You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Małopolskie: 78 - Strona 1

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym brukarzem? szukasz pracy od poniedziałku do piątku? Apliku! Szukamy właśnie Ciebie!oferujemyumowę o pracęstałe wynagrodzenie plus premia uznaniowapracę od poniedziałku do piątkuzatrudnienie również w okresie zimowymzadaniaukładanie,naprawianie,rozbieranie,wykańczanie nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej.oczekujemy doświadczenia w pracy jako brukarzprawo jazdy kat BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      Jesteś doświadczonym brukarzem? szukasz pracy od poniedziałku do piątku? Apliku! Szukamy właśnie Ciebie!oferujemyumowę o pracęstałe wynagrodzenie plus premia uznaniowapracę od poniedziałku do piątkuzatrudnienie również w okresie zimowymzadaniaukładanie,naprawianie,rozbieranie,wykańczanie nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej.oczekujemy doświadczenia w pracy jako brukarzprawo jazdy kat BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz prraować na świeżym powietrzu? Posiadasz doświadczenie w pracy ogrodnika?Znasz się na roślinach i chciałbyś pracować przy ich pielęgnacji? Jeśli tak to mamy dla Ciebie propozycję ! Szczegóły znajdziesz poniżej  oferujemypracę dla osób lubiących kontakt z roślinami, na świeżym powietrzu,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym,stałe , atrakcyjne wynagrodzenie plus premia uznaniowa,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-16,zatrudnienie także w sezonie zimowym.zadaniapielęgnacja roślin , krzewów i drzew na terenach osiedli,dbałość o estetyczny wygląd trawników, grabienie, nawożenie, sadzenie, podcinka drzew i krzewów,prace porządkowe.oczekujemydoświadczenia min. 2 lata w pracy jako ogrodnik, pracownik utrzymania zieleni,wiedzy z zakresu pielęgnacji roślin i krzewów,mile widziane prawo jazdy kat. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz prraować na świeżym powietrzu? Posiadasz doświadczenie w pracy ogrodnika?Znasz się na roślinach i chciałbyś pracować przy ich pielęgnacji? Jeśli tak to mamy dla Ciebie propozycję ! Szczegóły znajdziesz poniżej  oferujemypracę dla osób lubiących kontakt z roślinami, na świeżym powietrzu,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym,stałe , atrakcyjne wynagrodzenie plus premia uznaniowa,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-16,zatrudnienie także w sezonie zimowym.zadaniapielęgnacja roślin , krzewów i drzew na terenach osiedli,dbałość o estetyczny wygląd trawników, grabienie, nawożenie, sadzenie, podcinka drzew i krzewów,prace porządkowe.oczekujemydoświadczenia min. 2 lata w pracy jako ogrodnik, pracownik utrzymania zieleni,wiedzy z zakresu pielęgnacji roślin i krzewów,mile widziane prawo jazdy kat. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub administracji? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: Recruiting Coordinator - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (6 miesięczny okres próbny z możliwoścą ewentualnego przedłużenia)100 % praca zdalna (po zakończeniu pandemii Covid-19 praca hybrydowa w lokalnym biurze w Krakowie) biznesowe godziny pracy od 8:00-16:00 lub od 9:00-17:00atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)mile widziane doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimi (np. SmartRecruiters, Trello)bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub administracji? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: Recruiting Coordinator - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (6 miesięczny okres próbny z możliwoścą ewentualnego przedłużenia)100 % praca zdalna (po zakończeniu pandemii Covid-19 praca hybrydowa w lokalnym biurze w Krakowie) biznesowe godziny pracy od 8:00-16:00 lub od 9:00-17:00atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)mile widziane doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimi (np. SmartRecruiters, Trello)bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kokotów, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Praca od zaraz !!!poszukujemy pracownika produkcji stolarki aluminiowej/PCVMiejsce pracy: Kokotówoferujemyumowę o pracęstawka godzinowa 15,5 netto /h + premia do 700 zł nettopraca na II zmiany (6-14, 14-22)możliwość rozwoju zawodowego zadaniapraca na produkcji okien (szklenie i pakowanie okien)obsługa linii montażowejstosowanie ściśle określonych procedur i instrukcjipraca z ciężarami oczekujemydoświadczenia przy produkcji okien, będzie to dodatkowy atutdobrej organizacji pracyodpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych obowiązkówodporności na stres Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Praca od zaraz !!!poszukujemy pracownika produkcji stolarki aluminiowej/PCVMiejsce pracy: Kokotówoferujemyumowę o pracęstawka godzinowa 15,5 netto /h + premia do 700 zł nettopraca na II zmiany (6-14, 14-22)możliwość rozwoju zawodowego zadaniapraca na produkcji okien (szklenie i pakowanie okien)obsługa linii montażowejstosowanie ściśle określonych procedur i instrukcjipraca z ciężarami oczekujemydoświadczenia przy produkcji okien, będzie to dodatkowy atutdobrej organizacji pracyodpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych obowiązkówodporności na stres Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku?Posiadasz doświadczenie w pracy na magazynie? Szukasz stabilnego zatrudnienia?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie pracę! oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,przyjazną atmosferę,kartę Multisport.zadaniaprzygotowanie towaru do wysyłkiprowadzenie dokumentacji magazynowej.oczekujemydoświadczenia w obszarze magazynowania,skrupulatności i dokładności,znajomości programu SUBIEKT lub innego systemu magazynowego,znajomość programu excell i pakietu office.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku?Posiadasz doświadczenie w pracy na magazynie? Szukasz stabilnego zatrudnienia?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie pracę! oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,przyjazną atmosferę,kartę Multisport.zadaniaprzygotowanie towaru do wysyłkiprowadzenie dokumentacji magazynowej.oczekujemydoświadczenia w obszarze magazynowania,skrupulatności i dokładności,znajomości programu SUBIEKT lub innego systemu magazynowego,znajomość programu excell i pakietu office.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stałej pracy z możliwością dojazdu?Nie czekaj! Aplikuj już teraz lub wyślij sms o treści "cnc" a oddzwonimy i zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne!Absolwenci szkół średnich mile widziani!oferujemybezpłatny transport z miejscowości: Kraków, Wieliczka, Broniszów, Kazimierza Wielka, Posądza, Igołomia, Zabierzów, Wola Batorska, Bochnia, Proszówki, Damienice, Kłaj, Szarów, Węgrzyce Wielkiezdobycie cennego doświadczenia w branży motoryzacyjnejpracę w nowowyremontowanej i czystej hali zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąstawkę godzinową 20,40 zł brutto*szkolenie wprowadzającewolne świętapakiet benefitów Randstad Plus (ubezpieczenie grupowe na życie, karta sportowa)zadaniaobróbka tarcz hamulcowychwykonywanie pomiarówuzupełnianie dokumentacji technicznejoczekujemywykształcenia zawodowego lub średniego technicznegomile widziane doświadczenie w obsłudze obrabiarek CNC, jeśli nie posiadasz - przyuczymy Ciępodstawy rysunku technicznego oraz umiejętności posługiwania się przyrządami pomiarowymi - suwmiarkaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stałej pracy z możliwością dojazdu?Nie czekaj! Aplikuj już teraz lub wyślij sms o treści "cnc" a oddzwonimy i zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne!Absolwenci szkół średnich mile widziani!oferujemybezpłatny transport z miejscowości: Kraków, Wieliczka, Broniszów, Kazimierza Wielka, Posądza, Igołomia, Zabierzów, Wola Batorska, Bochnia, Proszówki, Damienice, Kłaj, Szarów, Węgrzyce Wielkiezdobycie cennego doświadczenia w branży motoryzacyjnejpracę w nowowyremontowanej i czystej hali zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąstawkę godzinową 20,40 zł brutto*szkolenie wprowadzającewolne świętapakiet benefitów Randstad Plus (ubezpieczenie grupowe na życie, karta sportowa)zadaniaobróbka tarcz hamulcowychwykonywanie pomiarówuzupełnianie dokumentacji technicznejoczekujemywykształcenia zawodowego lub średniego technicznegomile widziane doświadczenie w obsłudze obrabiarek CNC, jeśli nie posiadasz - przyuczymy Ciępodstawy rysunku technicznego oraz umiejętności posługiwania się przyrządami pomiarowymi - suwmiarkaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz spróbować swoich sił w firmie z tradycjami a zarazem w nowoczesnym otoczeniu maszyn?Szukamy operatorów wózka widłowego w Krakowie!APLIKUJ DO NAS JUŻ DZIŚ!Wyślij swoje CV lub sms o treści PRACA UDT na numer 697 800 987 a my do Ciebie oddzwonimy!oferujemyelastyczny grafik pracy,szybki proces rekrutacyjny! możliwość pracy w nadgodzinach,opiekę konsultanta na terenie zakładu,pracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,pracę w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym,100% terminowość wypłaty wynagrodzenia,stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłków,pakiet Benefitów Randstad+ (prywatną opiekę medyczną Medicover, zniżki na zakupy on-line oraz do restauracji i kin, kartę sportową OK System ). zadaniaobsługa wózka widłowego,obsługa skanera,dostarczenie półproduktów do maszyn oraz odbiór gotowego wyrobu,rozładunki i załadunki towarów,dokonywanie przeładunku towarów,składowanie towarów w magazynie zgodnie z ustalonym porządkiem,prace magazynowe oczekujemyuprawnienia na wózki widłowe UDT (jest to mała, biało-zielona legitymacja wydana przez Urząd Dozoru Technicznego)doświadczenie na w/w stanowisku- mile widziane!gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym. Nie czekaj! Ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chcesz spróbować swoich sił w firmie z tradycjami a zarazem w nowoczesnym otoczeniu maszyn?Szukamy operatorów wózka widłowego w Krakowie!APLIKUJ DO NAS JUŻ DZIŚ!Wyślij swoje CV lub sms o treści PRACA UDT na numer 697 800 987 a my do Ciebie oddzwonimy!oferujemyelastyczny grafik pracy,szybki proces rekrutacyjny! możliwość pracy w nadgodzinach,opiekę konsultanta na terenie zakładu,pracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,pracę w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym,100% terminowość wypłaty wynagrodzenia,stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłków,pakiet Benefitów Randstad+ (prywatną opiekę medyczną Medicover, zniżki na zakupy on-line oraz do restauracji i kin, kartę sportową OK System ). zadaniaobsługa wózka widłowego,obsługa skanera,dostarczenie półproduktów do maszyn oraz odbiór gotowego wyrobu,rozładunki i załadunki towarów,dokonywanie przeładunku towarów,składowanie towarów w magazynie zgodnie z ustalonym porządkiem,prace magazynowe oczekujemyuprawnienia na wózki widłowe UDT (jest to mała, biało-zielona legitymacja wydana przez Urząd Dozoru Technicznego)doświadczenie na w/w stanowisku- mile widziane!gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym. Nie czekaj! Ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Cześć!W związku z rozwojem oddziału w Krakowie, poszukujemy kandydata/ki do linii biznesowej Professionals (rekrutacje stałe) na stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji.Dobrze czujesz się w realizacji różnorodnych rekrutacji, podoba Ci się branża HR i dodatkowo chcesz pracować dla międzynarodowych organizacji i być częścią holenderskiej kultury pracy? Zostaw tu swoje CV - bardzo chcemy Cię poznać :)oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę zdalną w systemie hybrydowym,premie w systemie miesięcznym,wsparcie doświadczonego kolegi lub koleżanki w procesie onboardingu,elastyczny czas pracy,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka angielskiego, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie do edukacji,dostęp do nowoczesnych systemów usprawniających Twoją pracę,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniarealizacja rekrutacji na stanowiska specjalistyczne dla międzynarodowych klientów,odpowiedzialność za rekrutacje end-to-end,koordynowanie procesów rekrutacyjnych,aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku z wykorzystaniem umiejętności sourcingowych,budowanie relacji z kandydatami, dbanie o pozytywny "candidate experience",praca na indywidualnych celach.oczekujemymin. 1 roku doświadczenia w obszarze rekrutacji specjalistycznych,dobrej znajomość języka angielskiego,znajomości narzędzi sourcingowych (m.in. Linkedin),umiejętności skutecznego docierania do biernych kandydatów,samodzielności i dobrej organizacja własnej pracy,umiejętności odnajdywania się w dynamicznych warunkach pracy przy dużej ilości projektów.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Cześć!W związku z rozwojem oddziału w Krakowie, poszukujemy kandydata/ki do linii biznesowej Professionals (rekrutacje stałe) na stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji.Dobrze czujesz się w realizacji różnorodnych rekrutacji, podoba Ci się branża HR i dodatkowo chcesz pracować dla międzynarodowych organizacji i być częścią holenderskiej kultury pracy? Zostaw tu swoje CV - bardzo chcemy Cię poznać :)oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę zdalną w systemie hybrydowym,premie w systemie miesięcznym,wsparcie doświadczonego kolegi lub koleżanki w procesie onboardingu,elastyczny czas pracy,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka angielskiego, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie do edukacji,dostęp do nowoczesnych systemów usprawniających Twoją pracę,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniarealizacja rekrutacji na stanowiska specjalistyczne dla międzynarodowych klientów,odpowiedzialność za rekrutacje end-to-end,koordynowanie procesów rekrutacyjnych,aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku z wykorzystaniem umiejętności sourcingowych,budowanie relacji z kandydatami, dbanie o pozytywny "candidate experience",praca na indywidualnych celach.oczekujemymin. 1 roku doświadczenia w obszarze rekrutacji specjalistycznych,dobrej znajomość języka angielskiego,znajomości narzędzi sourcingowych (m.in. Linkedin),umiejętności skutecznego docierania do biernych kandydatów,samodzielności i dobrej organizacja własnej pracy,umiejętności odnajdywania się w dynamicznych warunkach pracy przy dużej ilości projektów.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-5000 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-5000 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • andrychów, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz wolny czwartek (27.01.2022) i dość siedzenia w domu? Chcesz zarobić dodatkowe pieniądze? Mamy dla Ciebie super ofertę! Poszukujemy osób chcących wziąć udział w inwentaryzacji w jednym ze sklepów znanej marki w Andrychowie. Zapoznaj się ze szczegółami!oferujemywynagrodzenie 22 zł brutto za godzinęumowę zleceniepracę w godzinach 6-18 pracę w miłej atmosferzezadanialiczenie towaruporządkowanie sali sprzedaży po zakończonym procesie oczekujemydyspozycyjności do pracy w dniu 27.01.2022 (czwartek) w godzinach 6-18podstawowych umiejętności matematycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz wolny czwartek (27.01.2022) i dość siedzenia w domu? Chcesz zarobić dodatkowe pieniądze? Mamy dla Ciebie super ofertę! Poszukujemy osób chcących wziąć udział w inwentaryzacji w jednym ze sklepów znanej marki w Andrychowie. Zapoznaj się ze szczegółami!oferujemywynagrodzenie 22 zł brutto za godzinęumowę zleceniepracę w godzinach 6-18 pracę w miłej atmosferzezadanialiczenie towaruporządkowanie sali sprzedaży po zakończonym procesie oczekujemydyspozycyjności do pracy w dniu 27.01.2022 (czwartek) w godzinach 6-18podstawowych umiejętności matematycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia  w testowaniu oprogramowania, lub pracowałeś na HelpDesk jako pierwsza linia wsparcia, płynnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole w firmie z branży tytoniowejmożliwość pracy zdalnejzadaniatestowanie aplikacji pod kątem jej użyteczności biznesowej oraz zgodności z wymaganiami funkcjonalnymiwspółpraca z zespołem biznesowym w celu akceptacji nowo stworzonych funkcjonalności aplikacjizarządzanie rolami i dostępami do aplikacji oczekujemyumiejętność spojrzenia na system/proces z perspektywy klienta/użytkownika doświadczenie w pracy w HelpDesk lub na infolinii dla klientów-mile widziane doświadczenie w pracy polegającej na procesowaniu zgłoszeń klientów/użytkowników w aplikacji (np. CRM)-mile widzianedoświadczenie w pracy w zakresie testowania systemu informatycznego pod kątem funkcjonalności biznesowej-mile widzianej. angielski – biegły w piśmie i mowiedokładność, skrupulatność, obowiązkowość, systematyczność, komunikatywnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia  w testowaniu oprogramowania, lub pracowałeś na HelpDesk jako pierwsza linia wsparcia, płynnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole w firmie z branży tytoniowejmożliwość pracy zdalnejzadaniatestowanie aplikacji pod kątem jej użyteczności biznesowej oraz zgodności z wymaganiami funkcjonalnymiwspółpraca z zespołem biznesowym w celu akceptacji nowo stworzonych funkcjonalności aplikacjizarządzanie rolami i dostępami do aplikacji oczekujemyumiejętność spojrzenia na system/proces z perspektywy klienta/użytkownika doświadczenie w pracy w HelpDesk lub na infolinii dla klientów-mile widziane doświadczenie w pracy polegającej na procesowaniu zgłoszeń klientów/użytkowników w aplikacji (np. CRM)-mile widzianedoświadczenie w pracy w zakresie testowania systemu informatycznego pod kątem funkcjonalności biznesowej-mile widzianej. angielski – biegły w piśmie i mowiedokładność, skrupulatność, obowiązkowość, systematyczność, komunikatywnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osób do pracy na stanowisku: Zastępca kierownika odcinka montażu.Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony,Darmowy transport do pracy z każdej części Krakowa oraz z okolic,Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych (szkolenia na uprawnienia),Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Pracę w systemie 3-zmianowym,Bogaty system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.zadaniaKoordynowanie prac podległego obszaru,Zarządzanie grupą pracowników (w tym planowanie, wsparcie operacyjne, delegowanie zadań),Organizowanie szkoleń stanowiskowych dla pracowników,Współpraca z innymi działami (m.in. produkcja, jakość, planowanie, zakupy),Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawnych, jak również wewnętrznych regulacji w zakresie bhp, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,Kontrola jakościowa zadań wykonywanych w obrębie powierzonego obszaru,Współpraca przy ciągłym usprawnianiu procesu produkcyjnegooczekujemyWykształcenie min. średnie techniczne (zawodowe),Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym,Znajomość pakietu MS Office,Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,Zaradność, umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność, wysokie umiejętności organizacyjne, otwartość na zmiany i inicjatywa, skrupulatność, elastyczność w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osób do pracy na stanowisku: Zastępca kierownika odcinka montażu.Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony,Darmowy transport do pracy z każdej części Krakowa oraz z okolic,Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych (szkolenia na uprawnienia),Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Pracę w systemie 3-zmianowym,Bogaty system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.zadaniaKoordynowanie prac podległego obszaru,Zarządzanie grupą pracowników (w tym planowanie, wsparcie operacyjne, delegowanie zadań),Organizowanie szkoleń stanowiskowych dla pracowników,Współpraca z innymi działami (m.in. produkcja, jakość, planowanie, zakupy),Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawnych, jak również wewnętrznych regulacji w zakresie bhp, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,Kontrola jakościowa zadań wykonywanych w obrębie powierzonego obszaru,Współpraca przy ciągłym usprawnianiu procesu produkcyjnegooczekujemyWykształcenie min. średnie techniczne (zawodowe),Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym,Znajomość pakietu MS Office,Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,Zaradność, umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność, wysokie umiejętności organizacyjne, otwartość na zmiany i inicjatywa, skrupulatność, elastyczność w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osób, które dołączą do Działu Utrzymania Ruchu.Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony,Darmowy transport do pracy z każdej części Krakowa oraz z okolic,Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych (szkolenia na uprawnienia),Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Pracę w systemie 3-zmianowym,Bogaty system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.zadaniaUtrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji (w tym robotów),Diagnozowanie usterek oraz awarii maszyn,Usuwanie awarii wraz z eliminowaniem przyczyn,Wykonywanie inspekcji oraz przeglądów maszyn i urządzeń,Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień,Programowanie robotów,Proaktywne rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych,Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych.oczekujemyAbsolwenci bez praktyki:Wykształcenie techniczne (mechanika, automatyka lub pokrewne),Doświadczeni pracownicy:Znajomość zagadnień mechanicznych, automatycznych, pneumatycznych i hydraulicznych,Doświadczenie w diagnostyce, naprawach, przeglądach, remontach oraz modernizacjach w środowisku maszyn oraz instalacji produkcyjnych,Doświadczenie w kalibracji i programowaniu urządzeń,Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej,Gotowość do wyjazdów na szkolenia zagraniczne, Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,Umiejętność pracy indywidualnej oraz pracy zespołowej,Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność, samodzielność.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osób, które dołączą do Działu Utrzymania Ruchu.Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony,Darmowy transport do pracy z każdej części Krakowa oraz z okolic,Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych (szkolenia na uprawnienia),Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Pracę w systemie 3-zmianowym,Bogaty system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.zadaniaUtrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji (w tym robotów),Diagnozowanie usterek oraz awarii maszyn,Usuwanie awarii wraz z eliminowaniem przyczyn,Wykonywanie inspekcji oraz przeglądów maszyn i urządzeń,Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień,Programowanie robotów,Proaktywne rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych,Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych.oczekujemyAbsolwenci bez praktyki:Wykształcenie techniczne (mechanika, automatyka lub pokrewne),Doświadczeni pracownicy:Znajomość zagadnień mechanicznych, automatycznych, pneumatycznych i hydraulicznych,Doświadczenie w diagnostyce, naprawach, przeglądach, remontach oraz modernizacjach w środowisku maszyn oraz instalacji produkcyjnych,Doświadczenie w kalibracji i programowaniu urządzeń,Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej,Gotowość do wyjazdów na szkolenia zagraniczne, Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,Umiejętność pracy indywidualnej oraz pracy zespołowej,Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność, samodzielność.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy skupiającej się na profesjonalnym dostarczaniu rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Młodszego specjalisty ds. księgowości. Znasz język angielski? Masz pierwsze doświadczenie w pracy z fakturami? Aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 3-6 miesięcymiędzynarodowe środowisko pracyszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaprzetwarzanie fakturkontrola poprawności wprowadzanych danychwsparcie zespołu Account Payableoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia/ pokrewne)znajomości pakietu MS Office (Excel, Word)mile widziane pierwsze doświadczenie/ staż na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności analitycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy skupiającej się na profesjonalnym dostarczaniu rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Młodszego specjalisty ds. księgowości. Znasz język angielski? Masz pierwsze doświadczenie w pracy z fakturami? Aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 3-6 miesięcymiędzynarodowe środowisko pracyszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaprzetwarzanie fakturkontrola poprawności wprowadzanych danychwsparcie zespołu Account Payableoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia/ pokrewne)znajomości pakietu MS Office (Excel, Word)mile widziane pierwsze doświadczenie/ staż na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności analitycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kokotów, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia ?Masz uprawnienia na wózki widłowe UDT?Dla naszego Klienta, firmy dostarczającej nieruchomości komercyjne i specjalizującej się w dostarczaniu nowoczesnych powierzchni logistycznych pod wynajem poszukujemy pracownika na stanowisko: magazynier z uprawnieniami UDTmiejsce pracy: KOKOTÓWoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie od3100- 3500 zł netto\miesiąc + comiesięczne premie uznaniowe od 200 do 500 zł netto po okresie próbnympracę w systemie 2- zmianowym (mogą pojawić się zmiany nocne)możliwość rozwoju wewnątrz organizacjiumowa o pracęzadaniaobsługa wózka widłowegoodpowiedzialność za terminowe wykonanie zadań i zleceń na zmianiesprawne przyjmowanie, składowanie, wydawanie towarów zgodnie z wymaganiami kontraktowymi klientówwewnętrzny transport towarów w magazynieudział w inwentaryzacjachoczekujemyuprawnienie na wózki widłowe (UDT)doświadczenie pracy na podobnym stanowisku minimum 6 miesięcyumiejętność obsługi wysokiego składuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia ?Masz uprawnienia na wózki widłowe UDT?Dla naszego Klienta, firmy dostarczającej nieruchomości komercyjne i specjalizującej się w dostarczaniu nowoczesnych powierzchni logistycznych pod wynajem poszukujemy pracownika na stanowisko: magazynier z uprawnieniami UDTmiejsce pracy: KOKOTÓWoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie od3100- 3500 zł netto\miesiąc + comiesięczne premie uznaniowe od 200 do 500 zł netto po okresie próbnympracę w systemie 2- zmianowym (mogą pojawić się zmiany nocne)możliwość rozwoju wewnątrz organizacjiumowa o pracęzadaniaobsługa wózka widłowegoodpowiedzialność za terminowe wykonanie zadań i zleceń na zmianiesprawne przyjmowanie, składowanie, wydawanie towarów zgodnie z wymaganiami kontraktowymi klientówwewnętrzny transport towarów w magazynieudział w inwentaryzacjachoczekujemyuprawnienie na wózki widłowe (UDT)doświadczenie pracy na podobnym stanowisku minimum 6 miesięcyumiejętność obsługi wysokiego składuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie pracę na nowym dziale produkcyjnymzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY w bardzo atrakcyjnej cenie ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieżyzadanianakładanie i odbiór kaset z filtramiprace manualne - prucie papierosów, segregacja produktów tytoniowych kontrola jakości na każdym etapie produkcjipomoc w obsłudze maszyn proste prace porządkowe oczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnej dokładności i skrupulatnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie pracę na nowym dziale produkcyjnymzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY w bardzo atrakcyjnej cenie ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieżyzadanianakładanie i odbiór kaset z filtramiprace manualne - prucie papierosów, segregacja produktów tytoniowych kontrola jakości na każdym etapie produkcjipomoc w obsłudze maszyn proste prace porządkowe oczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnej dokładności i skrupulatnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN10 - PLN11 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement associate  z j. włoskim. Jeżeli masz doświadczenie w zakupach/przetargach, znasz język włoski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkumożliwość pracy zdalnej na terenie PolskizadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia w zakupach/przetargachorientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement associate  z j. włoskim. Jeżeli masz doświadczenie w zakupach/przetargach, znasz język włoski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkumożliwość pracy zdalnej na terenie PolskizadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia w zakupach/przetargachorientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy? A może tylko rozglądasz się za zmianami zawodowymi? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości! Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia we wdrażaniu kampanii komunikacyjnych, jesteś osobą kreatywną, pełną interesujących pomysłów, posługującą się płynnie w j. angielskim - aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu HR działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europy, Środkowego Wschodu i części Afrykiumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, zniżki na bilety do kina itp.)możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracyzadaniatworzenie i rozwijanie treści komunikacyjnejopracowywanie i realizacja innych kampanii komunikacyjnych , wiadomości i treści innych wewnętrznych działów ITgenerowanie materiałów komunikacyjnych, aby na bieżąco informować pracowników IT i firmę o kluczowych projektach i inicjatywach ITocena skuteczności strategii komunikacyjnych poprzez raportowanie i wskaźniki KPIKoordynowanie publikacji newsletterów i innych mediów wewnętrznych oczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (c1/c2)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office ,PowerPointdoświadczenie w programach:Adobe Creative Suite (SharePoint, PowerPoint and Adobe suite)  będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w obszarze marketingudostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy? A może tylko rozglądasz się za zmianami zawodowymi? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości! Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia we wdrażaniu kampanii komunikacyjnych, jesteś osobą kreatywną, pełną interesujących pomysłów, posługującą się płynnie w j. angielskim - aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu HR działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europy, Środkowego Wschodu i części Afrykiumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, zniżki na bilety do kina itp.)możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracyzadaniatworzenie i rozwijanie treści komunikacyjnejopracowywanie i realizacja innych kampanii komunikacyjnych , wiadomości i treści innych wewnętrznych działów ITgenerowanie materiałów komunikacyjnych, aby na bieżąco informować pracowników IT i firmę o kluczowych projektach i inicjatywach ITocena skuteczności strategii komunikacyjnych poprzez raportowanie i wskaźniki KPIKoordynowanie publikacji newsletterów i innych mediów wewnętrznych oczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (c1/c2)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office ,PowerPointdoświadczenie w programach:Adobe Creative Suite (SharePoint, PowerPoint and Adobe suite)  będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w obszarze marketingudostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy, która skupia się na profesjonalnym dostarczaniu najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Product Safety Associate.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 1 rok z możliwością przedłużeniapracę w międzynarowodym środowiskuszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaintegracja danychmigracja danych do innych systemówkontakt z dostawcamiwprowadzanie danych w systemie SAP EHSprzygotowywanie raportów i formularzywsparcie zespołu w bieżących zadaniachoczekujemywykształcenia wyższego w zakresie chemii, biologii, toksykologii, farmakologii lub pokrewnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (C1)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub staż/ praktykiznajomości pakietu MS Office oraz umiejętności analizy danychmile widziana znajomość globalnych przepisów dotyczących bezpieczeństwa chemicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy, która skupia się na profesjonalnym dostarczaniu najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Product Safety Associate.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 1 rok z możliwością przedłużeniapracę w międzynarowodym środowiskuszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaintegracja danychmigracja danych do innych systemówkontakt z dostawcamiwprowadzanie danych w systemie SAP EHSprzygotowywanie raportów i formularzywsparcie zespołu w bieżących zadaniachoczekujemywykształcenia wyższego w zakresie chemii, biologii, toksykologii, farmakologii lub pokrewnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (C1)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub staż/ praktykiznajomości pakietu MS Office oraz umiejętności analizy danychmile widziana znajomość globalnych przepisów dotyczących bezpieczeństwa chemicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia? Lubisz odpoczywać w weekendy?Świetnie się składa! Aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością przejścia na umowę bezpośrednio do pracodawcyatrakcyjną stawkędługofalowe zatrudnieniemożliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferęzadaniaObsługa myjki warsztatowej (ciśnieniowej)utrzymywanie porządku w miejscu pracyoczekujemyMile widziane doświadczenie mechaniczne, serwisowanie maszynzaangażowaniadokładnościgotowości do pracy w systemie zmianowym ( 6-14, 14-22), lokalizacja RuczajAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia? Lubisz odpoczywać w weekendy?Świetnie się składa! Aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością przejścia na umowę bezpośrednio do pracodawcyatrakcyjną stawkędługofalowe zatrudnieniemożliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferęzadaniaObsługa myjki warsztatowej (ciśnieniowej)utrzymywanie porządku w miejscu pracyoczekujemyMile widziane doświadczenie mechaniczne, serwisowanie maszynzaangażowaniadokładnościgotowości do pracy w systemie zmianowym ( 6-14, 14-22), lokalizacja RuczajAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu),dobre zaplecze socjalne w miejscu pracy,atrakcyjna stawka godzinowa + dodatki, dojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech, trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta),bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, premie świątczne, dofinansowanie do posiłków w stołówce na terenie zakładu, wczasy pod gruszą, karta sportowa.zadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny),techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki),bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechaniczne,gotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący),umiejętności manualne,zmysł techniczny, mechaniczny,samodzielność w działaniu, odpowiedzialność,mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu),dobre zaplecze socjalne w miejscu pracy,atrakcyjna stawka godzinowa + dodatki, dojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech, trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta),bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, premie świątczne, dofinansowanie do posiłków w stołówce na terenie zakładu, wczasy pod gruszą, karta sportowa.zadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny),techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki),bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechaniczne,gotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący),umiejętności manualne,zmysł techniczny, mechaniczny,samodzielność w działaniu, odpowiedzialność,mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kokotów, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN23.00 - PLN25.00 za godzinę
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia i cenisz sobie prace w przyjaznej atmosferze? Mamy coś odpowiedniego dla Ciebie. Dla jednego z naszych klientów zajmujących się produkcją wyrobów tytoniowych poszukujemy osób na stanowisko: magazynier/operator wózka widłowego w dużym i nowoczesnym centrum logistycznym w Kokotowie (okolice Krakowa, miel widziane osoby z dzielnic: Bieżanów, Prokocim, Złocień).oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę od poniedziałku do piątku w systemie 3 - zmianowym (6:00-14:00, 14:00-22:00 oraz 22:00-06:00) atrakcyjne wynagrodzenie (stawka godzinowa: 23-25 zł brutto/h + dodatek nocny - stawka zależna od doświadczenia i posiadanych uprawnień)przyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju wewnątrz organizacjilegalne zatrudnienie, opłacamy składki ZUS, gwarantujemy urlop i świadczenia zadaniaobsługa wózka widłowego na produkcjiobsługa skanera prace magazynowepraca fizyczna na produkcji oczekujemyuprawnienia do obsługi wózków widłowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT + kurs potwierdzony egzaminem)minimum 6 miesięczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskumile widziana umiejętność obsługi skaneradyspozycyjność gotowość do pracy w systemie zmianowym sprawność manualna Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia i cenisz sobie prace w przyjaznej atmosferze? Mamy coś odpowiedniego dla Ciebie. Dla jednego z naszych klientów zajmujących się produkcją wyrobów tytoniowych poszukujemy osób na stanowisko: magazynier/operator wózka widłowego w dużym i nowoczesnym centrum logistycznym w Kokotowie (okolice Krakowa, miel widziane osoby z dzielnic: Bieżanów, Prokocim, Złocień).oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę od poniedziałku do piątku w systemie 3 - zmianowym (6:00-14:00, 14:00-22:00 oraz 22:00-06:00) atrakcyjne wynagrodzenie (stawka godzinowa: 23-25 zł brutto/h + dodatek nocny - stawka zależna od doświadczenia i posiadanych uprawnień)przyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju wewnątrz organizacjilegalne zatrudnienie, opłacamy składki ZUS, gwarantujemy urlop i świadczenia zadaniaobsługa wózka widłowego na produkcjiobsługa skanera prace magazynowepraca fizyczna na produkcji oczekujemyuprawnienia do obsługi wózków widłowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT + kurs potwierdzony egzaminem)minimum 6 miesięczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskumile widziana umiejętność obsługi skaneradyspozycyjność gotowość do pracy w systemie zmianowym sprawność manualna Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia  w działach HR związanych z  procesami szkoleniowymi, płynnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa na rok - z możliwością przedłużeniazadaniaProwadzenie i zapewnienie szkoleń z zakresu narzędzia LMS dla użytkowników (administratorów funkcjonalnych) i użytkowników z wykorzystaniem szkoleń stacjonarnych, szkoleń praktycznych i innych formatów szkoleniowychDostarczanie metryk systemu szkoleniowego i analiz w razie potrzebyPełnienie roli globalnego punktu kontaktowego w zakresie procesu szkoleniowego i LMSOdpowiadanie na prośby użytkowników, przeprowadzanie analiz,  i dostarczanie ekspertyz dotyczących rozwiązań w zakresie LMS.Wspieranie autorów, ekspertów tematycznych  w tworzeniu treści kursów (materiałów szkoleniowych, modułów szkoleniowych itp.) w ramach systemu zarządzania nauczaniem.Koordynowanie zapisów nowych pracowników w celu zapewnienia im dostępu do LMS. oczekujemyDoświadczenie w pracy z elektronicznymi systemami zarządzania nauczaniem (SuccessFactors i Veeva jest dodatkowym atutem).Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem e-learningowym jest dodatkowym atutem.Znajomość tradycyjnych metod szkoleniowych (on-the-job lub szkolenia w klasie, e-learning, symulacje itp.)Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Biegła znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia  w działach HR związanych z  procesami szkoleniowymi, płynnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa na rok - z możliwością przedłużeniazadaniaProwadzenie i zapewnienie szkoleń z zakresu narzędzia LMS dla użytkowników (administratorów funkcjonalnych) i użytkowników z wykorzystaniem szkoleń stacjonarnych, szkoleń praktycznych i innych formatów szkoleniowychDostarczanie metryk systemu szkoleniowego i analiz w razie potrzebyPełnienie roli globalnego punktu kontaktowego w zakresie procesu szkoleniowego i LMSOdpowiadanie na prośby użytkowników, przeprowadzanie analiz,  i dostarczanie ekspertyz dotyczących rozwiązań w zakresie LMS.Wspieranie autorów, ekspertów tematycznych  w tworzeniu treści kursów (materiałów szkoleniowych, modułów szkoleniowych itp.) w ramach systemu zarządzania nauczaniem.Koordynowanie zapisów nowych pracowników w celu zapewnienia im dostępu do LMS. oczekujemyDoświadczenie w pracy z elektronicznymi systemami zarządzania nauczaniem (SuccessFactors i Veeva jest dodatkowym atutem).Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem e-learningowym jest dodatkowym atutem.Znajomość tradycyjnych metod szkoleniowych (on-the-job lub szkolenia w klasie, e-learning, symulacje itp.)Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Biegła znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy specjalizującej się w doradztwie IT na rynku niemieckim, realizującej projekty w zakresie rozwoju aplikacji, administracji baz danych czy utrzymania systemów, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemypracę 100% zdalnązatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2Bindywidualne lekcje języka niemieckiego przed startem pracy oraz w trakcie zatrudnieniapakiet multikafeteryjnyprywatna opieka medycznabudżet na szkolenia12 dni w roku przeznaczonych na szkoleniaudział w konferencjachprogram rekomendacji pracowniczych imprezy i wyjazdy integracyjnezadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie oprogramowania opartego na Java lub / i rozwiązaniach chmurowychimplementacja i testowanie stworzonego oprogramowaniatworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Deliveryzapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuanaliza i rozwiązywanie problemów/bugów na produkcjitworzenie dokumentacji technicznejoczekujemymin. 2 lat doświadczenia zawodowegodoświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii Java (SpringBoot, Hibernate)znajomość JavaScript-Frameworks - Angulardoświadczenia w pracy z systemami opartymi o architekturę microservicespraktyczna znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (GIT)znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1mile widzianedoświadczenie z chmurą AWSznajomość rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. Kubernetes, Docker)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy specjalizującej się w doradztwie IT na rynku niemieckim, realizującej projekty w zakresie rozwoju aplikacji, administracji baz danych czy utrzymania systemów, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemypracę 100% zdalnązatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2Bindywidualne lekcje języka niemieckiego przed startem pracy oraz w trakcie zatrudnieniapakiet multikafeteryjnyprywatna opieka medycznabudżet na szkolenia12 dni w roku przeznaczonych na szkoleniaudział w konferencjachprogram rekomendacji pracowniczych imprezy i wyjazdy integracyjnezadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie oprogramowania opartego na Java lub / i rozwiązaniach chmurowychimplementacja i testowanie stworzonego oprogramowaniatworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Deliveryzapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuanaliza i rozwiązywanie problemów/bugów na produkcjitworzenie dokumentacji technicznejoczekujemymin. 2 lat doświadczenia zawodowegodoświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii Java (SpringBoot, Hibernate)znajomość JavaScript-Frameworks - Angulardoświadczenia w pracy z systemami opartymi o architekturę microservicespraktyczna znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (GIT)znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1mile widzianedoświadczenie z chmurą AWSznajomość rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. Kubernetes, Docker)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • skawina, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, dużej firmy z branży spożywczej, znajdującej się w Skawinie, poszukujemy pracowników na stanowisko:  pakowacz / pakowaczka oferujemyumowę o pracę tymczasową  praca w systemie 3-zmianowymatrakcyjne wynagrodzenie + dodatek za pracę w nocypremia za frekwencjępremia motywacyjnapraca w renomowanej firmiegwarantujemy wypłatę zawsze na czasprywatną opiekę medycznąkartę sportową OK Systemzadaniapraca przy taśmach produkcyjnychproste prace manualne przy pakowaniu dbanie o czystość w miejscu pracydokładność oraz szybkość w wykonywaniu poleconych zadańoczekujemydoświadczenie w pracy na produkcji mile widzianedobra organizacja pracyaktualna książeczka Sanepid (warunek konieczny)zaangażowanie i sumiennośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, dużej firmy z branży spożywczej, znajdującej się w Skawinie, poszukujemy pracowników na stanowisko:  pakowacz / pakowaczka oferujemyumowę o pracę tymczasową  praca w systemie 3-zmianowymatrakcyjne wynagrodzenie + dodatek za pracę w nocypremia za frekwencjępremia motywacyjnapraca w renomowanej firmiegwarantujemy wypłatę zawsze na czasprywatną opiekę medycznąkartę sportową OK Systemzadaniapraca przy taśmach produkcyjnychproste prace manualne przy pakowaniu dbanie o czystość w miejscu pracydokładność oraz szybkość w wykonywaniu poleconych zadańoczekujemydoświadczenie w pracy na produkcji mile widzianedobra organizacja pracyaktualna książeczka Sanepid (warunek konieczny)zaangażowanie i sumiennośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą, która dopiero zaczyna swoją karierę zawodową? A może masz już doświadczenie zawodowe, które chciałabyś/ chciałbyś rozwijać w firmie cieszącej się prestiżem na niepołomickim rynku? Szukasz pewności w zatrudnieniu oraz pracodawcy, dla którego priorytetem jest człowiek? Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi: TAK, nie czekaj! Zgłoś się do Randstad! W związku z ciągłym rozwojem firmy z branży motoryzacyjnej w NIEPOŁOMICACH poszukujemy pracowników na stanowisko: magazynieroferujemywłaściwe szkolenie stanowiskowe oraz opieka starszego stażem pracownika do momentu osiągnięcia przez nowego pracownika samodzielnościwypłatę zawsze na czas (podstawa + premia)możliwość dojazdu zakładowymi busami umowę o pracę (ZUS, URLOP ITP.)możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dużej, nowoczesnej firmie o ustabilizowanej pozycji na polskim oraz światowych rynkachstabilne zatrudnienie w firmie, która dba o swoich pracowników, jest nagradzana i dba o to, aby stale rozwijać halę montażowo-magazynową benefity Randstad PLUS (opieka zdrowotna MEDICOVER + karta sportowa OK SYSTEM)pracę w systemie zmianowym (6:00-14:00, 14:00-22:00. 22:00-6:00)zadaniazaładunek i rozładunek towaruobsługa wózka widłowegobieżąca obsługa linii produkcyjnejdbałość o porządek na magazynieoczekujemygotowości i chęci do podjęcia pracy od pon-pt w systemie 3-zmianowymuprawnień na wózki widłowe (mile widziane z UDT) Nie czekaj! Zaaplikuj już dziś! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą, która dopiero zaczyna swoją karierę zawodową? A może masz już doświadczenie zawodowe, które chciałabyś/ chciałbyś rozwijać w firmie cieszącej się prestiżem na niepołomickim rynku? Szukasz pewności w zatrudnieniu oraz pracodawcy, dla którego priorytetem jest człowiek? Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi: TAK, nie czekaj! Zgłoś się do Randstad! W związku z ciągłym rozwojem firmy z branży motoryzacyjnej w NIEPOŁOMICACH poszukujemy pracowników na stanowisko: magazynieroferujemywłaściwe szkolenie stanowiskowe oraz opieka starszego stażem pracownika do momentu osiągnięcia przez nowego pracownika samodzielnościwypłatę zawsze na czas (podstawa + premia)możliwość dojazdu zakładowymi busami umowę o pracę (ZUS, URLOP ITP.)możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dużej, nowoczesnej firmie o ustabilizowanej pozycji na polskim oraz światowych rynkachstabilne zatrudnienie w firmie, która dba o swoich pracowników, jest nagradzana i dba o to, aby stale rozwijać halę montażowo-magazynową benefity Randstad PLUS (opieka zdrowotna MEDICOVER + karta sportowa OK SYSTEM)pracę w systemie zmianowym (6:00-14:00, 14:00-22:00. 22:00-6:00)zadaniazaładunek i rozładunek towaruobsługa wózka widłowegobieżąca obsługa linii produkcyjnejdbałość o porządek na magazynieoczekujemygotowości i chęci do podjęcia pracy od pon-pt w systemie 3-zmianowymuprawnień na wózki widłowe (mile widziane z UDT) Nie czekaj! Zaaplikuj już dziś! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jestes osobą energiczną i masz doświadczenie w pracy administracyjnej?Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym? Gratulacje! Świetnie trafiłeś/aś!oferujemypracę biurową od poniedziałku do piatku,umowę o pracę i stabilne zatrudnienie,atrakcyjne wynagrodzenie, benefity pozapłacowe.zadaniareprezentowanie firmy - będziesz pierwsza osobą która wita gości firmy,odpowiedzialnośc i opieka nad sercem biura jakim jest recepcja,będziesz wsparciem administracyjnym dla wszystkich działów firmy,będziesz odpowiedzialny/na za prawidłowy obieg dokumentów,zadbasz o harmonogram spotkań i rezerwację sal konferencyjnych,będziesz koordynować współpracę z firmami zewnętrznymi , kurierami itd.zadbasz o zaopatrzenie naszego biura i będziesz tzrymać pieczę nad budżetem na to przeznaczonym.oczekujemydobrej organizacji pracy ,umiejętności podejmowania konkretnych i szybkich decyzji ,doświadczenia na podobnym stanowisku,komunikatywnej znajomości języka angielskiego ( w mowie i piśmie),znajomości pakietu office Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jestes osobą energiczną i masz doświadczenie w pracy administracyjnej?Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym? Gratulacje! Świetnie trafiłeś/aś!oferujemypracę biurową od poniedziałku do piatku,umowę o pracę i stabilne zatrudnienie,atrakcyjne wynagrodzenie, benefity pozapłacowe.zadaniareprezentowanie firmy - będziesz pierwsza osobą która wita gości firmy,odpowiedzialnośc i opieka nad sercem biura jakim jest recepcja,będziesz wsparciem administracyjnym dla wszystkich działów firmy,będziesz odpowiedzialny/na za prawidłowy obieg dokumentów,zadbasz o harmonogram spotkań i rezerwację sal konferencyjnych,będziesz koordynować współpracę z firmami zewnętrznymi , kurierami itd.zadbasz o zaopatrzenie naszego biura i będziesz tzrymać pieczę nad budżetem na to przeznaczonym.oczekujemydobrej organizacji pracy ,umiejętności podejmowania konkretnych i szybkich decyzji ,doświadczenia na podobnym stanowisku,komunikatywnej znajomości języka angielskiego ( w mowie i piśmie),znajomości pakietu office Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pierwszej pracy lub chcesz coś zmienić?Masz zdolności manualne?Aplikuj do nas!Poszukujemy pracowników na stanowisko: operator/ka linii produkcyjnejOferujemy przyzakładowy dojazd pracowniczy! Miejsce pracy: NIEPOŁOMICEoferujemywynagrodzenie: 3060 zł brutto podstawa + do 200 zł brutto premii + 350 zł brutto dodatku do systemu czasu pracyumowę o pracę tymczasową (płatne składki ZUS, urlop)możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta po okresie próbnympracę ok. 15 dni w miesiącu na II zmiany: 6:00- 18:00, 18:00- 6:00 (praca według grafiku np. 2 dni pracy, 2 dni wolnego)możliwość dojazdu przyzakładowym autobusem z miejscowości: Skała, Kraków, Szczurowa, Rzezawa, Bochnia, Działoszyce, Skalbmierz, Kazimierza Wielka, Proszowice, Nowe Brzesko, Chobot, Wola Batorskazadaniapraca przy linii produkcyjnej- produkcja silniczków do części samochodowychprace manualnemontaż podzespołówoczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym, również w zmianach nocnychchęci długotrwałej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pierwszej pracy lub chcesz coś zmienić?Masz zdolności manualne?Aplikuj do nas!Poszukujemy pracowników na stanowisko: operator/ka linii produkcyjnejOferujemy przyzakładowy dojazd pracowniczy! Miejsce pracy: NIEPOŁOMICEoferujemywynagrodzenie: 3060 zł brutto podstawa + do 200 zł brutto premii + 350 zł brutto dodatku do systemu czasu pracyumowę o pracę tymczasową (płatne składki ZUS, urlop)możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta po okresie próbnympracę ok. 15 dni w miesiącu na II zmiany: 6:00- 18:00, 18:00- 6:00 (praca według grafiku np. 2 dni pracy, 2 dni wolnego)możliwość dojazdu przyzakładowym autobusem z miejscowości: Skała, Kraków, Szczurowa, Rzezawa, Bochnia, Działoszyce, Skalbmierz, Kazimierza Wielka, Proszowice, Nowe Brzesko, Chobot, Wola Batorskazadaniapraca przy linii produkcyjnej- produkcja silniczków do części samochodowychprace manualnemontaż podzespołówoczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym, również w zmianach nocnychchęci długotrwałej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 78 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.