Dla naszego klienta poszukuje kolejnego członka zespołu, który weźmie pod opiekę region Polski Centralnej. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży elektro-narzędzi, maszyn budowlanych, ogrodnictwa lub techniki komunalnej, zarówno w sektorze B2B jak i B2C, ta oferta jest dla Ciebie.
...
Niezmiernie ważnym aspektem jest umiejętność organizacji własnego czasu, nikt nie będzie narzucał Ci trybu pracy, Ty wiesz najlepiej co zrobić, by osiągnąć cel!
oferujemy
- Rozwój w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- Samochód służbowy z prawem użytkowania do celów prywatnych
- myBenefit lub Multisport współfinansowane przez pracodawcę (70 zł./mies.)
- świadczenia z ZFŚS (urlopowe, świąteczne)
- Przejrzysty system premiowy
zadania
● Prowadzenie negocjacji handlowych w celu zbudowania trwałego i korzystnego partnerstwa z klientami biznesowymi
● Odpowiedzialność za sprzedaż towarów i części zamiennych w przydzielonym obszarze
● Wdrażanie działań sprzedażowych i projektów POS (dla sklepów detalicznych) w celu zwiększenia udziału marki w rynku
● Aktywnie promuje nowe technologie (urządzenia akumulatorowe i roboty) budujące przewagę konkurencyjna marki
● Koncentracja na rozwoju marki w sklepie, poprzez program sprzedażowo-marketingowy Shop in Shop (SiS)
● Analiza wyniki sprzedaży w regionie w celu zidentyfikowania i wdrożenia działań rozwojowych lub naprawczych; kontroluje i monitoruje własne cele sprzedażowe i asortymentowe
● Zbieranie informacje o rynku i działaniach konkurencji w celu identyfikacji szans i zagrożeń - prezentuje wnioski kierownictwu
● Ściśle współpracuje z innymi działami (marketing, logistyka, wsparcie techniczne, obsługa klienta) w celu kompleksowej i sprawnej obsługi klienta
● Śledzi proces sprzedaży aż do otrzymania należności; współpracuje z działem finansowym przy wyjaśnianiu kwestii spornych lub opóźnień ze strony klienta
● Regularnie aktualizuje informacje o aktywnych i potencjalnych klientach w Salesforce CRM
● Rozumie i przewiduje trendy rynkowe w celu budowania średnio- i długoterminowych planów rozwoju
● Uczestniczy w wydarzeniach branżowych w swoim regionie sprzedaży, a także na szczeblu krajowym; prowadzi szkolenia i prezentacje produktowe
● Pozyskuje nowych dilerów/partnerów, utrzymuje istniejące relacje z klientami
● Jest gotowy do pracy wymagającej ciągłych podróży służbowych
oczekujemy
- Kilku letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu w środowisku towarów markowych, najlepiej w branży rolniczej/ ogrodniczej, elektro-narzędzi, maszyn budowlanych, ogrodnictwa lub techniki komunalnej, zarówno w sektorze B2B jak i B2C
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia