You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla E Commerce: 16

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy na 3  Managerów Handlowych E-Commerce w kategoriach: RTV AGD, FMCG, dekoracjeoferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy7% rabatu na zakupy w sieci klienta Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy  możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaTworzenie i realizacja strategii sprzedaży e-commerce w zakresie asortymentu przemysłowego sieci dla jednej z grup asortymentu (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia),Zarządzanie sprzedażą w kanale własnym oraz na marketplace,Przygotowanie i monitorowanie realizacji budżetu rozwoju kanału e-commerce, pełnej odpowiedzialności za P&L sprzedaży e-commerce swojego asortymentu,Bliska współpraca z działem zakupów, marketingiem, logistyką, CRM i innymi serwisami wsparcia,Kluczowa osoba zespołu e-commerce Auchan, branie udziału w dużych i ambitnych projektach międzynarodowych,Analizowanie zachowań Klientów i innych danych sprzedażowych, aby optymalizować sprzedaż.oczekujemyMinimum 2-letnie doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy na 3  Managerów Handlowych E-Commerce w kategoriach: RTV AGD, FMCG, dekoracjeoferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy7% rabatu na zakupy w sieci klienta Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy  możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaTworzenie i realizacja strategii sprzedaży e-commerce w zakresie asortymentu przemysłowego sieci dla jednej z grup asortymentu (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia),Zarządzanie sprzedażą w kanale własnym oraz na marketplace,Przygotowanie i monitorowanie realizacji budżetu rozwoju kanału e-commerce, pełnej odpowiedzialności za P&L sprzedaży e-commerce swojego asortymentu,Bliska współpraca z działem zakupów, marketingiem, logistyką, CRM i innymi serwisami wsparcia,Kluczowa osoba zespołu e-commerce Auchan, branie udziału w dużych i ambitnych projektach międzynarodowych,Analizowanie zachowań Klientów i innych danych sprzedażowych, aby optymalizować sprzedaż.oczekujemyMinimum 2-letnie doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy aktualnie Managera Handlowego E-Commerce do zarządzania kategorią NON FOOD.oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy10% rabatu na zakupy  na kartę SkarbonkaPakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaBudowanie strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla całego asortymentu przemysłowego w kanale e-commerce (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia)​,Zarządzanie zespołem Managerów Handlowych E-Commerce odpowiedzialnych za swoje grupy asortymentowe.Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz każdej kampanii handlowo-promocyjnej.Zaawansowana analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów w e-commerce.Podsumowanie wyników sprzedaży w skali miesięcznej, zaplanowanie działań i omówienie strategii akcji handlowych na kolejne miesiące.Zarządzanie procesami sprzedaży.Czynny udział w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce.Współpraca przy tworzeniu skutecznych tekstów promocyjnych i pozycjonujących produkty (doświadczenie SEO/SEM mile widziane).Współpraca i negocjacje z kluczowymi partnerami i marketplacami.Wdrażanie i rozwój nowych projektów i doskonalenie bieżących procesów.oczekujemyMinimum 4 letniego doświadczenie w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych, rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy aktualnie Managera Handlowego E-Commerce do zarządzania kategorią NON FOOD.oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy10% rabatu na zakupy  na kartę SkarbonkaPakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaBudowanie strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla całego asortymentu przemysłowego w kanale e-commerce (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia)​,Zarządzanie zespołem Managerów Handlowych E-Commerce odpowiedzialnych za swoje grupy asortymentowe.Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz każdej kampanii handlowo-promocyjnej.Zaawansowana analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów w e-commerce.Podsumowanie wyników sprzedaży w skali miesięcznej, zaplanowanie działań i omówienie strategii akcji handlowych na kolejne miesiące.Zarządzanie procesami sprzedaży.Czynny udział w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce.Współpraca przy tworzeniu skutecznych tekstów promocyjnych i pozycjonujących produkty (doświadczenie SEO/SEM mile widziane).Współpraca i negocjacje z kluczowymi partnerami i marketplacami.Wdrażanie i rozwój nowych projektów i doskonalenie bieżących procesów.oczekujemyMinimum 4 letniego doświadczenie w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych, rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jako starszy administrator e-commerce dołączysz do wewnętrznego zespołu IT w firmie opierającej swoje działania o sprzedaż internetową odzieży high premium. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór nad strategiczną platformą - sklepem e-commerce oraz jego dalszy rozwój w zakresie integracji, zmian graficznych i eliminowania krytycznych błędów. Ścieżka zawodowa skierowana jest w stronę objęcia awansu na techleada e-commerce.oferujemyZatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę/ B2B/ Umowę zlecenieElastyczne godziny pracyMożliwość pracy zdalnejPremie kwartalneDofinansowanie szkoleń i kursówZniżki na produkty firmySpotkania integracyjnezadaniaInstalacja zmian oraz konfiguracja techniczna integracji w obszarze platformy sklepuEliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistówWsparcie innych działów w procesach operacyjnych (analiza danych, konfiguracja elementów sklepu)Analiza zapytań zgłaszanych przez inne działy firmy i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów w sklepie za pośrednictwem helpdeska (pierwsza linia)Współpraca z młodszym administratorem e-commerceAktywny udział przy wdrażaniu kolejnych platform ecommerceWspółpraca z firmami dostarczającymi rozwiązania e-commerce oraz nadzorowanie ich działańŚcisła współpraca z pracownikami działu EcommeroczekujemyWiedzy programistycznej w obszarze PHP i JS Doświadczenia w wdrażaniu platform sprzedażowychZnajomości technicznej rozwiązań e-commercowych open source (najlepiej magento2/shopware)Doświadczenia w wdrażaniu integracji na sklepach z zakresu płatności, marketing automation, systemów kurierskichZnajomości systemu IdoSell będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jako starszy administrator e-commerce dołączysz do wewnętrznego zespołu IT w firmie opierającej swoje działania o sprzedaż internetową odzieży high premium. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór nad strategiczną platformą - sklepem e-commerce oraz jego dalszy rozwój w zakresie integracji, zmian graficznych i eliminowania krytycznych błędów. Ścieżka zawodowa skierowana jest w stronę objęcia awansu na techleada e-commerce.oferujemyZatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę/ B2B/ Umowę zlecenieElastyczne godziny pracyMożliwość pracy zdalnejPremie kwartalneDofinansowanie szkoleń i kursówZniżki na produkty firmySpotkania integracyjnezadaniaInstalacja zmian oraz konfiguracja techniczna integracji w obszarze platformy sklepuEliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistówWsparcie innych działów w procesach operacyjnych (analiza danych, konfiguracja elementów sklepu)Analiza zapytań zgłaszanych przez inne działy firmy i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów w sklepie za pośrednictwem helpdeska (pierwsza linia)Współpraca z młodszym administratorem e-commerceAktywny udział przy wdrażaniu kolejnych platform ecommerceWspółpraca z firmami dostarczającymi rozwiązania e-commerce oraz nadzorowanie ich działańŚcisła współpraca z pracownikami działu EcommeroczekujemyWiedzy programistycznej w obszarze PHP i JS Doświadczenia w wdrażaniu platform sprzedażowychZnajomości technicznej rozwiązań e-commercowych open source (najlepiej magento2/shopware)Doświadczenia w wdrażaniu integracji na sklepach z zakresu płatności, marketing automation, systemów kurierskichZnajomości systemu IdoSell będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN23.00 - PLN25.00 za godzinę
      • randstad polska
      Jeśli poszukujesz pracy, która Cię rozwinie, w której wykorzystasz swoje możliwości, organizacyjne, interesuje Cię rynek e-commerce i możliwości, jakie daje obecne środowisko pracy - czytaj dalej! :) Dla naszego klienta, lidera w branży e-commerce w Polsce poszukujemy kandydata na stanowisko junior category owner.oferujemypracę na umowie zlecenie - praca hybrydowa!stawka 25 zł/h brutto w zależności od doświadczenia, praca w godzinach biurowych od 9:00 do 17:00,pracę pełną wyzwań, rozwijającą w wielu obszarach,możliwość poznania mechanizmów działania rynku i firmy na wielu płaszczyznach oraz nowoczesne narzędzia pracy (laptop).zadaniazarządzanie zapasem i zamówieniami produktów szybkozbywalnych (FMCG) w magazynie,zarządzanie matrycą cen i promocji produktowych,wsparcie Category Ownerów w zarządzaniu strategicznym asortymentem, np. poprzez przygotowywanie analiz rentowności, analiz rynkowych,wsparcie Category Ownerów w bieżących zadaniach analitycznych, np. dotyczących dostępności produktów, konkurencyjności cenowej na rynku, itd.przygotowywanie samodzielnych analiz dotyczących performance’u wybranych podkategorii z rekomendacjami konkretnych działań.oczekujemyznajomości excela w stopniu średniozaawansowanym,mile widziane zainteresowanie branżą retail, e-commerce lub marketingiem,znajomości procesów zakupowych w dużych i średnich firmach. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli poszukujesz pracy, która Cię rozwinie, w której wykorzystasz swoje możliwości, organizacyjne, interesuje Cię rynek e-commerce i możliwości, jakie daje obecne środowisko pracy - czytaj dalej! :) Dla naszego klienta, lidera w branży e-commerce w Polsce poszukujemy kandydata na stanowisko junior category owner.oferujemypracę na umowie zlecenie - praca hybrydowa!stawka 25 zł/h brutto w zależności od doświadczenia, praca w godzinach biurowych od 9:00 do 17:00,pracę pełną wyzwań, rozwijającą w wielu obszarach,możliwość poznania mechanizmów działania rynku i firmy na wielu płaszczyznach oraz nowoczesne narzędzia pracy (laptop).zadaniazarządzanie zapasem i zamówieniami produktów szybkozbywalnych (FMCG) w magazynie,zarządzanie matrycą cen i promocji produktowych,wsparcie Category Ownerów w zarządzaniu strategicznym asortymentem, np. poprzez przygotowywanie analiz rentowności, analiz rynkowych,wsparcie Category Ownerów w bieżących zadaniach analitycznych, np. dotyczących dostępności produktów, konkurencyjności cenowej na rynku, itd.przygotowywanie samodzielnych analiz dotyczących performance’u wybranych podkategorii z rekomendacjami konkretnych działań.oczekujemyznajomości excela w stopniu średniozaawansowanym,mile widziane zainteresowanie branżą retail, e-commerce lub marketingiem,znajomości procesów zakupowych w dużych i średnich firmach. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w Javie i chcesz rozwijać się w branży e-commerce? Jeżeli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie w przedziale 7000-15500 pln bruttowynagrodzenie zależne od doświadczeniamożliwość pracy zdalnejpraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniazarządzane i aktywny udział w projektach dla branży e-commercewykorzystywanie architektury mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamiwspółpraca z klientami i partneramioczekujemydoświadczenia z Javą - m.in. Java 8 (mile widziana Java 11)znajomości Spring i ORMdoświadczenia w pracy z bazami danychumiejętności praktycznego zastosowania wzorców projektowychrozeznania w problemach chmurowychznajomości Agileznajomości j. angielskiego (min. B2) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w Javie i chcesz rozwijać się w branży e-commerce? Jeżeli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie w przedziale 7000-15500 pln bruttowynagrodzenie zależne od doświadczeniamożliwość pracy zdalnejpraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniazarządzane i aktywny udział w projektach dla branży e-commercewykorzystywanie architektury mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamiwspółpraca z klientami i partneramioczekujemydoświadczenia z Javą - m.in. Java 8 (mile widziana Java 11)znajomości Spring i ORMdoświadczenia w pracy z bazami danychumiejętności praktycznego zastosowania wzorców projektowychrozeznania w problemach chmurowychznajomości Agileznajomości j. angielskiego (min. B2) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego międzynarodowego klienta z branży IT poszukujemy osób z doświadczeniem na stanowisku Java Software Engineer, a który nie ustaję w zdobywaniu nowych i rozwijaniu już istniejących umiejętności z obszaru Javy, Spring, mikroserwerów czy SAP Hybris dla branży e-commerce.Jeśli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!  oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie zależne od doświadczenia 7000-15500 pln UoP, B2B 8000 – 19000 plnpraca zdalnapraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniapraca ze Spring Core / Boot i WebServicespraca w Agile (Scrum)praca na jednym z frameworków: Angular, Vue.js, ReactJS or Spartacusrozwijanie i utrzymanie systemu dokumentacjiaktywny udział w projektach dla branży e-commerce, w tym tworzenie mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamioczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w programowanie w Javaznajomości MySQL, Oracle 12g/18c/19c lub Perconaznajomości z podstawowymi wzorcami projektowymi oraz strukturami danych podstawowej znajomości SQL i RDBMsznajomości lub chęci poznania SAP Hybris oraz platformy narzędzi handlowych zwłaszcza w obszarze e-commercepodstawowej znajomości prekompilatorów CSS, SCSS lub LESSznajomości j. angielskiego (min. B2)  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego międzynarodowego klienta z branży IT poszukujemy osób z doświadczeniem na stanowisku Java Software Engineer, a który nie ustaję w zdobywaniu nowych i rozwijaniu już istniejących umiejętności z obszaru Javy, Spring, mikroserwerów czy SAP Hybris dla branży e-commerce.Jeśli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!  oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie zależne od doświadczenia 7000-15500 pln UoP, B2B 8000 – 19000 plnpraca zdalnapraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniapraca ze Spring Core / Boot i WebServicespraca w Agile (Scrum)praca na jednym z frameworków: Angular, Vue.js, ReactJS or Spartacusrozwijanie i utrzymanie systemu dokumentacjiaktywny udział w projektach dla branży e-commerce, w tym tworzenie mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamioczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w programowanie w Javaznajomości MySQL, Oracle 12g/18c/19c lub Perconaznajomości z podstawowymi wzorcami projektowymi oraz strukturami danych podstawowej znajomości SQL i RDBMsznajomości lub chęci poznania SAP Hybris oraz platformy narzędzi handlowych zwłaszcza w obszarze e-commercepodstawowej znajomości prekompilatorów CSS, SCSS lub LESSznajomości j. angielskiego (min. B2)  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Kluczowych Klientów e-commerceoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniaWspółpraca B2B ze sklepami internetowymi działającymi w branży produktów dla domu i ogrodu,Realizacja celów sprzedażowych i marżowych w ramach strategii rozwoju rynku,Rozwijanie, wdrażanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem akcji handlowych, ustalanie warunków dostaw promocyjnych, koordynacja działań promocyjnych i marketingowych,Systematyczna analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, danych rynkowych, monitoring konkurencji i trendów rynkowych,Analiza wskaźników sprzedażowych i marketingowych i bieżąca optymalizacja działań we współpracy z partnerami handlowymi,Realizacja zapisów kontraktowych oraz rozliczenia warunków umów handlowych,Planowanie sprzedaży,Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów zgodnie ze standardami firmy,Bieżące raportowanie działań sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych klientów,Efektywna współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży w kanale nowoczesnym lub/i e-commerce,Zorientowania na klienta,Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami,Umiejętności analitycznych,Proaktywności, empatii oraz kultury osobistej,Dobrej znajomości Excela,Mile widziane wykształcenie wyższe,Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, min. B2.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Kluczowych Klientów e-commerceoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniaWspółpraca B2B ze sklepami internetowymi działającymi w branży produktów dla domu i ogrodu,Realizacja celów sprzedażowych i marżowych w ramach strategii rozwoju rynku,Rozwijanie, wdrażanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem akcji handlowych, ustalanie warunków dostaw promocyjnych, koordynacja działań promocyjnych i marketingowych,Systematyczna analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, danych rynkowych, monitoring konkurencji i trendów rynkowych,Analiza wskaźników sprzedażowych i marketingowych i bieżąca optymalizacja działań we współpracy z partnerami handlowymi,Realizacja zapisów kontraktowych oraz rozliczenia warunków umów handlowych,Planowanie sprzedaży,Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów zgodnie ze standardami firmy,Bieżące raportowanie działań sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych klientów,Efektywna współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży w kanale nowoczesnym lub/i e-commerce,Zorientowania na klienta,Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami,Umiejętności analitycznych,Proaktywności, empatii oraz kultury osobistej,Dobrej znajomości Excela,Mile widziane wykształcenie wyższe,Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, min. B2.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych Klietów, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. SEO oraz contentu. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie na bazie umowy o pracę,premię uzależnioną od wyników pracypracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosferymożliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczeniauczestnictwo w wielu ciekawych projektach marketingowychakcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniazarządzanie i optymalizacja on-site SEO dla stron firmowychdefinicja potrzeb i wdrażanie rozwiązań uwzględniających cele biznesowe i marketingowe            prowadzenie i automatyzacja działań bazując na dostępnych narzędziachanalityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracęWspółpraca z Googleobserwacja, adaptacja i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z rynkiemraportowanie i przygotowywanie działań naprawczychredagowanie treści pod SEO na stronach własnych i zewnętrznychprzygotowanie, gromadzenie contentuprowadzenie analityki: monitorowanie i raportowanie działań dotyczących widoczności serwisów własnych www i konkurencji. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań naprawczych.                     opracowanie słów kluczowych, wdrażanie i systematyczna optymalizacjaokreślanie kierunku rozwoju SEO we współpracy z działem digitalwspółpraca z innymi działami firmy i agencji reklamowy      oczekujemymin. roku doświadczenia zawodowego w on-site SEO, SEO w e-commercekomuniukatywnej znajomości języka angielskiego znajomości technik dotyczących pozycjonowaniawiedzy dotycząca danych PPC dla SEObardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)znajomości architektury informacji oraz elementów HTML/ CSS/ JS wspierających SEOznajomości narzędzi SEO, m.in.: Screaming Frog, SemStormznajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych Klietów, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. SEO oraz contentu. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie na bazie umowy o pracę,premię uzależnioną od wyników pracypracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosferymożliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczeniauczestnictwo w wielu ciekawych projektach marketingowychakcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniazarządzanie i optymalizacja on-site SEO dla stron firmowychdefinicja potrzeb i wdrażanie rozwiązań uwzględniających cele biznesowe i marketingowe            prowadzenie i automatyzacja działań bazując na dostępnych narzędziachanalityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracęWspółpraca z Googleobserwacja, adaptacja i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z rynkiemraportowanie i przygotowywanie działań naprawczychredagowanie treści pod SEO na stronach własnych i zewnętrznychprzygotowanie, gromadzenie contentuprowadzenie analityki: monitorowanie i raportowanie działań dotyczących widoczności serwisów własnych www i konkurencji. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań naprawczych.                     opracowanie słów kluczowych, wdrażanie i systematyczna optymalizacjaokreślanie kierunku rozwoju SEO we współpracy z działem digitalwspółpraca z innymi działami firmy i agencji reklamowy      oczekujemymin. roku doświadczenia zawodowego w on-site SEO, SEO w e-commercekomuniukatywnej znajomości języka angielskiego znajomości technik dotyczących pozycjonowaniawiedzy dotycząca danych PPC dla SEObardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)znajomości architektury informacji oraz elementów HTML/ CSS/ JS wspierających SEOznajomości narzędzi SEO, m.in.: Screaming Frog, SemStormznajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz Klient to zaufany partner w projektowaniu, budowaniu i utrzymywaniu platform e-commercowych dla klientów polskich i zagranicznych. Zespół zapewnia wsparcie w zakresie oceny, wyboru i wdrażania rozwiązań commerce, PIM, DXP, CMS i DAM w celu zbudowania spójnej, elastycznej i przyszłościowej architektury systemu.Dołączając do teamu zyskujesz: zgrany zespółszeroki przekrój technologii wykorzystywany w projektach: SAP Commerce, mikroserwisy, rozwiązania chmurowe w AWS, Google cloudmożliwość poznania rozwiązań e-commerce typu enterprisemożliwość rozwoju w innych kierunkach (Software Engineer,Business Analyst, Quality Assurance Engineer, DevOps Engineer)bliski kontakt z klientem na każdym etapie współpracy możliwość certyfikacji w technologiach e-commercepraca w płaskiej strukturze w kulturze feedbackuplanowanie swojego rozwoju, świadomy wybór ścieżki kariery Zespół Application Support to zgrany team, który czeka być może na Ciebie! Zapoznaj się ze szczegółami i aplikuj.Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami, porozmawiajmy otwarcie.oferujemyumowę o pracę wynagrodzenie w przedziale od 6000 do 9000 pln brutto w zależności od poziomu wiedzy i doświadczenia pracę zmianową, która wiąże się z pracą popołudniami i w weekendy ale pozwala na dni wolne w tygodniu (godziny pracy 8:00-16:00/14:00-22:00) pracę zdalnąpraca z użyciem nowoczesnych narzędzi, według biblioteki najlepszych praktyk ITIL, praca na Slackniepowtarzalne zadania, wymagające zaangażowania i dające satysfakcję rozwiązaniazadaniapraca na poziomie drugiej linii wsparciapraca na systemie ticketowym (JIRA Service Management lub ServiceNow)reagowanie na zgłoszenia od przedstawiciela klienta (np. Product Owner, tester, Opiekun Produktu, 1. linia wsparcia po stronie klienta)współpraca z zespołami DEV/QA/DevOps – które na co dzień pracują według SCRUM, Kanbanoczekujemywiększość problemów wymaga znajomości REST API, języka SQL i stosunkowo niedużego doświadczenia w pracy z SAP Commerce (Hybris)znajomość dobrych praktyk ITIL1-3 lata doświadczenia lub znajomości procesu utrzymania/wsparcia oprogramowania analityczne myślenie, wysokie umiejętności komunikacyjne dobra znajomość j. angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz Klient to zaufany partner w projektowaniu, budowaniu i utrzymywaniu platform e-commercowych dla klientów polskich i zagranicznych. Zespół zapewnia wsparcie w zakresie oceny, wyboru i wdrażania rozwiązań commerce, PIM, DXP, CMS i DAM w celu zbudowania spójnej, elastycznej i przyszłościowej architektury systemu.Dołączając do teamu zyskujesz: zgrany zespółszeroki przekrój technologii wykorzystywany w projektach: SAP Commerce, mikroserwisy, rozwiązania chmurowe w AWS, Google cloudmożliwość poznania rozwiązań e-commerce typu enterprisemożliwość rozwoju w innych kierunkach (Software Engineer,Business Analyst, Quality Assurance Engineer, DevOps Engineer)bliski kontakt z klientem na każdym etapie współpracy możliwość certyfikacji w technologiach e-commercepraca w płaskiej strukturze w kulturze feedbackuplanowanie swojego rozwoju, świadomy wybór ścieżki kariery Zespół Application Support to zgrany team, który czeka być może na Ciebie! Zapoznaj się ze szczegółami i aplikuj.Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami, porozmawiajmy otwarcie.oferujemyumowę o pracę wynagrodzenie w przedziale od 6000 do 9000 pln brutto w zależności od poziomu wiedzy i doświadczenia pracę zmianową, która wiąże się z pracą popołudniami i w weekendy ale pozwala na dni wolne w tygodniu (godziny pracy 8:00-16:00/14:00-22:00) pracę zdalnąpraca z użyciem nowoczesnych narzędzi, według biblioteki najlepszych praktyk ITIL, praca na Slackniepowtarzalne zadania, wymagające zaangażowania i dające satysfakcję rozwiązaniazadaniapraca na poziomie drugiej linii wsparciapraca na systemie ticketowym (JIRA Service Management lub ServiceNow)reagowanie na zgłoszenia od przedstawiciela klienta (np. Product Owner, tester, Opiekun Produktu, 1. linia wsparcia po stronie klienta)współpraca z zespołami DEV/QA/DevOps – które na co dzień pracują według SCRUM, Kanbanoczekujemywiększość problemów wymaga znajomości REST API, języka SQL i stosunkowo niedużego doświadczenia w pracy z SAP Commerce (Hybris)znajomość dobrych praktyk ITIL1-3 lata doświadczenia lub znajomości procesu utrzymania/wsparcia oprogramowania analityczne myślenie, wysokie umiejętności komunikacyjne dobra znajomość j. angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w firmie, dla której liczy się innowacja, zrównoważony rozwój i dążenie do wyznaczonych celów? Znasz język niemiecki i chcesz używać go w codziennej pracy?Jeśli Twoje odpowiedzi na powyższe pytania są twierdzące - daj się poznać i zaaplikuj! Chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach kariery.oferujemyroczny kontrakt po 3 miesiącach okresu próbnego (z możliwością otrzymania umowy o pracę na czas nieokreślony)pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport i ubezpieczenie na życiepracę w trybie hybrydowymmożliwość rozwoju osobistego i zdobycia cennego doświadczenia w szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacjidynamiczną atmosferę pracyzadaniatworzenie i dostosowywanie opisu produktów oraz listy szczegółów w języku niemieckimzarządzanie danymi w programie Excelobsługa systemów E-commercewspółpraca z międzynarodowymi działami firmywsparcie zespołu w bieżących projektachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego - min. C1dobrej znajomości języka angielskiego - min. B2 znajomości zasad poprawności językowej i stylistycznejumiejętności posługiwania się programem MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w firmie, dla której liczy się innowacja, zrównoważony rozwój i dążenie do wyznaczonych celów? Znasz język niemiecki i chcesz używać go w codziennej pracy?Jeśli Twoje odpowiedzi na powyższe pytania są twierdzące - daj się poznać i zaaplikuj! Chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach kariery.oferujemyroczny kontrakt po 3 miesiącach okresu próbnego (z możliwością otrzymania umowy o pracę na czas nieokreślony)pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport i ubezpieczenie na życiepracę w trybie hybrydowymmożliwość rozwoju osobistego i zdobycia cennego doświadczenia w szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacjidynamiczną atmosferę pracyzadaniatworzenie i dostosowywanie opisu produktów oraz listy szczegółów w języku niemieckimzarządzanie danymi w programie Excelobsługa systemów E-commercewspółpraca z międzynarodowymi działami firmywsparcie zespołu w bieżących projektachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego - min. C1dobrej znajomości języka angielskiego - min. B2 znajomości zasad poprawności językowej i stylistycznejumiejętności posługiwania się programem MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Cechuje Cię dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista ? Łatwo komunikujesz się w j.angielskim ? Szukasz pracy tymczasowej na zlecenie dla międzynarodowego klienta z branży e-commerce ? Ta praca jest właśnie dla Ciebie . oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 25 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ( na okres 3-6 miesięcy)pracę w systemie hybrydowymmiędzynarodowe środowisko pracy  pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpraca w tygodniu (poniedziałek-piątek)zadaniakomunikacja z nowymi pracownikami w sprawach dotyczących onboardingu na rynek polski i niemiecki obsługa procesów pre- i onboardingowych w oparciu o system ServiceNowprowadzenie pierwszego dnia onboardingu dla nowych pracowników w języku angielskimoczekujemybardzo dobrej komunikacji w języku angielskim doświadczenie w HR lub na stanowisku asystenta/tki działu w międzynarodowej firmie - mile widziane komunikatywności, otwartościwysokiej kultrury osobistej dobrej organizacji pracy, skrupulatnościzdolności szybkiego uczenia sięumiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Cechuje Cię dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista ? Łatwo komunikujesz się w j.angielskim ? Szukasz pracy tymczasowej na zlecenie dla międzynarodowego klienta z branży e-commerce ? Ta praca jest właśnie dla Ciebie . oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 25 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ( na okres 3-6 miesięcy)pracę w systemie hybrydowymmiędzynarodowe środowisko pracy  pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpraca w tygodniu (poniedziałek-piątek)zadaniakomunikacja z nowymi pracownikami w sprawach dotyczących onboardingu na rynek polski i niemiecki obsługa procesów pre- i onboardingowych w oparciu o system ServiceNowprowadzenie pierwszego dnia onboardingu dla nowych pracowników w języku angielskimoczekujemybardzo dobrej komunikacji w języku angielskim doświadczenie w HR lub na stanowisku asystenta/tki działu w międzynarodowej firmie - mile widziane komunikatywności, otwartościwysokiej kultrury osobistej dobrej organizacji pracy, skrupulatnościzdolności szybkiego uczenia sięumiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • dębica, podkarpackie
      • praca stała
      • randstad polska
      Prana administracyjna w Dębicy!posiadasz doświdczenie ? APLIKUJoferujemyumowe o pracę, strakcyjne wynagrodzenie 31zł/h,pracę w systemie hybrydowym (min. 2 dni w biurze, w okresie pierwszych trzech m-cy praca w biurze). zadaniawpływanie na wielkość generowanych zysków Spółki poprzez świadome, odpowiedzialne zarządzaniezamówieniami sprzedaży uwzględniając uzgodnione i wynikające z umów warunki handlowe,dbanie o standardy w obsłudze klienta tworząc długofalowe pozytywne relacje z klientamizewnętrznymi i wewnętrznymi,wspieranie realizacji budżetu sprzedaży poprzez maksymalny stopień realizacji zamówieńuwzględniając dostępność produktów, warunki cenowe, terminowość dostaw itp,branie  udziału w szkoleniach celem poszerzenia wiedzy, doskonalenia kompetencji w celuzapewnienia profesjonalnej obsługi klienta,oczekujemyorientacji na potrzeby i oczekiwania klienta, umiejętności komunikacji,samodzielności i odpowiedzialności. mile widziana znajomość języka angielskiego;obsługi MS Office,mile widziana znajomość obsługi zamówień e-commerce (np. Allegro)    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Prana administracyjna w Dębicy!posiadasz doświdczenie ? APLIKUJoferujemyumowe o pracę, strakcyjne wynagrodzenie 31zł/h,pracę w systemie hybrydowym (min. 2 dni w biurze, w okresie pierwszych trzech m-cy praca w biurze). zadaniawpływanie na wielkość generowanych zysków Spółki poprzez świadome, odpowiedzialne zarządzaniezamówieniami sprzedaży uwzględniając uzgodnione i wynikające z umów warunki handlowe,dbanie o standardy w obsłudze klienta tworząc długofalowe pozytywne relacje z klientamizewnętrznymi i wewnętrznymi,wspieranie realizacji budżetu sprzedaży poprzez maksymalny stopień realizacji zamówieńuwzględniając dostępność produktów, warunki cenowe, terminowość dostaw itp,branie  udziału w szkoleniach celem poszerzenia wiedzy, doskonalenia kompetencji w celuzapewnienia profesjonalnej obsługi klienta,oczekujemyorientacji na potrzeby i oczekiwania klienta, umiejętności komunikacji,samodzielności i odpowiedzialności. mile widziana znajomość języka angielskiego;obsługi MS Office,mile widziana znajomość obsługi zamówień e-commerce (np. Allegro)    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wracamy z długo wyczekiwaną ofertą pracy w centrum logistyki w Gliwicach. Pracuj w zespole Randstad dla naszego klienta - lidera z branży e-commerce.Stanowisko: Pracownik magazynowy Lokalizacja: Gliwice (oferujemy darmowy transport z wybranych lokalizacji)Doświadczenie: Nie wymagamy doświadczenia ani CV - wszystkiego Cię nauczymy ;)oferujemystawkę 22,50 zł/godz. bruttopremie do 15%dodatek 20% za pracę w godzinach nocnychpracę na cały etat - średnio 4 dni w tygodniu, 3 dni masz wolneumowę o pracę tymczasową (składkę ZUS + płatne urlopy)pakiet RANDSTAD PLUS a w nim: karta sportowa, pakiet medyczny oraz rabaty do 50% w wybranych sklepach!bezpłatne gorące napoje i obiady z pysznym i różnorodnym menu za 1 złbezpłatny dojazd autobusem pracowniczym na wybranych trasach, m.in. z Gliwic, Katowic, Zabrza, Wodzisławia Śląskiego, Zabrza, Żor, Bytomia, Rybnika, Chorzowa, Rudy Śląskiejzadaniaodbieranie, sprawdzanie, sortowanie i układanie towarów na półki magazynupobieranie produktów z półek, pakowanie i nadawanie zamówieńpraca przy użyciu skanera ręcznego oczekujemygotowości i zdolności do pracy w trybie zmianowym - na zmianie dziennej i nocnejbraku przeciwwskazań do stania/chodzenia przez 10 godzinsumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązków Zaaplikuj lub zadzwoń na nr +48 22 454 44 44.*szczegóły akcji promocyjnych dostępne w agencji RandstadAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wracamy z długo wyczekiwaną ofertą pracy w centrum logistyki w Gliwicach. Pracuj w zespole Randstad dla naszego klienta - lidera z branży e-commerce.Stanowisko: Pracownik magazynowy Lokalizacja: Gliwice (oferujemy darmowy transport z wybranych lokalizacji)Doświadczenie: Nie wymagamy doświadczenia ani CV - wszystkiego Cię nauczymy ;)oferujemystawkę 22,50 zł/godz. bruttopremie do 15%dodatek 20% za pracę w godzinach nocnychpracę na cały etat - średnio 4 dni w tygodniu, 3 dni masz wolneumowę o pracę tymczasową (składkę ZUS + płatne urlopy)pakiet RANDSTAD PLUS a w nim: karta sportowa, pakiet medyczny oraz rabaty do 50% w wybranych sklepach!bezpłatne gorące napoje i obiady z pysznym i różnorodnym menu za 1 złbezpłatny dojazd autobusem pracowniczym na wybranych trasach, m.in. z Gliwic, Katowic, Zabrza, Wodzisławia Śląskiego, Zabrza, Żor, Bytomia, Rybnika, Chorzowa, Rudy Śląskiejzadaniaodbieranie, sprawdzanie, sortowanie i układanie towarów na półki magazynupobieranie produktów z półek, pakowanie i nadawanie zamówieńpraca przy użyciu skanera ręcznego oczekujemygotowości i zdolności do pracy w trybie zmianowym - na zmianie dziennej i nocnejbraku przeciwwskazań do stania/chodzenia przez 10 godzinsumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązków Zaaplikuj lub zadzwoń na nr +48 22 454 44 44.*szczegóły akcji promocyjnych dostępne w agencji RandstadAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      To oferta zatrudnienia dla osób samodzielnych, charyzmatycznych i lubiących pracę w dynamicznym środowisku. Szukamy ludzi z pasją i którzy chcą się rozwijać zawodowo w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Dołącz do naszego projektu i podejmij wyzwanie pracując na stanowisku shift supervisor w nowoczesnym centrum logistyki w Łodzi.oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie lidera branży e-commerce na świecieatrakcyjne wynagrodzenie i benefity pozapłacowe (karta sportowa, platforma zniżkowa, opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowanie do kursów językowych etc.)premie za wynikiumowę o pracę oraz perspektywę długofalowej współpracypakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość pracy na różnorodnym oprogramowaniu (np. SAP, Salesforce)zadaniazarządzanie i nadzorowaniu pracy pracowników tymczasowychplanowanie i organizowanie pracy zespołubieżąca współpraca z kadrą menedżerskąregularne monitorowanie i raportowanie wyników i wskaźnikówprawidłowe prowadzenie elektronicznej karty czasu pracy pracowników tymczasowychkoordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowychkoordynowanie pracy zespołu administracyjnegooczekujemybardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excelumiejętności pracy w zespole i realizacji wspólnie wyznaczonych celówumiejętności analizowania procesów oraz podejmowania decyzji pod presją czasuumiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz stanowczego działania w dynamicznym środowiskugotowości do pracy w systemie zmianowym - równoważnym (zmiana dzienna i nocna)znajomości prawa pracy oraz ustawy o pracownikach tymczasowychmile widziana znajomość języka angielskiegoBrzmi ciekawie? Zaaplikuj i weź udział w procesie rekrutacyjnym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      To oferta zatrudnienia dla osób samodzielnych, charyzmatycznych i lubiących pracę w dynamicznym środowisku. Szukamy ludzi z pasją i którzy chcą się rozwijać zawodowo w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Dołącz do naszego projektu i podejmij wyzwanie pracując na stanowisku shift supervisor w nowoczesnym centrum logistyki w Łodzi.oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie lidera branży e-commerce na świecieatrakcyjne wynagrodzenie i benefity pozapłacowe (karta sportowa, platforma zniżkowa, opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowanie do kursów językowych etc.)premie za wynikiumowę o pracę oraz perspektywę długofalowej współpracypakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość pracy na różnorodnym oprogramowaniu (np. SAP, Salesforce)zadaniazarządzanie i nadzorowaniu pracy pracowników tymczasowychplanowanie i organizowanie pracy zespołubieżąca współpraca z kadrą menedżerskąregularne monitorowanie i raportowanie wyników i wskaźnikówprawidłowe prowadzenie elektronicznej karty czasu pracy pracowników tymczasowychkoordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowychkoordynowanie pracy zespołu administracyjnegooczekujemybardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excelumiejętności pracy w zespole i realizacji wspólnie wyznaczonych celówumiejętności analizowania procesów oraz podejmowania decyzji pod presją czasuumiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz stanowczego działania w dynamicznym środowiskugotowości do pracy w systemie zmianowym - równoważnym (zmiana dzienna i nocna)znajomości prawa pracy oraz ustawy o pracownikach tymczasowychmile widziana znajomość języka angielskiegoBrzmi ciekawie? Zaaplikuj i weź udział w procesie rekrutacyjnym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś ekspertem w dziedzinie projektowania procesów łańcucha dostaw? Szukasz pracy pełnej wyzwań i ciekawią Cię innowacyjne rozwiązania? Mamy ofertę dla Ciebie! Nie czekaj, aplikuj!  oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęNarzędzia niezbędne do pracyKonkurencyjne wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wynikówObszerny pakiet szkoleniowyRabaty i zniżki na zakupy W pełni refundowana opieka medycznaObszerny pakiet dofinansowywanych benefitów pozapłacowych (karta sportowa, ubezpieczenie, świadczenie socjalne, posiłki pracownicze)Program poleceń pracowniczychPaczki i bony okazyjne np. świątecznezadaniaProjektowanie i dokumentowanie procesów łańcucha dostawProwadzenie projektów w zakresie logistyki dla: centrów dystrybucyjnych, operacji e-commerce i sklepów jako integralnych części wielokanałowej sieci dystrybucji w celu zapewnienia zgodności z założonym harmonogramem, zakresem i budżetemDefiniowanie podstawowych wskaźników wydajnościowych i kosztowych (KPI), zapewniając odpowiednie wewnętrzne i zewnętrzne wskaźniki porównawcze (benchmark)Kontrolowanie wyników procesów i realizacji celów procesowychMożliwość wykorzystanie metod i narzędzi Lean Management do optymalizacji procesów łańcucha dostawDoskonalenie i zwiększanie wydajności, poprzez automatyzację, wykorzystanie zaawansowanych narzędzi i rozwiązań IT oraz ścisłej integracji procesów w ramach całego łańcucha dostawWspółpraca z działami realizującymi procesy łańcucha dostaw w celu analizy efektywności jak i optymalnego rozwiązywania kompromisów związanych z kosztami, obsługą klienta, inwestycjami, czasem realizacji, szybkością reakcji i zrównoważonym rozwojemoczekujemyWykształcenia wyższego mile widziane kierunkowe takie jak inżynieria przemysłowa lub logistykaDoświadczenia w inżynierii procesów logistycznych lub przemysłowychPraktycznej wiedzy eksperckiej dotyczącej wdrażania procesów magazynowych i wyposażenia oraz najnowszych rozwiązań i najlepszych praktyk w tym zakresieBardzo dobrej znajomość narzędzi i technik projektowania procesów, wyposażenia i zapotrzebowania materiałowegoZnajomości rynku dostawców technologii intralogistycznychUmiejętności analitycznych, interpretowania złożonych, wielowymiarowych procesów i rozwiązań technicznychWysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychBiegłej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu ExcelZnajomości języka angielskiego min na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś ekspertem w dziedzinie projektowania procesów łańcucha dostaw? Szukasz pracy pełnej wyzwań i ciekawią Cię innowacyjne rozwiązania? Mamy ofertę dla Ciebie! Nie czekaj, aplikuj!  oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęNarzędzia niezbędne do pracyKonkurencyjne wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wynikówObszerny pakiet szkoleniowyRabaty i zniżki na zakupy W pełni refundowana opieka medycznaObszerny pakiet dofinansowywanych benefitów pozapłacowych (karta sportowa, ubezpieczenie, świadczenie socjalne, posiłki pracownicze)Program poleceń pracowniczychPaczki i bony okazyjne np. świątecznezadaniaProjektowanie i dokumentowanie procesów łańcucha dostawProwadzenie projektów w zakresie logistyki dla: centrów dystrybucyjnych, operacji e-commerce i sklepów jako integralnych części wielokanałowej sieci dystrybucji w celu zapewnienia zgodności z założonym harmonogramem, zakresem i budżetemDefiniowanie podstawowych wskaźników wydajnościowych i kosztowych (KPI), zapewniając odpowiednie wewnętrzne i zewnętrzne wskaźniki porównawcze (benchmark)Kontrolowanie wyników procesów i realizacji celów procesowychMożliwość wykorzystanie metod i narzędzi Lean Management do optymalizacji procesów łańcucha dostawDoskonalenie i zwiększanie wydajności, poprzez automatyzację, wykorzystanie zaawansowanych narzędzi i rozwiązań IT oraz ścisłej integracji procesów w ramach całego łańcucha dostawWspółpraca z działami realizującymi procesy łańcucha dostaw w celu analizy efektywności jak i optymalnego rozwiązywania kompromisów związanych z kosztami, obsługą klienta, inwestycjami, czasem realizacji, szybkością reakcji i zrównoważonym rozwojemoczekujemyWykształcenia wyższego mile widziane kierunkowe takie jak inżynieria przemysłowa lub logistykaDoświadczenia w inżynierii procesów logistycznych lub przemysłowychPraktycznej wiedzy eksperckiej dotyczącej wdrażania procesów magazynowych i wyposażenia oraz najnowszych rozwiązań i najlepszych praktyk w tym zakresieBardzo dobrej znajomość narzędzi i technik projektowania procesów, wyposażenia i zapotrzebowania materiałowegoZnajomości rynku dostawców technologii intralogistycznychUmiejętności analitycznych, interpretowania złożonych, wielowymiarowych procesów i rozwiązań technicznychWysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychBiegłej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu ExcelZnajomości języka angielskiego min na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Hej! Jeśli masz doświadczenie w armaturze instalacyjnej i nie obawiasz się kontaktu z klientem oraz jesteś otwarty na wyzwania i nowe doświadczenia to ta praca jest właśnie dla Ciebie! Aktualnie dla naszego klienta z branży grzewczo-sanitarnej będącego na rynku od ponad 30 lat poszukujemy kandydata na stanowisko: handlowica w branży grzewczo-sanitarnej na rynek śląski, pomorski oraz podlaski. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę na rozwojowym stanowiskuatrakcyjne wynagrodzenie składające się z wysokiej części stałej oraz premii miesięcznejniezbędne narzędzie do wykonywania pracy: laptop, telefon, samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych) pracę 100% zdalną w oparciu o platformę B2Bzadaniapowiększanie bazy klientów oraz opiekę nad już pozyskanymiwspółpraca z klientami firmy i utrzymywanie z nimi dobrych relacjidoradztwo techniczne i handlowezapewnianie wysokiego poziomu usług                                                             oczekujemyznajomości asortymentu grzewczo-sanitarnegoczynnego prawa jazdy kat. Bkompetencji interpersonalnych i łatwości nawiązywania kontaktówdoświadczenia we współpracy z klientem z branży grzewczo-sanitarnejznajomości rynkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Hej! Jeśli masz doświadczenie w armaturze instalacyjnej i nie obawiasz się kontaktu z klientem oraz jesteś otwarty na wyzwania i nowe doświadczenia to ta praca jest właśnie dla Ciebie! Aktualnie dla naszego klienta z branży grzewczo-sanitarnej będącego na rynku od ponad 30 lat poszukujemy kandydata na stanowisko: handlowica w branży grzewczo-sanitarnej na rynek śląski, pomorski oraz podlaski. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę na rozwojowym stanowiskuatrakcyjne wynagrodzenie składające się z wysokiej części stałej oraz premii miesięcznejniezbędne narzędzie do wykonywania pracy: laptop, telefon, samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych) pracę 100% zdalną w oparciu o platformę B2Bzadaniapowiększanie bazy klientów oraz opiekę nad już pozyskanymiwspółpraca z klientami firmy i utrzymywanie z nimi dobrych relacjidoradztwo techniczne i handlowezapewnianie wysokiego poziomu usług                                                             oczekujemyznajomości asortymentu grzewczo-sanitarnegoczynnego prawa jazdy kat. Bkompetencji interpersonalnych i łatwości nawiązywania kontaktówdoświadczenia we współpracy z klientem z branży grzewczo-sanitarnejznajomości rynkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 9 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.