You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 120

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Specjalista ds. rekrutacji poszukiwany! Możesz się pochwalić doświadczeniem w branży HR? Wiesz, gdzie wyszukiwać najlepszych kandydatów?Świetnie się składa. Firma ze Szczecina czeka na Twoją aplikację.Daj się poznać!  oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju języka angielskiegodofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie na życiespotkania integracyjnezadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemymin. 2-3 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnychwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne)dobrej znajomości polskiego prawa pracyszeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychznajomości języka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Specjalista ds. rekrutacji poszukiwany! Możesz się pochwalić doświadczeniem w branży HR? Wiesz, gdzie wyszukiwać najlepszych kandydatów?Świetnie się składa. Firma ze Szczecina czeka na Twoją aplikację.Daj się poznać!  oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju języka angielskiegodofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie na życiespotkania integracyjnezadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemymin. 2-3 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnychwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne)dobrej znajomości polskiego prawa pracyszeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychznajomości języka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sokołów, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca przygotowana z myślą o Tobie! Nie musisz mieć kwalifikacji i pracować na kilka zmian, aby staćsię specjalistą w swoim fachu. Prace magazynowe i logistyka to Twoja mocna strona? Sprawdź nas:oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie (3950zł brutto + premia 400zł mc) praca od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym (12:30-21:00 lub 09:00-17:30) darmowy transport z Pruszkowa i Warszawywszystkiego Cię nauczymyzadaniarozładunek/załadunek towaru kompletacja zamówień prace porządkowe w magazynieoczekujemyzaangażowaniachęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca przygotowana z myślą o Tobie! Nie musisz mieć kwalifikacji i pracować na kilka zmian, aby staćsię specjalistą w swoim fachu. Prace magazynowe i logistyka to Twoja mocna strona? Sprawdź nas:oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie (3950zł brutto + premia 400zł mc) praca od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym (12:30-21:00 lub 09:00-17:30) darmowy transport z Pruszkowa i Warszawywszystkiego Cię nauczymyzadaniarozładunek/załadunek towaru kompletacja zamówień prace porządkowe w magazynieoczekujemyzaangażowaniachęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym HR-owcem?Prawo pracy nie ma przed Tobą tajemnic? Język angielski nie jest Ci obcy?Jeśli trzy razy odpowiedziałeś/aś na tak to jesteś dla nas kandydatem idealnym.Sprawdź, czy nasza oferta jest idealna dla Ciebie!Aplikuj i dołącz do naszego HR-owego teamu!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju języka angielskiego,dofinansowanie do karty sportowej,ubezpieczenie na życie,spotkania integracyjne.zadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemyMin. 2-3 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dobrej znajomości polskiego prawa pracy,szeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś doświadczonym HR-owcem?Prawo pracy nie ma przed Tobą tajemnic? Język angielski nie jest Ci obcy?Jeśli trzy razy odpowiedziałeś/aś na tak to jesteś dla nas kandydatem idealnym.Sprawdź, czy nasza oferta jest idealna dla Ciebie!Aplikuj i dołącz do naszego HR-owego teamu!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju języka angielskiego,dofinansowanie do karty sportowej,ubezpieczenie na życie,spotkania integracyjne.zadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemyMin. 2-3 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dobrej znajomości polskiego prawa pracy,szeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jeżeli jesteś specjalistą w obszarze kadrowo-płcowym, chcesz pracować samodzielnie w tym obszarze dla międzyanrodwego lidera z firmy technologicznej z biurem w Warszawie, zgłoś się!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę na czas do 24 miesiecy opieka medycznaubezpieczenie PZUpraca 50/50% zdalnamożliwośc wprowadzania usprawieńpraca na SAPsamodzielne stanowiskopraca w biurze-okolice dzielicy Włochyzadaniaprowadzenie dokumentacji pracowniczejeweidencja czasu pracySporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracykontakt z firmą zewnetrzną w celu dostarczenia poprawnych danych do rozliczenia czasu pracyPoprawne i terminowe sporządzanie oraz przekazywanie danych do instytucji zewnętrznych (ZUS, Urząd Skarbowy, GUS)Monitorowanie terminów badań okresowych oraz szkoleń BHPWystawianie na życzenie pracownika zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkachWspółpraca z Dyrektorem Zarządzajacym SpółkiUdzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychoczekujemywiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia kadr i płac minimum dwuletnie w obsłudze kadrowo-administracyjnejbardzo dobra znajomość Excelaodpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadańkomunikatywnośćkomunikatywna znajomość j. angielskiegomożliwość zatrudnienia na umowę o pracę na czas 2 latAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeżeli jesteś specjalistą w obszarze kadrowo-płcowym, chcesz pracować samodzielnie w tym obszarze dla międzyanrodwego lidera z firmy technologicznej z biurem w Warszawie, zgłoś się!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę na czas do 24 miesiecy opieka medycznaubezpieczenie PZUpraca 50/50% zdalnamożliwośc wprowadzania usprawieńpraca na SAPsamodzielne stanowiskopraca w biurze-okolice dzielicy Włochyzadaniaprowadzenie dokumentacji pracowniczejeweidencja czasu pracySporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracykontakt z firmą zewnetrzną w celu dostarczenia poprawnych danych do rozliczenia czasu pracyPoprawne i terminowe sporządzanie oraz przekazywanie danych do instytucji zewnętrznych (ZUS, Urząd Skarbowy, GUS)Monitorowanie terminów badań okresowych oraz szkoleń BHPWystawianie na życzenie pracownika zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkachWspółpraca z Dyrektorem Zarządzajacym SpółkiUdzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychoczekujemywiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia kadr i płac minimum dwuletnie w obsłudze kadrowo-administracyjnejbardzo dobra znajomość Excelaodpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadańkomunikatywnośćkomunikatywna znajomość j. angielskiegomożliwość zatrudnienia na umowę o pracę na czas 2 latAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bugaj, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i znasz bardzo dobrze język angielski? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą pracy i aplikuj! Chętnie porozmawiamy o szczegółach.  oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmiebardzo dobre wynagrodzeniepakiet benefitówprywatną opiekę medycznąpracę w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęotwartą i przyjazną kulturę organizacyjnąnowoczesne miejsce pracy i możliwości rozwoju zawodowegozadaniaksięgowanie dokumentów finansowo – księgowych zgodnie z prawem podatkowymksięgowanie dokumentów związanych z zamknięciem miesiącarozliczenia podatkowe VAT, JPKprowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacjirozliczanie zaliczek z pracownikamisporządzenie zestawień i raportów na potrzeby spółkioczekujemywykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane Ekonomia oraz Rachunkowość)doświadczenie w księgowości (doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie atutem)komunikatywnej znajomości języka angielskiego – warunek koniecznydoświadczenia w pracy z systemami klasy ERPbardzo dobrej znajomości programu Exceldobrej organizacji pracy, dokładności, skrupulatności, samodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i znasz bardzo dobrze język angielski? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą pracy i aplikuj! Chętnie porozmawiamy o szczegółach.  oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmiebardzo dobre wynagrodzeniepakiet benefitówprywatną opiekę medycznąpracę w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęotwartą i przyjazną kulturę organizacyjnąnowoczesne miejsce pracy i możliwości rozwoju zawodowegozadaniaksięgowanie dokumentów finansowo – księgowych zgodnie z prawem podatkowymksięgowanie dokumentów związanych z zamknięciem miesiącarozliczenia podatkowe VAT, JPKprowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacjirozliczanie zaliczek z pracownikamisporządzenie zestawień i raportów na potrzeby spółkioczekujemywykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane Ekonomia oraz Rachunkowość)doświadczenie w księgowości (doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie atutem)komunikatywnej znajomości języka angielskiego – warunek koniecznydoświadczenia w pracy z systemami klasy ERPbardzo dobrej znajomości programu Exceldobrej organizacji pracy, dokładności, skrupulatności, samodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie na stanowisku serwisanta/ technika/ specjalisty utrzymania ruchu? Znasz podstawy automatyki i mechaniki? Jeśli tak, to aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko technik utrzymania ruchu.Lokalizacja: Gdynia.oferujemyzatrudnienie od zaraz bezpośrednio u Klientaumowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia, bez okresu próbnegoatrakcyjne wynagrodzenieprywatna opieka medyczna dla całej rodzinydo dyspozycji pracownika stołówka, kawa, herbatabezpłatny parkingodzież robocza.zadaniazapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnychutrzymanie linii technologicznej w stanie stałej sprawności technicznejwykonywanie przeglądów, napraw i konserwacji maszyn i urządzeńudział w projektach modernizacyjnych, projektach wdrożeń nowych produktów uruchamianiem nowozakupionych maszyn i urządzeń produkcyjnych.oczekujemymin 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku jako serwisant/ technik/ specjalista utrzymania ruchu (mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej)mile widziane podstawowa praktyczna znajomość automatyki, mechaniki, pneumatyki, elektryki, hydraulikiumiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną maszyn i urządzeńmile widziane uprawnienia SEP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie na stanowisku serwisanta/ technika/ specjalisty utrzymania ruchu? Znasz podstawy automatyki i mechaniki? Jeśli tak, to aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko technik utrzymania ruchu.Lokalizacja: Gdynia.oferujemyzatrudnienie od zaraz bezpośrednio u Klientaumowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia, bez okresu próbnegoatrakcyjne wynagrodzenieprywatna opieka medyczna dla całej rodzinydo dyspozycji pracownika stołówka, kawa, herbatabezpłatny parkingodzież robocza.zadaniazapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnychutrzymanie linii technologicznej w stanie stałej sprawności technicznejwykonywanie przeglądów, napraw i konserwacji maszyn i urządzeńudział w projektach modernizacyjnych, projektach wdrożeń nowych produktów uruchamianiem nowozakupionych maszyn i urządzeń produkcyjnych.oczekujemymin 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku jako serwisant/ technik/ specjalista utrzymania ruchu (mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej)mile widziane podstawowa praktyczna znajomość automatyki, mechaniki, pneumatyki, elektryki, hydraulikiumiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną maszyn i urządzeńmile widziane uprawnienia SEP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zapalonym handlowcem a pozyskiwanie klientów biznesowych i rozmowy z nim nie stanowią dla Ciebie problemu? Aplikuj już dziś i zostań specjalistą ds. sprzedaży w Polskiej firmie mającej biuro w Chinach i Polsce.oferujemyGodne zarobki (podstawa+prowizja)Umowę o pracęPrzyjazne warunki pracy i zapewnione narzędzia do jej wykonywaniaPraca w biurze w KrakowiezadaniaWalidacja rynku pod kątem wyszukania potencjalnego klienta biznesowego- dotarcie do osób decyzyjnychAktywne pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego, oraz opieka posprzedażowa.oczekujemyMin.3 lata doświadczenia w sprzedaży jako samodzielny przedstawiciel handlowy lub techniczno-handlowy, w obszarze pozyskiwaniu klienta biznesowego.Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, samodzielność w działaniu, umiejętność aktywnego pozyskiwanie klienta biznesowegoUmiejętność walidacji rynku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zapalonym handlowcem a pozyskiwanie klientów biznesowych i rozmowy z nim nie stanowią dla Ciebie problemu? Aplikuj już dziś i zostań specjalistą ds. sprzedaży w Polskiej firmie mającej biuro w Chinach i Polsce.oferujemyGodne zarobki (podstawa+prowizja)Umowę o pracęPrzyjazne warunki pracy i zapewnione narzędzia do jej wykonywaniaPraca w biurze w KrakowiezadaniaWalidacja rynku pod kątem wyszukania potencjalnego klienta biznesowego- dotarcie do osób decyzyjnychAktywne pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego, oraz opieka posprzedażowa.oczekujemyMin.3 lata doświadczenia w sprzedaży jako samodzielny przedstawiciel handlowy lub techniczno-handlowy, w obszarze pozyskiwaniu klienta biznesowego.Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, samodzielność w działaniu, umiejętność aktywnego pozyskiwanie klienta biznesowegoUmiejętność walidacji rynku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • baranowo, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Mechanika urządzeń spalinowych, elektrycznych i akumulatorowych nie jest Ci obca? Podejmij pracę na stanowisku specjalista ds. technicznych i szkoleń u wiodącego producenta maszyn ogrodniczych!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąpracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego poprzez pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjipracę w oparciu o umowę o pracęzadaniaudzielanie pomocy technicznej klientom w zakresie obsługi i napraw urządzeń, w szczególności urządzeń akumulatorowych,wsparcie handlowe i techniczne w doborze, obsłudze i konserwacji robotów koszących,opracowanie materiałów dydaktycznych,organizacja i prowadzenie szkoleń serwisowych,obsługa i rozliczanie protokołów reklamacyjnych,przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji technicznej,analiza i raportowanie rozpoznanych problemów technicznych, w szczególności urządzeń akumulatorowych i robotów koszącychoczekujemyznajomość zagadnień związanych z elektrotechniką i elektroniką,wykształcenia wyższego (technicznego),podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i zasad działania silników spalinowych,łatwość wypowiedzi i prezentacji,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,mile widziane doświadczenie w branży urządzeń ogrodniczych,prawo jazdy kategorii BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Mechanika urządzeń spalinowych, elektrycznych i akumulatorowych nie jest Ci obca? Podejmij pracę na stanowisku specjalista ds. technicznych i szkoleń u wiodącego producenta maszyn ogrodniczych!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąpracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego poprzez pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjipracę w oparciu o umowę o pracęzadaniaudzielanie pomocy technicznej klientom w zakresie obsługi i napraw urządzeń, w szczególności urządzeń akumulatorowych,wsparcie handlowe i techniczne w doborze, obsłudze i konserwacji robotów koszących,opracowanie materiałów dydaktycznych,organizacja i prowadzenie szkoleń serwisowych,obsługa i rozliczanie protokołów reklamacyjnych,przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji technicznej,analiza i raportowanie rozpoznanych problemów technicznych, w szczególności urządzeń akumulatorowych i robotów koszącychoczekujemyznajomość zagadnień związanych z elektrotechniką i elektroniką,wykształcenia wyższego (technicznego),podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i zasad działania silników spalinowych,łatwość wypowiedzi i prezentacji,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,mile widziane doświadczenie w branży urządzeń ogrodniczych,prawo jazdy kategorii BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • toruń, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Celebrate Life! Pracuj dla stabilnego pracodawcy z Torunia, który łączy tradycję z innowacyjnością swoich produktów. Jako specjalista ds projektów inwestycyjnych pomożesz firmie spełniać obienice marki, by pomagać celebrować ważne momenty z życia konsumentów. Kim jest pracodawca? To znany producent i dystrybutor napojów oraz alkoholi, który należy do międzynarodowej grupy posiadającej 30 oodziałów na świecie i eksportującej swoje produkty do 150 państw! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w samym Toruniurynkowe wynagrodzenie zasadnicze oraz premie8-godzinny czas pracy w przedziale godzinowym do wyboru 08.00-17.00 dostep do szkoleń (dofinansowanie do szkoleń i kursów zewnętrznych)pywatą opiekę medyczną i kartę multisportdoroczne premiebony świąteczneatrakcyjne wyjazdy i spotkania integracyjnezadaniarealizacja technicznych projektów inwestycyjnych w zakładzie produkcyjnymkoordynwanie i ralizacja procesów zbierania ofert, zakupów i kontroli dostaw w ramach realizowanych projektówwspółprca z firmami zewnętrznymi wykonującymi pracę w ramach projektów, nadzór nad pracami tych firmkomunikacja z dostawcami na temat postępu pracsprządzanie dokumentacji inwestycyjnej, kontrola budzetów i harmonogramów projektowychprzygotowywanie prezentacji dotyczących inwestycji dla Zarząduoczekujemywykształcenia wyższego technicznegodoświadczenia minimum 2 lata w podobnym obszarze obowiązków albowiedzy z zakresu automatyki i chęci do pracy na oferowanym stanowiskukomunikatywnej znajomości jezyka angielskiego (minimm B2)biegłego poruszania się w środowisku MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Celebrate Life! Pracuj dla stabilnego pracodawcy z Torunia, który łączy tradycję z innowacyjnością swoich produktów. Jako specjalista ds projektów inwestycyjnych pomożesz firmie spełniać obienice marki, by pomagać celebrować ważne momenty z życia konsumentów. Kim jest pracodawca? To znany producent i dystrybutor napojów oraz alkoholi, który należy do międzynarodowej grupy posiadającej 30 oodziałów na świecie i eksportującej swoje produkty do 150 państw! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w samym Toruniurynkowe wynagrodzenie zasadnicze oraz premie8-godzinny czas pracy w przedziale godzinowym do wyboru 08.00-17.00 dostep do szkoleń (dofinansowanie do szkoleń i kursów zewnętrznych)pywatą opiekę medyczną i kartę multisportdoroczne premiebony świąteczneatrakcyjne wyjazdy i spotkania integracyjnezadaniarealizacja technicznych projektów inwestycyjnych w zakładzie produkcyjnymkoordynwanie i ralizacja procesów zbierania ofert, zakupów i kontroli dostaw w ramach realizowanych projektówwspółprca z firmami zewnętrznymi wykonującymi pracę w ramach projektów, nadzór nad pracami tych firmkomunikacja z dostawcami na temat postępu pracsprządzanie dokumentacji inwestycyjnej, kontrola budzetów i harmonogramów projektowychprzygotowywanie prezentacji dotyczących inwestycji dla Zarząduoczekujemywykształcenia wyższego technicznegodoświadczenia minimum 2 lata w podobnym obszarze obowiązków albowiedzy z zakresu automatyki i chęci do pracy na oferowanym stanowiskukomunikatywnej znajomości jezyka angielskiego (minimm B2)biegłego poruszania się w środowisku MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gniezno, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym specjalistą/specjalistką w obszarze marketingu i czujesz, że jesteś gotowy/a na więcej? Stawiasz na dalszy rozwój zawodowy?Czeka na Ciebie kreatywna praca w ciekawej branży, w firmie, która stawia na współpracę i wzajemne zaufanie - koniecznie zapoznaj się z tą ofertą! oferujemyelastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)wynagrodzenie stałe z dodatkiem premiowymmożliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branżyreprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuszansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacjisamodzielne organizowanie swojego dnia pracyszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkachzadaniawspółtworzenie i koordynacja działań marketingowych oraz promocyjnych dla marek własnych, zgodnie z ich strategiąprzygotowywanie materiałów marketingowych - ulotki, broszury, katalogi materiały digitalowe, inne (współpraca z grafikiem)koordynacja poprawności komunikacji marek w kanałach sprzedaży i promocji zgodnie z określoną strategią i key visualśledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych w internecie – formułowanie wniosków oraz propozycji działańbadanie i analiza efektów prowadzonych działań marketingowychoczekujemydoświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji marketingowejwykształecenia marketingowego bądź pokrewne - min. licencjatznajomości trendów w marketingu offlineumiejętności koordynacji projektówlekkiego pióra, kreatywności, otwartości na nowości rynkowekomunikatywności, zaangażowania i umiejętności pracy w zespolesamodzielności w planowaniu i organizacji czasu pracyznajomości programu PowerPoint oraz środowiska Wordpress będzie dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś doświadczonym specjalistą/specjalistką w obszarze marketingu i czujesz, że jesteś gotowy/a na więcej? Stawiasz na dalszy rozwój zawodowy?Czeka na Ciebie kreatywna praca w ciekawej branży, w firmie, która stawia na współpracę i wzajemne zaufanie - koniecznie zapoznaj się z tą ofertą! oferujemyelastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)wynagrodzenie stałe z dodatkiem premiowymmożliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branżyreprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuszansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacjisamodzielne organizowanie swojego dnia pracyszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkachzadaniawspółtworzenie i koordynacja działań marketingowych oraz promocyjnych dla marek własnych, zgodnie z ich strategiąprzygotowywanie materiałów marketingowych - ulotki, broszury, katalogi materiały digitalowe, inne (współpraca z grafikiem)koordynacja poprawności komunikacji marek w kanałach sprzedaży i promocji zgodnie z określoną strategią i key visualśledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych w internecie – formułowanie wniosków oraz propozycji działańbadanie i analiza efektów prowadzonych działań marketingowychoczekujemydoświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji marketingowejwykształecenia marketingowego bądź pokrewne - min. licencjatznajomości trendów w marketingu offlineumiejętności koordynacji projektówlekkiego pióra, kreatywności, otwartości na nowości rynkowekomunikatywności, zaangażowania i umiejętności pracy w zespolesamodzielności w planowaniu i organizacji czasu pracyznajomości programu PowerPoint oraz środowiska Wordpress będzie dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz dynamicznej pracy w obszarze łańcucha dostaw? Dobrze komunikujesz się w języku angielskim, a profesjonalna obsługa klienta jest dla Ciebie priorytetem?Świetnie się składa! Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. relacji z klientemoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 8 - 17 (po 8 godzin dziennie)premię kwartalnądofinansowany pakiet medyczny LuxMed dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachdofinansowanie do posiłków na terenie firmymożliwość rozwoju i szkoleńpracę w renomowanej firmie o globalnym zakresie działaniamiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaobsługa klientów bezpośrednichbliska współpraca z międzynarodowym zespołem ds. relacji z klientem, zastępowanie kolegówstała współpraca z zespołem sprzedaży, zespołami działającymi w strukturach łańcucha dostaw na terenie Europyzarządzanie reklamacjami logistycznymi we współpracy z zespołami logistyki, udział w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją transakcji handlowychrealizacja zadań z uwzględnieniem wymagań systemu jakości, systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy, ochrony środowiska, bezpieczeństwa ppoż oraz zgodnie z przyjętymi zasadamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w obsłudze klientamile widziana znajomość zagadnień związanych z logistyką i handlem zagranicznymdobrej znajomości języka angielskiegojęzyk niemiecki mile widzianywysokiej kultury osobistejdobrej znajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemu SAP (lub innego systemu ERP)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz dynamicznej pracy w obszarze łańcucha dostaw? Dobrze komunikujesz się w języku angielskim, a profesjonalna obsługa klienta jest dla Ciebie priorytetem?Świetnie się składa! Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. relacji z klientemoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 8 - 17 (po 8 godzin dziennie)premię kwartalnądofinansowany pakiet medyczny LuxMed dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachdofinansowanie do posiłków na terenie firmymożliwość rozwoju i szkoleńpracę w renomowanej firmie o globalnym zakresie działaniamiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaobsługa klientów bezpośrednichbliska współpraca z międzynarodowym zespołem ds. relacji z klientem, zastępowanie kolegówstała współpraca z zespołem sprzedaży, zespołami działającymi w strukturach łańcucha dostaw na terenie Europyzarządzanie reklamacjami logistycznymi we współpracy z zespołami logistyki, udział w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją transakcji handlowychrealizacja zadań z uwzględnieniem wymagań systemu jakości, systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy, ochrony środowiska, bezpieczeństwa ppoż oraz zgodnie z przyjętymi zasadamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w obsłudze klientamile widziana znajomość zagadnień związanych z logistyką i handlem zagranicznymdobrej znajomości języka angielskiegojęzyk niemiecki mile widzianywysokiej kultury osobistejdobrej znajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemu SAP (lub innego systemu ERP)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży zawansowanych technologicznie usług oraz widzę  na temat sterowników programowalnych S7? Poszukujesz nowych wyzwań i rozwoju w miedzynarodowej organizawcji? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży usług serwisowychoferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacji, będącej lider w swojej branży umowę o pracę bezpośrednio w u naszego klienta niezbędne do pracy narzędzia (telefon, komputer, samochód służbowy)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniommożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach na terenie całej Polskatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od sprzedażymożliwość całkowitej pracy zdalnejzadaniarealizacja  planów sprzedaży w zakresie produktów i usług koordynowanie projektów odpowiedzialność za wszystkie etapy rozwoju biznesu poprzez poszukiwanie nowych możliwości rynkowych do pozyskania kontraktówbudowanie trwałych relacji z istniejącymi klientami oraz ciągły rozwój portfolio nowych klientówdbałość o ciągłe podnoszenie satysfakcji klientówprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, preferowane kierunki: mechatronika, automatyka i robotykawiedzy technicznej na temat sterowników programowalnych S7 oraz systemu PCS7doświadczenia w sprzedaży zawansowanych technologicznie usługdoświadczenia i  umiejętności prowadzenia dialogu i negocjacji z klientamiznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację umiejętność budowania relacji z klientamisamodzielność i inicjatywadyspozycyjności do podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży zawansowanych technologicznie usług oraz widzę  na temat sterowników programowalnych S7? Poszukujesz nowych wyzwań i rozwoju w miedzynarodowej organizawcji? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży usług serwisowychoferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacji, będącej lider w swojej branży umowę o pracę bezpośrednio w u naszego klienta niezbędne do pracy narzędzia (telefon, komputer, samochód służbowy)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniommożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach na terenie całej Polskatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od sprzedażymożliwość całkowitej pracy zdalnejzadaniarealizacja  planów sprzedaży w zakresie produktów i usług koordynowanie projektów odpowiedzialność za wszystkie etapy rozwoju biznesu poprzez poszukiwanie nowych możliwości rynkowych do pozyskania kontraktówbudowanie trwałych relacji z istniejącymi klientami oraz ciągły rozwój portfolio nowych klientówdbałość o ciągłe podnoszenie satysfakcji klientówprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, preferowane kierunki: mechatronika, automatyka i robotykawiedzy technicznej na temat sterowników programowalnych S7 oraz systemu PCS7doświadczenia w sprzedaży zawansowanych technologicznie usługdoświadczenia i  umiejętności prowadzenia dialogu i negocjacji z klientamiznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację umiejętność budowania relacji z klientamisamodzielność i inicjatywadyspozycyjności do podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Możesz o sobie powiedzieć, że jesteś specjalistą w dziedzinie controllingu?Znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie?Excel nie ma przed Tobą tajemnic?Czekamy właśnie na Ciebie - aplikujoferujemyumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojupracę w miłej atmosferzepakiet benefitówdla osób spoza Świebodzina dofinansowanie do dojazdówzadanianadzór, opracowywanie, wdrażanie, aktualizowanie nowych oraz istniejących narzędzi controllingowych w firmiesporządzanie raportów, analiz i zestawieńprzygotowywanie analiz ad-hocudział w procesie planowanie operacyjnego i budżetowaniamonitorowanie realizacji planów - analiza kosztów, wyników i odchyleńnadzorowanie KPI's operacyjnych oraz projektów optymalizacyjnychwsparcie menadżerów w przygotowaniu i interpretacji wynikówwprowadzanie usprawnień uczestniczenie w przygotowaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacjiszukanie potencjalnych źródeł oszczędnościwspółpraca z innymi działamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości zasad budżetowania, analizy finasowej i KPI oraz zarządzania projektamikomunikatywnego j. angielskiego, mile widziany język niemieckiznajomości systemów ERPobsługi programu Excel na poziomie zaawansowanym bardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Możesz o sobie powiedzieć, że jesteś specjalistą w dziedzinie controllingu?Znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie?Excel nie ma przed Tobą tajemnic?Czekamy właśnie na Ciebie - aplikujoferujemyumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojupracę w miłej atmosferzepakiet benefitówdla osób spoza Świebodzina dofinansowanie do dojazdówzadanianadzór, opracowywanie, wdrażanie, aktualizowanie nowych oraz istniejących narzędzi controllingowych w firmiesporządzanie raportów, analiz i zestawieńprzygotowywanie analiz ad-hocudział w procesie planowanie operacyjnego i budżetowaniamonitorowanie realizacji planów - analiza kosztów, wyników i odchyleńnadzorowanie KPI's operacyjnych oraz projektów optymalizacyjnychwsparcie menadżerów w przygotowaniu i interpretacji wynikówwprowadzanie usprawnień uczestniczenie w przygotowaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacjiszukanie potencjalnych źródeł oszczędnościwspółpraca z innymi działamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości zasad budżetowania, analizy finasowej i KPI oraz zarządzania projektamikomunikatywnego j. angielskiego, mile widziany język niemieckiznajomości systemów ERPobsługi programu Excel na poziomie zaawansowanym bardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Międzynarodowa firma produkcyjna z siedzibą w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko Talent Acquisition Specialist.Jeśli swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, a direct search nie ma przed Tobą tajemnic to szukamy właśnie Ciebie - aplikuj!  oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą,praca w bardzo dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie produkcyjnej,dofinansowanie do karty sportowej,ubezpieczenie na życie,spotkania integracyjne,niezbędne narzędzia pracy, realną możliwość rozwoju i awansu zarówno pionowego jak i poziomego.zadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemyMin. 2-3 letniego doświadczenia w skutecznym poszukiwaniu kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów,  wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dobrej znajomości polskiego prawa pracy,znajomości narzędzi rekrutacyjnych,szeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Międzynarodowa firma produkcyjna z siedzibą w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko Talent Acquisition Specialist.Jeśli swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, a direct search nie ma przed Tobą tajemnic to szukamy właśnie Ciebie - aplikuj!  oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą,praca w bardzo dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie produkcyjnej,dofinansowanie do karty sportowej,ubezpieczenie na życie,spotkania integracyjne,niezbędne narzędzia pracy, realną możliwość rozwoju i awansu zarówno pionowego jak i poziomego.zadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemyMin. 2-3 letniego doświadczenia w skutecznym poszukiwaniu kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów,  wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dobrej znajomości polskiego prawa pracy,znajomości narzędzi rekrutacyjnych,szeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żywiec, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta, firmy z 30-letnim doświadczeniem w branży automotive, poszukujemyKierownika działu jakości / Specjalista ds. systemu jakości ISO TS oraz IATF.Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyumowę o pracę pracę w godz. 8:00 - 16:00 atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premie regulaminowąpakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą i premia świąteczna)bogaty pakiet szkoleńmożliwość skorzystania z pakietu medycznego (od 1 zł) oraz ubezpiecznia grupowegozadaniatworzenie i opracowywanie dokumentacji jakościowejzarządzanie audytami wewnętrznymiorganizacja i uczestnictwo w audytach zewnętrznych, klienckich, kontrolnych i certyfikowanychnadzór nad dokumentacją procesów reklamacji oraz badanie zasadności reklamacji klientówkoordynowanie działań związanych z problemami jakościowymi po stronie klienta lub dostawcywspółpraca z kierownikami innych komórek w zaresie jakości wyrobówwspółpraca z klientami w zakresie wymagań jakościowych wyrobówopracowywanie metod kontroli wyrobów skuteczne i efektywne zarządzanie podległym zespołemoczekujemywykształcenia wyższego kierunkowego (obszar zarządzania jakością)min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widzana branża automotive)praktycznej znajomości narzędzi jakościowych: Control Plan, 8D, Ishikawa, 5 Why, FMEA, PDCA, SPC, AQL, APQPznajomości norm ISO 16949, ISO 14001, VDA 6.3umiejętności zarządzania zespołem oraz współpracy na wielu płaszczyznach zaangażowania oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołuznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymznajomości pakietu MS Office (Excel i Power Point)dodatkowym atutem będą uprawnienia audytora ISO/TS oraz VDA 6.3Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      Obecnie dla naszego klienta, firmy z 30-letnim doświadczeniem w branży automotive, poszukujemyKierownika działu jakości / Specjalista ds. systemu jakości ISO TS oraz IATF.Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyumowę o pracę pracę w godz. 8:00 - 16:00 atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premie regulaminowąpakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą i premia świąteczna)bogaty pakiet szkoleńmożliwość skorzystania z pakietu medycznego (od 1 zł) oraz ubezpiecznia grupowegozadaniatworzenie i opracowywanie dokumentacji jakościowejzarządzanie audytami wewnętrznymiorganizacja i uczestnictwo w audytach zewnętrznych, klienckich, kontrolnych i certyfikowanychnadzór nad dokumentacją procesów reklamacji oraz badanie zasadności reklamacji klientówkoordynowanie działań związanych z problemami jakościowymi po stronie klienta lub dostawcywspółpraca z kierownikami innych komórek w zaresie jakości wyrobówwspółpraca z klientami w zakresie wymagań jakościowych wyrobówopracowywanie metod kontroli wyrobów skuteczne i efektywne zarządzanie podległym zespołemoczekujemywykształcenia wyższego kierunkowego (obszar zarządzania jakością)min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widzana branża automotive)praktycznej znajomości narzędzi jakościowych: Control Plan, 8D, Ishikawa, 5 Why, FMEA, PDCA, SPC, AQL, APQPznajomości norm ISO 16949, ISO 14001, VDA 6.3umiejętności zarządzania zespołem oraz współpracy na wielu płaszczyznach zaangażowania oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołuznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymznajomości pakietu MS Office (Excel i Power Point)dodatkowym atutem będą uprawnienia audytora ISO/TS oraz VDA 6.3Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego mieści się w Twojej najbliższej okolicy? Teraz możesz to sprawdzić!  Obecnie do naszego oddziału w Grodzisku Mazowieckim poszukujemy zmotywowanej osoby do podjęcia pracy pełnej wyzwań na stanowisku: młodszy specjalista ds. rekrutacji i obsługi klientaoferujemypracę w biurze w Grodzisku Mazowieckimzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalnąniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (bezpłatna opieka medyczna, dofinansowana karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki, dodatkowy dzień wolny na wolontariat, możliwość nauki języka angielskiego za pośrednictwem platformy e-learningowej, legimi)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz rozwijających posiadane umiejętnościmożliwości rozwoju w ramach strukturycodzienne wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegówzadaniarekrutacja pracowników tymczasowych oraz na stałe do naszych klientów (głównie niższego oraz średniego szczebla)budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikamibieżąca obsługa klientaadministracja dokumentacji pracowniczejopieka nad pracownikami tymczasowymprzygotowywanie raportów/danych/zestawieńudział we wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznychoczekujemyzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracymile widziane doświadczenie w dynamicznym środowisku pracyumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuczynnego prawa jazdy kat. BJeżeli:posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętność bycia partnerem dla klienta jesteś pomysłowy, kreatywny i mocno zorientowany na wynik jesteś osobą energiczną, potrafiącą odnaleźć się w dynamicznych warunkach - każdego dnia mierzymy się z nowymi wyzwaniami w naszej pracy i musimy szybko oraz skutecznie reagowaćlubisz kontakt z ludźmi - będzie to największa część Twojej codziennej pracy!Aplikuj do nas już dziś !  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego mieści się w Twojej najbliższej okolicy? Teraz możesz to sprawdzić!  Obecnie do naszego oddziału w Grodzisku Mazowieckim poszukujemy zmotywowanej osoby do podjęcia pracy pełnej wyzwań na stanowisku: młodszy specjalista ds. rekrutacji i obsługi klientaoferujemypracę w biurze w Grodzisku Mazowieckimzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalnąniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (bezpłatna opieka medyczna, dofinansowana karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki, dodatkowy dzień wolny na wolontariat, możliwość nauki języka angielskiego za pośrednictwem platformy e-learningowej, legimi)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz rozwijających posiadane umiejętnościmożliwości rozwoju w ramach strukturycodzienne wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegówzadaniarekrutacja pracowników tymczasowych oraz na stałe do naszych klientów (głównie niższego oraz średniego szczebla)budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikamibieżąca obsługa klientaadministracja dokumentacji pracowniczejopieka nad pracownikami tymczasowymprzygotowywanie raportów/danych/zestawieńudział we wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznychoczekujemyzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracymile widziane doświadczenie w dynamicznym środowisku pracyumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuczynnego prawa jazdy kat. BJeżeli:posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętność bycia partnerem dla klienta jesteś pomysłowy, kreatywny i mocno zorientowany na wynik jesteś osobą energiczną, potrafiącą odnaleźć się w dynamicznych warunkach - każdego dnia mierzymy się z nowymi wyzwaniami w naszej pracy i musimy szybko oraz skutecznie reagowaćlubisz kontakt z ludźmi - będzie to największa część Twojej codziennej pracy!Aplikuj do nas już dziś !  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN10 - PLN11 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szydłowiec, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      jeśli masz doświadczenie w obsłudze kadrowej pracowników, dobrze czujesz się na samodzielnym stanowisku i chcesz mieć możliwość angażowania się również w działania z obszaru HR-u miekkiego, zgłoś się do nas!oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o kilkunastoletniej historiiszeroki zakres obowiązkówatrakcyjne wynagorodzenie-podstawa plus premiaelastyczne godziny pracywspółpraca bezpośrednio z Zarządemzadaniaobsługa procesów kadrowo – płacowych związanych z zatrudnieniem oraz realizacją pracyprowadzenie ewidencji czasu pracy i naliczanie wynagrodzeńprzygotowywanie dokumentów kadrowych związanych z przebiegiem zatrudnieniasporządzanie raportów, zestawień oraz sprawozdań na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznychobsługa zatrudnienia pracowników z Ukrainy (zezwolenia o pracę)wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnychzamówienia materiałów biurowychoczekujemyminimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalistypraktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychsamodzielność w działaniu, rzetelność, zaangażowanie w pracęwspółpraca w zespole i budowanie dobrych relacjidobra organizacja pracy i inicjatywa w proponowaniu rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli masz doświadczenie w obsłudze kadrowej pracowników, dobrze czujesz się na samodzielnym stanowisku i chcesz mieć możliwość angażowania się również w działania z obszaru HR-u miekkiego, zgłoś się do nas!oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o kilkunastoletniej historiiszeroki zakres obowiązkówatrakcyjne wynagorodzenie-podstawa plus premiaelastyczne godziny pracywspółpraca bezpośrednio z Zarządemzadaniaobsługa procesów kadrowo – płacowych związanych z zatrudnieniem oraz realizacją pracyprowadzenie ewidencji czasu pracy i naliczanie wynagrodzeńprzygotowywanie dokumentów kadrowych związanych z przebiegiem zatrudnieniasporządzanie raportów, zestawień oraz sprawozdań na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznychobsługa zatrudnienia pracowników z Ukrainy (zezwolenia o pracę)wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnychzamówienia materiałów biurowychoczekujemyminimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalistypraktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychsamodzielność w działaniu, rzetelność, zaangażowanie w pracęwspółpraca w zespole i budowanie dobrych relacjidobra organizacja pracy i inicjatywa w proponowaniu rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości w Legnicy! Rusza skandynawska inwestycja z innowacyjną technologią produkcyjną w sektorze chłodniczym. Do struktur Klienta, poszukujemy doświadczonej osoby, która ceni sobie stabilność zatrudnienia i świetnie odnajdzie się w środowisku typu "green field". oferujemymożliwości rozwojowe płynące z pracy przy greenfieldziemożliwość tworzenia od podstawwsparcie i opiekę przy wdrożeniumożliwość wyjazdu na szkolenie zagraniczne w ramach struktur pracodawcyrynkowe benfitystabilne zatrudnienie zadaniaplanowanie produkcji i tworzenie harmonogramów, w tym transferów magazynowych z miejsca na miejscewsparcie procesów planowania sprzedaży i operacji  wdrażanie procesów i systemów planowania produkcji, z tym m.in. powiązany moduł SAP ustanowienie lokalnych danych podstawowych do planowania, w tym struktur produktów i planowania zapasów śledzenie zleceń produkcyjnych, dostaw, komunikacji oraz statusu planowania optymalizacja przepływu materiałów między fabrykami (przesunięć magazynowych) rozwiązywanie problemów i ustalanie priorytetów działania rozwojowe w obszarach planowania łańcucha dostaw wspólnie z kooperantami oczekujemywykształcenia wyższego,doświadczenia w planowaniu produkcji (doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem) silnych umiejętności analitycznych wiedzy i umiejętności pracy z nowoczesnymi biznesowymi programami IT i narzędziami cyfrowymi chęci do ciągłego uczenia się i rozwijania biegłej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe możliwości w Legnicy! Rusza skandynawska inwestycja z innowacyjną technologią produkcyjną w sektorze chłodniczym. Do struktur Klienta, poszukujemy doświadczonej osoby, która ceni sobie stabilność zatrudnienia i świetnie odnajdzie się w środowisku typu "green field". oferujemymożliwości rozwojowe płynące z pracy przy greenfieldziemożliwość tworzenia od podstawwsparcie i opiekę przy wdrożeniumożliwość wyjazdu na szkolenie zagraniczne w ramach struktur pracodawcyrynkowe benfitystabilne zatrudnienie zadaniaplanowanie produkcji i tworzenie harmonogramów, w tym transferów magazynowych z miejsca na miejscewsparcie procesów planowania sprzedaży i operacji  wdrażanie procesów i systemów planowania produkcji, z tym m.in. powiązany moduł SAP ustanowienie lokalnych danych podstawowych do planowania, w tym struktur produktów i planowania zapasów śledzenie zleceń produkcyjnych, dostaw, komunikacji oraz statusu planowania optymalizacja przepływu materiałów między fabrykami (przesunięć magazynowych) rozwiązywanie problemów i ustalanie priorytetów działania rozwojowe w obszarach planowania łańcucha dostaw wspólnie z kooperantami oczekujemywykształcenia wyższego,doświadczenia w planowaniu produkcji (doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem) silnych umiejętności analitycznych wiedzy i umiejętności pracy z nowoczesnymi biznesowymi programami IT i narzędziami cyfrowymi chęci do ciągłego uczenia się i rozwijania biegłej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      dobrze czujesz się w pracy obszarze kadrowym? chcesz dołączyć do międzynarodowej organizacji, brac udział w  transformacji procesów HR i w związku z tym w ciekawych projektach? miałeś/aś możliwość zatrudniania cudzoziemców i lubisz komunikować się w jęz. angielskim? jeśli tak, zapoznaj się z naszą propozycją.oferujemyumowę o pracę na czas określony-12 miesięcyhybrydowy system pracybiuro w okolicach Ronda Daszyńkiegopracę w międzynarodowej, przyjaznej organizacjicodzienna możliwość używania jęz. angielskiegoopieka medyczna w Medicover  zadaniaporządzanie wszelkiej dokumentacji kadrowej w zakresie nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracybieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowymarchiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej i prowadzenie akt osobowychkontakt z pracownikamiwspółpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz koordynowanie obiegu dokumentacji kadrowejsporządzanie raportów kadrowych na potrzeby kierownictwabieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnychbieżąca obsługa kadrowa pracowników Spółki, w tym pracowników spoza Polskiwspółpraca z ZUSoczekujemygotowości do podjęcia pracy na okres 12 miesięcy-umowa o prace z Randstaddoświadczenia w obsłudze kadrowej najlepiej w dużej organizacjiznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymbardzo dobrej znajomości prawa pracy i ubezpieczeń społecznychbardzo dobrej znajomości przepisów dotyczących czasu pracybardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excelbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy pod presją czasuumiejętności komunikacyjnych i interpersonalnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      dobrze czujesz się w pracy obszarze kadrowym? chcesz dołączyć do międzynarodowej organizacji, brac udział w  transformacji procesów HR i w związku z tym w ciekawych projektach? miałeś/aś możliwość zatrudniania cudzoziemców i lubisz komunikować się w jęz. angielskim? jeśli tak, zapoznaj się z naszą propozycją.oferujemyumowę o pracę na czas określony-12 miesięcyhybrydowy system pracybiuro w okolicach Ronda Daszyńkiegopracę w międzynarodowej, przyjaznej organizacjicodzienna możliwość używania jęz. angielskiegoopieka medyczna w Medicover  zadaniaporządzanie wszelkiej dokumentacji kadrowej w zakresie nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracybieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowymarchiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej i prowadzenie akt osobowychkontakt z pracownikamiwspółpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz koordynowanie obiegu dokumentacji kadrowejsporządzanie raportów kadrowych na potrzeby kierownictwabieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnychbieżąca obsługa kadrowa pracowników Spółki, w tym pracowników spoza Polskiwspółpraca z ZUSoczekujemygotowości do podjęcia pracy na okres 12 miesięcy-umowa o prace z Randstaddoświadczenia w obsłudze kadrowej najlepiej w dużej organizacjiznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymbardzo dobrej znajomości prawa pracy i ubezpieczeń społecznychbardzo dobrej znajomości przepisów dotyczących czasu pracybardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excelbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy pod presją czasuumiejętności komunikacyjnych i interpersonalnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie z zakresu adytowania i znasz biegle język angielski?Zależy Ci na stałym zatrudnieniu w międzynarodowym środowisku i atrakcyjnym wynagrodzeniu?Jesteś dokładna/y i punktualna/y? Lubisz dynamiczną pracę i nie boisz się wyzwań?Twoja odpowiedź brzmi TAK? Koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego kluczowego Klienta - lidera branży logistycznej.oferujemyumowę o pracę stałąbardzo atrakcyjne wynagrodzeniesprawny proces rekrutacyjnyzatrudnienie od zaraz u lidera z branży logistycznejszczegółowy proces wdrożeniowypracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz.9:00-17:30możliwość rozwojuzadaniaocena zagrożeń, ocena ryzyka i opracowanie strategii zarządzania ryzykiemzapewnienie wysokiego poziomu zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi standardami i przepisamiaudytowanie oraz raportowanieusprawianie procesów i proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwakontrola instrukcji bezpieczeństwa oraz zapobiegania stratomoczekujemybiegła znajomość języka angielskiegodoświadczenie w audytowaniu oraz raportowaniumile widziane doświadczenie zawodowe w służbach mundurowychprzestrzegania zasad stanowiska pracyznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie z zakresu adytowania i znasz biegle język angielski?Zależy Ci na stałym zatrudnieniu w międzynarodowym środowisku i atrakcyjnym wynagrodzeniu?Jesteś dokładna/y i punktualna/y? Lubisz dynamiczną pracę i nie boisz się wyzwań?Twoja odpowiedź brzmi TAK? Koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego kluczowego Klienta - lidera branży logistycznej.oferujemyumowę o pracę stałąbardzo atrakcyjne wynagrodzeniesprawny proces rekrutacyjnyzatrudnienie od zaraz u lidera z branży logistycznejszczegółowy proces wdrożeniowypracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz.9:00-17:30możliwość rozwojuzadaniaocena zagrożeń, ocena ryzyka i opracowanie strategii zarządzania ryzykiemzapewnienie wysokiego poziomu zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi standardami i przepisamiaudytowanie oraz raportowanieusprawianie procesów i proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwakontrola instrukcji bezpieczeństwa oraz zapobiegania stratomoczekujemybiegła znajomość języka angielskiegodoświadczenie w audytowaniu oraz raportowaniumile widziane doświadczenie zawodowe w służbach mundurowychprzestrzegania zasad stanowiska pracyznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy w dobrej atmosferze?Świetnie się składa! Poszukujemy monterów dla jednego z naszych klientów, lidera w produkcji maszyn.Aplikuj bądź wyślij SMS o treści "monter" na numer 669 502 967 oddzwonimy i powiemy Ci o szczegółach!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowąpracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendysystem pracy dwuzmianowywynagrodzenie podstawowe + premię miesięczna do 800 zł brutto (zależna od wyników całej firmy)dla chętnych możliwość wyrobienia płatnych nadgodzin150 zł do wykorzystania w kantynie pracowniczejbenefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty sportowejprzyjazne i nowoczesne środowisko pracyzadaniapraca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymimontaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznegopraca na hali produkcyjnejoczekujemyznajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznychumiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznegoodpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolechęci podjęcia dłuższej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy w dobrej atmosferze?Świetnie się składa! Poszukujemy monterów dla jednego z naszych klientów, lidera w produkcji maszyn.Aplikuj bądź wyślij SMS o treści "monter" na numer 669 502 967 oddzwonimy i powiemy Ci o szczegółach!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowąpracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendysystem pracy dwuzmianowywynagrodzenie podstawowe + premię miesięczna do 800 zł brutto (zależna od wyników całej firmy)dla chętnych możliwość wyrobienia płatnych nadgodzin150 zł do wykorzystania w kantynie pracowniczejbenefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty sportowejprzyjazne i nowoczesne środowisko pracyzadaniapraca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymimontaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznegopraca na hali produkcyjnejoczekujemyznajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznychumiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznegoodpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolechęci podjęcia dłuższej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obszar prawa pracy jest Ci dobrze znany? Masz doświadczenie w naliczaniu płac pracowników?Szukasz pracy, która da Ci możliwość rozwoju?Aplikuj - stanowisko Specjalisty ds. płac czeka na Ciebie.oferujemyumowę o pracęatrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia (premie roczne)elastyczne godziny pracyliczne szkoleniaabonament medycznyimprezy integracyjne, rekreacyjne dla pracowników i ich rodzinbezpłatne owoce, bułki, drożdżówki, pączki, kawę, herbatę, lody w sezonie letnimnaukę języka angielskiegomożliwości awansu, przejrzystą ścieżkę rozwojumożliwość częściowej pracy zdalnejzadaniakompleksowa obsługa płacowa pracownikówprzygotowywanie i naliczanie wynagrodzeńsporządzanie listy płacsporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSoczekujemyminimum trzyletniego doświadczenie na podobnym stanowiskudoświadczenia w naliczaniu płac pracownikówbardzo dobrej znajomości przepisów prawa pracy, wynagrodzeń, ubezpieczeńznajomości programu PłatnikAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obszar prawa pracy jest Ci dobrze znany? Masz doświadczenie w naliczaniu płac pracowników?Szukasz pracy, która da Ci możliwość rozwoju?Aplikuj - stanowisko Specjalisty ds. płac czeka na Ciebie.oferujemyumowę o pracęatrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia (premie roczne)elastyczne godziny pracyliczne szkoleniaabonament medycznyimprezy integracyjne, rekreacyjne dla pracowników i ich rodzinbezpłatne owoce, bułki, drożdżówki, pączki, kawę, herbatę, lody w sezonie letnimnaukę języka angielskiegomożliwości awansu, przejrzystą ścieżkę rozwojumożliwość częściowej pracy zdalnejzadaniakompleksowa obsługa płacowa pracownikówprzygotowywanie i naliczanie wynagrodzeńsporządzanie listy płacsporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSoczekujemyminimum trzyletniego doświadczenie na podobnym stanowiskudoświadczenia w naliczaniu płac pracownikówbardzo dobrej znajomości przepisów prawa pracy, wynagrodzeń, ubezpieczeńznajomości programu PłatnikAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • ruda śląska, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży stalowej poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży! Jeśli więc posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz doświadczenie w branży przemysłowej, sektorze budowlanym lub inwestycyjnym nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzenie, premię zależną od wynikówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniapozyskiwanie nowych klientów - oferowanie sprzedaży kontrukcji dla firm z branży budowlanej oraz bezpośrednio dla inwestorów na obszarze Polskinegocjowanie warunków współpracybieżąca współpraca i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientamimożliwość współpracy przy realizacji projektów na rynkach zagranicznychdoradztwo techniczne w zakresie oferowanych rozwiązańtworzenie prezentacji i zestawieńoczekujemyminimum 5-letnie doświadczenie w sprzedażydoświadczenie w sprzedaży dla przemysłu lub sektora budowlanego, inwestycyjnegopodstawowa znajomość sektora konstrukcji stalowych (mile widziane)umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniuumiejętność samodzielnego działaniaprawo jazdy kat. Bznajomość języka angielskiego lub niemieckiego - B1 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży stalowej poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży! Jeśli więc posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz doświadczenie w branży przemysłowej, sektorze budowlanym lub inwestycyjnym nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzenie, premię zależną od wynikówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniapozyskiwanie nowych klientów - oferowanie sprzedaży kontrukcji dla firm z branży budowlanej oraz bezpośrednio dla inwestorów na obszarze Polskinegocjowanie warunków współpracybieżąca współpraca i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientamimożliwość współpracy przy realizacji projektów na rynkach zagranicznychdoradztwo techniczne w zakresie oferowanych rozwiązańtworzenie prezentacji i zestawieńoczekujemyminimum 5-letnie doświadczenie w sprzedażydoświadczenie w sprzedaży dla przemysłu lub sektora budowlanego, inwestycyjnegopodstawowa znajomość sektora konstrukcji stalowych (mile widziane)umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniuumiejętność samodzielnego działaniaprawo jazdy kat. Bznajomość języka angielskiego lub niemieckiego - B1 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • koszalin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Komunikacja w języku angielskim lub niemieckim to dla Ciebie chleb powszedni? Znakomicie! Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy!Dla naszego klienta poszukujemy osoby, która zasili zespół i dobrze odnajdzie się na rynku logistycznym.oferujemyStabilność zatrudnienia w formie umowy o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa + comiesięczna premia),przyjazną atmosferę w zespole,szkolenie wprowadzające.zadaniaZarządzanie bazą danych transakcji i kontrahentów,nadzór nad kompletnością i poprawnością dokumentacji,wybór przewoźników dla realizacji konkretnych zleceń,wypisywanie zleceń transportowych,nadzór nad prawidłowością realizacji transportów.oczekujemyZnajomości języka angielskiego lub niemieckiego,umiejętności nadawania priorytetów,bardzo dobrej organizacji pracy,rzetelności i dokładności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Komunikacja w języku angielskim lub niemieckim to dla Ciebie chleb powszedni? Znakomicie! Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy!Dla naszego klienta poszukujemy osoby, która zasili zespół i dobrze odnajdzie się na rynku logistycznym.oferujemyStabilność zatrudnienia w formie umowy o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa + comiesięczna premia),przyjazną atmosferę w zespole,szkolenie wprowadzające.zadaniaZarządzanie bazą danych transakcji i kontrahentów,nadzór nad kompletnością i poprawnością dokumentacji,wybór przewoźników dla realizacji konkretnych zleceń,wypisywanie zleceń transportowych,nadzór nad prawidłowością realizacji transportów.oczekujemyZnajomości języka angielskiego lub niemieckiego,umiejętności nadawania priorytetów,bardzo dobrej organizacji pracy,rzetelności i dokładności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, firmy z braży produkcyjej poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży z doświadczeniem w branży stalowejJeżeli czujesz, że jest to odpowiedni czas na zmiany i rozwój w nowym środowisku pracy, nie czekaj, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju dzięki kursom językowym oraz wewnętrznym i zewnętrznym szkoleniomdofinansowanie do studiówbenefity w formie prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowegopremie świąteczne oraz program rekomendacji pracownikówimprezy integracyjnedofinansowanie do posiłkówzadaniarozwój sprzedaży produktów na rynku polskimobsługa kluczowych klientów, doradztwo techniczne oraz obsługa reklamacjipozyskiwanie nowych klientów oraz negocjacje warunków umówkontakty handlowe z odbiorcami rozplanowywanie dostaw towarów oraz odpowiedzialność za realizację planów i budżetów. zespołowe przygotowywanie ofert dla klientówanalizowanie rynku konkurencyjnego oczekujemydoświadczenia na pokrewnym stanowisku (min. dwa lata)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiegoznajomości rynku polskiego oraz doświadczenia w budowaniu relacji z klientami w branży przemysłowej (branża motoryzacyjna)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, firmy z braży produkcyjej poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży z doświadczeniem w branży stalowejJeżeli czujesz, że jest to odpowiedni czas na zmiany i rozwój w nowym środowisku pracy, nie czekaj, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju dzięki kursom językowym oraz wewnętrznym i zewnętrznym szkoleniomdofinansowanie do studiówbenefity w formie prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowegopremie świąteczne oraz program rekomendacji pracownikówimprezy integracyjnedofinansowanie do posiłkówzadaniarozwój sprzedaży produktów na rynku polskimobsługa kluczowych klientów, doradztwo techniczne oraz obsługa reklamacjipozyskiwanie nowych klientów oraz negocjacje warunków umówkontakty handlowe z odbiorcami rozplanowywanie dostaw towarów oraz odpowiedzialność za realizację planów i budżetów. zespołowe przygotowywanie ofert dla klientówanalizowanie rynku konkurencyjnego oczekujemydoświadczenia na pokrewnym stanowisku (min. dwa lata)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiegoznajomości rynku polskiego oraz doświadczenia w budowaniu relacji z klientami w branży przemysłowej (branża motoryzacyjna)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 120 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.