Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. Service Desk IT, która dołączy do zespołu w Ujeździe i zadba o sprawne funkcjonowanie systemów oraz wsparcie techniczne użytkowników.
oferujemy- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna w całości finansowana przez firmę
- miesięczne doładowanie punktami MyBenefit
- dofinansowanie stanowiska Home Office (zakup mebli biurowych)
- wysokie bonusy za polecenia pracownicze
- dofinansowanie kursów językowych
- karta MultiSport (z możliwością finansowania z punktów)
- świadczenia socjalne z ZFŚS (m.in. dofinansowanie wypoczynku)
- dofinansowanie do okularów i soczewek
- owoce w biurze oraz eventy integracyjne
- zapewnienie pełnej sprawności urządzeń końcowych (m.in. konfiguracja, instalacja, obsługa serwisowa oraz zarządzanie ewidencją sprzętu), we współpracy z ekspertami ds. systemów IT
- diagnozowanie i usuwanie problemów technicznych związanych z przygotowaniem, instalacją oraz podłączeniem sprzętu IT bezpośrednio na stanowiskach pracy użytkowników
- analiza i rozwiązywanie błędów systemowych oraz aplikacyjnych w ramach wsparcia drugiej linii (2nd Level Support)
- bieżące doradztwo i wsparcie techniczne dla użytkowników końcowych w zakresie obsługi systemów informatycznych
- sprawna eskalacja złożonych problemów zgodnie z obowiązującym procesem zarządzania incydentami (Incident Management)
- zarządzanie cyklem życia ticketów: od rzetelnej rejestracji i dokumentacji działań, po ich raportowanie i poprawne zamykanie w systemie
- administrowanie systemami w codziennej eksploatacji, w tym monitorowanie ich pracy oraz zarządzanie uprawnieniami i rolami użytkowników
- aktywny udział w utrzymaniu i rozwoju podsystemów IT poprzez wdrażanie aktualizacji (releases), zmian systemowych oraz nowych funkcjonalności
- ukończone wykształcenie kierunkowe w obszarze informatyki (techniczne lub wyższe)
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft oraz środowiska Microsoft 365
- doświadczenie w obszarze IT logistycznego lub operacyjnego (Operations IT) będzie dużym atutem
- praktyczna wiedza w zakresie wsparcia urządzeń końcowych, technologii multimedialnych oraz ich integracji z sieciami IP
- dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację techniczną (minimum B2)
- analityczne i perspektywiczne myślenie, proaktywność oraz wysoki stopień samodzielności w działaniu
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...