You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Gniezno: 1

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gniezno, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś ekspertem w branży, a HR to Twoja pasja? Świetnie się składa, mamy dla Ciebie bardzo interesującą, odpowiedzialną i rozwojową ofertę pracy!Nasz klient to stabilna firma, stawiająca na szacunek, współpracę, rozwój i kreatywność. Z pewnością wykorzystasz i pogłębisz swoje kompetencje. oferujemystabilne zatrudnienie i reprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuodpowedzialne i decyzyjne stanowisko (ścisła współpraca z Zarządem)możliwość wdrażania swoich pomysłów oraz zdobywania nowych doświadczeń zawodowych szansę na dalsze podnoszenie kwalifikacjiszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe zadanianadzór nad wszystkimi procesami HR współtworzenie polityki personalnej firmyrealizowanie strategii biznesowej firmy od strony zasobów ludzkichodpowiedzialność za prowadzenie projektów rekrutacyjnychwspieranie kadry managerskiej w zakresie HR, zmian oraz rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji personalnychdbanie o rozwój pracowników (tworzenie i zarządzanie programem szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych)rekomendowanie i wdrażanie nowych/optymalnych metod zarządzania personelemwspierania działań z zakresu employer brandingodpowiedzialność za proces komunikacji wewnętrznej w firmietworzenie budżetu działu oraz monitorowanie jego realizacji (plan zatrudnienia, plan wynagrodzeń, plan szkoleń)oczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (rola HRBP/HR Managera)znajmości procesów HRznajomości prawa pracy, przepisów HRposiadania wysokiej kultury, orientacji biznesowejrozwiniętych umiejętności interpersonalnych proaktywnego podejścia do problemów, nastawieni na poszukiwanie rozwiązańorientacji na potrzeby pracownikówumiejętności analitycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś ekspertem w branży, a HR to Twoja pasja? Świetnie się składa, mamy dla Ciebie bardzo interesującą, odpowiedzialną i rozwojową ofertę pracy!Nasz klient to stabilna firma, stawiająca na szacunek, współpracę, rozwój i kreatywność. Z pewnością wykorzystasz i pogłębisz swoje kompetencje. oferujemystabilne zatrudnienie i reprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuodpowedzialne i decyzyjne stanowisko (ścisła współpraca z Zarządem)możliwość wdrażania swoich pomysłów oraz zdobywania nowych doświadczeń zawodowych szansę na dalsze podnoszenie kwalifikacjiszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe zadanianadzór nad wszystkimi procesami HR współtworzenie polityki personalnej firmyrealizowanie strategii biznesowej firmy od strony zasobów ludzkichodpowiedzialność za prowadzenie projektów rekrutacyjnychwspieranie kadry managerskiej w zakresie HR, zmian oraz rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji personalnychdbanie o rozwój pracowników (tworzenie i zarządzanie programem szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych)rekomendowanie i wdrażanie nowych/optymalnych metod zarządzania personelemwspierania działań z zakresu employer brandingodpowiedzialność za proces komunikacji wewnętrznej w firmietworzenie budżetu działu oraz monitorowanie jego realizacji (plan zatrudnienia, plan wynagrodzeń, plan szkoleń)oczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (rola HRBP/HR Managera)znajmości procesów HRznajomości prawa pracy, przepisów HRposiadania wysokiej kultury, orientacji biznesowejrozwiniętych umiejętności interpersonalnych proaktywnego podejścia do problemów, nastawieni na poszukiwanie rozwiązańorientacji na potrzeby pracownikówumiejętności analitycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 1 ofert pracy w Gniezno

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.