You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 7

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zapalonym handlowcem a pozyskiwanie klientów biznesowych i rozmowy z nim nie stanowią dla Ciebie problemu? Aplikuj już dziś i zostań specjalistą ds. sprzedaży w Polskiej firmie mającej biuro w Chinach i Polsce.oferujemyGodne zarobki (podstawa+prowizja)Umowę o pracęPrzyjazne warunki pracy i zapewnione narzędzia do jej wykonywaniaPraca w biurze w KrakowiezadaniaWalidacja rynku pod kątem wyszukania potencjalnego klienta biznesowego- dotarcie do osób decyzyjnychAktywne pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego, oraz opieka posprzedażowa.oczekujemyMin.3 lata doświadczenia w sprzedaży jako samodzielny przedstawiciel handlowy lub techniczno-handlowy, w obszarze pozyskiwaniu klienta biznesowego.Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, samodzielność w działaniu, umiejętność aktywnego pozyskiwanie klienta biznesowegoUmiejętność walidacji rynku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zapalonym handlowcem a pozyskiwanie klientów biznesowych i rozmowy z nim nie stanowią dla Ciebie problemu? Aplikuj już dziś i zostań specjalistą ds. sprzedaży w Polskiej firmie mającej biuro w Chinach i Polsce.oferujemyGodne zarobki (podstawa+prowizja)Umowę o pracęPrzyjazne warunki pracy i zapewnione narzędzia do jej wykonywaniaPraca w biurze w KrakowiezadaniaWalidacja rynku pod kątem wyszukania potencjalnego klienta biznesowego- dotarcie do osób decyzyjnychAktywne pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego, oraz opieka posprzedażowa.oczekujemyMin.3 lata doświadczenia w sprzedaży jako samodzielny przedstawiciel handlowy lub techniczno-handlowy, w obszarze pozyskiwaniu klienta biznesowego.Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, samodzielność w działaniu, umiejętność aktywnego pozyskiwanie klienta biznesowegoUmiejętność walidacji rynku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN10 - PLN11 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy skupiającej się na profesjonalnym dostarczaniu rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Młodszego specjalisty ds. księgowości. Znasz język angielski? Masz pierwsze doświadczenie w pracy z fakturami? Aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 3-6 miesięcymiędzynarodowe środowisko pracyszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaprzetwarzanie fakturkontrola poprawności wprowadzanych danychwsparcie zespołu Account Payableoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia/ pokrewne)znajomości pakietu MS Office (Excel, Word)mile widziane pierwsze doświadczenie/ staż na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności analitycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy skupiającej się na profesjonalnym dostarczaniu rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Młodszego specjalisty ds. księgowości. Znasz język angielski? Masz pierwsze doświadczenie w pracy z fakturami? Aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 3-6 miesięcymiędzynarodowe środowisko pracyszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaprzetwarzanie fakturkontrola poprawności wprowadzanych danychwsparcie zespołu Account Payableoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia/ pokrewne)znajomości pakietu MS Office (Excel, Word)mile widziane pierwsze doświadczenie/ staż na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności analitycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemydobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemydobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościanaliza przepływów pieniężnychwsparcie działu kredytowegoanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowychutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościanaliza przepływów pieniężnychwsparcie działu kredytowegoanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowychutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 brutto zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych procesachwprowadzanie i weryfikacja danychwspółpraca z innymi działami firmyraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 brutto zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych procesachwprowadzanie i weryfikacja danychwspółpraca z innymi działami firmyraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 7 ofert pracy w Malopolskie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.