You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 7

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • bugaj, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i znasz bardzo dobrze język angielski? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą pracy i aplikuj! Chętnie porozmawiamy o szczegółach.  oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmiebardzo dobre wynagrodzeniepakiet benefitówprywatną opiekę medycznąpracę w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęotwartą i przyjazną kulturę organizacyjnąnowoczesne miejsce pracy i możliwości rozwoju zawodowegozadaniaksięgowanie dokumentów finansowo – księgowych zgodnie z prawem podatkowymksięgowanie dokumentów związanych z zamknięciem miesiącarozliczenia podatkowe VAT, JPKprowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacjirozliczanie zaliczek z pracownikamisporządzenie zestawień i raportów na potrzeby spółkioczekujemywykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane Ekonomia oraz Rachunkowość)doświadczenie w księgowości (doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie atutem)komunikatywnej znajomości języka angielskiego – warunek koniecznydoświadczenia w pracy z systemami klasy ERPbardzo dobrej znajomości programu Exceldobrej organizacji pracy, dokładności, skrupulatności, samodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i znasz bardzo dobrze język angielski? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą pracy i aplikuj! Chętnie porozmawiamy o szczegółach.  oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmiebardzo dobre wynagrodzeniepakiet benefitówprywatną opiekę medycznąpracę w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęotwartą i przyjazną kulturę organizacyjnąnowoczesne miejsce pracy i możliwości rozwoju zawodowegozadaniaksięgowanie dokumentów finansowo – księgowych zgodnie z prawem podatkowymksięgowanie dokumentów związanych z zamknięciem miesiącarozliczenia podatkowe VAT, JPKprowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacjirozliczanie zaliczek z pracownikamisporządzenie zestawień i raportów na potrzeby spółkioczekujemywykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane Ekonomia oraz Rachunkowość)doświadczenie w księgowości (doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie atutem)komunikatywnej znajomości języka angielskiego – warunek koniecznydoświadczenia w pracy z systemami klasy ERPbardzo dobrej znajomości programu Exceldobrej organizacji pracy, dokładności, skrupulatności, samodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • baranowo, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Mechanika urządzeń spalinowych, elektrycznych i akumulatorowych nie jest Ci obca? Podejmij pracę na stanowisku specjalista ds. technicznych i szkoleń u wiodącego producenta maszyn ogrodniczych!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąpracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego poprzez pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjipracę w oparciu o umowę o pracęzadaniaudzielanie pomocy technicznej klientom w zakresie obsługi i napraw urządzeń, w szczególności urządzeń akumulatorowych,wsparcie handlowe i techniczne w doborze, obsłudze i konserwacji robotów koszących,opracowanie materiałów dydaktycznych,organizacja i prowadzenie szkoleń serwisowych,obsługa i rozliczanie protokołów reklamacyjnych,przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji technicznej,analiza i raportowanie rozpoznanych problemów technicznych, w szczególności urządzeń akumulatorowych i robotów koszącychoczekujemyznajomość zagadnień związanych z elektrotechniką i elektroniką,wykształcenia wyższego (technicznego),podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i zasad działania silników spalinowych,łatwość wypowiedzi i prezentacji,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,mile widziane doświadczenie w branży urządzeń ogrodniczych,prawo jazdy kategorii BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Mechanika urządzeń spalinowych, elektrycznych i akumulatorowych nie jest Ci obca? Podejmij pracę na stanowisku specjalista ds. technicznych i szkoleń u wiodącego producenta maszyn ogrodniczych!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąpracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego poprzez pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjipracę w oparciu o umowę o pracęzadaniaudzielanie pomocy technicznej klientom w zakresie obsługi i napraw urządzeń, w szczególności urządzeń akumulatorowych,wsparcie handlowe i techniczne w doborze, obsłudze i konserwacji robotów koszących,opracowanie materiałów dydaktycznych,organizacja i prowadzenie szkoleń serwisowych,obsługa i rozliczanie protokołów reklamacyjnych,przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji technicznej,analiza i raportowanie rozpoznanych problemów technicznych, w szczególności urządzeń akumulatorowych i robotów koszącychoczekujemyznajomość zagadnień związanych z elektrotechniką i elektroniką,wykształcenia wyższego (technicznego),podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i zasad działania silników spalinowych,łatwość wypowiedzi i prezentacji,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,mile widziane doświadczenie w branży urządzeń ogrodniczych,prawo jazdy kategorii BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gniezno, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym specjalistą/specjalistką w obszarze marketingu i czujesz, że jesteś gotowy/a na więcej? Stawiasz na dalszy rozwój zawodowy?Czeka na Ciebie kreatywna praca w ciekawej branży, w firmie, która stawia na współpracę i wzajemne zaufanie - koniecznie zapoznaj się z tą ofertą! oferujemyelastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)wynagrodzenie stałe z dodatkiem premiowymmożliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branżyreprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuszansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacjisamodzielne organizowanie swojego dnia pracyszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkachzadaniawspółtworzenie i koordynacja działań marketingowych oraz promocyjnych dla marek własnych, zgodnie z ich strategiąprzygotowywanie materiałów marketingowych - ulotki, broszury, katalogi materiały digitalowe, inne (współpraca z grafikiem)koordynacja poprawności komunikacji marek w kanałach sprzedaży i promocji zgodnie z określoną strategią i key visualśledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych w internecie – formułowanie wniosków oraz propozycji działańbadanie i analiza efektów prowadzonych działań marketingowychoczekujemydoświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji marketingowejwykształecenia marketingowego bądź pokrewne - min. licencjatznajomości trendów w marketingu offlineumiejętności koordynacji projektówlekkiego pióra, kreatywności, otwartości na nowości rynkowekomunikatywności, zaangażowania i umiejętności pracy w zespolesamodzielności w planowaniu i organizacji czasu pracyznajomości programu PowerPoint oraz środowiska Wordpress będzie dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś doświadczonym specjalistą/specjalistką w obszarze marketingu i czujesz, że jesteś gotowy/a na więcej? Stawiasz na dalszy rozwój zawodowy?Czeka na Ciebie kreatywna praca w ciekawej branży, w firmie, która stawia na współpracę i wzajemne zaufanie - koniecznie zapoznaj się z tą ofertą! oferujemyelastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)wynagrodzenie stałe z dodatkiem premiowymmożliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branżyreprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuszansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacjisamodzielne organizowanie swojego dnia pracyszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkachzadaniawspółtworzenie i koordynacja działań marketingowych oraz promocyjnych dla marek własnych, zgodnie z ich strategiąprzygotowywanie materiałów marketingowych - ulotki, broszury, katalogi materiały digitalowe, inne (współpraca z grafikiem)koordynacja poprawności komunikacji marek w kanałach sprzedaży i promocji zgodnie z określoną strategią i key visualśledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych w internecie – formułowanie wniosków oraz propozycji działańbadanie i analiza efektów prowadzonych działań marketingowychoczekujemydoświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji marketingowejwykształecenia marketingowego bądź pokrewne - min. licencjatznajomości trendów w marketingu offlineumiejętności koordynacji projektówlekkiego pióra, kreatywności, otwartości na nowości rynkowekomunikatywności, zaangażowania i umiejętności pracy w zespolesamodzielności w planowaniu i organizacji czasu pracyznajomości programu PowerPoint oraz środowiska Wordpress będzie dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli lubisz rozmawiać przez telefon a do tego masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i jesteś osobą komunikatywną, to świetnie się składa. Mamy dla Ciebie przygotowaną ciekawą ofertę. Aplikuj - chętnie porozmawiamy o szczegółach. Miejsce pracy: Biuro w centrum Poznania, biuro w Toruniu lub praca zdalna!oferujemyumowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu, Toruniu lub możliwość pracy z domupracę od 8 do 16 (w weekendy odpoczywamy)bardzo dobre wynagrodzenie + premie pakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psakartę Multisport i opiekę medycznązadaniatelefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientówaktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnychterminowość wykonania zadańraportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot)realizacja miesięcznych planów sprzedażyoczekujemyminimum półrocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem biznesowym)komunikatywności i umiejętności pracy w zespolepozytywnego nastawieniadobrej obsługi komputera w zakresie MS Officenastawienia na realizację celówmile widziana znajomość języka angielskiegodoświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli lubisz rozmawiać przez telefon a do tego masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i jesteś osobą komunikatywną, to świetnie się składa. Mamy dla Ciebie przygotowaną ciekawą ofertę. Aplikuj - chętnie porozmawiamy o szczegółach. Miejsce pracy: Biuro w centrum Poznania, biuro w Toruniu lub praca zdalna!oferujemyumowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu, Toruniu lub możliwość pracy z domupracę od 8 do 16 (w weekendy odpoczywamy)bardzo dobre wynagrodzenie + premie pakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psakartę Multisport i opiekę medycznązadaniatelefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientówaktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnychterminowość wykonania zadańraportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot)realizacja miesięcznych planów sprzedażyoczekujemyminimum półrocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem biznesowym)komunikatywności i umiejętności pracy w zespolepozytywnego nastawieniadobrej obsługi komputera w zakresie MS Officenastawienia na realizację celówmile widziana znajomość języka angielskiegodoświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli szukasz kreatywnej i pełnej wyzwań pracy w branży developerskiej i możesz pochwalić się ciekawym doświadczeniem zawodowym, ta oferta z pewnością jest dla Ciebie!Dla naszego zaufanego Klienta poszukujemy eksperta w obszarze marketingu, który będzie odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych w firmie. oferujemyciekawe, kreatywne stanowisko w rozwojowe branżywysoką samodzielność i decyzyjność w prowadzeniu i realizacji strategii marketingowejmożliwość udziału w projektach międzynarodowychpracę w zgranym zespole ludzi, którzy stawiają na współpracę i innowacyjnośćpracę w centrum Poznania (możliwość pracy w systemie hybrydowym)elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)zadaniaprowadzenie i koordynowanie wszelkich działań komunikacyjnych i marketingowych w ramach pożądanego pozycjonowania i promowania projektów w Polscedziałania w zakresie online marketingu (aktualizacja stron internetowych i profili mediów społecznościowych, koordynacja promocji marketingowych online, SEO)wspieranie obsługi leadówwspółpraca w zakresie opracowywania logo, broszur i innych narzędzi komunikacji dla poszczególnych projektówkoordynacja/sporządzanie biuletynów/newsletterówinicjowanie/organizowanie eventów dla potencjalnych nabywców mających na celu działania promocyjnedbanie o działania PR-oweprzygotowywanie i analizowanie badań i raportówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży nieruchomości, developerskiej, projektowej)wykształcenia wyższego (preferowane w zakresie komunikacji i marketingu)zaawansowanego poziomu języka angielskiego (umożliwiającego swobodną komunikację)doświadczenia z systemami CMSwiedzy z zakresu SEO, SEA, social media i email marketinguwysokich umiejętności interpersonalnychdobrej znajomości MS-office, Powerpoint, Acrobat umiejętności z obszaru planowania: ustalanie priorytetów i planowanie działań marketingowychumiejętność zarządzania projektami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli szukasz kreatywnej i pełnej wyzwań pracy w branży developerskiej i możesz pochwalić się ciekawym doświadczeniem zawodowym, ta oferta z pewnością jest dla Ciebie!Dla naszego zaufanego Klienta poszukujemy eksperta w obszarze marketingu, który będzie odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych w firmie. oferujemyciekawe, kreatywne stanowisko w rozwojowe branżywysoką samodzielność i decyzyjność w prowadzeniu i realizacji strategii marketingowejmożliwość udziału w projektach międzynarodowychpracę w zgranym zespole ludzi, którzy stawiają na współpracę i innowacyjnośćpracę w centrum Poznania (możliwość pracy w systemie hybrydowym)elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)zadaniaprowadzenie i koordynowanie wszelkich działań komunikacyjnych i marketingowych w ramach pożądanego pozycjonowania i promowania projektów w Polscedziałania w zakresie online marketingu (aktualizacja stron internetowych i profili mediów społecznościowych, koordynacja promocji marketingowych online, SEO)wspieranie obsługi leadówwspółpraca w zakresie opracowywania logo, broszur i innych narzędzi komunikacji dla poszczególnych projektówkoordynacja/sporządzanie biuletynów/newsletterówinicjowanie/organizowanie eventów dla potencjalnych nabywców mających na celu działania promocyjnedbanie o działania PR-oweprzygotowywanie i analizowanie badań i raportówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży nieruchomości, developerskiej, projektowej)wykształcenia wyższego (preferowane w zakresie komunikacji i marketingu)zaawansowanego poziomu języka angielskiego (umożliwiającego swobodną komunikację)doświadczenia z systemami CMSwiedzy z zakresu SEO, SEA, social media i email marketinguwysokich umiejętności interpersonalnychdobrej znajomości MS-office, Powerpoint, Acrobat umiejętności z obszaru planowania: ustalanie priorytetów i planowanie działań marketingowychumiejętność zarządzania projektami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język szwedzki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie (5200 zł brutto/miesiąc)stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa zgłoszeń/ticketów od Klientów zagranicznych (w j.szwedzkim)przyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego (min. B2) i angielskiego (min. B2)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język szwedzki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie (5200 zł brutto/miesiąc)stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa zgłoszeń/ticketów od Klientów zagranicznych (w j.szwedzkim)przyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego (min. B2) i angielskiego (min. B2)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (min. B1)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (min. B1)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 7 ofert pracy w Wielkopolskie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.