Aktualnie dla klienta, renomowanej firmy z branży rozwiązań dla transportu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. serwisu z j. angielskim i niemieckim
oferujemy
- pracę w stabilnej i renomowanej firmie
- rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowania
- pracę przy międzynarodowych projektach rozwoju produktów
- dostęp do szkoleń
- pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do zajęć sportowych
zadania
- reprezentowanie działu obsługi klienta w ramach projektów od strony technicznej
- kierowanie zespołem podprojektu dotyczącego obsługi klienta
- techniczna ocena możliwości konserwacji/serwisowania pojazdów
- Kierowanie działaniami w zakresie gotowości działu obsługi klienta dla siedziby głównej firmy
- udział w programie wsparcia obsługi klienta
- współpraca przy przygotowaniu działu obsługi klienta i sieci serwisowej do wprowadzenia nowych pojazdów na rynek
oczekujemy
- wykształcenia inżynieryjnego, preferowana specjalizacja – inżynieria elektryczna
- minimum 2 lat doświadczenia w zarządzaniu posprzedażowym oraz w zarządzaniu projektami.
- doświadczenia w pracy z elektryką i elektroniką oraz wysokim napięciem.
- prawa jazdy kategorii B
- znajomości języka angielskiego i niemieckiego na poziomie minimum B2.
- wysoko rozwiniętych kompetencji metodycznych i projektowych
- samodzielności w prowadzeniu projektów.
- umiejętności budowania relacji i nastawienia na współpracę w zespole.
- pewności siebie i asertywności.
- umiejętności komunikacyjnych i wysokiej motywacji wewnętrznej
- nastawienia na wysoką jakość pracy oraz gotowości do ciągłego poszerzania wiedzy i doskonalenia umiejętności.
- gotowości do częstych podróży służbowych (mniej więcej raz na miesiąc)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia