You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Lublin: 9

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      poszukujesz pracy stałej na terenie Lublina? lubisz majsterkować, a prace manualne nie są dla Ciebie problemem? cenisz sobie wolne weekendy i odpowiada Ci system dwuzmianowy? super, w takim razie mamy dla Ciebie ofertę pracy w międzynarodowej firmie! otwórz się na nowe perspektywy i aplikuj już dziś!oferujemypracę od zarazstałe zatrudnienie bezpośrednio u klientapracę w systemie dwuzmianowym (6-14, 14-22)wolne weekendyatrakcyjny system premiowy po okresie próbnymmożliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze maszyn (np. CNC)zadaniapraca manualna przy montażu części do produktuobsługa elektronarzędziobsługa maszyn CNC (możliwość przeszkolenia)dbanie o porządek na miejscu pracyoczekujemyzdolności manualnychdyspozycyjności i chęci do pracy na dłuższy okresmotywacji do pracy i rzetelności w wykonywaniu obowiązkówgotowości do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w pracy na produkcji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      poszukujesz pracy stałej na terenie Lublina? lubisz majsterkować, a prace manualne nie są dla Ciebie problemem? cenisz sobie wolne weekendy i odpowiada Ci system dwuzmianowy? super, w takim razie mamy dla Ciebie ofertę pracy w międzynarodowej firmie! otwórz się na nowe perspektywy i aplikuj już dziś!oferujemypracę od zarazstałe zatrudnienie bezpośrednio u klientapracę w systemie dwuzmianowym (6-14, 14-22)wolne weekendyatrakcyjny system premiowy po okresie próbnymmożliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze maszyn (np. CNC)zadaniapraca manualna przy montażu części do produktuobsługa elektronarzędziobsługa maszyn CNC (możliwość przeszkolenia)dbanie o porządek na miejscu pracyoczekujemyzdolności manualnychdyspozycyjności i chęci do pracy na dłuższy okresmotywacji do pracy i rzetelności w wykonywaniu obowiązkówgotowości do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w pracy na produkcji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      szukasz dodatkowej pracy, gdzie możesz - ale nie musisz - pracować na pełen etat? lubisz pracę w energicznym zespole z młodymi osobami? świetnie się składa, poszukujemy osób do kompletowania towaru w Ikea!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 50% etatu, z możliwością wyrobienia większej ilości godzinpłatne L4 i urlopywynagrodzenie 21,00 pln brutto/hprzyjazną atmosferę pracypraca w elastycznym grafiku (zmiany poranne/popołudniowe)obiad za 1pln zatrudnienie od zarazzadaniarozładunek oraz bieżąca kontrolna jakości przychodzących towarówrozmieszczanie towarów w odpowiednich miejscach w sklepie obsługa magazynu - kompletowanie zamówieńpraca ze skaneremoczekujemywysokiej kultury osobistejdyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendygotowości do rozpoczęcia pracy od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      szukasz dodatkowej pracy, gdzie możesz - ale nie musisz - pracować na pełen etat? lubisz pracę w energicznym zespole z młodymi osobami? świetnie się składa, poszukujemy osób do kompletowania towaru w Ikea!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 50% etatu, z możliwością wyrobienia większej ilości godzinpłatne L4 i urlopywynagrodzenie 21,00 pln brutto/hprzyjazną atmosferę pracypraca w elastycznym grafiku (zmiany poranne/popołudniowe)obiad za 1pln zatrudnienie od zarazzadaniarozładunek oraz bieżąca kontrolna jakości przychodzących towarówrozmieszczanie towarów w odpowiednich miejscach w sklepie obsługa magazynu - kompletowanie zamówieńpraca ze skaneremoczekujemywysokiej kultury osobistejdyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendygotowości do rozpoczęcia pracy od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje Area Sales Managera.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowego u globalnego producentasamodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracyszkolenia wdrożeniowe  zadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiego nawiązywanie długofalowych relacji z klientamiodpowiedzialność za całość procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmy badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowej oczekujemymin. 2- letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikacjęzdolności do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedażyumiejętności budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partneramisamodzielności w działaniu, dyscypliny pracy i umiejętności podejmowania decyzji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje Area Sales Managera.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowego u globalnego producentasamodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracyszkolenia wdrożeniowe  zadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiego nawiązywanie długofalowych relacji z klientamiodpowiedzialność za całość procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmy badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowej oczekujemymin. 2- letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikacjęzdolności do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedażyumiejętności budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partneramisamodzielności w działaniu, dyscypliny pracy i umiejętności podejmowania decyzji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w 100 % zdalnej? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiemożliwość pracy zdalnej (po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa) zadaniawspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowejidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachdbałość o najwyższy poziom obsługi oczekujemywykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widzianenastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemówdobra znajomość obsługi komputeragotowość do odbycia miesięcznego szkolenia w Warszawie lub Szczeciniegotowość do pracy w systemie zmianowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy w 100 % zdalnej? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiemożliwość pracy zdalnej (po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa) zadaniawspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowejidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachdbałość o najwyższy poziom obsługi oczekujemywykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widzianenastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemówdobra znajomość obsługi komputeragotowość do odbycia miesięcznego szkolenia w Warszawie lub Szczeciniegotowość do pracy w systemie zmianowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje specjalisty/ki z zakresu kadr i płac!Jeśli posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w administrowaniu dokumentacji personalnej, nie czekaj-aplikuj!oferujemyBezpłatne pakiety medyczne Bezpłatne posiłki w stołówce pracowniczejNagrody w ramach programu poleceń pracowniczychDodatkowe wypłaty pieniężnie z ZFŚS w okresach świątecznychDofinansowanie do wypoczynkuPaczki świąteczne dla dzieciBezpłatny dostęp do firmowej bibliotekiSzkolenia pozwalające na podnoszenie kwalifikacji zadaniaNaliczanie wynagrodzeń  i sporządzanie listy płac Rozliczanie czasu pracyAdministrowanie dokumentacja personalnąSporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnychObsługa systemu kadrowo-płacowego – ewidencjonowanie urlopów  zwolnień  lekarskich i innych absencjiProwadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej w zakresie sporządzania świadectw pracy i formularzy Rp-7, zaświadczeń o zarobkachZgłaszanie i wyrejestrowania pracowników oraz sporządzanie dokumentów rozliczeniowych w programie PŁATNIKKontakt z instytucjami zewnętrznymi oraz sporządzanie sprawozdań, raportów i deklaracji do instytucji zewnętrznych (PPK ,ZUS, GUS, US, PFRON,)Rozliczanie świadczeń ZFŚSAdministrowanie  programem benefitów pozapłacowychBieżąca korespondencją związana z zajęciami komorniczymiObsługa personalna pracowników SpółkiPrzygotowywanie skierowań na badania lekarskieUdział w projektach realizowanych przez zespół HR,  wsparcie w procesach HRPrzygotowywanie raportów i zestawieńoczekujemyMinimum 5-letniego doświadczenia na analogicznym stanowiskuZnajomości języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym  Ugruntowanej wiedzy z zakresu przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowegoWysokiej samodzielności oraz odpowiedzialności za wyniki swojej pracyBardzo dobrej umiejętności organizacji pracy własnejDokładności, otwartości, elastyczności oraz zaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje specjalisty/ki z zakresu kadr i płac!Jeśli posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w administrowaniu dokumentacji personalnej, nie czekaj-aplikuj!oferujemyBezpłatne pakiety medyczne Bezpłatne posiłki w stołówce pracowniczejNagrody w ramach programu poleceń pracowniczychDodatkowe wypłaty pieniężnie z ZFŚS w okresach świątecznychDofinansowanie do wypoczynkuPaczki świąteczne dla dzieciBezpłatny dostęp do firmowej bibliotekiSzkolenia pozwalające na podnoszenie kwalifikacji zadaniaNaliczanie wynagrodzeń  i sporządzanie listy płac Rozliczanie czasu pracyAdministrowanie dokumentacja personalnąSporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnychObsługa systemu kadrowo-płacowego – ewidencjonowanie urlopów  zwolnień  lekarskich i innych absencjiProwadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej w zakresie sporządzania świadectw pracy i formularzy Rp-7, zaświadczeń o zarobkachZgłaszanie i wyrejestrowania pracowników oraz sporządzanie dokumentów rozliczeniowych w programie PŁATNIKKontakt z instytucjami zewnętrznymi oraz sporządzanie sprawozdań, raportów i deklaracji do instytucji zewnętrznych (PPK ,ZUS, GUS, US, PFRON,)Rozliczanie świadczeń ZFŚSAdministrowanie  programem benefitów pozapłacowychBieżąca korespondencją związana z zajęciami komorniczymiObsługa personalna pracowników SpółkiPrzygotowywanie skierowań na badania lekarskieUdział w projektach realizowanych przez zespół HR,  wsparcie w procesach HRPrzygotowywanie raportów i zestawieńoczekujemyMinimum 5-letniego doświadczenia na analogicznym stanowiskuZnajomości języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym  Ugruntowanej wiedzy z zakresu przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowegoWysokiej samodzielności oraz odpowiedzialności za wyniki swojej pracyBardzo dobrej umiejętności organizacji pracy własnejDokładności, otwartości, elastyczności oraz zaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesują Cię technologie i chciałbyś postawić pierwsze kroki na rynku pracy?Studiujesz i szukasz pracy dodatkowej? Jeśli tak, ta oferta jest skierowana do Ciebie! Do międzynarodowej firmy meblarskiej poszukujemy stacjonarnych specjalistów pomocy technicznej. Nie czekaj, aplikuj już teraz!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością bezpośredniego zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wprowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnoza i rozwiązywanie problemów, incydentów oraz awarii instalacja sprzętu oraz oprogramowania kontakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyznajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office zorientowania na klienta, otwartości i komunikatywnośćpodstawowej wiedzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętności czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesują Cię technologie i chciałbyś postawić pierwsze kroki na rynku pracy?Studiujesz i szukasz pracy dodatkowej? Jeśli tak, ta oferta jest skierowana do Ciebie! Do międzynarodowej firmy meblarskiej poszukujemy stacjonarnych specjalistów pomocy technicznej. Nie czekaj, aplikuj już teraz!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością bezpośredniego zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wprowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnoza i rozwiązywanie problemów, incydentów oraz awarii instalacja sprzętu oraz oprogramowania kontakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyznajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office zorientowania na klienta, otwartości i komunikatywnośćpodstawowej wiedzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętności czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą, która może pochwalić się bogatym doświadczeniem w prowadzeniu działań związanych z obszarem Zarządzania Zasobami Ludzkimi? Rozumiesz ludzi, procesy zachodzące w organizacjach i relacjach biznesowych, a Twoja wiedza pozwala adekwatnie i trafnie wykorzystywać narzędzia przydatne w ZZL?Cechujesz się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, a wielozadaniowość, świetna organizacja pracy własnej i zespołu to Twoje mocne strony?To świetnie!Dla naszego kluczowego klienta oddalonego 40km od Lublina szukamy osoby, która przez swój realny wpływ w działania HR przyczyni się do rozwoju całej organizacji i będzie jej wsparciem!Nie czekaj i daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,realną szansa wdrażania własnych, autorskich rozwiązań oraz inicjatyw pozwalających na rozwój podległego obszaru,możliwość ciągłego rozwoju,atrakcyjny pakiet benefitów,pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadaniakształtowanie i wdrażanie procesów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimimonitorowanie kluczowych wskaźników HR, przygotowywanie rekomendacji do konkretnych działań,sporządzanie analiz oraz raportowaniewspółpraca z kadrą zarządzającą w zakresie polityki i strategii personalnej firmy aktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów wśród pracowników Firmyudział w procesach rekrutacyjnych employer Branding - budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku pracystałe motywowanie pracownikówoczekujemywykształcenia wyższego mile widziane w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi lub administracji biznesowej, prawa pracymin. 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego jako HR Partner, HR Manager działający w frmie produkcyjnejznajomości j. angielskiego na poziomie w swobodnej komunikacjiumiejętności zrozumienie procesów i narzędzi związanych z zasobami ludzkimi, sytuacji związanych z zarządzaniem zmianąrozumienia biznesu, pozyskiwanie talentów, zarządzanie wydajnością i rozwojem oraz umiejętności zarządzania zmianąpraktycznego doświadczenia w zarządzaniu relacjami z pracownikami produkcyjnymibardzo dobrej znajomość pakietu MS Officedoskonałych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, zdolność do działania na wszystkich poziomach w lokalnej organizacjiumiejętności rozwiązywania problemówumiejętności kompetentnej oceny priorytetów, świetnej organizacji pracydoświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą, która może pochwalić się bogatym doświadczeniem w prowadzeniu działań związanych z obszarem Zarządzania Zasobami Ludzkimi? Rozumiesz ludzi, procesy zachodzące w organizacjach i relacjach biznesowych, a Twoja wiedza pozwala adekwatnie i trafnie wykorzystywać narzędzia przydatne w ZZL?Cechujesz się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, a wielozadaniowość, świetna organizacja pracy własnej i zespołu to Twoje mocne strony?To świetnie!Dla naszego kluczowego klienta oddalonego 40km od Lublina szukamy osoby, która przez swój realny wpływ w działania HR przyczyni się do rozwoju całej organizacji i będzie jej wsparciem!Nie czekaj i daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,realną szansa wdrażania własnych, autorskich rozwiązań oraz inicjatyw pozwalających na rozwój podległego obszaru,możliwość ciągłego rozwoju,atrakcyjny pakiet benefitów,pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadaniakształtowanie i wdrażanie procesów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimimonitorowanie kluczowych wskaźników HR, przygotowywanie rekomendacji do konkretnych działań,sporządzanie analiz oraz raportowaniewspółpraca z kadrą zarządzającą w zakresie polityki i strategii personalnej firmy aktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów wśród pracowników Firmyudział w procesach rekrutacyjnych employer Branding - budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku pracystałe motywowanie pracownikówoczekujemywykształcenia wyższego mile widziane w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi lub administracji biznesowej, prawa pracymin. 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego jako HR Partner, HR Manager działający w frmie produkcyjnejznajomości j. angielskiego na poziomie w swobodnej komunikacjiumiejętności zrozumienie procesów i narzędzi związanych z zasobami ludzkimi, sytuacji związanych z zarządzaniem zmianąrozumienia biznesu, pozyskiwanie talentów, zarządzanie wydajnością i rozwojem oraz umiejętności zarządzania zmianąpraktycznego doświadczenia w zarządzaniu relacjami z pracownikami produkcyjnymibardzo dobrej znajomość pakietu MS Officedoskonałych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, zdolność do działania na wszystkich poziomach w lokalnej organizacjiumiejętności rozwiązywania problemówumiejętności kompetentnej oceny priorytetów, świetnej organizacji pracydoświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku Spedytora, łatwo nawiązujesz kontakty z innymi, a praca pod presją czasu nie jest Ci straszna?Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, zapoznaj się z naszą ofertą i aplikuj! oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabilne zatrudnienie - umowę o pracęszkolenia wdrażająceubezpieczenie zdrowotnepakiet medycznyobiady w 100% dofinansowanezadaniaorganizacja przewozu ładunkówwybór środka transportuprzygotowywanie szczegółowej dokumentacji transportowejobsługa ubezpieceniowa przesyłekewentualna odprawa celnaodbiór i dostarczanie przesyłekdokładne zabezpieczenie przesyłki na czas przewozuzawieranie umów przewozowychoczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego kierunkowegoznjomości języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnymbardzo dobrej znajomości programu Excelłatwości nawiązywania relacji interpersonalnych samodzielności i kreatywności umiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku Spedytora, łatwo nawiązujesz kontakty z innymi, a praca pod presją czasu nie jest Ci straszna?Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, zapoznaj się z naszą ofertą i aplikuj! oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabilne zatrudnienie - umowę o pracęszkolenia wdrażająceubezpieczenie zdrowotnepakiet medycznyobiady w 100% dofinansowanezadaniaorganizacja przewozu ładunkówwybór środka transportuprzygotowywanie szczegółowej dokumentacji transportowejobsługa ubezpieceniowa przesyłekewentualna odprawa celnaodbiór i dostarczanie przesyłekdokładne zabezpieczenie przesyłki na czas przewozuzawieranie umów przewozowychoczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego kierunkowegoznjomości języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnymbardzo dobrej znajomości programu Excelłatwości nawiązywania relacji interpersonalnych samodzielności i kreatywności umiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika Projektu, a Twoje umiejętności negocjacyjne są bardzo dobre?Jeśli tak, aplikuj do nas już teraz! oferujemystabilne zatrudnienie - umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie wsparcie opiekuna przez okres wdrożeniadojazdy pracowniczekartę sportowąubezpieczenie grupowezadaniawielobranżowa koordynacja projektów inwestycyjnych w zakresie budowlanym, instalacyjnym oraz infrastruktury technicznejrozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z założonym budżetem i harmonogramemprowadzenie uzgodnień i negocjacji w zakresie realizowanym w procesie inwestycyjnymrealizacja procesów zakupowych w oparciu o obowiązującą w Spółce procedurę zakupowąkoordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycjinadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnychraportowanie bieżącej działalności do Dyrektora/Prezesa Spółkioczekujemywykształcenia wyższego technicznego i/lub ekonomicznegobardzo dobrej znajomości przepisów prawa budowlanegodoświadczenia w realizacji projektów inwestycyjnych (minimum 2 udokumentowane realizacje projektów inwestycyjnych) w tym doświadczenie w realizacji projektów na terenie pracującego zakładu produkcyjnegobardzo dobrej znajomości programu AutoCADumiejętności kosztorysowania projektów budowlanych i instalacyjnychkomunikatywności, wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnychumiejętności pracy pod presją czasuumiejętności przygotowywania budżetów prowadzonych inwestycji oraz prowadzenia rozliczeńznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika Projektu, a Twoje umiejętności negocjacyjne są bardzo dobre?Jeśli tak, aplikuj do nas już teraz! oferujemystabilne zatrudnienie - umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie wsparcie opiekuna przez okres wdrożeniadojazdy pracowniczekartę sportowąubezpieczenie grupowezadaniawielobranżowa koordynacja projektów inwestycyjnych w zakresie budowlanym, instalacyjnym oraz infrastruktury technicznejrozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z założonym budżetem i harmonogramemprowadzenie uzgodnień i negocjacji w zakresie realizowanym w procesie inwestycyjnymrealizacja procesów zakupowych w oparciu o obowiązującą w Spółce procedurę zakupowąkoordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycjinadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnychraportowanie bieżącej działalności do Dyrektora/Prezesa Spółkioczekujemywykształcenia wyższego technicznego i/lub ekonomicznegobardzo dobrej znajomości przepisów prawa budowlanegodoświadczenia w realizacji projektów inwestycyjnych (minimum 2 udokumentowane realizacje projektów inwestycyjnych) w tym doświadczenie w realizacji projektów na terenie pracującego zakładu produkcyjnegobardzo dobrej znajomości programu AutoCADumiejętności kosztorysowania projektów budowlanych i instalacyjnychkomunikatywności, wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnychumiejętności pracy pod presją czasuumiejętności przygotowywania budżetów prowadzonych inwestycji oraz prowadzenia rozliczeńznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.