Nasz klient – międzynarodowa firma z branży farmaceutycznej – poszukuje trzech nowych członków do zespołu HR, którzy odpowiedzialni będą za zapewnienie najwyższej jakości i zgodności wszystkich procesów kadrowo-płacowych, a także za to, by pracownicy czuli się zaopiekowani.
Poszukujemy Kandydatów o zróżnicowanym doświadczeniu w obszarze HR:
Wsparcie Administracyjne / Junior
Średniozaawansowany Specjalista (Time & Absence)
Specjalista z doświadczeniem w Operacjach P&O
Jeśli lubisz pracę z ludźmi, świetnie poruszasz się w przepisach prawa pracy i chcesz wykorzystywać nowoczesne technologie do usprawniania procesów HR – ta oferta jest dla Ciebie!
oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową przez dostawcę zewnętrznego z możliwością przejścia na zatrudnienie wewnętrzne.
Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy).
Pracę hybrydową w systemie 3 dni biuro / 2 dni zdalnie.
- Dostępny parking dla pracowników.
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku firmy farmaceutycznej.
Będziesz odpowiedzialny za kluczowe zadania w obszarze Operacji P&O. Twój dokładny zakres obowiązków zostanie ustalony w zależności od Twojego doświadczenia.
Kompleksowe zarządzanie procesami HR w administracji kadrowej od momentu zatrudnienia aż po rozwiązanie umowy wraz ze zmianami w cyklu życia pracownika.
Będziesz kluczowym punktem kontaktowym dla pracowników w oddziale w Strykowie, gotowym odpowiedzieć na pytania dotyczące kadr i płac (benefity, kwestie urlopowe, tematy związane ze zwolnieniami lekarskimi, kwestie ubezpieczeniowe, zaświadczenia, procesowanie zmian w systemach np. zmiana ról/managera).
Dbanie o to, by wszystkie działania były zgodne z polskim prawem pracy i przepisami podatkowymi.
Prowadzenie akt osobowych zgodnie z polskimi wymogami, dbając o ich poufność, poprawność i gotowość do audytów.
Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami (m.in. HR Biznes Partnerami, Finansami, Prawnym) oraz zewnętrznymi dostawcami usług (np. w zakresie obsługi płacowej, czy benefitów).
Aktywne poszukiwanie sposobów na automatyzację i usprawnianie procesów, wykorzystując do tego nowoczesne narzędzia i systemy HR (m.in. Workday i ServiceNow).
Praktycznej znajomości polskiego prawa pracy oraz procesów związanych z płacami, administracją kadrową i benefitami.
Doświadczenia w pracy z systemami HRIS (np. SAP, Workday – wysoko cenione), płacowymi oraz/lub do zarządzania czasem pracy.
Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 (część spotkań i cała komunikacja biznesowa odbywa się w tym języku).
proaktywności, zorientowania na skuteczne rozwiązywanie problemów oraz gotowości do adaptacji i wspierania zmian.
wysoko rozwiniętych kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...