You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 9

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień z językiem angielskim, który dołączy do zespołu naszego klienta - lidera branży produkcyjnej. Jeżeli interesuje Cię rozwój i doskonalenie swoich umiejętności w mięzynarodowej firmie. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)doświadczenie z systemem SAPdoświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadodatkowym atutem będzie znajomość innego języka europejskiego (poza angielskim)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień z językiem angielskim, który dołączy do zespołu naszego klienta - lidera branży produkcyjnej. Jeżeli interesuje Cię rozwój i doskonalenie swoich umiejętności w mięzynarodowej firmie. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)doświadczenie z systemem SAPdoświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadodatkowym atutem będzie znajomość innego języka europejskiego (poza angielskim)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz wiedzę techniczną na temat sterowników programowalnych S7 oraz systemu PCS7? Poszukujesz nowych wyzwań i rozwoju w miedzynarodowej organizacji? To świetnie się składa, mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku inżynier ds. sprzedaży usług serwisowych! Zapraszamy do rozmów osoby, które mają już doświadczenie w sprzedaży tych rozwiązań jak i te osoby, które mają ugruntowaną wiedzę techniczną i chciałyby ją połączyć ze sprzedażą i fachowym doradztwem. oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacji, będącej liderem w dziedzinie automatyki przemysłowejumowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta niezbędne  narzędzia do pracy(telefon, komputer, samochód służbowy)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniommożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach na terenie całej Polskiatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premiemożliwość całkowitej pracy zdalnejzadaniarealizacja  planów sprzedaży w zakresie produktów i usług oferowanych przez dział serwisu (głównie obszar sterowników programowalnych S7 oraz system PCS7)reprezentowanie firmy od strony handlowej oraz technicznej w powierzonym obszarze biznesowymodpowiedzialność za wszystkie etapy rozwoju biznesu poprzez poszukiwanie nowych możliwości rynkowych do pozyskania kontraktówkoordynowanie i zarządzanie projektami u już pozyskanych klientów aż do momentu wdrożeniabudowanie trwałych relacji z istniejącymi klientami oraz ciągły rozwój portfolio nowych klientówdbałość o ciągłe podnoszenie satysfakcji klientówprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, preferowane kierunki: mechatronika, automatyka i robotykawiedzy technicznej na temat sterowników programowalnych S7 oraz systemu PCS7mile widziane doświadczenie w sprzedaży zawansowanych technologicznie usługdoświadczenia i  umiejętności prowadzenia dialogu i negocjacji z klientamiznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację umiejętność budowania relacji z klientamisamodzielność i inicjatywadyspozycyjności do podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz wiedzę techniczną na temat sterowników programowalnych S7 oraz systemu PCS7? Poszukujesz nowych wyzwań i rozwoju w miedzynarodowej organizacji? To świetnie się składa, mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku inżynier ds. sprzedaży usług serwisowych! Zapraszamy do rozmów osoby, które mają już doświadczenie w sprzedaży tych rozwiązań jak i te osoby, które mają ugruntowaną wiedzę techniczną i chciałyby ją połączyć ze sprzedażą i fachowym doradztwem. oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacji, będącej liderem w dziedzinie automatyki przemysłowejumowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta niezbędne  narzędzia do pracy(telefon, komputer, samochód służbowy)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniommożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach na terenie całej Polskiatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premiemożliwość całkowitej pracy zdalnejzadaniarealizacja  planów sprzedaży w zakresie produktów i usług oferowanych przez dział serwisu (głównie obszar sterowników programowalnych S7 oraz system PCS7)reprezentowanie firmy od strony handlowej oraz technicznej w powierzonym obszarze biznesowymodpowiedzialność za wszystkie etapy rozwoju biznesu poprzez poszukiwanie nowych możliwości rynkowych do pozyskania kontraktówkoordynowanie i zarządzanie projektami u już pozyskanych klientów aż do momentu wdrożeniabudowanie trwałych relacji z istniejącymi klientami oraz ciągły rozwój portfolio nowych klientówdbałość o ciągłe podnoszenie satysfakcji klientówprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, preferowane kierunki: mechatronika, automatyka i robotykawiedzy technicznej na temat sterowników programowalnych S7 oraz systemu PCS7mile widziane doświadczenie w sprzedaży zawansowanych technologicznie usługdoświadczenia i  umiejętności prowadzenia dialogu i negocjacji z klientamiznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację umiejętność budowania relacji z klientamisamodzielność i inicjatywadyspozycyjności do podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w programowaniu, konfigurowaniu, testowaniu i uruchamianiu sterowników PLC? Poszukujesz nowych wyzwań i rozwoju w miedzynarodowej organizacji? Zapraszamy do aplikacji!oferujemyciekawą pracę oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji w renomowanej, międzynarodowej firmiestabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na okres 6m, kolejna na czas nieokreślony)atrakcyjne wynagrodzenie + premia rocznaauto służbowe (również do użytku prywatnego)pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków)możliwość rozwijania kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach na terenie całej Polskiprofesjonalny system szkoleń dostosowany do potrzeb i celów zawodowychzgrany zespół doświadczonych pracownikówzadaniaprogramowanie, konfigurowanie, testowanie i uruchamianie na obiektach systemów automatykiprzygotowywanie dokumentacji realizowanych projektówudział w wyjazdach serwisowych i uruchomieniowych na terenie całego krajuwspółpraca z polskimi i zagranicznymi firmami sprzedającymi maszyny produkcyjne na rynku polskimwspółpraca z pozostałymi członkami zespołudbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientówoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, preferowane kierunki: informatyka, automatyka, automatyka napędów, robotykamin. 5-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w biurze projektowymdoświadczenia w programowaniu S7 klasycznym oraz TIA Portal poświadczonego szkoleniami i ewentualnymi certyfikatamiumiejętności czytania schematów elektrycznychdoświadczenie w uruchamianiu komputerowych systemów automatyki oraz posiadanie referencji wdrożeńznajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie przynajmniej komunikatywnymzdolności analitycznego myślenia oraz kreatywnościumiejętności współpracy w grupie oraz wymiany doświadczeńgotowości do podjęcia pracy w Łodziprawa jazdy kat. B oraz gotowości do częstych podróży służbowych związanych z uruchomieniami na terenie kraju (max do 50% czasu pracy)Dodatkowym atutem będzie:doświadczenie w systemach rozproszonychznajomość serwerów OPCpodstawowa znajomość języka SQLznajomość języków skryptowych C, Visual Basicdoświadczenie w systemach redundantnychznajomość rozwiązań chmurowych IoTznajomość oprogramowania Siemens w zakresie automatyki FA / PAznajomość oprogramowania SCADA Protool, WinCC Flexible, Classic WinCC Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w programowaniu, konfigurowaniu, testowaniu i uruchamianiu sterowników PLC? Poszukujesz nowych wyzwań i rozwoju w miedzynarodowej organizacji? Zapraszamy do aplikacji!oferujemyciekawą pracę oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji w renomowanej, międzynarodowej firmiestabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na okres 6m, kolejna na czas nieokreślony)atrakcyjne wynagrodzenie + premia rocznaauto służbowe (również do użytku prywatnego)pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków)możliwość rozwijania kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach na terenie całej Polskiprofesjonalny system szkoleń dostosowany do potrzeb i celów zawodowychzgrany zespół doświadczonych pracownikówzadaniaprogramowanie, konfigurowanie, testowanie i uruchamianie na obiektach systemów automatykiprzygotowywanie dokumentacji realizowanych projektówudział w wyjazdach serwisowych i uruchomieniowych na terenie całego krajuwspółpraca z polskimi i zagranicznymi firmami sprzedającymi maszyny produkcyjne na rynku polskimwspółpraca z pozostałymi członkami zespołudbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientówoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, preferowane kierunki: informatyka, automatyka, automatyka napędów, robotykamin. 5-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w biurze projektowymdoświadczenia w programowaniu S7 klasycznym oraz TIA Portal poświadczonego szkoleniami i ewentualnymi certyfikatamiumiejętności czytania schematów elektrycznychdoświadczenie w uruchamianiu komputerowych systemów automatyki oraz posiadanie referencji wdrożeńznajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie przynajmniej komunikatywnymzdolności analitycznego myślenia oraz kreatywnościumiejętności współpracy w grupie oraz wymiany doświadczeńgotowości do podjęcia pracy w Łodziprawa jazdy kat. B oraz gotowości do częstych podróży służbowych związanych z uruchomieniami na terenie kraju (max do 50% czasu pracy)Dodatkowym atutem będzie:doświadczenie w systemach rozproszonychznajomość serwerów OPCpodstawowa znajomość języka SQLznajomość języków skryptowych C, Visual Basicdoświadczenie w systemach redundantnychznajomość rozwiązań chmurowych IoTznajomość oprogramowania Siemens w zakresie automatyki FA / PAznajomość oprogramowania SCADA Protool, WinCC Flexible, Classic WinCC Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zostań częścią nowego zespołu i rozwijaj swoją karierę w międzynarodowym środowisku pracy. Dla naszego klienta, lidera branży BPO, poszukujemy osoby, która wesprze swoją wiedzą techniczą zespół konsultantów. Jeżeli branża motoryzacyjna nie ma dla Ciebie tajemnic, a sektor e-mobility brzmi ciekawie, zapraszamy do aplikacji.oferujemyszereg szkoleń produktowychumowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenieatrakcyjny paket socjalny: ubezpiecznie, karta sportowa, prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, program poleceń pracowniczychpracę w zespole wspierającym markę premium w branży motoryzacyjnejzdobycie wiedzy i umiejętności w obszarze e-mobilityzadaniaprowadzenie szkoleń produktowych dedykowanych dla członków zespołuwsparcie w udzielaniu informacji, odpowiedzi na zapytania ściśle techniczne ze strony klientów i prospektówtłumaczenie dokumentów, tworzenie i aktualizacja bazy wiedzywsparcie usprawniania wewnętrznych procesów operacyjnych oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie C1wiedzy technicznej z obszaru motoryzacjiumiejętności komunikacyjnych kierunkowego wykształcenia lub doświadczenia na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zostań częścią nowego zespołu i rozwijaj swoją karierę w międzynarodowym środowisku pracy. Dla naszego klienta, lidera branży BPO, poszukujemy osoby, która wesprze swoją wiedzą techniczą zespół konsultantów. Jeżeli branża motoryzacyjna nie ma dla Ciebie tajemnic, a sektor e-mobility brzmi ciekawie, zapraszamy do aplikacji.oferujemyszereg szkoleń produktowychumowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenieatrakcyjny paket socjalny: ubezpiecznie, karta sportowa, prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, program poleceń pracowniczychpracę w zespole wspierającym markę premium w branży motoryzacyjnejzdobycie wiedzy i umiejętności w obszarze e-mobilityzadaniaprowadzenie szkoleń produktowych dedykowanych dla członków zespołuwsparcie w udzielaniu informacji, odpowiedzi na zapytania ściśle techniczne ze strony klientów i prospektówtłumaczenie dokumentów, tworzenie i aktualizacja bazy wiedzywsparcie usprawniania wewnętrznych procesów operacyjnych oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie C1wiedzy technicznej z obszaru motoryzacjiumiejętności komunikacyjnych kierunkowego wykształcenia lub doświadczenia na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy, z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego i francuskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy, z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego i francuskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomości języka hiszpańskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomości języka hiszpańskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim i niemieckim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę w 100% zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim i niemieckim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę w 100% zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem włoskim lub niemieckim na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłości w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem włoskim lub niemieckim na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłości w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukamy obecnie osoby na stanowisko specjalisty ds. zamówień z językiem angielskim i językiem holenderskim dla naszego klienta, który jest liderem w branży produkcyjnej. Jeśli czujesz się swobodnie w komunikacji w językach obcych, posiadasz doświadczenie obsłudze zamówień, także zależy Ci na pracy zdalnej - aplikuj na naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę tymczasową na czas 5 miesięcy (z perspektywą przedłużenia współpracy)100% zdalną pracę (z możliwością korzystania z biura w Łodzi)prywatną opiekę medycznąmiędzynarodowy zespółzadaniazarządzanie zamówieniami utrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcamiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychwprowadzanie zmian, monitorowanie i anulowanie istniejących zamówieńrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na pytania mailowe związane z zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegozadbanie o proces posprzedażowy, czyli tworzenie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości w mowie i piśmie języka angielskiego (B2/C1)znajomości w mowie i piśmie języka holenderskiego (B2/C1)doświadczenia w obsłudze SAPchęci do rozwoju i podejmowania nowych wyzwańmile widziane doświadczenie korporacyjnena plus doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami lub w obsłudze klienta Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukamy obecnie osoby na stanowisko specjalisty ds. zamówień z językiem angielskim i językiem holenderskim dla naszego klienta, który jest liderem w branży produkcyjnej. Jeśli czujesz się swobodnie w komunikacji w językach obcych, posiadasz doświadczenie obsłudze zamówień, także zależy Ci na pracy zdalnej - aplikuj na naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę tymczasową na czas 5 miesięcy (z perspektywą przedłużenia współpracy)100% zdalną pracę (z możliwością korzystania z biura w Łodzi)prywatną opiekę medycznąmiędzynarodowy zespółzadaniazarządzanie zamówieniami utrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcamiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychwprowadzanie zmian, monitorowanie i anulowanie istniejących zamówieńrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na pytania mailowe związane z zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegozadbanie o proces posprzedażowy, czyli tworzenie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości w mowie i piśmie języka angielskiego (B2/C1)znajomości w mowie i piśmie języka holenderskiego (B2/C1)doświadczenia w obsłudze SAPchęci do rozwoju i podejmowania nowych wyzwańmile widziane doświadczenie korporacyjnena plus doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami lub w obsłudze klienta Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 9 ofert pracy w Lodzkie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.