You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Lublin, Lubelskie: 12

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika Projektu, a Twoje umiejętności negocjacyjne są bardzo dobre?Jeśli tak, aplikuj do nas już teraz! oferujemystabilne zatrudnienie - umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie wsparcie opiekuna przez okres wdrożeniadojazdy pracowniczekartę sportowąubezpieczenie grupowezadaniawielobranżowa koordynacja projektów inwestycyjnych w zakresie budowlanym, instalacyjnym oraz infrastruktury technicznejrozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z założonym budżetem i harmonogramemprowadzenie uzgodnień i negocjacji w zakresie realizowanym w procesie inwestycyjnymrealizacja procesów zakupowych w oparciu o obowiązującą w Spółce procedurę zakupowąkoordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycjinadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnychraportowanie bieżącej działalności do Dyrektora/Prezesa Spółkioczekujemywykształcenia wyższego technicznego i/lub ekonomicznegobardzo dobrej znajomości przepisów prawa budowlanegodoświadczenia w realizacji projektów inwestycyjnych (minimum 2 udokumentowane realizacje projektów inwestycyjnych) w tym doświadczenie w realizacji projektów na terenie pracującego zakładu produkcyjnegobardzo dobrej znajomości programu AutoCADumiejętności kosztorysowania projektów budowlanych i instalacyjnychkomunikatywności, wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnychumiejętności pracy pod presją czasuumiejętności przygotowywania budżetów prowadzonych inwestycji oraz prowadzenia rozliczeńznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika Projektu, a Twoje umiejętności negocjacyjne są bardzo dobre?Jeśli tak, aplikuj do nas już teraz! oferujemystabilne zatrudnienie - umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie wsparcie opiekuna przez okres wdrożeniadojazdy pracowniczekartę sportowąubezpieczenie grupowezadaniawielobranżowa koordynacja projektów inwestycyjnych w zakresie budowlanym, instalacyjnym oraz infrastruktury technicznejrozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z założonym budżetem i harmonogramemprowadzenie uzgodnień i negocjacji w zakresie realizowanym w procesie inwestycyjnymrealizacja procesów zakupowych w oparciu o obowiązującą w Spółce procedurę zakupowąkoordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycjinadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnychraportowanie bieżącej działalności do Dyrektora/Prezesa Spółkioczekujemywykształcenia wyższego technicznego i/lub ekonomicznegobardzo dobrej znajomości przepisów prawa budowlanegodoświadczenia w realizacji projektów inwestycyjnych (minimum 2 udokumentowane realizacje projektów inwestycyjnych) w tym doświadczenie w realizacji projektów na terenie pracującego zakładu produkcyjnegobardzo dobrej znajomości programu AutoCADumiejętności kosztorysowania projektów budowlanych i instalacyjnychkomunikatywności, wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnychumiejętności pracy pod presją czasuumiejętności przygotowywania budżetów prowadzonych inwestycji oraz prowadzenia rozliczeńznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą, która może pochwalić się bogatym doświadczeniem w prowadzeniu działań związanych z obszarem Zarządzania Zasobami Ludzkimi? Rozumiesz ludzi, procesy zachodzące w organizacjach i relacjach biznesowych, a Twoja wiedza pozwala adekwatnie i trafnie wykorzystywać narzędzia przydatne w ZZL?Cechujesz się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, a wielozadaniowość, świetna organizacja pracy własnej i zespołu to Twoje mocne strony?To świetnie!Dla naszego kluczowego klienta oddalonego 40 km od Lublina szukamy osoby, która przez swój realny wpływ w działania HR przyczyni się do rozwoju całej organizacji i będzie jej wsparciem!Nie czekaj i daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj!*Rekrutacja do momentu zaproszenia na rozmowę bezpośrednio do pracodawcy posiada status ukrytejoferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKonkurencyjne wynagrodzenieRealną szansę wdrażania własnych, autorskich rozwiązań oraz inicjatyw pozwalających na rozwój podległego obszaruMożliwość ciągłego rozwojuAtrakcyjny pakiet benefitówPracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadaniaKształtowanie i  wdrażanie procesów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimiMonitorowanie kluczowych wskaźników HR, przygotowywanie rekomendacjiSporządzanie analiz oraz raportowanieWspółpraca z kadrą zarządzającą w zakresie polityki i strategii personalnej firmyAktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów wród pracowników firmyUdział w procesach rekrutacyjnych Employer Branding- budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy Stałe motywowanie pracowników oczekujemyMinimum 2 letniego doświadczenia w obszarze wdrażania procesów HRZnajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji Doświadczenia w obszarze rekrutacjiDoświadczenia w zarządzaniu zespołemWiedzy z zakresu prawa pracyUmiejętności budowania relacjiUmiejętności motywowaniaKomunikatywnościNastawienia na poszukiwanie rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą, która może pochwalić się bogatym doświadczeniem w prowadzeniu działań związanych z obszarem Zarządzania Zasobami Ludzkimi? Rozumiesz ludzi, procesy zachodzące w organizacjach i relacjach biznesowych, a Twoja wiedza pozwala adekwatnie i trafnie wykorzystywać narzędzia przydatne w ZZL?Cechujesz się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, a wielozadaniowość, świetna organizacja pracy własnej i zespołu to Twoje mocne strony?To świetnie!Dla naszego kluczowego klienta oddalonego 40 km od Lublina szukamy osoby, która przez swój realny wpływ w działania HR przyczyni się do rozwoju całej organizacji i będzie jej wsparciem!Nie czekaj i daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj!*Rekrutacja do momentu zaproszenia na rozmowę bezpośrednio do pracodawcy posiada status ukrytejoferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKonkurencyjne wynagrodzenieRealną szansę wdrażania własnych, autorskich rozwiązań oraz inicjatyw pozwalających na rozwój podległego obszaruMożliwość ciągłego rozwojuAtrakcyjny pakiet benefitówPracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadaniaKształtowanie i  wdrażanie procesów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimiMonitorowanie kluczowych wskaźników HR, przygotowywanie rekomendacjiSporządzanie analiz oraz raportowanieWspółpraca z kadrą zarządzającą w zakresie polityki i strategii personalnej firmyAktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów wród pracowników firmyUdział w procesach rekrutacyjnych Employer Branding- budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy Stałe motywowanie pracowników oczekujemyMinimum 2 letniego doświadczenia w obszarze wdrażania procesów HRZnajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji Doświadczenia w obszarze rekrutacjiDoświadczenia w zarządzaniu zespołemWiedzy z zakresu prawa pracyUmiejętności budowania relacjiUmiejętności motywowaniaKomunikatywnościNastawienia na poszukiwanie rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      poszukujesz pracy stałej na terenie Lublina? lubisz majsterkować, a prace manualne nie są dla Ciebie problemem? cenisz sobie wolne weekendy i odpowiada Ci system dwuzmianowy? super, w takim razie mamy dla Ciebie ofertę pracy w międzynarodowej firmie! otwórz się na nowe perspektywy i aplikuj już dziś!oferujemypracę od zarazstałe zatrudnienie bezpośrednio u klientapracę w systemie dwuzmianowym (6-14, 14-22)wolne weekendyatrakcyjny system premiowy po okresie próbnymmożliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze maszyn (np. CNC)zadaniapraca manualna przy montażu części do produktuobsługa elektronarzędziobsługa maszyn CNC (możliwość przeszkolenia)dbanie o porządek na miejscu pracyoczekujemyzdolności manualnychdyspozycyjności i chęci do pracy na dłuższy okresmotywacji do pracy i rzetelności w wykonywaniu obowiązkówgotowości do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w pracy na produkcji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      poszukujesz pracy stałej na terenie Lublina? lubisz majsterkować, a prace manualne nie są dla Ciebie problemem? cenisz sobie wolne weekendy i odpowiada Ci system dwuzmianowy? super, w takim razie mamy dla Ciebie ofertę pracy w międzynarodowej firmie! otwórz się na nowe perspektywy i aplikuj już dziś!oferujemypracę od zarazstałe zatrudnienie bezpośrednio u klientapracę w systemie dwuzmianowym (6-14, 14-22)wolne weekendyatrakcyjny system premiowy po okresie próbnymmożliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze maszyn (np. CNC)zadaniapraca manualna przy montażu części do produktuobsługa elektronarzędziobsługa maszyn CNC (możliwość przeszkolenia)dbanie o porządek na miejscu pracyoczekujemyzdolności manualnychdyspozycyjności i chęci do pracy na dłuższy okresmotywacji do pracy i rzetelności w wykonywaniu obowiązkówgotowości do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w pracy na produkcji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży opakowań poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Głównej/go Księgowej/go.Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie w obszarze rachunkowości/księgowości nie czekaj- Aplikuj!oferujemyPrywatną opiekę medycznąKarty przedpłaconeKarty podarunkowe dla dzieciDofinansowanie do nauki języków obcych oraz studiówOwoce dla pracownikówMożliwość przystępienia do programu Multisport oraz grupowego ubezpieczenia na życie Szkolenia wdrażająceWynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zadaniaZarządzanie działem księgowości i współpraca z innymi działami GrupyZapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, standardami MSSF/MSR, przepisami prawa podatkowego oraz wytycznymi GrupyKompleksowa koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku, w tym przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych w ramach pakietu skonsolidowanegoZapewnienie poprawności i terminowości sprawozdawczości statutowej, podatkowej i prawnej (obowiązek raportowania do US, NBP, GUS, inne)Monitorowanie zmian w krajowym prawie podatkowym oraz informowanie i koordynowanie zmian do GrupyReprezentacja Spółki przed krajowymi oraz korporacyjnymi jednostkami kontroli finansowo-podatkowejWeryfikacja dokumentacji księgowej i umów pod względem rozliczeń bilansowych i podatkowychBezpośrednia współpraca z Dyrektorem Finansowym oczekujemyWykształcenia wyższego ekonomicznegoMinimum 3-letniego doświadczenia w obszarze rachunkowości/księgowości Mile widziane doświadczenie w firmie o profilu produkcyjnymZnajomości języka angielskiego- warunek konieczny Doświadczenia w kierowaniu i motywowaniu zespołuZdolności analitycznych i matematycznychBiegłej znajomości finansów i zrozumienia ekonomii oraz mechanizmów rynkowychCertyfikatu Biegłego Rewidenta / Doradcy Podatkowego (mile widziany)Umiejętności szerszej analizy procesów biznesowych Doskonałych zdolności komunikacji i przekazywania informacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży opakowań poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Głównej/go Księgowej/go.Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie w obszarze rachunkowości/księgowości nie czekaj- Aplikuj!oferujemyPrywatną opiekę medycznąKarty przedpłaconeKarty podarunkowe dla dzieciDofinansowanie do nauki języków obcych oraz studiówOwoce dla pracownikówMożliwość przystępienia do programu Multisport oraz grupowego ubezpieczenia na życie Szkolenia wdrażająceWynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zadaniaZarządzanie działem księgowości i współpraca z innymi działami GrupyZapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, standardami MSSF/MSR, przepisami prawa podatkowego oraz wytycznymi GrupyKompleksowa koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku, w tym przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych w ramach pakietu skonsolidowanegoZapewnienie poprawności i terminowości sprawozdawczości statutowej, podatkowej i prawnej (obowiązek raportowania do US, NBP, GUS, inne)Monitorowanie zmian w krajowym prawie podatkowym oraz informowanie i koordynowanie zmian do GrupyReprezentacja Spółki przed krajowymi oraz korporacyjnymi jednostkami kontroli finansowo-podatkowejWeryfikacja dokumentacji księgowej i umów pod względem rozliczeń bilansowych i podatkowychBezpośrednia współpraca z Dyrektorem Finansowym oczekujemyWykształcenia wyższego ekonomicznegoMinimum 3-letniego doświadczenia w obszarze rachunkowości/księgowości Mile widziane doświadczenie w firmie o profilu produkcyjnymZnajomości języka angielskiego- warunek konieczny Doświadczenia w kierowaniu i motywowaniu zespołuZdolności analitycznych i matematycznychBiegłej znajomości finansów i zrozumienia ekonomii oraz mechanizmów rynkowychCertyfikatu Biegłego Rewidenta / Doradcy Podatkowego (mile widziany)Umiejętności szerszej analizy procesów biznesowych Doskonałych zdolności komunikacji i przekazywania informacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje specjalisty/ki z zakresu kadr i płac!Jeśli posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w administrowaniu dokumentacji personalnej, nie czekaj-aplikuj!oferujemyBezpłatne pakiety medyczne Bezpłatne posiłki w stołówce pracowniczejNagrody w ramach programu poleceń pracowniczychDodatkowe wypłaty pieniężnie z ZFŚS w okresach świątecznychDofinansowanie do wypoczynkuPaczki świąteczne dla dzieciBezpłatny dostęp do firmowej bibliotekiSzkolenia pozwalające na podnoszenie kwalifikacji zadaniaNaliczanie wynagrodzeń  i sporządzanie listy płac Rozliczanie czasu pracyAdministrowanie dokumentacja personalnąSporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnychObsługa systemu kadrowo-płacowego – ewidencjonowanie urlopów  zwolnień  lekarskich i innych absencjiProwadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej w zakresie sporządzania świadectw pracy i formularzy Rp-7, zaświadczeń o zarobkachZgłaszanie i wyrejestrowania pracowników oraz sporządzanie dokumentów rozliczeniowych w programie PŁATNIKKontakt z instytucjami zewnętrznymi oraz sporządzanie sprawozdań, raportów i deklaracji do instytucji zewnętrznych (PPK ,ZUS, GUS, US, PFRON,)Rozliczanie świadczeń ZFŚSAdministrowanie  programem benefitów pozapłacowychBieżąca korespondencją związana z zajęciami komorniczymiObsługa personalna pracowników SpółkiPrzygotowywanie skierowań na badania lekarskieUdział w projektach realizowanych przez zespół HR,  wsparcie w procesach HRPrzygotowywanie raportów i zestawieńoczekujemyMinimum 5-letniego doświadczenia na analogicznym stanowiskuZnajomości języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym  Ugruntowanej wiedzy z zakresu przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowegoWysokiej samodzielności oraz odpowiedzialności za wyniki swojej pracyBardzo dobrej umiejętności organizacji pracy własnejDokładności, otwartości, elastyczności oraz zaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje specjalisty/ki z zakresu kadr i płac!Jeśli posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w administrowaniu dokumentacji personalnej, nie czekaj-aplikuj!oferujemyBezpłatne pakiety medyczne Bezpłatne posiłki w stołówce pracowniczejNagrody w ramach programu poleceń pracowniczychDodatkowe wypłaty pieniężnie z ZFŚS w okresach świątecznychDofinansowanie do wypoczynkuPaczki świąteczne dla dzieciBezpłatny dostęp do firmowej bibliotekiSzkolenia pozwalające na podnoszenie kwalifikacji zadaniaNaliczanie wynagrodzeń  i sporządzanie listy płac Rozliczanie czasu pracyAdministrowanie dokumentacja personalnąSporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnychObsługa systemu kadrowo-płacowego – ewidencjonowanie urlopów  zwolnień  lekarskich i innych absencjiProwadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej w zakresie sporządzania świadectw pracy i formularzy Rp-7, zaświadczeń o zarobkachZgłaszanie i wyrejestrowania pracowników oraz sporządzanie dokumentów rozliczeniowych w programie PŁATNIKKontakt z instytucjami zewnętrznymi oraz sporządzanie sprawozdań, raportów i deklaracji do instytucji zewnętrznych (PPK ,ZUS, GUS, US, PFRON,)Rozliczanie świadczeń ZFŚSAdministrowanie  programem benefitów pozapłacowychBieżąca korespondencją związana z zajęciami komorniczymiObsługa personalna pracowników SpółkiPrzygotowywanie skierowań na badania lekarskieUdział w projektach realizowanych przez zespół HR,  wsparcie w procesach HRPrzygotowywanie raportów i zestawieńoczekujemyMinimum 5-letniego doświadczenia na analogicznym stanowiskuZnajomości języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym  Ugruntowanej wiedzy z zakresu przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowegoWysokiej samodzielności oraz odpowiedzialności za wyniki swojej pracyBardzo dobrej umiejętności organizacji pracy własnejDokładności, otwartości, elastyczności oraz zaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku Spedytora, łatwo nawiązujesz kontakty z innymi, a praca pod presją czasu nie jest Ci straszna?Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, zapoznaj się z naszą ofertą i aplikuj! oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabilne zatrudnienie - umowę o pracęszkolenia wdrażająceubezpieczenie zdrowotnepakiet medycznyobiady w 100% dofinansowanezadaniaorganizacja przewozu ładunkówwybór środka transportuprzygotowywanie szczegółowej dokumentacji transportowejobsługa ubezpieceniowa przesyłekewentualna odprawa celnaodbiór i dostarczanie przesyłekdokładne zabezpieczenie przesyłki na czas przewozuzawieranie umów przewozowychoczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego kierunkowegoznjomości języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnymbardzo dobrej znajomości programu Excelłatwości nawiązywania relacji interpersonalnych samodzielności i kreatywności umiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku Spedytora, łatwo nawiązujesz kontakty z innymi, a praca pod presją czasu nie jest Ci straszna?Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, zapoznaj się z naszą ofertą i aplikuj! oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabilne zatrudnienie - umowę o pracęszkolenia wdrażająceubezpieczenie zdrowotnepakiet medycznyobiady w 100% dofinansowanezadaniaorganizacja przewozu ładunkówwybór środka transportuprzygotowywanie szczegółowej dokumentacji transportowejobsługa ubezpieceniowa przesyłekewentualna odprawa celnaodbiór i dostarczanie przesyłekdokładne zabezpieczenie przesyłki na czas przewozuzawieranie umów przewozowychoczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego kierunkowegoznjomości języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnymbardzo dobrej znajomości programu Excelłatwości nawiązywania relacji interpersonalnych samodzielności i kreatywności umiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      szukasz dodatkowej pracy, gdzie możesz - ale nie musisz - pracować na pełen etat? lubisz pracę w energicznym zespole z młodymi osobami? świetnie się składa, poszukujemy osób do kompletowania towaru w Ikea!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 50% etatu, z możliwością wyrobienia większej ilości godzinpłatne L4 i urlopywynagrodzenie 21,00 pln brutto/hprzyjazną atmosferę pracypraca w elastycznym grafiku (zmiany poranne/popołudniowe)obiad za 1pln zatrudnienie od zarazzadaniarozładunek oraz bieżąca kontrolna jakości przychodzących towarówrozmieszczanie towarów w odpowiednich miejscach w sklepie obsługa magazynu - kompletowanie zamówieńpraca ze skaneremoczekujemywysokiej kultury osobistejdyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendygotowości do rozpoczęcia pracy od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      szukasz dodatkowej pracy, gdzie możesz - ale nie musisz - pracować na pełen etat? lubisz pracę w energicznym zespole z młodymi osobami? świetnie się składa, poszukujemy osób do kompletowania towaru w Ikea!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 50% etatu, z możliwością wyrobienia większej ilości godzinpłatne L4 i urlopywynagrodzenie 21,00 pln brutto/hprzyjazną atmosferę pracypraca w elastycznym grafiku (zmiany poranne/popołudniowe)obiad za 1pln zatrudnienie od zarazzadaniarozładunek oraz bieżąca kontrolna jakości przychodzących towarówrozmieszczanie towarów w odpowiednich miejscach w sklepie obsługa magazynu - kompletowanie zamówieńpraca ze skaneremoczekujemywysokiej kultury osobistejdyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendygotowości do rozpoczęcia pracy od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje Area Sales Managera.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowego u globalnego producentasamodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracyszkolenia wdrożeniowe  zadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiego nawiązywanie długofalowych relacji z klientamiodpowiedzialność za całość procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmy badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowej oczekujemymin. 2- letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikacjęzdolności do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedażyumiejętności budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partneramisamodzielności w działaniu, dyscypliny pracy i umiejętności podejmowania decyzji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje Area Sales Managera.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowego u globalnego producentasamodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracyszkolenia wdrożeniowe  zadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiego nawiązywanie długofalowych relacji z klientamiodpowiedzialność za całość procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmy badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowej oczekujemymin. 2- letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikacjęzdolności do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedażyumiejętności budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partneramisamodzielności w działaniu, dyscypliny pracy i umiejętności podejmowania decyzji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesują Cię technologie i chciałbyś postawić pierwsze kroki na rynku pracy?Studiujesz i szukasz pracy dodatkowej? Jeśli tak, ta oferta jest skierowana do Ciebie! Do międzynarodowej firmy meblarskiej poszukujemy stacjonarnych specjalistów pomocy technicznej. Nie czekaj, aplikuj już teraz!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością bezpośredniego zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wprowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnoza i rozwiązywanie problemów, incydentów oraz awarii instalacja sprzętu oraz oprogramowania kontakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyznajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office zorientowania na klienta, otwartości i komunikatywnośćpodstawowej wiedzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętności czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesują Cię technologie i chciałbyś postawić pierwsze kroki na rynku pracy?Studiujesz i szukasz pracy dodatkowej? Jeśli tak, ta oferta jest skierowana do Ciebie! Do międzynarodowej firmy meblarskiej poszukujemy stacjonarnych specjalistów pomocy technicznej. Nie czekaj, aplikuj już teraz!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością bezpośredniego zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wprowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnoza i rozwiązywanie problemów, incydentów oraz awarii instalacja sprzętu oraz oprogramowania kontakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyznajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office zorientowania na klienta, otwartości i komunikatywnośćpodstawowej wiedzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętności czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą, która może pochwalić się bogatym doświadczeniem w prowadzeniu działań związanych z obszarem Zarządzania Zasobami Ludzkimi? Rozumiesz ludzi, procesy zachodzące w organizacjach i relacjach biznesowych, a Twoja wiedza pozwala adekwatnie i trafnie wykorzystywać narzędzia przydatne w ZZL?Cechujesz się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, a wielozadaniowość, świetna organizacja pracy własnej i zespołu to Twoje mocne strony?To świetnie!Dla naszego kluczowego klienta oddalonego 40km od Lublina szukamy osoby, która przez swój realny wpływ w działania HR przyczyni się do rozwoju całej organizacji i będzie jej wsparciem!Nie czekaj i daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,realną szansa wdrażania własnych, autorskich rozwiązań oraz inicjatyw pozwalających na rozwój podległego obszaru,możliwość ciągłego rozwoju,atrakcyjny pakiet benefitów,pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadaniakształtowanie i wdrażanie procesów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimimonitorowanie kluczowych wskaźników HR, przygotowywanie rekomendacji do konkretnych działań,sporządzanie analiz oraz raportowaniewspółpraca z kadrą zarządzającą w zakresie polityki i strategii personalnej firmy aktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów wśród pracowników Firmyudział w procesach rekrutacyjnych employer Branding - budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku pracystałe motywowanie pracownikówoczekujemywykształcenia wyższego mile widziane w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi lub administracji biznesowej, prawa pracymin. 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego jako HR Partner, HR Manager działający w frmie produkcyjnejznajomości j. angielskiego na poziomie w swobodnej komunikacjiumiejętności zrozumienie procesów i narzędzi związanych z zasobami ludzkimi, sytuacji związanych z zarządzaniem zmianąrozumienia biznesu, pozyskiwanie talentów, zarządzanie wydajnością i rozwojem oraz umiejętności zarządzania zmianąpraktycznego doświadczenia w zarządzaniu relacjami z pracownikami produkcyjnymibardzo dobrej znajomość pakietu MS Officedoskonałych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, zdolność do działania na wszystkich poziomach w lokalnej organizacjiumiejętności rozwiązywania problemówumiejętności kompetentnej oceny priorytetów, świetnej organizacji pracydoświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą, która może pochwalić się bogatym doświadczeniem w prowadzeniu działań związanych z obszarem Zarządzania Zasobami Ludzkimi? Rozumiesz ludzi, procesy zachodzące w organizacjach i relacjach biznesowych, a Twoja wiedza pozwala adekwatnie i trafnie wykorzystywać narzędzia przydatne w ZZL?Cechujesz się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, a wielozadaniowość, świetna organizacja pracy własnej i zespołu to Twoje mocne strony?To świetnie!Dla naszego kluczowego klienta oddalonego 40km od Lublina szukamy osoby, która przez swój realny wpływ w działania HR przyczyni się do rozwoju całej organizacji i będzie jej wsparciem!Nie czekaj i daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,realną szansa wdrażania własnych, autorskich rozwiązań oraz inicjatyw pozwalających na rozwój podległego obszaru,możliwość ciągłego rozwoju,atrakcyjny pakiet benefitów,pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadaniakształtowanie i wdrażanie procesów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimimonitorowanie kluczowych wskaźników HR, przygotowywanie rekomendacji do konkretnych działań,sporządzanie analiz oraz raportowaniewspółpraca z kadrą zarządzającą w zakresie polityki i strategii personalnej firmy aktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów wśród pracowników Firmyudział w procesach rekrutacyjnych employer Branding - budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku pracystałe motywowanie pracownikówoczekujemywykształcenia wyższego mile widziane w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi lub administracji biznesowej, prawa pracymin. 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego jako HR Partner, HR Manager działający w frmie produkcyjnejznajomości j. angielskiego na poziomie w swobodnej komunikacjiumiejętności zrozumienie procesów i narzędzi związanych z zasobami ludzkimi, sytuacji związanych z zarządzaniem zmianąrozumienia biznesu, pozyskiwanie talentów, zarządzanie wydajnością i rozwojem oraz umiejętności zarządzania zmianąpraktycznego doświadczenia w zarządzaniu relacjami z pracownikami produkcyjnymibardzo dobrej znajomość pakietu MS Officedoskonałych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, zdolność do działania na wszystkich poziomach w lokalnej organizacjiumiejętności rozwiązywania problemówumiejętności kompetentnej oceny priorytetów, świetnej organizacji pracydoświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w 100 % zdalnej? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiemożliwość pracy zdalnej (po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa) zadaniawspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowejidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachdbałość o najwyższy poziom obsługi oczekujemywykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1znajomość języka angielskiego min. B1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widzianenastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemówdobra znajomość obsługi komputeragotowość do odbycia miesięcznego szkolenia w Warszawie lub Szczeciniegotowość do pracy w systemie zmianowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy w 100 % zdalnej? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiemożliwość pracy zdalnej (po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa) zadaniawspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowejidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachdbałość o najwyższy poziom obsługi oczekujemywykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1znajomość języka angielskiego min. B1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widzianenastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemówdobra znajomość obsługi komputeragotowość do odbycia miesięcznego szkolenia w Warszawie lub Szczeciniegotowość do pracy w systemie zmianowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś Konstruktorem maszyn i urządzeń? Cechuje Cię samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność pracy pod pesją czasu? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi ,,tak" - to światnie! Aplikuj do nas już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowegoatrakcyjne wynagrodzeniesystem premiowyszkolenianiezbędne narzędzia pracyzadaniatworzenie koncepcji maszyn i urządzeń mechanicznychtworzenie dokumentacji technicznej (rysunki złożeniowe, wykonawcze, raporty)dobieranie elementów handlowychwsparcie produkcji podczas wdrażania projektunadzór przy montażu i uruchamianiu maszynprojektowanie układów mechanicznych, pneumatycznych i hydraulicznychposzukiwanie rozwiązań usprawniających w zakresie jakości produktu, materiałów i kosztówoczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunki: mechanika i budowa maszynmin. 2–letniego doświadczenia w projektowaniu części maszyn i konstruowaniu maszyndoświadczenia w pracy z klientami / firmami handlowymiumiejętności projektowania układów części maszyndobrej znajomości programu Inventor, Autocad (znajomość Autodesk Vault mile widziana)bardzo dobrej znajomości rysunku technicznegoznajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemmile widziana wiedza z zakresu wyceny produkcji maszyn oraz linii produkcyjnychumiejętności pracy w zespole i wysokiej kultury osobistaejpraktycznej znajomości pakietu MS Officebardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś Konstruktorem maszyn i urządzeń? Cechuje Cię samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność pracy pod pesją czasu? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi ,,tak" - to światnie! Aplikuj do nas już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowegoatrakcyjne wynagrodzeniesystem premiowyszkolenianiezbędne narzędzia pracyzadaniatworzenie koncepcji maszyn i urządzeń mechanicznychtworzenie dokumentacji technicznej (rysunki złożeniowe, wykonawcze, raporty)dobieranie elementów handlowychwsparcie produkcji podczas wdrażania projektunadzór przy montażu i uruchamianiu maszynprojektowanie układów mechanicznych, pneumatycznych i hydraulicznychposzukiwanie rozwiązań usprawniających w zakresie jakości produktu, materiałów i kosztówoczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunki: mechanika i budowa maszynmin. 2–letniego doświadczenia w projektowaniu części maszyn i konstruowaniu maszyndoświadczenia w pracy z klientami / firmami handlowymiumiejętności projektowania układów części maszyndobrej znajomości programu Inventor, Autocad (znajomość Autodesk Vault mile widziana)bardzo dobrej znajomości rysunku technicznegoznajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemmile widziana wiedza z zakresu wyceny produkcji maszyn oraz linii produkcyjnychumiejętności pracy w zespole i wysokiej kultury osobistaejpraktycznej znajomości pakietu MS Officebardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.