Dla naszego Klienta z branży technicznej poszukujemy Analityka w dziale zakupów, dlatego jeśli posiadasz umiejętności analityczne, znasz procesy zakupowe w firmie produkcyjnej oraz praca z danymi i liczbami, ich analiza oraz wyciąganie wniosków to Twoja pasja, to możliwe, że szukamy właśnie Ciebie!
oferujemy- umowę o pracę na pełen etat bezpośrednio w strukturach klienta
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- pracę stacjonarną na 1 zmianę w godzinach 8-16
- możliwość uzyskania dodatkowej premii
- pracę w rodzinnej firmie, dla której liczą się dobre relacje z ludźmi i długofalowa współpraca
- monitorowanie zmian cen u dostawców oraz analiza wpływu tych zmian na marżowość
- tworzenie raportów pokazujących trendy wzrostów i spadków cen
- analiza korelacji między cenami zakupu a cenami sprzedaży do klientów
- analiza wzrostów i spadków sprzedaży do klientów
- identyfikacja klientów ze spadkiem lub wzrostem wolumenów zakupów
- tworzenie raportów sprzedaży według segmentów klientów, produktów i okresów
- wsparcie działu handlowego w identyfikacji szans sprzedażowych lub ryzyka utraty klienta
- monitorowanie wolumenów i częstotliwości zamówień
- identyfikacja nieregularności w zamówieniach (np. opóźnienia, niezgodności)
- tworzenie prognoz i generowanie zamówień do dostawców na podstawie danych historycznych
- tworzenie profili zakupowych klientów (częstotliwość, wartość, produkty)
- segmentacja klientów pod kątem wartości dla firmy (np. metoda ABC)
- analiza zgodności odwiedzania Klientów przez Handlowców terenowych (dane z GPS) z ustalonymi trasami
- przygotowywanie raportów dla działu sprzedaży, marketingu i zarządu
- znajomości procesów zakupowych i handlowych w firmach produkcyjnych lub dystrybucyjnych
- znajomości podstaw statystyki i modelowania prognoz
- umiejętności analizy zbiorów danych oraz wyciągania wniosków wspierających decyzje biznesowe
- zdolności identyfikowania trendów, korelacji i odchyleń w danych zakupowych i sprzedażowych
- umiejętności tworzenia czytelnych, zwięzłych raportów oraz prezentacji danych dla różnych działów (sprzedaż, marketing, zarząd)
- umiejętności prognozowania zapotrzebowania oraz planowania zamówień do dostawców
- zdolności do segmentacji klientów według wartości, wolumenów, częstotliwości zakupów
- umiejętności współpracy z działami sprzedaży i operacyjnymi – komunikatywność i zrozumienie ich potrzeb
- dbałości o szczegóły, dokładność i systematyczność w pracy z danymi
- umiejętności wykrywania ryzyk i anomalii na podstawie danych (np. niezgodności w zamówieniach, spadki sprzedaży)
- proaktywności w identyfikowaniu obszarów do poprawy i szans sprzedażowych
- bardzo dobrej znajomości MS Excel (m.in. tabele przestawne, funkcje analityczne)
- doświadczenia w pracy na systemie do analizy danych
- mile widziana znajomość j. angielskiego
- preferowane wykształcenie wyższe
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...