Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla specjalista: 89

    filtr1
    • specjalizacja
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 89
      wyczyść filtr
    • lokalizacja
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 89
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 89
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • kraków, małopolskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy specjalista ds.konfiguracji systemów Adobe Sign. Jeżeli masz doświadczenie w konfigurowaniu systemów, znasz język angielski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowisko przyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków)elastyczne godziny pracypracę od poniedziałku do piątkuzadaniazarządzanie tożsamościami użytkowników i kontrolą dostępu w Adobe Sign działając jako administrator narzędzia Adobe Sign obsługuje konfigurację i integrację między Adobe Sign i innymi systemami biznesowymi, aplikacjami i procesamitworzenie / utrzymanie podręczników i materiałów merytorycznych (baz danych),prowadzenie szkoleń dla użytkownikówrozwiązywanie i koordynacja zgłoszeń serwisowychzbieranie danych, mentoring, zarządzanie całym procesem zarządzania licencjami aplikacjiprzygotowanie raportówoczekujemy Doświadczenie na podobnej roli, takiej jak obsługa i wsparcie klienta IT, specjalista ds. Oprogramowania, specjalista IT itp. Ponad 2 lata odpowiedniego doświadczenia w zakresie oprogramowania / aplikacji, zwłaszcza w rozwiązaniach opartych na chmurze Zrozumienie techniczne i znajomość systemów MS, Adobe Sign lub innego narzędzia do podpisu elektronicznego Znajomość zarządzania licencjami na oprogramowanie Możliwość pracy w różnych krajach, segmentach, zespołach i indywidualnie Musi mieć zdolności planowania i organizacyjne, zdolne do obsługi wielu zadań Musi być w stanie pracować niezależnie, a także współpracować między zespołami Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Umiejętności prezentacji jako atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy specjalista ds.konfiguracji systemów Adobe Sign. Jeżeli masz doświadczenie w konfigurowaniu systemów, znasz język angielski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowisko przyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków)elastyczne godziny pracypracę od poniedziałku do piątkuzadaniazarządzanie tożsamościami użytkowników i kontrolą dostępu w Adobe Sign działając jako administrator narzędzia Adobe Sign obsługuje konfigurację i integrację między Adobe Sign i innymi systemami biznesowymi, aplikacjami i procesamitworzenie / utrzymanie podręczników i materiałów merytorycznych (baz danych),prowadzenie szkoleń dla użytkownikówrozwiązywanie i koordynacja zgłoszeń serwisowychzbieranie danych, mentoring, zarządzanie całym procesem zarządzania licencjami aplikacjiprzygotowanie raportówoczekujemy Doświadczenie na podobnej roli, takiej jak obsługa i wsparcie klienta IT, specjalista ds. Oprogramowania, specjalista IT itp. Ponad 2 lata odpowiedniego doświadczenia w zakresie oprogramowania / aplikacji, zwłaszcza w rozwiązaniach opartych na chmurze Zrozumienie techniczne i znajomość systemów MS, Adobe Sign lub innego narzędzia do podpisu elektronicznego Znajomość zarządzania licencjami na oprogramowanie Możliwość pracy w różnych krajach, segmentach, zespołach i indywidualnie Musi mieć zdolności planowania i organizacyjne, zdolne do obsługi wielu zadań Musi być w stanie pracować niezależnie, a także współpracować między zespołami Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Umiejętności prezentacji jako atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • PLN4,300 - PLN4,500 miesięcznie
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w pracy jako specjalista ds. sprzedaży lub jako specjalista ds. obsługi klienta?A może chcesz zdobyć doświadczenie w branży poligraficznej?Dołącz do zespołu fachowców i rozwiń swoje umiejętności.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę od poniedziałku - piątku w godz. 8:00-16:00możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy zaangażowania oraz kompetencjiinnowacyjny program wdrożeniowy mający na celu poznanie organizacjidodatkowe świadczenia pozapłacowe (np. bony świąteczne, paczki mikołajowe, karty Multisport dofinansowane w 50 %, opieka medyczna)możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegomożliwość rozwoju zawodowego/awansu stanowiskowegoniezbędne narzędzia pracyzadaniaprzygotowywanie zleceń produkcyjnych oraz kalkulacjiobsługę i monitoring realizacji zleceńdoradztwo klientowi w zakresie oferowanych produktówkontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami, budowanie trwałych, handlowych relacji z klientamibieżącą koordynację działań między klientem a pozostałymi działami w firmieoczekujemydoświadczenia na stanowiskach związanych z obsługą klientaumiejętności łatwego nawiązywania kontaktukomunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowaniaznajomość branży poligraficznej oraz prawa jazdy kat. B będą dodatkowymiatutamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w pracy jako specjalista ds. sprzedaży lub jako specjalista ds. obsługi klienta?A może chcesz zdobyć doświadczenie w branży poligraficznej?Dołącz do zespołu fachowców i rozwiń swoje umiejętności.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę od poniedziałku - piątku w godz. 8:00-16:00możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy zaangażowania oraz kompetencjiinnowacyjny program wdrożeniowy mający na celu poznanie organizacjidodatkowe świadczenia pozapłacowe (np. bony świąteczne, paczki mikołajowe, karty Multisport dofinansowane w 50 %, opieka medyczna)możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegomożliwość rozwoju zawodowego/awansu stanowiskowegoniezbędne narzędzia pracyzadaniaprzygotowywanie zleceń produkcyjnych oraz kalkulacjiobsługę i monitoring realizacji zleceńdoradztwo klientowi w zakresie oferowanych produktówkontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami, budowanie trwałych, handlowych relacji z klientamibieżącą koordynację działań między klientem a pozostałymi działami w firmieoczekujemydoświadczenia na stanowiskach związanych z obsługą klientaumiejętności łatwego nawiązywania kontaktukomunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowaniaznajomość branży poligraficznej oraz prawa jazdy kat. B będą dodatkowymiatutamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • łódź, łódzkie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie w Dziale zakupów w obszarze rynków międzynarodowych, a zwłaszcza rynków dalekowschodnich. Negocjacje to Twoja silna strona? Chcesz się dalej rozwijać na stanowisku lidera? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Specjalista ds. zakupów/ Lider Działu zakupów oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie umowę o pracę oraz wygodne godziny pracy: 8-16, wolne weekendy niezbędne do pracy narzędzia możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniommożliwość rozwoju na stanowisku liderskim atrakcyjne wynagrodzeniezadanianegocjacja cen i warunków współpracy z dostawcami budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z dostawcami krajowymi oraz międzynarodowymikoordynowanie Działu zakupów (bezpośrednio raportująca jedna osoba specjalista ds. zakupów) rozwój nowych produktówwspółpraca z działem Sprzedażywspółpraca z agencjami celnymi, transportowymibieżąca praca w systemie CDNgenerowanie, kontrola i aktualizacja zamówień zakupuoczekujemydoświadczenia w pracy w dziale Zakupów, rynki międzynarodowe ( rynki daleko-wschodnie)wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnychzdolności analitycznego myśleniazaangażowania oraz silnej motywacji do osiągania celów oraz chęci rozwoju umiejętności organizacji pracy i zarządzania czasemkomunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieznajomości przepisów celnych i warunków transportowychpraktycznej znajomości pakietu MS Office/Open OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie w Dziale zakupów w obszarze rynków międzynarodowych, a zwłaszcza rynków dalekowschodnich. Negocjacje to Twoja silna strona? Chcesz się dalej rozwijać na stanowisku lidera? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Specjalista ds. zakupów/ Lider Działu zakupów oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie umowę o pracę oraz wygodne godziny pracy: 8-16, wolne weekendy niezbędne do pracy narzędzia możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniommożliwość rozwoju na stanowisku liderskim atrakcyjne wynagrodzeniezadanianegocjacja cen i warunków współpracy z dostawcami budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z dostawcami krajowymi oraz międzynarodowymikoordynowanie Działu zakupów (bezpośrednio raportująca jedna osoba specjalista ds. zakupów) rozwój nowych produktówwspółpraca z działem Sprzedażywspółpraca z agencjami celnymi, transportowymibieżąca praca w systemie CDNgenerowanie, kontrola i aktualizacja zamówień zakupuoczekujemydoświadczenia w pracy w dziale Zakupów, rynki międzynarodowe ( rynki daleko-wschodnie)wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnychzdolności analitycznego myśleniazaangażowania oraz silnej motywacji do osiągania celów oraz chęci rozwoju umiejętności organizacji pracy i zarządzania czasemkomunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieznajomości przepisów celnych i warunków transportowychpraktycznej znajomości pakietu MS Office/Open OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • poznań, wielkopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz minimum roczne doświadczenie na stanowisku specjalista ds. BHP w firmie produkcyjnej? Chcesz dalej rozwijać się w tej dziedzinie w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku? Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. BHP i ochrony środowiskaoferujemyStabilne zatrudnienie, szkolenia oraz rozwój w bardzo szybko rozwijającej się firmie Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres roku, z szansą pozostania w organizacji Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w znanej międzynarodowej firmie Atrakcyjne wynagrodzenie Pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa, premie roczne, paczki na święta zadaniaNadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP w zakładzie uwzględniając okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, ocena ryzyka Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska i przeciwpożarowychUczestnictwo w projektach inwestycyjnych – doradztwo i ocena wdrażanych maszyn oraz stanowisk pracy;Prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowychOpracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP Realizacja obowiązków Zakładu wynikających z przepisów ochrony środowiska (prowadzenie ewidencji odpadów i kart przekazania oczekujemyWykształcenia wyższego, preferowane ukończenie studiów lub studiów podyplomowych o specjalności BHP;Min. rocznego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej Biegłej znajomości przepisów BHP, ochrony środowiska i PPOŻ;Dobrej znajomości tematyki w zakresie gospodarki odpadami, emisjami i wodno-ściekowejMile widziane posiadanie uprawnień specjalisty PPOŻ;Komunikatywnej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz minimum roczne doświadczenie na stanowisku specjalista ds. BHP w firmie produkcyjnej? Chcesz dalej rozwijać się w tej dziedzinie w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku? Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. BHP i ochrony środowiskaoferujemyStabilne zatrudnienie, szkolenia oraz rozwój w bardzo szybko rozwijającej się firmie Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres roku, z szansą pozostania w organizacji Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w znanej międzynarodowej firmie Atrakcyjne wynagrodzenie Pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa, premie roczne, paczki na święta zadaniaNadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP w zakładzie uwzględniając okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, ocena ryzyka Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska i przeciwpożarowychUczestnictwo w projektach inwestycyjnych – doradztwo i ocena wdrażanych maszyn oraz stanowisk pracy;Prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowychOpracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP Realizacja obowiązków Zakładu wynikających z przepisów ochrony środowiska (prowadzenie ewidencji odpadów i kart przekazania oczekujemyWykształcenia wyższego, preferowane ukończenie studiów lub studiów podyplomowych o specjalności BHP;Min. rocznego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej Biegłej znajomości przepisów BHP, ochrony środowiska i PPOŻ;Dobrej znajomości tematyki w zakresie gospodarki odpadami, emisjami i wodno-ściekowejMile widziane posiadanie uprawnień specjalisty PPOŻ;Komunikatywnej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Znasz język rosyjski na poziomie zaawansowanym i angielski na poziomie komunikatywnym oraz masz pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta/marketingu/sprzedaży? To dobrze! Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Nie zwlekaj, aplikuj już teraz.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz dostęp do benefitów pozapłacowych,umowę o pracę tymczasową,współpracę z wyjątkowym zespołem i ciekawymi ludźmi,możliwość rozwoju.zadaniawspółpraca z Przedstawicielami Handlowymi,obsługa zamówień poprzez wprowadzanie do systemu i monitorowanie ich realizacji,wsparcie procesu sprzedaży w oparciu o bieżącą ofertę produktową i cenową,stały kontakt telefoniczny / e-mailowy z klientami.oczekujemyznajomość j. rosyjskiego na poziomie zaawansowanym,znajomość j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1),praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub telefonicznej obsłudze klienta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Znasz język rosyjski na poziomie zaawansowanym i angielski na poziomie komunikatywnym oraz masz pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta/marketingu/sprzedaży? To dobrze! Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Nie zwlekaj, aplikuj już teraz.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz dostęp do benefitów pozapłacowych,umowę o pracę tymczasową,współpracę z wyjątkowym zespołem i ciekawymi ludźmi,możliwość rozwoju.zadaniawspółpraca z Przedstawicielami Handlowymi,obsługa zamówień poprzez wprowadzanie do systemu i monitorowanie ich realizacji,wsparcie procesu sprzedaży w oparciu o bieżącą ofertę produktową i cenową,stały kontakt telefoniczny / e-mailowy z klientami.oczekujemyznajomość j. rosyjskiego na poziomie zaawansowanym,znajomość j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1),praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub telefonicznej obsłudze klienta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • baranowo, wielkopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w pracy w obszarze zakupów i/lub logistyki? Komunikujesz się w języku angielskim? Chcesz się rozwijać?Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. zakupów i logistykioferujemypracę w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju i podnoszenia kompetencjiumowę o pracę, dogodny system czasu pracystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędodatkowe benefity tj. fundusz socjalnyzadaniaplanowanie i realizacja zakupów towarówbieżące monitorowanie realizacji zamówieńobsługa przesunięć towarów między oddziałami wewnątrz grupy kapitałowejwspółpraca z Agencją Celnąorganizowanie transportów (krajowych i międzynarodowych)rejestracja faktur kosztowych (logistycznych)sporządzanie analiz i raportówoczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiego (min.B2) - warunek konieczny znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel) znajomość SAP - mile widziane zdolności analitycznego myśleniaskrupulatność, dokładność komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w pracy w obszarze zakupów i/lub logistyki? Komunikujesz się w języku angielskim? Chcesz się rozwijać?Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. zakupów i logistykioferujemypracę w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju i podnoszenia kompetencjiumowę o pracę, dogodny system czasu pracystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędodatkowe benefity tj. fundusz socjalnyzadaniaplanowanie i realizacja zakupów towarówbieżące monitorowanie realizacji zamówieńobsługa przesunięć towarów między oddziałami wewnątrz grupy kapitałowejwspółpraca z Agencją Celnąorganizowanie transportów (krajowych i międzynarodowych)rejestracja faktur kosztowych (logistycznych)sporządzanie analiz i raportówoczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiego (min.B2) - warunek konieczny znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel) znajomość SAP - mile widziane zdolności analitycznego myśleniaskrupulatność, dokładność komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • niepołomice, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: specjalista ds. planowania produkcji.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęsystem benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńpakiet benefitów, tj. prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowyzadaniaplanowanie dziennego programu produkcyjnegoaktualizację parametrów w systemach sterujących programemcodzienna kontrola i weryfikacja danych programowychprzygotowywanie raportów i analiz dotyczących planu produkcyjnego i jego wykonaniaaktywną współpracę z centralnymi działami planowaniaprowadzenie dokumentacji działowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu stałe poszukiwanie usprawnień zapewniających optymalne procesy planowaniaoczekujemywykształcenia wyższego o profilu technicznym lub ekonomicznym (mile widziane)znajomości języka niemieckiego w stopniu zaawansowanymdoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane)umiejętności analitycznego myśleniazaawansowanych umiejętności organizacyjnych, zdolności ustalania priorytetów oraz wielozadaniowościdobrej organizacji pracy i zaangażowania w powierzone obowiązkimiele widziana znajomość aspektów planowania produkcji branży motoryzacyjnej Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: specjalista ds. planowania produkcji.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęsystem benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńpakiet benefitów, tj. prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowyzadaniaplanowanie dziennego programu produkcyjnegoaktualizację parametrów w systemach sterujących programemcodzienna kontrola i weryfikacja danych programowychprzygotowywanie raportów i analiz dotyczących planu produkcyjnego i jego wykonaniaaktywną współpracę z centralnymi działami planowaniaprowadzenie dokumentacji działowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu stałe poszukiwanie usprawnień zapewniających optymalne procesy planowaniaoczekujemywykształcenia wyższego o profilu technicznym lub ekonomicznym (mile widziane)znajomości języka niemieckiego w stopniu zaawansowanymdoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane)umiejętności analitycznego myśleniazaawansowanych umiejętności organizacyjnych, zdolności ustalania priorytetów oraz wielozadaniowościdobrej organizacji pracy i zaangażowania w powierzone obowiązkimiele widziana znajomość aspektów planowania produkcji branży motoryzacyjnej Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • niepołomice, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Znasz biegle język niemiecki?Masz już doświadczenie w obsłudze klienta?Chcesz rozwijać swoje umiejętności?Cenisz sobie work-life balance?Aplikuj!Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy dostarczającej najnowsze technologie do przemysłu lotniczego poszukujemy kandydatów na stanowiskospecjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimoferujemystabilne zatrudnienie w rosnącym i dynamicznym zespolemożliwości awansu w międzynarodowym zespolekonkurencyjne wynagrodzenie podstawowesystem premiowy pakiet benefitów, który obejmuje: prywatne ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, kursy języków obcych, pakiet Multisportzadaniacodzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymiprocesowanie zamówień klientówudzielanie informacji dotyczących cen zgodnie z polityką cenowąaktywny udział w zarządzaniu należnościami (windykacja, walidacja PO do zlecenia sprzedaży)przygotowywanie i generowanie raportów współpraca z innymi działami firmy w zakresie sprawdzania statusów zamówień, aktualizacji dostaw, gwarancji i jakościoczekujemybiegłej znajomości języka niemieckiego - WARUNEK KONIECZNYznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęminimum 2 lat doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmiedobrej znajomości MS Officedoskonałych umiejętności komunikacyjnychumiejętności zarządzania sobą w czasie, wyznaczania priorytetówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Znasz biegle język niemiecki?Masz już doświadczenie w obsłudze klienta?Chcesz rozwijać swoje umiejętności?Cenisz sobie work-life balance?Aplikuj!Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy dostarczającej najnowsze technologie do przemysłu lotniczego poszukujemy kandydatów na stanowiskospecjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimoferujemystabilne zatrudnienie w rosnącym i dynamicznym zespolemożliwości awansu w międzynarodowym zespolekonkurencyjne wynagrodzenie podstawowesystem premiowy pakiet benefitów, który obejmuje: prywatne ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, kursy języków obcych, pakiet Multisportzadaniacodzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymiprocesowanie zamówień klientówudzielanie informacji dotyczących cen zgodnie z polityką cenowąaktywny udział w zarządzaniu należnościami (windykacja, walidacja PO do zlecenia sprzedaży)przygotowywanie i generowanie raportów współpraca z innymi działami firmy w zakresie sprawdzania statusów zamówień, aktualizacji dostaw, gwarancji i jakościoczekujemybiegłej znajomości języka niemieckiego - WARUNEK KONIECZNYznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęminimum 2 lat doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmiedobrej znajomości MS Officedoskonałych umiejętności komunikacyjnychumiejętności zarządzania sobą w czasie, wyznaczania priorytetówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • stargard, zachodniopomorskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Szukasz stabilnej pracy w dobrej atmosferze?Świetnie się składa! Poszukujemy monterów dla jednego z naszych klientów, lidera w produkcji maszyn.Aplikuj bądź wyślij SMS o treści "monter" na numer 669 502 967 oddzwonimy i powiemy Ci o szczegółach!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowa (kolejne zatrudnienie bezpośrednio przez firmę)pracę od poniedziałku do piątku- wolne weekendy system pracy dwuzmianowy (obecnie jednozmianowy)wynagrodzenie podstawowe 3300 brutto + premię miesięczna do 800 zł brutto (zależna od wyników całej firmy)dla chętnych możliwość wyrobienia płatnych nadgodzin150 zł do wykorzystania w kantynie pracowniczejbenefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty sportowejprzyjazne i nowoczesne środowisko pracyzadaniapraca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymimontaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznegopraca na hali produkcyjnejoczekujemyznajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznychumiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznegoodpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolechęci podjęcia dłuższej współpracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz stabilnej pracy w dobrej atmosferze?Świetnie się składa! Poszukujemy monterów dla jednego z naszych klientów, lidera w produkcji maszyn.Aplikuj bądź wyślij SMS o treści "monter" na numer 669 502 967 oddzwonimy i powiemy Ci o szczegółach!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowa (kolejne zatrudnienie bezpośrednio przez firmę)pracę od poniedziałku do piątku- wolne weekendy system pracy dwuzmianowy (obecnie jednozmianowy)wynagrodzenie podstawowe 3300 brutto + premię miesięczna do 800 zł brutto (zależna od wyników całej firmy)dla chętnych możliwość wyrobienia płatnych nadgodzin150 zł do wykorzystania w kantynie pracowniczejbenefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty sportowejprzyjazne i nowoczesne środowisko pracyzadaniapraca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymimontaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznegopraca na hali produkcyjnejoczekujemyznajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznychumiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznegoodpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolechęci podjęcia dłuższej współpracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • lublin, lubelskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w branży HR? Szukasz pracy gdzie będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje w obszarze administracji personalnej? Praca z językiem angielskim nie jest dla Ciebie wyzwaniem?Mamy dla Ciebie pracę!oferujemyumowę o pracępracę w godzinach 8-16atrakcyjny pakiet szkoleńprywatną opiekę medycznądodatkowe benefity: karty przedpłacone, dofinansowanie do nauki języków obcych oraz studiów, karta Multisportmożliwość przystąpienia do programu grupowych ubezpieczeńzadaniasamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na wszystkich poziomach organizacjikoordynowanie projektów szkoleniowych oraz rozwoju kompetencji pracownikówrozwijanie narzędzi komunikacji wewnętrznejobsługa systemów wspierających procesy HRopracowywanie raportów z prowadzonych działańwspieranie procesów związanych z administracją personalnąoczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w obszarze HR (mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej)wykształcenia wyższegodoświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnychznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny)znajomości pakietu Ms Officeznajomości programów HR-owych (mile widziane)samodzielności, inicjatywy w działaniu, zaangażowania w powierzone zadaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w branży HR? Szukasz pracy gdzie będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje w obszarze administracji personalnej? Praca z językiem angielskim nie jest dla Ciebie wyzwaniem?Mamy dla Ciebie pracę!oferujemyumowę o pracępracę w godzinach 8-16atrakcyjny pakiet szkoleńprywatną opiekę medycznądodatkowe benefity: karty przedpłacone, dofinansowanie do nauki języków obcych oraz studiów, karta Multisportmożliwość przystąpienia do programu grupowych ubezpieczeńzadaniasamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na wszystkich poziomach organizacjikoordynowanie projektów szkoleniowych oraz rozwoju kompetencji pracownikówrozwijanie narzędzi komunikacji wewnętrznejobsługa systemów wspierających procesy HRopracowywanie raportów z prowadzonych działańwspieranie procesów związanych z administracją personalnąoczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w obszarze HR (mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej)wykształcenia wyższegodoświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnychznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny)znajomości pakietu Ms Officeznajomości programów HR-owych (mile widziane)samodzielności, inicjatywy w działaniu, zaangażowania w powierzone zadaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • ślęza, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w pracy w serwisie? A może naprawiałeś maszyny budowlane? Chcesz nadal rozwijać swoje umiejętności? Firma należąca do międzynarodowej grupy będącej liderem w obszarze sprzętu budowlanego czeka na Ciebie!oferujemypracę w stabilnej firmie będącej liderem w projektowaniu, produkcji i dystrybucji sprzętu budowlanego, w oparciu o umowę o pracę samodzielną i ciekawą pracę w organizacji o przyjaznej kulturze organizacyjnej i wysokich standardach pracyubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachzadaniaobsługa serwisowa maszyn budowlanychdiagnozowanie i usuwanie usterek układów hydraulicznych, elektrycznych, silnikównaprawy mechanicznekompleksowe remonty w oparciu o przeprowadzone weryfikacjeutrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i operatorami maszynraportowanie wykonanych zadańwspółpraca z pozostałymi członkami zespołu serwisowego w zakresie realizowanych zadań oraz z pozostałymi działami w zakresie sprzedaży maszyn i części zamiennychoczekujemypraktycznej znajomości systemów elektrycznych i hydrauliki siłowej oraz mechaniki popartej wiedzą teoretyczną (umiejętność korzystania ze schematów)prawa jazdy kat. Bumiejętności diagnozowania i naprawy silników wysokoprężnychenergii i chęci do podejmowania inicjatywy w działaniusumienności, rzetelności, uczciwościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w pracy w serwisie? A może naprawiałeś maszyny budowlane? Chcesz nadal rozwijać swoje umiejętności? Firma należąca do międzynarodowej grupy będącej liderem w obszarze sprzętu budowlanego czeka na Ciebie!oferujemypracę w stabilnej firmie będącej liderem w projektowaniu, produkcji i dystrybucji sprzętu budowlanego, w oparciu o umowę o pracę samodzielną i ciekawą pracę w organizacji o przyjaznej kulturze organizacyjnej i wysokich standardach pracyubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachzadaniaobsługa serwisowa maszyn budowlanychdiagnozowanie i usuwanie usterek układów hydraulicznych, elektrycznych, silnikównaprawy mechanicznekompleksowe remonty w oparciu o przeprowadzone weryfikacjeutrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i operatorami maszynraportowanie wykonanych zadańwspółpraca z pozostałymi członkami zespołu serwisowego w zakresie realizowanych zadań oraz z pozostałymi działami w zakresie sprzedaży maszyn i części zamiennychoczekujemypraktycznej znajomości systemów elektrycznych i hydrauliki siłowej oraz mechaniki popartej wiedzą teoretyczną (umiejętność korzystania ze schematów)prawa jazdy kat. Bumiejętności diagnozowania i naprawy silników wysokoprężnychenergii i chęci do podejmowania inicjatywy w działaniusumienności, rzetelności, uczciwościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w dziale zakupów i chcesz kontynuować tę ścieżkę kariery? Pracujesz w dziale obsługi klienta i zależy Ci na rozwoju w innych obszarach? Praca w dynamicznym międzynarodowym środowisku, to coś, co lubisz? Jeśli tak, być może szukamy właśnie Ciebie. Zaaplikuj i daj się poznać!oferujemyumowę o pracęprywatną opiekę medycznąkartę sportowąbonus rocznymożliwość pracy zdalnej zadaniaopracowywanie potwierdzeń zamówieńzdalne administrowanie procesu zakupów w SAPprocesowanie ticketów w systemieprzygotowywanie dokumentacji procesowejidentyfikacja potencjalnych usprawnień procesówbudowanie i utrzymywanie relacji z dostawcamiwspółpraca z innymi zespołami w ramach PTPoczekujemyminimum roku doświadczenia w dziale zakupów lub obsługi klientaznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)znajomość dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem (hiszpański, niemiecki, francuski, holenderski, turecki)mile widziana znajomość programu SAPotwartości, komunikatywności i umiejętności organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w dziale zakupów i chcesz kontynuować tę ścieżkę kariery? Pracujesz w dziale obsługi klienta i zależy Ci na rozwoju w innych obszarach? Praca w dynamicznym międzynarodowym środowisku, to coś, co lubisz? Jeśli tak, być może szukamy właśnie Ciebie. Zaaplikuj i daj się poznać!oferujemyumowę o pracęprywatną opiekę medycznąkartę sportowąbonus rocznymożliwość pracy zdalnej zadaniaopracowywanie potwierdzeń zamówieńzdalne administrowanie procesu zakupów w SAPprocesowanie ticketów w systemieprzygotowywanie dokumentacji procesowejidentyfikacja potencjalnych usprawnień procesówbudowanie i utrzymywanie relacji z dostawcamiwspółpraca z innymi zespołami w ramach PTPoczekujemyminimum roku doświadczenia w dziale zakupów lub obsługi klientaznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)znajomość dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem (hiszpański, niemiecki, francuski, holenderski, turecki)mile widziana znajomość programu SAPotwartości, komunikatywności i umiejętności organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • biskupiec-kolonia druga, warmińsko-mazurskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze controllingu i chciał(a)byś móc dalej rozwijać swoje kompetencje w dynamicznym środowisku?Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, rozbudowuje swój zespół controllingu i poszukuje doświadczonych specjalistów / specjalistek z tego zakresu. Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!oferujemypracę w dynamicznym środowisku realne możliwości rozwojukompleksowy program wdrożenia pakiet benefitów - między innymi opieka medyczna oraz karta multisportzadaniaprzygotowywanie budżetu i forecastu zarządzanie procesem zamknięcia miesiącacykliczne raportowanie do grupyanaliza porównawcza w stosunku do budżetu kontrola kosztów i przygotowywanie kalkulacji w obszarze produkcjiudział w projektach z zakresu optymalizacji kosztówzarządzanie cenami materiałów w systemie ERPanaliza w zakresie działalności inwestycyjnych planowanie płynności finansowejprzygotowywanie zleconych raportów ad-hoc zapewnianie wsparcia podczas audytu zewnętrznegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, controlling, finanse i rachunkowość)minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze controllingu w firmie o profilu produkcyjnym znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, umożliwiającym pracę w międzynarodowym środowiskuznajomości systemów klasy ERP, znajomość systemu SAP będzie atutem bardzo dobrej znajomości programu MS Excel umiejętności pracy z dużą ilością danych, analitycznego myślenia i wyciągania wniosków bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychproaktywności i otwartości na nowe wyzwaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze controllingu i chciał(a)byś móc dalej rozwijać swoje kompetencje w dynamicznym środowisku?Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, rozbudowuje swój zespół controllingu i poszukuje doświadczonych specjalistów / specjalistek z tego zakresu. Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!oferujemypracę w dynamicznym środowisku realne możliwości rozwojukompleksowy program wdrożenia pakiet benefitów - między innymi opieka medyczna oraz karta multisportzadaniaprzygotowywanie budżetu i forecastu zarządzanie procesem zamknięcia miesiącacykliczne raportowanie do grupyanaliza porównawcza w stosunku do budżetu kontrola kosztów i przygotowywanie kalkulacji w obszarze produkcjiudział w projektach z zakresu optymalizacji kosztówzarządzanie cenami materiałów w systemie ERPanaliza w zakresie działalności inwestycyjnych planowanie płynności finansowejprzygotowywanie zleconych raportów ad-hoc zapewnianie wsparcia podczas audytu zewnętrznegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, controlling, finanse i rachunkowość)minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze controllingu w firmie o profilu produkcyjnym znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, umożliwiającym pracę w międzynarodowym środowiskuznajomości systemów klasy ERP, znajomość systemu SAP będzie atutem bardzo dobrej znajomości programu MS Excel umiejętności pracy z dużą ilością danych, analitycznego myślenia i wyciągania wniosków bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychproaktywności i otwartości na nowe wyzwaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • gliwice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Poszukujesz pracy w systemie jednozmianowym na terenie Gliwic? Posiadasz wiedzę w zakresie regulacji celnej w eksporcie i imporcie? oraz zależy Ci na dobrej atmosferze w pracy? Mamy idealną ofertę pracy! oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy na podstawie umowy o pracęwynagrodzenie podstawowe (3500-5000 brutto)premię uznaniową w wysokości 8%premię frenkwencyjną w wysokości 3%wczasy pod gruszą, ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną, darmowy parkingbonus roczny (średnia wysokość wynagrodzenia)pracę od zaraz w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątkuprzyjazną atmosferę pracyzadaniaprzygotowywanie i kontrola dokumentacji eksportowej (wewnątrz UE i poza UE)współpraca z firmami spedycyjnymi i agencjami celnymi (odprawy celne)kontrola dokumentacji i obiegu dokumentówrealizacja odbiorów z przewoźnikami i spedytoramiprowadzenie korespondencji i rozmów z kontrahentami w języku angielskimtłumacznie pisemne i ustne dla potrzeb agencji celnejoczekujemywiedzy w zakresie regulacji celnej w eksporcie i imporcie- warunek koniecznywykształcenia technicznego średniego lub wyższegodobrej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Poszukujesz pracy w systemie jednozmianowym na terenie Gliwic? Posiadasz wiedzę w zakresie regulacji celnej w eksporcie i imporcie? oraz zależy Ci na dobrej atmosferze w pracy? Mamy idealną ofertę pracy! oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy na podstawie umowy o pracęwynagrodzenie podstawowe (3500-5000 brutto)premię uznaniową w wysokości 8%premię frenkwencyjną w wysokości 3%wczasy pod gruszą, ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną, darmowy parkingbonus roczny (średnia wysokość wynagrodzenia)pracę od zaraz w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątkuprzyjazną atmosferę pracyzadaniaprzygotowywanie i kontrola dokumentacji eksportowej (wewnątrz UE i poza UE)współpraca z firmami spedycyjnymi i agencjami celnymi (odprawy celne)kontrola dokumentacji i obiegu dokumentówrealizacja odbiorów z przewoźnikami i spedytoramiprowadzenie korespondencji i rozmów z kontrahentami w języku angielskimtłumacznie pisemne i ustne dla potrzeb agencji celnejoczekujemywiedzy w zakresie regulacji celnej w eksporcie i imporcie- warunek koniecznywykształcenia technicznego średniego lub wyższegodobrej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • środa śląska, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Wspieramy, lidera w branży produkcji szyb samochodowych w poszukiwaniu tej jedynej i niezbędnej osoby, do roli specjalisty ds. planowania. Rozważymy każdą propozycję popartą doświadczeniem. oferujemymożliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia zagranicznepracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaplanowanie produkcji oraz wysyłek do klientówzapewnienie zabezpieczenia materiałowego pod względem jakościowym i ilościowymskładanie zamówień oraz monitoring dostawutrzymanie optymalnego stanu zapasów materiałowychprzygotowanie raportów dotyczących produkcji i logistykioczekujemywykształcenia wyższegomin. 2 lata doświadczenia w dziale logistyki lub zakupów w międzynarodowej firmie produkcyjnej z branży motoryzacyjnejznajomość specyfiki procesów logistycznychznajomość systemu klasy ERP oraz doświadczenie w planowaniu produkcjibardzo dobrej znajomości języka angielskiegoZnajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemUmiejętności samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Wspieramy, lidera w branży produkcji szyb samochodowych w poszukiwaniu tej jedynej i niezbędnej osoby, do roli specjalisty ds. planowania. Rozważymy każdą propozycję popartą doświadczeniem. oferujemymożliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia zagranicznepracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaplanowanie produkcji oraz wysyłek do klientówzapewnienie zabezpieczenia materiałowego pod względem jakościowym i ilościowymskładanie zamówień oraz monitoring dostawutrzymanie optymalnego stanu zapasów materiałowychprzygotowanie raportów dotyczących produkcji i logistykioczekujemywykształcenia wyższegomin. 2 lata doświadczenia w dziale logistyki lub zakupów w międzynarodowej firmie produkcyjnej z branży motoryzacyjnejznajomość specyfiki procesów logistycznychznajomość systemu klasy ERP oraz doświadczenie w planowaniu produkcjibardzo dobrej znajomości języka angielskiegoZnajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemUmiejętności samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta z branży meblarskiej, który prężnie rozwija się na rynku, poszukujemy osoby na stanowisko kosztorysanta/analityka produkcji.Zapraszamy po więcej informacji!oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet szkoleńmożliwość realizacji własnych pomysłów i wykazania się inicjatywązadaniawycena produkcji projektów meblowych i wyposażenia wnętrzwycena w obszarze logistyki (m.in. transport materiałów)odpowiedzialność za terminowe i właściwe wykonywanie przydzielonych zadańwspółpraca z innymi działami (produkcja, magazyn, dział techniczny, dział sprzedaży)oczekujemydoświadczenia na podobnym stanowiskuumiejętności czytania rysunków technicznychznajomości programów projektowych (AutoCad, etc.)dobrej znajomości MS Office i obsługi urządzeń biurowych bardzo dobrej organizacji pracy własnejkomunikatywności i chęci nauki nowych rzeczysamodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta z branży meblarskiej, który prężnie rozwija się na rynku, poszukujemy osoby na stanowisko kosztorysanta/analityka produkcji.Zapraszamy po więcej informacji!oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet szkoleńmożliwość realizacji własnych pomysłów i wykazania się inicjatywązadaniawycena produkcji projektów meblowych i wyposażenia wnętrzwycena w obszarze logistyki (m.in. transport materiałów)odpowiedzialność za terminowe i właściwe wykonywanie przydzielonych zadańwspółpraca z innymi działami (produkcja, magazyn, dział techniczny, dział sprzedaży)oczekujemydoświadczenia na podobnym stanowiskuumiejętności czytania rysunków technicznychznajomości programów projektowych (AutoCad, etc.)dobrej znajomości MS Office i obsługi urządzeń biurowych bardzo dobrej organizacji pracy własnejkomunikatywności i chęci nauki nowych rzeczysamodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukamy Specjalisty ds. Sprzedaży w kanale oświaty. Jeśli masz doświadczenie w kontakcie z klientem, wiesz jak efektywnie przeprowadzić proces sprzedażowy, znasz rynek oświaty. Aplikuj!oferujemyciekawe, samodzielne stanowiskopraca w zgranym zespoleatrakcyjny system prowizyjnypakiet benefitów zadaniakompleksowa obsługa klientówposzukiwanie odbiorców, realizacja kontraktówbudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientaminawiązywanie relacji w środowisku oświatowymzapewnienie najwyższych standardów obsługiprowadzenie spotkań i szkoleń z zakresu ofertowanych produktówuczestnictwo w targach oraz eventach branżowychrealizacja planów sprzedażowychraportowanie wyników pracyoczekujemydoświadczenie w obsłudze jednostek oświatowychzdolności komunikacyjne doświadczenie w przeprowadzaniu procesów sprzedażowychumiejętność budowania relacjisamodzielność, dbałość o jakość wykonywanej pracynastawienie na realizację celówumiejętność wystąpień publicznychprawo jazdy kategorii Bj. angielski na dobrym poziomie w mowie i piśmie znajomość pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukamy Specjalisty ds. Sprzedaży w kanale oświaty. Jeśli masz doświadczenie w kontakcie z klientem, wiesz jak efektywnie przeprowadzić proces sprzedażowy, znasz rynek oświaty. Aplikuj!oferujemyciekawe, samodzielne stanowiskopraca w zgranym zespoleatrakcyjny system prowizyjnypakiet benefitów zadaniakompleksowa obsługa klientówposzukiwanie odbiorców, realizacja kontraktówbudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientaminawiązywanie relacji w środowisku oświatowymzapewnienie najwyższych standardów obsługiprowadzenie spotkań i szkoleń z zakresu ofertowanych produktówuczestnictwo w targach oraz eventach branżowychrealizacja planów sprzedażowychraportowanie wyników pracyoczekujemydoświadczenie w obsłudze jednostek oświatowychzdolności komunikacyjne doświadczenie w przeprowadzaniu procesów sprzedażowychumiejętność budowania relacjisamodzielność, dbałość o jakość wykonywanej pracynastawienie na realizację celówumiejętność wystąpień publicznychprawo jazdy kategorii Bj. angielski na dobrym poziomie w mowie i piśmie znajomość pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w obszarze kontroli jakości, zwłaszcza w branży spożywczej? Lubisz wyzwania i przyjemną atmosferę w miejscu pracy? A może masz uprawnienia audytora wewnętrznego systemów jakościowych? Aplikuj już teraz i wystartuj w rekrutacji. Czekamy właśnie na Ciebie!oferujemyatrakcyjny system wynagradzania i premiowaniaumowę o pracęmożliwość rozwoju w strukturach firmydofinansowanie do karty Multisport, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowegoprzyjazną atmosferę pracymiejsce pracy Broniszew- Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy godziny rozpoczęcia pracy wczesnoporanne pracujące niedziele (2x w miesiącu, za niedzielę odbierany jest dzień wolny w tygodniu)zadaniakontrola jakości świeżych owoców i warzyw zgodnie z obowiązującymi specyfikacjamiprowadzenie i nadzorowanie dokumentacji jakościowejsporządzanie raportów jakościowych i raportowanie do działu handlowegowdrożenie i utrzymanie systemu HACCPzarządzanie reklamacjami: przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji z dostawcami oraz klientamistała kontrola przestrzegania standardów jakościowych na wszystkich etapach procesuścisła współpraca z działem handlowym współpraca z instytucjami kontroli państwowejoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w branży spożywczej (w szczególności w sektorze owoców i warzyw)znajomości standardów HACCP, ISO 22000 lub IFS/BRCdokładności, precyzyjności, systematyczności, samodzielności w działaniudyspozycyjnościuprawnienia audytora wewnętrznego systemów jakościowych (mile widziane)bardzo dobrej znajomości pakietu MS Officeznajomości języka angielskiego przynajmniej na poziomie B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w obszarze kontroli jakości, zwłaszcza w branży spożywczej? Lubisz wyzwania i przyjemną atmosferę w miejscu pracy? A może masz uprawnienia audytora wewnętrznego systemów jakościowych? Aplikuj już teraz i wystartuj w rekrutacji. Czekamy właśnie na Ciebie!oferujemyatrakcyjny system wynagradzania i premiowaniaumowę o pracęmożliwość rozwoju w strukturach firmydofinansowanie do karty Multisport, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowegoprzyjazną atmosferę pracymiejsce pracy Broniszew- Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy godziny rozpoczęcia pracy wczesnoporanne pracujące niedziele (2x w miesiącu, za niedzielę odbierany jest dzień wolny w tygodniu)zadaniakontrola jakości świeżych owoców i warzyw zgodnie z obowiązującymi specyfikacjamiprowadzenie i nadzorowanie dokumentacji jakościowejsporządzanie raportów jakościowych i raportowanie do działu handlowegowdrożenie i utrzymanie systemu HACCPzarządzanie reklamacjami: przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji z dostawcami oraz klientamistała kontrola przestrzegania standardów jakościowych na wszystkich etapach procesuścisła współpraca z działem handlowym współpraca z instytucjami kontroli państwowejoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w branży spożywczej (w szczególności w sektorze owoców i warzyw)znajomości standardów HACCP, ISO 22000 lub IFS/BRCdokładności, precyzyjności, systematyczności, samodzielności w działaniudyspozycyjnościuprawnienia audytora wewnętrznego systemów jakościowych (mile widziane)bardzo dobrej znajomości pakietu MS Officeznajomości języka angielskiego przynajmniej na poziomie B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • lublin, lubelskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś osobą otwartą, zmotywowaną oraz pełną pozytywnej energii? Chcesz zwiększyć swoje doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów oraz poszukiwaniu Talentów? Pasjonujesz się rekrutacją i posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych? Jeśli jesteś otwarty/a na nowe wyzwania zawodowe? Złóż do nas swoje CV!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;pakiet benefitów pracowniczych;niezbędne narzędzia pracy ;pracę w godzinach 8-16;duże możliwości rozwoju zawodowego.zadaniadokonywanie analizy i selekcji CVsamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnychkoordynowanie projektów rekrutacyjnychbudowanie długotrwałych relacji z Kandydatami obsługa programów wspierających procesy HRrozwijanie narzędzi komunikacji wewnętrznejoczekujemymin. 2 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych wykształcenia wyższegoznajomości pakietu Ms Officechęć rozwojuznajomość j. Angielskiego na poziomie umożlwiającym swobodną komunikacje-warunek koniecznyznajomość z obszaru HR twardego (mile widziana)bardzo dobrych zdolności komunikacyjnychumiejętności pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś osobą otwartą, zmotywowaną oraz pełną pozytywnej energii? Chcesz zwiększyć swoje doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów oraz poszukiwaniu Talentów? Pasjonujesz się rekrutacją i posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych? Jeśli jesteś otwarty/a na nowe wyzwania zawodowe? Złóż do nas swoje CV!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;pakiet benefitów pracowniczych;niezbędne narzędzia pracy ;pracę w godzinach 8-16;duże możliwości rozwoju zawodowego.zadaniadokonywanie analizy i selekcji CVsamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnychkoordynowanie projektów rekrutacyjnychbudowanie długotrwałych relacji z Kandydatami obsługa programów wspierających procesy HRrozwijanie narzędzi komunikacji wewnętrznejoczekujemymin. 2 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych wykształcenia wyższegoznajomości pakietu Ms Officechęć rozwojuznajomość j. Angielskiego na poziomie umożlwiającym swobodną komunikacje-warunek koniecznyznajomość z obszaru HR twardego (mile widziana)bardzo dobrych zdolności komunikacyjnychumiejętności pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu ewidencji danych oraz MS Office? Zależy Ci na rozwoju w zdobyciu doświadczenia w pracy administracyjnej?Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w Randstad i wyślij do nas swoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniaprzygotowywanie dokumentacji projektowejarchiwizacja dokumentówprzygotowywanie raportów/danych/zestawieńpraca w systemie SAP oraz w innych systemach używanych w naszej organizacjiwsparcie koordynatora projektuoczekujemyznajomość programu Excelzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracysamodzielności oraz komunikatywnościumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuNie zwlekaj, dołącz do nas już dzisiaj! Czekamy na Twoją aplikację!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu ewidencji danych oraz MS Office? Zależy Ci na rozwoju w zdobyciu doświadczenia w pracy administracyjnej?Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w Randstad i wyślij do nas swoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniaprzygotowywanie dokumentacji projektowejarchiwizacja dokumentówprzygotowywanie raportów/danych/zestawieńpraca w systemie SAP oraz w innych systemach używanych w naszej organizacjiwsparcie koordynatora projektuoczekujemyznajomość programu Excelzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracysamodzielności oraz komunikatywnościumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuNie zwlekaj, dołącz do nas już dzisiaj! Czekamy na Twoją aplikację!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • gorzów wielkopolski, lubuskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla dużej, międzynarodowej firmy w Wawrowie (Gorzów Wlkp) poszukujemy otwartego, zmotywowanego do pracy specjalistę ds. obsługi klienta, który dobrze włada językiem niemieckim. Brzmi interesująco? Aplikuj!oferujemyliczne szkoleniamożliwość rozwojuprywatną opiekę medycznąatrakcyjne wynagrodzeniestabilne godziny pracymłody, dynamiczny zespółpakiet świadczeń socjalnychkartę sportowąnaukę językazadaniabudowanie relacji z klientamirozwiązywanie problemówobsługa klienta niemieckojęzycznegoraportowanie w systemiekontakt z klientem za pomocą telefonu i mailaoczekujemysprawnej obsługi komputeraotwartości na potrzeby klientadobrej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla dużej, międzynarodowej firmy w Wawrowie (Gorzów Wlkp) poszukujemy otwartego, zmotywowanego do pracy specjalistę ds. obsługi klienta, który dobrze włada językiem niemieckim. Brzmi interesująco? Aplikuj!oferujemyliczne szkoleniamożliwość rozwojuprywatną opiekę medycznąatrakcyjne wynagrodzeniestabilne godziny pracymłody, dynamiczny zespółpakiet świadczeń socjalnychkartę sportowąnaukę językazadaniabudowanie relacji z klientamirozwiązywanie problemówobsługa klienta niemieckojęzycznegoraportowanie w systemiekontakt z klientem za pomocą telefonu i mailaoczekujemysprawnej obsługi komputeraotwartości na potrzeby klientadobrej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz pracy w obszarze planowania i zakupów, logistyki? Zależy Ci na zdobyciu cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie? Chcesz się rozwijać w tym kierunku? Nie czekaj, aplikuj! oferujemyprzyjazną atmosferę pracy,pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji;atrakcyjne warunki zatrudnieniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowychwsparcie doświadczonych specjalistówmożliwość zdobycia cennego doświadczeniazadaniaplanowanie zakupówskładanie zamówień do fabryk na podstawie danych współpraca z działem sprzedaży w zakresie zapotrzebowania na produkty w danej grupie asortymentowejkontrola parametrów zapasówanaliza danych finansowychprzygotowywanie prognoz oraz wyjaśnianie odchyleńoczekujemyminimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku bardzo dobra znajomość języka angielskiegowykształcenia wyższego lub w trakcie naukibardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)samodzielność w działaniuproaktywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy w obszarze planowania i zakupów, logistyki? Zależy Ci na zdobyciu cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie? Chcesz się rozwijać w tym kierunku? Nie czekaj, aplikuj! oferujemyprzyjazną atmosferę pracy,pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji;atrakcyjne warunki zatrudnieniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowychwsparcie doświadczonych specjalistówmożliwość zdobycia cennego doświadczeniazadaniaplanowanie zakupówskładanie zamówień do fabryk na podstawie danych współpraca z działem sprzedaży w zakresie zapotrzebowania na produkty w danej grupie asortymentowejkontrola parametrów zapasówanaliza danych finansowychprzygotowywanie prognoz oraz wyjaśnianie odchyleńoczekujemyminimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku bardzo dobra znajomość języka angielskiegowykształcenia wyższego lub w trakcie naukibardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)samodzielność w działaniuproaktywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • niepołomice, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu ekspertów w dziale Transportu. Obecnie poszukujemy Specjalistę ds. Koordynacji Transportu. Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaSystemowe przyjmowanie dostaw magazynowych oraz JIT/JIS,Zarządzanie opakowaniami zwrotnymi,Wysyłka opakowań i materiałów – tworzenie dokumentów wysyłkowych,Kontakt ze spedycjami oraz organizowanie transportu, Aktywna współpraca z innymi zakładami oraz działami firmy,Analiza reklamacji na opakowania,Przygotowywanie dokumentacji w procesie regresu,Przygotowywanie dokumentacji w procesie szkody transportowej. oczekujemyWykształcenia min. średnie (kierunki logistyczne),Doświadczenia w obszarze transportu międzynarodowego,Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego lub/i angielskiego, Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, Odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu,Sumienności, dobrej organizacji czasu pracy, Umiejętności zarządzania priorytetami,Mie widziana znajomość programu SAP oraz warunków Incoterms. Zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności za jakość wykonywanej pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu ekspertów w dziale Transportu. Obecnie poszukujemy Specjalistę ds. Koordynacji Transportu. Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaSystemowe przyjmowanie dostaw magazynowych oraz JIT/JIS,Zarządzanie opakowaniami zwrotnymi,Wysyłka opakowań i materiałów – tworzenie dokumentów wysyłkowych,Kontakt ze spedycjami oraz organizowanie transportu, Aktywna współpraca z innymi zakładami oraz działami firmy,Analiza reklamacji na opakowania,Przygotowywanie dokumentacji w procesie regresu,Przygotowywanie dokumentacji w procesie szkody transportowej. oczekujemyWykształcenia min. średnie (kierunki logistyczne),Doświadczenia w obszarze transportu międzynarodowego,Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego lub/i angielskiego, Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, Odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu,Sumienności, dobrej organizacji czasu pracy, Umiejętności zarządzania priorytetami,Mie widziana znajomość programu SAP oraz warunków Incoterms. Zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności za jakość wykonywanej pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia, i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedaży dojrzałości biznesowejumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia, i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedaży dojrzałości biznesowejumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • suchy las, wielkopolskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Chcesz pracować dla jednego z największych światowych dostawców z branży spożywczej? Poszukujemy kandydatów na stanowisko administracyjne Nie czekaj aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16zadaniakontrola danych w systemieprowadzenie bazysporządzanie raportów wprowadzanie danych do systemu archiwizacja dokumentów oczekujemydobra znajomość obsługi Excela wykształcenia min średnie mile widziane znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Chcesz pracować dla jednego z największych światowych dostawców z branży spożywczej? Poszukujemy kandydatów na stanowisko administracyjne Nie czekaj aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16zadaniakontrola danych w systemieprowadzenie bazysporządzanie raportów wprowadzanie danych do systemu archiwizacja dokumentów oczekujemydobra znajomość obsługi Excela wykształcenia min średnie mile widziane znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • zimna wódka, opolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje osoby do działu HR!Dobrze odnajdujesz się w procesach rekrutacyjnych i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze zawodowej?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z Klientemudział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznychduże możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacjidostęp do takich benefitów jak: dofinansowanie posiłków w kantynie pracowniczej, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie dojazdów do pracy, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, pakiety sportowe, świadczenia w ramach ZFŚSzadaniazapewnienie właściwego poziomu zatrudnienia poprzez organizowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne, specjalistyczne, inżynieryjne, liderskiebudowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania EBorganizowane procesu zatrudnienia i wdrożenia pracowników (onboarding)koordynowanie programów rozwojowych pracownikówkoordynowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, w tym analiza potrzeb szkoleniowychorganizacja szkoleń, współpraca z firmami szkoleniowymi, zarządzanie dokumentacją szkoleniowąwspółpraca z Kierownikamimonitorowanie rozwoju kompetencji w organizacjikoordynowanie procesu komunikacji oraz rozwijanie i utrzymanie relacji pracowniczychprowadzenie szkoleń wewnętrznychkoordynowanie procesu ocen pracowniczychsporządzanie raportów i analiz związanych ze wskaźnikami HR, przygotowywanie prezentacjiudział w opracowaniu i uaktualnianiu procedur HRdostosowywanie procesów HR do wymogów oraz czynny udział w audytachwspieranie organizacji w zakresie usprawniania procesówoczekujemywykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia i pokrewnemin.3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w firmie produkcyjnej w branży automotiveznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacjędoświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, znajomości trendów, narzędzi i najlepszych praktyk pozyskiwania pracownikówumiejętności przygotowywania raportów, prezentacjinastawienia na rozwiązywanie problemów wspólnie z zespołem oraz umiejętność dzielenia się wiedząumiejętności interpersonalnych, szczególnie w zakresie budowania pozytywnych relacji na różnych szczeblach organizacjisamodzielności i dynamizmu w działaniu, rzetelności, operatywności i zaangażowaniaumiejętności pracy pod presją czasudobrej znajomości MS Officeznajomości SAP (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje osoby do działu HR!Dobrze odnajdujesz się w procesach rekrutacyjnych i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze zawodowej?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z Klientemudział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznychduże możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacjidostęp do takich benefitów jak: dofinansowanie posiłków w kantynie pracowniczej, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie dojazdów do pracy, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, pakiety sportowe, świadczenia w ramach ZFŚSzadaniazapewnienie właściwego poziomu zatrudnienia poprzez organizowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne, specjalistyczne, inżynieryjne, liderskiebudowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania EBorganizowane procesu zatrudnienia i wdrożenia pracowników (onboarding)koordynowanie programów rozwojowych pracownikówkoordynowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, w tym analiza potrzeb szkoleniowychorganizacja szkoleń, współpraca z firmami szkoleniowymi, zarządzanie dokumentacją szkoleniowąwspółpraca z Kierownikamimonitorowanie rozwoju kompetencji w organizacjikoordynowanie procesu komunikacji oraz rozwijanie i utrzymanie relacji pracowniczychprowadzenie szkoleń wewnętrznychkoordynowanie procesu ocen pracowniczychsporządzanie raportów i analiz związanych ze wskaźnikami HR, przygotowywanie prezentacjiudział w opracowaniu i uaktualnianiu procedur HRdostosowywanie procesów HR do wymogów oraz czynny udział w audytachwspieranie organizacji w zakresie usprawniania procesówoczekujemywykształcenia wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia i pokrewnemin.3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w firmie produkcyjnej w branży automotiveznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacjędoświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, znajomości trendów, narzędzi i najlepszych praktyk pozyskiwania pracownikówumiejętności przygotowywania raportów, prezentacjinastawienia na rozwiązywanie problemów wspólnie z zespołem oraz umiejętność dzielenia się wiedząumiejętności interpersonalnych, szczególnie w zakresie budowania pozytywnych relacji na różnych szczeblach organizacjisamodzielności i dynamizmu w działaniu, rzetelności, operatywności i zaangażowaniaumiejętności pracy pod presją czasudobrej znajomości MS Officeznajomości SAP (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • niepołomice, małopolskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta, producenta karmy dla zwierząt poszukujemy specjalisty ds. logistyki,znasz język angielski?praca z klientem to twoja pasja?aplikuj!!!oferujemypraca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -16:00praca w dużej, nowoczesnej firmiepraca w międzynarodowym środowiskupraca przy użyciu nowoczesnych narzędzi w młodym, twórczym zespolemożliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i umiejętnościumowa o pracę tymczasową , pełne ubezpieczenie, płatny urlopwynagrodzenie 4100 bruttozadaniaprzygotowywanie zamówień do klientów directowychaktualizowanie planu załadunkówwystawianie I wysyłanie faktur do klientówzarządzanie produktami importowanymi z Francji – zamówienia, transport, stanyorganizowanie I prowadzenie regularnego TC z każdym klientem + action planzarządzanie produktami importowanymi z Francji – zamówienia, transport, stanmodyfikacje zamówień i komunikacja z klientem o modyfikacjachwystawianie wymaganych dokumentów wysyłkowych oczekujemywykształcenie wyższeznajomość języka angielskiego poziom min B2bardzo dobra znajomość pakiety MS Officezdolności komunikacyjnenastawienie na klientanastawienie na działanieotwartość, nastawienie na dobre relacje ze współpracownikamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta, producenta karmy dla zwierząt poszukujemy specjalisty ds. logistyki,znasz język angielski?praca z klientem to twoja pasja?aplikuj!!!oferujemypraca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -16:00praca w dużej, nowoczesnej firmiepraca w międzynarodowym środowiskupraca przy użyciu nowoczesnych narzędzi w młodym, twórczym zespolemożliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i umiejętnościumowa o pracę tymczasową , pełne ubezpieczenie, płatny urlopwynagrodzenie 4100 bruttozadaniaprzygotowywanie zamówień do klientów directowychaktualizowanie planu załadunkówwystawianie I wysyłanie faktur do klientówzarządzanie produktami importowanymi z Francji – zamówienia, transport, stanyorganizowanie I prowadzenie regularnego TC z każdym klientem + action planzarządzanie produktami importowanymi z Francji – zamówienia, transport, stanmodyfikacje zamówień i komunikacja z klientem o modyfikacjachwystawianie wymaganych dokumentów wysyłkowych oczekujemywykształcenie wyższeznajomość języka angielskiego poziom min B2bardzo dobra znajomość pakiety MS Officezdolności komunikacyjnenastawienie na klientanastawienie na działanieotwartość, nastawienie na dobre relacje ze współpracownikamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kościerzyna, pomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracy zadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych – w tym wyszukiwanie nowych rynków utrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka udział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa, nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznych umiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokie odporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracy zadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych – w tym wyszukiwanie nowych rynków utrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka udział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa, nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznych umiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokie odporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta, który jest światowym koncernem dostarczającym specjalistyczne produkty chemiczne i zajmuje czołowe miejsce wśród producentów materiałów wykorzystywanych do uszczelniania, klejenia, wygłuszania, wzmacniania i ochrony konstrukcji nośnych w budownictwie oraz w przemyśle. Poszukujemy Instruktora Waterproofing'u. Jeśli masz doświadczenie w budownictwie i zainteresowała Cię nasza oferta, aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynkuniezbędne narzędzia do wykonywania pracy (służbowy komputer, telefon oraz samochód)system wewnętrznych szkoleńopiekę medyczną Medicover możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie oraz pakietu MultiSportzadaniaszkolenie z zakresu technik montażu wszystkich systemów hydroizolacji- targi, place budów pokazy i prezentacje doradztwo na placu budowy z zakresu systemów hydroizolacji utrzymywanie oraz nawiązywanie kontaktów z firmami Wykonawczymi stałe uzupełnianie wiedzy na temat systemów wykonywanie próbek oczekujemypraktycznych umiejętności wykonywania prac z zakresu budownictwa łatwości w kontaktach interpersonalnych samodzielności oraz inicjatywy w działaniu kreatywnościgotowości do odbywania podróży służbowych- jednodniowychposiadania prawa jazdy kategorii BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta, który jest światowym koncernem dostarczającym specjalistyczne produkty chemiczne i zajmuje czołowe miejsce wśród producentów materiałów wykorzystywanych do uszczelniania, klejenia, wygłuszania, wzmacniania i ochrony konstrukcji nośnych w budownictwie oraz w przemyśle. Poszukujemy Instruktora Waterproofing'u. Jeśli masz doświadczenie w budownictwie i zainteresowała Cię nasza oferta, aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynkuniezbędne narzędzia do wykonywania pracy (służbowy komputer, telefon oraz samochód)system wewnętrznych szkoleńopiekę medyczną Medicover możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie oraz pakietu MultiSportzadaniaszkolenie z zakresu technik montażu wszystkich systemów hydroizolacji- targi, place budów pokazy i prezentacje doradztwo na placu budowy z zakresu systemów hydroizolacji utrzymywanie oraz nawiązywanie kontaktów z firmami Wykonawczymi stałe uzupełnianie wiedzy na temat systemów wykonywanie próbek oczekujemypraktycznych umiejętności wykonywania prac z zakresu budownictwa łatwości w kontaktach interpersonalnych samodzielności oraz inicjatywy w działaniu kreatywnościgotowości do odbywania podróży służbowych- jednodniowychposiadania prawa jazdy kategorii BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Rozwijaj się razem z firmą będąca liderem na międzynarodowym rynku demilitaryzacji , która tworzy nowoczesne standardy w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa publicznego.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w trybie home officebogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracydwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychzadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych – w tym wyszukiwanie nowych rynków zbytuutrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółkaudział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznychumiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokiej odporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Rozwijaj się razem z firmą będąca liderem na międzynarodowym rynku demilitaryzacji , która tworzy nowoczesne standardy w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa publicznego.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w trybie home officebogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracydwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychzadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych – w tym wyszukiwanie nowych rynków zbytuutrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółkaudział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznychumiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokiej odporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      oglądasz 30 z 89 ofert pracy

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.