Masz doświadczenie w księgowości i szukasz nowych wyzwań w międzynarodowym środowisku?
Dla naszego klienta renomowanej firmy z sektora FMCG poszukujemy osoby na stanowisko w obszarze zobowiązań. To doskonała okazja, aby dołączyć do zespołu i wykorzystać swoją wiedzę w pracy z dokumentami finansowymi, systemem SAP oraz przepisami podatkowymi.
oferujemy- Umowę o pracę tymczasową z możliwością przejścia na umowę o pracę
- Elastyczne godziny pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca hybrydowa po okresie wdrożenia
- Przegląd i weryfikacja dokumentów zaksięgowanych, wyjaśnianie rozbieżności
- Monitorowanie kont zobowiązań pod kątem płatności
- Współpraca z firmą outsourcingową w celu zapewnienia prawidłowego księgowania faktur oraz pozostałych dokumentów księgowych
- Kontrola księgowań pod kątem zgodności z regulacjami w zakresie podatku VAT oraz dochodowym
- Korespondencja z dostawcami w celu potwierdzenia sald, wyjaśnienia różnic i dokonanych płatności
- Wykonywanie aktywności związanych z kalendarzem zamknięcia miesiąca
- Współpraca z innymi działami oraz firmami w celu usprawnienia procesu rejestracji dokumentów finansowych
- Przygotowywanie dokumentów zgodnie z procedurami oraz polityką firmy i przepisami prawa, uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca
oczekujemy
- Min. 3 lat doświadczenia na stanowisku księgowego (preferowane w zakresie rozrachunków z dostawcami
- Znajomość systemu SAP
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Umiejętność pracy zespołowej
- Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...