You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Asystent: 7

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi i interesujesz się HR zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytania pracownikówcodziennna obsługa zgłoszeń aktualizacja danych w systemachweryfkacja poprawności instrukcji dla pracownikówwsparcie działu rekrutacyjnegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego warunek konieczny - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językumile widziane doświadczenie w obsłudze klientamile widziane doświadczenie w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w obsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi i interesujesz się HR zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytania pracownikówcodziennna obsługa zgłoszeń aktualizacja danych w systemachweryfkacja poprawności instrukcji dla pracownikówwsparcie działu rekrutacyjnegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego warunek konieczny - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językumile widziane doświadczenie w obsłudze klientamile widziane doświadczenie w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w obsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język francuski i angielski bardzo dobrze? Chcesz  zdobyć doświadczenie lub pragniesz zmiany i myślisz o karierze w międzynarodowej firmie? Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę hybrydową (2 dni pracy z biura)elastyczne godziny pracy stawka w zależności od doświadczenia  (ok. 5 300zł brutto)prywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli:znasz biegle język francuskiznasz dobrze język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)jesteś osobą zorganizowanąjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język francuski i angielski bardzo dobrze? Chcesz  zdobyć doświadczenie lub pragniesz zmiany i myślisz o karierze w międzynarodowej firmie? Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę hybrydową (2 dni pracy z biura)elastyczne godziny pracy stawka w zależności od doświadczenia  (ok. 5 300zł brutto)prywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli:znasz biegle język francuskiznasz dobrze język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)jesteś osobą zorganizowanąjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną? Znasz biegle język angielski i posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej? Jeśli tak, to zaaplikuj teraz i rozpocznij pracę w oddziale międzynarodowej firmy.oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków)elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniazapewnienie codziennej pomocy administracyjnej kierownictwu i zespołowiorganizowanie i koordynowanie ustalenia dotyczące spotkań, wydarzeń społecznych i integracyjnych, konferencjiprzygotowanie korespondencji lub raportów ad hoc w celu wspierania działań biznesowych;kontaktowanie się z wewnętrznymi partnerami i partnerami biznesowymi (sprzedawcy, klienci) na całym świecie wykonywanie czynności związanych z wprowadzaniem danych oraz zapewnianie jakości i dokładności danychoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (C1)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office (Excel, Word)dostępności w pełnym wymiarze czasu pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną? Znasz biegle język angielski i posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej? Jeśli tak, to zaaplikuj teraz i rozpocznij pracę w oddziale międzynarodowej firmy.oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków)elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniazapewnienie codziennej pomocy administracyjnej kierownictwu i zespołowiorganizowanie i koordynowanie ustalenia dotyczące spotkań, wydarzeń społecznych i integracyjnych, konferencjiprzygotowanie korespondencji lub raportów ad hoc w celu wspierania działań biznesowych;kontaktowanie się z wewnętrznymi partnerami i partnerami biznesowymi (sprzedawcy, klienci) na całym świecie wykonywanie czynności związanych z wprowadzaniem danych oraz zapewnianie jakości i dokładności danychoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (C1)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office (Excel, Word)dostępności w pełnym wymiarze czasu pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Uwielbiasz zawodowe wyzwania? Jesteś absolwentem logistyki lub masz pierwsze doświadczenia w tym zakresie? Chcesz uczestniczyć w dużych projektach w międzynarodowych strukturach? Aplikuj na juniorskie stanowisko, na którym będziesz się zawodowo spełniać.oferujemypracę dla wiodącego centrum usług wspólnych z branży paliwowej w Krakowiemożliwość zdobycia doświadczenia w dziale Logistiykimiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę hybrydową (2 dni w tygodniu z biura)dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuwynagrodzenie ok 4500 brutto/m-czadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - warunek koniecznywykształcenia wyższego z zakresu logistyki lub doświadczenia w branżywiedzy i znajomości technik branżowych (mile widziane)staranności w pracy z dokumentami i danymisamodzielności i kreatywnościznajomości arkusza kalkulacyjnego Excelzaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Uwielbiasz zawodowe wyzwania? Jesteś absolwentem logistyki lub masz pierwsze doświadczenia w tym zakresie? Chcesz uczestniczyć w dużych projektach w międzynarodowych strukturach? Aplikuj na juniorskie stanowisko, na którym będziesz się zawodowo spełniać.oferujemypracę dla wiodącego centrum usług wspólnych z branży paliwowej w Krakowiemożliwość zdobycia doświadczenia w dziale Logistiykimiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę hybrydową (2 dni w tygodniu z biura)dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuwynagrodzenie ok 4500 brutto/m-czadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - warunek koniecznywykształcenia wyższego z zakresu logistyki lub doświadczenia w branżywiedzy i znajomości technik branżowych (mile widziane)staranności w pracy z dokumentami i danymisamodzielności i kreatywnościznajomości arkusza kalkulacyjnego Excelzaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok.4500 bruttozadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniamiścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie)wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etaciedoświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok.4500 bruttozadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniamiścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie)wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etaciedoświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dobrze znasz języki francuski i angielski? Nie boisz się wyzwań, jesteś dobrze zorganizowany i lubisz kontakty z ludźmi?Mamy dla Ciebie pracę skrojoną na miarę Twoich możliwości!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale Logistiykimiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę zdalną w trakcie epidemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuzadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka francuskiego w stopniu zaawansowanymznajomość języka angielskiego w stopniu dobrymwykształcenia wyższego lub doświadczenia w branżywiedzy i znajomości technik branżowych (mile widziane)staranności w pracy z dokumentami i danymisamodzielności i kreatywnościznajomości arkusza kalkulacyjnego Excelzaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dobrze znasz języki francuski i angielski? Nie boisz się wyzwań, jesteś dobrze zorganizowany i lubisz kontakty z ludźmi?Mamy dla Ciebie pracę skrojoną na miarę Twoich możliwości!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale Logistiykimiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę zdalną w trakcie epidemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuzadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka francuskiego w stopniu zaawansowanymznajomość języka angielskiego w stopniu dobrymwykształcenia wyższego lub doświadczenia w branżywiedzy i znajomości technik branżowych (mile widziane)staranności w pracy z dokumentami i danymisamodzielności i kreatywnościznajomości arkusza kalkulacyjnego Excelzaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz francuski lub holenderski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną w okresie pandemii - dofinansowanie do wyposażenia na "home office"międzynarodowe środowisko pracywynagrodzenie 5300 zł brutto (francuski) 7500 zł brutto (holenderski)Pakiet OK System i Medicover zadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek koniecznyznajomości języka francuskiego/holenderskiego na poziomie minimum B2 + - warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięgotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychmile widziane doświadczenie w dziale logistykiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz francuski lub holenderski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną w okresie pandemii - dofinansowanie do wyposażenia na "home office"międzynarodowe środowisko pracywynagrodzenie 5300 zł brutto (francuski) 7500 zł brutto (holenderski)Pakiet OK System i Medicover zadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek koniecznyznajomości języka francuskiego/holenderskiego na poziomie minimum B2 + - warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięgotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychmile widziane doświadczenie w dziale logistykiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 7 ofert pracy w Malopolskie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.