You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 5

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży meblowej z Katowic poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży.Jeśli masz już doświadczenie w sprzedaży B2B (najlepiej w branży meblowej lub pokrewnej), lubisz kontakt z klientem a dobra komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu to koniecznie zapoznaj się z poniższymi szczegółami oferty :) Daj sobie szansę na rozwój i aplikuj już dzisiaj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracyzadaniaNawiązywanie kontaktów handlowych na terenie całego kraju i za granicąBudowanie relacji z obecnymi klientami oraz obsługa ich zamówieńDoradztwo technicznePrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychRealizacja celów sprzedażowychWspółpraca z innymi działamioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży meblowej lub pokrewnej (łańcuch dostaw, okucia, stal, komponenty do produkcji mebli itp.)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaSamodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracyMile widziane: znajomość j. angielskiego na poziome B2/C1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży meblowej z Katowic poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży.Jeśli masz już doświadczenie w sprzedaży B2B (najlepiej w branży meblowej lub pokrewnej), lubisz kontakt z klientem a dobra komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu to koniecznie zapoznaj się z poniższymi szczegółami oferty :) Daj sobie szansę na rozwój i aplikuj już dzisiaj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracyzadaniaNawiązywanie kontaktów handlowych na terenie całego kraju i za granicąBudowanie relacji z obecnymi klientami oraz obsługa ich zamówieńDoradztwo technicznePrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychRealizacja celów sprzedażowychWspółpraca z innymi działamioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży meblowej lub pokrewnej (łańcuch dostaw, okucia, stal, komponenty do produkcji mebli itp.)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaSamodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracyMile widziane: znajomość j. angielskiego na poziome B2/C1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta - światowego lidera w dziedzinie żywienia roślinnego, poszukujemyspecjalisty ds. jakościZachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty! oferujemypracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premiemożliwość rozwoju zawodowegoszeroki pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, wczasy pod gruszą oraz premia świąteczna, kurs języka angielskiego)pracę w międzynarodowym środowisku zadaniaweryfikacja zgodności działań poprzez program audytów wewnętrznychprzygotowanie i uczestnictwo w zewnętrznych audytach jakościzarządzanie reklamacjami surowców i materiałów opakowaniowychwsparcie produkcji w weryfikacji jakości dostaw, zapewnieniu procesu produkcyjnego, identyfikacji wad, wprowadzaniu zmian, analizie incydentówkoordynacja zakładowego planu HACCP dla nowych i już wdrożonych produktów i procesówprezentacja wyników jakościowych podczas przeglądu działalności fabrykisporządanie raportów jakościowych (KPI, drzewo strat)analiza reklamacji konsumenckichprowadzenie szkoleń jakościowych dla zespołów produkcyjnych, działów fabryki, dostawców, itp.przygotowywanie procedur i instrukcji jakościowychpraca na SAP QM i specyfikacji zgodnie z wdrożonymi wymaganiamizapewnienie poprawy jakości poprzez wdrażanie narzędzi Lean Manufacturingprowadzenie i wspieranie zespołów kaizens w ramach eliminacji wad jakościowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane: biologia, chemia, inżynieria, nauki o żywności, technologia żywności lub mikrobiologia)około 2 letniego doświadczenia na stanowisku specjalisty jakości lub  produkcji w organizacji FMCGbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomość HACCP, ISO oraz technik jakościowychanalitycznego sposobu myślenia, dbałości o szczegóły i dokładnościzdolności do pracy samodzielnej, jak również w środowisku zespołowymszybkiej adaptacji w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta - światowego lidera w dziedzinie żywienia roślinnego, poszukujemyspecjalisty ds. jakościZachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty! oferujemypracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premiemożliwość rozwoju zawodowegoszeroki pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, wczasy pod gruszą oraz premia świąteczna, kurs języka angielskiego)pracę w międzynarodowym środowisku zadaniaweryfikacja zgodności działań poprzez program audytów wewnętrznychprzygotowanie i uczestnictwo w zewnętrznych audytach jakościzarządzanie reklamacjami surowców i materiałów opakowaniowychwsparcie produkcji w weryfikacji jakości dostaw, zapewnieniu procesu produkcyjnego, identyfikacji wad, wprowadzaniu zmian, analizie incydentówkoordynacja zakładowego planu HACCP dla nowych i już wdrożonych produktów i procesówprezentacja wyników jakościowych podczas przeglądu działalności fabrykisporządanie raportów jakościowych (KPI, drzewo strat)analiza reklamacji konsumenckichprowadzenie szkoleń jakościowych dla zespołów produkcyjnych, działów fabryki, dostawców, itp.przygotowywanie procedur i instrukcji jakościowychpraca na SAP QM i specyfikacji zgodnie z wdrożonymi wymaganiamizapewnienie poprawy jakości poprzez wdrażanie narzędzi Lean Manufacturingprowadzenie i wspieranie zespołów kaizens w ramach eliminacji wad jakościowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane: biologia, chemia, inżynieria, nauki o żywności, technologia żywności lub mikrobiologia)około 2 letniego doświadczenia na stanowisku specjalisty jakości lub  produkcji w organizacji FMCGbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomość HACCP, ISO oraz technik jakościowychanalitycznego sposobu myślenia, dbałości o szczegóły i dokładnościzdolności do pracy samodzielnej, jak również w środowisku zespołowymszybkiej adaptacji w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się bardzo dobrze językiem angielskim a dodatkowo niemieckim, włoskim bądź francuskim? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku? A może masz doświadczenie w obszarze windykacji bądź księgowości?Jeżeli tak, to ta oferta jest dla Ciebie! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów możliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemydoświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamiwysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego bardzo dobrej znajomości jednego z języków: niemiecki, francuski, włoskibardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się bardzo dobrze językiem angielskim a dodatkowo niemieckim, włoskim bądź francuskim? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku? A może masz doświadczenie w obszarze windykacji bądź księgowości?Jeżeli tak, to ta oferta jest dla Ciebie! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów możliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemydoświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamiwysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego bardzo dobrej znajomości jednego z języków: niemiecki, francuski, włoskibardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub windykacji? Lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na pracy w której wykorzystasz swoje umiejętności językowe? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Jeśli odpowiedziałeś tak na powyższe pytania - nie czekaj, aplikuj! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów programy rozwojowe, kursy i szkolenia wewnętrzne i zewnętrznedofinansowanie do edukacji i certyfikatówmożliwość pracy w systemie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura w Katowicach lub Krakowie) pracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość wykorzystania języków obcych na co dzień zadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemywysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych doświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsbardzo dobrej znajomości j. niemieckiego lub francuskiegoznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamidobrej znajomości j. angielskiego bardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub windykacji? Lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na pracy w której wykorzystasz swoje umiejętności językowe? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Jeśli odpowiedziałeś tak na powyższe pytania - nie czekaj, aplikuj! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów programy rozwojowe, kursy i szkolenia wewnętrzne i zewnętrznedofinansowanie do edukacji i certyfikatówmożliwość pracy w systemie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura w Katowicach lub Krakowie) pracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość wykorzystania języków obcych na co dzień zadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemywysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych doświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsbardzo dobrej znajomości j. niemieckiego lub francuskiegoznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamidobrej znajomości j. angielskiego bardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.