You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Katowice: 45

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz dodatkowej pracy? Jesteś studentem? Chciałbyś połączyć pracę ze studiami? Dobrze trafiłeś - to właśnie Ciebie szukamy! Dla naszego Klienta  branży meblarskiej poszukujemy specjalistów do pomocy technicznej na terenie sklepów firmowych. Nie zwlekaj, aplikuj! oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością bezpośredniego zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wprowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnoza i rozwiązywanie problemów, incydentów oraz awarii użytkownikówinstalacja sprzętu oraz oprogramowania kontakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyzorientowania na klienta, otwartości i komunikatywności znajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office podstawowej wiedzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętności czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz dodatkowej pracy? Jesteś studentem? Chciałbyś połączyć pracę ze studiami? Dobrze trafiłeś - to właśnie Ciebie szukamy! Dla naszego Klienta  branży meblarskiej poszukujemy specjalistów do pomocy technicznej na terenie sklepów firmowych. Nie zwlekaj, aplikuj! oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością bezpośredniego zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wprowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnoza i rozwiązywanie problemów, incydentów oraz awarii użytkownikówinstalacja sprzętu oraz oprogramowania kontakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyzorientowania na klienta, otwartości i komunikatywności znajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office podstawowej wiedzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętności czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz nowych wyzwań zawodowych w obszarze rekrutacji?Masz już pierwsze doświadczenie w tym zakresie? Znasz płynnie język ukraiński/ rosyjski?Zatem to miejsce dla Ciebie! Dołącz do Naszego zespołu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy) zadaniarekrutacja pracowników z obszaru Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzja i innych Państw wschodu do pracy na terenie Polskiaktywne pozyskiwanie kandydatów z m.in Ukrainy, Białorusi oraz Polskiutrzymywanie stałych relacji z kandydatamiwstępna weryfikacja dokumentów umożliwianych zatrudnienie na terenie Polskiwspółpraca z innymi działamy firmy oczekujemypłynnej znajomości języka ukraińskiego/rosyjskiegopłynnej znajomości języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w rekrutacji pracowników ze Wschodupodstawowej znajomości prawa pozwalające na wstępną weryfikację dokumentów pracownikówswobody w poruszaniu się w środowisku mediów społecznościowych (międzynarodowych)otwartości i komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz nowych wyzwań zawodowych w obszarze rekrutacji?Masz już pierwsze doświadczenie w tym zakresie? Znasz płynnie język ukraiński/ rosyjski?Zatem to miejsce dla Ciebie! Dołącz do Naszego zespołu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy) zadaniarekrutacja pracowników z obszaru Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzja i innych Państw wschodu do pracy na terenie Polskiaktywne pozyskiwanie kandydatów z m.in Ukrainy, Białorusi oraz Polskiutrzymywanie stałych relacji z kandydatamiwstępna weryfikacja dokumentów umożliwianych zatrudnienie na terenie Polskiwspółpraca z innymi działamy firmy oczekujemypłynnej znajomości języka ukraińskiego/rosyjskiegopłynnej znajomości języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w rekrutacji pracowników ze Wschodupodstawowej znajomości prawa pozwalające na wstępną weryfikację dokumentów pracownikówswobody w poruszaniu się w środowisku mediów społecznościowych (międzynarodowych)otwartości i komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz wyższe wykształcenie zdobyte na kierunku informatyki lub inżynierii oraz umiejętności w zakresie tworzenia aplikacji? Jeśli na dodatek chciałbyś rozwijać się w kierunku sprzedaży u lidera automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych spróbuj swoich sił i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzeniePakiet benefitówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaDoradztwo techniczne i przedsprzedażowe wsparcie dla klientówPrzygotowywanie dokumentacji technicznych, prezentacji, materiałów w celu zwiększenia sprzedaży i promowania produktów Ocena produktów i ich weryfikacja pod kątem funkcjonalności i wydajności Przeprowadzanie prezentacji dla klientówOpracowywanie materiałów technicznychWspółpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz działem technicznym oczekujemyWykształcenia wyższego (zdobytego na kierunku informatyka lub inżynieria lub inne pokrewne)Minimum 2 lata doświadczenia związanego z poniższymi obszarami:-Programowanie z wykorzystaniem popularnych technologii internetowych, frameworków i architektur (HTML, JavaScript, CSS, REST, IIoT itp.)-Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z aplikacjami webowymi i systemami sieciowymi-Wdrażanie bezpiecznych aplikacji internetowychWysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz wyższe wykształcenie zdobyte na kierunku informatyki lub inżynierii oraz umiejętności w zakresie tworzenia aplikacji? Jeśli na dodatek chciałbyś rozwijać się w kierunku sprzedaży u lidera automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych spróbuj swoich sił i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzeniePakiet benefitówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaDoradztwo techniczne i przedsprzedażowe wsparcie dla klientówPrzygotowywanie dokumentacji technicznych, prezentacji, materiałów w celu zwiększenia sprzedaży i promowania produktów Ocena produktów i ich weryfikacja pod kątem funkcjonalności i wydajności Przeprowadzanie prezentacji dla klientówOpracowywanie materiałów technicznychWspółpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz działem technicznym oczekujemyWykształcenia wyższego (zdobytego na kierunku informatyka lub inżynieria lub inne pokrewne)Minimum 2 lata doświadczenia związanego z poniższymi obszarami:-Programowanie z wykorzystaniem popularnych technologii internetowych, frameworków i architektur (HTML, JavaScript, CSS, REST, IIoT itp.)-Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z aplikacjami webowymi i systemami sieciowymi-Wdrażanie bezpiecznych aplikacji internetowychWysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci trudności? Masz doświadczenie w sprzedaży (najlepiej w branży transportowej, spedycyjnej lub innych)? A może na dodatek miałeś okazję pracować na rynku niemieckim?Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi tak - to wiesz już, że jest to oferta idealna dla Ciebie.Zapoznaj się z dalszymi informacjami i spróbuj swoich sił w procesie rekrutacyjnym! Może to właśnie Ciebie szukamy.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji Atrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premii Narzędzia do pracySzkolenia wewnętrzne Możliwość rozwojuzadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami Realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientów Negocjowanie warunków handlowych Monitorowanie rynku na powierzonym regionie Realizacja założeń budżetowych Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów Reprezentowanie firmy w kontaktach handlowychoczekujemyPracy na podobnym stanowisku (najlepiej w branży spedycyjnej, transportowej lub innych pokrewnych)Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającą swobodną komunikację z klientem - min. B2/C1Znajomość branży oraz specyfiki pracy na rynku niemieckimGotowości do częstych delegacji zagranicznych Umiejętności negocjacyjnychDobrej organizacji czasu pracy Mile widziane: znajomość j. angielskiego  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci trudności? Masz doświadczenie w sprzedaży (najlepiej w branży transportowej, spedycyjnej lub innych)? A może na dodatek miałeś okazję pracować na rynku niemieckim?Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi tak - to wiesz już, że jest to oferta idealna dla Ciebie.Zapoznaj się z dalszymi informacjami i spróbuj swoich sił w procesie rekrutacyjnym! Może to właśnie Ciebie szukamy.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji Atrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premii Narzędzia do pracySzkolenia wewnętrzne Możliwość rozwojuzadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami Realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientów Negocjowanie warunków handlowych Monitorowanie rynku na powierzonym regionie Realizacja założeń budżetowych Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów Reprezentowanie firmy w kontaktach handlowychoczekujemyPracy na podobnym stanowisku (najlepiej w branży spedycyjnej, transportowej lub innych pokrewnych)Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającą swobodną komunikację z klientem - min. B2/C1Znajomość branży oraz specyfiki pracy na rynku niemieckimGotowości do częstych delegacji zagranicznych Umiejętności negocjacyjnychDobrej organizacji czasu pracy Mile widziane: znajomość j. angielskiego  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z rozwojem nasz klient z branży informatycznej poszukuje kolejnej osoby do swojego zespołu. Jeśli więc interesujesz się branżą IT i chciałbyś rozwijać się w tym kierunku (lub masz już pierwsze doświadczenie zawodowe w tym obszarze) oraz znasz język niemiecki w stopniu komunikatywnym to koniecznie aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2Bmożliwość pracy w 100% zdalnejszkolenia wdrożeniowe oraz produktowemożliwości rozwoju zawodowegozadanianegocjowanie odpowiednich rozwiązań technicznych dla swoich klientówutrzymywanie wysokiego poziom wiedzy o produktach i rozwiązaniach kontakt z klientami zarówno w kwestiach technicznych, jak i biznesowychwspieranie zespołu sprzedaży w rozwijaniu biznesu, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie ServiceNow i innych narzędzi i tematów ITSM/ITOMrozwiązywanie problemów technicznych w wielu domenach ServiceNow i aplikacjachprzekształcnie wymagań biznesowych w rozwiązania techniczne na platformie Servicenowwspółpraca w ramach zespołu technicznego, aby opracować najnowocześniejsze technologie platformoweoczekujemyznajomości języka niemieckiego min. B2doświadczenie w obsłudze klienta (rozwiązywanie problemów z dbałością o szczegóły, zaradność, umiejętność zadawania trudnych pytań w pozytywny sposób i zrozumienie czynników biznesowych stojących za technologią)umiejętność pracy i wykorzystania SDLC/SCRUM jako metodologii dostarczania umiejętności i zrozumienie języka JavaScriptznajomość technologii internetowych, takich jak XML, HTML, Angular JS, Bootstrap, jQuery, JSON i usługi sieciowe.znajomość komponentów technicznych takich jak LDAP, VPN i SSL, SAMLdoświadczenie w pracy z bazami danych lub systemami bazodanowymi, pisaniu zapytań SQL, modelowaniu relacyjnych baz danychumiejętności komunikacyjne (aktywny słuchacz, myśl przed działaniem, doskonałe umiejętności werbalne i pisarskie)wysoki poziom motywacji i zaangażowaniazdolność do samodzielnego działania i dostarczania bez znaczącego nadzAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z rozwojem nasz klient z branży informatycznej poszukuje kolejnej osoby do swojego zespołu. Jeśli więc interesujesz się branżą IT i chciałbyś rozwijać się w tym kierunku (lub masz już pierwsze doświadczenie zawodowe w tym obszarze) oraz znasz język niemiecki w stopniu komunikatywnym to koniecznie aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2Bmożliwość pracy w 100% zdalnejszkolenia wdrożeniowe oraz produktowemożliwości rozwoju zawodowegozadanianegocjowanie odpowiednich rozwiązań technicznych dla swoich klientówutrzymywanie wysokiego poziom wiedzy o produktach i rozwiązaniach kontakt z klientami zarówno w kwestiach technicznych, jak i biznesowychwspieranie zespołu sprzedaży w rozwijaniu biznesu, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie ServiceNow i innych narzędzi i tematów ITSM/ITOMrozwiązywanie problemów technicznych w wielu domenach ServiceNow i aplikacjachprzekształcnie wymagań biznesowych w rozwiązania techniczne na platformie Servicenowwspółpraca w ramach zespołu technicznego, aby opracować najnowocześniejsze technologie platformoweoczekujemyznajomości języka niemieckiego min. B2doświadczenie w obsłudze klienta (rozwiązywanie problemów z dbałością o szczegóły, zaradność, umiejętność zadawania trudnych pytań w pozytywny sposób i zrozumienie czynników biznesowych stojących za technologią)umiejętność pracy i wykorzystania SDLC/SCRUM jako metodologii dostarczania umiejętności i zrozumienie języka JavaScriptznajomość technologii internetowych, takich jak XML, HTML, Angular JS, Bootstrap, jQuery, JSON i usługi sieciowe.znajomość komponentów technicznych takich jak LDAP, VPN i SSL, SAMLdoświadczenie w pracy z bazami danych lub systemami bazodanowymi, pisaniu zapytań SQL, modelowaniu relacyjnych baz danychumiejętności komunikacyjne (aktywny słuchacz, myśl przed działaniem, doskonałe umiejętności werbalne i pisarskie)wysoki poziom motywacji i zaangażowaniazdolność do samodzielnego działania i dostarczania bez znaczącego nadzAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do zespołu działającego w zakresie weryfikacji i oceny skuteczności procesów zarządzania bezpieczeństwem i ryzykiem IT oraz świadczącego konsultacja i doradztwo pod kątem bezpieczeństwa IT przy projektowaniu, wdrażaniu i utrzymaniu systemów IT poszukujemy zainteresowanych, na stanowisko Global IT Security Officer.Proces rekrutacyjny składa się z:rozmowy z rekruterem (rozmowa telefoniczna)rozmowy technicznej (wideorozmowa)oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę zdalną w wymiarze 70%budżet szkoleniowydarmowe lekcje języka angielskiegomiędzynarodowe projektyprywatną opiekę medycznąstrefy relaksu i rozrywkipełne wyposażenie stanowiska pracypremie rocznąelastyczny czas pracyzadaniadoradztwo w zakresie zarządzania ryzykiem ITkonsultacje w zakresie bezpieczeństwaprzeglądy i audyty bezpieczeństwa tworzenie raportówoczekujemywiedzy z zakresu bezpieczeństwa ITdoświadczenia w audycie lub zarządzaniu ryzykiem ITznajomości języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie (min. B2)umiejętności analizowania i rozwiązywania problemówzorientowania na dostarczanie rezultatówumiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do zespołu działającego w zakresie weryfikacji i oceny skuteczności procesów zarządzania bezpieczeństwem i ryzykiem IT oraz świadczącego konsultacja i doradztwo pod kątem bezpieczeństwa IT przy projektowaniu, wdrażaniu i utrzymaniu systemów IT poszukujemy zainteresowanych, na stanowisko Global IT Security Officer.Proces rekrutacyjny składa się z:rozmowy z rekruterem (rozmowa telefoniczna)rozmowy technicznej (wideorozmowa)oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę zdalną w wymiarze 70%budżet szkoleniowydarmowe lekcje języka angielskiegomiędzynarodowe projektyprywatną opiekę medycznąstrefy relaksu i rozrywkipełne wyposażenie stanowiska pracypremie rocznąelastyczny czas pracyzadaniadoradztwo w zakresie zarządzania ryzykiem ITkonsultacje w zakresie bezpieczeństwaprzeglądy i audyty bezpieczeństwa tworzenie raportówoczekujemywiedzy z zakresu bezpieczeństwa ITdoświadczenia w audycie lub zarządzaniu ryzykiem ITznajomości języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie (min. B2)umiejętności analizowania i rozwiązywania problemówzorientowania na dostarczanie rezultatówumiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy dla kontaktów z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaścisła współpraca z siecią globalnych biur w celu koordynowania i dostarczania list płac klientów w regionie EMEA i na całym świeciekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościwalidacja lokalnych wyników płacowych dostarczanych przez lokalne biura pod kątem kompletności wprowadzonych danych oraz miesięcznych odchyleńaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowaniemiesięczne raportowanie wyników płac i dostarczanie klientowi pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość)co najmniej 3 lata praktycznego doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientembiegła znajomość języka angielskiego dobra znajomość języka niemieckiegoZnajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytezowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy dla kontaktów z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaścisła współpraca z siecią globalnych biur w celu koordynowania i dostarczania list płac klientów w regionie EMEA i na całym świeciekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościwalidacja lokalnych wyników płacowych dostarczanych przez lokalne biura pod kątem kompletności wprowadzonych danych oraz miesięcznych odchyleńaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowaniemiesięczne raportowanie wyników płac i dostarczanie klientowi pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość)co najmniej 3 lata praktycznego doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientembiegła znajomość języka angielskiego dobra znajomość języka niemieckiegoZnajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytezowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      HR to twoja smykałka? Strktura Matrixowa Cię nie przeraża? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Świetnie! Bardzo chętnie przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacyjny. Zostań cześcią czegoś wielkiego. oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniawsparcie operacyjne dla wszystkich projektów HR w organizacji (wydajność biznesowa, rotacja, szkolenia, onbording, C&B)udział w projektach ad hocwdrażanie planu zasobów ludzkichzarządzanie zmianami organizacyjnyminadzór nad globalnymi oraz wewnętrznymi politykami i standardamizarządzanie analizą HR, w tym raportowanie do władz lokalnych i korporacyjnychzarządzane zespołem specjalistów HRopracowywanie polityki, procedur i najlepszych praktyk związanych z zasobami ludzkiminadzór oraz wsparcie kierowników liniowych (wyznaczanie celów, zapewnianie planów rozwoju osobistego, zarządzanie przeglądami śródrocznymi i rocznymi, poprawa wydajności)oczekujemybiegle znajomość języka angielskiego minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w HR, najlepiej co najmniej 5 w SSC/BPO doświadczenie w rolach HR Generalist i HR Business Partnerduże doświadczenie w doradztwie personalnym i doradztwie dla kadry zarządzającej wyższego szczebladoświadczenie w prowadzeniu zmian i prowadzeniu dużych projektów zmiany HRjasne zrozumienie przepisów dotyczących HR i zarządzania zmianąpraktyczna wiedza na temat wskaźników HR, najlepszych praktyk i umiejętność ich wykorzystania w poprawie wydajności potwierdzone osiągnięcia w tworzeniu procesów i polityk w organizacjidoświadczenie w zarządzaniu talentamipodstawowa świadomość zarządzania ryzykiem operacyjnym doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolne do wpływania na kolegów z kadry kierowniczej umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracyumiejętnosć taktownego radzenia sobie z trudnymi sytuacjamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      HR to twoja smykałka? Strktura Matrixowa Cię nie przeraża? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Świetnie! Bardzo chętnie przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacyjny. Zostań cześcią czegoś wielkiego. oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniawsparcie operacyjne dla wszystkich projektów HR w organizacji (wydajność biznesowa, rotacja, szkolenia, onbording, C&B)udział w projektach ad hocwdrażanie planu zasobów ludzkichzarządzanie zmianami organizacyjnyminadzór nad globalnymi oraz wewnętrznymi politykami i standardamizarządzanie analizą HR, w tym raportowanie do władz lokalnych i korporacyjnychzarządzane zespołem specjalistów HRopracowywanie polityki, procedur i najlepszych praktyk związanych z zasobami ludzkiminadzór oraz wsparcie kierowników liniowych (wyznaczanie celów, zapewnianie planów rozwoju osobistego, zarządzanie przeglądami śródrocznymi i rocznymi, poprawa wydajności)oczekujemybiegle znajomość języka angielskiego minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w HR, najlepiej co najmniej 5 w SSC/BPO doświadczenie w rolach HR Generalist i HR Business Partnerduże doświadczenie w doradztwie personalnym i doradztwie dla kadry zarządzającej wyższego szczebladoświadczenie w prowadzeniu zmian i prowadzeniu dużych projektów zmiany HRjasne zrozumienie przepisów dotyczących HR i zarządzania zmianąpraktyczna wiedza na temat wskaźników HR, najlepszych praktyk i umiejętność ich wykorzystania w poprawie wydajności potwierdzone osiągnięcia w tworzeniu procesów i polityk w organizacjidoświadczenie w zarządzaniu talentamipodstawowa świadomość zarządzania ryzykiem operacyjnym doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolne do wpływania na kolegów z kadry kierowniczej umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracyumiejętnosć taktownego radzenia sobie z trudnymi sytuacjamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś!Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś!Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą zaangażowaną w pracę zespołową, nastawioną na spełnianie potrzeb klientów? Chciałbyś mieć realny wpływ na rozwój usług ServiceNow? Praca w dynamicznym, międzynarodowym środowisku jest tym na czym Ci zależy? Jeżeli tak, poniższa oferta na pewno Cię zainteresuje! oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Batrakcyjne wynagrodzeniebogaty system benefitówpracę w pełni zdalnązadaniauczestnictwo w opracowywaniu rozwiązań biznesowychtworzenie rozwiązań spełniających potrzeby i wymagania klientaobejmowanie roli eksperta wiodącego w obszarze procesów i technologii bieżąca współpraca z klientami i pracownikami wewnętrznymi uczestnictwo w doradztwie, szkoleniach, wdrożeniach, integracjach oraz zarządzaniu platformąnadzór nad dokumentacją wspieranie zespołu sprzedażowego w obszarze ServiceNowanaliza stanu obecnego oraz opracowywanie przyszłych rozwiązań zgodnie z sytuacją rynkową i potrzebami klientówoczekujemykilkuletniego doświadczenia w branży ITcertyfikatu administratora ServiceNowdoświadczenia w zakresie wdrożeń ServiceNowumiejętności zarządzania projektamidoświadczenia w obsłudze klienta praktycznej umiejętności tworzenia rozwiązań technicznychwiedzy na temat standardów kontroli jakości i testowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą zaangażowaną w pracę zespołową, nastawioną na spełnianie potrzeb klientów? Chciałbyś mieć realny wpływ na rozwój usług ServiceNow? Praca w dynamicznym, międzynarodowym środowisku jest tym na czym Ci zależy? Jeżeli tak, poniższa oferta na pewno Cię zainteresuje! oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Batrakcyjne wynagrodzeniebogaty system benefitówpracę w pełni zdalnązadaniauczestnictwo w opracowywaniu rozwiązań biznesowychtworzenie rozwiązań spełniających potrzeby i wymagania klientaobejmowanie roli eksperta wiodącego w obszarze procesów i technologii bieżąca współpraca z klientami i pracownikami wewnętrznymi uczestnictwo w doradztwie, szkoleniach, wdrożeniach, integracjach oraz zarządzaniu platformąnadzór nad dokumentacją wspieranie zespołu sprzedażowego w obszarze ServiceNowanaliza stanu obecnego oraz opracowywanie przyszłych rozwiązań zgodnie z sytuacją rynkową i potrzebami klientówoczekujemykilkuletniego doświadczenia w branży ITcertyfikatu administratora ServiceNowdoświadczenia w zakresie wdrożeń ServiceNowumiejętności zarządzania projektamidoświadczenia w obsłudze klienta praktycznej umiejętności tworzenia rozwiązań technicznychwiedzy na temat standardów kontroli jakości i testowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz koordynowałeś procesem budowlanym? Jeśli na dodatek kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem to koniecznie aplikuj na poniższe ogłoszenie i zapewnij sobie rozwój u stabilnego pracodawcy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, auto)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowezadaniaposzukiwanie nowych kontraktówsporządzanie ofert i uczestniczenie w negocjacjachutrzymywanie ścisłych relacji z klientemorganizacja i nadzór nad realizacją prac budowlanychplanowanie i koordynacja robót w oparciu o dokumentację technicznąkoordynacja prac z innych obszarów projektuzarządzanie kontaktami z podwykonawcamikontrola kosztów na budowiebieżąca komunikacja z inspektorem nadzorunadzór nad dokumentacjąoczekujemywykształcenia technicznegominimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość podstaw pakietu MS Officemile widziana podstawowa znajomość podstaw AutoCadmile widziana znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz koordynowałeś procesem budowlanym? Jeśli na dodatek kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem to koniecznie aplikuj na poniższe ogłoszenie i zapewnij sobie rozwój u stabilnego pracodawcy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, auto)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowezadaniaposzukiwanie nowych kontraktówsporządzanie ofert i uczestniczenie w negocjacjachutrzymywanie ścisłych relacji z klientemorganizacja i nadzór nad realizacją prac budowlanychplanowanie i koordynacja robót w oparciu o dokumentację technicznąkoordynacja prac z innych obszarów projektuzarządzanie kontaktami z podwykonawcamikontrola kosztów na budowiebieżąca komunikacja z inspektorem nadzorunadzór nad dokumentacjąoczekujemywykształcenia technicznegominimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość podstaw pakietu MS Officemile widziana podstawowa znajomość podstaw AutoCadmile widziana znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz ludzi i kontakt z nimi? Uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia kawy?  Jeśli tak to mamy coś specjalnie dla Ciebie!  Dla naszego klienta, jednego z najbardziej rozpoznawalnych marek sklepo-kawiarni, poszukujemy doradców ds. obsługi klienta.        oferujemyOferujemy Ci zatrudnienie w oparciu umowy zlecenie ze stawką 18,30 zł brutto, elastyczny grafik, comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy oraz kapsułek,benefity w postaci karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, zniżek do kin i restauracji! Praca jest  na terenie Galerii Silesia.zadaniaWszystkiego od podstaw Cię nauczymy i pokażemy. A jeśli pojawią się pytania w trakcie pracy zawsze chętnie pomożemy!  Atmosfera pracy jest dla nas priorytetem! oczekujemydużej dawki pozytywnej energii - najlepiej jeszcze przed wypiciem porannej kawy :) zaangażowania i chęci do uczenia się nowych rzeczykiążeczki sanepidowskiej - niestety bez tej książeczki nie mamy szans na zatrudnienie Ciebie Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz ludzi i kontakt z nimi? Uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia kawy?  Jeśli tak to mamy coś specjalnie dla Ciebie!  Dla naszego klienta, jednego z najbardziej rozpoznawalnych marek sklepo-kawiarni, poszukujemy doradców ds. obsługi klienta.        oferujemyOferujemy Ci zatrudnienie w oparciu umowy zlecenie ze stawką 18,30 zł brutto, elastyczny grafik, comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy oraz kapsułek,benefity w postaci karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, zniżek do kin i restauracji! Praca jest  na terenie Galerii Silesia.zadaniaWszystkiego od podstaw Cię nauczymy i pokażemy. A jeśli pojawią się pytania w trakcie pracy zawsze chętnie pomożemy!  Atmosfera pracy jest dla nas priorytetem! oczekujemydużej dawki pozytywnej energii - najlepiej jeszcze przed wypiciem porannej kawy :) zaangażowania i chęci do uczenia się nowych rzeczykiążeczki sanepidowskiej - niestety bez tej książeczki nie mamy szans na zatrudnienie Ciebie Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz stabilnej pracy?Pracuj w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem w branży technlogiczne. Skontaktuj się z nami i zobacz ile możesz zyskać w bardzo krótkim czasie!Obecnie ​dla firmy Rockwell z siedzibą w Katowicach - Zawodziu poszukujemy osób na stanowisko: operator maszynWyślij sms o treści: operator maszyn - oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)pracę w trybie 3 zmianowym umowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki i płatne urlopy)możliwość przejścia bezpośrednio pod struktury firmyprywatną opiekę medyczną, kartę sportową i wiele innych dodatkowych korzyścipracę w dobrej lokalizacji -> Katowice-Zawodzie, u. Rozdzieńska 49 - przy nowym centrum przesiadkowymmożliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)zadaniaobsługa linii produkcyjnych: ustawianie i praca na urządzeniach oraz maszynach wchodzących w jej składpraca na podstawie planów i rysunkówdbałość o jakość produkowanych wyrobów i kontrola w zakresie przewidzianym dla operatorasygnalizowanie problemów technicznych (np. zacięć maszyny i jakościowych na liniach oraz bezzwłoczne próby ich rozwiązania samodzielnierework/naprawa wadliwie wyprodukowanych sztuk produktówoczekujemydoświadczenia jako operator maszynumiejętności oraz chęci samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych ze sprzętem oraz montażowychzaangażowania w wykonywaną pracęgotowości podjęcia pracy od zarazdogodnego dojazdu do lokalizacji Katowice - Zawodzie dyspozycyjności do pracy w w 3 zmianachznajomość rysunku technicznego lub chęć i gotowość nauczenia się goAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz stabilnej pracy?Pracuj w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem w branży technlogiczne. Skontaktuj się z nami i zobacz ile możesz zyskać w bardzo krótkim czasie!Obecnie ​dla firmy Rockwell z siedzibą w Katowicach - Zawodziu poszukujemy osób na stanowisko: operator maszynWyślij sms o treści: operator maszyn - oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)pracę w trybie 3 zmianowym umowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki i płatne urlopy)możliwość przejścia bezpośrednio pod struktury firmyprywatną opiekę medyczną, kartę sportową i wiele innych dodatkowych korzyścipracę w dobrej lokalizacji -> Katowice-Zawodzie, u. Rozdzieńska 49 - przy nowym centrum przesiadkowymmożliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)zadaniaobsługa linii produkcyjnych: ustawianie i praca na urządzeniach oraz maszynach wchodzących w jej składpraca na podstawie planów i rysunkówdbałość o jakość produkowanych wyrobów i kontrola w zakresie przewidzianym dla operatorasygnalizowanie problemów technicznych (np. zacięć maszyny i jakościowych na liniach oraz bezzwłoczne próby ich rozwiązania samodzielnierework/naprawa wadliwie wyprodukowanych sztuk produktówoczekujemydoświadczenia jako operator maszynumiejętności oraz chęci samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych ze sprzętem oraz montażowychzaangażowania w wykonywaną pracęgotowości podjęcia pracy od zarazdogodnego dojazdu do lokalizacji Katowice - Zawodzie dyspozycyjności do pracy w w 3 zmianachznajomość rysunku technicznego lub chęć i gotowość nauczenia się goAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz stabilnej pracy?Pracuj w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem w branży technologicznej. Skontaktuj się z nami i zobacz ile możesz zyskać w bardzo krótkim czasie!Obecnie ​dla firmy Rockwell z siedzibą w Katowicach - Zawodziu poszukujemy osób na stanowisko: magazynierWyślij sms o treści: magazyn - oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 4000 brutto/mcpakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)pracę w trybie 3-zmianowym umowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki i płatne urlopy)możliwość przejścia bezpośrednio pod struktury firmyprywatną opiekę medyczną, kartę sportową i wiele innych dodatkowych korzyścipracę w dobrej lokalizacji -> Katowice-Zawodzie, u. Rozdzieńska 49 - przy nowym centrum przesiadkowymmożliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)zadaniaprace magazynowe: obsługa skanera, przygotowywanie wysyłek, wywóz komponentów na halę produkcyjnąobsługa wózka widłowego na terenie magazynu, a także hali produkcyjnej dbanie o porządek i bezpieczeństwo podczas wykonywanej pracyoczekujemydoświadczenia w pracy w magazynieuprawnień na wózek widłowy + UDTmotywacji do pracy, sumienności, dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz stabilnej pracy?Pracuj w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem w branży technologicznej. Skontaktuj się z nami i zobacz ile możesz zyskać w bardzo krótkim czasie!Obecnie ​dla firmy Rockwell z siedzibą w Katowicach - Zawodziu poszukujemy osób na stanowisko: magazynierWyślij sms o treści: magazyn - oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 4000 brutto/mcpakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)pracę w trybie 3-zmianowym umowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki i płatne urlopy)możliwość przejścia bezpośrednio pod struktury firmyprywatną opiekę medyczną, kartę sportową i wiele innych dodatkowych korzyścipracę w dobrej lokalizacji -> Katowice-Zawodzie, u. Rozdzieńska 49 - przy nowym centrum przesiadkowymmożliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)zadaniaprace magazynowe: obsługa skanera, przygotowywanie wysyłek, wywóz komponentów na halę produkcyjnąobsługa wózka widłowego na terenie magazynu, a także hali produkcyjnej dbanie o porządek i bezpieczeństwo podczas wykonywanej pracyoczekujemydoświadczenia w pracy w magazynieuprawnień na wózek widłowy + UDTmotywacji do pracy, sumienności, dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli szukasz stabilnej pracy z w dogodnej lokalizacji w Katowicach? Aplikuj na stanowisko montera/monterki i dołącz do nowego zespołu, który właśnie Tworzymy wspólnie z naszym Klientem. oferujemypracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym (możliwe nadgodziny)zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy) - możliwość zatrudnienia bezpośrednio u klienta po około po około 6 miesiącach pracywynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)benefity w postaci karty sodexo oraz doładowania platformy multibenefitowejpakiet atrakcyjnych benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) dla każdego pracownika Randstadmożliwość długoterminowej współpracy, zależy nam abyś został/-a z nami na dłużejzadaniaproste prace montażowe na podstawie rysunku technicznegopraca z drobnymi elementami -  wymagana dokładność, zdolności manualnych oraz cierpliwośćobsługa maszyn produkcyjnychprace okołoprodukcyjneoczekujemydokładności i rzetelności w wykonywanej pracygotowości podjęcia pracy od zarazdogodnego dojazdu do lokalizacji Katowice - Zawodzie )doświadczenie w pracy na produkcji lub montażudyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowyznajomość rysunku technicznego lub chęć i gotowość nauczenia się goAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz stabilnej pracy z w dogodnej lokalizacji w Katowicach? Aplikuj na stanowisko montera/monterki i dołącz do nowego zespołu, który właśnie Tworzymy wspólnie z naszym Klientem. oferujemypracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym (możliwe nadgodziny)zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy) - możliwość zatrudnienia bezpośrednio u klienta po około po około 6 miesiącach pracywynagrodzenie miesięczne oraz pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)benefity w postaci karty sodexo oraz doładowania platformy multibenefitowejpakiet atrakcyjnych benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) dla każdego pracownika Randstadmożliwość długoterminowej współpracy, zależy nam abyś został/-a z nami na dłużejzadaniaproste prace montażowe na podstawie rysunku technicznegopraca z drobnymi elementami -  wymagana dokładność, zdolności manualnych oraz cierpliwośćobsługa maszyn produkcyjnychprace okołoprodukcyjneoczekujemydokładności i rzetelności w wykonywanej pracygotowości podjęcia pracy od zarazdogodnego dojazdu do lokalizacji Katowice - Zawodzie )doświadczenie w pracy na produkcji lub montażudyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowyznajomość rysunku technicznego lub chęć i gotowość nauczenia się goAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu?A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach?Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie "no problem" zgłoś się do nas i daj się poznać!Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychelastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnej (tymczasowo)umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmywsparcie przy analizach dotyczących brexitumonitorowanie realizacji transportuwspólne prowadzenie cotygodniowych spotkań efektywnościowychkontakt z przewoźnikamiodpowiedzialność za przeprowadzanie krótkoterminowych, średnioterminowych i długoterminowych kontroli zdolności przewozowych zarządzanie zleceniami transportowymiwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)znajomości skrzynki pocztowej - outlookznajomości programu MS Excelumiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu?A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach?Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie "no problem" zgłoś się do nas i daj się poznać!Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychelastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnej (tymczasowo)umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmywsparcie przy analizach dotyczących brexitumonitorowanie realizacji transportuwspólne prowadzenie cotygodniowych spotkań efektywnościowychkontakt z przewoźnikamiodpowiedzialność za przeprowadzanie krótkoterminowych, średnioterminowych i długoterminowych kontroli zdolności przewozowych zarządzanie zleceniami transportowymiwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)znajomości skrzynki pocztowej - outlookznajomości programu MS Excelumiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy doradców prezentowych w perfumeriach Sephora w Katowicach.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021atrakcyjna stawkapraca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadaniaprofesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia) dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephoraoczekujemypozytywnego nastawieniazorientowania na KlientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy doradców prezentowych w perfumeriach Sephora w Katowicach.oferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021atrakcyjna stawkapraca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadaniaprofesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia) dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephoraoczekujemypozytywnego nastawieniazorientowania na KlientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy kurierskiej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta z komunikatywnym angielskim. Nie czekaj - aplikuj:) Zapraszamy!oferujemyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie 3438,05 zł brutto miesięczniepakiet szkoleń wstępnychterminowe wynagrodzenie do 10 każdego miesiącazadaniaudzielanie informacji o statusie przesyłki,w razie opóźnień lokalizowanie przesyłki i przekazywanie klientowi informacji kiedy się może jej spodziewać,proste prace back office w biurzeoczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskim,zaangażowania, gotowości do pracy biurowej oraz pracy z telefonemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy kurierskiej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta z komunikatywnym angielskim. Nie czekaj - aplikuj:) Zapraszamy!oferujemyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie 3438,05 zł brutto miesięczniepakiet szkoleń wstępnychterminowe wynagrodzenie do 10 każdego miesiącazadaniaudzielanie informacji o statusie przesyłki,w razie opóźnień lokalizowanie przesyłki i przekazywanie klientowi informacji kiedy się może jej spodziewać,proste prace back office w biurzeoczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskim,zaangażowania, gotowości do pracy biurowej oraz pracy z telefonemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie oraz weryfikacja rachunkowościmonitorowanie rozrachunków z dostawcami, rozrachunkami z odbiorcami, bankami, listami, listami płac, zapisamizamknięcie wraz z odcięciemsporządzanie deklaracji podatkowychmiesięczne i roczne transakcje zamknięciaprzygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i pakietów podatkowychoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe minimum 1-2 lata doświadczenia w księgowości lub finansachdobra znajomość języka angielskiego minimum B2znajomość francuskiego min A2biegła znajomość pakietu MS Office umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach w spokojny i dyplomatyczny sposóbsilne zrozumienie procesów potrzebnych do skutecznego podjęcia roliAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język francuski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie oraz weryfikacja rachunkowościmonitorowanie rozrachunków z dostawcami, rozrachunkami z odbiorcami, bankami, listami, listami płac, zapisamizamknięcie wraz z odcięciemsporządzanie deklaracji podatkowychmiesięczne i roczne transakcje zamknięciaprzygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i pakietów podatkowychoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe minimum 1-2 lata doświadczenia w księgowości lub finansachdobra znajomość języka angielskiego minimum B2znajomość francuskiego min A2biegła znajomość pakietu MS Office umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach w spokojny i dyplomatyczny sposóbsilne zrozumienie procesów potrzebnych do skutecznego podjęcia roliAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - perfumerii Sephora poszukujemy pracowników w okresie okołoświątecznym.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie przez Agencję Pracy Randstad Polska elastyczne godziny pracy praca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadaniaprofesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia)dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephorapakowanie prezentówoczekujemymile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (praca hostessy/ sprzedawcy/ doradcy klienta)poszukujemy osób optymistycznych, energicznych i lubiących pracę z klientamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - perfumerii Sephora poszukujemy pracowników w okresie okołoświątecznym.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie przez Agencję Pracy Randstad Polska elastyczne godziny pracy praca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadaniaprofesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia)dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephorapakowanie prezentówoczekujemymile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (praca hostessy/ sprzedawcy/ doradcy klienta)poszukujemy osób optymistycznych, energicznych i lubiących pracę z klientamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w dogodnej lokalizacji? Masz doświadczenie w pracy na montażu i chcesz się rozwijać? Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!Obecnie dla naszego klienta z branży elektroenergetycznej, poszukujemy pracowników na stanowisko: elektromonter/ka.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o pracę na cały etatumowę o pracę tymczasową (opłacane składki ZUS, płatne urlopy)pracę w systemie 1 zmianowym: 6-14szkolenie stanowiskowemożliwość podnoszenia kwalifikacjizadaniamontaż układów pomiarowychskładanie obwodów zasilających i sterowniczychrealizacja planu produkcyjnegowyposażenie rozdzielnic w aparaturę elektrycznąoczekujemyumiejętności czytania symboliki/schematów elektrycznychdoświadczenia w montażu aparatury elektrycznejmile widziane uprawnienia SEP 1 kVmotywacji i chęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w dogodnej lokalizacji? Masz doświadczenie w pracy na montażu i chcesz się rozwijać? Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!Obecnie dla naszego klienta z branży elektroenergetycznej, poszukujemy pracowników na stanowisko: elektromonter/ka.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o pracę na cały etatumowę o pracę tymczasową (opłacane składki ZUS, płatne urlopy)pracę w systemie 1 zmianowym: 6-14szkolenie stanowiskowemożliwość podnoszenia kwalifikacjizadaniamontaż układów pomiarowychskładanie obwodów zasilających i sterowniczychrealizacja planu produkcyjnegowyposażenie rozdzielnic w aparaturę elektrycznąoczekujemyumiejętności czytania symboliki/schematów elektrycznychdoświadczenia w montażu aparatury elektrycznejmile widziane uprawnienia SEP 1 kVmotywacji i chęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się nad pracą w obsłudze klienta? Chciałbyś się rozwijać w tym obszarze? Język angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniarealizacja zwrotów, reklamacji od partnerów i dokonywanie korekt zgodnie z przyjętymi w Spółce proceduramirozliczanie płatności partnerów, kontrola poziomu zadłużenia i komunikacja z partnerami w celu wyjaśnienia wszelkich niezgodności sald rozrachunkowychwproadzanie do systemu zarządzającego sprzedażą niezbędnych danych identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez partnerówkomunikacja z partneramiwspółpraca z członkami działu sprzedażyrealizacja zamówień w systemach ewidencja dokumentów w systemie magazynowo-księgowym przygotowywanie niezbędnych analiz i raportów na potrzeby zarządu Spółkioczekujemywyksztłcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowisku znajomość języka angielskiego - min. B2umiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się nad pracą w obsłudze klienta? Chciałbyś się rozwijać w tym obszarze? Język angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniarealizacja zwrotów, reklamacji od partnerów i dokonywanie korekt zgodnie z przyjętymi w Spółce proceduramirozliczanie płatności partnerów, kontrola poziomu zadłużenia i komunikacja z partnerami w celu wyjaśnienia wszelkich niezgodności sald rozrachunkowychwproadzanie do systemu zarządzającego sprzedażą niezbędnych danych identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez partnerówkomunikacja z partneramiwspółpraca z członkami działu sprzedażyrealizacja zamówień w systemach ewidencja dokumentów w systemie magazynowo-księgowym przygotowywanie niezbędnych analiz i raportów na potrzeby zarządu Spółkioczekujemywyksztłcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowisku znajomość języka angielskiego - min. B2umiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz wiedzę i doświadczenie w obszarze sieciowym?Chcesz rozwijć się w roli team leadera? Nie czekaj, ta oferta jest dla Ciebie, aplikuj już dziś! oferujemyumowę o pracępracę w stailnej firmie z amerykańskim kapitałem benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie)zajęcia z j. angielskiego premia roczna praca w modelu hybrydowym w biurze w Katowicach w stałych godzinach 7-15zadaniaskuteczne wykorzystanie zasobów w celu utrzymania systemów i usług wymaganych do spełnienia oczekiwań klientówdbanie o zgodność z procedurami zarządzanie zespołem pracującym w obszarze sieciowym bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oczekujemydoświadczenia w zarządzaniu zespołem IT/OTcertyfikat Cisco CCNA lub wiedza z tego zakresu dokładności i skrupulatnościdostępność do pracy w weekendy średnio raz na 1,5 miesiąca mile widziane:doświadczenie w cyberbezpieczeństwie Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz wiedzę i doświadczenie w obszarze sieciowym?Chcesz rozwijć się w roli team leadera? Nie czekaj, ta oferta jest dla Ciebie, aplikuj już dziś! oferujemyumowę o pracępracę w stailnej firmie z amerykańskim kapitałem benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie)zajęcia z j. angielskiego premia roczna praca w modelu hybrydowym w biurze w Katowicach w stałych godzinach 7-15zadaniaskuteczne wykorzystanie zasobów w celu utrzymania systemów i usług wymaganych do spełnienia oczekiwań klientówdbanie o zgodność z procedurami zarządzanie zespołem pracującym w obszarze sieciowym bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oczekujemydoświadczenia w zarządzaniu zespołem IT/OTcertyfikat Cisco CCNA lub wiedza z tego zakresu dokładności i skrupulatnościdostępność do pracy w weekendy średnio raz na 1,5 miesiąca mile widziane:doświadczenie w cyberbezpieczeństwie Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zarządzanie gotówką, inkasowanie, rozwiązywanie sporów - jeżeli pojęcia te nie są Ci straszne, dodatkowo swobodnie posługujesz się językiem angielskim oraz hiszpańskim, nie czekaj - APLIKUJ! Jedno z Centrum Usług Finansowych w Katowicach poszukuje takich osób jak Ty!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie z dodatkiem językowymhybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypraca w środowisku międzynarodowym w firmie o ugrunotwanej pozycji na rynkuumowa o pracępakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółatmosferę, która sprawi, że zostaniesz z nami na dłużej zadaniazbieranie płatności od klientówuzgadnianie kont klientów, w celu identyfikacji sporów, nadpłatgenerowanie wpisów księgowych i nadzorowanie kompesat, uznań i obciążeńogólna obsługa klienta przypisanym rachunkom w sprawach dotyczących salda należności i rozstrzygania sporówkomunikacja z innymi działami, szczególnie działem sprzedaży produktów, sprzedaży terenowej i personelem serwisowym w celu rozwiązywania sporów z klientamiwykonywanie zdrowego osądupodejmowanie decyzji w zakresie ustaleń dotyczących płatności za sporne pozycje i odpisyklasyfikacja przeterminowanych kont do miesięcznego raportowania dla kierownictwaprzekazywanie kierownictwu zalecenia dotyczące kont lub przedmiotów, które są potencjalnie nie do odebraniaweryfikacja plików rezerwy na złe długibudowanie i utrzymywanie dobrych pozostałymi działami firmyutrzymywanie dokładnej informacji w systemie, zgodnie z polityką firmywsparcie audytu finansowegokoncentracja na osiąganiu celów i strategii zespołurównoważenie wiele wymagań i priorytetów oczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia lub równoważny)bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego w mowie i piśmierozwiązywanie problemów i umiejętności negocjacyjnedobre umiejętności komunikacyjneumiejętność samodzielnej pracy i dotrzymywania terminówdodatkowym atutem będzie doświadczenie w środowisku międzynarodowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zarządzanie gotówką, inkasowanie, rozwiązywanie sporów - jeżeli pojęcia te nie są Ci straszne, dodatkowo swobodnie posługujesz się językiem angielskim oraz hiszpańskim, nie czekaj - APLIKUJ! Jedno z Centrum Usług Finansowych w Katowicach poszukuje takich osób jak Ty!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie z dodatkiem językowymhybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypraca w środowisku międzynarodowym w firmie o ugrunotwanej pozycji na rynkuumowa o pracępakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółatmosferę, która sprawi, że zostaniesz z nami na dłużej zadaniazbieranie płatności od klientówuzgadnianie kont klientów, w celu identyfikacji sporów, nadpłatgenerowanie wpisów księgowych i nadzorowanie kompesat, uznań i obciążeńogólna obsługa klienta przypisanym rachunkom w sprawach dotyczących salda należności i rozstrzygania sporówkomunikacja z innymi działami, szczególnie działem sprzedaży produktów, sprzedaży terenowej i personelem serwisowym w celu rozwiązywania sporów z klientamiwykonywanie zdrowego osądupodejmowanie decyzji w zakresie ustaleń dotyczących płatności za sporne pozycje i odpisyklasyfikacja przeterminowanych kont do miesięcznego raportowania dla kierownictwaprzekazywanie kierownictwu zalecenia dotyczące kont lub przedmiotów, które są potencjalnie nie do odebraniaweryfikacja plików rezerwy na złe długibudowanie i utrzymywanie dobrych pozostałymi działami firmyutrzymywanie dokładnej informacji w systemie, zgodnie z polityką firmywsparcie audytu finansowegokoncentracja na osiąganiu celów i strategii zespołurównoważenie wiele wymagań i priorytetów oczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia lub równoważny)bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego w mowie i piśmierozwiązywanie problemów i umiejętności negocjacyjnedobre umiejętności komunikacyjneumiejętność samodzielnej pracy i dotrzymywania terminówdodatkowym atutem będzie doświadczenie w środowisku międzynarodowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz stabilnej pracy?Pracuj w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem w branży technlogiczne. Skontaktuj się z nami i zobacz ile możesz zyskać w bardzo krótkim czasie!Obecnie ​dla firmy Rockwell z siedzibą w Katowicach - Zawodziu poszukujemy osób na stanowisko Technik Utrzymania Ruchu w obszarze  SMT/THT  oferujemyzatrudnienie bezpośrednio w strukturach firmy atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe (od 7000 PLN brutto do negocjacji)pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i wiele innych dodatkowych korzyścipracę w dobrej lokalizacji -> Katowice-Zawodzie, u. Rozdzieńska 49 - przy nowym centrum przesiadkowymzadaniazapewnienie ciągłość pracy maszyn i linii produkcyjnych w obszarze SMT/THT wykonywanie przeglądów maszyn diagnozowanie, usuwanie oraz analiza awarii maszyn usprawnienie istniejących maszyn, urządzeń i stanowisk produkcyjnych wdrażanie usprawnień mających na celu poprawę zdolności procesów produkcyjnych prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądamiprzygotowywanie danych potrzebnych do zamówienia części zamiennychoczekujemy doświadczenie na podobnym stanowisku praktyczna wiedza z zakresu wsparcia produkcji SMT/THTznajomosć języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikcję będzie dodatkowym atutemgotowość do podróży służbowych podczas wdrożenia w obowiązkiumiejętność czytania rysunków technicznych, schematów elektrycznych praktyczne doświadczenie w obsłudze, serwisowaniu lub modyfikowaniu maszyn sterowanych PLC/PCmile widziane uprawnienia SEPznajomość obsługi komputera (MS Office) dobra organizacja pracy własnej i zdolność do samodzielnej pracy gotowość do pracy w systemie 3 zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz stabilnej pracy?Pracuj w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem w branży technlogiczne. Skontaktuj się z nami i zobacz ile możesz zyskać w bardzo krótkim czasie!Obecnie ​dla firmy Rockwell z siedzibą w Katowicach - Zawodziu poszukujemy osób na stanowisko Technik Utrzymania Ruchu w obszarze  SMT/THT  oferujemyzatrudnienie bezpośrednio w strukturach firmy atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe (od 7000 PLN brutto do negocjacji)pakiet premii i dodatków (premia miesięczna, kwartalna, roczna i wakacyjna)prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i wiele innych dodatkowych korzyścipracę w dobrej lokalizacji -> Katowice-Zawodzie, u. Rozdzieńska 49 - przy nowym centrum przesiadkowymzadaniazapewnienie ciągłość pracy maszyn i linii produkcyjnych w obszarze SMT/THT wykonywanie przeglądów maszyn diagnozowanie, usuwanie oraz analiza awarii maszyn usprawnienie istniejących maszyn, urządzeń i stanowisk produkcyjnych wdrażanie usprawnień mających na celu poprawę zdolności procesów produkcyjnych prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądamiprzygotowywanie danych potrzebnych do zamówienia części zamiennychoczekujemy doświadczenie na podobnym stanowisku praktyczna wiedza z zakresu wsparcia produkcji SMT/THTznajomosć języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikcję będzie dodatkowym atutemgotowość do podróży służbowych podczas wdrożenia w obowiązkiumiejętność czytania rysunków technicznych, schematów elektrycznych praktyczne doświadczenie w obsłudze, serwisowaniu lub modyfikowaniu maszyn sterowanych PLC/PCmile widziane uprawnienia SEPznajomość obsługi komputera (MS Office) dobra organizacja pracy własnej i zdolność do samodzielnej pracy gotowość do pracy w systemie 3 zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      W związku ze zbliżającymi się Świętami poszukujemy osób do prac pomocniczych w sklepach zlokalizowanych w Centrach Handlowych. oferujemypracę w oparciu o umowę zlecenieelastyczny czas pracyzadaniaprace pomocnicze na terenie sklepuukładanie odzieżydoradztwooczekujemychęci do pracypozytywnego nastawianiaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku ze zbliżającymi się Świętami poszukujemy osób do prac pomocniczych w sklepach zlokalizowanych w Centrach Handlowych. oferujemypracę w oparciu o umowę zlecenieelastyczny czas pracyzadaniaprace pomocnicze na terenie sklepuukładanie odzieżydoradztwooczekujemychęci do pracypozytywnego nastawianiaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 45 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.