Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w dziedzinie inteligentnego pomiaru zużycia mediów, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. wsparcia klientów i serwisu z językiem niemieckim.
W bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem niemieckim? Posiadasz doświadczenie w obszarze obsługi Klienta? Chcesz rozwijać się razem z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku? Jeśli tak, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!
oferujemy- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość skorzystania z pracy zdalnej po okresie próbnym
- Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe
- Szeroki pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie do wypoczynku i świąt) oraz benefitów (możliwości rozwoju zawodowego przez szkolenia, ubezpieczenie grupowe, bezpłatne kursy językowe, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport)
- Elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30)
- Pracę w międzynarodowej organizacji o wysokiej dynamice rozwoju
- Mailowa i telefoniczna obsługa niemieckojęzycznych Klientów
- Zarządzanie zgłoszeniami w SAP oraz systemie ticketowym
- Wsparcie w organizacji montażu urządzeń pomiarowych dla podwykonawców
- Nadzór nad terminową i jakościową realizacją świadczonych usług
- Odpowiedzialność za rozliczanie zleceń dotyczących montażu oraz usług serwisowych urządzeń
- Utrzymywanie i budowanie kultury współpracy z naciskiem na otwartą komunikację oraz sprawną wymianę wiedzy pomiędzy oddziałami w Polsce i w Niemczech
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie – warunek konieczny
- Zdolności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- Samodzielności w działaniu
- Nastawienia na realizację wyznaczonych celów oraz dobrej organizacji pracy
- Doświadczenia w obsłudze Klienta
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...