- Roczny kontrakt (umowa o pracę tymczasową) z możliwością przedłużenia
- Pracę w międzynarodowym środowisku i zespole ekspertów
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w trybie hybrydowym (1-2 dni w tygodniu pracy z biura w Warszawie)
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w międzynarodowych projektach
- Analizowanie danych zewnętrznych dotyczących kategorii produktów oraz spostrzeżeń klientów (sieci handlowych), dostarczając wartościowych informacji na potrzeby planowania sprzedaży
- Wprowadzenie nowych kategorii produktowych na rynek Polski i krajów Bałtyckich.
- Ustalanie celów dystrybucji na etapie planowania w porozumieniu z zespołem sprzedaży
- Zapewnienie efektywnej i skutecznej działalności we wszystkich punktach sprzedaży, wdrażanie i utrzymywanie procedur i standardów operacyjnych
- Rozszerzanie współpracy z aktualnymi klientami (np. sieci drogerii)
- Prowadzenie inicjatyw związanych z kluczowymi platformami wzrostu w obszarze zarządzania kategoriami produktów
- Realizacja projektów mających na celu wdrożenie strategii sprzedażowo - marketingowych w sklepach
- Rozwój sprzedaży B2C, B2B
- Monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji i zachowań konsumentów - dostosowywanie strategii w celu utrzymania przewagi konkurencyjnej.
- 3–4 lata doświadczenia w branży FMCG lub retail (sprzedaż, marketing, rozwój biznesu)
- Znajomość polskiego rynku FMCG, w tym głównych graczy i sieci handlowych
- Doświadczenie w pracy z kluczowymi klientami oraz zarządzaniu kategorią
- Silne umiejętności analityczne i strategiczne myślenie
- Proaktywna postawa, przedsiębiorczość i orientacja na wynik
- Umiejętność pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (warunek konieczny)
- Doświadczenie w zarządzanie zakupami, sprzedażą, eksportem.
- Gotowośc do wyjazdów zagranicznych raz na 2-3 miesiące.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...