Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla E Commerce: 15

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient z branży meblowej z Częstochowy poszukuje aktualnie specjalisty ds. sprzedaży e-commerce.Jeśli chcesz tworzyć strategie, które umożliwią dokonywanie transakcji online, organizować, rozwijać i realizować sprzedaż za pośrednictwem nowej platformy e-commerce, zapewniając wzrost sprzedaży z klientami on-line i znasz j. angielski - nie zwlekaj! Zerknij na poniższy projekt i aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa szkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaTworzenie i wdrażanie strategii, które umożliwiają tranzycję onlineOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami internetowymi i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachWspółpraca ze specjalistą ds. Treści marketingowych, identyfikacja najlepszych praktyk SEO dotyczących produktów i marekUstalanie standardów, systemów i najlepszych praktyk w zakresie tworzenia list nowych produktów, tworzenia treści, dystrybucji i konserwacjiPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenie w szybko rozwijającym się biznesie e-commercePraktyczne doświadczenie w zarządzaniu i utrzymywaniu witryn / portali e-CommerceZnajomość przestrzeni e-Commerce, która obejmuje strategie marketingowe, rozwój produktów, strategie konkurencyjne, badania konsumenckie, trendy branżowe i najlepsze praktyki dotyczące użytecznościZnajomość różnych platform i strategii sprzedaży onlinej. angielski - minimum B2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Nasz klient z branży meblowej z Częstochowy poszukuje aktualnie specjalisty ds. sprzedaży e-commerce.Jeśli chcesz tworzyć strategie, które umożliwią dokonywanie transakcji online, organizować, rozwijać i realizować sprzedaż za pośrednictwem nowej platformy e-commerce, zapewniając wzrost sprzedaży z klientami on-line i znasz j. angielski - nie zwlekaj! Zerknij na poniższy projekt i aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa szkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaTworzenie i wdrażanie strategii, które umożliwiają tranzycję onlineOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami internetowymi i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachWspółpraca ze specjalistą ds. Treści marketingowych, identyfikacja najlepszych praktyk SEO dotyczących produktów i marekUstalanie standardów, systemów i najlepszych praktyk w zakresie tworzenia list nowych produktów, tworzenia treści, dystrybucji i konserwacjiPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenie w szybko rozwijającym się biznesie e-commercePraktyczne doświadczenie w zarządzaniu i utrzymywaniu witryn / portali e-CommerceZnajomość przestrzeni e-Commerce, która obejmuje strategie marketingowe, rozwój produktów, strategie konkurencyjne, badania konsumenckie, trendy branżowe i najlepsze praktyki dotyczące użytecznościZnajomość różnych platform i strategii sprzedaży onlinej. angielski - minimum B2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego międzynarodowego klienta z branży IT poszukujemy osób z doświadczeniem na stanowisku Java Software Engineer, a który nie ustaję w zdobywaniu nowych i rozwijaniu już istniejących umiejętności z obszaru Javy, Spring, mikroserwerów czy SAP Hybris dla branży e-commerce.Jeśli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!oferujemypraca w międzynarodowym środowisku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie zależne od doświadczenia (mid 7000-15500 pln brutto dla uop, senior 13 000 - 20 000 pln brutto dla uop) możliwość wyboru miejsca pracy - Gliwice lub Wrocławpraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniapraca ze Spring Core / Boot i WebServicespraca w Agile (Scrum)praca na jednym z frameworków: Angular, Vue.js, ReactJS or Spartacusrozwijanie i utrzymanie systemu dokumentacjiaktywny udział w projektach dla branży e-commerce, w tym tworzenie mikroserwisów współpraca z testerami oraz analitykami oczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w programowanie w Javaznajomości MySQL, Oracle 12g/18c/19c lub Perconaznajomości z podstawowymi wzorcami projektowymi oraz strukturami danych podstawowej znajomości SQL i RDBMsznajomości lub chęci poznania SAP Hybris oraz platformy narzędzi handlowych zwłaszcza w obszarze e-commercepodstawowej znajomości prekompilatorów CSS, SCSS lub LESSznajomości j. angielskiego (min. B2)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego międzynarodowego klienta z branży IT poszukujemy osób z doświadczeniem na stanowisku Java Software Engineer, a który nie ustaję w zdobywaniu nowych i rozwijaniu już istniejących umiejętności z obszaru Javy, Spring, mikroserwerów czy SAP Hybris dla branży e-commerce.Jeśli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!oferujemypraca w międzynarodowym środowisku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie zależne od doświadczenia (mid 7000-15500 pln brutto dla uop, senior 13 000 - 20 000 pln brutto dla uop) możliwość wyboru miejsca pracy - Gliwice lub Wrocławpraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniapraca ze Spring Core / Boot i WebServicespraca w Agile (Scrum)praca na jednym z frameworków: Angular, Vue.js, ReactJS or Spartacusrozwijanie i utrzymanie systemu dokumentacjiaktywny udział w projektach dla branży e-commerce, w tym tworzenie mikroserwisów współpraca z testerami oraz analitykami oczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w programowanie w Javaznajomości MySQL, Oracle 12g/18c/19c lub Perconaznajomości z podstawowymi wzorcami projektowymi oraz strukturami danych podstawowej znajomości SQL i RDBMsznajomości lub chęci poznania SAP Hybris oraz platformy narzędzi handlowych zwłaszcza w obszarze e-commercepodstawowej znajomości prekompilatorów CSS, SCSS lub LESSznajomości j. angielskiego (min. B2)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta działającego w obszarze rynku E-Commerce, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora zarządzającego obszarem Obsługi Klienta oraz Jakości. oferujemyzatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku e-commerce,pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują kulturę organizacyjną,samodzielne stanowisko pracy z dużą swobodą działania,umowę o pracę i wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i kompetencji,możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia,ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa,dodatkowe benefity: dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medyczne.zadaniaorganizacja i nadzorowanie pracy telefonicznego Biura Obsługi Klienta oraz działu Reklamacji,zapewnienie realizacji celów ilościowych i jakościowych,optymalizacja procesów obsługi klienta i reklamacji,wdrożenie polityki mającej na celu wzrost poziomu satysfakcji Klienta, wyznaczanie nowych kierunków działania w zakresie polityki jakościowej i obsługi Klienta,rozwój podległego zespołu,staranne i sumienne prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem w podległym obszarze. oczekujemyminimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu BOK lub działem handlowym,umiejętności budowania i motywowania zespołu,łatwości podejmowania decyzji, odpowiedzialności,łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji,zdolności pracy pod presją czasu,doświadczenie w pracy na projektach - ich tworzeniu i wdrażaniu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta działającego w obszarze rynku E-Commerce, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora zarządzającego obszarem Obsługi Klienta oraz Jakości. oferujemyzatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku e-commerce,pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują kulturę organizacyjną,samodzielne stanowisko pracy z dużą swobodą działania,umowę o pracę i wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i kompetencji,możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia,ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa,dodatkowe benefity: dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medyczne.zadaniaorganizacja i nadzorowanie pracy telefonicznego Biura Obsługi Klienta oraz działu Reklamacji,zapewnienie realizacji celów ilościowych i jakościowych,optymalizacja procesów obsługi klienta i reklamacji,wdrożenie polityki mającej na celu wzrost poziomu satysfakcji Klienta, wyznaczanie nowych kierunków działania w zakresie polityki jakościowej i obsługi Klienta,rozwój podległego zespołu,staranne i sumienne prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem w podległym obszarze. oczekujemyminimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu BOK lub działem handlowym,umiejętności budowania i motywowania zespołu,łatwości podejmowania decyzji, odpowiedzialności,łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji,zdolności pracy pod presją czasu,doświadczenie w pracy na projektach - ich tworzeniu i wdrażaniu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych Klientów, jednej z największych firm z sektora medycznego w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Contentu.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację założonej strategii rozwoju contentu, oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + premianiezbędne narzędzia do wykonywania pracymożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkoleniapakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty miejskiej, karta sportowa, karty rabatowe)zadaniaodpowiedzialność za realizację założonej strategii rozwoju contentu,sprawowanie nadzoru nad projektami kart produktowych koordynacja pracy zespołu specjalistów (aktywny udział w procesie rekrutacji, zapewnienie jakości pracy, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie podległego zespołu 6-10 osób)odpowiedzialność za współpracę z podwykonawcami (agencje, kontrahenci)monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji,przygotowywanie różnego rodzaju raportów, oraz odpowiedzialność za proponowanie i realizowanie zmian w oparciu o dane analitycznebieżąca współpraca międzywydziałowa wewnątrz firmy,odpowiedzialność za SEOoczekujemyminimum 2-3 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży e-commerce (mile widziane osoby z doświadczeniem zawodowym zdobytym w branży medycznej, bądź beauty)gotowości do pracy w 100% z biura firmy doświadczenia w zarządzaniu wieloma projektami jednocześniedoświadczenia w prowadzeniu zespołu- umiejętności delegowania i egzekwowania podejmowanych działańznajomości SEO, copywritingu i pozycjonowaniaznajomości trendów w branży e-commercepozytywnego nastawienia i gotowości do pracyumiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości i konsekwencji w podejmowanych działaniachumiejętności analitycznego myślenia Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych Klientów, jednej z największych firm z sektora medycznego w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Contentu.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację założonej strategii rozwoju contentu, oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + premianiezbędne narzędzia do wykonywania pracymożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkoleniapakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty miejskiej, karta sportowa, karty rabatowe)zadaniaodpowiedzialność za realizację założonej strategii rozwoju contentu,sprawowanie nadzoru nad projektami kart produktowych koordynacja pracy zespołu specjalistów (aktywny udział w procesie rekrutacji, zapewnienie jakości pracy, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie podległego zespołu 6-10 osób)odpowiedzialność za współpracę z podwykonawcami (agencje, kontrahenci)monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji,przygotowywanie różnego rodzaju raportów, oraz odpowiedzialność za proponowanie i realizowanie zmian w oparciu o dane analitycznebieżąca współpraca międzywydziałowa wewnątrz firmy,odpowiedzialność za SEOoczekujemyminimum 2-3 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży e-commerce (mile widziane osoby z doświadczeniem zawodowym zdobytym w branży medycznej, bądź beauty)gotowości do pracy w 100% z biura firmy doświadczenia w zarządzaniu wieloma projektami jednocześniedoświadczenia w prowadzeniu zespołu- umiejętności delegowania i egzekwowania podejmowanych działańznajomości SEO, copywritingu i pozycjonowaniaznajomości trendów w branży e-commercepozytywnego nastawienia i gotowości do pracyumiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości i konsekwencji w podejmowanych działaniachumiejętności analitycznego myślenia Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w branży FMCG, poszukujemy do oddziału w Krakowie osobę na stanowisko Specjalista E-Commerce. oferujemywspółpraca w oparciu o umowę o pracę,work-life balance (praca wyłącznie w godzinach 8:00-16:00),do wykorzystania budżet 2 000zł w skali roku poprzez karty przedpłacone,bogaty pakiet opieki medycznej dla całej rodziny,wczasy pod gruszą,bonus mikołajkowy, paczki dla dzieci,finansowa nagroda roczna,podwyżki inflacyjne,budżet szkoleniowy do dyspozycji. zadaniazarządzanie projektami w ramach usprawnienia działania sklepu internetowego i wdrażania nowych rozwiązań,koordynacja działań pomiędzy deweloperami zewnętrznymi a osobami wewnętrznie odpowiedzialnymi za sprzedaż,wsparcie działu sprzedaży przy zmianie treści witryny, aktualizacjach produktów, obsłudze technicznej, analizowanie działań promocyjnych sklepu, optymalizowanie ich przy współpracy z innymi działami,odpowiedzialność za wszelkie kwestie techniczne związane z zarządzaniem sklepem jako Backoffice. oczekujemypraktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze technicznym sklepu E-Commerce, płynnej znajomości języka angielskiego (konieczne do porozumiewania się z zespołem międzynarodowym),doświadczenia w zarządzaniu informacjami o produkcie i systemach zarządzania zasobami cyfrowymi (systemy sklepowe),mile widziana znajomość SAP-Hybris oraz SAP Sprzedaż i Dystrybucja,zaangażowanie oraz chęć do rozwoju,umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej,Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w branży FMCG, poszukujemy do oddziału w Krakowie osobę na stanowisko Specjalista E-Commerce. oferujemywspółpraca w oparciu o umowę o pracę,work-life balance (praca wyłącznie w godzinach 8:00-16:00),do wykorzystania budżet 2 000zł w skali roku poprzez karty przedpłacone,bogaty pakiet opieki medycznej dla całej rodziny,wczasy pod gruszą,bonus mikołajkowy, paczki dla dzieci,finansowa nagroda roczna,podwyżki inflacyjne,budżet szkoleniowy do dyspozycji. zadaniazarządzanie projektami w ramach usprawnienia działania sklepu internetowego i wdrażania nowych rozwiązań,koordynacja działań pomiędzy deweloperami zewnętrznymi a osobami wewnętrznie odpowiedzialnymi za sprzedaż,wsparcie działu sprzedaży przy zmianie treści witryny, aktualizacjach produktów, obsłudze technicznej, analizowanie działań promocyjnych sklepu, optymalizowanie ich przy współpracy z innymi działami,odpowiedzialność za wszelkie kwestie techniczne związane z zarządzaniem sklepem jako Backoffice. oczekujemypraktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze technicznym sklepu E-Commerce, płynnej znajomości języka angielskiego (konieczne do porozumiewania się z zespołem międzynarodowym),doświadczenia w zarządzaniu informacjami o produkcie i systemach zarządzania zasobami cyfrowymi (systemy sklepowe),mile widziana znajomość SAP-Hybris oraz SAP Sprzedaż i Dystrybucja,zaangażowanie oraz chęć do rozwoju,umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej,Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się swobodnie językiem niemieckim i cenisz sobie pracę z ludźmi? Czeka na Ciebie rozwojowa oferta pracy, w stabilnej międzynarodowej, nowoczesnej firmie i ciekawej branży! Wykorzystaj swój potencjał i zrób kolejny krok w karierze!oferujemymożliwość wyzwań zawodowych oraz rozwój zawodowy w obszarze e-commercerelacje oparte na zaufaniu, partnerstwie i współpracy zespołowejprzyjazną atmosferę pracy pracę w międzynarodowej grupie przy różnorodnych projektachsamodzielność w działaniu i możliwość realizowania własnych pomysłówmożliwość pracy zdalnej (2-3 dni w tygodniu)zadaniawsparcie i doradztwo dla klientów w zakresie oferowanych produktówobsługa klientów sklepu internetowego wszystkimi kanałami komunikacji (telefon, mail, chat, komunikatory)profesjonalna obsługa klientów, pomoc we wszelkich pojawiających się trudnościach, rozwiązywanie problemówobsługa zamówień, aktualizacja danych dotyczących zamówień w systemiedziałania na rzecz sklepu internetowego, aktualizacji treści na stronieodpowiedzialność za aktualność oferty na stronie www oraz w serwisach aukcyjnychdbałość o wizerunek firmywspółpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadańoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane lingwistyczne)znajomości języka niemieckiego na poziomie C1/C2doświadczenia w obsłudze klienta, w obszarze e-commerce doskonałej znajomości rynku niemieckiego dobrej znajomości programów pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się swobodnie językiem niemieckim i cenisz sobie pracę z ludźmi? Czeka na Ciebie rozwojowa oferta pracy, w stabilnej międzynarodowej, nowoczesnej firmie i ciekawej branży! Wykorzystaj swój potencjał i zrób kolejny krok w karierze!oferujemymożliwość wyzwań zawodowych oraz rozwój zawodowy w obszarze e-commercerelacje oparte na zaufaniu, partnerstwie i współpracy zespołowejprzyjazną atmosferę pracy pracę w międzynarodowej grupie przy różnorodnych projektachsamodzielność w działaniu i możliwość realizowania własnych pomysłówmożliwość pracy zdalnej (2-3 dni w tygodniu)zadaniawsparcie i doradztwo dla klientów w zakresie oferowanych produktówobsługa klientów sklepu internetowego wszystkimi kanałami komunikacji (telefon, mail, chat, komunikatory)profesjonalna obsługa klientów, pomoc we wszelkich pojawiających się trudnościach, rozwiązywanie problemówobsługa zamówień, aktualizacja danych dotyczących zamówień w systemiedziałania na rzecz sklepu internetowego, aktualizacji treści na stronieodpowiedzialność za aktualność oferty na stronie www oraz w serwisach aukcyjnychdbałość o wizerunek firmywspółpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadańoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane lingwistyczne)znajomości języka niemieckiego na poziomie C1/C2doświadczenia w obsłudze klienta, w obszarze e-commerce doskonałej znajomości rynku niemieckiego dobrej znajomości programów pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, firmy nr 1 na rynku w Polsce w branży e-commerce, poszukujemy praktykanta na 3miesięczną współpracę! oferujemyUmowę zlecenieStawkę 25zł brutto/h - ok 4200zł miesięcznie Elastyczny grafik, pracę pomiędzy 7 a 19 (ok 140-160h w miesiącu)Możliwość realnego, szybkiego rozwoju Pracę ZDALNĄ :) zadania Będziesz wspierać rozwój sieci Zadbasz o prawidłowe kompletowanie oraz obieg dokumentów Skoordynujesz obsługę zgłoszeń ze strony www oraz procesów weryfikacji obiektów handlowych obecnych i przyszłych klientów Będziesz wspierać tworzenie prezentacji w zależności od potrzeb Będziesz opracowywać, wdrażać i optymalizować procesyoczekujemyOfertę kierujemy do osób, które : Są w trakcie studiów wyższych (preferowane kierunki administracyjne lub ekonomiczne) Mają wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne Mają rozwinięte zdolności myślenia krytycznego Posiadają umiejętność pracy pod presją Biegle posługują się Microsoft Office (np. Excel, PowerPoint), znajomość środowiska Google Workspace będzie dodatkowym atutem Posługują się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym Znajomość obsługi programów graficznych będzie dodatkowym atutem :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, firmy nr 1 na rynku w Polsce w branży e-commerce, poszukujemy praktykanta na 3miesięczną współpracę! oferujemyUmowę zlecenieStawkę 25zł brutto/h - ok 4200zł miesięcznie Elastyczny grafik, pracę pomiędzy 7 a 19 (ok 140-160h w miesiącu)Możliwość realnego, szybkiego rozwoju Pracę ZDALNĄ :) zadania Będziesz wspierać rozwój sieci Zadbasz o prawidłowe kompletowanie oraz obieg dokumentów Skoordynujesz obsługę zgłoszeń ze strony www oraz procesów weryfikacji obiektów handlowych obecnych i przyszłych klientów Będziesz wspierać tworzenie prezentacji w zależności od potrzeb Będziesz opracowywać, wdrażać i optymalizować procesyoczekujemyOfertę kierujemy do osób, które : Są w trakcie studiów wyższych (preferowane kierunki administracyjne lub ekonomiczne) Mają wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne Mają rozwinięte zdolności myślenia krytycznego Posiadają umiejętność pracy pod presją Biegle posługują się Microsoft Office (np. Excel, PowerPoint), znajomość środowiska Google Workspace będzie dodatkowym atutem Posługują się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym Znajomość obsługi programów graficznych będzie dodatkowym atutem :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, dołącz do naszego zespołu obsługującego niezwykły projekt rekrutacji masowych dla naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce.Udział w naszym projekcie to coś więcej niż tylko praca. Dzięki nam masz szansę znaleźć zajęcie, które polubisz oraz wykorzystasz w pełni swój potencjał zawodowy!oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie dla klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecieumowę o pracę tymczasową w systemie podstawowym od poniedziałku do piątkupakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychperspektywę długofalowej współpracybiuro ulokowane w centrum Gliwicmiłą atmosferę w młodym zespolezadaniaplanowanie, organizowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych w oparciu o zamówienie i określony czas realizacjiprowadzenie spotkań informacyjno - rekrutacyjnych z kandydatami (online)procesowanie kandydatów w wewnętrznych systemów rekrutacyjnychbieżąca obsługa kandydatów - bezpośrednia i telefonicznaraportowanie i analiza bieżących danychoczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniuumiejętności działania pod presją czasuznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)mile widziana znajomość języka angielskiegoBrzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Kontakt: Joanna Biederman +48 605132939Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, dołącz do naszego zespołu obsługującego niezwykły projekt rekrutacji masowych dla naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce.Udział w naszym projekcie to coś więcej niż tylko praca. Dzięki nam masz szansę znaleźć zajęcie, które polubisz oraz wykorzystasz w pełni swój potencjał zawodowy!oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie dla klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecieumowę o pracę tymczasową w systemie podstawowym od poniedziałku do piątkupakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychperspektywę długofalowej współpracybiuro ulokowane w centrum Gliwicmiłą atmosferę w młodym zespolezadaniaplanowanie, organizowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych w oparciu o zamówienie i określony czas realizacjiprowadzenie spotkań informacyjno - rekrutacyjnych z kandydatami (online)procesowanie kandydatów w wewnętrznych systemów rekrutacyjnychbieżąca obsługa kandydatów - bezpośrednia i telefonicznaraportowanie i analiza bieżących danychoczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniuumiejętności działania pod presją czasuznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)mile widziana znajomość języka angielskiegoBrzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Kontakt: Joanna Biederman +48 605132939Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kołbaskowo, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, dołącz do zespołu naszego klienta (lidera branży e-commerce) i zdobądź doświadczenie w obszarze rekrutacji masowych. Udział w tym projekcie to coś więcej niż tylko praca. Dzięki nam masz szansę znaleźć zajęcie, które polubisz oraz wykorzystasz w pełni swój potencjał zawodowy!oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie u naszego kluczowego klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecieumowę o pracę tymczasową w systemie podstawowym od poniedziałku do piątkuperspektywę długofalowej współpracypakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychbiuro ulokowane centrum logistyki w Kołbaskowiemiłą atmosferę w młodym zespolezadaniaplanowanie, organizowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych w oparciu o określony czas realizacjiprowadzenie spotkań informacyjno - rekrutacyjnych z kandydatami (online i stacjonarnie)procesowanie kandydatów w dedykowanym systemie rekrutacyjnymbieżąca obsługa kandydatów - bezpośrednia i telefonicznaraportowanie i analiza bieżących danychoczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniuumiejętności działania pod presją czasuznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)mile widziana znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego Brzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Kontakt: Joanna Biederman +48 605132939 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, dołącz do zespołu naszego klienta (lidera branży e-commerce) i zdobądź doświadczenie w obszarze rekrutacji masowych. Udział w tym projekcie to coś więcej niż tylko praca. Dzięki nam masz szansę znaleźć zajęcie, które polubisz oraz wykorzystasz w pełni swój potencjał zawodowy!oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie u naszego kluczowego klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecieumowę o pracę tymczasową w systemie podstawowym od poniedziałku do piątkuperspektywę długofalowej współpracypakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychbiuro ulokowane centrum logistyki w Kołbaskowiemiłą atmosferę w młodym zespolezadaniaplanowanie, organizowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych w oparciu o określony czas realizacjiprowadzenie spotkań informacyjno - rekrutacyjnych z kandydatami (online i stacjonarnie)procesowanie kandydatów w dedykowanym systemie rekrutacyjnymbieżąca obsługa kandydatów - bezpośrednia i telefonicznaraportowanie i analiza bieżących danychoczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniuumiejętności działania pod presją czasuznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)mile widziana znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego Brzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Kontakt: Joanna Biederman +48 605132939 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Chcesz zdobyć doświadczenie i poznać specyfikę pracy w branży HR? Dołącz do Randstad i rozwijaj się w międzynarodowej Agencji Pracy nr 1 na świecie.Obecnie prowadzimy rekrutację na bezpłatne i płatne praktyki w naszym dziale rekrutacji pracowników tymczasowych. Okres trwania praktyk to 1-3 miesiące.oferujemyoferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale rekrutacji u naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commercerozwijanie swoich umiejętności zawodowych wśród doświadczonych rekruterówindywidualne dostosowanie planu praktykpełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie wykonywanych obowiązkówsuper atmosferępo zakończeniu praktyk wystawiamy referencjezadaniazadaniawsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych w projekcie rekrutacji masowych (selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych)obsługa wewnętrznych systemów rekrutacyjnychoczekujemyoczekujemymile widziane posiadanie statusu studentamotywacji do zdobycia doświadczenia zawodowegosumienności i nastawienia na rzetelne i skrupulatne wykonywanie zadańdobrej znajomości pakietu MS OfficeBrzmi ciekawie? Zaaplikuj już dziś.Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Zadzwoń na numer 667 184 126 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Chcesz zdobyć doświadczenie i poznać specyfikę pracy w branży HR? Dołącz do Randstad i rozwijaj się w międzynarodowej Agencji Pracy nr 1 na świecie.Obecnie prowadzimy rekrutację na bezpłatne i płatne praktyki w naszym dziale rekrutacji pracowników tymczasowych. Okres trwania praktyk to 1-3 miesiące.oferujemyoferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale rekrutacji u naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commercerozwijanie swoich umiejętności zawodowych wśród doświadczonych rekruterówindywidualne dostosowanie planu praktykpełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie wykonywanych obowiązkówsuper atmosferępo zakończeniu praktyk wystawiamy referencjezadaniazadaniawsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych w projekcie rekrutacji masowych (selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych)obsługa wewnętrznych systemów rekrutacyjnychoczekujemyoczekujemymile widziane posiadanie statusu studentamotywacji do zdobycia doświadczenia zawodowegosumienności i nastawienia na rzetelne i skrupulatne wykonywanie zadańdobrej znajomości pakietu MS OfficeBrzmi ciekawie? Zaaplikuj już dziś.Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Zadzwoń na numer 667 184 126 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz rozmawiać przez telefon? Masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i jesteś osobą komunikatywną? Jeśli twierdząco odpowiedziałaś/odpowiedziałeś na to pytanie to świetnie się składa. Mamy ofertę dopasowaną właśnie dla Ciebie! oferujemypracę w oparciu o umowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu i możliwość pracy z domu w trybie stałympracę od 8 do 16premię miesięczną związaną z wynikami Twojej pracy (bez górnej granicy)pakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psazadaniatelefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientówaktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnychterminowość wykonania zadańraportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot)realizacja miesięcznych planów sprzedażyoczekujemyminimum roczne doświadczenie w pracy z klientem biznesowymkomunikatywność i umiejętność pracy w zespolepozytywne nastawienie dobra obsługa komputera w zakresie MS Officeznajomość języka angielskiego na poziomie min. B1nastawienie na realizację celówdoświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Lubisz rozmawiać przez telefon? Masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i jesteś osobą komunikatywną? Jeśli twierdząco odpowiedziałaś/odpowiedziałeś na to pytanie to świetnie się składa. Mamy ofertę dopasowaną właśnie dla Ciebie! oferujemypracę w oparciu o umowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu i możliwość pracy z domu w trybie stałympracę od 8 do 16premię miesięczną związaną z wynikami Twojej pracy (bez górnej granicy)pakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psazadaniatelefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientówaktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnychterminowość wykonania zadańraportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot)realizacja miesięcznych planów sprzedażyoczekujemyminimum roczne doświadczenie w pracy z klientem biznesowymkomunikatywność i umiejętność pracy w zespolepozytywne nastawienie dobra obsługa komputera w zakresie MS Officeznajomość języka angielskiego na poziomie min. B1nastawienie na realizację celówdoświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dynamicznie rozwijający się sklep internetowy - jeden z leaderów w sprzedaży hurtowej i detalicznej, wraz z Randstad poszukuje kolejnego specjalisty!Jeśli słowo marketplace nie jest dla Ciebie zagadką, a przynajmniej Allegro znasz... jak własną kieszeń :) - Świetnie! Jeśli tak samo sprawnie poruszasz się po platformach eBay, eMag, czy Amazon - jeszcze lepiej!Dodatkowo jesteś osobą komunikatywną, wielozadaniową i lubisz angażować się w powierzone Ci zadania? albo świetnie odnajdujesz się w tematyce motoryzacyjnej i chciałbyś wejść do świata e-commerce?Nie czekaj, APLIKUJ - ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę o pracę,możliwość realizacji własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój biznesu,hybrydowy model pracy,dwuskładnikowy system wynagrodzenia (podstawa + premia).zadaniasprzedaż poprzez platformy internetowe (Amazon, Allegro, eMag, eBay),obsługa zapytań ofertowych,telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem - wsparcie w rozwiązywaniu problemów, prowadzenie procesu zwrotów i reklamacji,procesowanie zamówień w systemie,monitorowanie i analiza zgłoszeń oraz rynku,stałe poszerzanie wiedzy produktowej.oczekujemydoświadczenia w pracy dotyczącej części, akcesoriów samochodowych lub w obsłudze klienta,doświadczenia w obsłudze platform sprzedażowych (Allegro, eBay, Amazon, eMag) znajomości języka angielski - umożliwiającej swobodną komunikację z klientami (telefonicznie i mailowo)znajomości języka niemieckiego - bardzo mile widziane!znajomości MS Office,relacyjności w kontakcie, zorientowania na klienta,elastyczności w podejściu do wykonywanych zadań,umiejętność ustalania priorytetów, samodyscypliny.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dynamicznie rozwijający się sklep internetowy - jeden z leaderów w sprzedaży hurtowej i detalicznej, wraz z Randstad poszukuje kolejnego specjalisty!Jeśli słowo marketplace nie jest dla Ciebie zagadką, a przynajmniej Allegro znasz... jak własną kieszeń :) - Świetnie! Jeśli tak samo sprawnie poruszasz się po platformach eBay, eMag, czy Amazon - jeszcze lepiej!Dodatkowo jesteś osobą komunikatywną, wielozadaniową i lubisz angażować się w powierzone Ci zadania? albo świetnie odnajdujesz się w tematyce motoryzacyjnej i chciałbyś wejść do świata e-commerce?Nie czekaj, APLIKUJ - ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę o pracę,możliwość realizacji własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój biznesu,hybrydowy model pracy,dwuskładnikowy system wynagrodzenia (podstawa + premia).zadaniasprzedaż poprzez platformy internetowe (Amazon, Allegro, eMag, eBay),obsługa zapytań ofertowych,telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem - wsparcie w rozwiązywaniu problemów, prowadzenie procesu zwrotów i reklamacji,procesowanie zamówień w systemie,monitorowanie i analiza zgłoszeń oraz rynku,stałe poszerzanie wiedzy produktowej.oczekujemydoświadczenia w pracy dotyczącej części, akcesoriów samochodowych lub w obsłudze klienta,doświadczenia w obsłudze platform sprzedażowych (Allegro, eBay, Amazon, eMag) znajomości języka angielski - umożliwiającej swobodną komunikację z klientami (telefonicznie i mailowo)znajomości języka niemieckiego - bardzo mile widziane!znajomości MS Office,relacyjności w kontakcie, zorientowania na klienta,elastyczności w podejściu do wykonywanych zadań,umiejętność ustalania priorytetów, samodyscypliny.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • bielany wrocławskie, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      To oferta, której nie możesz przegapić! Największe centrum logistyki e-commerce w Bielanach Wrocławskich oferuje zatrudnienie jako magazynier w nowoczesnym dziale zajmującym się wydrukiem książek.Uwaga! Nie wymagamy CV lub doświadczenia zawodowego wystarczy Twoja motywacja do pracy!Zainteresowany? Spotkaj się z naszym konsultantem online, sprawdź co możemy Ci zaoferować i zdobądź nową pracę! oferujemystawkę 22,50 zł/godz. brutto + premie do 15%polecaj i zarób do 3000 zł brutto za każdą poleconą osobę!*pracę w pełnym wymiarze średnio 4 dni w tygodniu, 3 dni masz wolneumowę o pracę bezpośrenio z naszym Klientemmożliwość długofalowej współpracy oraz awansu zawodowegoopiekę medyczną, ubezpieczenie społeczne oraz kartę sportowąudział w licznych wydarzeniach dla pracowników organizowanych wewnątrz firmypracę w nowoczesnym środowisku pracy oraz profecjonalne szkolenie wprowadzająceobiady za 1 zł z pysznym i różnorodnym menubezpłatny dojazd autobusem pracowniczym z miejscowości takich jak: Wrocław, Wałbrzych, Świdnica, Nysa, Dzierżoniów, Ząbkowice Śląskie, Rawicz, Oleśnica, Środa Śląska i wielu innychzadaniaobsługa sprzętu do druku cyfrowego oraz kontrola jakościowa drukowanych produktówwyszukiwanie gotowych produktów za pomocą skanerówrealizowanie zamówień poprzez kompletowanie, pakowanie i przygotowywanie towaru do wysyłkiwsparcie innych działów w firmie w okresie wzmożonej pracyoczekujemygotowości i zdolności do pracy w trybie zmianowym - na zmianie dziennej i nocnejbraku przeciwwskazań do stania/chodzenia przez 10 godzinsumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązkówdoświadczenie w pracy z komputerem - mile widziane Brzmi ciekawie? Zaaplikuj lub zadzwoń na nr +48 224 544 444 - weź udział w spotkaniu on-line!  *szczegóły akcji promocyjnych dostępne w agencji RandstadAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      To oferta, której nie możesz przegapić! Największe centrum logistyki e-commerce w Bielanach Wrocławskich oferuje zatrudnienie jako magazynier w nowoczesnym dziale zajmującym się wydrukiem książek.Uwaga! Nie wymagamy CV lub doświadczenia zawodowego wystarczy Twoja motywacja do pracy!Zainteresowany? Spotkaj się z naszym konsultantem online, sprawdź co możemy Ci zaoferować i zdobądź nową pracę! oferujemystawkę 22,50 zł/godz. brutto + premie do 15%polecaj i zarób do 3000 zł brutto za każdą poleconą osobę!*pracę w pełnym wymiarze średnio 4 dni w tygodniu, 3 dni masz wolneumowę o pracę bezpośrenio z naszym Klientemmożliwość długofalowej współpracy oraz awansu zawodowegoopiekę medyczną, ubezpieczenie społeczne oraz kartę sportowąudział w licznych wydarzeniach dla pracowników organizowanych wewnątrz firmypracę w nowoczesnym środowisku pracy oraz profecjonalne szkolenie wprowadzająceobiady za 1 zł z pysznym i różnorodnym menubezpłatny dojazd autobusem pracowniczym z miejscowości takich jak: Wrocław, Wałbrzych, Świdnica, Nysa, Dzierżoniów, Ząbkowice Śląskie, Rawicz, Oleśnica, Środa Śląska i wielu innychzadaniaobsługa sprzętu do druku cyfrowego oraz kontrola jakościowa drukowanych produktówwyszukiwanie gotowych produktów za pomocą skanerówrealizowanie zamówień poprzez kompletowanie, pakowanie i przygotowywanie towaru do wysyłkiwsparcie innych działów w firmie w okresie wzmożonej pracyoczekujemygotowości i zdolności do pracy w trybie zmianowym - na zmianie dziennej i nocnejbraku przeciwwskazań do stania/chodzenia przez 10 godzinsumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązkówdoświadczenie w pracy z komputerem - mile widziane Brzmi ciekawie? Zaaplikuj lub zadzwoń na nr +48 224 544 444 - weź udział w spotkaniu on-line!  *szczegóły akcji promocyjnych dostępne w agencji RandstadAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś/-as się kiedyś, jak to jest pracować w naprawdę fajnej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego daje Ci możliwość pracy z dowolnego miejsca w kraju? Lub jeśli chcesz, po prostu z nowoczesnego biura :)Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV, jesteśmy tuż obok! :-)oferujemyUmowę o pracę lub współpracę;Pracę w dynamicznym środowisku z otwartą kulturą organizacyjną;Dowolność co do miejsca pracy - możesz pracować całkowicie zdalnie, hybrydowo lub z biura w biznesowej dzielnicy GdańskaPodejście start-upowe w stabilnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym;Wpływ na wyznaczanie kierunków rozwoju działań performance oraz udział w działaniach na globalnych rynkach;Ciekawe wyzwania, które umożliwią Ci poszerzanie kompetencji;Prywatną opiekę medyczną w LuxMed, kartę Multisport, bezpłatny udział w kursach językowych, ubezpieczenie na życie oraz kartę Sodexo;Współpracę z utalentowanymi team-playerami;Świętowanie rocznic, urodzin i imprez okolicznościowych;Dużą ilość integracji, która pomaga w budowaniu pozytywnych relacji.zadaniaWspółtworzenie i wdrażanie strategii Performance Marketingu ;Planowanie celów i zadań dla zespołu Performance Marketingu oraz nadzór nad ich realizacją;Planowanie i nadzorowanie budżetu dla obszarów performance marketingu;Współpraca z partnerami zewnętrznymi: agencjami i freelancerami;Monitorowanie kanałów sprzedaży poprzez przygotowywanie raportów, analiz, w tym standaryzacja i automatyzacja raportów oraz przygotowywanie wniosków i rekomendacji;Monitorowanie trendów rynkowych i konkurencji, proponowanie usprawnień i nowych rozwiązań;Konfiguracja raportów z wykorzystaniem narzędzi analityki internetowej (m.in. GoogleTag Manager, Google Analytics Piwik,).Reazlizacja testów A/B w Google Optimize, według otrzymanych lub własnych założeń;Realizacja kampanii PPC według założeń strategicznych (pracujemy na 7 platformach; główne 3 platformy to: Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads);Współpraca z działem marketingu przy tworzeniu nowych kampanii;Współpraca z działem IT przy implementacji skryptów trakujących.oczekujemySzukamy właśnie Ciebie, jeśli:Posiadasz min. 4-letnie doświadczenie na podobnym, liderskim stanowisku (optymalnie w B2B w modelu SaaS/ e-commerce);Potrafisz zarządzać zespołem, motywować i dbać o rozwój pracowników;Umiesz myśleć strategicznie i analitycznie;Masz doświadczenia w efektywnej koordynacji pracy agencji marketingowych;Posiadasz doświadczenie w koordynowaniu kampanii o zasięgu międzynarodowym;Google Ads (w tym Youtube), Facebook Ads i Linkedin Ads nie mają przed Tobą tajemnic;Potrafisz skutecznie pracować z wykorzystaniem Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize (lub alternatywnym narzędziem);Znasz od strony praktycznej narzędzia analityczne typu: Google Data Studio, Tableau, Excel;Umiesz posługiwać się wyrażeniami regularnymi;Znasz podstawy HTML i JS;Charakteryzuje Cię odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, sumienność, doskonałe zdolności komunikacyjne oraz umiejętność analizy i wnioskowania;Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2Dodatkowo docenimy znajomość platform PPC: Capterra, Bing, Twitter, Yandex).Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zastanawiałeś/-as się kiedyś, jak to jest pracować w naprawdę fajnej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego daje Ci możliwość pracy z dowolnego miejsca w kraju? Lub jeśli chcesz, po prostu z nowoczesnego biura :)Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV, jesteśmy tuż obok! :-)oferujemyUmowę o pracę lub współpracę;Pracę w dynamicznym środowisku z otwartą kulturą organizacyjną;Dowolność co do miejsca pracy - możesz pracować całkowicie zdalnie, hybrydowo lub z biura w biznesowej dzielnicy GdańskaPodejście start-upowe w stabilnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym;Wpływ na wyznaczanie kierunków rozwoju działań performance oraz udział w działaniach na globalnych rynkach;Ciekawe wyzwania, które umożliwią Ci poszerzanie kompetencji;Prywatną opiekę medyczną w LuxMed, kartę Multisport, bezpłatny udział w kursach językowych, ubezpieczenie na życie oraz kartę Sodexo;Współpracę z utalentowanymi team-playerami;Świętowanie rocznic, urodzin i imprez okolicznościowych;Dużą ilość integracji, która pomaga w budowaniu pozytywnych relacji.zadaniaWspółtworzenie i wdrażanie strategii Performance Marketingu ;Planowanie celów i zadań dla zespołu Performance Marketingu oraz nadzór nad ich realizacją;Planowanie i nadzorowanie budżetu dla obszarów performance marketingu;Współpraca z partnerami zewnętrznymi: agencjami i freelancerami;Monitorowanie kanałów sprzedaży poprzez przygotowywanie raportów, analiz, w tym standaryzacja i automatyzacja raportów oraz przygotowywanie wniosków i rekomendacji;Monitorowanie trendów rynkowych i konkurencji, proponowanie usprawnień i nowych rozwiązań;Konfiguracja raportów z wykorzystaniem narzędzi analityki internetowej (m.in. GoogleTag Manager, Google Analytics Piwik,).Reazlizacja testów A/B w Google Optimize, według otrzymanych lub własnych założeń;Realizacja kampanii PPC według założeń strategicznych (pracujemy na 7 platformach; główne 3 platformy to: Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads);Współpraca z działem marketingu przy tworzeniu nowych kampanii;Współpraca z działem IT przy implementacji skryptów trakujących.oczekujemySzukamy właśnie Ciebie, jeśli:Posiadasz min. 4-letnie doświadczenie na podobnym, liderskim stanowisku (optymalnie w B2B w modelu SaaS/ e-commerce);Potrafisz zarządzać zespołem, motywować i dbać o rozwój pracowników;Umiesz myśleć strategicznie i analitycznie;Masz doświadczenia w efektywnej koordynacji pracy agencji marketingowych;Posiadasz doświadczenie w koordynowaniu kampanii o zasięgu międzynarodowym;Google Ads (w tym Youtube), Facebook Ads i Linkedin Ads nie mają przed Tobą tajemnic;Potrafisz skutecznie pracować z wykorzystaniem Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize (lub alternatywnym narzędziem);Znasz od strony praktycznej narzędzia analityczne typu: Google Data Studio, Tableau, Excel;Umiesz posługiwać się wyrażeniami regularnymi;Znasz podstawy HTML i JS;Charakteryzuje Cię odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, sumienność, doskonałe zdolności komunikacyjne oraz umiejętność analizy i wnioskowania;Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2Dodatkowo docenimy znajomość platform PPC: Capterra, Bing, Twitter, Yandex).Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chciałbyś rozwijać swoje kompetencje w e-marketingu oraz międzynarodowym środowisku z przyjazną kulturą pracy? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!  Będziesz miał możliwość pokonywania nowych wyzwań zawodowych:)oferujemyinteresującą pracę w dynamicznym, kreatywnym zespole, w międzynarodowym środowisku pracyumowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem oraz dodatkowym systemem premiowymsamodzielność w działaniu możliwość kreowania i realizowania własnych pomysłów, koncepcjiniezbędne narzędzia pracy, potrzebne do realizacji wyznaczonych celówmożliwość szkoleń i kursów językowychzadaniakoordynacja kampanii performance marketing realizowanych dla sklepu internetowego (Google Ads, Facebook Ads, sieci afiliacyjne, marketing automation)samodzielna realizacja pozostałych kampanii marketingowychanaliza i optymalizacja prowadzonych działań marketingowych współtworzenie i realizacja strategii SEOkoordynowanie działań poprawiających konwersję oraz web usability (m.in. testy A/B)zarządzanie stroną internetową (aktualizacja oferty produktowej, treści marketingowych, tworzenie lub koordynacja treści pod kątem SEO)współpraca z grafikami przy przygotowaniu materiałów reklamowychoczekujemykilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości narzędzi Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Managerpraktycznej znajomości SEO i narzędzi marketing automationumiejętności samodzielnego zarządzania budżetem reklamowymdoświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii performance marketingznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (opcjonalnie języka niemieckiego na poziomie B1)bardzo dobrze rozwiniętych zdolności analitycznego myśleniadoskonałej organizacji pracy własnej oraz umiejętności pracy zespołowejAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chciałbyś rozwijać swoje kompetencje w e-marketingu oraz międzynarodowym środowisku z przyjazną kulturą pracy? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!  Będziesz miał możliwość pokonywania nowych wyzwań zawodowych:)oferujemyinteresującą pracę w dynamicznym, kreatywnym zespole, w międzynarodowym środowisku pracyumowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem oraz dodatkowym systemem premiowymsamodzielność w działaniu możliwość kreowania i realizowania własnych pomysłów, koncepcjiniezbędne narzędzia pracy, potrzebne do realizacji wyznaczonych celówmożliwość szkoleń i kursów językowychzadaniakoordynacja kampanii performance marketing realizowanych dla sklepu internetowego (Google Ads, Facebook Ads, sieci afiliacyjne, marketing automation)samodzielna realizacja pozostałych kampanii marketingowychanaliza i optymalizacja prowadzonych działań marketingowych współtworzenie i realizacja strategii SEOkoordynowanie działań poprawiających konwersję oraz web usability (m.in. testy A/B)zarządzanie stroną internetową (aktualizacja oferty produktowej, treści marketingowych, tworzenie lub koordynacja treści pod kątem SEO)współpraca z grafikami przy przygotowaniu materiałów reklamowychoczekujemykilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości narzędzi Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Managerpraktycznej znajomości SEO i narzędzi marketing automationumiejętności samodzielnego zarządzania budżetem reklamowymdoświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii performance marketingznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (opcjonalnie języka niemieckiego na poziomie B1)bardzo dobrze rozwiniętych zdolności analitycznego myśleniadoskonałej organizacji pracy własnej oraz umiejętności pracy zespołowejAgencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.