You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Katowice: 27

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Posiadasz min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystenta/asystentki zarządu? Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym? To właśnie Ciebie szukamy!Dołącz do projektu !oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracę bezpośrednio u Klientazatrudnienie od zarazzadaniaobsługa administracyjna Zarządu (prowadzenie kalendarzy, organizowanie spotkań/podróży służbowych)nadzór nad obiegiem dokumentów pomoc w organizacji posiedzeńreprezentowanie Zarządu w kontakcie zewnętrznympełnienie funkcji łącznika między Zarządem a innymi działami w firmietworzenie listów, prezentacji, raportów (zbieranie danych i analizowanie)protokołowanie spotkańoczekujemydoświadczenia w międzynarodowej organizacji na podobnym stanowisku min. 2 latadoświadczenie w zarządzaniu procesami, sprawami Zarządu (min. kilku członków)umiejętności prowadzenia kilku spraw jednocześnieznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmieznajomości MS Office lub GSuiteotwartości na pracę stacjonarnąAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Posiadasz min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystenta/asystentki zarządu? Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym? To właśnie Ciebie szukamy!Dołącz do projektu !oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracę bezpośrednio u Klientazatrudnienie od zarazzadaniaobsługa administracyjna Zarządu (prowadzenie kalendarzy, organizowanie spotkań/podróży służbowych)nadzór nad obiegiem dokumentów pomoc w organizacji posiedzeńreprezentowanie Zarządu w kontakcie zewnętrznympełnienie funkcji łącznika między Zarządem a innymi działami w firmietworzenie listów, prezentacji, raportów (zbieranie danych i analizowanie)protokołowanie spotkańoczekujemydoświadczenia w międzynarodowej organizacji na podobnym stanowisku min. 2 latadoświadczenie w zarządzaniu procesami, sprawami Zarządu (min. kilku członków)umiejętności prowadzenia kilku spraw jednocześnieznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmieznajomości MS Office lub GSuiteotwartości na pracę stacjonarnąAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,400 - PLN3,800 0
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej i lekkiej pracy w dogodnej lokalizacji w Katowicach? Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i w prosty sposób Aplikuj!oferujemypracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy) możliwość długoterminowej współpracy po około 6 miesiącach pracywynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)benefity w postaci karty Sodexo oraz doładowanie platformy multibenefitinne benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) dla każdego pracownika Randstadpracę w dobrej lokalizacji -> Katowice-Zawodzie- przy nowym centrum przesiadkowymzadaniaproste prace montażowepraca z drobnymi elementami -  wymagana dokładność, zdolności manualne oraz cierpliwośćprace okołoprodukcyjneoczekujemygotowości podjęcia pracy od zarazdoświadczenia w pracy produkcyjnejdyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowymznajomości rysunku technicznego lub chęci i gotowości nauczenia się goAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej i lekkiej pracy w dogodnej lokalizacji w Katowicach? Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i w prosty sposób Aplikuj!oferujemypracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy) możliwość długoterminowej współpracy po około 6 miesiącach pracywynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)benefity w postaci karty Sodexo oraz doładowanie platformy multibenefitinne benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) dla każdego pracownika Randstadpracę w dobrej lokalizacji -> Katowice-Zawodzie- przy nowym centrum przesiadkowymzadaniaproste prace montażowepraca z drobnymi elementami -  wymagana dokładność, zdolności manualne oraz cierpliwośćprace okołoprodukcyjneoczekujemygotowości podjęcia pracy od zarazdoświadczenia w pracy produkcyjnejdyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowymznajomości rysunku technicznego lub chęci i gotowości nauczenia się goAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w payroll? Znasz język francuski i angielski? Nie zwlekaj, aplikuj! Mamy dla Ciebie super propozycję zawodową.Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniagromadzenie i stosowanie się do instrukcji płacowych, aby w odpowiednim czasie przygotować kalkulację i dokumenty do wglądu zgodnie z ustaleniami z Kierownikiem Płacwprowadzanie danych płacowych zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od klientów i wewnętrznego HRsprawdzanie poprawności danych płacowych, czy są zgodne z przepisami podatkowymi, socjalnymi i prawem pracykomunikacja bezpośrednio z pracownikami i menedżerami we wszystkich ogólnych sprawach płacowychwprowadzanie danych i kontrola jakości danych dotyczących zarobków, potrąceń, wpłat bezpośrednich oraz konfiguracji i zmian podatków dla każdego okresu rozliczeniowegozarządzanie procesem płatności, uzgadnianie płatności z listą płac w celu zapewnienia dokładności i ręcznego przetwarzania korektprzetwarzanie raportów płac tj. osób nowozatrudnionych, odchodzących, miesięczny raport grupowy itp. pod nadzorem Menadżera Płacasystowanie kierownikowi ds. płac w kontaktach między działem finansowym a listą płacwsparcie Menedżera Płac w przygotowaniu różnych raportówoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe1- 2 letnie doświadczenia w pracy w obszarze HR (najlepiej dziale płac)podstawową znajomość listy płacznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka francuskiego min. B2znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyedobre umiejętności komunikacyjneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w payroll? Znasz język francuski i angielski? Nie zwlekaj, aplikuj! Mamy dla Ciebie super propozycję zawodową.Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniagromadzenie i stosowanie się do instrukcji płacowych, aby w odpowiednim czasie przygotować kalkulację i dokumenty do wglądu zgodnie z ustaleniami z Kierownikiem Płacwprowadzanie danych płacowych zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od klientów i wewnętrznego HRsprawdzanie poprawności danych płacowych, czy są zgodne z przepisami podatkowymi, socjalnymi i prawem pracykomunikacja bezpośrednio z pracownikami i menedżerami we wszystkich ogólnych sprawach płacowychwprowadzanie danych i kontrola jakości danych dotyczących zarobków, potrąceń, wpłat bezpośrednich oraz konfiguracji i zmian podatków dla każdego okresu rozliczeniowegozarządzanie procesem płatności, uzgadnianie płatności z listą płac w celu zapewnienia dokładności i ręcznego przetwarzania korektprzetwarzanie raportów płac tj. osób nowozatrudnionych, odchodzących, miesięczny raport grupowy itp. pod nadzorem Menadżera Płacasystowanie kierownikowi ds. płac w kontaktach między działem finansowym a listą płacwsparcie Menedżera Płac w przygotowaniu różnych raportówoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe1- 2 letnie doświadczenia w pracy w obszarze HR (najlepiej dziale płac)podstawową znajomość listy płacznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka francuskiego min. B2znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyedobre umiejętności komunikacyjneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • PLN12,500 - PLN14,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 1 500 - 2 100 EURO "na rękę"Bez języka obcego. Bez doświadczenia.  Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: kurs przygotowujący do pracy, transport, zakwaterowanie i opiekę polskojęzycznych koordynatorów.Nie musisz mieć CV - zadzwoń, napisz sms lub aplikuj!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłata w euro, zawsze na czaszakwaterowanie blisko pracy, w pełni wyposażone mieszkania z kuchnią, łazienką oraz Internetem i TV, pokoje 2-osobowebezpłatny transport pracowniczy na miejscu, odzież ochronna i narzędziaregularne zjazdy do Polski na 1 tydzień, co 2, 3 lub 4 tygodniebezpłatne szkolenie przygotowujące do pracydodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportowąrealna możliwość awansu zawodowegozadaniapraca w zespołach 3 osobowychmontaż i demontaż rusztowań na obiektach przemysłowychpraca w całości do przyuczeniaoczekujemygotowość do pracy na wysokościZapraszamy do aplikowania bądź kontaktu z nami pod numerem  667 890 038 lub 695 951 831.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 1 500 - 2 100 EURO "na rękę"Bez języka obcego. Bez doświadczenia.  Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: kurs przygotowujący do pracy, transport, zakwaterowanie i opiekę polskojęzycznych koordynatorów.Nie musisz mieć CV - zadzwoń, napisz sms lub aplikuj!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłata w euro, zawsze na czaszakwaterowanie blisko pracy, w pełni wyposażone mieszkania z kuchnią, łazienką oraz Internetem i TV, pokoje 2-osobowebezpłatny transport pracowniczy na miejscu, odzież ochronna i narzędziaregularne zjazdy do Polski na 1 tydzień, co 2, 3 lub 4 tygodniebezpłatne szkolenie przygotowujące do pracydodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportowąrealna możliwość awansu zawodowegozadaniapraca w zespołach 3 osobowychmontaż i demontaż rusztowań na obiektach przemysłowychpraca w całości do przyuczeniaoczekujemygotowość do pracy na wysokościZapraszamy do aplikowania bądź kontaktu z nami pod numerem  667 890 038 lub 695 951 831.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • PLN13,600 - PLN16,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Praca w Belgii / Holandii - różne miejscowości do wyboru! Wynagrodzenie od 2000 euro na rękę! Praca dla osób bez doświadczenia i bez znajomości języka. Gwarantujemy darmowy kurs wdrożeniowy. Świetna okazja do zdobycia kwalifikacji montera i realna szansa na szybki awans.Nie musisz mieć CV - zadzwoń, napisz sms lub aplikuj!oferujemyumowę o pracę bez pośrednikóww pełni wyposażone mieszkanie z łazienką, kuchnią, Internetem i TV (1-2 osoby w pokoju)darmowy transport i możliwość korzystania z auta do celów prywatnychpraca od poniedziałku do piątku i możliwość pracy w nadgodzinachpracę w systemie rotacyjnym (wybierz jak Ci pasuje: zjazdy do Polski co 3 lub 4 tygodnie na tydzień lub co weekend) możliwość nauki języka niemieckiego lub angielskiegoogrom korzyści jak: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczka mieszkaniowa, dofinansowanie na cele sportowo-rekreacyjne i kulturalne oraz wiele innych - o wszystkim Ci powiemy.zadaniapraca w zespołach 3 osobowychmontaż i demontaż rusztowań na obiektach przemysłowych (rafinerie, zakłady chemiczne)praca w całości do przyuczeniaoczekujemygotowość do pracy na wysokościachdostępność do wyjazdu za granicęZapraszamy do aplikowania bądź kontaktu Beniamin – 667 890 038 lub Kasia – 695 951 831Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca w Belgii / Holandii - różne miejscowości do wyboru! Wynagrodzenie od 2000 euro na rękę! Praca dla osób bez doświadczenia i bez znajomości języka. Gwarantujemy darmowy kurs wdrożeniowy. Świetna okazja do zdobycia kwalifikacji montera i realna szansa na szybki awans.Nie musisz mieć CV - zadzwoń, napisz sms lub aplikuj!oferujemyumowę o pracę bez pośrednikóww pełni wyposażone mieszkanie z łazienką, kuchnią, Internetem i TV (1-2 osoby w pokoju)darmowy transport i możliwość korzystania z auta do celów prywatnychpraca od poniedziałku do piątku i możliwość pracy w nadgodzinachpracę w systemie rotacyjnym (wybierz jak Ci pasuje: zjazdy do Polski co 3 lub 4 tygodnie na tydzień lub co weekend) możliwość nauki języka niemieckiego lub angielskiegoogrom korzyści jak: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczka mieszkaniowa, dofinansowanie na cele sportowo-rekreacyjne i kulturalne oraz wiele innych - o wszystkim Ci powiemy.zadaniapraca w zespołach 3 osobowychmontaż i demontaż rusztowań na obiektach przemysłowych (rafinerie, zakłady chemiczne)praca w całości do przyuczeniaoczekujemygotowość do pracy na wysokościachdostępność do wyjazdu za granicęZapraszamy do aplikowania bądź kontaktu Beniamin – 667 890 038 lub Kasia – 695 951 831Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli szukasz pracy dodatkowej na 1/2 etatu, na wakacje lub na dłużej - ta oferta jest skierowana wprost do Ciebie. Dla naszego Klienta- IKEA, poszukujemy obecnie pracowników do działu FOOD!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 1/2 etatu ( pełne oskładkowanie, urlopy)wynagrodzenie 21 z/h bruttodofinansowanie do pysznych posiłkówpełne wdrożeniepakiet szkoleńpracę w super atmosferzezadaniaprzygotowywanie i serwowanie posiłków w punkcie gastronomicznym znajdującym się w sklepiedbanie o jakość i świeżość przygotowywanych posiłkówobsługa urządzeń gastronomicznychobsługa kasy fiskalnejoczekujemydbania o jakość obsługi klientówdyspozycyjności do pracy dwuzmianowej, również w soboty i niedziele handlowebudowania pozytywnych relacji z klientamiumiejętności pracy w zespoleksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz pracy dodatkowej na 1/2 etatu, na wakacje lub na dłużej - ta oferta jest skierowana wprost do Ciebie. Dla naszego Klienta- IKEA, poszukujemy obecnie pracowników do działu FOOD!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 1/2 etatu ( pełne oskładkowanie, urlopy)wynagrodzenie 21 z/h bruttodofinansowanie do pysznych posiłkówpełne wdrożeniepakiet szkoleńpracę w super atmosferzezadaniaprzygotowywanie i serwowanie posiłków w punkcie gastronomicznym znajdującym się w sklepiedbanie o jakość i świeżość przygotowywanych posiłkówobsługa urządzeń gastronomicznychobsługa kasy fiskalnejoczekujemydbania o jakość obsługi klientówdyspozycyjności do pracy dwuzmianowej, również w soboty i niedziele handlowebudowania pozytywnych relacji z klientamiumiejętności pracy w zespoleksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w procesach transformacji finansowej? posiadasz wykształcenie o kierunku finanse bądź ekonomia? a do tego biegłe posługujesz się językiem angielskim?Nasz klient, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej poszerza swój zespół.Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitówmożliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniauczestniczenie w projektach transformacji procesów i technologii w obszarze finansów pełnienie funkcji Lidera Strumienia Projektów, ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wysoką jakość dostarczanych produktów przy minimalnych wytycznychanalizowanie danych i informacji otrzymanych od klienta, wykorzystywanie swojej wiedzy na temat procesów i technologii, aby przedstawić rekomendacje dotyczące usprawnień, które pomogą klientowi w jego transformacjidziałanie na poziomie Subject Matter Expert i zaufanego doradcy klienta w zakresie swojej specjalizacji. oczekujemydoświadczenia w transformacji finansów (co najmniej 3 lata) oraz bardzo dobrej znajomości procesów finansowychdoświadczenie w projektowaniu procesów i przygotowywaniu dokumentacjidoświadczenia w mapowaniu procesów w programach Visio, Business Optix, Aris (lub podobnych)doświadczenia w pracy o charakterze projektowym, z częstymi kontaktami z Klientemznajomości i doświadczenia w zakresie co najmniej jednego z systemów ERP: S4H, SAP ECC lub Oraclepłynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w procesach transformacji finansowej? posiadasz wykształcenie o kierunku finanse bądź ekonomia? a do tego biegłe posługujesz się językiem angielskim?Nasz klient, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej poszerza swój zespół.Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitówmożliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniauczestniczenie w projektach transformacji procesów i technologii w obszarze finansów pełnienie funkcji Lidera Strumienia Projektów, ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wysoką jakość dostarczanych produktów przy minimalnych wytycznychanalizowanie danych i informacji otrzymanych od klienta, wykorzystywanie swojej wiedzy na temat procesów i technologii, aby przedstawić rekomendacje dotyczące usprawnień, które pomogą klientowi w jego transformacjidziałanie na poziomie Subject Matter Expert i zaufanego doradcy klienta w zakresie swojej specjalizacji. oczekujemydoświadczenia w transformacji finansów (co najmniej 3 lata) oraz bardzo dobrej znajomości procesów finansowychdoświadczenie w projektowaniu procesów i przygotowywaniu dokumentacjidoświadczenia w mapowaniu procesów w programach Visio, Business Optix, Aris (lub podobnych)doświadczenia w pracy o charakterze projektowym, z częstymi kontaktami z Klientemznajomości i doświadczenia w zakresie co najmniej jednego z systemów ERP: S4H, SAP ECC lub Oraclepłynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami?Masz doświadczenie w obszarze procesów księgowych lub płatności, finansów?Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? Jeśli na powyższe pytania odpowiedź brzmi tak to zapoznaj się z poniższym ogłoszeniem, ponieważ dla naszego klienta z branży konsultingowej poszukujemy właśnie Business Transformation Project Managera.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitówmożliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniazarządzanie projektami zgodnie z harmonogramem, kosztami i wymogamizarządzanie i organizowanie warsztatów dla klientówmonitorowanie i raportowanie postępów w projekciejeśli jest to wymagane, zarządzanie finansami projektu, definiowanie i utrzymywanie planu projektu, nadzorowanie przydziału zasobów, monitorowanie i raportowanie postępów projektu, ocena i ograniczanie ryzykauczestniczenie w całościowym procesie sprzedaży (od zapytania klienta do ostatecznego wydania i potencjalnie późniejszej realizacji projektu)budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymiwykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu opracowania wysokiej jakości realizowanych projektówoczekujemy4-letniego doświadczenia w zarządzaniu projektami (certyfikat zarządzania projektami będzie dodatkowym atutem)silnych umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do współpracyumiejętności przełożenia wymagań na uzasadnienie biznesoweogólnej znajomości procesów - AP/AR/GL/MDM (inne jako atut)doskonałych umiejętności organizacyjne i zarządzania czasemznajomości pakietu MS Office (Excel i PowerPoint), narzędzi do zarządzania projektami (np.: MS Projects), narzędzi do modelowania procesów biznesowych (Aris, MS Visio)biegłej znajomości języka angielskiego (francuski lub niemiecki będzie dodatkowym atutem)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami?Masz doświadczenie w obszarze procesów księgowych lub płatności, finansów?Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? Jeśli na powyższe pytania odpowiedź brzmi tak to zapoznaj się z poniższym ogłoszeniem, ponieważ dla naszego klienta z branży konsultingowej poszukujemy właśnie Business Transformation Project Managera.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitówmożliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniazarządzanie projektami zgodnie z harmonogramem, kosztami i wymogamizarządzanie i organizowanie warsztatów dla klientówmonitorowanie i raportowanie postępów w projekciejeśli jest to wymagane, zarządzanie finansami projektu, definiowanie i utrzymywanie planu projektu, nadzorowanie przydziału zasobów, monitorowanie i raportowanie postępów projektu, ocena i ograniczanie ryzykauczestniczenie w całościowym procesie sprzedaży (od zapytania klienta do ostatecznego wydania i potencjalnie późniejszej realizacji projektu)budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymiwykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu opracowania wysokiej jakości realizowanych projektówoczekujemy4-letniego doświadczenia w zarządzaniu projektami (certyfikat zarządzania projektami będzie dodatkowym atutem)silnych umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do współpracyumiejętności przełożenia wymagań na uzasadnienie biznesoweogólnej znajomości procesów - AP/AR/GL/MDM (inne jako atut)doskonałych umiejętności organizacyjne i zarządzania czasemznajomości pakietu MS Office (Excel i PowerPoint), narzędzi do zarządzania projektami (np.: MS Projects), narzędzi do modelowania procesów biznesowych (Aris, MS Visio)biegłej znajomości języka angielskiego (francuski lub niemiecki będzie dodatkowym atutem)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lokalizacja: Katowice ( Zawodzie/Szopienice – niedaleko centrum przesiadkowego)Umowa o pracę tymczasowąPracownik produkcjiPełny etatSzukamy wielu kandydatówMożliwość przejścia bezpośrednio w struktury firmyoferujemylekką pracę w zgranym zespole u polecanego pracodawcydogodną lokalizację – centrum przesiadkowe Katowice Zawodzie pracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym  wynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna)zadaniaobsługa produkcji – oferujemy pracę na stanowiskach: operator/ka maszyn, monter/kaobsługa zautomatyzowanych maszynpraca z komputerem oczekujemygotowości do podjęcia pracy od zarazdoświadczenia w pracy jako operator maszyn lub monterpodstawowej znajomości obsługi komputera Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lokalizacja: Katowice ( Zawodzie/Szopienice – niedaleko centrum przesiadkowego)Umowa o pracę tymczasowąPracownik produkcjiPełny etatSzukamy wielu kandydatówMożliwość przejścia bezpośrednio w struktury firmyoferujemylekką pracę w zgranym zespole u polecanego pracodawcydogodną lokalizację – centrum przesiadkowe Katowice Zawodzie pracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym  wynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna)zadaniaobsługa produkcji – oferujemy pracę na stanowiskach: operator/ka maszyn, monter/kaobsługa zautomatyzowanych maszynpraca z komputerem oczekujemygotowości do podjęcia pracy od zarazdoświadczenia w pracy jako operator maszyn lub monterpodstawowej znajomości obsługi komputera Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,800 - PLN4,180 0
      • randstad polska
      Poszukujesz stabilnej pracy ? Masz doświadczenie w obsłudze maszyn ? Nie czekaj, aplikuj !oferujemypraca w trybie 3 zmianowym od poniedziałku do piątkuumowa o pracę tymczasową (odprowadzane składki i płatne urlopy)możliwość przejścia bezpośrednio pod struktury firmypremie miesięczne, kwartalne, roczne i wakacyjnebenefity (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i wiele innych)praca w dogodnej lokalizacji – Katowice – Zawodzie – blisko centrum przesiadkowego. zadaniaobsługa linii produkcyjnych: ustawianie i praca na urządzeniach oraz maszynach wchodzących w jej składpraca na podstawie planów i rysunkówdbałość o jakość produkowanych wyrobów i kontrola w zakresie przewidzianym dla operatorasygnalizowanie problemów technicznych (np. zacięć maszyny i jakościowych na liniach oraz bezzwłoczne próby ich rozwiązania samodzielnierework/naprawa wadliwie wyprodukowanych sztuk produktówoczekujemydoświadczenia jako operator maszynumiejętności oraz chęci samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych ze sprzętem oraz montażowychzaangażowania w wykonywaną pracędyspozycyjności do pracy w 3 zmianachznajomości rysunku technicznego lub chęci i gotowości nauczenia się goAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz stabilnej pracy ? Masz doświadczenie w obsłudze maszyn ? Nie czekaj, aplikuj !oferujemypraca w trybie 3 zmianowym od poniedziałku do piątkuumowa o pracę tymczasową (odprowadzane składki i płatne urlopy)możliwość przejścia bezpośrednio pod struktury firmypremie miesięczne, kwartalne, roczne i wakacyjnebenefity (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i wiele innych)praca w dogodnej lokalizacji – Katowice – Zawodzie – blisko centrum przesiadkowego. zadaniaobsługa linii produkcyjnych: ustawianie i praca na urządzeniach oraz maszynach wchodzących w jej składpraca na podstawie planów i rysunkówdbałość o jakość produkowanych wyrobów i kontrola w zakresie przewidzianym dla operatorasygnalizowanie problemów technicznych (np. zacięć maszyny i jakościowych na liniach oraz bezzwłoczne próby ich rozwiązania samodzielnierework/naprawa wadliwie wyprodukowanych sztuk produktówoczekujemydoświadczenia jako operator maszynumiejętności oraz chęci samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych ze sprzętem oraz montażowychzaangażowania w wykonywaną pracędyspozycyjności do pracy w 3 zmianachznajomości rysunku technicznego lub chęci i gotowości nauczenia się goAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jako HR Controlling Analyst będziesz otoczony przez jedne z najbystrzejszych umysłów w  świecie gamingowym. Każdego dnia razem  będziecie stawiać czoła złożonym i ambitnym zadaniom, które wspólnie rozwiążecie. Szybkie podejmowanie decyzji pozwala naszemu klientowi tworzyć produkty i wydarzenia, które kształtują i definiują charakter rynku esportowego. Firma ta ceni chemię zespołu i pracę zespołową ponad wszystko inne, tworząc przyjazne i szybkie środowisko pracy.Poszukujemy HR Controlling Analyst, który dołączy do naszego zespołu Global People & Culture. Zgłaszając swoją kandydaturę, będziesz miał okazję pracować w międzynarodowym  środowisku. Wesprzesz zespół w raportowaniu i analityce, zapewnisz wsparcie przy migracji danych do ADP, w szczególności w zakresie działalności naszego polskiego podmiotu. Będziesz w bezpośrednim kontakcie z Director Data, Analytics & Controlling.Nasz klient jest pracodawcą równych szans. Tworzy świat, w którym każdy może być kimś. Docenia różnorodność i zobowiązuje się do tworzenia przyjaznego środowiska dla wszystkich pracowników. oferujemypraca od zaraz umowa o pracę na 6 miesięcy praca w środowisku międzynarodowym poznanie od środka znanej firmy gamingowej rozwój poprzez szkolenia dla pracowników na platformie Udemypraca zdalna + możliwość dojazdu do biura w Katowicachgodziny pracy 9:00-17:00zadaniawsparcie przy migracji danych do ADPtworzenie i zarządzanie raportami standardowymi i doraźnymi, prezentacjami PPT i schematami organizacyjnymi dla lokalnego dyrektora zarządzającego (MD) w Polscekierowanie śledzenia krótko- i długoterminowych danych kadrowych, finansowych i operacyjnych (dane rzeczywiste, karty wyników, przekazywanie, premie uznaniowe, nadgodziny)przygotowanie danych wejściowych HR na potrzeby analizy lokalnej (MD, Finance)przygotowywanie różnych raportów na potrzeby HR (naliczanie urlopów, zaległe dni wolne itp.)śledzenie danych rzeczywistych na temat korzyści kadrowych w porównaniu z budżetemprzetwarzanie coupa faktur/kosztów HRmonitorowanie skonsolidowanych budżetów płacowych dla każdej firmy, dla podmiotu PLdostarczenie raportów z umów cywilnoprawnych dla podmiotu PLtymczasowe wsparcie przy tworzeniu umów cywilnoprawnych przed przejściem do agencji zewnętrznejłącze komunikacyjne między finansami, dyrektorami zarządzającymi i lokalnym /globalnym działem HRoczekujemywykształcenia wyższego doświadczenia na podobnym stanowisku umiejętności administracyjnychbardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)doświadczenie w systemach HRM, BambooHR będzie dodatkowym atutemzarządzania danymi do pomocy przy raportach i projektachwysokiego poczucia poufności, integralności i dbałości o szczegółyumiejętności swobodnego porozumiewania się w języku angielskim w mowie i piśmie (min. B2) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jako HR Controlling Analyst będziesz otoczony przez jedne z najbystrzejszych umysłów w  świecie gamingowym. Każdego dnia razem  będziecie stawiać czoła złożonym i ambitnym zadaniom, które wspólnie rozwiążecie. Szybkie podejmowanie decyzji pozwala naszemu klientowi tworzyć produkty i wydarzenia, które kształtują i definiują charakter rynku esportowego. Firma ta ceni chemię zespołu i pracę zespołową ponad wszystko inne, tworząc przyjazne i szybkie środowisko pracy.Poszukujemy HR Controlling Analyst, który dołączy do naszego zespołu Global People & Culture. Zgłaszając swoją kandydaturę, będziesz miał okazję pracować w międzynarodowym  środowisku. Wesprzesz zespół w raportowaniu i analityce, zapewnisz wsparcie przy migracji danych do ADP, w szczególności w zakresie działalności naszego polskiego podmiotu. Będziesz w bezpośrednim kontakcie z Director Data, Analytics & Controlling.Nasz klient jest pracodawcą równych szans. Tworzy świat, w którym każdy może być kimś. Docenia różnorodność i zobowiązuje się do tworzenia przyjaznego środowiska dla wszystkich pracowników. oferujemypraca od zaraz umowa o pracę na 6 miesięcy praca w środowisku międzynarodowym poznanie od środka znanej firmy gamingowej rozwój poprzez szkolenia dla pracowników na platformie Udemypraca zdalna + możliwość dojazdu do biura w Katowicachgodziny pracy 9:00-17:00zadaniawsparcie przy migracji danych do ADPtworzenie i zarządzanie raportami standardowymi i doraźnymi, prezentacjami PPT i schematami organizacyjnymi dla lokalnego dyrektora zarządzającego (MD) w Polscekierowanie śledzenia krótko- i długoterminowych danych kadrowych, finansowych i operacyjnych (dane rzeczywiste, karty wyników, przekazywanie, premie uznaniowe, nadgodziny)przygotowanie danych wejściowych HR na potrzeby analizy lokalnej (MD, Finance)przygotowywanie różnych raportów na potrzeby HR (naliczanie urlopów, zaległe dni wolne itp.)śledzenie danych rzeczywistych na temat korzyści kadrowych w porównaniu z budżetemprzetwarzanie coupa faktur/kosztów HRmonitorowanie skonsolidowanych budżetów płacowych dla każdej firmy, dla podmiotu PLdostarczenie raportów z umów cywilnoprawnych dla podmiotu PLtymczasowe wsparcie przy tworzeniu umów cywilnoprawnych przed przejściem do agencji zewnętrznejłącze komunikacyjne między finansami, dyrektorami zarządzającymi i lokalnym /globalnym działem HRoczekujemywykształcenia wyższego doświadczenia na podobnym stanowisku umiejętności administracyjnychbardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)doświadczenie w systemach HRM, BambooHR będzie dodatkowym atutemzarządzania danymi do pomocy przy raportach i projektachwysokiego poczucia poufności, integralności i dbałości o szczegółyumiejętności swobodnego porozumiewania się w języku angielskim w mowie i piśmie (min. B2) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum 5 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zmianą w przedsiębiorstwie? Masz doświadczenie w realizacji dużych projektów? Jeśli na dodatek biegle komunikujesz się w j. angielskim to nie zwlekaj – aplikuj na niniejszy projekt rekrutacyjny już dziś!Dla naszego klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej szukamy kolejnej osoby do zespołu na stanowisko: business transformation manager.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitówmożliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniazarządzanie projektami zgodnie z harmonogramem, kosztami i wymogamizarządzanie i organizowanie warsztatów dla klientówmonitorowanie i raportowanie postępów w projekciejeśli jest to wymagane, zarządzanie finansami projektu, definiowanie i utrzymywanie planu projektu, nadzorowanie przydziału zasobów, monitorowanie i raportowanie postępów projektu, ocena i ograniczanie ryzykauczestniczenie w całościowym procesie sprzedaży (od zapytania klienta do ostatecznego wydania i potencjalnie późniejszej realizacji projektu)budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymiwykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu opracowania wysokiej jakości realizowanych projektówoczekujemymin. 5-letniego doświadczenia w zarządzaniu zmianą w przedsiębiorstwie (certyfikaty zarządzania zmianą będą dodatkowym atutem, np. PROSCI) oraz udokumentowane doświadczenie w realizacji dużych projektówznajomości metodologii zarządzania zmianą w przedsiębiorstwieumiejętności opracowywania i stosowania ustrukturyzowanej metodologii zarządzania zmianądoświadczenia w opracowywaniu strategii i planów projektuznajomości rynku GBS/SSC/BPO, popartej realizacją projektów w danym obszarzebiegłej znajomości języka angielskiego (francuski lub niemiecki będzie dodatkowym atutem)doskonałych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i organizacyjnychznajomości pakietu MS Office (Excel i PowerPoint), narzędzi do zarządzania projektami (np.: MS Projects), narzędzi do modelowania procesów biznesowych (Aris, MS Visio)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum 5 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zmianą w przedsiębiorstwie? Masz doświadczenie w realizacji dużych projektów? Jeśli na dodatek biegle komunikujesz się w j. angielskim to nie zwlekaj – aplikuj na niniejszy projekt rekrutacyjny już dziś!Dla naszego klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej szukamy kolejnej osoby do zespołu na stanowisko: business transformation manager.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitówmożliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniazarządzanie projektami zgodnie z harmonogramem, kosztami i wymogamizarządzanie i organizowanie warsztatów dla klientówmonitorowanie i raportowanie postępów w projekciejeśli jest to wymagane, zarządzanie finansami projektu, definiowanie i utrzymywanie planu projektu, nadzorowanie przydziału zasobów, monitorowanie i raportowanie postępów projektu, ocena i ograniczanie ryzykauczestniczenie w całościowym procesie sprzedaży (od zapytania klienta do ostatecznego wydania i potencjalnie późniejszej realizacji projektu)budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymiwykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu opracowania wysokiej jakości realizowanych projektówoczekujemymin. 5-letniego doświadczenia w zarządzaniu zmianą w przedsiębiorstwie (certyfikaty zarządzania zmianą będą dodatkowym atutem, np. PROSCI) oraz udokumentowane doświadczenie w realizacji dużych projektówznajomości metodologii zarządzania zmianą w przedsiębiorstwieumiejętności opracowywania i stosowania ustrukturyzowanej metodologii zarządzania zmianądoświadczenia w opracowywaniu strategii i planów projektuznajomości rynku GBS/SSC/BPO, popartej realizacją projektów w danym obszarzebiegłej znajomości języka angielskiego (francuski lub niemiecki będzie dodatkowym atutem)doskonałych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i organizacyjnychznajomości pakietu MS Office (Excel i PowerPoint), narzędzi do zarządzania projektami (np.: MS Projects), narzędzi do modelowania procesów biznesowych (Aris, MS Visio)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera ? Masz doświadczenie w prowadzeniu wózka widłowego ? Nie czekaj aplikuj na naszą ofertę !oferujemypracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy) możliwość długoterminowej współpracy po około 6 miesiącach pracywynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)benefity w postaci karty Sodexo oraz doładowanie platformy multibenefitinne benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) dla każdego pracownika Randstadpracę w dobrej lokalizacji -> Katowice-Zawodzie - przy nowym centrum przesiadkowymzadaniaprace magazynowe (kompletowanie zamówień,oklejanie elementów itp)prace fizyczne (przenoszenie elementów, dźwiganie do 30kg)jazda wózkiem widłowym oczekujemydoświadczenia w jeździe wózkiem widłowymdoświadczenie na stanowisku magazynierauprawnienia UTDAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera ? Masz doświadczenie w prowadzeniu wózka widłowego ? Nie czekaj aplikuj na naszą ofertę !oferujemypracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy) możliwość długoterminowej współpracy po około 6 miesiącach pracywynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)benefity w postaci karty Sodexo oraz doładowanie platformy multibenefitinne benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) dla każdego pracownika Randstadpracę w dobrej lokalizacji -> Katowice-Zawodzie - przy nowym centrum przesiadkowymzadaniaprace magazynowe (kompletowanie zamówień,oklejanie elementów itp)prace fizyczne (przenoszenie elementów, dźwiganie do 30kg)jazda wózkiem widłowym oczekujemydoświadczenia w jeździe wózkiem widłowymdoświadczenie na stanowisku magazynierauprawnienia UTDAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • PLN3,150 - PLN3,400 0
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej i lekkiej pracy w dogodnej lokalizacji w Katowicach? Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i w prosty sposób Aplikuj!oferujemypracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy) możliwość szybkiego przejścia w struktury firmy wynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna)benefity w postaci karty Sodexo oraz doładowanie platformy multibenefitinne benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) dla każdego pracownika Randstad bonus świąteczny oraz wakacyjny zadaniamanualny montaż drobnych detali praca z drobnymi elementami -  wymagana dokładność, zdolności manualne oraz cierpliwośćprace okołoprodukcyjnepraca z komputerem oczekujemygotowości podjęcia pracy od zarazdoświadczenia w pracy na produkcji lub montażudyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowymznajomości rysunku technicznego lub chęci i gotowości nauczenia się goobsługa komputera Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej i lekkiej pracy w dogodnej lokalizacji w Katowicach? Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i w prosty sposób Aplikuj!oferujemypracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy) możliwość szybkiego przejścia w struktury firmy wynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna)benefity w postaci karty Sodexo oraz doładowanie platformy multibenefitinne benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) dla każdego pracownika Randstad bonus świąteczny oraz wakacyjny zadaniamanualny montaż drobnych detali praca z drobnymi elementami -  wymagana dokładność, zdolności manualne oraz cierpliwośćprace okołoprodukcyjnepraca z komputerem oczekujemygotowości podjęcia pracy od zarazdoświadczenia w pracy na produkcji lub montażudyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowymznajomości rysunku technicznego lub chęci i gotowości nauczenia się goobsługa komputera Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lekka praca produkcyjna w Katowicach - nie czekaj  aplikuj! oferujemypracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy) możliwość szybkiego przejścia w struktury firmy wynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna)benefity w postaci karty Sodexo oraz doładowanie platformy multibenefitinne benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) dla każdego pracownika Randstad bonus świąteczny oraz wakacyjny zadaniamanualny montaż drobnych detali praca z drobnymi elementami -  wymagana dokładność, zdolności manualne oraz cierpliwośćprace okołoprodukcyjnepraca z komputerem oczekujemygotowości podjęcia pracy od zarazdoświadczenia w pracy na produkcji lub montażudyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowymznajomości rysunku technicznego lub chęci i gotowości nauczenia się goobsługa komputera Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lekka praca produkcyjna w Katowicach - nie czekaj  aplikuj! oferujemypracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy) możliwość szybkiego przejścia w struktury firmy wynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna)benefity w postaci karty Sodexo oraz doładowanie platformy multibenefitinne benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) dla każdego pracownika Randstad bonus świąteczny oraz wakacyjny zadaniamanualny montaż drobnych detali praca z drobnymi elementami -  wymagana dokładność, zdolności manualne oraz cierpliwośćprace okołoprodukcyjnepraca z komputerem oczekujemygotowości podjęcia pracy od zarazdoświadczenia w pracy na produkcji lub montażudyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowymznajomości rysunku technicznego lub chęci i gotowości nauczenia się goobsługa komputera Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obszarze master data? Doskonale znasz oprogramowanie SAP MM, SD lub PP a język niemiecki nie sprawia Ci problemu?Świetnie trafiłeś! Dla naszego klienta, firmy produkującej innowacyjne rozwiązania w pojazdach poszukujemy eksperta w obszarze master data. Jeśli czujesz, że ta oferta może być dla Ciebie - aplikuj! oferujemyzatrudnienie na umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju i nauki u boku najlepszych specjalistów w branży codzienne wykorzystanie języka niemieckiego i angielskiegoszkolenia wprowadzające oraz doskonalającemożliwość uzyskania unikalnych kompetencji analitycznych, technicznych i komunikacyjnychprywatną opiekę medyczną szerokie możliwości awansu pionowego oraz poziomegoniezastąpioną atmosferę w pracyzadaniaanalizowanie, sprawdzanie oraz wprowadzanie danych materiałowych do systemu w celu wsparcia codziennych operacji biznesowychzarządzanie danymi oraz działania związane z jakością i poprawnością danychterminowowe oraz poprawne wprowadzanie danych do systemu SAPwsparcie projektów standaryzacji procesu danych podstawowych materiałówwspółpraca z innymi działami w firmiekontakt telefoniczny i e-mailowy z fabryką w j. niemieckim oczekujemykilkuletniego doświdczenia w obszarze master datakomunikatywnej znajomości j. niemieckiego i angielskiego znajomości oprogramowania SAP (MM, SD, PP) doświadczenie w prowadzeniu projektów usprawniających, automatyzacjianalitycznego umysłu - umiejętności pracy z danymiumiejętności pracy w międzynarodowym środowisku chęci stałego rozwoju swoich umiejętności i kompetencjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obszarze master data? Doskonale znasz oprogramowanie SAP MM, SD lub PP a język niemiecki nie sprawia Ci problemu?Świetnie trafiłeś! Dla naszego klienta, firmy produkującej innowacyjne rozwiązania w pojazdach poszukujemy eksperta w obszarze master data. Jeśli czujesz, że ta oferta może być dla Ciebie - aplikuj! oferujemyzatrudnienie na umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju i nauki u boku najlepszych specjalistów w branży codzienne wykorzystanie języka niemieckiego i angielskiegoszkolenia wprowadzające oraz doskonalającemożliwość uzyskania unikalnych kompetencji analitycznych, technicznych i komunikacyjnychprywatną opiekę medyczną szerokie możliwości awansu pionowego oraz poziomegoniezastąpioną atmosferę w pracyzadaniaanalizowanie, sprawdzanie oraz wprowadzanie danych materiałowych do systemu w celu wsparcia codziennych operacji biznesowychzarządzanie danymi oraz działania związane z jakością i poprawnością danychterminowowe oraz poprawne wprowadzanie danych do systemu SAPwsparcie projektów standaryzacji procesu danych podstawowych materiałówwspółpraca z innymi działami w firmiekontakt telefoniczny i e-mailowy z fabryką w j. niemieckim oczekujemykilkuletniego doświdczenia w obszarze master datakomunikatywnej znajomości j. niemieckiego i angielskiego znajomości oprogramowania SAP (MM, SD, PP) doświadczenie w prowadzeniu projektów usprawniających, automatyzacjianalitycznego umysłu - umiejętności pracy z danymiumiejętności pracy w międzynarodowym środowisku chęci stałego rozwoju swoich umiejętności i kompetencjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do nowego zespołu wspierającego i rozwijającego platformę z obszaru detekcji oszustw w bankowości. Będziesz mieć przestrzeń na eksperymentowanie z nowymi technologiami, takimi jak np. Machine Learning. W ramach zespołu na platformie wykorzystywany jest zaawansowany silnik decyzyjny, który bazuje na regułach oraz elementach fuzzy logic. Będziesz miał możliwość na współpracę z jednostakmi pochodzącymi m.in. z Holandii, Niemiec, Hiszpani, Włoch, Rumuni. Pracując możesz wspierać, rozwijać i utrzymywać centralny serwis na poziomie grupy klientów, tworząc nowe rozwiązania dla odbiorców usług w poszczególnych krajach. Każdy członek zespołu może nieustannie rozwijać swoje kompetencje zawodowe i realizować się w obszarach, które najbardziej go interesują Brzmi ciekawie? Zapoznaj się ze szczegółami! oferujemyCenimy sobie stabilność zatrudnienia, dlatego oferujemy Państwu umowę o pracę Pakiet medyczny dla Pracowników i ich partnerów oraz dzieciZabezpieczenie finansowe na przyszłość w postaci ubezpieczenia grupowego dla Ciebie, Twojego partnera dzieci.Stały dostęp do endorfin w formie karty sportowej.Aby wykorzystać bogactwo talentów i zapewnić, że żaden wielki potencjał nie straci szansy na budowanie z nami większej przyszłości, wprowadzimy Cię w program rozwojowy..Dbamy również o Twój czas, dlatego proponujemy Ci pracę hybrydową Darmowe lekcje języka angielskiego Możliwość pracy przy międzynarodowych projektachzadaniaUtrzymywanie i konfiguracja systemów informatycznychBieżąca analiza i rozwiązywanie problemów oczekujemyDoświadczenie w utrzymaniu i konfiguracji systemów informatycznychUmiejętności analizy i rozwiązaywania problemówPosługiwanie się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (B1/B2) Dodatkowo zaplusujesz za:Tworzenie pipeline w Azure DevopsUmiejętność pracy z Rhel, Jboss, Ansible, PythonAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do nowego zespołu wspierającego i rozwijającego platformę z obszaru detekcji oszustw w bankowości. Będziesz mieć przestrzeń na eksperymentowanie z nowymi technologiami, takimi jak np. Machine Learning. W ramach zespołu na platformie wykorzystywany jest zaawansowany silnik decyzyjny, który bazuje na regułach oraz elementach fuzzy logic. Będziesz miał możliwość na współpracę z jednostakmi pochodzącymi m.in. z Holandii, Niemiec, Hiszpani, Włoch, Rumuni. Pracując możesz wspierać, rozwijać i utrzymywać centralny serwis na poziomie grupy klientów, tworząc nowe rozwiązania dla odbiorców usług w poszczególnych krajach. Każdy członek zespołu może nieustannie rozwijać swoje kompetencje zawodowe i realizować się w obszarach, które najbardziej go interesują Brzmi ciekawie? Zapoznaj się ze szczegółami! oferujemyCenimy sobie stabilność zatrudnienia, dlatego oferujemy Państwu umowę o pracę Pakiet medyczny dla Pracowników i ich partnerów oraz dzieciZabezpieczenie finansowe na przyszłość w postaci ubezpieczenia grupowego dla Ciebie, Twojego partnera dzieci.Stały dostęp do endorfin w formie karty sportowej.Aby wykorzystać bogactwo talentów i zapewnić, że żaden wielki potencjał nie straci szansy na budowanie z nami większej przyszłości, wprowadzimy Cię w program rozwojowy..Dbamy również o Twój czas, dlatego proponujemy Ci pracę hybrydową Darmowe lekcje języka angielskiego Możliwość pracy przy międzynarodowych projektachzadaniaUtrzymywanie i konfiguracja systemów informatycznychBieżąca analiza i rozwiązywanie problemów oczekujemyDoświadczenie w utrzymaniu i konfiguracji systemów informatycznychUmiejętności analizy i rozwiązaywania problemówPosługiwanie się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (B1/B2) Dodatkowo zaplusujesz za:Tworzenie pipeline w Azure DevopsUmiejętność pracy z Rhel, Jboss, Ansible, PythonAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta - światowego lidera w dziedzinie żywienia roślinnego, poszukujemyspecjalisty ds. jakościZachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty! oferujemypracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premiemożliwość rozwoju zawodowegoszeroki pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, wczasy pod gruszą oraz premia świąteczna, kurs języka angielskiego)pracę w międzynarodowym środowisku zadaniaweryfikacja zgodności działań poprzez program audytów wewnętrznychprzygotowanie i uczestnictwo w zewnętrznych audytach jakościzarządzanie reklamacjami surowców i materiałów opakowaniowychwsparcie produkcji w weryfikacji jakości dostaw, zapewnieniu procesu produkcyjnego, identyfikacji wad, wprowadzaniu zmian, analizie incydentówkoordynacja zakładowego planu HACCP dla nowych i już wdrożonych produktów i procesówprezentacja wyników jakościowych podczas przeglądu działalności fabrykisporządanie raportów jakościowych (KPI, drzewo strat)analiza reklamacji konsumenckichprowadzenie szkoleń jakościowych dla zespołów produkcyjnych, działów fabryki, dostawców, itp.przygotowywanie procedur i instrukcji jakościowychpraca na SAP QM i specyfikacji zgodnie z wdrożonymi wymaganiamizapewnienie poprawy jakości poprzez wdrażanie narzędzi Lean Manufacturingprowadzenie i wspieranie zespołów kaizens w ramach eliminacji wad jakościowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane: biologia, chemia, inżynieria, nauki o żywności, technologia żywności lub mikrobiologia)około 2 letniego doświadczenia na stanowisku specjalisty jakości lub  produkcji w organizacji FMCGbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomość HACCP, ISO oraz technik jakościowychanalitycznego sposobu myślenia, dbałości o szczegóły i dokładnościzdolności do pracy samodzielnej, jak również w środowisku zespołowymszybkiej adaptacji w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta - światowego lidera w dziedzinie żywienia roślinnego, poszukujemyspecjalisty ds. jakościZachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty! oferujemypracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premiemożliwość rozwoju zawodowegoszeroki pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, wczasy pod gruszą oraz premia świąteczna, kurs języka angielskiego)pracę w międzynarodowym środowisku zadaniaweryfikacja zgodności działań poprzez program audytów wewnętrznychprzygotowanie i uczestnictwo w zewnętrznych audytach jakościzarządzanie reklamacjami surowców i materiałów opakowaniowychwsparcie produkcji w weryfikacji jakości dostaw, zapewnieniu procesu produkcyjnego, identyfikacji wad, wprowadzaniu zmian, analizie incydentówkoordynacja zakładowego planu HACCP dla nowych i już wdrożonych produktów i procesówprezentacja wyników jakościowych podczas przeglądu działalności fabrykisporządanie raportów jakościowych (KPI, drzewo strat)analiza reklamacji konsumenckichprowadzenie szkoleń jakościowych dla zespołów produkcyjnych, działów fabryki, dostawców, itp.przygotowywanie procedur i instrukcji jakościowychpraca na SAP QM i specyfikacji zgodnie z wdrożonymi wymaganiamizapewnienie poprawy jakości poprzez wdrażanie narzędzi Lean Manufacturingprowadzenie i wspieranie zespołów kaizens w ramach eliminacji wad jakościowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane: biologia, chemia, inżynieria, nauki o żywności, technologia żywności lub mikrobiologia)około 2 letniego doświadczenia na stanowisku specjalisty jakości lub  produkcji w organizacji FMCGbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomość HACCP, ISO oraz technik jakościowychanalitycznego sposobu myślenia, dbałości o szczegóły i dokładnościzdolności do pracy samodzielnej, jak również w środowisku zespołowymszybkiej adaptacji w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Idealna pierwsza praca nie istn…Przekonaj się sam! Prestiżowy projekt społeczny, płatny staż, 25 zł brutto / h, wpis na studia. Masz to? To na co czekasz!Aplikuj teraz i weź udział w World Urban Forum! oferujemywynagrodzenie 25 zł brutto/humowę zleceniezdobycie doświadczenia podczas międzynarodowego eventu w Katowicachatrakcyjny wpis na studiaprojekt o wysokich walorach społecznychzadaniaobsługa recepcjipomoc przy organizacji eventupakowanie drobnych upominków dla gościoczekujemydyspozycyjności do pracy od 22.06.2022 do 30.06.2022 w godzinach 7:00-19:00 (możliwa praca zmianowa)mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Idealna pierwsza praca nie istn…Przekonaj się sam! Prestiżowy projekt społeczny, płatny staż, 25 zł brutto / h, wpis na studia. Masz to? To na co czekasz!Aplikuj teraz i weź udział w World Urban Forum! oferujemywynagrodzenie 25 zł brutto/humowę zleceniezdobycie doświadczenia podczas międzynarodowego eventu w Katowicachatrakcyjny wpis na studiaprojekt o wysokich walorach społecznychzadaniaobsługa recepcjipomoc przy organizacji eventupakowanie drobnych upominków dla gościoczekujemydyspozycyjności do pracy od 22.06.2022 do 30.06.2022 w godzinach 7:00-19:00 (możliwa praca zmianowa)mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej i stałej pracy na produkcji w firmie, która docenia swoich pracowników? Dołącz do zespołu Unilever Katowice i zacznij pracę już dziś. Nie musisz mieć doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy. Nie czekaj i aplikuj, czekamy na Ciebie.Zapraszamy na spotkania rekrutacyjne każdy nasz kandydat otrzyma paczkę z markowymi produktami firmy!oferujemystabilną i stałą pracę w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres zatrudnienia wliczany do stażu pracy, pełne oskładkowanie ZUS, prawo do płatnego urlopu),stawkę podstawową 17,00 zł brutto za godzinędodatek za pracę w systemie czterobrygadowym 1,20 zł do każdej przepracowanej godzinypremię uznaniową do 400 zł bruttopracę w bezpiecznych warunkach,wdrożenie pod okiem opiekuna i przyjazną atmosferę pracymożliwość zakupów w sklepiku zakładowym (do 70% zniżki na produkty marki Unilever, np. Domestos, Rexona, Lipton itd.),pakiet benefitów Randstad Plus (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na zakupy on-line do 50%, rabaty w restauracjach, pizzeriach, kawiarniach do 50%)opiekę naszego Konsultanta na miejscu aż 5 dni w tygodniuzadaniaręczne pakowanie pudełek z herbatą do opakowania zbiorczegowizualna kontrola jakości gotowego produktuoczekujemygotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym 4-brygadowym książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych (jeśli nie masz poczekamy aż wyrobisz)motywacji do podjęcia zatrudnienia i zostania na dłużejOsoba do kontaktu z Randstad: Małgorzata Ochęduszko 697 503 042Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej i stałej pracy na produkcji w firmie, która docenia swoich pracowników? Dołącz do zespołu Unilever Katowice i zacznij pracę już dziś. Nie musisz mieć doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy. Nie czekaj i aplikuj, czekamy na Ciebie.Zapraszamy na spotkania rekrutacyjne każdy nasz kandydat otrzyma paczkę z markowymi produktami firmy!oferujemystabilną i stałą pracę w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres zatrudnienia wliczany do stażu pracy, pełne oskładkowanie ZUS, prawo do płatnego urlopu),stawkę podstawową 17,00 zł brutto za godzinędodatek za pracę w systemie czterobrygadowym 1,20 zł do każdej przepracowanej godzinypremię uznaniową do 400 zł bruttopracę w bezpiecznych warunkach,wdrożenie pod okiem opiekuna i przyjazną atmosferę pracymożliwość zakupów w sklepiku zakładowym (do 70% zniżki na produkty marki Unilever, np. Domestos, Rexona, Lipton itd.),pakiet benefitów Randstad Plus (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na zakupy on-line do 50%, rabaty w restauracjach, pizzeriach, kawiarniach do 50%)opiekę naszego Konsultanta na miejscu aż 5 dni w tygodniuzadaniaręczne pakowanie pudełek z herbatą do opakowania zbiorczegowizualna kontrola jakości gotowego produktuoczekujemygotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym 4-brygadowym książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych (jeśli nie masz poczekamy aż wyrobisz)motywacji do podjęcia zatrudnienia i zostania na dłużejOsoba do kontaktu z Randstad: Małgorzata Ochęduszko 697 503 042Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży w obszarze frachtu morskiego lub lotniczego? Posiadasz już doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz biegle posługujesz się językiem angielskim?Jeśli Twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi "tak", zapoznaj się z poniższym ogłoszeniem i weź udział we wspaniałej przygodzie związanej z rozwojem nowego biznesu. Dla naszego klienta, który jest globalnym operatorem logistycznym, poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Managera.Daj sobie szansę, aplikuj już dziś!oferujemyStabilne zatrudnienie (umowa o pracę)Międzynarodowe środowisko pracyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzansę na rozwójNiezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowyzadaniaRozwój nowego biznesu na terenie całego kraju w zakresie usług frachtu lotniczego i morskiego, w tym budowanie zespołu i zwiększanie jego produktywnościŚcisła współpraca z kierownictwemPozyskiwanie i rozwijanie istniejących relacji z klientamiRozwijanie nowych szlaków handlowych oraz tras do i z PolskiNadzorowanie procedur i działań związanych z obsługą posprzedażnąoczekujemyKilkuletnie doświadczenie w sprzedaży w branży transportu morskiego lub lotniczegoDoświadczenie na stanowisku kierowniczymDoświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu nowego biznesuDoskonałe umiejętności analityczne i doświadczenie w negocjacjachBiegła znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży w obszarze frachtu morskiego lub lotniczego? Posiadasz już doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz biegle posługujesz się językiem angielskim?Jeśli Twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi "tak", zapoznaj się z poniższym ogłoszeniem i weź udział we wspaniałej przygodzie związanej z rozwojem nowego biznesu. Dla naszego klienta, który jest globalnym operatorem logistycznym, poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Managera.Daj sobie szansę, aplikuj już dziś!oferujemyStabilne zatrudnienie (umowa o pracę)Międzynarodowe środowisko pracyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzansę na rozwójNiezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowyzadaniaRozwój nowego biznesu na terenie całego kraju w zakresie usług frachtu lotniczego i morskiego, w tym budowanie zespołu i zwiększanie jego produktywnościŚcisła współpraca z kierownictwemPozyskiwanie i rozwijanie istniejących relacji z klientamiRozwijanie nowych szlaków handlowych oraz tras do i z PolskiNadzorowanie procedur i działań związanych z obsługą posprzedażnąoczekujemyKilkuletnie doświadczenie w sprzedaży w branży transportu morskiego lub lotniczegoDoświadczenie na stanowisku kierowniczymDoświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu nowego biznesuDoskonałe umiejętności analityczne i doświadczenie w negocjacjachBiegła znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub windykacji? Lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na pracy w której wykorzystasz swoje umiejętności językowe? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Jeśli odpowiedziałeś tak na powyższe pytania - nie czekaj, aplikuj! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów programy rozwojowe, kursy i szkolenia wewnętrzne i zewnętrznedofinansowanie do edukacji i certyfikatówmożliwość pracy w systemie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura w Katowicach lub Krakowie) pracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość wykorzystania języków obcych na co dzień zadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemywysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych doświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsbardzo dobrej znajomości j. niemieckiego lub francuskiegoznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamidobrej znajomości j. angielskiego bardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub windykacji? Lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na pracy w której wykorzystasz swoje umiejętności językowe? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Jeśli odpowiedziałeś tak na powyższe pytania - nie czekaj, aplikuj! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów programy rozwojowe, kursy i szkolenia wewnętrzne i zewnętrznedofinansowanie do edukacji i certyfikatówmożliwość pracy w systemie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura w Katowicach lub Krakowie) pracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość wykorzystania języków obcych na co dzień zadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemywysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych doświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsbardzo dobrej znajomości j. niemieckiego lub francuskiegoznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamidobrej znajomości j. angielskiego bardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz zdolności manualne ? Jesteś osobą dokładną i szukasz pracy ? Świetnie się składa, mamy ofertę pracy dla Ciebie. Nie czekaj aplikuj !oferujemylekką pracę w zgranym zespole u polecanego pracodawcydogodną lokalizację – centrum przesiadkowe Katowice Zawodziepracę od poniedziałku do piątku w systemie 2-zmianowym wynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna)zadaniamanualny montaż drobnych detali prace okołoprodukcyjnepraca z komputerem oczekujemy- wymagane doświadczenie w procesach THT, lutowania, produkcji elektroniki na manualnych stanowiskach- wymagana dokładność, uporządkowany model pracy, koncentracja na pracy, dobry wzrok (małe komponenty elektryczne)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz zdolności manualne ? Jesteś osobą dokładną i szukasz pracy ? Świetnie się składa, mamy ofertę pracy dla Ciebie. Nie czekaj aplikuj !oferujemylekką pracę w zgranym zespole u polecanego pracodawcydogodną lokalizację – centrum przesiadkowe Katowice Zawodziepracę od poniedziałku do piątku w systemie 2-zmianowym wynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna)zadaniamanualny montaż drobnych detali prace okołoprodukcyjnepraca z komputerem oczekujemy- wymagane doświadczenie w procesach THT, lutowania, produkcji elektroniki na manualnych stanowiskach- wymagana dokładność, uporządkowany model pracy, koncentracja na pracy, dobry wzrok (małe komponenty elektryczne)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprawozdawczość finansowa, raportowanie zarządcze, a także dokumentacja podatkowa w ścisłej współpracy z opiekunem klienta - brzmi ciekawie? Świetnie! Sprawdź poniższą ofertę, aplikuj. Zostań cześcią czegoś wielkiego! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprzygotowanie podstawowych dokumentów księgowych, sprawozdań księgowych i raportów wymaganych przez klienta, w tym sprawozdań zarządczych (okresowych i rocznych) oraz sprawozdań finansowych (IFRS i UK GAAP)zapewnienie terminowości sprawozdawczej przygotowanie wszystkich dokumentów związanych z przestrzeganiem przepisów (takich jak CBI i formularze podatkowe)przegląd wpisów księgowych dokonywane przez Praktykantów i Księgowych w razie potrzeby pomoc CAM w zakresie portfela szerszego zespołubudowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznymi interesariuszamipostępowanie zgodnie z wytycznymi "Our Service Promise" w zakresie zarządzania relacjami codzienna praca o wysokim stopniu złożoności (np. przygotowywanie i przegląd ksiąg rachunkowych, sprawozdań zarządu, ustawowych sprawozdań finansowych (zarówno jednostkowych, jak i skonsolidowanych) zgodnie z UK GAAP i IFRS, deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych, deklaracji VAT itp.)zarządzanie procesem audytu dla przydzielonych klientówwsparcie młodszym członkom zespołu (w tym szkolenia w miejscu pracy)nadzorowanie zamknięcia miesiąca i roku, od uzgodnień bilansu i rachunków pieniężnych do sporządzania sprawozdań finansowych - przegląd wszystkich uzgodnień i zapewnienie ich kontynuacjinadzor zgodności z przepisami VAT, deklaracje podatku dochodowego od osób prawnych i inne formalności dla przydzielonego portfela śledzenie na bieżąco zmian w lokalnych przepisach dotyczących rachunkowości i podatkówzapewnienie wsparcia technicznego dla zespołuwspieranie menedżera ds. klientów w utrzymaniu i maksymalizacji przychodów zespołu, w tym cyklu fakturowaniaoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowekwalifikacje zawodowe (ACCA/ACA)minimum rok doświadczenia w obszarze finansów/księgowości mile widziane doświadczenie nad portfelem SPV/SFS pomysłowość, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemówdobra organizacja czasu pracyanalityczny sposób myśleniapłynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie znajomość MS Excel i MS Worddoświadczenie w pracy z lokalnym systemem księgowymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku umiejętnością obsługi klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprawozdawczość finansowa, raportowanie zarządcze, a także dokumentacja podatkowa w ścisłej współpracy z opiekunem klienta - brzmi ciekawie? Świetnie! Sprawdź poniższą ofertę, aplikuj. Zostań cześcią czegoś wielkiego! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprzygotowanie podstawowych dokumentów księgowych, sprawozdań księgowych i raportów wymaganych przez klienta, w tym sprawozdań zarządczych (okresowych i rocznych) oraz sprawozdań finansowych (IFRS i UK GAAP)zapewnienie terminowości sprawozdawczej przygotowanie wszystkich dokumentów związanych z przestrzeganiem przepisów (takich jak CBI i formularze podatkowe)przegląd wpisów księgowych dokonywane przez Praktykantów i Księgowych w razie potrzeby pomoc CAM w zakresie portfela szerszego zespołubudowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznymi interesariuszamipostępowanie zgodnie z wytycznymi "Our Service Promise" w zakresie zarządzania relacjami codzienna praca o wysokim stopniu złożoności (np. przygotowywanie i przegląd ksiąg rachunkowych, sprawozdań zarządu, ustawowych sprawozdań finansowych (zarówno jednostkowych, jak i skonsolidowanych) zgodnie z UK GAAP i IFRS, deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych, deklaracji VAT itp.)zarządzanie procesem audytu dla przydzielonych klientówwsparcie młodszym członkom zespołu (w tym szkolenia w miejscu pracy)nadzorowanie zamknięcia miesiąca i roku, od uzgodnień bilansu i rachunków pieniężnych do sporządzania sprawozdań finansowych - przegląd wszystkich uzgodnień i zapewnienie ich kontynuacjinadzor zgodności z przepisami VAT, deklaracje podatku dochodowego od osób prawnych i inne formalności dla przydzielonego portfela śledzenie na bieżąco zmian w lokalnych przepisach dotyczących rachunkowości i podatkówzapewnienie wsparcia technicznego dla zespołuwspieranie menedżera ds. klientów w utrzymaniu i maksymalizacji przychodów zespołu, w tym cyklu fakturowaniaoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowekwalifikacje zawodowe (ACCA/ACA)minimum rok doświadczenia w obszarze finansów/księgowości mile widziane doświadczenie nad portfelem SPV/SFS pomysłowość, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemówdobra organizacja czasu pracyanalityczny sposób myśleniapłynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie znajomość MS Excel i MS Worddoświadczenie w pracy z lokalnym systemem księgowymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku umiejętnością obsługi klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek holenderski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniasporządzanie analiz ryzyka klienta zapewnienie, że klienci spełniają wszystkie wymogi prawne dotyczące różnych obszarówwspieranie zespołu, który zajmują się codziennymi sprawami klientów, w kwestiach prawnych dotyczących CDDidentyfikowanie, wyszukiwanie i przeglądanie istniejących plików klientów oraz pozyskiwanie informacji niezbędnych do przygotowania analiz ryzyka klientaaktualizacja i utrzymywanie różnych baz danych w celu zapewnienia odpowiedniego śledzenia zobowiązań regulacyjnych klientów  oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego (C1 minumum) doświadczenie w procesach CDD/ KYC/AMLwykształcenie w obszarze legal lub pochodnezdolność rozumienia europejskich ram regulacyjnych i struktur podatkowychdoskonałe umiejętności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemówsilne umiejętności komunikacyjnedobre umiejętności organizacyjneumiejętność szybkiego uczenia sie, chęć rozwoju w obszarze CDDumiejętność szybkiego dostosowywania się do zmian proceduralnychefektywne planowanie i organizacja pracy, dokładność i dotrzymywanie napiętych terminówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek holenderski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniasporządzanie analiz ryzyka klienta zapewnienie, że klienci spełniają wszystkie wymogi prawne dotyczące różnych obszarówwspieranie zespołu, który zajmują się codziennymi sprawami klientów, w kwestiach prawnych dotyczących CDDidentyfikowanie, wyszukiwanie i przeglądanie istniejących plików klientów oraz pozyskiwanie informacji niezbędnych do przygotowania analiz ryzyka klientaaktualizacja i utrzymywanie różnych baz danych w celu zapewnienia odpowiedniego śledzenia zobowiązań regulacyjnych klientów  oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego (C1 minumum) doświadczenie w procesach CDD/ KYC/AMLwykształcenie w obszarze legal lub pochodnezdolność rozumienia europejskich ram regulacyjnych i struktur podatkowychdoskonałe umiejętności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemówsilne umiejętności komunikacyjnedobre umiejętności organizacyjneumiejętność szybkiego uczenia sie, chęć rozwoju w obszarze CDDumiejętność szybkiego dostosowywania się do zmian proceduralnychefektywne planowanie i organizacja pracy, dokładność i dotrzymywanie napiętych terminówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek luksemburski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie dokumentacji księgowej i przygotowywanie raportów finansowychśledzenie płatności klientów i monitorowanie faktur z klientamiorganizowanie i ułatwianie sporządzania sprawozdań finansowychpomoc działowi prawnemu w przygotowaniu corocznych spotkań akcjonariuszypro-aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów i wymyślaniu rozwiązańrozwijanie wszechstronnego zrozumienia dokumentów prawnychdostarczanie dokumentów roboczych (kalkulacje odsetek, arkusze kalkulacyjne do refakturowania)oczekujemyminimum 2-5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta traktowane jako atutwykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub pokrewnej dziedzinydobra znajomość zasad i praktyk rachunkowości i sprawozdawczości finansowejznajomość GLudowodniona zdolność do podejmowania inicjatywy i samodzielnej pracy w szybkim tempiepłynna komunikacja w języku angielskim i niemieckim, zarówno w mowie jak i w piśmiewysoki poziom profesjonalizmu i umiejętność skutecznego radzenia sobie z wszystkimi szczeblami organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek luksemburski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie dokumentacji księgowej i przygotowywanie raportów finansowychśledzenie płatności klientów i monitorowanie faktur z klientamiorganizowanie i ułatwianie sporządzania sprawozdań finansowychpomoc działowi prawnemu w przygotowaniu corocznych spotkań akcjonariuszypro-aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów i wymyślaniu rozwiązańrozwijanie wszechstronnego zrozumienia dokumentów prawnychdostarczanie dokumentów roboczych (kalkulacje odsetek, arkusze kalkulacyjne do refakturowania)oczekujemyminimum 2-5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta traktowane jako atutwykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub pokrewnej dziedzinydobra znajomość zasad i praktyk rachunkowości i sprawozdawczości finansowejznajomość GLudowodniona zdolność do podejmowania inicjatywy i samodzielnej pracy w szybkim tempiepłynna komunikacja w języku angielskim i niemieckim, zarówno w mowie jak i w piśmiewysoki poziom profesjonalizmu i umiejętność skutecznego radzenia sobie z wszystkimi szczeblami organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 14 ofert pracy w Katowice

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.