You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 9

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko Młodszy specjalista ds. zamówień. Jeżeli posługujesz się płynnie językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat, a praca w środowisku związanym z zakupami, zamówieniami czy finansami są Ci bliskie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,umowę o pracę tymczasową,pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków),pracę hybrydową,pracę od poniedziałku do piątku.zadaniawsparcie procesów end-to-end w biznesie poprzez dostarczanie raportów, udział w dyskusjach,praca z danymi w SAP,aktualizacje, korygowanie i identyfikowanie cen,nadzór nad przepływem i kompletnością dokumentacji dotyczącej zakupówkontakt z różnymi grupami w różnych regionach, w tym SCE, zespołami zarządzającymi oddziałami i dostawcami zewnętrznymi.oczekujemypłynnej znajomości j.angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Excel,dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy od pon-ptbardzo dobrych umiejętności analitycznychdoświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych i/lub zarządzania, planowania i/lub analityki danych, logistycznym lub finansowym,dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP MDG oraz wiedza związana z zarządzaniem danymi/finansami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko Młodszy specjalista ds. zamówień. Jeżeli posługujesz się płynnie językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat, a praca w środowisku związanym z zakupami, zamówieniami czy finansami są Ci bliskie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,umowę o pracę tymczasową,pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków),pracę hybrydową,pracę od poniedziałku do piątku.zadaniawsparcie procesów end-to-end w biznesie poprzez dostarczanie raportów, udział w dyskusjach,praca z danymi w SAP,aktualizacje, korygowanie i identyfikowanie cen,nadzór nad przepływem i kompletnością dokumentacji dotyczącej zakupówkontakt z różnymi grupami w różnych regionach, w tym SCE, zespołami zarządzającymi oddziałami i dostawcami zewnętrznymi.oczekujemypłynnej znajomości j.angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Excel,dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy od pon-ptbardzo dobrych umiejętności analitycznychdoświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych i/lub zarządzania, planowania i/lub analityki danych, logistycznym lub finansowym,dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP MDG oraz wiedza związana z zarządzaniem danymi/finansami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w swojej branży budowlanej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko specjalista ds. ofertowaniaoferujemypracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabline zatrudnienie w opraciu o umowę o pracę, bądź kontrakt atrakacyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczeniazdobycie doświadczeń zawodowych w międzynarodowej organizacjiuczestnictwo w interesujących projektach i realizacjachszeroki pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, Multisport oraz MyBenefitdogodna lokalizacja miejsca pracy w Krakowiezadania• wstępna analiza rozwiązań projektowych• sporządzenie kalkulacji, obmiarów oraz przedmiotów• aktywny udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do złożenia oferty• zbieranie ofert od podwykonawców i dostawców • przygotowywanie kalkulacji robót • współpraca z innymi działami, w tym z działem budowy• analiza dokumentacji wykonawczej, przetargowej i projektowejoczekujemy• doświadczenia min. 3 letnie w pracy na stanowisku kosztorysanta• wykształcenia wyższego studiów technicznych budowlanych• umiejętności czytania dokumentacji technicznej• znajomości języka angielskiego• komunikatywności, umiejętności analitycznych• znajomości narzędzi do kalkulacji robót budowlanych NORMA/WINBUD• umiejętności pracy w zespole oraz wysoki poziom organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w swojej branży budowlanej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko specjalista ds. ofertowaniaoferujemypracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabline zatrudnienie w opraciu o umowę o pracę, bądź kontrakt atrakacyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczeniazdobycie doświadczeń zawodowych w międzynarodowej organizacjiuczestnictwo w interesujących projektach i realizacjachszeroki pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, Multisport oraz MyBenefitdogodna lokalizacja miejsca pracy w Krakowiezadania• wstępna analiza rozwiązań projektowych• sporządzenie kalkulacji, obmiarów oraz przedmiotów• aktywny udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do złożenia oferty• zbieranie ofert od podwykonawców i dostawców • przygotowywanie kalkulacji robót • współpraca z innymi działami, w tym z działem budowy• analiza dokumentacji wykonawczej, przetargowej i projektowejoczekujemy• doświadczenia min. 3 letnie w pracy na stanowisku kosztorysanta• wykształcenia wyższego studiów technicznych budowlanych• umiejętności czytania dokumentacji technicznej• znajomości języka angielskiego• komunikatywności, umiejętności analitycznych• znajomości narzędzi do kalkulacji robót budowlanych NORMA/WINBUD• umiejętności pracy w zespole oraz wysoki poziom organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Kluczowych Klientów e-commerceoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniaWspółpraca B2B ze sklepami internetowymi działającymi w branży produktów dla domu i ogrodu,Realizacja celów sprzedażowych i marżowych w ramach strategii rozwoju rynku,Rozwijanie, wdrażanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem akcji handlowych, ustalanie warunków dostaw promocyjnych, koordynacja działań promocyjnych i marketingowych,Systematyczna analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, danych rynkowych, monitoring konkurencji i trendów rynkowych,Analiza wskaźników sprzedażowych i marketingowych i bieżąca optymalizacja działań we współpracy z partnerami handlowymi,Realizacja zapisów kontraktowych oraz rozliczenia warunków umów handlowych,Planowanie sprzedaży,Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów zgodnie ze standardami firmy,Bieżące raportowanie działań sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych klientów,Efektywna współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży w kanale nowoczesnym lub/i e-commerce,Zorientowania na klienta,Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami,Umiejętności analitycznych,Proaktywności, empatii oraz kultury osobistej,Dobrej znajomości Excela,Mile widziane wykształcenie wyższe,Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, min. B2.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Kluczowych Klientów e-commerceoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniaWspółpraca B2B ze sklepami internetowymi działającymi w branży produktów dla domu i ogrodu,Realizacja celów sprzedażowych i marżowych w ramach strategii rozwoju rynku,Rozwijanie, wdrażanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem akcji handlowych, ustalanie warunków dostaw promocyjnych, koordynacja działań promocyjnych i marketingowych,Systematyczna analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, danych rynkowych, monitoring konkurencji i trendów rynkowych,Analiza wskaźników sprzedażowych i marketingowych i bieżąca optymalizacja działań we współpracy z partnerami handlowymi,Realizacja zapisów kontraktowych oraz rozliczenia warunków umów handlowych,Planowanie sprzedaży,Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów zgodnie ze standardami firmy,Bieżące raportowanie działań sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych klientów,Efektywna współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży w kanale nowoczesnym lub/i e-commerce,Zorientowania na klienta,Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami,Umiejętności analitycznych,Proaktywności, empatii oraz kultury osobistej,Dobrej znajomości Excela,Mile widziane wykształcenie wyższe,Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, min. B2.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży technicznej,poszukujemy osoby odpowiedzialnej za rozruch oraz kontrolę jakości dźwigów. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów,wysoką samodzielność w działaniu,możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji.zadaniakontrola jakości zmontowanych urządzeń oraz ich rozruch i diagnostyka - uruchamianie urządzeń dźwigowych,sporządzanie pism i protokołów wynikających z obowiązujących przepisów oraz systemu jakości określonego w firmie,współpraca i korespondencja z klientem oraz podwykonawcami w ramach realizowanych zadań,udział w odbiorach urządzeń przez UDT (Urząd Dozoru Technicznego),udzielanie merytorycznego wsparcia oraz szkolenie Konserwatorów w zakresie obsługi i rozwiązywania problemów technicznych pojawiających się na urządzeniach dźwigowych.oczekujemymin. 2-letnie doświadczenie w branżach tj. dźwigowa, utrzymanie ruchu, elektryczna,wykształcenie min. średnie techniczne (elektryk, elektronik, elektromonter, itp.),umiejętności diagnostyczne i rozwiązywania problemów z zakresu mechaniki, elektryki, elektroniki, automatyki,umiejętności czytania dokumentacji technicznej, w tym schematów elektrycznych,samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,aktualne uprawnienia SEP do 1kV,czynne prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży technicznej,poszukujemy osoby odpowiedzialnej za rozruch oraz kontrolę jakości dźwigów. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów,wysoką samodzielność w działaniu,możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji.zadaniakontrola jakości zmontowanych urządzeń oraz ich rozruch i diagnostyka - uruchamianie urządzeń dźwigowych,sporządzanie pism i protokołów wynikających z obowiązujących przepisów oraz systemu jakości określonego w firmie,współpraca i korespondencja z klientem oraz podwykonawcami w ramach realizowanych zadań,udział w odbiorach urządzeń przez UDT (Urząd Dozoru Technicznego),udzielanie merytorycznego wsparcia oraz szkolenie Konserwatorów w zakresie obsługi i rozwiązywania problemów technicznych pojawiających się na urządzeniach dźwigowych.oczekujemymin. 2-letnie doświadczenie w branżach tj. dźwigowa, utrzymanie ruchu, elektryczna,wykształcenie min. średnie techniczne (elektryk, elektronik, elektromonter, itp.),umiejętności diagnostyczne i rozwiązywania problemów z zakresu mechaniki, elektryki, elektroniki, automatyki,umiejętności czytania dokumentacji technicznej, w tym schematów elektrycznych,samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,aktualne uprawnienia SEP do 1kV,czynne prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do nowopowstającego zespołu obsługi łańcucha dostaw w Krakowie. Jeśli znasz język niemiecki, masz pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i chcesz pracować w inspirującej organizacji, nie czekaj, aplikuj już dziś!oferujemykonkurencyjne wynagrodzenieumowę o pracęhybrydowy model pracyatrakcyjny pakiet świadczeńmożliwości rozwoju zawodowegozadaniaprocesowanie zamówień w systemieprocesowanie i koordynowanie zwrotówsprawdzanie cenudzielania informacji nt. aktualnych stanów magazynowych i dostępności produktówkontakt z klientami w celu wypracownia najbardziej optymalnych rozwiązańwspieranie zespołu we wszelkich inicjatywach mających na celu poprawę jakości obłsugi klientaoczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobry poziom niemieckiegowcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku rolę mile widzianeumiejętności analityczne i znajomość Microsoft Office, Excelanalityczny sposób myśleniaświetna komunikacja i umiejętności interpersonalnewysoka dbałość o szczegóły, umiejętność pracy w elastycznych i dynamicznych warunkachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do nowopowstającego zespołu obsługi łańcucha dostaw w Krakowie. Jeśli znasz język niemiecki, masz pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i chcesz pracować w inspirującej organizacji, nie czekaj, aplikuj już dziś!oferujemykonkurencyjne wynagrodzenieumowę o pracęhybrydowy model pracyatrakcyjny pakiet świadczeńmożliwości rozwoju zawodowegozadaniaprocesowanie zamówień w systemieprocesowanie i koordynowanie zwrotówsprawdzanie cenudzielania informacji nt. aktualnych stanów magazynowych i dostępności produktówkontakt z klientami w celu wypracownia najbardziej optymalnych rozwiązańwspieranie zespołu we wszelkich inicjatywach mających na celu poprawę jakości obłsugi klientaoczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobry poziom niemieckiegowcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku rolę mile widzianeumiejętności analityczne i znajomość Microsoft Office, Excelanalityczny sposób myśleniaświetna komunikacja i umiejętności interpersonalnewysoka dbałość o szczegóły, umiejętność pracy w elastycznych i dynamicznych warunkachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Poszukujesz dynamicznej pracy biurowej? Jasno określone cele motywują Cię do pracy? Aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym zespolemiłą atmosferę pracyszkolenia produktoweszkolenia kompetencyjnezatrudnienie na umowę o pracędługofalową współprace i rozwój w strukturach Randstadatrakcyjne wynagrodzeniedodatkowe benefity (zniżki, karta sportowa, opieka medyczna itp.)zadaniaanaliza i stały monitoring rynku pod kątem klientów i kandydatówaktywna sprzedaż usług rekrutacji tymczasowych i stałychbudowanie długotrwałych relacji biznesowychrekrutacja i selekcja kandydatówobsług administracyjna pracowników praca z systemami wewnętrznymi/raportowanieoczekujemywykształcenie wyższeaktywne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskunastawienie na rozwójAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Poszukujesz dynamicznej pracy biurowej? Jasno określone cele motywują Cię do pracy? Aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym zespolemiłą atmosferę pracyszkolenia produktoweszkolenia kompetencyjnezatrudnienie na umowę o pracędługofalową współprace i rozwój w strukturach Randstadatrakcyjne wynagrodzeniedodatkowe benefity (zniżki, karta sportowa, opieka medyczna itp.)zadaniaanaliza i stały monitoring rynku pod kątem klientów i kandydatówaktywna sprzedaż usług rekrutacji tymczasowych i stałychbudowanie długotrwałych relacji biznesowychrekrutacja i selekcja kandydatówobsług administracyjna pracowników praca z systemami wewnętrznymi/raportowanieoczekujemywykształcenie wyższeaktywne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskunastawienie na rozwójAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby do działu Global Mobility Jeżeli jesteś dostępny/a na cały etat, płynnie posługujesz sie w języku angielskim oraz jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w trybie hybrydowymzadaniawsparcie aministracyjne zespołu Global Mobility Executives w zakresie inicjacji relokacji w systemiewspółkoordynacja procesów relokacyjnych i imigracyjnych w oparciu o polityki relokacyjne firmy  dla obcokrajowcow.monitorowanie zespołowych skrzynek mailowych oraz i-Ticketowych oraz przydzielanie maili i casów do odpowiednich Executives na dany rynek kontakt z wewnętrznymi zespołami w obrębie HR w celu odpowiedniego zaadresowania przychodzących zapytań.praca w wielu systemach ( i-Ticket, SAP HR, Apro, Concur).oczekujemydostępność na cały etatbardzo dobrej znajomości j. angielskiego mile widziane doświadczenie w dziale HRznajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby do działu Global Mobility Jeżeli jesteś dostępny/a na cały etat, płynnie posługujesz sie w języku angielskim oraz jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w trybie hybrydowymzadaniawsparcie aministracyjne zespołu Global Mobility Executives w zakresie inicjacji relokacji w systemiewspółkoordynacja procesów relokacyjnych i imigracyjnych w oparciu o polityki relokacyjne firmy  dla obcokrajowcow.monitorowanie zespołowych skrzynek mailowych oraz i-Ticketowych oraz przydzielanie maili i casów do odpowiednich Executives na dany rynek kontakt z wewnętrznymi zespołami w obrębie HR w celu odpowiedniego zaadresowania przychodzących zapytań.praca w wielu systemach ( i-Ticket, SAP HR, Apro, Concur).oczekujemydostępność na cały etatbardzo dobrej znajomości j. angielskiego mile widziane doświadczenie w dziale HRznajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla jednej z największych krakowskich korporacjimożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę w systemie hybrydowym (2dni z biura)dofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościwsparcie działu podatkowegowsparcie działu kredytowegoanaliza przepływów pieniężnychanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowych oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla jednej z największych krakowskich korporacjimożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę w systemie hybrydowym (2dni z biura)dofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościwsparcie działu podatkowegowsparcie działu kredytowegoanaliza przepływów pieniężnychanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowych oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.