You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla E Commerce: 10

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chcesz rozwijać się w obszarze e-commerce?To świetnie sie składa! Nasz klient z branży meblowej poszukuje obecnie specjalisty ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z poniższym projektem i aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawaszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczeniaKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum B2)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chcesz rozwijać się w obszarze e-commerce?To świetnie sie składa! Nasz klient z branży meblowej poszukuje obecnie specjalisty ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z poniższym projektem i aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawaszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczeniaKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum B2)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego międzynarodowego klienta z branży IT poszukujemy osób z doświadczeniem na stanowisku Java Software Engineer, a który nie ustaję w zdobywaniu nowych i rozwijaniu już istniejących umiejętności z obszaru Javy, Spring, mikroserwerów czy SAP Hybris dla branży e-commerce.Jeśli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!  oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie zależne od doświadczenia 7000-15500 pln UoP, B2B 8000 – 19000 plnpraca zdalnapraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniapraca ze Spring Core / Boot i WebServicespraca w Agile (Scrum)praca na jednym z frameworków: Angular, Vue.js, ReactJS or Spartacusrozwijanie i utrzymanie systemu dokumentacjiaktywny udział w projektach dla branży e-commerce, w tym tworzenie mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamioczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w programowanie w Javaznajomości MySQL, Oracle 12g/18c/19c lub Perconaznajomości z podstawowymi wzorcami projektowymi oraz strukturami danych podstawowej znajomości SQL i RDBMsznajomości lub chęci poznania SAP Hybris oraz platformy narzędzi handlowych zwłaszcza w obszarze e-commercepodstawowej znajomości prekompilatorów CSS, SCSS lub LESSznajomości j. angielskiego (min. B2)  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego międzynarodowego klienta z branży IT poszukujemy osób z doświadczeniem na stanowisku Java Software Engineer, a który nie ustaję w zdobywaniu nowych i rozwijaniu już istniejących umiejętności z obszaru Javy, Spring, mikroserwerów czy SAP Hybris dla branży e-commerce.Jeśli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!  oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie zależne od doświadczenia 7000-15500 pln UoP, B2B 8000 – 19000 plnpraca zdalnapraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniapraca ze Spring Core / Boot i WebServicespraca w Agile (Scrum)praca na jednym z frameworków: Angular, Vue.js, ReactJS or Spartacusrozwijanie i utrzymanie systemu dokumentacjiaktywny udział w projektach dla branży e-commerce, w tym tworzenie mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamioczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w programowanie w Javaznajomości MySQL, Oracle 12g/18c/19c lub Perconaznajomości z podstawowymi wzorcami projektowymi oraz strukturami danych podstawowej znajomości SQL i RDBMsznajomości lub chęci poznania SAP Hybris oraz platformy narzędzi handlowych zwłaszcza w obszarze e-commercepodstawowej znajomości prekompilatorów CSS, SCSS lub LESSznajomości j. angielskiego (min. B2)  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w Javie i chcesz rozwijać się w branży e-commerce? Jeżeli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie w przedziale 7000-15500 pln bruttowynagrodzenie zależne od doświadczeniamożliwość pracy zdalnejpraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniazarządzane i aktywny udział w projektach dla branży e-commercewykorzystywanie architektury mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamiwspółpraca z klientami i partneramioczekujemydoświadczenia z Javą - m.in. Java 8 (mile widziana Java 11)znajomości Spring i ORMdoświadczenia w pracy z bazami danychumiejętności praktycznego zastosowania wzorców projektowychrozeznania w problemach chmurowychznajomości Agileznajomości j. angielskiego (min. B2) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w Javie i chcesz rozwijać się w branży e-commerce? Jeżeli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie w przedziale 7000-15500 pln bruttowynagrodzenie zależne od doświadczeniamożliwość pracy zdalnejpraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniazarządzane i aktywny udział w projektach dla branży e-commercewykorzystywanie architektury mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamiwspółpraca z klientami i partneramioczekujemydoświadczenia z Javą - m.in. Java 8 (mile widziana Java 11)znajomości Spring i ORMdoświadczenia w pracy z bazami danychumiejętności praktycznego zastosowania wzorców projektowychrozeznania w problemach chmurowychznajomości Agileznajomości j. angielskiego (min. B2) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta z branży IT poszukujemy kandydata na stanowisko frontend developer. Jeżeli chciałbyś rozwijać swoje umiejętności w obszarze JavaScript, a wdrażanie i projektowanie aplikacji e-commerce jest tym, w czym chciałbyś spróbować swoich sił, ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę lub B2Bpracę w dynamicznym środowisku z nowoczesnymi technologiamibogaty pakiet benefitówbogaty pakiet szkoleńmożliwość uczestnictwa w konferencjachmożliwość nauki języków obcychdostęp do firmowej bibliotekipracę zdalną (jest możliwość pracy z biura w Gliwicach lub Wrocławiu)wynagrodzenie na poziomie 7 000 - 15 500 PLN brutto zadaniaodpowiedzialność za tworzenie oraz rozwijanie już istniejących komponentów przy użyciu HTML5, CSS, RWD oraz JavaScript i TypeScriptpraca w oparciu o framework Vue lub Angularudział w realizacji projektów z branży e-commercedbałość o dokumentację technicznąbieżąca współpraca z testerami, analitykami oraz architektami projektówoczekujemymin 2- letniego doświadczenia z Angular lub Vue, JavaScript oraz TypeScript (mile widziana znajomość React czy Node.js)znajomości HTML5, CSS3, RWDwiedzy na temat SASS lub LESSpraktycznej znajomości metodyki Agile (Scrum)dobrej znajomości języka angielskiego znajomość SAP Hybris- będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta z branży IT poszukujemy kandydata na stanowisko frontend developer. Jeżeli chciałbyś rozwijać swoje umiejętności w obszarze JavaScript, a wdrażanie i projektowanie aplikacji e-commerce jest tym, w czym chciałbyś spróbować swoich sił, ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę lub B2Bpracę w dynamicznym środowisku z nowoczesnymi technologiamibogaty pakiet benefitówbogaty pakiet szkoleńmożliwość uczestnictwa w konferencjachmożliwość nauki języków obcychdostęp do firmowej bibliotekipracę zdalną (jest możliwość pracy z biura w Gliwicach lub Wrocławiu)wynagrodzenie na poziomie 7 000 - 15 500 PLN brutto zadaniaodpowiedzialność za tworzenie oraz rozwijanie już istniejących komponentów przy użyciu HTML5, CSS, RWD oraz JavaScript i TypeScriptpraca w oparciu o framework Vue lub Angularudział w realizacji projektów z branży e-commercedbałość o dokumentację technicznąbieżąca współpraca z testerami, analitykami oraz architektami projektówoczekujemymin 2- letniego doświadczenia z Angular lub Vue, JavaScript oraz TypeScript (mile widziana znajomość React czy Node.js)znajomości HTML5, CSS3, RWDwiedzy na temat SASS lub LESSpraktycznej znajomości metodyki Agile (Scrum)dobrej znajomości języka angielskiego znajomość SAP Hybris- będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - leadera rynku e-commerce w swojej branży, poszukujemy osoby na stanowisko Digital Marketing Manager.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie do ustalenia,dowolną formę umowy,pakiet benefitów pozapłacowych,szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,budżet rozwojowy,możliwość wykorzystania doświadczenia oraz zdobywanie dalszego rozwoju.zadaniakonfigurowanie, analizowanie i promowanie dobrych praktyk w zakresie testów A/B i eksperymentów wielowymiarowych,eksplorowanie danych w celu znalezienia użytecznych informacji i tworzenia zaleceń dotyczących produktów za pomocą ścieżek, analiz kohortowych, długoterminowych trendów, modeli regresji,wspieranie procesu decyzyjnego w zakresie w zakresie rozwoju produktu,tworzenie pipeline'ów i automatycznych raportów dotyczących kluczowych metryk,analiza i wsparcie bieżące przy tworzeniu i określaniu metryk dla nowych funkcjonalności,prowadzenie analiz mających na celu dostarczanie informacji biznesowych,wskazywanie trendów, predykcji i wzorców wynikających z analizy danych.oczekujemywykształcenia w kierunku matematyki, fizyki, informatyki, statystyki,minimum dwa lata w analizie ilościowej w dużej firmie e-commerce,wiedzy i zrozumienia analityki biznesowej internetowej, głębokiego zrozumienia statystyki,doświadczenia z ETL, Google Analytics 360,umiejętności wizualizacji danych (Google Data Studio, Power BI, inne)doświadczenia w zakresie analityki internetowej i produktów. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - leadera rynku e-commerce w swojej branży, poszukujemy osoby na stanowisko Digital Marketing Manager.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie do ustalenia,dowolną formę umowy,pakiet benefitów pozapłacowych,szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,budżet rozwojowy,możliwość wykorzystania doświadczenia oraz zdobywanie dalszego rozwoju.zadaniakonfigurowanie, analizowanie i promowanie dobrych praktyk w zakresie testów A/B i eksperymentów wielowymiarowych,eksplorowanie danych w celu znalezienia użytecznych informacji i tworzenia zaleceń dotyczących produktów za pomocą ścieżek, analiz kohortowych, długoterminowych trendów, modeli regresji,wspieranie procesu decyzyjnego w zakresie w zakresie rozwoju produktu,tworzenie pipeline'ów i automatycznych raportów dotyczących kluczowych metryk,analiza i wsparcie bieżące przy tworzeniu i określaniu metryk dla nowych funkcjonalności,prowadzenie analiz mających na celu dostarczanie informacji biznesowych,wskazywanie trendów, predykcji i wzorców wynikających z analizy danych.oczekujemywykształcenia w kierunku matematyki, fizyki, informatyki, statystyki,minimum dwa lata w analizie ilościowej w dużej firmie e-commerce,wiedzy i zrozumienia analityki biznesowej internetowej, głębokiego zrozumienia statystyki,doświadczenia z ETL, Google Analytics 360,umiejętności wizualizacji danych (Google Data Studio, Power BI, inne)doświadczenia w zakresie analityki internetowej i produktów. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko E-Commerce Managera. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletnie doświadczenie w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałe rozumienie internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),biegła obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko E-Commerce Managera. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletnie doświadczenie w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałe rozumienie internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),biegła obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      To oferta zatrudnienia dla osób ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Szukamy ludzi z pasją, którzy chcą się rozwijać i budować z nami zespół do obsługi naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce na świecie. Dołącz do projektu w Łodzi i poznaj świat rekrutacji masowych.oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie dla klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecie szkolenie z obsługi zaawansowanych systemów rekrutacyjnychperspektywę długofalowej współpracypraca w zgranym zespole o dużym doświadczeniuniezbędne narzędzia pracy (telefon/laptop)umowę o pracę tymczasową lub zleceniezadaniaobdzwanianie kandydatów i umawianie ich na spotkaniaudział w lokalnych eventach i targach pracyprowadzenie i pomoc w grupowych spotkaniach rekrutacyjnychtworzenie zestawień na potrzeby przełożonego.oczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniukomunikatywności i zdolności interpersonalnych - również przez telefonznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)dyspozycyjności - możliwa praca również w weekendyposiadania aktywnego prawo jazdy kat. B Brzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      To oferta zatrudnienia dla osób ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Szukamy ludzi z pasją, którzy chcą się rozwijać i budować z nami zespół do obsługi naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce na świecie. Dołącz do projektu w Łodzi i poznaj świat rekrutacji masowych.oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie dla klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecie szkolenie z obsługi zaawansowanych systemów rekrutacyjnychperspektywę długofalowej współpracypraca w zgranym zespole o dużym doświadczeniuniezbędne narzędzia pracy (telefon/laptop)umowę o pracę tymczasową lub zleceniezadaniaobdzwanianie kandydatów i umawianie ich na spotkaniaudział w lokalnych eventach i targach pracyprowadzenie i pomoc w grupowych spotkaniach rekrutacyjnychtworzenie zestawień na potrzeby przełożonego.oczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniukomunikatywności i zdolności interpersonalnych - również przez telefonznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)dyspozycyjności - możliwa praca również w weekendyposiadania aktywnego prawo jazdy kat. B Brzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli lubisz rozmawiać przez telefon a do tego masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i jesteś osobą komunikatywną to świetnie się składa. Mamy dla Ciebie przygotowaną ciekawą ofertę. Aplikuj - chętnie porozmawiamy o szczegółach. Miejsce pracy: Biuro w centrum Poznania lub 100 % praca zdalna!oferujemyumowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu lub możliwość pracy z domu w trybie stałympracę od 8 do 16 (w weekendy odpoczywamy)bardzo dobre wynagrodzenie + premie pakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psakartę Multisport i opiekę medycznązadaniatelefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientówaktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnychterminowość wykonania zadańraportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot)realizacja miesięcznych planów sprzedażyoczekujemyminimum rocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem biznesowym)komunikatywności i umiejętności pracy w zespolepozytywnego nastawieniadobrej obsługi komputera w zakresie MS Officeznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1nastawienia na realizację celówdoświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli lubisz rozmawiać przez telefon a do tego masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i jesteś osobą komunikatywną to świetnie się składa. Mamy dla Ciebie przygotowaną ciekawą ofertę. Aplikuj - chętnie porozmawiamy o szczegółach. Miejsce pracy: Biuro w centrum Poznania lub 100 % praca zdalna!oferujemyumowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu lub możliwość pracy z domu w trybie stałympracę od 8 do 16 (w weekendy odpoczywamy)bardzo dobre wynagrodzenie + premie pakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psakartę Multisport i opiekę medycznązadaniatelefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientówaktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnychterminowość wykonania zadańraportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot)realizacja miesięcznych planów sprzedażyoczekujemyminimum rocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem biznesowym)komunikatywności i umiejętności pracy w zespolepozytywnego nastawieniadobrej obsługi komputera w zakresie MS Officeznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1nastawienia na realizację celówdoświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta z branży artykułów medycznych poszukujemy osoby, która jest chętna do podjęcia pracy w obszarze marketingu! Jesteś studentem i myślisz o rozwoju zawodowym? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie pracę w przyjaznej atmosferzekartę lunchowąkartę kulturadostęp do biblioteki e-lerningowej  zadania- przygotowywaniu pakietów materiałów marketingowych- wysyłki materiałów w teren do zespołu sprzedaży- inwentaryzacja i ewidencjonowanie magazynku materiałów marketingowych- pomoc w organizacji eventów i szkoleń produktowych- uzupełnianie danych w excelu- inne prace zlecone wg potrzeb działuoczekujemy- gotowości do podęcia pracy w pełnym wynmiarze godzin - zainteresowania obszarem marketingu- znajomości angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta z branży artykułów medycznych poszukujemy osoby, która jest chętna do podjęcia pracy w obszarze marketingu! Jesteś studentem i myślisz o rozwoju zawodowym? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie pracę w przyjaznej atmosferzekartę lunchowąkartę kulturadostęp do biblioteki e-lerningowej  zadania- przygotowywaniu pakietów materiałów marketingowych- wysyłki materiałów w teren do zespołu sprzedaży- inwentaryzacja i ewidencjonowanie magazynku materiałów marketingowych- pomoc w organizacji eventów i szkoleń produktowych- uzupełnianie danych w excelu- inne prace zlecone wg potrzeb działuoczekujemy- gotowości do podęcia pracy w pełnym wynmiarze godzin - zainteresowania obszarem marketingu- znajomości angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Na stanowisku senior compliance specialist (specjalista.ds zgodności) możesz uzyskać wiele możliwości rozwijania swojej wiedzy funkcjonalnej i samodzielność w podejmowaniu decyzji, wdrażaniu pomysłów i mierzeniu wyników.Mocno wierzymy w naukę w pracy, a od pierwszego dnia będziesz na dobrej drodze do zostania ekspertem w branży.Zespół ds. zgodności jest tutaj, aby upewnić się, że klienci firmy są bezpieczni i poinformowani, analizując dokumentację importu produktów, oznaczając ryzyko i zapewniając, że transakcje są legalne i bezpieczne.Z nami możesz budować przyszłość, ulepszając i optymalizując światowej klasy system, który zapewnia niesamowite rezultaty w zakupach on-line. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z pracodawcąpełny pakiet szkoleń wdrażających i rozwijających karieręelastyczne godziny pracy w biurze i częściowo zdalniekarta sportowa, owoce w biurze, prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życiemożliwości pracy w wielokulturowym środowisku zadaniapraca na bazie danych produktów, gdzie zapewnienie, że importowane produkty zostały przebadane w certyfikowanych laboratoriach i spełniają wymagania prawne kraju importującego jest kluczoweklasyfikowanie produktów według ich potencjalnego zagrożenia dla celów legalnego przechowywania i transportupodejmowanie odpowiednich działań w celu ochrony klientów przed wycofanymi lub niebezpiecznymi produktamiidentyfikowanie i usuwanie z witryny produktów, które naruszają zasady dotyczące produktów objętych ograniczeniami i przestrzeganie obowiązków regulacyjnych dotyczących tych produktówoptymalizacja i standaryzacja globalnych procesów handlowych i najlepszych praktyk wewnątrz firmy i u zewnętrznych dostawcówoczekujemygotowości do objęcia stanowiska stacjonarnego w siedzibie firmy w gdańskim kompleksie Olivia Business Centrepłynności w języku angielskim na poziomie min. B2/C1znajomości języka niemieckiego na poziomie min. A2mile widziane wykształcenie wyższemile widziane doświadczenie w struktuach międzynarodowychCV przesłanego w języku angielskim znajomości sytemów komputerowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Na stanowisku senior compliance specialist (specjalista.ds zgodności) możesz uzyskać wiele możliwości rozwijania swojej wiedzy funkcjonalnej i samodzielność w podejmowaniu decyzji, wdrażaniu pomysłów i mierzeniu wyników.Mocno wierzymy w naukę w pracy, a od pierwszego dnia będziesz na dobrej drodze do zostania ekspertem w branży.Zespół ds. zgodności jest tutaj, aby upewnić się, że klienci firmy są bezpieczni i poinformowani, analizując dokumentację importu produktów, oznaczając ryzyko i zapewniając, że transakcje są legalne i bezpieczne.Z nami możesz budować przyszłość, ulepszając i optymalizując światowej klasy system, który zapewnia niesamowite rezultaty w zakupach on-line. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z pracodawcąpełny pakiet szkoleń wdrażających i rozwijających karieręelastyczne godziny pracy w biurze i częściowo zdalniekarta sportowa, owoce w biurze, prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życiemożliwości pracy w wielokulturowym środowisku zadaniapraca na bazie danych produktów, gdzie zapewnienie, że importowane produkty zostały przebadane w certyfikowanych laboratoriach i spełniają wymagania prawne kraju importującego jest kluczoweklasyfikowanie produktów według ich potencjalnego zagrożenia dla celów legalnego przechowywania i transportupodejmowanie odpowiednich działań w celu ochrony klientów przed wycofanymi lub niebezpiecznymi produktamiidentyfikowanie i usuwanie z witryny produktów, które naruszają zasady dotyczące produktów objętych ograniczeniami i przestrzeganie obowiązków regulacyjnych dotyczących tych produktówoptymalizacja i standaryzacja globalnych procesów handlowych i najlepszych praktyk wewnątrz firmy i u zewnętrznych dostawcówoczekujemygotowości do objęcia stanowiska stacjonarnego w siedzibie firmy w gdańskim kompleksie Olivia Business Centrepłynności w języku angielskim na poziomie min. B2/C1znajomości języka niemieckiego na poziomie min. A2mile widziane wykształcenie wyższemile widziane doświadczenie w struktuach międzynarodowychCV przesłanego w języku angielskim znajomości sytemów komputerowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.