Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych, a praca w systemie hybrydowym jest dla Ciebie idealna, to mamy dla Ciebie wyjątkową propozycję!
Poszukujemy Specjalisty do obsługi kluczowych klientów dziale SIOP (Planowanie Sprzedaży, Zapasów i Operacji).
Jeśli jesteś gotów przejąć odpowiedzialność za koordynację, komunikację międzywydziałową i wsparcie administracyjne na międzynarodową skalę – aplikuj!
oferujemy- umowa o pracę
- hybrydowy model pracy (około 50% czasu pracy)
- biuro w okolicach Psiego Pola
- abonament medyczny - pakiety indywidualne i rodzinne
- abonament sportowy
- ubezpieczenie grupowe - w PZU
- kafeteria online – platforma benefitowa
- możliwości rozwoju w doświadczonym zespole
- atrakcyjne wynagrodzenie
- aktywny udział i prowadzenie kluczowych spotkań wewnętrznych (szacunkowo 5-6 spotkań tygodniowo)
- tworzenie i współtworzenie profesjonalnych prezentacji na potrzeby spotkań
- zapewnienie efektywnej koordynacji procesów i przepływu informacji pomiędzy działem SIOP a innymi jednostkami biznesowymi
- kompleksowa obsługa administracyjna w systemie SAP, obejmująca procesowanie zamówień, korekt, faktur oraz zarządzanie wewnętrzną książką adresową
- bieżąca obsługa zapytań od klientów anglojęzycznych (m.in. z regionów UK/USA) w formie pisemnej i telefonicznej
- monitorowanie i analiza zapotrzebowania w systemie oraz dostarczanie informacji zwrotnej do kluczowych interesariuszy
- około 5 lat doświadczenia w międzynarodowej firmie jako Customer Service Specialist lub podobne
- biegła znajomość języka angielskiego i polskiego
- możliwość i chęć dojazdów do biura (podczas okresu wdrożenia - 100% czasu, a następnie hybrydowo - 50% czasu)
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- odpowiednie podejście do klienta
- znajomość systemu SAP - mile widziana
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...