Dla naszego klienta – znanego koncernu produkującego artykuły gospodarstwa domowego, poszukujemy osoby na stanowisko Brand Services Execution Coordinator
Znasz język angielski i chcesz wykorzystywać tę umiejętność w codziennej pracy? Poszukujemy osoby, która chce rozwijać swoje umiejętności w obszarze zarządzania projektami w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Zachęcamy do aplikacji, abyśmy mogli porozmawiać o szczegółach.
Lokalizacja: Mokotów, Warszawa (praca hybrydowa).
oferujemy- umowę o pracę tymczasową w projekcie trwającym 7-12 miesięcy
- pracę na pełen etat w systemie hybrydowym (2 dni w tygodniu w biurze, 3 dni w domu)
- biurowe godziny pracy
- pracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiec
- szkolenia wprowadzające, przyjazną atmosferę i dbanie o work-life balance
- benefity: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- wdrożenie rozszerzonej listy alergenów oraz prowadzenie projektów non-NPD
- zapewnienie terminowej realizacji kamieni milowych projektów
- organizacja i prowadzenie regularnych spotkań z zespołami cross-funkcyjnymi i hubami
- bieżąca komunikacja statusowa – aktualizacje, follow-upy
- tworzenie i aktualizacja trackerów, przestrzeni projektowych (SharePoint, Google Drive itd.)
- bycie głównym punktem kontaktowym (SPOC) dla interesariuszy projektów
- bliska współpraca z zespołami: R&D, Supply Chain I&C, NetOps
- koordynacja procesu briefingu opakowań (w przypadku drobnych zmian)
- pomoc w koordynacji projektów innowacyjnych – nowych produktów i relaunchów
- konsolidacja danych komercyjnych i wolumenów w fazie przygotowania do launchu
- doświadczenia w zarządzaniu projektami (mile widziane w branży FMCG lub pokrewnej)
- umiejętności efektywnej współpracy z zespołami z różnych funkcji i lokalizacji
- doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym i zmiennym
- zorganizowania, samodzielności i komunikatywności
znajomości języka angielskiego na poziomie C1
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...