian w istniejących zamówieniachOdpowiedzialność za proces posprzedażowyoczekujemydoświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami i planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)mile widziana znajomość niemieckiego, holenderskiego lub francuskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łozienica, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy w dziale zakupów? Potrafisz negocjować i pracować z klientami? Koniecznie zgłoś się do nas!oferujemyumowę o pracę lub B2Bpracę w stałych godzinach 8-16atrakcyjne wynagrodzenie zadaniaodpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie działu zakupówpozyskiwanie towarówzamawianie towarównegocjowanie warunków zakupukontrola terminowości dostawoczekujemywykształcenia wyższegoznajomości branży FMCGumiejętności pracy z klientem, negocjacjiwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej znajomości programu MS ExcelAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy w dziale zakupów? Potrafisz negocjować i pracować z klientami? Koniecznie zgłoś się do nas!oferujemyumowę o pracę lub B2Bpracę w stałych godzinach 8-16atrakcyjne wynagrodzenie zadaniaodpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie działu zakupówpozyskiwanie towarówzamawianie towarównegocjowanie warunków zakupukontrola terminowości dostawoczekujemywykształcenia wyższegoznajomości branży FMCGumiejętności pracy z klientem, negocjacjiwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej znajomości programu MS ExcelAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 114 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.