Jesteś mistrzem organizacji i cenisz sobie pracę, która ma realny wpływ na komfort i efektywność setek osób? Masz w sobie pasję do wspierania zespołu, a administrowanie dokumentami, organizacja wydarzeń i koordynacja podróży to dla Ciebie codzienność, a nie wyzwanie?
Dołącz do zespołu naszego klienta, jednego z największych i najbardziej innowacyjnych firm FMCG na świecie! Poszukujemy energicznej, dokładnej i proaktywnej osoby, która obejmie kluczową rolę wspierającą nasz dział HR oraz zespoły operacyjne.
Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w międzynarodowym środowisku i masz w sobie gotowość do podejmowania różnorodnych zadań, aplikuj już dziś!
oferujemy- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w pełnym wymiarze etatu
- wynagrodzenie 5500 zł brutto,
- pracę w modelu hybrydowym,
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,
- pakiet benefitów (pakiet prywatnej opieki medycznej, pakiet sportowy),
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji.
- administrowanie benefitami pracowników,
- prowadzenie list dystrybucyjnych,
- pomoc w rozliczeniach – podróże służbowe, eventy, spotkania zespołowe, aktywności zespołu HR, dofinansowanie do okularów etc.
- pomoc w przygotowaniu eventów,
- rezerwacja podróży służbowych, salek, restauracji, organizacja cateringów,
- przygotowywanie raportów.
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i piśmie - poziom min. B2,
- dobrej, praktycznej znajomości obsługi pakietu MS Office
- bardzo dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup) - warunkiem koniecznym jest znajomość co najmniej funkcji wymienionych w nawiasie!
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności, elastyczności w działaniu,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...