Szukasz pracy, która ma realne znaczenie w świecie e-commerce?
Dołącz do naszego zespołu Trust and Safety i stań się kluczowym elementem wspierającym jedną z wiodących platform zakupowych online!
U nas nowoczesna obsługa klienta to nie tylko rozwiązywanie problemów – to budowanie zaufania i bezpieczeństwa. Sprawdź, jak wygląda praca w samym sercu branży e-commerce i pokaż, jak w praktyce wygląda profesjonalne wsparcie. Nie czekaj, aplikuj!
oferujemy- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- pracę zdalną
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (8:00-16:00)
- kompleksowe szkolenie wprowadzające
- możliwość zdobycia nowych umiejętności
- pracę w młodym, zgranym zespole
- zapobieganie nadużyciom i nieuczciwym transakcjom
- zapewnianie komfortowych i bezpiecznych zakupów, w tym ochrona danych klientów i przestrzeganie prawa konsumentów
- dbanie, aby wystawiane oferty spełniały określone standardy, co poprawia ogólne doświadczenie zakupowe
- prowadzenie działań mających na celu zwiększenie świadomości użytkowników (kupujących i sprzedających) na temat bezpiecznych zakupów, weryfikacji sprzedawców i zagrożeń cyfrowych (np. phishing)
- obsługa i wsparcie klientów oraz partnerów za pośrednictwem e-maila, telefonu i czatu
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1
- swobodnej i poprawnej komunikacji w języku polskim
- komunikatywności, nastawienia na klienta i pracy zespołowej
- mile widziane: pierwsze doświadczenie w pracy z klientem – np. w contact center, biurze obsługi lub w środowisku, gdzie kontakt odbywał się wieloma kanałami (telefon, chat, e-mail). Ważna jest dla nas umiejętność sprawnej, jasnej i życzliwej komunikacji.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...