You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 100

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś specjalistą od marketingu?Potrafisz tworzyć strategie marketingowe?Aplikuj na stanowisko Dyrektora ds. marketingu  oferujemyzatrudnienie w ramach B2Bmożliwość rozwojuatrakcyjne wynagrodzeniepremię miesięczną po okresie próbnym zadanianadzór nad pracą podległego personelu,planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomów cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,ustalanie celów promocyjnych,nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.),nadzór nad działaniami PR.oczekujemykilku lat doświadczenia w marketinguwykształcenia wyższego: marketing, zarządzaniepraktycznej znajomości zasad związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowejbardzo dobrej organizacja pracy,prawa jazdy kategorii Bświadomości komercyjnejumiejętności strategicznych, zarządzania budżetem, biznesowych, kierowania kapitałem ludzkimwiedza z zakresu sprzedaży i marketinguAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś specjalistą od marketingu?Potrafisz tworzyć strategie marketingowe?Aplikuj na stanowisko Dyrektora ds. marketingu  oferujemyzatrudnienie w ramach B2Bmożliwość rozwojuatrakcyjne wynagrodzeniepremię miesięczną po okresie próbnym zadanianadzór nad pracą podległego personelu,planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomów cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,ustalanie celów promocyjnych,nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.),nadzór nad działaniami PR.oczekujemykilku lat doświadczenia w marketinguwykształcenia wyższego: marketing, zarządzaniepraktycznej znajomości zasad związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowejbardzo dobrej organizacja pracy,prawa jazdy kategorii Bświadomości komercyjnejumiejętności strategicznych, zarządzania budżetem, biznesowych, kierowania kapitałem ludzkimwiedza z zakresu sprzedaży i marketinguAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko Młodszy specjalista ds. zamówień. Jeżeli posługujesz się płynnie językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat, a praca w środowisku związanym z zakupami, zamówieniami czy finansami są Ci bliskie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,umowę o pracę tymczasową,pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków),pracę hybrydową,pracę od poniedziałku do piątku.zadaniawsparcie procesów end-to-end w biznesie poprzez dostarczanie raportów, udział w dyskusjach,praca z danymi w SAP,aktualizacje, korygowanie i identyfikowanie cen,nadzór nad przepływem i kompletnością dokumentacji dotyczącej zakupówkontakt z różnymi grupami w różnych regionach, w tym SCE, zespołami zarządzającymi oddziałami i dostawcami zewnętrznymi.oczekujemypłynnej znajomości j.angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Excel,dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy od pon-ptbardzo dobrych umiejętności analitycznychdoświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych i/lub zarządzania, planowania i/lub analityki danych, logistycznym lub finansowym,dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP MDG oraz wiedza związana z zarządzaniem danymi/finansami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko Młodszy specjalista ds. zamówień. Jeżeli posługujesz się płynnie językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat, a praca w środowisku związanym z zakupami, zamówieniami czy finansami są Ci bliskie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,umowę o pracę tymczasową,pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków),pracę hybrydową,pracę od poniedziałku do piątku.zadaniawsparcie procesów end-to-end w biznesie poprzez dostarczanie raportów, udział w dyskusjach,praca z danymi w SAP,aktualizacje, korygowanie i identyfikowanie cen,nadzór nad przepływem i kompletnością dokumentacji dotyczącej zakupówkontakt z różnymi grupami w różnych regionach, w tym SCE, zespołami zarządzającymi oddziałami i dostawcami zewnętrznymi.oczekujemypłynnej znajomości j.angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Excel,dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy od pon-ptbardzo dobrych umiejętności analitycznychdoświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych i/lub zarządzania, planowania i/lub analityki danych, logistycznym lub finansowym,dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP MDG oraz wiedza związana z zarządzaniem danymi/finansami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w księgowości? Znasz dobrze język angielski i chcesz żeby przystankiem w Twojej zawodowej podróży była międzynarodowa korporacja? Tak?! To świetnie się składa!Dla jednego z naszych największych klientów poszukujemy osób na stanowisko młodszy specjalista ds. rozliczeń. oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy)benefity: opieka medyczna i pakiet Multisportmożliwości szkoleniowe i rozwojowemożliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiepo okresie wdrożeniowym możliwość pracy zdalnejzadaniaksięgowanie faktur towarowych, not kredytowych na towary zagraniczne i lokalneanaliza i uzgadnianie sald i rozliczeńprzygotowanie not korygującychpotwierdzenie sald i uzgadnianie rozrachunkówuzgodnienie zamówienia zakupu, wyjaśnienie rozbieżnościoczekujemydoświadczenie w księgowości (praktyka, staż)wyższe wykształcenie w dziedzinie finansówdobra znajomość języka angielskiegoznajomość SAP będzie dodatkowym atutemdobra znajomość MS Office- zwłaszcza ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozwijać się w księgowości? Znasz dobrze język angielski i chcesz żeby przystankiem w Twojej zawodowej podróży była międzynarodowa korporacja? Tak?! To świetnie się składa!Dla jednego z naszych największych klientów poszukujemy osób na stanowisko młodszy specjalista ds. rozliczeń. oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy)benefity: opieka medyczna i pakiet Multisportmożliwości szkoleniowe i rozwojowemożliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiepo okresie wdrożeniowym możliwość pracy zdalnejzadaniaksięgowanie faktur towarowych, not kredytowych na towary zagraniczne i lokalneanaliza i uzgadnianie sald i rozliczeńprzygotowanie not korygującychpotwierdzenie sald i uzgadnianie rozrachunkówuzgodnienie zamówienia zakupu, wyjaśnienie rozbieżnościoczekujemydoświadczenie w księgowości (praktyka, staż)wyższe wykształcenie w dziedzinie finansówdobra znajomość języka angielskiegoznajomość SAP będzie dodatkowym atutemdobra znajomość MS Office- zwłaszcza ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz i cenisz pracę z ludźmi? Chcesz rozwijać się w obszarze administracyjno-kadrowym?Poznaj naszą ofertę i aplikuj!oferujemyzdobycie ciekawego, wartościowego doświadczenia zawodowegopoznanie branży cukerniczejróżnorodność zadań podniesienie swoich kompetencji możliwość zatrudnienia bezpośrednio u klienta atrakcyjne wynagrodzenie zadaniawsparcie obługi kadrowo-płacowej pracowników ( m.in.: koordynacja rozliczenia czasu pracowników, tworzenie harmonogramów, monitorowanie zgodności danych pracowniczych) współpraca ze Specjalistą Wsparcia Operacyjnego jak i innymi działami firmy udział w tworzeniu projektów marketingowo-edukacyjnych pisanie tekstów na tematy związane z bieżącą działalnością oczekujemymile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac podstawowa znajomość prawa pracy (szczególnie obszaru dot. czasu pracy)dobra znajomość obługi pakietów MS Office dokładności, zaangażowaniaumiejętności ustalania priorytetów i dobrej orgaznizacji pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz i cenisz pracę z ludźmi? Chcesz rozwijać się w obszarze administracyjno-kadrowym?Poznaj naszą ofertę i aplikuj!oferujemyzdobycie ciekawego, wartościowego doświadczenia zawodowegopoznanie branży cukerniczejróżnorodność zadań podniesienie swoich kompetencji możliwość zatrudnienia bezpośrednio u klienta atrakcyjne wynagrodzenie zadaniawsparcie obługi kadrowo-płacowej pracowników ( m.in.: koordynacja rozliczenia czasu pracowników, tworzenie harmonogramów, monitorowanie zgodności danych pracowniczych) współpraca ze Specjalistą Wsparcia Operacyjnego jak i innymi działami firmy udział w tworzeniu projektów marketingowo-edukacyjnych pisanie tekstów na tematy związane z bieżącą działalnością oczekujemymile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac podstawowa znajomość prawa pracy (szczególnie obszaru dot. czasu pracy)dobra znajomość obługi pakietów MS Office dokładności, zaangażowaniaumiejętności ustalania priorytetów i dobrej orgaznizacji pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • strzegom, dolnośląskie
      • praca stała
      • PLN3,700 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz uprawnienia UDT, ale brakuje Ci doświadcznia.A może jesteś specjalistą w dziedzinie obsługi wózka widłowego, ale szukasz nowej pracy i nowych możliwości?Trafiłeś w idealne miejsce ponieważ każdy z Was jest dla nas na wagę złota. oferujemyumowa o pracę na pełny etat bezpośrednio z firmą w Strzegomiu23 zł brutto / godzinępremia frekwencyjna 200złdodatki do pracy w systemie 4 brygadowym (np.dodatkowe 20% stawki za nocki czy 100% za niedzielę)premia kwartalna 8%możliwość rozwoju zawodowegodofinansowanie do wczasówkarta obiadowa i karta do automatu z kawąpakiet korzyści ( karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)zadaniaprzyjmowanie zamówień z produkcji i dostawdostarczanie surowców i produktówwprowadzanie dostaw do systemuobsługa wózka widłowego z wysokim składowaniempraca z skaneremoczekujemyksiążeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć wyrobieniauprawnienia do obsługi wózków widłowychuprawnienia UDTAplikuj lub lub SMS o treści "STRZEGOM" - oddzwonimy!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz uprawnienia UDT, ale brakuje Ci doświadcznia.A może jesteś specjalistą w dziedzinie obsługi wózka widłowego, ale szukasz nowej pracy i nowych możliwości?Trafiłeś w idealne miejsce ponieważ każdy z Was jest dla nas na wagę złota. oferujemyumowa o pracę na pełny etat bezpośrednio z firmą w Strzegomiu23 zł brutto / godzinępremia frekwencyjna 200złdodatki do pracy w systemie 4 brygadowym (np.dodatkowe 20% stawki za nocki czy 100% za niedzielę)premia kwartalna 8%możliwość rozwoju zawodowegodofinansowanie do wczasówkarta obiadowa i karta do automatu z kawąpakiet korzyści ( karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)zadaniaprzyjmowanie zamówień z produkcji i dostawdostarczanie surowców i produktówwprowadzanie dostaw do systemuobsługa wózka widłowego z wysokim składowaniempraca z skaneremoczekujemyksiążeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć wyrobieniauprawnienia do obsługi wózków widłowychuprawnienia UDTAplikuj lub lub SMS o treści "STRZEGOM" - oddzwonimy!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do zespołu w firmie z branży obródki metalu i zasil szeregi działu finansowego!Jako nasz specjalista będziesz zajmował się kontaktem z kontrahentami, a także raportami oraz analizami. A w codziennych zadaniach przyda Ci się znajomość języka angielskiego.Zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcądofinansowanie do dojazdówpakiet benefitów, m.in.spotkania integracyjne, dofinansowanie do szkoleń, paczki świąteczne, parking dla pracownikówzadaniamonitoring stanu należnościkontakt z kontrahentami w celu ustalenia warunków uregulowania zadłużeniagenerowanie monitów, wezwań do zapłaty oraz dokumentów skierowanych nadrogę postępowania sądowegogenerowanie raportów oraz przygotowywanie analizkontrola i administracja limitów kredytowychwspółpraca z innymi działami m.in. prawnym, sprzedażywspółpraca z odbiorcami krajowymi jak i zagranicznymi oraz firmamiwindykacyjnymioczekujemyrocznego doświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)asertywnościumiejętności interpersonalnych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do zespołu w firmie z branży obródki metalu i zasil szeregi działu finansowego!Jako nasz specjalista będziesz zajmował się kontaktem z kontrahentami, a także raportami oraz analizami. A w codziennych zadaniach przyda Ci się znajomość języka angielskiego.Zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcądofinansowanie do dojazdówpakiet benefitów, m.in.spotkania integracyjne, dofinansowanie do szkoleń, paczki świąteczne, parking dla pracownikówzadaniamonitoring stanu należnościkontakt z kontrahentami w celu ustalenia warunków uregulowania zadłużeniagenerowanie monitów, wezwań do zapłaty oraz dokumentów skierowanych nadrogę postępowania sądowegogenerowanie raportów oraz przygotowywanie analizkontrola i administracja limitów kredytowychwspółpraca z innymi działami m.in. prawnym, sprzedażywspółpraca z odbiorcami krajowymi jak i zagranicznymi oraz firmamiwindykacyjnymioczekujemyrocznego doświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)asertywnościumiejętności interpersonalnych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Kluczowych Klientów e-commerceoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniaWspółpraca B2B ze sklepami internetowymi działającymi w branży produktów dla domu i ogrodu,Realizacja celów sprzedażowych i marżowych w ramach strategii rozwoju rynku,Rozwijanie, wdrażanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem akcji handlowych, ustalanie warunków dostaw promocyjnych, koordynacja działań promocyjnych i marketingowych,Systematyczna analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, danych rynkowych, monitoring konkurencji i trendów rynkowych,Analiza wskaźników sprzedażowych i marketingowych i bieżąca optymalizacja działań we współpracy z partnerami handlowymi,Realizacja zapisów kontraktowych oraz rozliczenia warunków umów handlowych,Planowanie sprzedaży,Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów zgodnie ze standardami firmy,Bieżące raportowanie działań sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych klientów,Efektywna współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży w kanale nowoczesnym lub/i e-commerce,Zorientowania na klienta,Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami,Umiejętności analitycznych,Proaktywności, empatii oraz kultury osobistej,Dobrej znajomości Excela,Mile widziane wykształcenie wyższe,Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, min. B2.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Kluczowych Klientów e-commerceoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniaWspółpraca B2B ze sklepami internetowymi działającymi w branży produktów dla domu i ogrodu,Realizacja celów sprzedażowych i marżowych w ramach strategii rozwoju rynku,Rozwijanie, wdrażanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem akcji handlowych, ustalanie warunków dostaw promocyjnych, koordynacja działań promocyjnych i marketingowych,Systematyczna analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, danych rynkowych, monitoring konkurencji i trendów rynkowych,Analiza wskaźników sprzedażowych i marketingowych i bieżąca optymalizacja działań we współpracy z partnerami handlowymi,Realizacja zapisów kontraktowych oraz rozliczenia warunków umów handlowych,Planowanie sprzedaży,Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów zgodnie ze standardami firmy,Bieżące raportowanie działań sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych klientów,Efektywna współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży w kanale nowoczesnym lub/i e-commerce,Zorientowania na klienta,Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami,Umiejętności analitycznych,Proaktywności, empatii oraz kultury osobistej,Dobrej znajomości Excela,Mile widziane wykształcenie wyższe,Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, min. B2.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w pracy w księgowości? Znasz dobrze język angielski i chcesz żeby kolejnym przystankiem w Twojej zawodowej podróży była międzynarodowa korporacja? Tak?! To świetnie się składa!Dla jednego z naszych największych klientów poszukujemy osób na stanowisko specjalista ds. rozliczeń.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy)benefity: opieka medyczna i pakiet Multisportmożliwości szkoleniowe i rozwojowemożliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiepo okresie wdrożeniowym możliwość pracy zdalnejzadaniaksięgowanie faktur towarowych, not kredytowych na towary zagraniczne i lokalneanaliza i uzgodnienie sald i rozliczeńprzygotowanie not korygującychpotwierdzenie sald i uzgodnienie rozrachunkówuzgodnienie zamówienia zakupu, wyjaśnienie rozbieżnościgenerowanie raportów zamknięcia miesiącaoczekujemydoświadczenie w księgowościdoświadczenie w obsłudze procesu rozliczeniowego mile widzianewyższe wykształcenie w dziedzinie finansówdobra znajomość języka angielskiegoznajomość SAP będzie atutemdobra znajomość MS Office- zwłaszcza ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w pracy w księgowości? Znasz dobrze język angielski i chcesz żeby kolejnym przystankiem w Twojej zawodowej podróży była międzynarodowa korporacja? Tak?! To świetnie się składa!Dla jednego z naszych największych klientów poszukujemy osób na stanowisko specjalista ds. rozliczeń.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy)benefity: opieka medyczna i pakiet Multisportmożliwości szkoleniowe i rozwojowemożliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiepo okresie wdrożeniowym możliwość pracy zdalnejzadaniaksięgowanie faktur towarowych, not kredytowych na towary zagraniczne i lokalneanaliza i uzgodnienie sald i rozliczeńprzygotowanie not korygującychpotwierdzenie sald i uzgodnienie rozrachunkówuzgodnienie zamówienia zakupu, wyjaśnienie rozbieżnościgenerowanie raportów zamknięcia miesiącaoczekujemydoświadczenie w księgowościdoświadczenie w obsłudze procesu rozliczeniowego mile widzianewyższe wykształcenie w dziedzinie finansówdobra znajomość języka angielskiegoznajomość SAP będzie atutemdobra znajomość MS Office- zwłaszcza ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wspieramy firmę zajmującą się produkcją konstrukcji stalowych dla budownictwa kubaturowego w znalezieniu osoby na stanowisko specjalista ds. zamówień. Jeśli posiadasz niezbędne doświadczenie i wiedzę techniczną i chciałabyś/chciałbyś poszerzyć swoje doświadczenie o obszar zakupów, to zapraszamy do dalszej lektury oferty.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie adektwatne do doświadczenia i umiejętnościdługoterminowe, stabilne zatrudnienie (UoP)możliwość rozwoju kariery oraz kompetencjipraca mobilna na terenie Polski + delegacje zagranicznezadaniapozyskiwanie i ewaluacja ofert, negocjacje cenowekompleksowa obsługa zamówienia, w tym kontrola harmonogramu i jakościkomunikacja z klientem wewnętrznym w języku angielskimmonitorowanie cen rynkowych i zdolności produkcyjnych wybranych dostawcówutrzymywanie bliskich kontaktów i dbałość o prawidłową współpracę z klientem wewnętrzym oraz dostawcamioczekujemywykształcenie techniczne, minimum średniedoświadczenie w wykonawstwie konstrukcji stalowych dla budownictwa kubaturowegoznajomość polskiego rynku wytwórców konstrukcji stalowychszczegółowa wiedza na temat EN 1090 i EN 3834bardzo dobra znajomość języka angielskiegomobilność (praca w terenie stanowi około 60% czasu)mile widziane doświadczenie w negocjacjach z dostawcami, znajomość technik negocjacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wspieramy firmę zajmującą się produkcją konstrukcji stalowych dla budownictwa kubaturowego w znalezieniu osoby na stanowisko specjalista ds. zamówień. Jeśli posiadasz niezbędne doświadczenie i wiedzę techniczną i chciałabyś/chciałbyś poszerzyć swoje doświadczenie o obszar zakupów, to zapraszamy do dalszej lektury oferty.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie adektwatne do doświadczenia i umiejętnościdługoterminowe, stabilne zatrudnienie (UoP)możliwość rozwoju kariery oraz kompetencjipraca mobilna na terenie Polski + delegacje zagranicznezadaniapozyskiwanie i ewaluacja ofert, negocjacje cenowekompleksowa obsługa zamówienia, w tym kontrola harmonogramu i jakościkomunikacja z klientem wewnętrznym w języku angielskimmonitorowanie cen rynkowych i zdolności produkcyjnych wybranych dostawcówutrzymywanie bliskich kontaktów i dbałość o prawidłową współpracę z klientem wewnętrzym oraz dostawcamioczekujemywykształcenie techniczne, minimum średniedoświadczenie w wykonawstwie konstrukcji stalowych dla budownictwa kubaturowegoznajomość polskiego rynku wytwórców konstrukcji stalowychszczegółowa wiedza na temat EN 1090 i EN 3834bardzo dobra znajomość języka angielskiegomobilność (praca w terenie stanowi około 60% czasu)mile widziane doświadczenie w negocjacjach z dostawcami, znajomość technik negocjacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w swojej branży budowlanej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko specjalista ds. ofertowaniaoferujemypracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabline zatrudnienie w opraciu o umowę o pracę, bądź kontrakt atrakacyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczeniazdobycie doświadczeń zawodowych w międzynarodowej organizacjiuczestnictwo w interesujących projektach i realizacjachszeroki pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, Multisport oraz MyBenefitdogodna lokalizacja miejsca pracy w Krakowiezadania• wstępna analiza rozwiązań projektowych• sporządzenie kalkulacji, obmiarów oraz przedmiotów• aktywny udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do złożenia oferty• zbieranie ofert od podwykonawców i dostawców • przygotowywanie kalkulacji robót • współpraca z innymi działami, w tym z działem budowy• analiza dokumentacji wykonawczej, przetargowej i projektowejoczekujemy• doświadczenia min. 3 letnie w pracy na stanowisku kosztorysanta• wykształcenia wyższego studiów technicznych budowlanych• umiejętności czytania dokumentacji technicznej• znajomości języka angielskiego• komunikatywności, umiejętności analitycznych• znajomości narzędzi do kalkulacji robót budowlanych NORMA/WINBUD• umiejętności pracy w zespole oraz wysoki poziom organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w swojej branży budowlanej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko specjalista ds. ofertowaniaoferujemypracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabline zatrudnienie w opraciu o umowę o pracę, bądź kontrakt atrakacyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczeniazdobycie doświadczeń zawodowych w międzynarodowej organizacjiuczestnictwo w interesujących projektach i realizacjachszeroki pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, Multisport oraz MyBenefitdogodna lokalizacja miejsca pracy w Krakowiezadania• wstępna analiza rozwiązań projektowych• sporządzenie kalkulacji, obmiarów oraz przedmiotów• aktywny udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do złożenia oferty• zbieranie ofert od podwykonawców i dostawców • przygotowywanie kalkulacji robót • współpraca z innymi działami, w tym z działem budowy• analiza dokumentacji wykonawczej, przetargowej i projektowejoczekujemy• doświadczenia min. 3 letnie w pracy na stanowisku kosztorysanta• wykształcenia wyższego studiów technicznych budowlanych• umiejętności czytania dokumentacji technicznej• znajomości języka angielskiego• komunikatywności, umiejętności analitycznych• znajomości narzędzi do kalkulacji robót budowlanych NORMA/WINBUD• umiejętności pracy w zespole oraz wysoki poziom organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli jesteś specjalistą/ką w obszarze ksiegowości, masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spółki i chcesz pracować w miłej i serdecznej atmosferze, zgłoś się do nas!oferujemyPracę dla rozpoznawalnego brandu w branży firm outsourcingowychPracę w systemie hybrydowym, biuro w ścisłym Centrum WarszawyKafeterię benefitowąSystem szkoleń, również naukę jezyka angielskiegoWsparcie wewnętrznych doradców z obszaru np. podatkowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas pracyzadaniaSamodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek klientów,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych,Przygotowywanie raportów dla celów statystycznych (GUS) oraz bilansu płatniczego (NBP),Podpisywanie deklaracji w imieniu klienta,Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowywanie raportów lub danych dla celów raportowych według wymagań klientów,Delegowanie części obowiązków związanych z prowadzeniem księgowości oraz rozliczeń podatkowych młodszym księgowym,Nadzorowanie pracy młodszych księgowych,Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych,Współpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych w celu zapewnienia klientowi profesjonalnej obsługi podatkowej,Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli.oczekujemyWykształcenie wyższe,3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok pracy przy sporządzaniu deklaracji VAT oraz wyliczaniu zaliczek na CIT,Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (na poziomie minimum B1+),Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykonywanie wyliczeń i sporządzanie zestawień,Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli jesteś specjalistą/ką w obszarze ksiegowości, masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spółki i chcesz pracować w miłej i serdecznej atmosferze, zgłoś się do nas!oferujemyPracę dla rozpoznawalnego brandu w branży firm outsourcingowychPracę w systemie hybrydowym, biuro w ścisłym Centrum WarszawyKafeterię benefitowąSystem szkoleń, również naukę jezyka angielskiegoWsparcie wewnętrznych doradców z obszaru np. podatkowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas pracyzadaniaSamodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek klientów,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych,Przygotowywanie raportów dla celów statystycznych (GUS) oraz bilansu płatniczego (NBP),Podpisywanie deklaracji w imieniu klienta,Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowywanie raportów lub danych dla celów raportowych według wymagań klientów,Delegowanie części obowiązków związanych z prowadzeniem księgowości oraz rozliczeń podatkowych młodszym księgowym,Nadzorowanie pracy młodszych księgowych,Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych,Współpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych w celu zapewnienia klientowi profesjonalnej obsługi podatkowej,Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli.oczekujemyWykształcenie wyższe,3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok pracy przy sporządzaniu deklaracji VAT oraz wyliczaniu zaliczek na CIT,Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (na poziomie minimum B1+),Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykonywanie wyliczeń i sporządzanie zestawień,Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Technicznego.Jeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowymMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaOdpowiedzialność za zarządzanie projektami w zakresie wdrażania i instalacji rozwiązań oferowanych przez firmęDbałość o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług oraz utrzymanie satysfakcji klienta na wysokim poziomiePrzygotowanie i kompleksowe testowanie produktów i rozwiązań firmy - zdalnie lub stacjonarnie, w siedzibie klientaMonitorowanie, analiza i raportowanie stanu zainstalowanych rozwiązańOdpowiedzialność za szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu produktów firmyDbałość o postępowanie zgodnie z procedurami i wewnętrznymi wytycznymi firmyKontrola nad zarządzaniem oraz ochroną poufności, wydajności i dostępności aplikacji biznesowychoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klientaOtwartości na wyjazd na zagraniczne szkolenie wdrażająceUmiejętności efektywnego zarządzania czasemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Technicznego.Jeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowymMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaOdpowiedzialność za zarządzanie projektami w zakresie wdrażania i instalacji rozwiązań oferowanych przez firmęDbałość o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług oraz utrzymanie satysfakcji klienta na wysokim poziomiePrzygotowanie i kompleksowe testowanie produktów i rozwiązań firmy - zdalnie lub stacjonarnie, w siedzibie klientaMonitorowanie, analiza i raportowanie stanu zainstalowanych rozwiązańOdpowiedzialność za szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu produktów firmyDbałość o postępowanie zgodnie z procedurami i wewnętrznymi wytycznymi firmyKontrola nad zarządzaniem oraz ochroną poufności, wydajności i dostępności aplikacji biznesowychoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klientaOtwartości na wyjazd na zagraniczne szkolenie wdrażająceUmiejętności efektywnego zarządzania czasemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych Klietów, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. SEO oraz contentu. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie na bazie umowy o pracę,premię uzależnioną od wyników pracypracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosferymożliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczeniauczestnictwo w wielu ciekawych projektach marketingowychakcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniazarządzanie i optymalizacja on-site SEO dla stron firmowychdefinicja potrzeb i wdrażanie rozwiązań uwzględniających cele biznesowe i marketingowe            prowadzenie i automatyzacja działań bazując na dostępnych narzędziachanalityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracęWspółpraca z Googleobserwacja, adaptacja i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z rynkiemraportowanie i przygotowywanie działań naprawczychredagowanie treści pod SEO na stronach własnych i zewnętrznychprzygotowanie, gromadzenie contentuprowadzenie analityki: monitorowanie i raportowanie działań dotyczących widoczności serwisów własnych www i konkurencji. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań naprawczych.                     opracowanie słów kluczowych, wdrażanie i systematyczna optymalizacjaokreślanie kierunku rozwoju SEO we współpracy z działem digitalwspółpraca z innymi działami firmy i agencji reklamowy      oczekujemymin. roku doświadczenia zawodowego w on-site SEO, SEO w e-commercekomuniukatywnej znajomości języka angielskiego znajomości technik dotyczących pozycjonowaniawiedzy dotycząca danych PPC dla SEObardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)znajomości architektury informacji oraz elementów HTML/ CSS/ JS wspierających SEOznajomości narzędzi SEO, m.in.: Screaming Frog, SemStormznajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych Klietów, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. SEO oraz contentu. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie na bazie umowy o pracę,premię uzależnioną od wyników pracypracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosferymożliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczeniauczestnictwo w wielu ciekawych projektach marketingowychakcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniazarządzanie i optymalizacja on-site SEO dla stron firmowychdefinicja potrzeb i wdrażanie rozwiązań uwzględniających cele biznesowe i marketingowe            prowadzenie i automatyzacja działań bazując na dostępnych narzędziachanalityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracęWspółpraca z Googleobserwacja, adaptacja i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z rynkiemraportowanie i przygotowywanie działań naprawczychredagowanie treści pod SEO na stronach własnych i zewnętrznychprzygotowanie, gromadzenie contentuprowadzenie analityki: monitorowanie i raportowanie działań dotyczących widoczności serwisów własnych www i konkurencji. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań naprawczych.                     opracowanie słów kluczowych, wdrażanie i systematyczna optymalizacjaokreślanie kierunku rozwoju SEO we współpracy z działem digitalwspółpraca z innymi działami firmy i agencji reklamowy      oczekujemymin. roku doświadczenia zawodowego w on-site SEO, SEO w e-commercekomuniukatywnej znajomości języka angielskiego znajomości technik dotyczących pozycjonowaniawiedzy dotycząca danych PPC dla SEObardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)znajomości architektury informacji oraz elementów HTML/ CSS/ JS wspierających SEOznajomości narzędzi SEO, m.in.: Screaming Frog, SemStormznajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w prowadzeniu samodzielnych procesów rekrutacyjnych? Jesteś osobą proaktywną i samodzielną w działaniu? Chcesz pracować w firmie z branży TCL o międzynarodowym charakterze?Jeśli tak aplikuj już dziś!oferujemyUmowę na zastępstwo na okres 18 miesięcyPraca w systemie hybrydowym z naciskiem na pracę zdalnąPakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, karta MultiSport/MultibenefitUbezpieczenie na życiePraca w firmie o ugruntowanej pozycjizadaniaProwadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie, łącznie z rekrutacjami międzynarodowymiŚcisła współpraca z kadrą menadżerską w zakresie pozyskania i oceny kandydatówTworzenie raportów odnośnie prowadzonych rekrutacjiWspółpraca z agencjami rekrutacyjnymi i innymi dostawcami,Uczestnictwo w projektach z zakresu HRoczekujemyWykształcenie wyższego,Doświadczenie w samodzielnej realizacji procesów rekrutacyjnych na wyższe stanowiskaZaawansowana znajomośc języka angielskiego na poziomie B2/C1 Znajomości pakietu MS Office,Samodzielność i elastyczność w działaniuWysoka kultura osobista Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w prowadzeniu samodzielnych procesów rekrutacyjnych? Jesteś osobą proaktywną i samodzielną w działaniu? Chcesz pracować w firmie z branży TCL o międzynarodowym charakterze?Jeśli tak aplikuj już dziś!oferujemyUmowę na zastępstwo na okres 18 miesięcyPraca w systemie hybrydowym z naciskiem na pracę zdalnąPakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, karta MultiSport/MultibenefitUbezpieczenie na życiePraca w firmie o ugruntowanej pozycjizadaniaProwadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie, łącznie z rekrutacjami międzynarodowymiŚcisła współpraca z kadrą menadżerską w zakresie pozyskania i oceny kandydatówTworzenie raportów odnośnie prowadzonych rekrutacjiWspółpraca z agencjami rekrutacyjnymi i innymi dostawcami,Uczestnictwo w projektach z zakresu HRoczekujemyWykształcenie wyższego,Doświadczenie w samodzielnej realizacji procesów rekrutacyjnych na wyższe stanowiskaZaawansowana znajomośc języka angielskiego na poziomie B2/C1 Znajomości pakietu MS Office,Samodzielność i elastyczność w działaniuWysoka kultura osobista Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy w dobrej atmosferze?Świetnie się składa! Poszukujemy monterów dla jednego z naszych klientów, lidera w produkcji maszyn.Aplikuj bądź wyślij SMS o treści "monter" na numer 669 502 967 oddzwonimy i powiemy Ci o szczegółach!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowąpracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendysystem pracy dwuzmianowywynagrodzenie podstawowe + premię miesięczna do 800 zł brutto (zależna od wyników całej firmy)dofinansowanie do dojazdów do zakładu pracydla chętnych możliwość wyrobienia płatnych nadgodzin200 zł do wykorzystania w kantynie pracowniczejbenefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty sportowejdodatkowy dzień wolny z okazji urodzinprzyjazne i nowoczesne środowisko pracyzadaniapraca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymimontaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznegopraca na hali produkcyjnejoczekujemyznajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznychumiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznegoodpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolechęci podjęcia dłuższej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy w dobrej atmosferze?Świetnie się składa! Poszukujemy monterów dla jednego z naszych klientów, lidera w produkcji maszyn.Aplikuj bądź wyślij SMS o treści "monter" na numer 669 502 967 oddzwonimy i powiemy Ci o szczegółach!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowąpracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendysystem pracy dwuzmianowywynagrodzenie podstawowe + premię miesięczna do 800 zł brutto (zależna od wyników całej firmy)dofinansowanie do dojazdów do zakładu pracydla chętnych możliwość wyrobienia płatnych nadgodzin200 zł do wykorzystania w kantynie pracowniczejbenefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty sportowejdodatkowy dzień wolny z okazji urodzinprzyjazne i nowoczesne środowisko pracyzadaniapraca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymimontaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznegopraca na hali produkcyjnejoczekujemyznajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznychumiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznegoodpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolechęci podjęcia dłuższej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wędkowy, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz zadania administracyjne, a praca z ludźmi to dla Ciebie przyjemność? Jeśli odpowiedziałeś/aś twierdząco, zapoznaj się z naszą ofertą :) oferujemypracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży HRmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegowszystkie niezbędne narzędzia pracystabilne zatrudnienie w oparciu  o umowę o pracę tymczasową przez agencję Randstad, następnie możliwość przejścia na zatrudnienie do Dovista,bogaty pakiet świadczeń socjalnych,prywatną opiekę medyczną, możliwość karty MultiSport lub OkSystemzadaniawsparcie przy administracji systemu związanego z odpadami produkcyjnymikontakt z podwykonawcamiudział w projektach związanych z ograniczeniem ilości odpadówoczekujemyznajomości programu word, power point, outlook, excel (podstawy)gotowości do współpracy z przedstawicielami wielu działówgotowości do rozwoju wiedzy z zakresu ochrony środowiska (firma oferuje szkolenie)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz zadania administracyjne, a praca z ludźmi to dla Ciebie przyjemność? Jeśli odpowiedziałeś/aś twierdząco, zapoznaj się z naszą ofertą :) oferujemypracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży HRmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegowszystkie niezbędne narzędzia pracystabilne zatrudnienie w oparciu  o umowę o pracę tymczasową przez agencję Randstad, następnie możliwość przejścia na zatrudnienie do Dovista,bogaty pakiet świadczeń socjalnych,prywatną opiekę medyczną, możliwość karty MultiSport lub OkSystemzadaniawsparcie przy administracji systemu związanego z odpadami produkcyjnymikontakt z podwykonawcamiudział w projektach związanych z ograniczeniem ilości odpadówoczekujemyznajomości programu word, power point, outlook, excel (podstawy)gotowości do współpracy z przedstawicielami wielu działówgotowości do rozwoju wiedzy z zakresu ochrony środowiska (firma oferuje szkolenie)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Biuro Randstad w Opolu poszukuje energicznej osoby, otwartej na zmiany i różnorodność działań. Jeśli chcesz mieć poczucie, że Twoja praca zmienia na lepsze życie innych ludzi - aplikuj, nie możemy się Ciebie doczekać!oferujemyTo wszystko dla Ciebie:umowę o pracę, premię, bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, bezpłatna nauka języka angielskiego na platformie online i inne)pakiet szkoleń wprowadzających i mentoring starszych kolegów z zespołuuczestnictwo w realizacji ciekawych projektów rekrutacyjnychmożliwość rozwoju w innych obszarach HRniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód)dogodna lokalizacja biurapracę w świetnym, zgranym zespolekompleksowe know-how pracy w międzynarodowej agencji rekrutacyjnej czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniaPrzychodząc do nas będziesz miał/a okazję:wykorzystywać różne narzędzia w celu wyszukania odpowiednich kandydatów z obszarów takich jak: produkcja, logistyka, administracja, obsługa klienta i innenawiązywać kontakt z potencjalnymi kandydatami drogą: spotkania on-line, telefonicznie oraz osobiściezarządzać procesem rekrutacjiprzygotowywać raporty/zestawieniaadministrować dokumentacją personalnąutrzymywać dobre relacje z klientem, pracownikami oraz kandydatami z terenu Opolszczyznypracować w systemie SAP oraz w innych systemach wspierających naszą codzienną pracę, np. CRM, work timeoczekujemyBądź ze sobą szczery/a i zastanów się czy:masz umiejętności szukania informacji, których pozazdrościliby Ci pracownicy wywiadu?praca z ludźmi  to dla Ciebie przyjemne doświadczenie, a nie przykry obowiązek?łatwo nawiązujesz kontakty z innymi?jesteś otwarty i pozytywnie nastawiony do życia i pracy?lubisz i potrafisz pracować samodzielnie?posiadasz prawo jazdy kat. B?posiadasz doświadczenie w rekrutacji - idealnie!Jesteś na tak? To nie możemy się Ciebie doczekać! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Biuro Randstad w Opolu poszukuje energicznej osoby, otwartej na zmiany i różnorodność działań. Jeśli chcesz mieć poczucie, że Twoja praca zmienia na lepsze życie innych ludzi - aplikuj, nie możemy się Ciebie doczekać!oferujemyTo wszystko dla Ciebie:umowę o pracę, premię, bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, bezpłatna nauka języka angielskiego na platformie online i inne)pakiet szkoleń wprowadzających i mentoring starszych kolegów z zespołuuczestnictwo w realizacji ciekawych projektów rekrutacyjnychmożliwość rozwoju w innych obszarach HRniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód)dogodna lokalizacja biurapracę w świetnym, zgranym zespolekompleksowe know-how pracy w międzynarodowej agencji rekrutacyjnej czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniaPrzychodząc do nas będziesz miał/a okazję:wykorzystywać różne narzędzia w celu wyszukania odpowiednich kandydatów z obszarów takich jak: produkcja, logistyka, administracja, obsługa klienta i innenawiązywać kontakt z potencjalnymi kandydatami drogą: spotkania on-line, telefonicznie oraz osobiściezarządzać procesem rekrutacjiprzygotowywać raporty/zestawieniaadministrować dokumentacją personalnąutrzymywać dobre relacje z klientem, pracownikami oraz kandydatami z terenu Opolszczyznypracować w systemie SAP oraz w innych systemach wspierających naszą codzienną pracę, np. CRM, work timeoczekujemyBądź ze sobą szczery/a i zastanów się czy:masz umiejętności szukania informacji, których pozazdrościliby Ci pracownicy wywiadu?praca z ludźmi  to dla Ciebie przyjemne doświadczenie, a nie przykry obowiązek?łatwo nawiązujesz kontakty z innymi?jesteś otwarty i pozytywnie nastawiony do życia i pracy?lubisz i potrafisz pracować samodzielnie?posiadasz prawo jazdy kat. B?posiadasz doświadczenie w rekrutacji - idealnie!Jesteś na tak? To nie możemy się Ciebie doczekać! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości w Legnicy! Dla inwestycji z sektora prodykcyjnego, poszukujemy osoby do działu zakupów, która będzie odpowiedzialna za wdrażanie procesów i systemów zakupowych w fabryce. Przy tej ofercie możesz się rozwinąć i stowrzyć "coś" od podstaw. oferujemymożliwość długofalowej współracy w stabilnej branżyumowę o pracę szkoleniaatrakcyjne zarobki rozwój zawodowy w środowisku typu greenfieldmożliwość pracy w systemie zdalnym/hybrydowym zadaniawdrażanie procesów i systemów zakupowych, m.in. powiązany moduł SAPstworzenie lokalnej bazy dostawców, współpraca z odpowiedzialnymi zarządzającymi towaramizakup powierzonych materiałów, maszyn i narzędziproaktywne śledzenie dostaw i komunikacji z dostawcamioptymalizacja przepływu materiałów od dostawców do fabrykiobsługa reklamacji dostawcydziałania rozwojowe w obszarach zakupów i bazy dostawców wraz z interesariuszamiudział w rozwoju produktów w zakresie działań zakupowych oraz dzielenie się informacjami o trendach na rynku dostawcówanaliza rynku dostawcówoczekujemy▪ wykształcenia wyższego, mile widziane kierunki: logistyka lub inżynieria i zarządzanie produkcją ▪ doświadczenia zawodowego w obszrze zakupów w środowisku produkcyjnym ▪ bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe możliwości w Legnicy! Dla inwestycji z sektora prodykcyjnego, poszukujemy osoby do działu zakupów, która będzie odpowiedzialna za wdrażanie procesów i systemów zakupowych w fabryce. Przy tej ofercie możesz się rozwinąć i stowrzyć "coś" od podstaw. oferujemymożliwość długofalowej współracy w stabilnej branżyumowę o pracę szkoleniaatrakcyjne zarobki rozwój zawodowy w środowisku typu greenfieldmożliwość pracy w systemie zdalnym/hybrydowym zadaniawdrażanie procesów i systemów zakupowych, m.in. powiązany moduł SAPstworzenie lokalnej bazy dostawców, współpraca z odpowiedzialnymi zarządzającymi towaramizakup powierzonych materiałów, maszyn i narzędziproaktywne śledzenie dostaw i komunikacji z dostawcamioptymalizacja przepływu materiałów od dostawców do fabrykiobsługa reklamacji dostawcydziałania rozwojowe w obszarach zakupów i bazy dostawców wraz z interesariuszamiudział w rozwoju produktów w zakresie działań zakupowych oraz dzielenie się informacjami o trendach na rynku dostawcówanaliza rynku dostawcówoczekujemy▪ wykształcenia wyższego, mile widziane kierunki: logistyka lub inżynieria i zarządzanie produkcją ▪ doświadczenia zawodowego w obszrze zakupów w środowisku produkcyjnym ▪ bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji w firmie produkcyjnej i znasz  biegle język angielski ta oferta jest właśnie dla Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,szereg benefitów, udział w projekcie typu greenfield,pracę w przyjaznej atmosferze.zadaniaprzygotowywanie planów rekrutacji,współpraca z managerami, zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych i wewnętrznymi rekruterami,zapewnienie zgodności procesów rekrutacyjnych z procedurami,raportowanie,koordynacja projektów rekrutacyjnych,generowanie kreatywnych rozwiązań, analiza i monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów.oczekujemywykształcenie wyższe,min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rekrutacją,znajomość języka angielskiego (min. B2),znajomość pakietu MS Office,umiejętności analityczne i organizacyjne,komunikatywność oraz chęć pracy zespołowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji w firmie produkcyjnej i znasz  biegle język angielski ta oferta jest właśnie dla Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,szereg benefitów, udział w projekcie typu greenfield,pracę w przyjaznej atmosferze.zadaniaprzygotowywanie planów rekrutacji,współpraca z managerami, zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych i wewnętrznymi rekruterami,zapewnienie zgodności procesów rekrutacyjnych z procedurami,raportowanie,koordynacja projektów rekrutacyjnych,generowanie kreatywnych rozwiązań, analiza i monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów.oczekujemywykształcenie wyższe,min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rekrutacją,znajomość języka angielskiego (min. B2),znajomość pakietu MS Office,umiejętności analityczne i organizacyjne,komunikatywność oraz chęć pracy zespołowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi ?Posiadasz doświadczenie w rekrutacjii chcesz pracować w najbardziej prestiżowej agencji rekrutacyjnej?Dołącz do nas i rekrutuj z najlepszymi !lokalizacja: Wrocław (centrum)oferujemystabilne zatrudnienie u lidera branży HR w Polsce i na świeciemożliwość realizacji ciekawych projektów dla dużych i znanych Firmatrakcyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowypracę w atmosferze wsparcia i współpracyatrakcyjny pakiet szkoleń i dodatkowych benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna, dofinansowanie do nauki języków)pracę od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17zadaniaprowadzenie rekrutacji na stanowiska biurowe i fizyczne niższego i średniego szczebla  aktywne budowanie bazy kandydatów stały kontakt z kandydatami oraz klientami oczekujemymin. rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane w agencji pracy tymczasowej)samodzielności w działaniuumiejętności pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy, otwartości na zmiany i elastyczności w działaniuprawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi ?Posiadasz doświadczenie w rekrutacjii chcesz pracować w najbardziej prestiżowej agencji rekrutacyjnej?Dołącz do nas i rekrutuj z najlepszymi !lokalizacja: Wrocław (centrum)oferujemystabilne zatrudnienie u lidera branży HR w Polsce i na świeciemożliwość realizacji ciekawych projektów dla dużych i znanych Firmatrakcyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowypracę w atmosferze wsparcia i współpracyatrakcyjny pakiet szkoleń i dodatkowych benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna, dofinansowanie do nauki języków)pracę od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17zadaniaprowadzenie rekrutacji na stanowiska biurowe i fizyczne niższego i średniego szczebla  aktywne budowanie bazy kandydatów stały kontakt z kandydatami oraz klientami oczekujemymin. rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane w agencji pracy tymczasowej)samodzielności w działaniuumiejętności pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy, otwartości na zmiany i elastyczności w działaniuprawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kędzierzyn-koźle, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie poruszasz się w arkuszu kalkulayjnym Excel? Znasz język angielski, a może nawet niemiecki? Cenisz sobie dobrą atmosferę z miejscu pracy? Zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu w obszarze controllingu? Świetnie! Ta oferta czeka własnie na Ciebie.  oferujemypraca od zaraz umowa o pracę, na cały etat możliwość rozwoju osobistego i szkoleń za granicą interesującą pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, dbającej o zrównoważony rozwój pracę w międzynarodowym środowisku pakiet medyczny dofinansowanie nauki języka angielskiego lub niemieckiego owocowy wtorek prezenty świąteczne i urodzinowe inne benefity pozapłacowe miła atmosfera pracy w stabilnym zespole ZnaZnaZzadaniaprzygotowywanie raportów, prognoz, analiz analiza rentowności produktów analiza i prezentacja miesięcznych wyników oraz interpretacja odchyleń ścisła współpraca z działami księgowości, sprzedaży, zaopatrzenia i produkcji kontrola i inicjowanie działań w zakresie optymalizacji kosztów identyfikacja obszarów do poprawy i proponowanie usprawnień oczekujemywykształcenie wyższe (preferowane kierunki matematyczne, ekonomia)minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku znajomość zagadnień z zakresu finansów, przedsiębiorstwa i rachunkowości wysoko rozwinięte zdolności analityczne samodzielność i wysoka motywacja do pracy komunikatywność, dobra organizacja pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem język angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym (B1/B2)bardzi dobra obsługa MS Excel dobra znajomość SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Swobodnie poruszasz się w arkuszu kalkulayjnym Excel? Znasz język angielski, a może nawet niemiecki? Cenisz sobie dobrą atmosferę z miejscu pracy? Zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu w obszarze controllingu? Świetnie! Ta oferta czeka własnie na Ciebie.  oferujemypraca od zaraz umowa o pracę, na cały etat możliwość rozwoju osobistego i szkoleń za granicą interesującą pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, dbającej o zrównoważony rozwój pracę w międzynarodowym środowisku pakiet medyczny dofinansowanie nauki języka angielskiego lub niemieckiego owocowy wtorek prezenty świąteczne i urodzinowe inne benefity pozapłacowe miła atmosfera pracy w stabilnym zespole ZnaZnaZzadaniaprzygotowywanie raportów, prognoz, analiz analiza rentowności produktów analiza i prezentacja miesięcznych wyników oraz interpretacja odchyleń ścisła współpraca z działami księgowości, sprzedaży, zaopatrzenia i produkcji kontrola i inicjowanie działań w zakresie optymalizacji kosztów identyfikacja obszarów do poprawy i proponowanie usprawnień oczekujemywykształcenie wyższe (preferowane kierunki matematyczne, ekonomia)minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku znajomość zagadnień z zakresu finansów, przedsiębiorstwa i rachunkowości wysoko rozwinięte zdolności analityczne samodzielność i wysoka motywacja do pracy komunikatywność, dobra organizacja pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem język angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym (B1/B2)bardzi dobra obsługa MS Excel dobra znajomość SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • słubice, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Stabilna i wciąż rozwijająca się firma produkcyjna poszukuje do swojego zespołu specjalisty ds. sprzedaży. Chętnie opowiemy o możliwościach, które czekają na Ciebie u naszego Klienta.Zaaplikuj, jeśli w handlu czujesz się jak ryba w wodzie!oferujemyumowę o pracę, zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę w godzinach 8-16atrakcyjne wynagrodzenie plus premię uznaniową - po okresie próbnymdofinansowanie do dojazdówmożliwość zakwaterowaniaszkoleniaubezpieczenie grupowe zadaniaorganizowanie działań marketingowychprzygotowanie prezentacji handlowych i innych materiałów marketingowychposzukiwanie nowych klientówudział w przygotowywaniu ofert handlowychuczestniczenie w procesie przyjmowania i odpowiedzi na zapytania ofertowemonitorowanie rynku pod względem potencjalnych klientówprzygotowywanie analiz, raportów, prezentacjitworzenie bazy klientówwsparcie Menadżera Sprzedaży w bieżących zadaniachoczekujemywykształcenia wyższegoznajomości pakietu Ms Officemile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiegodobrej organizacji pracyumiejętności priorytetowania zadań umiejętności pracy w zespole preferowane doświadczenie w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Stabilna i wciąż rozwijająca się firma produkcyjna poszukuje do swojego zespołu specjalisty ds. sprzedaży. Chętnie opowiemy o możliwościach, które czekają na Ciebie u naszego Klienta.Zaaplikuj, jeśli w handlu czujesz się jak ryba w wodzie!oferujemyumowę o pracę, zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę w godzinach 8-16atrakcyjne wynagrodzenie plus premię uznaniową - po okresie próbnymdofinansowanie do dojazdówmożliwość zakwaterowaniaszkoleniaubezpieczenie grupowe zadaniaorganizowanie działań marketingowychprzygotowanie prezentacji handlowych i innych materiałów marketingowychposzukiwanie nowych klientówudział w przygotowywaniu ofert handlowychuczestniczenie w procesie przyjmowania i odpowiedzi na zapytania ofertowemonitorowanie rynku pod względem potencjalnych klientówprzygotowywanie analiz, raportów, prezentacjitworzenie bazy klientówwsparcie Menadżera Sprzedaży w bieżących zadaniachoczekujemywykształcenia wyższegoznajomości pakietu Ms Officemile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiegodobrej organizacji pracyumiejętności priorytetowania zadań umiejętności pracy w zespole preferowane doświadczenie w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu Ethics & Compliance i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli możesz pochwalić się analitycznymi umiejętnościami i biegle mówisz po angielsku -  zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie do wyboru (umowa o pracę tymczasową/umowa zlecenie) na okres 18 m-cy (z możliwością dłuższej współpracy),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu Ethics & Compliance w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,atrakcyjne wynagrodzenie.zadaniaweryfikacja istniejących i identyfikacja nowych obszarów ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w organizacji,przeprowadzanie okresowych kontroli przestrzegania procedur i regulacji wewnętrznych obowiązujących w spółce,udział w audytach, prezentacja określonych zagadnień z obszaru compliance Zarządowi Spółki,wsparcie przy weryfikacji reputacji partnerów biznesowych,organizacja cyklicznych szkoleń z zakresu Compliance.oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego,umiejętności analityczne,wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,tytuł licencjata lub m.in. 3. rok studiów na kierunku Prawo& Administracja lub kierunku ekonomicznym (np. Szkoła Główna Handlowa),samodzielność, elastyczność, profesjonalizmumiejętność pracy w zespolemile widziane doświadczenie w pracy w spółce publicznej albo w dużej organizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu Ethics & Compliance i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli możesz pochwalić się analitycznymi umiejętnościami i biegle mówisz po angielsku -  zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie do wyboru (umowa o pracę tymczasową/umowa zlecenie) na okres 18 m-cy (z możliwością dłuższej współpracy),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu Ethics & Compliance w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,atrakcyjne wynagrodzenie.zadaniaweryfikacja istniejących i identyfikacja nowych obszarów ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w organizacji,przeprowadzanie okresowych kontroli przestrzegania procedur i regulacji wewnętrznych obowiązujących w spółce,udział w audytach, prezentacja określonych zagadnień z obszaru compliance Zarządowi Spółki,wsparcie przy weryfikacji reputacji partnerów biznesowych,organizacja cyklicznych szkoleń z zakresu Compliance.oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego,umiejętności analityczne,wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,tytuł licencjata lub m.in. 3. rok studiów na kierunku Prawo& Administracja lub kierunku ekonomicznym (np. Szkoła Główna Handlowa),samodzielność, elastyczność, profesjonalizmumiejętność pracy w zespolemile widziane doświadczenie w pracy w spółce publicznej albo w dużej organizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wspieramy nową inwestrycję w Legnicy (firmę produkcyjną) w poszukiwaniu osoby, która będzie wsparciem dla Dyrektora Zarządzającego jako partner biznesowy w podjmowaniu właściwych decyzji we wszystkich kwestiach finansowych i controllingowych.oferujemydługofalową możliwość współpracy w stabilnej branży pracę ze znaną marką, kierującą się wysokimi standardamiatrakcyjne wynagrodzeniesystem szkoleń możliwość rozwoju w środowisku nowej iwestycji zadaniaWdrażanie procesów i systemów controllingowych, m.in. powiązany moduł SAPUstanowienie lokalnego raportowania i kalkulacji kosztów produktów zgodnych ze standardami firmyPlanowanie, kontrola i monitorowanie produkcjiPrzygotowanie i weryfikacja kalkulacji produktuKontrola struktury kosztów fabryki, w tym m.in. kontrola centrum kosztówPorównania wartości docelowej i rzeczywistej, w tym komentarz dotyczący odchyleniaObliczanie opłacalności decyzji inwestycyjnychWsparcie w kwestiach ekonomicznych i wnioskach ad hococzekujemyWykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: Rachunkowość/Kontroling/Finanse5 lat doświadczenia w księgowości/kontrolingu zakładu produkcyjnegoZaawansowana obsługa MS Office, zwłaszcza ExcelZaawansowana znajomość SAP i narzędzi raportowych (IBM Cognos TM1, PowerBI)Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wspieramy nową inwestrycję w Legnicy (firmę produkcyjną) w poszukiwaniu osoby, która będzie wsparciem dla Dyrektora Zarządzającego jako partner biznesowy w podjmowaniu właściwych decyzji we wszystkich kwestiach finansowych i controllingowych.oferujemydługofalową możliwość współpracy w stabilnej branży pracę ze znaną marką, kierującą się wysokimi standardamiatrakcyjne wynagrodzeniesystem szkoleń możliwość rozwoju w środowisku nowej iwestycji zadaniaWdrażanie procesów i systemów controllingowych, m.in. powiązany moduł SAPUstanowienie lokalnego raportowania i kalkulacji kosztów produktów zgodnych ze standardami firmyPlanowanie, kontrola i monitorowanie produkcjiPrzygotowanie i weryfikacja kalkulacji produktuKontrola struktury kosztów fabryki, w tym m.in. kontrola centrum kosztówPorównania wartości docelowej i rzeczywistej, w tym komentarz dotyczący odchyleniaObliczanie opłacalności decyzji inwestycyjnychWsparcie w kwestiach ekonomicznych i wnioskach ad hococzekujemyWykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: Rachunkowość/Kontroling/Finanse5 lat doświadczenia w księgowości/kontrolingu zakładu produkcyjnegoZaawansowana obsługa MS Office, zwłaszcza ExcelZaawansowana znajomość SAP i narzędzi raportowych (IBM Cognos TM1, PowerBI)Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży meblowej z Katowic poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży.Jeśli masz już doświadczenie w sprzedaży B2B (najlepiej w branży meblowej lub pokrewnej), lubisz kontakt z klientem a dobra komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu to koniecznie zapoznaj się z poniższymi szczegółami oferty :) Daj sobie szansę na rozwój i aplikuj już dzisiaj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracyzadaniaNawiązywanie kontaktów handlowych na terenie całego kraju i za granicąBudowanie relacji z obecnymi klientami oraz obsługa ich zamówieńDoradztwo technicznePrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychRealizacja celów sprzedażowychWspółpraca z innymi działamioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży meblowej lub pokrewnej (łańcuch dostaw, okucia, stal, komponenty do produkcji mebli itp.)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaSamodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracyMile widziane: znajomość j. angielskiego na poziome B2/C1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży meblowej z Katowic poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży.Jeśli masz już doświadczenie w sprzedaży B2B (najlepiej w branży meblowej lub pokrewnej), lubisz kontakt z klientem a dobra komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu to koniecznie zapoznaj się z poniższymi szczegółami oferty :) Daj sobie szansę na rozwój i aplikuj już dzisiaj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracyzadaniaNawiązywanie kontaktów handlowych na terenie całego kraju i za granicąBudowanie relacji z obecnymi klientami oraz obsługa ich zamówieńDoradztwo technicznePrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychRealizacja celów sprzedażowychWspółpraca z innymi działamioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży meblowej lub pokrewnej (łańcuch dostaw, okucia, stal, komponenty do produkcji mebli itp.)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaSamodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracyMile widziane: znajomość j. angielskiego na poziome B2/C1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz pierwsze doświadczenia w pracy z fakturami, znasz język angielski na poziomie, który umożliwi Ci swobodną komunikację telefoniczną oraz potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę, aplikuj!oferujemyzatrudnienie w międzynarodowej firmie naszego klienta na podstawie umowy o pracępracę w firmię marketingowej o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymkameralne środowisko pracypraktyczne używanie języka angielskiego w kontakcie z oddziałami i kontrahentami zagranicznymiperspektywę rozwoju stanowiska i działuzadaniasprawdzanie poprawności wszystkich przychodzących faktur od dostawcówweryfikacja danych dostawcówkontakt z zewnętrznym działem księgowymweryfikacja procesowania faktur zakupowychweryfikacja przypomnień od dostawcówkontrola otwartych sald dostawcówkontrola nad przepływem dokumentówoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1+, która umożliwi kontakty telefoniczne w tym językusamodzielności w wykonywaniu działań i samoorganizacjiumiejętności dotrzymywania terminów i priorytetyzacji zadańdokładności i koncentracji na szczegółachpodstawowej wiedzy z zakresu księgowościwykształcenia wyższego w sektorze finansów lub księgowości (może być w trakcie studiów)minimum półrocznego doświadczenia w pracy przy przepływie faktur Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz pierwsze doświadczenia w pracy z fakturami, znasz język angielski na poziomie, który umożliwi Ci swobodną komunikację telefoniczną oraz potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę, aplikuj!oferujemyzatrudnienie w międzynarodowej firmie naszego klienta na podstawie umowy o pracępracę w firmię marketingowej o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymkameralne środowisko pracypraktyczne używanie języka angielskiego w kontakcie z oddziałami i kontrahentami zagranicznymiperspektywę rozwoju stanowiska i działuzadaniasprawdzanie poprawności wszystkich przychodzących faktur od dostawcówweryfikacja danych dostawcówkontakt z zewnętrznym działem księgowymweryfikacja procesowania faktur zakupowychweryfikacja przypomnień od dostawcówkontrola otwartych sald dostawcówkontrola nad przepływem dokumentówoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1+, która umożliwi kontakty telefoniczne w tym językusamodzielności w wykonywaniu działań i samoorganizacjiumiejętności dotrzymywania terminów i priorytetyzacji zadańdokładności i koncentracji na szczegółachpodstawowej wiedzy z zakresu księgowościwykształcenia wyższego w sektorze finansów lub księgowości (może być w trakcie studiów)minimum półrocznego doświadczenia w pracy przy przepływie faktur Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w obszarze księgowości i finansów? Właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu, zaawansowanych technologii i finansów.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w obszarze audytu kosztów w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy zadaniaProcesowanie i audyt faktur przewoźnikaTworzenie, dystrybucja i monitorowanie propozycji rachunkówKontakt z dostawcami usług logistycznych dotyczący fakturWeryfikacja brakujących fakturPozyskiwanie niezbędnych dokumentów księgowych od dostawcówSzkolenie nowych członków zespołuSzkolenie nowych dostawców usług logistycznych w zakresie procesów księgowychWprowadzenia danych do systemu i optymalizacja procesówRaportowanie statusów audytówoczekujemyDoświadczenie w pracy w obszarze finansowo-księgowymZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość narzedzi MS Office, znajomość systemów ERP (SAP) będzie atutemUmiejętności komunikacyjneUmiejętność syntetycznego prezentowania danychZorientowanie na szczegółyDużą uważność na szczegółyProaktywnośćUmiejętność i chęć pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w obszarze księgowości i finansów? Właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu, zaawansowanych technologii i finansów.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w obszarze audytu kosztów w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy zadaniaProcesowanie i audyt faktur przewoźnikaTworzenie, dystrybucja i monitorowanie propozycji rachunkówKontakt z dostawcami usług logistycznych dotyczący fakturWeryfikacja brakujących fakturPozyskiwanie niezbędnych dokumentów księgowych od dostawcówSzkolenie nowych członków zespołuSzkolenie nowych dostawców usług logistycznych w zakresie procesów księgowychWprowadzenia danych do systemu i optymalizacja procesówRaportowanie statusów audytówoczekujemyDoświadczenie w pracy w obszarze finansowo-księgowymZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość narzedzi MS Office, znajomość systemów ERP (SAP) będzie atutemUmiejętności komunikacyjneUmiejętność syntetycznego prezentowania danychZorientowanie na szczegółyDużą uważność na szczegółyProaktywnośćUmiejętność i chęć pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 100 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.