Dla naszego Klienta – międzynarodowego koncernu farmaceutycznego, uznawanego za globalnego lidera w obszarze leków generycznych – poszukujemy dokładnego, zorientowanego na analitykę i systemy Administratora ds. Czasu Pracy i Nieobecności. Będziesz kluczową osobą zapewniającą zgodność ewidencji czasu pracy z przepisami prawa oraz wspierającą terminowe i precyzyjne procesy płacowe.
oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową przez dostawcę zewnętrznego (agencję) z możliwością przejścia na umowę wewnętrzną u Klienta.
Model Pracy Hybrydowej: Optymalny balans między pracą w biurze a pracą zdalną (3 dni w biurze w Strykowie / 2 dni zdalnie).
Pakiet Benefitów: Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy.
Możliwość zdobycia cennego, systemowego doświadczenia w renomowanej, międzynarodowej firmie farmaceutycznej.
Jako T&A Expert będziesz odpowiedzialny/a za utrzymanie dokładności danych w kluczowych systemach HR:
Administracja Czasem Pracy: Kompleksowe zarządzanie i aktualizacja danych dotyczących czasu pracy, obecności i harmonogramów w systemach HR (m.in. Workday, SAP).
Obsługa Nieobecności: Terminowe przetwarzanie i ewidencjonowanie wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich oraz korekt czasu pracy, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i przepisami prawnymi.
Wsparcie Płacowe: Ścisła współpraca z działem płac w celu zapewnienia, że wszystkie dane dotyczące obecności są terminowo i precyzyjnie wprowadzane.
Wsparcie Merytoryczne: Pełnienie funkcji eksperta i punktu kontaktowego dla pracowników i menedżerów w zakresie pytań dotyczących rejestracji czasu pracy, polityki urlopowej i grafików.
Zgodność: Monitorowanie danych T&A w celu zapewnienia ich kompletności i zgodności z polskim prawem pracy.
Systemy: Identyfikacja i eskalacja problemów systemowych oraz uczestnictwo w inicjatywach mających na celu usprawnienie i automatyzację procesów T&A.
1–3 lata doświadczenia zawodowego w administracji HR, zarządzaniu czasem pracy (T&A) lub wsparciu płacowym.
Dobrej znajomości przepisów związanych z czasem pracy, ewidencją obecności i zarządzaniem urlopami.
Praktycznego doświadczenia w pracy z systemami HRIS, zwłaszcza do zarządzania czasem pracy (Workday lub SAP będą dużym atutem).
Dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2) – niezbędna do współpracy z międzynarodowymi zespołami i komunikacji w systemach globalnych.
Wysokiej dbałości o szczegóły, zdolności analitycznych oraz umiejętności odpowiedzialnego przetwarzania informacji poufnych.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...