Posiadasz doświadczenie w obszarze księgowości/kontrolingu/finansów i jesteś gotowy na kolejny krok w swojej ścieżce zawodowej? Praca w międzynarodowej, stabilnej firmie o przyjaznej kulturze brzmi dla Ciebie ciekawie?
Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!
W imieniu zaufanego klienta poszukujemy specjalisty, który będzie wsparciem dla działań księgowych i kontrolingowych w organizacji.
oferujemy- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość dalszego rozwoju w obszarze księgowości i kontrolingu
- pracę w międzynarodowej firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej
- pakiet medyczny, zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, ubezpieczenie na życie
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez kursy wewnętrzne i szkolenia
- dofinansowanie do posiłków na terenie firmy
- udział w międzynarodowych projektach
- wsparcie merytoryczne przełożonych
- po okresie wdrożenia możliwa jest praca w systemie hybrydowym
- wsparcie dla działań księgowych i kontrolingowych, zapewniające dokładne dane finansowe, sprawne zamknięcie miesiąca i zgodność z przepisami dotyczącymi podatku VAT w Polsce
- wspieranie codziennych operacji księgowych (tj. przetwarzanie faktur, blokowanie/odblokowywanie płatności i księgowanie w księdze głównej)
- uzgadnianie zobowiązań i należności
- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych
- przygotowywanie i weryfikacja kalkulacji kosztów materiałów i średnich cen w celu zapewnienia dokładnej wyceny produktów
- weryfikacja zamówień zakupu surowców i zleceń produkcyjnych pod kątem spójności i poprawności
- generowanie i analizowanie raportów dotyczących zapasów
- pomoc w uzgadnianiu rozliczeń między firmowych między systemami (SAP i Lucanet) oraz rozwiązywanie rozbieżności
- przetwarzanie dokumentacji dotyczącej podatku u źródła (WHT) i wspieranie zgodności z przepisami VAT dla Polski
- udział w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca
- zapewnienie dokładnego i terminowego raportowania i uzgadniania podatku VAT zgodnie z polskimi przepisami podatkowymi.
- wykonywanie obliczeń odpisów dla części zamiennych i innych pozycji zapasów
- zapewnienie właściwej alokacji kosztów
- wykonywanie reklasyfikacji kosztów i dostarczanie danych bazowych do fakturowania usług wewnętrznych (ceny transferowe)
- przygotowywanie raportów WBS i wykonywanie obliczeń finansowych ad hoc
- wykształcenia wyższego z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii lub pokrewne (preferowane)
- doświadczenia w obszarze finansach, księgowości lub controllingu i chęci dalszego rozwoju w tym kierunku
- znajomości przepisów podatkowych (w szczególności VAT)
- komunikatywnej, swobodnej znajomości języka angielskiego (środowisko międzynarodowe)
- dobrej umiejętności obsługi programu Excel
- analitycznego sposobu myślenia z dbałością o szczegóły
- umiejętności zarządzania wieloma zadaniami i dotrzymywania terminów w szybko zmieniającym się środowisku
- dobrej komunikacji i umiejętności pracy w zespole
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...