Naszym klientem jest międzynarodowa firma z 25-letnim stażem na polskim rynku, dla której poszukujemy obecnie specjalisty ds. utrzymania obiektów handlowych.
oferujemy- Praca zdalna lub w przypadku pracownika z Warszawy praca hybrydowa 50/50
- Dostępność w godzinach 8:00- 9:00
- Możliwość wypożyczenia samochodu służbowego z firmy (na potrzeby dojazdów do salonów w sytuacjach ad hoc/awaryjnych).
- Zniżki na produkty w wysokości 30%–50% dla pracownika, przyjaciół i rodziny.
- Dofinansowanie do karty Multisport.
- Pakiet opieki medycznej (Luxmed).
- Ubezpieczenie na życie.
- Dostęp do systemu benefitów MyBenefit.
- System poleceń pracowniczych.
- Obsługa platformy do zgłaszania usterek technicznych i zarządzania zgłoszeniami.
- Koordynowanie procesów naprawczych w salonach, w tym w sytuacjach kryzysowych (np. zalania, awarie).
- Kontakt i sprawna komunikacja z partnerami zewnętrznymi (kontrahentami) i wewnętrznymi (pracownicy siedziby, magazynu, salonów).
- Nadzór i odbiór prac technicznych realizowanych przez zewnętrznych wykonawców i usługodawców.
- Analiza i optymalizacja kosztów (CAPEX i OPEX), wspieranie działań optymalizujących.
- Tworzenie i administracja bazą danych salonów oraz utrzymanie infrastruktury technicznej.
- Nadzór nad wykonywanymi przeglądami technicznymi, w tym instalacji klimatyzacji (HVAC) i instalacji elektrycznej.
- Egzekwowanie zapisów umów dotyczących współpracy i analiza zapisów umów najmu.
- Wprowadzanie i realizacja przyjętych procedur w obszarze technicznym.
- Wykonywanie innych zadań i projektów na potrzeby Działu Rozwoju.
- Raportowanie do Maintenance Manager
- Wykształcanie wyższe (mgr) lub wyższe niepełne (inż.), preferowane kierunki techniczne (np. architektura, budownictwo, inżynieria środowiska).
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowana branża retail (lub inżynier budowy z retailu).
- Praktyczna znajomość instalacji technicznych w lokalach usługowych, ze szczególnym naciskiem na instalację HVAC oraz instalacje sanitarne.
- Doświadczenie w obsłudze technicznej
- Doświadczenie w pracy z budżetem (CAPEX i OPEX) oraz platformą do zarządzania zgłoszeniami (np. Service Channel).
- Umiejętność analizy zapisów umów najmu i pracy z danymi.
- Doświadczenie w pracy z klientem wewnętrznym oraz kontrahentami zewnętrznymi i egzekwowaniu zapisów umów.
- Prawo jazdy kat. B oraz dyplom ukończenia studiów / świadectwo pracy.
- Angielski komunikatywny (poziom B2/C1).
- Mile widziane: Doświadczenie w programach do projektowania, np. Auto CAD.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...