Zbuduj fundament, na którym opiera się czysta energia!
Dla naszego Klienta w Koszalinie, dla którego precyzja, innowacja oraz serwis są na najwyższym poziomie, szukamy pracownika administracji – osoby, która uporządkuje dokumenty, dopnie logistykę i zadba o zaplecze branży wiatrowej.
Twoja dbałość o szczegóły da nam siłę do działania na wysokości!
oferujemy
- umowę o pracę tymczasową (z płatnymi składkami ZUS, urlopem i zwolnieniem lekarskim)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- jasną ścieżkę kariery z możliwością awansu
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- pracę na rzecz jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek
na rynku - pakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna)
zadania
Jako pracownik administracji będziesz odpowiedzialny za:
- wsparcie operacyjne i logistykę serwisu
- rezerwację noclegów, biletów i transportu, w tym wsparcie logistyczne dla techników pracujących w terenie
- bezpośredni kontakt z klientami i serwisantami (technikami)
- przygotowanie zestawień pracy i terminowe rozliczanie się
z powierzonych zadań - prowadzenie ewidencji czasu pracy techników oraz tworzenie
...
i sporządzanie raportów serwisowych, ich weryfikację i wysyłkę do klienta
organizację i nadzór nad dokumentacją projektowąprzygotowywanie wymaganych dokumentów techników
do systemów klientówprzygotowywanie, aktualizowanie oraz porządkowanie wszelkiej dokumentacji biurowej
i technicznejprzygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych (zgodnie ze standardami firmy), prowadzenie dokumentacji zakupowej i aktualizację bazy dostawcówprzyjmowanie i kontrolę dostaw towarów/części zamiennychzapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, w tym realizację bieżących zadań administracyjno-biurowych, a także kontakt z dostawcami usług biurowychprowadzenie kalendarza szkoleń, eventów i spotkań firmowychprowadzenie działań w social mediach firmywsparcie innych wydziałów, wdrażanie procedur usprawniających działanie firmy
oraz dbanie o jej rozwójoczekujemy
- wykształcenia minimum średniego
- doświadczenia na podobnym stanowisku lub w branży związanej z energetyką/serwisem przemysłowym (min. 1 rok)
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (ważne ze względu
na międzynarodowy charakter branży) - doskonałych zdolności komunikacyjnych oraz zdolności do sprawnej i efektywnej organizacji pracy własnej
- samodzielnej inicjatywy w realizację powierzonych zadań oraz wysokiej kultury osobistej
- praktycznej znajomości obsługi programów pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel)
- chęci do nauki, ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności
- posiadanie prawa jazdy kat. B (mile widziane)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia