You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Szkolenia: 11

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych poszukujemy Menadżera technicznego ds. zarządzania projektami. Jeśli więc posiadasz wykształcenie inżynierskie oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i projektami, a także bardzo komunikujesz się w j. angielskim to nie zwlekaj – aplikuj na poniższe ogłoszenie:)oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycji, w międzynarodowym środowiskuAtrakcyjne wynagrodzenieSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuPakiet benefitówzadaniaRozwiązywanie problemów handlowych i technicznychZarządzanie zespołem i codziennymi wymaganiami działu, dążenie do ciągłego rozwoju zespołuWspółpraca z działem marketingu i sprzedaży przy opracowywaniu strategii dotyczącej udoskonalania procesów i rozwijania infrastrukturyKierowanie zespołem w celu odpowiedniego przygotowania prezentacji technicznych, promujących całe portfolio firmyPomoc w projektowaniu nowych wersji demonstracyjnych, zasobów i aplikacji z wstępnym budżetem i wykonalnością produkcjioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem w międzynarodowej organizacjiWykształcenia inżynierskiego oraz doświadczenia w prowadzeniu i zarządzaniu projektamiBardzo dobrej znajomości języka angielskiego – minimum B2/C1Umiejętności interpretacji danych finansowych, dokładnej analizy wynikówUmiejętność pracy pod presją i zarządzania wieloma interesariuszamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych poszukujemy Menadżera technicznego ds. zarządzania projektami. Jeśli więc posiadasz wykształcenie inżynierskie oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i projektami, a także bardzo komunikujesz się w j. angielskim to nie zwlekaj – aplikuj na poniższe ogłoszenie:)oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycji, w międzynarodowym środowiskuAtrakcyjne wynagrodzenieSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuPakiet benefitówzadaniaRozwiązywanie problemów handlowych i technicznychZarządzanie zespołem i codziennymi wymaganiami działu, dążenie do ciągłego rozwoju zespołuWspółpraca z działem marketingu i sprzedaży przy opracowywaniu strategii dotyczącej udoskonalania procesów i rozwijania infrastrukturyKierowanie zespołem w celu odpowiedniego przygotowania prezentacji technicznych, promujących całe portfolio firmyPomoc w projektowaniu nowych wersji demonstracyjnych, zasobów i aplikacji z wstępnym budżetem i wykonalnością produkcjioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem w międzynarodowej organizacjiWykształcenia inżynierskiego oraz doświadczenia w prowadzeniu i zarządzaniu projektamiBardzo dobrej znajomości języka angielskiego – minimum B2/C1Umiejętności interpretacji danych finansowych, dokładnej analizy wynikówUmiejętność pracy pod presją i zarządzania wieloma interesariuszamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accounting outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accounting outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      HR to twoja smykałka? Strktura Matrixowa Cię nie przeraża? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Świetnie! Bardzo chętnie przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacyjny. Zostań cześcią czegoś wielkiego. oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniawsparcie operacyjne dla wszystkich projektów HR w organizacji (wydajność biznesowa, rotacja, szkolenia, onbording, C&B)udział w projektach ad hocwdrażanie planu zasobów ludzkichzarządzanie zmianami organizacyjnyminadzór nad globalnymi oraz wewnętrznymi politykami i standardamizarządzanie analizą HR, w tym raportowanie do władz lokalnych i korporacyjnychzarządzane zespołem specjalistów HRopracowywanie polityki, procedur i najlepszych praktyk związanych z zasobami ludzkiminadzór oraz wsparcie kierowników liniowych (wyznaczanie celów, zapewnianie planów rozwoju osobistego, zarządzanie przeglądami śródrocznymi i rocznymi, poprawa wydajności)oczekujemybiegle znajomość języka angielskiego minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w HR, najlepiej co najmniej 5 w SSC/BPO doświadczenie w rolach HR Generalist i HR Business Partnerduże doświadczenie w doradztwie personalnym i doradztwie dla kadry zarządzającej wyższego szczebladoświadczenie w prowadzeniu zmian i prowadzeniu dużych projektów zmiany HRjasne zrozumienie przepisów dotyczących HR i zarządzania zmianąpraktyczna wiedza na temat wskaźników HR, najlepszych praktyk i umiejętność ich wykorzystania w poprawie wydajności potwierdzone osiągnięcia w tworzeniu procesów i polityk w organizacjidoświadczenie w zarządzaniu talentamipodstawowa świadomość zarządzania ryzykiem operacyjnym doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolne do wpływania na kolegów z kadry kierowniczej umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracyumiejętnosć taktownego radzenia sobie z trudnymi sytuacjamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      HR to twoja smykałka? Strktura Matrixowa Cię nie przeraża? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Świetnie! Bardzo chętnie przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacyjny. Zostań cześcią czegoś wielkiego. oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniawsparcie operacyjne dla wszystkich projektów HR w organizacji (wydajność biznesowa, rotacja, szkolenia, onbording, C&B)udział w projektach ad hocwdrażanie planu zasobów ludzkichzarządzanie zmianami organizacyjnyminadzór nad globalnymi oraz wewnętrznymi politykami i standardamizarządzanie analizą HR, w tym raportowanie do władz lokalnych i korporacyjnychzarządzane zespołem specjalistów HRopracowywanie polityki, procedur i najlepszych praktyk związanych z zasobami ludzkiminadzór oraz wsparcie kierowników liniowych (wyznaczanie celów, zapewnianie planów rozwoju osobistego, zarządzanie przeglądami śródrocznymi i rocznymi, poprawa wydajności)oczekujemybiegle znajomość języka angielskiego minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w HR, najlepiej co najmniej 5 w SSC/BPO doświadczenie w rolach HR Generalist i HR Business Partnerduże doświadczenie w doradztwie personalnym i doradztwie dla kadry zarządzającej wyższego szczebladoświadczenie w prowadzeniu zmian i prowadzeniu dużych projektów zmiany HRjasne zrozumienie przepisów dotyczących HR i zarządzania zmianąpraktyczna wiedza na temat wskaźników HR, najlepszych praktyk i umiejętność ich wykorzystania w poprawie wydajności potwierdzone osiągnięcia w tworzeniu procesów i polityk w organizacjidoświadczenie w zarządzaniu talentamipodstawowa świadomość zarządzania ryzykiem operacyjnym doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolne do wpływania na kolegów z kadry kierowniczej umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracyumiejętnosć taktownego radzenia sobie z trudnymi sytuacjamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie oraz weryfikacja rachunkowościmonitorowanie rozrachunków z dostawcami, rozrachunkami z odbiorcami, bankami, listami, listami płac, zapisamizamknięcie wraz z odcięciemsporządzanie deklaracji podatkowychmiesięczne i roczne transakcje zamknięciaprzygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i pakietów podatkowychoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe minimum 1-2 lata doświadczenia w księgowości lub finansachdobra znajomość języka angielskiego minimum B2znajomość francuskiego min A2biegła znajomość pakietu MS Office umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach w spokojny i dyplomatyczny sposóbsilne zrozumienie procesów potrzebnych do skutecznego podjęcia roliAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język francuski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie oraz weryfikacja rachunkowościmonitorowanie rozrachunków z dostawcami, rozrachunkami z odbiorcami, bankami, listami, listami płac, zapisamizamknięcie wraz z odcięciemsporządzanie deklaracji podatkowychmiesięczne i roczne transakcje zamknięciaprzygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i pakietów podatkowychoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe minimum 1-2 lata doświadczenia w księgowości lub finansachdobra znajomość języka angielskiego minimum B2znajomość francuskiego min A2biegła znajomość pakietu MS Office umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach w spokojny i dyplomatyczny sposóbsilne zrozumienie procesów potrzebnych do skutecznego podjęcia roliAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z rozwojem nasz klient z branży informatycznej poszukuje kolejnej osoby do swojego zespołu. Jeśli więc interesujesz się branżą IT i chciałbyś rozwijać się w tym kierunku (lub masz już pierwsze doświadczenie zawodowe w tym obszarze) oraz znasz język niemiecki w stopniu komunikatywnym to koniecznie aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2Bmożliwość pracy w 100% zdalnejszkolenia wdrożeniowe oraz produktowemożliwości rozwoju zawodowegozadanianegocjowanie odpowiednich rozwiązań technicznych dla swoich klientówutrzymywanie wysokiego poziom wiedzy o produktach i rozwiązaniach kontakt z klientami zarówno w kwestiach technicznych, jak i biznesowychwspieranie zespołu sprzedaży w rozwijaniu biznesu, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie ServiceNow i innych narzędzi i tematów ITSM/ITOMrozwiązywanie problemów technicznych w wielu domenach ServiceNow i aplikacjachprzekształcnie wymagań biznesowych w rozwiązania techniczne na platformie Servicenowwspółpraca w ramach zespołu technicznego, aby opracować najnowocześniejsze technologie platformoweoczekujemyznajomości języka niemieckiego min. B2doświadczenie w obsłudze klienta (rozwiązywanie problemów z dbałością o szczegóły, zaradność, umiejętność zadawania trudnych pytań w pozytywny sposób i zrozumienie czynników biznesowych stojących za technologią)umiejętność pracy i wykorzystania SDLC/SCRUM jako metodologii dostarczania umiejętności i zrozumienie języka JavaScriptznajomość technologii internetowych, takich jak XML, HTML, Angular JS, Bootstrap, jQuery, JSON i usługi sieciowe.znajomość komponentów technicznych takich jak LDAP, VPN i SSL, SAMLdoświadczenie w pracy z bazami danych lub systemami bazodanowymi, pisaniu zapytań SQL, modelowaniu relacyjnych baz danychumiejętności komunikacyjne (aktywny słuchacz, myśl przed działaniem, doskonałe umiejętności werbalne i pisarskie)wysoki poziom motywacji i zaangażowaniazdolność do samodzielnego działania i dostarczania bez znaczącego nadzAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z rozwojem nasz klient z branży informatycznej poszukuje kolejnej osoby do swojego zespołu. Jeśli więc interesujesz się branżą IT i chciałbyś rozwijać się w tym kierunku (lub masz już pierwsze doświadczenie zawodowe w tym obszarze) oraz znasz język niemiecki w stopniu komunikatywnym to koniecznie aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2Bmożliwość pracy w 100% zdalnejszkolenia wdrożeniowe oraz produktowemożliwości rozwoju zawodowegozadanianegocjowanie odpowiednich rozwiązań technicznych dla swoich klientówutrzymywanie wysokiego poziom wiedzy o produktach i rozwiązaniach kontakt z klientami zarówno w kwestiach technicznych, jak i biznesowychwspieranie zespołu sprzedaży w rozwijaniu biznesu, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie ServiceNow i innych narzędzi i tematów ITSM/ITOMrozwiązywanie problemów technicznych w wielu domenach ServiceNow i aplikacjachprzekształcnie wymagań biznesowych w rozwiązania techniczne na platformie Servicenowwspółpraca w ramach zespołu technicznego, aby opracować najnowocześniejsze technologie platformoweoczekujemyznajomości języka niemieckiego min. B2doświadczenie w obsłudze klienta (rozwiązywanie problemów z dbałością o szczegóły, zaradność, umiejętność zadawania trudnych pytań w pozytywny sposób i zrozumienie czynników biznesowych stojących za technologią)umiejętność pracy i wykorzystania SDLC/SCRUM jako metodologii dostarczania umiejętności i zrozumienie języka JavaScriptznajomość technologii internetowych, takich jak XML, HTML, Angular JS, Bootstrap, jQuery, JSON i usługi sieciowe.znajomość komponentów technicznych takich jak LDAP, VPN i SSL, SAMLdoświadczenie w pracy z bazami danych lub systemami bazodanowymi, pisaniu zapytań SQL, modelowaniu relacyjnych baz danychumiejętności komunikacyjne (aktywny słuchacz, myśl przed działaniem, doskonałe umiejętności werbalne i pisarskie)wysoki poziom motywacji i zaangażowaniazdolność do samodzielnego działania i dostarczania bez znaczącego nadzAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz być częścią międzynarodowego zespołu firmy, która jest dostawcą usług eDiscovery? Jeśli posiadasz roczne doświadczenie w automatyzacji tesów to oferta dla Ciebie? Nie zwlekaj, aplikuj! Quality assurance engineer pilnie poszukiwany!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość pracy zdalnej program mentorski, brażowe platformy e-learningowe oraz lekcje języka obcegomożliwość rozwijania swoich umiejętności (szkolenia, konferencje, książki i inne)atrakcyjny pakiet świadczeń tj. dopłata do kosztów prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport)dobra kawa, słodkie poniedziałki, obiady firmowe w każdy czwartekzadaniazapewnianie jakości w projektach Agilepraca we frameworkach automatyzacji (tj. Selenium, Coded UI) i C#praca w CI/CDpraca na jednym projekcie (z możliwością zmiany)oczekujemymin. 2 lata doświadczenia w zapewnianiu jakości w projektach Agilemin. 1 rok doświadczenia we frameworkach automatyzacji (tj. Selenium, Coded UI) i C#doświadczenia w pracy w CI/CDkoncentracji na ciągłych ulepszeniachbycia graczem zespołowymdobrej znajomości języka angielskiegomile widziane zorientowanie na usługi i REST Api, znajomość T-SQL, GIT, Azure DevOps oraz doświadczenie w pracy z kontenerami Docker i LinuxAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz być częścią międzynarodowego zespołu firmy, która jest dostawcą usług eDiscovery? Jeśli posiadasz roczne doświadczenie w automatyzacji tesów to oferta dla Ciebie? Nie zwlekaj, aplikuj! Quality assurance engineer pilnie poszukiwany!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość pracy zdalnej program mentorski, brażowe platformy e-learningowe oraz lekcje języka obcegomożliwość rozwijania swoich umiejętności (szkolenia, konferencje, książki i inne)atrakcyjny pakiet świadczeń tj. dopłata do kosztów prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport)dobra kawa, słodkie poniedziałki, obiady firmowe w każdy czwartekzadaniazapewnianie jakości w projektach Agilepraca we frameworkach automatyzacji (tj. Selenium, Coded UI) i C#praca w CI/CDpraca na jednym projekcie (z możliwością zmiany)oczekujemymin. 2 lata doświadczenia w zapewnianiu jakości w projektach Agilemin. 1 rok doświadczenia we frameworkach automatyzacji (tj. Selenium, Coded UI) i C#doświadczenia w pracy w CI/CDkoncentracji na ciągłych ulepszeniachbycia graczem zespołowymdobrej znajomości języka angielskiegomile widziane zorientowanie na usługi i REST Api, znajomość T-SQL, GIT, Azure DevOps oraz doświadczenie w pracy z kontenerami Docker i LinuxAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaścisła współpraca z siecią globalnych biur w celu koordynowania i dostarczania list płac klientów w regionie EMEA i na całym świeciekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościwalidacja lokalnych wyników płacowych dostarczanych przez lokalne biura pod kątem kompletności wprowadzonych danych oraz miesięcznych odchyleńaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowaniemiesięczne raportowanie wyników płac i dostarczanie klientowi pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość)co najmniej 3 lata praktycznego doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientembiegła znajomość języka angielskiego dobra znajomość języka niemieckiegoZnajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytezowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaścisła współpraca z siecią globalnych biur w celu koordynowania i dostarczania list płac klientów w regionie EMEA i na całym świeciekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościwalidacja lokalnych wyników płacowych dostarczanych przez lokalne biura pod kątem kompletności wprowadzonych danych oraz miesięcznych odchyleńaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowaniemiesięczne raportowanie wyników płac i dostarczanie klientowi pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość)co najmniej 3 lata praktycznego doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientembiegła znajomość języka angielskiego dobra znajomość języka niemieckiegoZnajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytezowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz koordynowałeś procesem budowlanym? Jeśli na dodatek kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem to koniecznie aplikuj na poniższe ogłoszenie i zapewnij sobie rozwój u stabilnego pracodawcy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, auto)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowezadaniaposzukiwanie nowych kontraktówsporządzanie ofert i uczestniczenie w negocjacjachutrzymywanie ścisłych relacji z klientemorganizacja i nadzór nad realizacją prac budowlanychplanowanie i koordynacja robót w oparciu o dokumentację technicznąkoordynacja prac z innych obszarów projektuzarządzanie kontaktami z podwykonawcamikontrola kosztów na budowiebieżąca komunikacja z inspektorem nadzorunadzór nad dokumentacjąoczekujemywykształcenia technicznegominimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość podstaw pakietu MS Officemile widziana podstawowa znajomość podstaw AutoCadmile widziana znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz koordynowałeś procesem budowlanym? Jeśli na dodatek kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem to koniecznie aplikuj na poniższe ogłoszenie i zapewnij sobie rozwój u stabilnego pracodawcy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, auto)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowezadaniaposzukiwanie nowych kontraktówsporządzanie ofert i uczestniczenie w negocjacjachutrzymywanie ścisłych relacji z klientemorganizacja i nadzór nad realizacją prac budowlanychplanowanie i koordynacja robót w oparciu o dokumentację technicznąkoordynacja prac z innych obszarów projektuzarządzanie kontaktami z podwykonawcamikontrola kosztów na budowiebieżąca komunikacja z inspektorem nadzorunadzór nad dokumentacjąoczekujemywykształcenia technicznegominimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość podstaw pakietu MS Officemile widziana podstawowa znajomość podstaw AutoCadmile widziana znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś!Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś!Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.