Masz doświadczenie w zarządzaniu biurem, świetną organizację pracy i potrafisz działać pod presją czasu? Szukasz wyzwań w stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu?
Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Facility & Administration Managera. Jeśli posiadasz praktykę w tej dziedzinie i chcesz odpowiadać za sprawne funkcjonowanie biura oraz nowoczesnego obiektu magazynowego – ta oferta jest dla Ciebie!
Lokalizacja: Łomna Las
oferujemy- umowę o pracę (3 miesięczny okres próbny, nastepnie na czas nieokreślony)
- pakiet benefitów, m.in prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bonus roczny, świadczenie urlopowe, finansowanie szkoleń i kursów,
- stacjonarną pracę w międzynarodowym środowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego
- zarządzanie biurem oraz obsługa recepcji,
- zarządzanie korespondencją
- wspieranie pracowników w obszarze administracji
- zamawianie materiałów biurowych,
- weryfikacja prawidłowości faktur,
- współpraca i negocjacje z dostawcami,
- koordynowanie współpracy z dostawcami zewnętrznymi w zakresie utrzymania budynków, infrastruktury technicznej oraz usług porządkowych i remontowych,
- budowanie długofalowych relacji biznesowych,
- nadzór nad dokumentacją administracyjną i techniczną,
- kontrola kosztów eksploatacyjnych oraz optymalizacja budżetu biura
- posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku Managera Biura/Sekretariatu,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- samodzielności, doskonałej organizacji pracy i umiejętności priorytetyzacji zadań
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...