Szukasz pracy, w której intensywny, codzienny kontakt z ludźmi to podstawa? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku i swobodnie posługiwać się językiem angielskim? Jeśli lubisz błyskawicznie rozwiązywać problemy i nie boisz się wyzwań związanych z zarządzaniem dużą liczbą połączeń - sprawdź naszą propozycję!
Dla naszego Klienta - globalnej firmy budującej struktury w Polsce - poszukujemy osób na stanowisko związane z obsługą klienta w języku angielskim. To szansa na dołączenie do zespołu w międzynarodowym Contact Center, gdzie każdy dzień przynosi nowe, dynamiczne wyzwania i duży ruch na linii.
oferujemy- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- hybrydowy model pracy: 2 dni w biurze/3 dni zdalnie
- szkolenie wstępne oraz niezbędny sprzęt do pracy
- udział w budowaniu nowego zespołu i rozwoju organizacji
- stałe wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych
- codzienny kontakt z językiem angielskim w środowisku międzynarodowym
- elastyczny grafik pracy: poniedziałek – piątek (9:00 – 21:00, system zmianowy), 1 sobota w miesiącu (10:00 – 18:00)
- możliwość rozpoczęcia pracy pod koniec stycznia 2026
- odbieranie i skuteczne zarządzanie dużą liczbą dynamicznie napływających połączeń telefonicznych i zgłoszeń od klientów w języku angielskim
- udzielanie kompleksowej pomocy klientom zgodnie z obowiązującymi standardami
- rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania, przyjmowanie reklamacji Klientów
- zarządzanie bazą danych - wprowadzanie i aktualizacja informacji
- przestrzeganie polityk bezpieczeństwa danych i RODO
- doświadczenie w pracy w contact center, call center, infolinii lub help desku nastawionej na połączenia przychodzące od klientów
- dobrej organizacji pracy, odporności na stres i presję czasu
- płynnej znajomości j. angielskiego
- gotowości do pracy zmianowej
- umiejętności pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- średniozaawansowanej znajomości pakietu MS Office (Excel, Word)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...