Poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego specjalisty/ki dla globalnego lidera w dystrybucji komponentów elektronicznych we Wrocławiu.
Zależy nam na najwyższej jakości obsługi i budowaniu trwałych relacji z klientami.
Jeśli czujesz się dobrze w relacjach z klientami i mówisz biegle w języku angielskim - czekamy na Twoją aplikację!
oferujemy
• Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy
...
• Regularne spotkania zespołowe
• Dofinansowanie do karty sportowej - Multisport
• Dofinansowanie do lekcji języka niemieckiego (dodatkowo)
• Prywatna opieka medyczna i pakiet benefitów
• Darmowe przekąski i napoje
• Umowa bezpośrednio z firmą na okres 2 latzadania
- Przyjmowanie, przetwarzanie i koordynowanie zapytań klientów telefonicznie i mailowo
- Przetwarzanie zamówień, ofert, zwrotów i reklamacji
- Nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
- Proaktywne podejście do obsługi klienta – rozumienie specyficznych potrzeb klientów i zapewnianie zindywidualizowanego wsparcia
- Wspieranie klientów przez cały proces składania zamówień i doradzanie im w zakresie asortymentu produktów
- Współpraca z innymi działami w celu jak najlepszego zaspokajania potrzeb klientów
- W przyszłości możliwe są strategiczne działania związane z zarządzaniem relacjami z klientami, takie jak spotkania z klientami czy uczestnictwo w targach branżowych
oczekujemy
Zależy nam na:
- Silnej orientacji na klienta i doskonałych umiejętnościach komunikacyjnych w języku polskim i angielskim (znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym jest kluczowa)
- Biegłej znajomości pakietu MS Office
- Umiejętności pracy w zespole i budowania pozytywnych relacji
- Doświadczenia w obsłudze klienta (1-2 lata doświadczenia w międzynarodowym środowisku)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia