Czy wierzysz, że innowacje technologiczne mogą przekształcać przyszłość medycyny i pomagać ludziom żyć dłużej? Czy ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała realne przełożenie na zdrowie i jakość życia?
Dołącz do GSK i wykorzystaj swoje umiejętności w czołowej globalnej firmie z branży medycznej. Rozpocznij karierę, pracując nad rozwiązaniami, które mają prawdziwy sens.
ENG:
Do you believe that technological innovations can transform the future of medicine and help people live longer? Is it important to you that your work has a real impact on health and quality of life?
Join GSK and use your skills at a leading global company in the healthcare industry. Start your career by working on solutions that have a real purpose.
oferujemy- możliwość udziału w szkoleniach i doskonalenia umiejętności
- możliwości rozwoju w ramach struktury firmy
- elastyczne godziny odbywania stażu
- umowę zlecenie,
- stawkę godzinową 34 zł brutto/h przez pierwszych 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia stażu do 12 lub 18 miesięcy, stawka za kolejny okres 37 zł brutto/h
- Randstad Plus – system benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online)
- możliwość przerw w stażu ze względu na plany urlopowe
- możliwość zatrudnienia przez GSK po odbyciu stażu
ENG:
- opportunity to participate in trainings and develop your skills
- development opportunities within the company's structure
- flexible internship hours
- contract of mandate
- hourly rate of 34 PLN gross/h for the first 6 months, with the possibility to extend the internship to 12 or 18 months; the rate for the next period is 37 PLN gross/h
- Randstad Plus – benefits system (sports card, private medical care, online shopping discounts)
- possibility to take breaks during the internship due to holiday plans
- opportunity for employment at GSK after completing the internship
- wspieranie zespołu obsługi klienta w dostarczaniu usług klientom GSK (np. hurtownikom, aptekom, szpitalom, itd.) przy użyciu różnych kanałów komunikacji (np. telefon/czat/e-mail).
- wspieranie zespołu obsługi klienta w budowaniu i utrzymywaniu świetnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- wspieranie zespołu obsługi klienta w realizacji procesów, takich jak: zarządzanie danymi podstawowymi (master data), przetwarzanie zamówień sprzedaży, zarządzanie zapytaniami i reklamacjami, zarządzanie problemami łańcucha dostaw - zgodnie ze standardami dla procesów obsługi klienta.
- wspieranie zespołu obsługi klienta w kontaktach z działami magazynowania, dystrybucji oraz odpowiednimi partnerami zewnętrznymi w zakresie planowania dostaw.
ENG:
- support customer service team in delivery excellent service to GSK customers (e.g. wholesalers, pharmacies, hospitals, etc.) using various communication channels (e.g. phone/chat/email)
- support customer service team in building and maintaining great relationship with internal and external clients
- support customer service team in execution of processes such as: master data management, sales order processing, queries and complaints management, supply chain issue management - following the standards for customer service processes
- support customer service team in liaising with warehousing, distribution functions and relevant external partners as to supply planning
- dostępność od 01.10
- angielski B1, polski C2
- Znajomość systemów: Microsoft Office (Excel), Outlook, Teams
- gotowość do podjęcia pracy hybrydowej - minimum 2 dni w tygodniu z biura w Poznaniu
- dyspozycyjność- min. 20h tygodniowo
ENG:
- available from October 1st
- english B1, polish C2
- systems knowledge: Microsoft Office (Excel), Outlook, Teams
- willingness to work in a hybrid model - a minimum of 2 days a week from the office in Poznań
- availability - min. 20 hours per week
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...