Dołącz do międzynarodowej organizacji będącej jednym z wiodących dostawców zaawansowanych rozwiązań inżynierii procesowej i automatyki, obsługującej branżę mleczarską, spożywczą, farmaceutyczną oraz morską. Firma realizuje projekty technologiczne oraz specjalizuje się w produkcji wymienników ciepła, pomp i zaworów. W związku z dalszym rozwojem poszukujemy obecnie specjalisty / specjalistki ds. administracji.
Jeśli cenisz sobie dokładność, lubisz pracę z dokumentacją i chcesz rozwijać się w dynamicznym, międzynarodowym środowisku — ta oferta jest właśnie dla Ciebie.
Aplikuj już dziś!
oferujemy- na początku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy
- pracę w dużej, międzynarodowej korporacji – możliwość nauki i zdobycia cennego doświadczenia (szczególnie dla osób bez doświadczenia)
- rozwój w obszarze HR i administracji
- pracę pełną nowych wyzwań i możliwość wpływania na organizację procesów administracyjnych
- wsparcie zespołu oraz możliwość otrzymania rekomendacji po zakończonym okresie współpracy
- wsparcie zespołu administracji w codziennych działaniach
- wsparcie w procesach rekrutacyjnych
- przygotowywanie dokumentacji kadrowej: zakładanie i prowadzenie teczek pracowniczych, układanie dokumentacji, drukowanie dokumentów, kompletowanie formularzy do zatrudnienia
- adresowanie i przygotowywanie wysyłek
- organizacja pracy biura oraz wsparcie w koordynowaniu firmowych wydarzeń
- doświadczenia w pracy biurowej
- bardzo dobrej organizacji pracy, skrupulatności, sumienności i dokładności
- otwartości oraz chęci uczenia się nowych rzeczy
- samodzielności w działaniu i umiejętności ustalania hierarchizacji zadań
- umiejętności komunikacyjnych i pracy w dynamicznym środowisku pod presją czasu
- znajomości MS Office - w szczególności Excel
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1
- doświadczenia w obszarze administracji, HR lub kadr – mile widziane
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...