Dołącz do grona Liderów w globalnej organizacji, która zrewolucjonizowała rynek usług energetycznych. Nasz Klient jest synonimem innowacji i efektywności. Poszukujemy osoby, która pragnie rozwijać się w dynamicznym środowisku, gdzie nowe technologie są na porządku dziennym, a każdy projekt wnosi realną wartość w rozwój firmy.
oferujemy- umowa o pracę
- praca od zaraz
- Dofinansowanie do opieki medycznej w placówkach Enel-Med.
- dofinansowanie do sportu lub karty Multisport Plus
- platformę e-tutor do nauki języków: angielski, niemiecki, hiszpański, włoski
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w Allianz
- dofinasowanie do okularów lub szkieł (soczewek) kontaktowych korygujących wzrok
- nagrodę jubileuszową za wieloletnią pracę
- PPK - wpłaty podstawowe pracodawcy 1,5 % oraz dodatkowa wpłata 0,1% za każdy przepracowany pełny rok po 3 latach stażu (maks. 2,5%)
- świadczenia z Funduszu Socjalnego (min. bony świąteczne, pożyczki mieszkaniowe, zapomogi, dofinansowanie do wypoczynku urlopowego lub kolonii dla dzieci)
- dofinansowanie kart lunchowych Edenred+ – 450 zł miesięcznie dla pracowników z min. 2-letnim stażem
- realistyczny czas pracy – start między 6:30 a 10:00
- praca hybrydowa- 3 dni w biurze, 2 dni z domu
- budżet na szkolenia min. stanowiskowe, szkolenia zespołów, wdrażanie nowych standardów.
- praca w międzynarodowej firmie z ugruntowaną pozycją na polskim rynku
- wsparcie doświadczonego zespołu i przełożonych
- perspektywy rozwoju, ścieżka awansu: możliwość uczestnictwa w strategicznych projektach o znaczeniu krajowym i międzynarodowym (np. wdrożenie KSeF, automatyzacja raportowania, digitalizacja działu finansów)
- wykształcenie / kierunek studiów: wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie
- uprawnienia lub szkolenia: Certyfikaty zawodowe mile widziane, w szczególności ACCA. Wymagana bardzo dobra znajomość przepisów księgowo-podatkowych. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa bilansowego i podatku oraz aktualnych regulacji, w tym: MSR/IFRS, WHT, dokumentacja cen transferowych (TP)
- doświadczenie zawodowe: osoba z dużym, przynajmniej 7-letnim doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku, najlepiej w dużej, międzynarodowej organizacji. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i współpracy z audytorami i urzędami. Praktyka w obszarze sprawozdawczości finansowej (PL/IFRS), podatków (CIT, VAT, WHT)
- znajomość języków obcych: język angielski – minimum na poziomie komunikatywnym B1/B2 (warunek konieczny ze względu na kontakt z centralą i współpracę międzynarodową)
- znajomość oprogramowania: znajomość systemu SAP; dobra lub bardzo dobra znajomość MS Excel. Mile widziane doświadczenie w pracy z innymi systemami finansowo-ksiegowymi oraz narzędziami do raportowania i digitalizacji procesów finansowych
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...