You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla E : 36

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chcesz rozwijać się w obszarze e-commerce?To świetnie sie składa! Nasz klient z branży meblowej poszukuje obecnie specjalisty ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z poniższym projektem i aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawaszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczeniaKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum B2)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chcesz rozwijać się w obszarze e-commerce?To świetnie sie składa! Nasz klient z branży meblowej poszukuje obecnie specjalisty ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z poniższym projektem i aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawaszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczeniaKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum B2)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś kierowcą C+E? Szukasz stałej pracy jako kierowca w Polsce lub na terenie UE? Trafiłes/aś idealnie. Wyślij nam swoje CV!oferujemyumowę o pracęzatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy wynagrodzenie podstawowe + dieta w Europraca na terenie Polski lub UE - do wyboruciekawą, stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju zawodowego,profesjonalne narzędzia pracy, nowoczesny taborpraca od zaraz w przyjaznej atmosferzezadaniarealizacja zleceń transportowychprofesjonalna obsługa klientówterminowe dostarczenie powierzonych ładunkówJazda po Polsce, lub krajach Unii Europejskiej.oczekujemyPosiadanie prawa jazdy C+E zawodowe, uprawnienia do wykonywania zawodu: (karta kierowcy, Świadectwo kwalifikacji zawodowej),min. 3 miesiące doświadczenia jako kierowca zawodowy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś kierowcą C+E? Szukasz stałej pracy jako kierowca w Polsce lub na terenie UE? Trafiłes/aś idealnie. Wyślij nam swoje CV!oferujemyumowę o pracęzatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy wynagrodzenie podstawowe + dieta w Europraca na terenie Polski lub UE - do wyboruciekawą, stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju zawodowego,profesjonalne narzędzia pracy, nowoczesny taborpraca od zaraz w przyjaznej atmosferzezadaniarealizacja zleceń transportowychprofesjonalna obsługa klientówterminowe dostarczenie powierzonych ładunkówJazda po Polsce, lub krajach Unii Europejskiej.oczekujemyPosiadanie prawa jazdy C+E zawodowe, uprawnienia do wykonywania zawodu: (karta kierowcy, Świadectwo kwalifikacji zawodowej),min. 3 miesiące doświadczenia jako kierowca zawodowy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w Javie i chcesz rozwijać się w branży e-commerce? Jeżeli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie w przedziale 7000-15500 pln bruttowynagrodzenie zależne od doświadczeniamożliwość pracy zdalnejpraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniazarządzane i aktywny udział w projektach dla branży e-commercewykorzystywanie architektury mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamiwspółpraca z klientami i partneramioczekujemydoświadczenia z Javą - m.in. Java 8 (mile widziana Java 11)znajomości Spring i ORMdoświadczenia w pracy z bazami danychumiejętności praktycznego zastosowania wzorców projektowychrozeznania w problemach chmurowychznajomości Agileznajomości j. angielskiego (min. B2) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w Javie i chcesz rozwijać się w branży e-commerce? Jeżeli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie w przedziale 7000-15500 pln bruttowynagrodzenie zależne od doświadczeniamożliwość pracy zdalnejpraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniazarządzane i aktywny udział w projektach dla branży e-commercewykorzystywanie architektury mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamiwspółpraca z klientami i partneramioczekujemydoświadczenia z Javą - m.in. Java 8 (mile widziana Java 11)znajomości Spring i ORMdoświadczenia w pracy z bazami danychumiejętności praktycznego zastosowania wzorców projektowychrozeznania w problemach chmurowychznajomości Agileznajomości j. angielskiego (min. B2) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego międzynarodowego klienta z branży IT poszukujemy osób z doświadczeniem na stanowisku Java Software Engineer, a który nie ustaję w zdobywaniu nowych i rozwijaniu już istniejących umiejętności z obszaru Javy, Spring, mikroserwerów czy SAP Hybris dla branży e-commerce.Jeśli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!  oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie zależne od doświadczenia (mid 7000-15500 pln brutto dla uop, senior 13 000 - 20 000 pln brutto dla uop)praca zdalnapraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniapraca ze Spring Core / Boot i WebServicespraca w Agile (Scrum)praca na jednym z frameworków: Angular, Vue.js, ReactJS or Spartacusrozwijanie i utrzymanie systemu dokumentacjiaktywny udział w projektach dla branży e-commerce, w tym tworzenie mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamioczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w programowanie w Javaznajomości MySQL, Oracle 12g/18c/19c lub Perconaznajomości z podstawowymi wzorcami projektowymi oraz strukturami danych podstawowej znajomości SQL i RDBMsznajomości lub chęci poznania SAP Hybris oraz platformy narzędzi handlowych zwłaszcza w obszarze e-commercepodstawowej znajomości prekompilatorów CSS, SCSS lub LESSznajomości j. angielskiego (min. B2)  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego międzynarodowego klienta z branży IT poszukujemy osób z doświadczeniem na stanowisku Java Software Engineer, a który nie ustaję w zdobywaniu nowych i rozwijaniu już istniejących umiejętności z obszaru Javy, Spring, mikroserwerów czy SAP Hybris dla branży e-commerce.Jeśli jesteś ambitny i nie boisz się nowych wyzwań, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Może to właśnie Ciebie szukamy!  oferujemypraca w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe B2B)wynagrodzenie zależne od doświadczenia (mid 7000-15500 pln brutto dla uop, senior 13 000 - 20 000 pln brutto dla uop)praca zdalnapraca z najnowocześniejszymi technologiamiprywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjedostęp do firmowej bibliotekizadaniapraca ze Spring Core / Boot i WebServicespraca w Agile (Scrum)praca na jednym z frameworków: Angular, Vue.js, ReactJS or Spartacusrozwijanie i utrzymanie systemu dokumentacjiaktywny udział w projektach dla branży e-commerce, w tym tworzenie mikroserwisówwspółpraca z testerami oraz analitykamioczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w programowanie w Javaznajomości MySQL, Oracle 12g/18c/19c lub Perconaznajomości z podstawowymi wzorcami projektowymi oraz strukturami danych podstawowej znajomości SQL i RDBMsznajomości lub chęci poznania SAP Hybris oraz platformy narzędzi handlowych zwłaszcza w obszarze e-commercepodstawowej znajomości prekompilatorów CSS, SCSS lub LESSznajomości j. angielskiego (min. B2)  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - leadera rynku e-commerce w swojej branży, poszukujemy osoby na stanowisko Digital Marketing Manager.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie do ustalenia,dowolną formę umowy,pakiet benefitów pozapłacowych,szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,budżet rozwojowy,możliwość wykorzystania doświadczenia oraz zdobywanie dalszego rozwoju.zadaniakonfigurowanie, analizowanie i promowanie dobrych praktyk w zakresie testów A/B i eksperymentów wielowymiarowych,eksplorowanie danych w celu znalezienia użytecznych informacji i tworzenia zaleceń dotyczących produktów za pomocą ścieżek, analiz kohortowych, długoterminowych trendów, modeli regresji,wspieranie procesu decyzyjnego w zakresie w zakresie rozwoju produktu,tworzenie pipeline'ów i automatycznych raportów dotyczących kluczowych metryk,analiza i wsparcie bieżące przy tworzeniu i określaniu metryk dla nowych funkcjonalności,prowadzenie analiz mających na celu dostarczanie informacji biznesowych,wskazywanie trendów, predykcji i wzorców wynikających z analizy danych.oczekujemywykształcenia w kierunku matematyki, fizyki, informatyki, statystyki,minimum dwa lata w analizie ilościowej w dużej firmie e-commerce,wiedzy i zrozumienia analityki biznesowej internetowej, głębokiego zrozumienia statystyki,doświadczenia z ETL, Google Analytics 360,umiejętności wizualizacji danych (Google Data Studio, Power BI, inne)doświadczenia w zakresie analityki internetowej i produktów. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - leadera rynku e-commerce w swojej branży, poszukujemy osoby na stanowisko Digital Marketing Manager.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie do ustalenia,dowolną formę umowy,pakiet benefitów pozapłacowych,szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,budżet rozwojowy,możliwość wykorzystania doświadczenia oraz zdobywanie dalszego rozwoju.zadaniakonfigurowanie, analizowanie i promowanie dobrych praktyk w zakresie testów A/B i eksperymentów wielowymiarowych,eksplorowanie danych w celu znalezienia użytecznych informacji i tworzenia zaleceń dotyczących produktów za pomocą ścieżek, analiz kohortowych, długoterminowych trendów, modeli regresji,wspieranie procesu decyzyjnego w zakresie w zakresie rozwoju produktu,tworzenie pipeline'ów i automatycznych raportów dotyczących kluczowych metryk,analiza i wsparcie bieżące przy tworzeniu i określaniu metryk dla nowych funkcjonalności,prowadzenie analiz mających na celu dostarczanie informacji biznesowych,wskazywanie trendów, predykcji i wzorców wynikających z analizy danych.oczekujemywykształcenia w kierunku matematyki, fizyki, informatyki, statystyki,minimum dwa lata w analizie ilościowej w dużej firmie e-commerce,wiedzy i zrozumienia analityki biznesowej internetowej, głębokiego zrozumienia statystyki,doświadczenia z ETL, Google Analytics 360,umiejętności wizualizacji danych (Google Data Studio, Power BI, inne)doświadczenia w zakresie analityki internetowej i produktów. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta z branży IT poszukujemy kandydata na stanowisko frontend developer. Jeżeli chciałbyś rozwijać swoje umiejętności w obszarze JavaScript, a wdrażanie i projektowanie aplikacji e-commerce jest tym, w czym chciałbyś spróbować swoich sił, ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę lub B2Bpracę w dynamicznym środowisku z nowoczesnymi technologiamibogaty pakiet benefitówbogaty pakiet szkoleńmożliwość uczestnictwa w konferencjachmożliwość nauki języków obcychdostęp do firmowej bibliotekipracę zdalną (jest możliwość pracy z biura w Gliwicach lub Wrocławiu)wynagrodzenie na poziomie 7 000 - 15 500 PLN brutto zadaniaodpowiedzialność za tworzenie oraz rozwijanie już istniejących komponentów przy użyciu HTML5, CSS, RWD oraz JavaScript i TypeScriptpraca w oparciu o framework Vue lub Angularudział w realizacji projektów z branży e-commercedbałość o dokumentację technicznąbieżąca współpraca z testerami, analitykami oraz architektami projektówoczekujemymin 2- letniego doświadczenia z Angular lub Vue, JavaScript oraz TypeScript (mile widziana znajomość React czy Node.js)znajomości HTML5, CSS3, RWDwiedzy na temat SASS lub LESSpraktycznej znajomości metodyki Agile (Scrum)dobrej znajomości języka angielskiego znajomość SAP Hybris- będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta z branży IT poszukujemy kandydata na stanowisko frontend developer. Jeżeli chciałbyś rozwijać swoje umiejętności w obszarze JavaScript, a wdrażanie i projektowanie aplikacji e-commerce jest tym, w czym chciałbyś spróbować swoich sił, ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę lub B2Bpracę w dynamicznym środowisku z nowoczesnymi technologiamibogaty pakiet benefitówbogaty pakiet szkoleńmożliwość uczestnictwa w konferencjachmożliwość nauki języków obcychdostęp do firmowej bibliotekipracę zdalną (jest możliwość pracy z biura w Gliwicach lub Wrocławiu)wynagrodzenie na poziomie 7 000 - 15 500 PLN brutto zadaniaodpowiedzialność za tworzenie oraz rozwijanie już istniejących komponentów przy użyciu HTML5, CSS, RWD oraz JavaScript i TypeScriptpraca w oparciu o framework Vue lub Angularudział w realizacji projektów z branży e-commercedbałość o dokumentację technicznąbieżąca współpraca z testerami, analitykami oraz architektami projektówoczekujemymin 2- letniego doświadczenia z Angular lub Vue, JavaScript oraz TypeScript (mile widziana znajomość React czy Node.js)znajomości HTML5, CSS3, RWDwiedzy na temat SASS lub LESSpraktycznej znajomości metodyki Agile (Scrum)dobrej znajomości języka angielskiego znajomość SAP Hybris- będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko E-Commerce Managera. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletnie doświadczenie w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałe rozumienie internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),biegła obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko E-Commerce Managera. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletnie doświadczenie w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałe rozumienie internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),biegła obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gent, zagranica
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lokalizacja: GentStawka: 19,24 e/b/h z dodatkiem zmianowymPraca na kilka zmianTechnik procesów clean room oferujemyZakwaterowanie czasowe zapewnione przez klienta płatne 75 e/tydzGwarancja 38h/tydzZdobycie doświadczenia w branży technicznejMożliwość doskonalenia zdolności językowch zadaniaJako technik procesów clean room odpowiedzialność będzie dotyczyć następujących obszarów:Komora VarioPlus lub Komora tnąca:Maszyna do załadunku i rozładunku – odwijak rolek PVBKonfiguracja programu cięcia z wykorzystaniem podstawowych narzędzi AutoCAD iinterfejs maszyny do cięcia Zund Ustawienie maszyny Zund, w tym wymiana narzędzi skrawającychKonfiguracja procesu automatycznego, uruchomienie odpowiedniegoautomatyczny program przez HMI komórki i robota Kukadrążek sterowy. Wymiana tacek wypełniona cięciem PVB na puste elementyZainicjuj program robota pick and place KukaZainicjuj program systemu plazmowego dołączonego do KukarobotRegulacja parametrów systemu plazmowego przez HMIMontaż ręczny kompensacji PVB dla folii przełączalnejRęczne lutowanie konektora na obwodzie przełączanej foliiRegulacja parametrów lutowania przez HMI maszynę do lutowania Kontrola jakości – Funkcja przełączanej foliiZaładunek złącza na stacji roboczejWymiana płyt lutowniczych i ustawienie nowej Podstawowa lista kontrolna konserwacjiKomórka montażowa:Załadunek tac z materiałem (wielowarstwowym lub jednowarstwowym ciętym) do stałej stacji komórki Zainicjowanie programu robota pick and place Kuka i automatyczny proces przez HMI komórkiKontrola jakości – funkcja przełączanej foliiMontaż plastiku w trybie ręcznym (tylko jeśli proces automatyczny jest niedostępne)Narzędzie do zmiany robotaKonfiguracja stacji centrowania szkłaKonfiguracja kamery do kontroli położenia plastiku Podstawowa lista kontrolna konserwacji, w tym sprawdzenie ciśnienia, sprzęt, temperatura i wilgotność otoczeniaoczekujemyDobry poziom języka angielskiegoDobra znajomość koncepcji lean manufacturingDobra znajomość automatyki, obsługi robotów i elektronikiUmiejętności mechaniczne i dobra znajomość obsługi komputeraUkończenie studiów wyższych jako atut+2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuDobra orientacja na klienta i dążenie do wynikówTel.: 48 665 870 144Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lokalizacja: GentStawka: 19,24 e/b/h z dodatkiem zmianowymPraca na kilka zmianTechnik procesów clean room oferujemyZakwaterowanie czasowe zapewnione przez klienta płatne 75 e/tydzGwarancja 38h/tydzZdobycie doświadczenia w branży technicznejMożliwość doskonalenia zdolności językowch zadaniaJako technik procesów clean room odpowiedzialność będzie dotyczyć następujących obszarów:Komora VarioPlus lub Komora tnąca:Maszyna do załadunku i rozładunku – odwijak rolek PVBKonfiguracja programu cięcia z wykorzystaniem podstawowych narzędzi AutoCAD iinterfejs maszyny do cięcia Zund Ustawienie maszyny Zund, w tym wymiana narzędzi skrawającychKonfiguracja procesu automatycznego, uruchomienie odpowiedniegoautomatyczny program przez HMI komórki i robota Kukadrążek sterowy. Wymiana tacek wypełniona cięciem PVB na puste elementyZainicjuj program robota pick and place KukaZainicjuj program systemu plazmowego dołączonego do KukarobotRegulacja parametrów systemu plazmowego przez HMIMontaż ręczny kompensacji PVB dla folii przełączalnejRęczne lutowanie konektora na obwodzie przełączanej foliiRegulacja parametrów lutowania przez HMI maszynę do lutowania Kontrola jakości – Funkcja przełączanej foliiZaładunek złącza na stacji roboczejWymiana płyt lutowniczych i ustawienie nowej Podstawowa lista kontrolna konserwacjiKomórka montażowa:Załadunek tac z materiałem (wielowarstwowym lub jednowarstwowym ciętym) do stałej stacji komórki Zainicjowanie programu robota pick and place Kuka i automatyczny proces przez HMI komórkiKontrola jakości – funkcja przełączanej foliiMontaż plastiku w trybie ręcznym (tylko jeśli proces automatyczny jest niedostępne)Narzędzie do zmiany robotaKonfiguracja stacji centrowania szkłaKonfiguracja kamery do kontroli położenia plastiku Podstawowa lista kontrolna konserwacji, w tym sprawdzenie ciśnienia, sprzęt, temperatura i wilgotność otoczeniaoczekujemyDobry poziom języka angielskiegoDobra znajomość koncepcji lean manufacturingDobra znajomość automatyki, obsługi robotów i elektronikiUmiejętności mechaniczne i dobra znajomość obsługi komputeraUkończenie studiów wyższych jako atut+2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuDobra orientacja na klienta i dążenie do wynikówTel.: 48 665 870 144Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w dużej, międzynarodowej firmie? Wyróżnia Cię dojrzałość i świadomośc biznesowa oraz odporność na stres? Potrafisz przekładać wymagania biznesowe na efektywne praktyki HR? Nie czekaj, aplikuj! Bądź współodpowiedzialny za realizację celów i zadań HR, przyczyniając się do sukcesu GDC naszego klienta.oferujemydofinansowanie do zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie do nauki języka obcegoprofesjonalne szkolenia i kursy praca zdalna (okazjonalne wizyty w biurze w Katowicach lub Łodzi) elastyczny czas pracyimprezy integracyjnedodatkowe świadczenia socjalnekupony na zakupydofinansowanie do biletów do kina, teatrufundusze wakacyjneprezenty świąteczneprogram poleceń pracownikówinicjatywy charytatywnehappy Friday (jeden krótszy dzień roboczy)zadaniaprowadzenie projektów i inicjatyw z zakresu HR dla GDC Polska oraz w wymiarze globalnymwspółpraca z HR Managerem i Dyrektorami Linii Biznesowych w zakresie wdrażania strategicznych projektów i inicjatyw HRidentyfikowanie lokalnych projektów i inicjatyw HR zgodnych z potrzebami linii biznesowejspółpraca z kluczowymi interesariuszami w ramach linii biznesowej w celu zapewnienia, że wszystkie projekty i inicjatywy HR są odpowiednio komunikowane i wdrażanewkład w analizę biznesową w celu wspierania rozwoju, rozpoznając trendy biznesowe, ich wpływ na działalność oraz potrafiąc przewidzieć potencjalne przeszkody na drodze do sukcesuapewniaie natychmiastowej informacji zwrotnej na temat wszystkich procesów, procedur i inicjatyw HRinicjowanie i kierowanie procesami E&E, Talent Review, Performace Review oraz innymi globalnymi projektami i inicjatywamiaktywnia identyfikacja luk, proponowane i wdrażanie zmian niezbędnych do pokrycia ryzykadziałanie na poprawą wyników, implementacja pozytywnych zmian w zarządzaniu ludźmiwewnętrzna i zewnętrzna komunikacja związaną z zasobami ludzkimiutrzymywanie procesów kadrowych w pełnej zgodności z ramami prawnymi i regulacyjnymi wewnętrznymi i zewnętrznymipartnerstwo i współpraca z wszystkimi funkcjami HR na poziomie lokalnym i globalnymoczekujemywykształcenie wyższeminimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuumiejętności interpersonalne i komunikacyjnepozytywne nastawienie i entuzjazm z nastawieniem na rozwójdoświadczenie w pracy z MS Officesilna orientacja na wysoką jakość usług świadczonych dla klientów wewnętrznychznajomość biznesu i umiejętność rozwiązywania problemówswobodna komunikacja w jezyku angielskim Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w dużej, międzynarodowej firmie? Wyróżnia Cię dojrzałość i świadomośc biznesowa oraz odporność na stres? Potrafisz przekładać wymagania biznesowe na efektywne praktyki HR? Nie czekaj, aplikuj! Bądź współodpowiedzialny za realizację celów i zadań HR, przyczyniając się do sukcesu GDC naszego klienta.oferujemydofinansowanie do zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie do nauki języka obcegoprofesjonalne szkolenia i kursy praca zdalna (okazjonalne wizyty w biurze w Katowicach lub Łodzi) elastyczny czas pracyimprezy integracyjnedodatkowe świadczenia socjalnekupony na zakupydofinansowanie do biletów do kina, teatrufundusze wakacyjneprezenty świąteczneprogram poleceń pracownikówinicjatywy charytatywnehappy Friday (jeden krótszy dzień roboczy)zadaniaprowadzenie projektów i inicjatyw z zakresu HR dla GDC Polska oraz w wymiarze globalnymwspółpraca z HR Managerem i Dyrektorami Linii Biznesowych w zakresie wdrażania strategicznych projektów i inicjatyw HRidentyfikowanie lokalnych projektów i inicjatyw HR zgodnych z potrzebami linii biznesowejspółpraca z kluczowymi interesariuszami w ramach linii biznesowej w celu zapewnienia, że wszystkie projekty i inicjatywy HR są odpowiednio komunikowane i wdrażanewkład w analizę biznesową w celu wspierania rozwoju, rozpoznając trendy biznesowe, ich wpływ na działalność oraz potrafiąc przewidzieć potencjalne przeszkody na drodze do sukcesuapewniaie natychmiastowej informacji zwrotnej na temat wszystkich procesów, procedur i inicjatyw HRinicjowanie i kierowanie procesami E&E, Talent Review, Performace Review oraz innymi globalnymi projektami i inicjatywamiaktywnia identyfikacja luk, proponowane i wdrażanie zmian niezbędnych do pokrycia ryzykadziałanie na poprawą wyników, implementacja pozytywnych zmian w zarządzaniu ludźmiwewnętrzna i zewnętrzna komunikacja związaną z zasobami ludzkimiutrzymywanie procesów kadrowych w pełnej zgodności z ramami prawnymi i regulacyjnymi wewnętrznymi i zewnętrznymipartnerstwo i współpraca z wszystkimi funkcjami HR na poziomie lokalnym i globalnymoczekujemywykształcenie wyższeminimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuumiejętności interpersonalne i komunikacyjnepozytywne nastawienie i entuzjazm z nastawieniem na rozwójdoświadczenie w pracy z MS Officesilna orientacja na wysoką jakość usług świadczonych dla klientów wewnętrznychznajomość biznesu i umiejętność rozwiązywania problemówswobodna komunikacja w jezyku angielskim Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świecie, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • PLN5,200 - PLN5,500 0
      • randstad polska
      Poszukujemy specjalisty, który wesprze dział utrzymania ruchu! Atrakcyjne wynagrodzenie, dodatki do wynagrodzenia i płątne dyżury. Mamy tylko 1 wolne miejsce!oferujemyzatrudnienie bezpośrednio w zakładziestabilność zatrudnienia u lidera branży w produkcji opakowańbogaty pakiet świadczeń socjalnych, m.in. dofinansowanie posiłków, żłobka, przedszkola, kolonii dla dzieci, sanatoriów, karty Multisport oraz wyjazdów sportowo-rekreacyjnychzadaniautrzymanie maszyn produkcyjnych w ruchu, w zakresie elektrykiremonty i konserwacja maszyndbałość o zachowanie ciągłości pracy maszyn produkcynychoczekujemydoświadczenia w pracy z elektrykąuprawnień SEP E do 1 kVprawa jazdy kat. Bdyspozycyjności (do pełnienia dyżurów)Jeśli oferta Cię zaiteresowała koniecznie aplikuj, albo wyślij SMS o treści ELEKTYK na numer podany w ogłoszeniu, a skontaktujemy się z Tobą!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy specjalisty, który wesprze dział utrzymania ruchu! Atrakcyjne wynagrodzenie, dodatki do wynagrodzenia i płątne dyżury. Mamy tylko 1 wolne miejsce!oferujemyzatrudnienie bezpośrednio w zakładziestabilność zatrudnienia u lidera branży w produkcji opakowańbogaty pakiet świadczeń socjalnych, m.in. dofinansowanie posiłków, żłobka, przedszkola, kolonii dla dzieci, sanatoriów, karty Multisport oraz wyjazdów sportowo-rekreacyjnychzadaniautrzymanie maszyn produkcyjnych w ruchu, w zakresie elektrykiremonty i konserwacja maszyndbałość o zachowanie ciągłości pracy maszyn produkcynychoczekujemydoświadczenia w pracy z elektrykąuprawnień SEP E do 1 kVprawa jazdy kat. Bdyspozycyjności (do pełnienia dyżurów)Jeśli oferta Cię zaiteresowała koniecznie aplikuj, albo wyślij SMS o treści ELEKTYK na numer podany w ogłoszeniu, a skontaktujemy się z Tobą!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • overpelt, zagranica
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz stabilnej pracy za granicą w międzynarodowej firmie z doskonałą pozycją rynkową? chciałbyś się rozwijać zawodowo u pracodawcy który ceni świetną atmosferę w pracy? chciałbyś poznać Belgię? Dobrze trafiłaś/eś! Mamy ofertę pracy która pozwoli Ci zrealizować to wszystko.oferujemywynagrodzenie do 14,17 e brutto za godzinęstałe zatrudnienie na warunkach belgijskichpracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkusystem  pracy jednozmianowyzadaniaPraca na różnych konstrukcjach oraz w domachZapewniony samochód firmowy do pracyMontowanie okien i drzwi pcv, drewnianych, aluminiowychWymiana starych okien i drzwi, zakładanie okiennicoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku pracyumiejętności pracy w grupiedużej motywacji do pracydobrej znajomości języka angielskiegowymagane prawo jazdy oraz własny transport.Tel.: 48 665 870 144Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz stabilnej pracy za granicą w międzynarodowej firmie z doskonałą pozycją rynkową? chciałbyś się rozwijać zawodowo u pracodawcy który ceni świetną atmosferę w pracy? chciałbyś poznać Belgię? Dobrze trafiłaś/eś! Mamy ofertę pracy która pozwoli Ci zrealizować to wszystko.oferujemywynagrodzenie do 14,17 e brutto za godzinęstałe zatrudnienie na warunkach belgijskichpracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkusystem  pracy jednozmianowyzadaniaPraca na różnych konstrukcjach oraz w domachZapewniony samochód firmowy do pracyMontowanie okien i drzwi pcv, drewnianych, aluminiowychWymiana starych okien i drzwi, zakładanie okiennicoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku pracyumiejętności pracy w grupiedużej motywacji do pracydobrej znajomości języka angielskiegowymagane prawo jazdy oraz własny transport.Tel.: 48 665 870 144Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta z branży artykułów medycznych poszukujemy osoby, która jest chętna do podjęcia pracy w obszarze marketingu! Jesteś studentem i myślisz o rozwoju zawodowym? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie pracę w przyjaznej atmosferzekartę lunchowąkartę kulturadostęp do biblioteki e-lerningowej  zadania- przygotowywaniu pakietów materiałów marketingowych- wysyłki materiałów w teren do zespołu sprzedaży- inwentaryzacja i ewidencjonowanie magazynku materiałów marketingowych- pomoc w organizacji eventów i szkoleń produktowych- uzupełnianie danych w excelu- inne prace zlecone wg potrzeb działuoczekujemy- gotowości do podęcia pracy w pełnym wynmiarze godzin - zainteresowania obszarem marketingu- znajomości angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta z branży artykułów medycznych poszukujemy osoby, która jest chętna do podjęcia pracy w obszarze marketingu! Jesteś studentem i myślisz o rozwoju zawodowym? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie pracę w przyjaznej atmosferzekartę lunchowąkartę kulturadostęp do biblioteki e-lerningowej  zadania- przygotowywaniu pakietów materiałów marketingowych- wysyłki materiałów w teren do zespołu sprzedaży- inwentaryzacja i ewidencjonowanie magazynku materiałów marketingowych- pomoc w organizacji eventów i szkoleń produktowych- uzupełnianie danych w excelu- inne prace zlecone wg potrzeb działuoczekujemy- gotowości do podęcia pracy w pełnym wynmiarze godzin - zainteresowania obszarem marketingu- znajomości angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesuje Cię stanowisko inżyniera budowy? Chciałbyś rozwijać się w branży elektroenergetycznej? A może masz już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe w tym obszarze? Ta oferta będzie dla ciebie strzałem w dziesiątkę! Nie czekaj i aplikuj! oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  Premie od zrealizowanych projektów Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)Możliwość zdobywania uprawnieńMożliwość dalszego rozwoju w organizacji zadaniaTworzenie harmonogramów realizacji robót elektrycznychNadzorowanie pracy pod kątem jakości wykonania, terminowości i zgodności z projektemProwadzenie dokumentacji budowyŚcisła współpraca z Kierownikiem KontraktuKoordynacja robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentacji technicznej oraz przepisów BHPPrzygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz innych dokumentów niezbędnych w trakcie realizacji robótUczestnictwo w odbiorze robótoczekujemyWykształcenia wyższego technicznego - specjalizacja: energetyka, elektroenergetyka przemysłowa lub pokrewneGotowości do pracy w delegacjiDoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemUprawnienia budowlane elektryczne będą dodatkowym atutemUprawnień SEP E i DPrawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesuje Cię stanowisko inżyniera budowy? Chciałbyś rozwijać się w branży elektroenergetycznej? A może masz już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe w tym obszarze? Ta oferta będzie dla ciebie strzałem w dziesiątkę! Nie czekaj i aplikuj! oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  Premie od zrealizowanych projektów Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)Możliwość zdobywania uprawnieńMożliwość dalszego rozwoju w organizacji zadaniaTworzenie harmonogramów realizacji robót elektrycznychNadzorowanie pracy pod kątem jakości wykonania, terminowości i zgodności z projektemProwadzenie dokumentacji budowyŚcisła współpraca z Kierownikiem KontraktuKoordynacja robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentacji technicznej oraz przepisów BHPPrzygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz innych dokumentów niezbędnych w trakcie realizacji robótUczestnictwo w odbiorze robótoczekujemyWykształcenia wyższego technicznego - specjalizacja: energetyka, elektroenergetyka przemysłowa lub pokrewneGotowości do pracy w delegacjiDoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemUprawnienia budowlane elektryczne będą dodatkowym atutemUprawnień SEP E i DPrawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      To oferta zatrudnienia dla osób ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Szukamy ludzi z pasją, którzy chcą się rozwijać i budować z nami zespół do obsługi naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce na świecie. Dołącz do projektu w Łodzi i poznaj świat rekrutacji masowych.oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie dla klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecie szkolenie z obsługi zaawansowanych systemów rekrutacyjnychperspektywę długofalowej współpracypraca w zgranym zespole o dużym doświadczeniuniezbędne narzędzia pracy (telefon/laptop)umowę o pracę tymczasową lub zleceniezadaniaobdzwanianie kandydatów i umawianie ich na spotkaniaudział w lokalnych eventach i targach pracyprowadzenie i pomoc w grupowych spotkaniach rekrutacyjnychtworzenie zestawień na potrzeby przełożonego.oczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniukomunikatywności i zdolności interpersonalnych - również przez telefonznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)dyspozycyjności - możliwa praca również w weekendyposiadania aktywnego prawo jazdy kat. B Brzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      To oferta zatrudnienia dla osób ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Szukamy ludzi z pasją, którzy chcą się rozwijać i budować z nami zespół do obsługi naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce na świecie. Dołącz do projektu w Łodzi i poznaj świat rekrutacji masowych.oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie dla klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecie szkolenie z obsługi zaawansowanych systemów rekrutacyjnychperspektywę długofalowej współpracypraca w zgranym zespole o dużym doświadczeniuniezbędne narzędzia pracy (telefon/laptop)umowę o pracę tymczasową lub zleceniezadaniaobdzwanianie kandydatów i umawianie ich na spotkaniaudział w lokalnych eventach i targach pracyprowadzenie i pomoc w grupowych spotkaniach rekrutacyjnychtworzenie zestawień na potrzeby przełożonego.oczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniukomunikatywności i zdolności interpersonalnych - również przez telefonznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)dyspozycyjności - możliwa praca również w weekendyposiadania aktywnego prawo jazdy kat. B Brzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli:- posiadasz uprawnienia SEP- masz doświadczenie w montażu bądź elektromontażu lub jako elektryk- szukasz stabilnego zatrudnienia APLIKUJ!Praca u producenta agregatów chłodniczych czeka!Lokalizacja: Nowa Wieś Wrocławska(dojazd we własnym zakresie)oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość długofalowej współpracywynagrodzenie adekwatne do wcześniejszego doświadczenia - od 5200 zł brutto/mies.premie i dodatkipracę w systemie dwuzmianowym: 6:00- 14:00 i 14:00 - 22:00szeroki wachlarz benefitów - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, wczasy pod gruszą, program poleceń pracowniczychzadaniamontaż instalacji zgodnie ze schematem;wykonywanie tras kablowych dla urządzeń;wgrywanie nastaw do sterowników i falowników;testowanie działania urządzeń pod napięciem;wypełnianie dokumentacji produkcyjnej;oczekujemyumiejętności czytania schematów elektrycznychuprawnień SEP do 1kV E - nie masz aktualnych uprawnień - nic straconego, pomożemy!doświadczenie w montażu lub elektromontaż będzie dodtakowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli:- posiadasz uprawnienia SEP- masz doświadczenie w montażu bądź elektromontażu lub jako elektryk- szukasz stabilnego zatrudnienia APLIKUJ!Praca u producenta agregatów chłodniczych czeka!Lokalizacja: Nowa Wieś Wrocławska(dojazd we własnym zakresie)oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość długofalowej współpracywynagrodzenie adekwatne do wcześniejszego doświadczenia - od 5200 zł brutto/mies.premie i dodatkipracę w systemie dwuzmianowym: 6:00- 14:00 i 14:00 - 22:00szeroki wachlarz benefitów - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, wczasy pod gruszą, program poleceń pracowniczychzadaniamontaż instalacji zgodnie ze schematem;wykonywanie tras kablowych dla urządzeń;wgrywanie nastaw do sterowników i falowników;testowanie działania urządzeń pod napięciem;wypełnianie dokumentacji produkcyjnej;oczekujemyumiejętności czytania schematów elektrycznychuprawnień SEP do 1kV E - nie masz aktualnych uprawnień - nic straconego, pomożemy!doświadczenie w montażu lub elektromontaż będzie dodtakowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz wiedzę i doświadczenie w branży elektroenergetycznej oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi? Świetnie!Aktualnie dla naszego klienta, wykonawcy budownictwa energetycznego i telekomunikacyjnego poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu jako kierownik budowy/kontraktu.oferujemystabilne zatrudnienie bezpośrednio w strukturach naszgo klienta premie za zaangażowanie niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowyudział w bardzo ciekawych i rozwojowych projektach zadanianadzór nad podległymi pracownikami i wykonywanymi budowamitworzenie harmonogramów realizacji robót elektrycznychkoordynacja robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentacji technicznej i przepisów BHPoczekujemywykształcenia wyższego z zakresu: elektroniki, elektrotechniki, energetyki oraz pokrewneznajomość branży elektroenergetycznej doświadczenia przy realizacji GPZ uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychuprawnień SEP: E i Dumiejętność nadzoru i koordynacji robót branżowychprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz wiedzę i doświadczenie w branży elektroenergetycznej oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi? Świetnie!Aktualnie dla naszego klienta, wykonawcy budownictwa energetycznego i telekomunikacyjnego poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu jako kierownik budowy/kontraktu.oferujemystabilne zatrudnienie bezpośrednio w strukturach naszgo klienta premie za zaangażowanie niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowyudział w bardzo ciekawych i rozwojowych projektach zadanianadzór nad podległymi pracownikami i wykonywanymi budowamitworzenie harmonogramów realizacji robót elektrycznychkoordynacja robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentacji technicznej i przepisów BHPoczekujemywykształcenia wyższego z zakresu: elektroniki, elektrotechniki, energetyki oraz pokrewneznajomość branży elektroenergetycznej doświadczenia przy realizacji GPZ uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychuprawnień SEP: E i Dumiejętność nadzoru i koordynacji robót branżowychprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do you speak Dutch or Portuguese and English? Apply and become a customer service specialist for a major global leader of designer fashion and lifestyle accessories!oferujemy100% remote workattractive salary (6500 pln gross per month Dutch; Portuguese 5500 pln gross)system of flexible benefits (including, e.g. medical package, MultiSport card, cinema tickets, online shops, local partners)multi-lingual working environmentzadaniaproviding a premium brand experience and service to eCommerce customersassisting customers with purchasing products, order enquiries and after sales enquiries via phone, chat and e-mailparticipating in product promotion campaignscommunicating key consumer feedback to Team Leaders within the Customer Experience Teamoczekujemyadvanced English + Dutch/Potuguese skills (B2 level or above)high school diploma or equivalentcustomer service experience (retail, shared services background preferred)good knowledge of the Microsoft Office tools (Outlook, etc.), Social Media and the InternetSAP/ERP knowledge would be an advantage, but not essentialAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Do you speak Dutch or Portuguese and English? Apply and become a customer service specialist for a major global leader of designer fashion and lifestyle accessories!oferujemy100% remote workattractive salary (6500 pln gross per month Dutch; Portuguese 5500 pln gross)system of flexible benefits (including, e.g. medical package, MultiSport card, cinema tickets, online shops, local partners)multi-lingual working environmentzadaniaproviding a premium brand experience and service to eCommerce customersassisting customers with purchasing products, order enquiries and after sales enquiries via phone, chat and e-mailparticipating in product promotion campaignscommunicating key consumer feedback to Team Leaders within the Customer Experience Teamoczekujemyadvanced English + Dutch/Potuguese skills (B2 level or above)high school diploma or equivalentcustomer service experience (retail, shared services background preferred)good knowledge of the Microsoft Office tools (Outlook, etc.), Social Media and the InternetSAP/ERP knowledge would be an advantage, but not essentialAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds. zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku niemieckim (min. B2)bardzo dobre umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min.B1/B2)mile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds. zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku niemieckim (min. B2)bardzo dobre umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min.B1/B2)mile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Jeśli jesteś osobą, która ma zdolności organizacyjne i terminowość w realizacji założonych działań nie jest Tobie obca, mamy pracę dla Ciebie!oferujemy• atrakcyjne wynagrodzenie w ramach posiadanych umiejętności i kompetencji• możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się organizacji ukierunkowanej na wzrost• pracę w przyjaznej atmosferze, w młodym i zmotywowanym zespole• możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów• ubezpieczenie grupowe• kartę sportową• opiekę medycznązadania• koordynacja zadań w toku realizacji projektów automatyki• planowanie etapów realizacji projektu• analiza wymagań klienta• ustalanie z klientem zastosowanych rozwiązań technicznych służących realizacji projektu• definiowanie zagrożeń w realizacji projektuoczekujemy• wykształcenie min średnie techniczne lub wyższe (automatyka, elektrotechnika, mechatronika,robotyka, elektromechanika)• dobrą znajomość zagadnień technicznych z zakresu elektrotechniki i automatyki (mile widziane doświadczenie w tym zakresie)• swobodne i precyzyjne wyrażanie myśli technicznej w postaci opisu technicznego• umiejętność czytania dokumentacji technicznej• zdolność do obejmowania projektu jako całości - od ustaleń z klientem po realizację• umiejętność zarządzania zespołem• znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne posługiwanie się dokumentacją techniczną• uprawnienia do 1kV E+DAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Jeśli jesteś osobą, która ma zdolności organizacyjne i terminowość w realizacji założonych działań nie jest Tobie obca, mamy pracę dla Ciebie!oferujemy• atrakcyjne wynagrodzenie w ramach posiadanych umiejętności i kompetencji• możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się organizacji ukierunkowanej na wzrost• pracę w przyjaznej atmosferze, w młodym i zmotywowanym zespole• możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów• ubezpieczenie grupowe• kartę sportową• opiekę medycznązadania• koordynacja zadań w toku realizacji projektów automatyki• planowanie etapów realizacji projektu• analiza wymagań klienta• ustalanie z klientem zastosowanych rozwiązań technicznych służących realizacji projektu• definiowanie zagrożeń w realizacji projektuoczekujemy• wykształcenie min średnie techniczne lub wyższe (automatyka, elektrotechnika, mechatronika,robotyka, elektromechanika)• dobrą znajomość zagadnień technicznych z zakresu elektrotechniki i automatyki (mile widziane doświadczenie w tym zakresie)• swobodne i precyzyjne wyrażanie myśli technicznej w postaci opisu technicznego• umiejętność czytania dokumentacji technicznej• zdolność do obejmowania projektu jako całości - od ustaleń z klientem po realizację• umiejętność zarządzania zespołem• znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne posługiwanie się dokumentacją techniczną• uprawnienia do 1kV E+DAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz dalszych możliwości rozwoju w obszarze order managment? Przychodzimy z odpowiedzią! Dla jednego z naszych klientów - dużej, międzynarodowej firmy z sektora technologicznego szukamy osób chętnych do dalszego rozwoju w tej dziedzinie. Nie czekaj - aplikuj a my opowiemy Ci więcej!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka francuskiego (B2/C1)dobrych umiejętności w języku angielskimmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz dalszych możliwości rozwoju w obszarze order managment? Przychodzimy z odpowiedzią! Dla jednego z naszych klientów - dużej, międzynarodowej firmy z sektora technologicznego szukamy osób chętnych do dalszego rozwoju w tej dziedzinie. Nie czekaj - aplikuj a my opowiemy Ci więcej!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka francuskiego (B2/C1)dobrych umiejętności w języku angielskimmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej elastyczne grafikipodstawa + premia do 12% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia stołówkę na terenie zakładudostęp do darmowych napojówkartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniaprace manualne - przebieranie krajanki, odrywanie filtrówsegregacja produktów tytoniowychpomoc w obsłudze maszynskładanie kartonówkontrola jakościoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnejelastycznościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej elastyczne grafikipodstawa + premia do 12% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia stołówkę na terenie zakładudostęp do darmowych napojówkartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniaprace manualne - przebieranie krajanki, odrywanie filtrówsegregacja produktów tytoniowychpomoc w obsłudze maszynskładanie kartonówkontrola jakościoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnejelastycznościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowych oczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)mile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowych oczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)mile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy w dziale utrzymania ruchu? Masz wykształcenie o profilu technicznym?Aplikuj już dziś! Chcemy Cię poznać jak najszybciej! Z nami będziesz pracował z uśmiechemna twarzy, ponieważ lubimy ludzi i stawiamy na miłą atmosferę w pracy! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawa + premiapracę na 3 zmiany : 6-14, 14-22, 22-6pracę 5 dni w tygodniumozliwość awansu w strukturach firmyszeroki pakiet beneftów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, zniżki na produkty firmowe, świadczenia socjalne, paczki świąteczne)zadaniaprzestrzeganie zasad BHP i ochrony środowiskautrzymanie maszyn i urządzeń w sprawności technicznejusuwanie awarii oraz usterek technicznychwykonywanie zaplanowanych działań prewencyjnych i predykcyjnychzapewnienienie czystości i porządku na stanowisku pracy i w jego otoczeniuodpowiedzialność za stan techniczny maszyn i urządzeń w powierzonym obszarzebieżące raportowanie wykonywanych działańprzestrzeganieobowiązujących standardów wspieranie działalności zespołuoczekujemywiedzy ogólnotechnicznejpraktycznych umiejętności mechanicznych i elektrycznychumiejętności obsługi elektronarzędziumiejętności czytania dokumentacji technicznejuprawnień SEP E i D gr 1,2,3,mile widziana umiejętność obsługi maszyn warsztatowych: tokarka, frezarkamile widziana widziane uprawnienia spawalnicze, na podesty ruchome, wózki widłoweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy w dziale utrzymania ruchu? Masz wykształcenie o profilu technicznym?Aplikuj już dziś! Chcemy Cię poznać jak najszybciej! Z nami będziesz pracował z uśmiechemna twarzy, ponieważ lubimy ludzi i stawiamy na miłą atmosferę w pracy! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawa + premiapracę na 3 zmiany : 6-14, 14-22, 22-6pracę 5 dni w tygodniumozliwość awansu w strukturach firmyszeroki pakiet beneftów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, zniżki na produkty firmowe, świadczenia socjalne, paczki świąteczne)zadaniaprzestrzeganie zasad BHP i ochrony środowiskautrzymanie maszyn i urządzeń w sprawności technicznejusuwanie awarii oraz usterek technicznychwykonywanie zaplanowanych działań prewencyjnych i predykcyjnychzapewnienienie czystości i porządku na stanowisku pracy i w jego otoczeniuodpowiedzialność za stan techniczny maszyn i urządzeń w powierzonym obszarzebieżące raportowanie wykonywanych działańprzestrzeganieobowiązujących standardów wspieranie działalności zespołuoczekujemywiedzy ogólnotechnicznejpraktycznych umiejętności mechanicznych i elektrycznychumiejętności obsługi elektronarzędziumiejętności czytania dokumentacji technicznejuprawnień SEP E i D gr 1,2,3,mile widziana umiejętność obsługi maszyn warsztatowych: tokarka, frezarkamile widziana widziane uprawnienia spawalnicze, na podesty ruchome, wózki widłoweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży budowlanejdoświadczenia w sprzedaży B2Bzaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina,ciągłe samodoskonalenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży budowlanejdoświadczenia w sprzedaży B2Bzaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina,ciągłe samodoskonalenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • pruszków, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesujesz się tematyką HR i chcesz zobaczyć jak wygląda prowadzenie procesu rekrutacyjnego? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej organizacji, będącej liderem na rynku? Dołącz do nas już dzisiaj i nadaj swojej ścieżce zawodowej właściwy kierunek!oferujemy6-miesięczny, płatny staż z urzędu pracy w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie, z realną możliwością bezpośredniego zatrudnienia po zakończeniu stażudostęp do narzędzi służących poszukiwaniu kandydatówmożliwość poznania specyfiki pracy w obszarze rekrutacjidostęp do platformy szkoleń e-learningowychmerytoryczne wsparcie zgranego, doświadczonego zespołupracę we wspaniałej atmosferze :)wynagrodzenie wynikające z programu stażowego - ok. 1400 zł nettozadaniaaktywne wsparcie zespołu w prowadzonych rekrutacjachprowadzenie działań direct search oraz poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do kandydatówpublikacja ogłoszeń, aktualizowanie bazy danych kandydatówselekcja CV, możliwość prowadzenia rozmów rekrutacyjnych (telefonicznych, online)przygotowywanie profili kandydatówprowadzenie dokumentacji personalnejinne zadania administracyjne związane z pracą biuraoczekujemyzainteresowania branżą HRkomunikatywnościchęci rozwoju i podejmowania nowych wyzwań w obszarze rekrutacjiwysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnychdostępności do pracy w wymiarze 40h w tygodniuzamieszkanie w pow. pruszkowskim - wymóg formalnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesujesz się tematyką HR i chcesz zobaczyć jak wygląda prowadzenie procesu rekrutacyjnego? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej organizacji, będącej liderem na rynku? Dołącz do nas już dzisiaj i nadaj swojej ścieżce zawodowej właściwy kierunek!oferujemy6-miesięczny, płatny staż z urzędu pracy w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie, z realną możliwością bezpośredniego zatrudnienia po zakończeniu stażudostęp do narzędzi służących poszukiwaniu kandydatówmożliwość poznania specyfiki pracy w obszarze rekrutacjidostęp do platformy szkoleń e-learningowychmerytoryczne wsparcie zgranego, doświadczonego zespołupracę we wspaniałej atmosferze :)wynagrodzenie wynikające z programu stażowego - ok. 1400 zł nettozadaniaaktywne wsparcie zespołu w prowadzonych rekrutacjachprowadzenie działań direct search oraz poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do kandydatówpublikacja ogłoszeń, aktualizowanie bazy danych kandydatówselekcja CV, możliwość prowadzenia rozmów rekrutacyjnych (telefonicznych, online)przygotowywanie profili kandydatówprowadzenie dokumentacji personalnejinne zadania administracyjne związane z pracą biuraoczekujemyzainteresowania branżą HRkomunikatywnościchęci rozwoju i podejmowania nowych wyzwań w obszarze rekrutacjiwysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnychdostępności do pracy w wymiarze 40h w tygodniuzamieszkanie w pow. pruszkowskim - wymóg formalnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli lubisz rozmawiać przez telefon a do tego masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i jesteś osobą komunikatywną to świetnie się składa. Mamy dla Ciebie przygotowaną ciekawą ofertę. Aplikuj - chętnie porozmawiamy o szczegółach. Miejsce pracy: Biuro w centrum Poznania lub 100 % praca zdalna!oferujemyumowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu lub możliwość pracy z domu w trybie stałympracę od 8 do 16 (w weekendy odpoczywamy)bardzo dobre wynagrodzenie + premie pakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psakartę Multisport i opiekę medycznązadaniatelefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientówaktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnychterminowość wykonania zadańraportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot)realizacja miesięcznych planów sprzedażyoczekujemyminimum rocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem biznesowym)komunikatywności i umiejętności pracy w zespolepozytywnego nastawieniadobrej obsługi komputera w zakresie MS Officeznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1nastawienia na realizację celówdoświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli lubisz rozmawiać przez telefon a do tego masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i jesteś osobą komunikatywną to świetnie się składa. Mamy dla Ciebie przygotowaną ciekawą ofertę. Aplikuj - chętnie porozmawiamy o szczegółach. Miejsce pracy: Biuro w centrum Poznania lub 100 % praca zdalna!oferujemyumowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu lub możliwość pracy z domu w trybie stałympracę od 8 do 16 (w weekendy odpoczywamy)bardzo dobre wynagrodzenie + premie pakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psakartę Multisport i opiekę medycznązadaniatelefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientówaktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnychterminowość wykonania zadańraportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot)realizacja miesięcznych planów sprzedażyoczekujemyminimum rocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem biznesowym)komunikatywności i umiejętności pracy w zespolepozytywnego nastawieniadobrej obsługi komputera w zakresie MS Officeznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1nastawienia na realizację celówdoświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Na stanowisku senior compliance specialist (specjalista.ds zgodności) możesz uzyskać wiele możliwości rozwijania swojej wiedzy funkcjonalnej i samodzielność w podejmowaniu decyzji, wdrażaniu pomysłów i mierzeniu wyników.Mocno wierzymy w naukę w pracy, a od pierwszego dnia będziesz na dobrej drodze do zostania ekspertem w branży.Zespół ds. zgodności jest tutaj, aby upewnić się, że klienci firmy są bezpieczni i poinformowani, analizując dokumentację importu produktów, oznaczając ryzyko i zapewniając, że transakcje są legalne i bezpieczne.Z nami możesz budować przyszłość, ulepszając i optymalizując światowej klasy system, który zapewnia niesamowite rezultaty w zakupach on-line. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z pracodawcąpełny pakiet szkoleń wdrażających i rozwijających karieręelastyczne godziny pracy w biurze i częściowo zdalniekarta sportowa, owoce w biurze, prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życiemożliwości pracy w wielokulturowym środowisku zadaniapraca na bazie danych produktów, gdzie zapewnienie, że importowane produkty zostały przebadane w certyfikowanych laboratoriach i spełniają wymagania prawne kraju importującego jest kluczoweklasyfikowanie produktów według ich potencjalnego zagrożenia dla celów legalnego przechowywania i transportupodejmowanie odpowiednich działań w celu ochrony klientów przed wycofanymi lub niebezpiecznymi produktamiidentyfikowanie i usuwanie z witryny produktów, które naruszają zasady dotyczące produktów objętych ograniczeniami i przestrzeganie obowiązków regulacyjnych dotyczących tych produktówoptymalizacja i standaryzacja globalnych procesów handlowych i najlepszych praktyk wewnątrz firmy i u zewnętrznych dostawcówoczekujemygotowości do objęcia stanowiska stacjonarnego w siedzibie firmy w gdańskim kompleksie Olivia Business Centrepłynności w języku angielskim na poziomie min. B2/C1znajomości języka niemieckiego na poziomie min. A2mile widziane wykształcenie wyższemile widziane doświadczenie w struktuach międzynarodowychCV przesłanego w języku angielskim znajomości sytemów komputerowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Na stanowisku senior compliance specialist (specjalista.ds zgodności) możesz uzyskać wiele możliwości rozwijania swojej wiedzy funkcjonalnej i samodzielność w podejmowaniu decyzji, wdrażaniu pomysłów i mierzeniu wyników.Mocno wierzymy w naukę w pracy, a od pierwszego dnia będziesz na dobrej drodze do zostania ekspertem w branży.Zespół ds. zgodności jest tutaj, aby upewnić się, że klienci firmy są bezpieczni i poinformowani, analizując dokumentację importu produktów, oznaczając ryzyko i zapewniając, że transakcje są legalne i bezpieczne.Z nami możesz budować przyszłość, ulepszając i optymalizując światowej klasy system, który zapewnia niesamowite rezultaty w zakupach on-line. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z pracodawcąpełny pakiet szkoleń wdrażających i rozwijających karieręelastyczne godziny pracy w biurze i częściowo zdalniekarta sportowa, owoce w biurze, prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życiemożliwości pracy w wielokulturowym środowisku zadaniapraca na bazie danych produktów, gdzie zapewnienie, że importowane produkty zostały przebadane w certyfikowanych laboratoriach i spełniają wymagania prawne kraju importującego jest kluczoweklasyfikowanie produktów według ich potencjalnego zagrożenia dla celów legalnego przechowywania i transportupodejmowanie odpowiednich działań w celu ochrony klientów przed wycofanymi lub niebezpiecznymi produktamiidentyfikowanie i usuwanie z witryny produktów, które naruszają zasady dotyczące produktów objętych ograniczeniami i przestrzeganie obowiązków regulacyjnych dotyczących tych produktówoptymalizacja i standaryzacja globalnych procesów handlowych i najlepszych praktyk wewnątrz firmy i u zewnętrznych dostawcówoczekujemygotowości do objęcia stanowiska stacjonarnego w siedzibie firmy w gdańskim kompleksie Olivia Business Centrepłynności w języku angielskim na poziomie min. B2/C1znajomości języka niemieckiego na poziomie min. A2mile widziane wykształcenie wyższemile widziane doświadczenie w struktuach międzynarodowychCV przesłanego w języku angielskim znajomości sytemów komputerowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tczew, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      HUBER+SUHNER Polska będąca częścią międzynarodowej szwajcarskiej korporacji rozszerza swój zespół. Jeżeli jesteś absolwentem studiów technicznych i szukasz pierwszych doświadczeń inżynieryjnych oraz komunikujesz się w języku angielskim i chcesz wykorzystywać ten język w codziennej pracy to świetna okazja! Na tym stanowisku możesz rozwijać się w roli młodszego inżyniera testu i pomiarów pracując na co dzień z międzynarodowym zespołem i uczestniczyć w rozwijaniu produktów firmy!oferujemyStałą praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00)Komfortowe warunki wdrożenia się w nową rolę Wsparcie w procesie adaptacyjnymPrzyjazną atmosferę, wsparcie kolegów i koleżanek z działuInteresujące i odpowiedzialne zadaniaAtrakcyjny pakiet benefitowy: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie posiłków, dofinansowanie do karty Multisport, wczasy pod gruszą, premia świąteczna, premie w ramach programu poleceń pracowniczych, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczeniaDuże możliwości rozwoju (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz platforma E-tutor do nauki języka angielskiego oraz niemieckiego)zadaniaWykonywanie testów RF- S-Parameter, wobulacje, testy wzorca i wzmocnieniaDefiniowanie metod i technik testowych oraz przetwarzanie wyników testówTworzenie planów testów, procedur i raportówUtrzymywanie i wprowadzanie ulepszeń w produktach zgodnie z potrzebami biznesowymiPrzetwarzanie końcowe i analiza wyników testówRozwój aplikacji operacyjnych i automatycznych procedur testowania RFProponowanie nowych metod i procesów wspierających rozwój projektówMonitorowanie postępy testów, zgłaszanie awarii i anomalii oraz badanie przyczyny awarii i proponowanie prac naprawczychUdzielanie porad technicznych dotyczących testowaniaOgólne wsparcie w zakresie pomiarów wymiarowych i elektrycznychoczekujemyWykształcenie wyższe techniczne w dziedzinie elektrotechniki (preferowana specjalizacja w zakresie częstotliwości radiowych - RF lub telekomunikacjiOgólna wiedza na temat częstotliwości radiowej (anteny, odbiorniki, nadajniki)Mile widziana znajomość Data Lake Gen2, Synapse/DWH, SQL Server, Data Bricks, Data Factory, HD Insight i Power BI Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (min. B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      HUBER+SUHNER Polska będąca częścią międzynarodowej szwajcarskiej korporacji rozszerza swój zespół. Jeżeli jesteś absolwentem studiów technicznych i szukasz pierwszych doświadczeń inżynieryjnych oraz komunikujesz się w języku angielskim i chcesz wykorzystywać ten język w codziennej pracy to świetna okazja! Na tym stanowisku możesz rozwijać się w roli młodszego inżyniera testu i pomiarów pracując na co dzień z międzynarodowym zespołem i uczestniczyć w rozwijaniu produktów firmy!oferujemyStałą praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00)Komfortowe warunki wdrożenia się w nową rolę Wsparcie w procesie adaptacyjnymPrzyjazną atmosferę, wsparcie kolegów i koleżanek z działuInteresujące i odpowiedzialne zadaniaAtrakcyjny pakiet benefitowy: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie posiłków, dofinansowanie do karty Multisport, wczasy pod gruszą, premia świąteczna, premie w ramach programu poleceń pracowniczych, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczeniaDuże możliwości rozwoju (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz platforma E-tutor do nauki języka angielskiego oraz niemieckiego)zadaniaWykonywanie testów RF- S-Parameter, wobulacje, testy wzorca i wzmocnieniaDefiniowanie metod i technik testowych oraz przetwarzanie wyników testówTworzenie planów testów, procedur i raportówUtrzymywanie i wprowadzanie ulepszeń w produktach zgodnie z potrzebami biznesowymiPrzetwarzanie końcowe i analiza wyników testówRozwój aplikacji operacyjnych i automatycznych procedur testowania RFProponowanie nowych metod i procesów wspierających rozwój projektówMonitorowanie postępy testów, zgłaszanie awarii i anomalii oraz badanie przyczyny awarii i proponowanie prac naprawczychUdzielanie porad technicznych dotyczących testowaniaOgólne wsparcie w zakresie pomiarów wymiarowych i elektrycznychoczekujemyWykształcenie wyższe techniczne w dziedzinie elektrotechniki (preferowana specjalizacja w zakresie częstotliwości radiowych - RF lub telekomunikacjiOgólna wiedza na temat częstotliwości radiowej (anteny, odbiorniki, nadajniki)Mile widziana znajomość Data Lake Gen2, Synapse/DWH, SQL Server, Data Bricks, Data Factory, HD Insight i Power BI Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (min. B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 36 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.