Wspieramy naszego klienta – firmę GAP İnşaat - jednego z czołowych generalnych wykonawców – w rekrutacji na stanowisko Technical Office Managera do pracy przy strategicznym w skali kraju projekcie budowy terminala FSRU. To jedna z kluczowych inwestycji energetycznych w regionie, która powstanie w Gdańsku.
Nasz klient ma na swoim koncie 146 zrealizowanych projektów na trzech kontynentach, a wartość jego portfela kontraktów wynosi 8,56 miliarda dolarów. Od 2006 roku regularnie znajduje się w gronie czołowych firm wykonawczych na świecie. Specjalizuje się w realizacji dużych inwestycji infrastrukturalnych, mieszkaniowych i przemysłowych – często w wymagających warunkach.
To świetna okazja, by dołączyć do nowo tworzonych struktur renomowanej firmy, która stawia na innowacyjność, zrównoważony rozwój i bezpieczeństwo (22 miliony roboczogodzin bez wypadku).
Jeśli jesteś gotowa/gotowy na nowe wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na realizację tej inwestycji – aplikuj już teraz!
oferujemy
- możliwość rozwoju w ramach realizacji projektu o strategicznym znaczeniu dla bezpieczeństwa energetycznego kraju
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B
- pracę w międzynarodowym środowisku z ekspertami w branży
- możliwość współtworzenia pionierskiego biura firmy w Gdańsku (KOGA, Gdańsk Stogi)
- codzienne obiady w kantynie w biurze
- darmowe miejsca parkingowe
zadania
zarządzanie i koordynacja biurem technicznym w celu zapewnienia efektywnej komunikacji między zespołami projektowymi
nadzór nad procesem przekazywania, weryfikacji i zatwierdzania dokumentacji technicznej we współpracy z kierownikiem ds. inżynierii i działem jakości
śledzenie dostarczanych materiałów technicznych zgodnie z rejestrem głównym dokumentów (MDR) i harmonogramem projektu
pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla zapytań technicznych (RFI) z placu budowy
wspieranie zespołów budowlanych poprzez dostarczanie informacji technicznych, rysunków i metod pracy
zapewnianie, że zmiany projektowe i odstępstwa techniczne są dokumentowane i przetwarzane w odpowiedni sposób
opracowywanie, utrzymywanie i aktualizowanie harmonogramu projektu
ustanawianie i zarządzanie systemami kontroli projektu w zakresie harmonogramu, kosztów i postępu
monitorowanie postępu prac, identyfikowanie odchyleń i rekomendowanie działań korygujących
wdrażanie systemów pomiaru postępu w inżynierii, zaopatrzeniu i budowie
przygotowywanie i wydawanie regularnych raportów postępu z analizą odchyleń i prognozami
wspieranie działań związanych z zarządzaniem ryzykiem harmonogramowym
koordynowanie harmonogramów z zespołami zaopatrzenia i budowy
doradzanie zarządowi w kwestii wpływu zmian i opóźnień na harmonogram i koszty
wykształcenia wyższego technicznego z zakresu budownictwa, mechaniki, elektryki lub sektora morskiego
kilkunastu lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 6 lat w branży naftowo-gazowej lub budownictwie morskim na podobnym stanowisku
udokumentowanego doświadczenia w zarządzaniu biurem technicznym oraz w planowaniu i kontroli projektów (EPC) na dużą skalę
znajomości kontraktów FIDIC i realizacji projektów wielobranżowych
biegłej obsługi oprogramowania do planowania (Primavera P6, MS project)
silnych umiejętności liderskich, koordynacyjnych i komunikacyjnych
zdolności do pracy w dynamicznym, wielokulturowym środowisku projektowym
- płynnej znajomości języka angielskiego
Prosimy o składanie CV w języku angielskim.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...