You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Recepcjonista: 3

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi?Jesteś osobą dobrze zorganizowaną?Potrafisz komunikować się   w języku angielskim? Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie pracę!Aktualnie dla naszego Klienta zlokalizowanego przy Ulicy Lubicz w Krakowie poszukujemy pracowników na stanowisko recepcjonisty/tkioferujemyumowę o pracę tymczasową (  składki ZUS, urlop)aktrakcyjne  wynagrodzenie 4800 zł bruttopracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16pierwsza umowa na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniazadaniaprzyjmowanie gościwydawanie kart dostępu pracownikom oraz prowadzenie ewidencji kart dostępunadzór nad dostępem do parkingu, zgłaszanie awizacji do budynkuobsługa poczty przychodzącej /wychodzącejwydawanie (za stosownymi aprobatami) kluczy fizycznych do pomieszczeńzaopatrzenie/wyposażenie biura w art. biurowe i spożywcze oraz art. do wysyłki wyposażenie sal konferencyjnychodpowiedzialność za magazynek przy recepcjizgłaszanie/procesowanie usterekpomoc w organizacji spotkań i warsztatówwsparcie przy organizowaniu podróży służbowych (zakup biletów, rezerwacje hotelowe)oczekujemyosób które mają pierwsze doświadczenia w pracy w środowisku administracyjno-biurowymumiejętność  obsługi urządzeń biurowych lub systemów informatycznych  wspierającychumiejętności planowania i realizacji powierzonych im zadańdokładności, sumienności i zaangażowania w pracydziałań proaktywnyvch  proponowania swoich pomysłów i rozwiązańosób komunikatywnych które dobrze się czują się w kontakcie z innymi ludźmi, swobodnie nawiązują kontakty znajomości narzędzi pakietu MS Office oraz Google Workspaceumiejetności komunikowania  się w języku angielskimAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi?Jesteś osobą dobrze zorganizowaną?Potrafisz komunikować się   w języku angielskim? Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie pracę!Aktualnie dla naszego Klienta zlokalizowanego przy Ulicy Lubicz w Krakowie poszukujemy pracowników na stanowisko recepcjonisty/tkioferujemyumowę o pracę tymczasową (  składki ZUS, urlop)aktrakcyjne  wynagrodzenie 4800 zł bruttopracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16pierwsza umowa na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniazadaniaprzyjmowanie gościwydawanie kart dostępu pracownikom oraz prowadzenie ewidencji kart dostępunadzór nad dostępem do parkingu, zgłaszanie awizacji do budynkuobsługa poczty przychodzącej /wychodzącejwydawanie (za stosownymi aprobatami) kluczy fizycznych do pomieszczeńzaopatrzenie/wyposażenie biura w art. biurowe i spożywcze oraz art. do wysyłki wyposażenie sal konferencyjnychodpowiedzialność za magazynek przy recepcjizgłaszanie/procesowanie usterekpomoc w organizacji spotkań i warsztatówwsparcie przy organizowaniu podróży służbowych (zakup biletów, rezerwacje hotelowe)oczekujemyosób które mają pierwsze doświadczenia w pracy w środowisku administracyjno-biurowymumiejętność  obsługi urządzeń biurowych lub systemów informatycznych  wspierającychumiejętności planowania i realizacji powierzonych im zadańdokładności, sumienności i zaangażowania w pracydziałań proaktywnyvch  proponowania swoich pomysłów i rozwiązańosób komunikatywnych które dobrze się czują się w kontakcie z innymi ludźmi, swobodnie nawiązują kontakty znajomości narzędzi pakietu MS Office oraz Google Workspaceumiejetności komunikowania  się w języku angielskimAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko Recepjonista/ka. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, znasz angielski i szukasz pracy od zaraz- aplikuj!oferujemyumowa o pracę tymczasowąpracę w godzinach 08.00 - 16.00lokalizacja: Warszawa Śródmieście zadaniareprezentowanie firmy przed klientami, witanie przychodzących do firmy gości oraz uprzejma obsługa dzwoniącychprzyjmowanie, rejestracja i rozdzielanie przychodzącej korespondencji i przesyłek kurierskich oraz przygotowanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzącychoczekujemykomunikatywnościznajomości języka angielskiego (część pracowników jest anglojęzycznych)zaangażowania i chęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko Recepjonista/ka. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, znasz angielski i szukasz pracy od zaraz- aplikuj!oferujemyumowa o pracę tymczasowąpracę w godzinach 08.00 - 16.00lokalizacja: Warszawa Śródmieście zadaniareprezentowanie firmy przed klientami, witanie przychodzących do firmy gości oraz uprzejma obsługa dzwoniącychprzyjmowanie, rejestracja i rozdzielanie przychodzącej korespondencji i przesyłek kurierskich oraz przygotowanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzącychoczekujemykomunikatywnościznajomości języka angielskiego (część pracowników jest anglojęzycznych)zaangażowania i chęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz pracować w prestiżowym osiedlu biurowców przy ul. Żwirki i Wigury? Szukasz pracy na stanowisku Recepjonista/ka? Jesteś świetnie zorganizowany/a? Znasz język angielski w stopniu przynajmniej dobrym?Jeżeli tak zapraszam Cię do przesłania CV.oferujemyumowę o pracę tymczasową,pracę na pełny etat w godzinach od 09:00 do 17:00,wynagrodzenie od 4 000 zł brutto miesięcznie,benefity (karta lunchowa 450 PLN miesięcznie, opieka medyczna oraz karta sportowa na atrakcyjnych warunkach),nowoczesne miejsce pracy. zadaniaprzyjmowanie gości, skierowanie do właściwej sali konferencyjnej  a po spotkaniu - walidacja biletów parkingowych gości,zarządzanie salami konferencyjnymi i spotkaniami,odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych,zarządzanie korespondencją,sporządzanie draftów dokumentów (korespondencji) i wykonywanie krótkiego tłumaczenia (angielski, polski), gdy to niezbędne,realizacja podróży służbowych i zakwaterowania,monitorowanie stanu sprzętu kuchennego i biurowego, jak i zapasów materiałów biurowych i spożywczych,opisywanie i akceptacja w systemie faktur i rachunków zakupowych za zlecone zakupy i usługi,wsparcie w planowaniu i organizowaniu imprez,współpraca i wsparcie współpracowników z innych działów w razie potrzeby.oczekujemydobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację,umiejętności posługiwania się Word, Excel i Outlook,pierwszego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,wysokich umiejętności komunikacyjnych i obsługi klienta w pracy z ludźmi na wszystkich poziomach organizacji,doskonałych umiejętności organizacyjnych i ustalania priorytetów,uważności i zdolności zachowywania poufnych informacji,postawy proaktywnej, przejawiającej inicjatywę,uprzejmego i przyjaznego nastawienia. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować w prestiżowym osiedlu biurowców przy ul. Żwirki i Wigury? Szukasz pracy na stanowisku Recepjonista/ka? Jesteś świetnie zorganizowany/a? Znasz język angielski w stopniu przynajmniej dobrym?Jeżeli tak zapraszam Cię do przesłania CV.oferujemyumowę o pracę tymczasową,pracę na pełny etat w godzinach od 09:00 do 17:00,wynagrodzenie od 4 000 zł brutto miesięcznie,benefity (karta lunchowa 450 PLN miesięcznie, opieka medyczna oraz karta sportowa na atrakcyjnych warunkach),nowoczesne miejsce pracy. zadaniaprzyjmowanie gości, skierowanie do właściwej sali konferencyjnej  a po spotkaniu - walidacja biletów parkingowych gości,zarządzanie salami konferencyjnymi i spotkaniami,odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych,zarządzanie korespondencją,sporządzanie draftów dokumentów (korespondencji) i wykonywanie krótkiego tłumaczenia (angielski, polski), gdy to niezbędne,realizacja podróży służbowych i zakwaterowania,monitorowanie stanu sprzętu kuchennego i biurowego, jak i zapasów materiałów biurowych i spożywczych,opisywanie i akceptacja w systemie faktur i rachunków zakupowych za zlecone zakupy i usługi,wsparcie w planowaniu i organizowaniu imprez,współpraca i wsparcie współpracowników z innych działów w razie potrzeby.oczekujemydobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację,umiejętności posługiwania się Word, Excel i Outlook,pierwszego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,wysokich umiejętności komunikacyjnych i obsługi klienta w pracy z ludźmi na wszystkich poziomach organizacji,doskonałych umiejętności organizacyjnych i ustalania priorytetów,uważności i zdolności zachowywania poufnych informacji,postawy proaktywnej, przejawiającej inicjatywę,uprzejmego i przyjaznego nastawienia. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.